Radu Naum

Evadat din Turul Franței, s-a oprit o perioadă pe semicerc. Acum e în suprafața de pedeapsă. Are opinie, și ca editorialist, și ca moderator

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Radu Naum
Handbaliatorii

Vocea lui Ştefan Birtalan e întretăiată, şi nu din cauza legăturii telefonice, nici urmare a micului şi simpaticului defect de vorbire, un bâlbâit care i-a adus porecla „Bibi”. Emoţie. Nu dintr-aceea de soap care să-ţi mulgă lacrimi, o emoţie adâncă, […]

...

Cei de pe urmă

Britanicii s-au culcat cu City-Utd 0-2 şi s-au trezit cu The Queen-Meghan 0-1. De Ziua Femeii. Care e, de fapt, o zi a drepturilor femeii, ceea ce ne reaminteşte paradoxurile unei umanităţi dornice să ajungă pe Marte, dar având probleme […]

...

Gura bate gândul

„E fenomenal ce face LeBron. Dar nu-mi place când persoane care au acest statut în sport se implică în același timp și în politică. Adică, fă ce faci tu bine. Ține-te de ceea ce faci. Eu, de exemplu, joc fotbal […]

...

Cu sportul la psihiatru

„Închisoare pentru lesbianism, wow!”. Comentariu la articolul despre golgota Marianei Cetiner, fosta handbalistă care vorbeşte, în interviu cu Costin Ştucan, despre abuzurile îngrozitoare suferite pe când era copil şi apoi adult. Da, da, închisoare pentru lesbianism! Şi nu se întâmpla […]

...

Masonaras

E probabil ca preşedintele FRF, exasperat de castanele pe care le încasează în numele grecului, să-l fi forţat pe Vassaras să iasă şi să spună ceva, orice. Şi s-a întâmplat ceea ce era de aşteptat. În interviul de la Telekom, […]

...

Contra tuturor

Steaua a hipnotizat campionatul într-atît încît nici greşelile de arbitraj nu mai produc scandal.

Steaua e o fantomă care face „Bau!” şi toţi ceilalţi mor de frică. Să mori de rîs! În filmul „Black Hawk Down”, doi soldaţi „Delta Force” […]

marți, 29 octombrie 2013, 9:58

Steaua a hipnotizat campionatul într-atît încît nici greşelile de arbitraj nu mai produc scandal.

Steaua e o fantomă care face „Bau!” şi toţi ceilalţi mor de frică. Să mori de rîs! În filmul „Black Hawk Down”, doi soldaţi „Delta Force” sînt înconjuraţi de sute de somalezi. Cei doi rezistă şi doboară grămezi de inamici pentru că „miliţiile” din faţa lor sînt dezorganizate şi temătoare. Pînă la urmă, muniţia li se termină şi sînt ucişi, dar chiar şi aşa africanii se apropie timid de cadavre. Abia cînd se convinge că americanii nu mai mişcă, mulţimii îi vine curajul şi urmează o scenă de umilinţă mult prea dură pentru a fi descrisă.

Dincolo de amănunte, mecanismul fricii contează. Steaua mai are gloanţe. Şi, dacă joacă mai slab ca în sezonul trecut, are un plus important: Steaua e din ce în ce mai conştientă că e Steaua. Îşi permite multe, între care destule prostii, dar şi luxul de a crede că mereu, cumva, lucrurile vor merge bine. Aroganţa afişată de Gardoş şi Tătăruşanu după meciul cu Braşov e ceea ce, inconştient, sapă în moralul adversarilor. Faza cu autorul golului victoriei e epocală. După ce îl aruncă la pămînt pe Străuţ, nu numai debarasîndu-se de el, dar şi proiectîndu-l de aşa natură încît să anuleze off-side-ul (multitasking), Gardoş declară cinic că n-a fost nici un fault şi că golul e valabil 100%! Aşa ceva nu fac decît cei care se consideră stăpîni peste lumea lor şi, asemenea primului mare şef al lumii, dacă nu reuşesc să desfacă nodul gordian, atunci îl vor spinteca şi nimeni nu va zice nici pîs. Steaua e un fel de Matrix.

Ca în orice poveste există şi un Neo. Numele lui e bine ales: Contra. Cosmin e contra. E practic singurul care zguduie lanţurile acestui campionat luat prizonier de Steaua. Contra zice şi face. Joacă ofensiv, se zbate, ameninţă cu exilul. Se contrazice pe sine, intrînd în silenzio, dar continuînd să atace mediatic. Contra a fost certat de mulţi pentru ieşirea (inadmisibilă) la Balaj. Dar dincolo de ea s-a văzut omul revoltat. După ce a cîştigat un titlu cu focuri de artificii, Steaua se pregăteşte să înhaţe altul în inerţia primului, fără panaş, prin sufocare lentă. Nu-i de acuzat, fiecare scop îşi are mijloacele lui, dar e de admirat cel care nu se predă pentru că, pur şi simplu, dacă mai e ceva de capul sportului, o activitate în rătăcire de principii, atunci e tocmai ideea de luptă.

Culmea e că un tip precum Contra e o şansă nu doar pentru celelalte combatante, dar chiar şi pentru Steaua, care poate fi obligată să se reinventeze, să nu stea la limita minimei rezistenţe. Contra, cu toate problemele unui răzvrătit, e grăuntele de nisip din maşinărie. E factorul X care, conform manualelor, poate schimba istoria.

Comentarii (81)Adaugă comentariu

blogtrotter (2 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 10:30

Ai dreptate Radu!Intr-un campionat cu parnai de echipe, Steaua ,ciuca batailor in Europa, este stapana.Mai cu sansa, mai cu arbitrii, mai cu gura mare se indreapta spre titlul 25 din inertie.Ca nu joaca nimic, asta se vede cu ochiul liber.Cand ai in spate doi incompetenti, Raggae si Mimi, un patron Jiji la bulau si o imprimanta (pardon impresara) AM Propan pe langa echipa, chiar este o minune ca domini campionatul.
P.S-Steaua anului 2013 a ridicat nesimtirea si cocalareala la rang de arta.Ma suspendati si pe mine ?

Alex – Craiova (3 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 11:34

Vreau sa fac un mic off-topic pentru ca tocmai am urmarit o interventie telefonica de la un post de televiziune in care mititica dragomir a spus ca sunt tampiti cei care spun ca becali va fi eliberat in doua saptamani, ca el nu a zis asa ceva, ca a zis ca VA DA ORDIN DIN PUSCARIE SA VOTEZE PENTRU EL si ca i-au fost rastalmacite vorbele. Domnul Naum, am vazut emisiunea de aseara in care a zis ca becali va vota pentru el si in care dvs i-ati raspuns ca poate voteaza prin cineva, iar el a replicat ca nu, ca va vota el personal, moment in care l-ati intrebat daca va fi eliberat pana atunci si el a zis ca are informatii ca da. Iar astazi la un post tv important spune ca el nu a zis asa ceva, ca sunt tampiti cei care spun ca va fi eliberat. Vreau sa va rog sa taxati aceasta mizerie venita din partea unui om lipsit de orice scrupule, de caracter nu poate fi vorba, m-a rasculat a nu stiu cata oara tupeul acestui personaj dubios si felul nonsalant in care poate minti. A spus ceva negru pe alb, ca exista inregistrarea de la digi, si azi are tupeul sa spuna ca i-au fost rastalmacite cuvintele…

Cat despre subiect, steaua nu mai joaca la fel ca anul trecut, jocul practica e unul slab, diferenta fata de petrolul si pandurii este zero la momentul actual si are parte din nou de greseli flagrante de arbitraj. Daca anul trecut astfel de greseli nu puteau influenta prea tare prin prisma jocului lor, in acest sezon, greselile astea de arbitraj pro steaua pot decide campioana, iar steaua nu mai e aceeasi echipa merituoasa. ar trebui subliniat si lucrul asta…

nicu (3 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 12:06

in fiecare zi ,mai nou,,se vede rautatea si tine…te credeam altfel…gata si cu mitul Vochin..cu parere de rau …

FlorinP. (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 12:07

Sunteti cam primul care spune lucrurilor pe nume… dar sincer sa fiu intangibilitatea Stelei este datorata doar presei, fenomen din care si dumneavoastra faceti parte. Daca ambele ziare de sport ar trata sportul asa cum trebuie si nu ar mai cauta can-can-ul poate ca s-ar expune intr-un mod obiectiv realitatea. Dar atunci cand se face o stire si se aduce fara nici un motiv in discutie numele Stelei (cel mai elocvent fiind cazul Bokila) mi se pare ori rea vointa, ori prostie, ori comandata de sus „de la sefi” care sunt pe statul de plata al Stelei pentru a face publicitate acestui club.

Kossu (2 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 12:08

Domnule Naum, nu se mai face (atât de mult) scandal pe seama erorilor de arbitraj pentru simplul motiv că aceste greșeli sunt favorabile Stelei, iar cel care făcea anii trecuți mereu scandal pe această temă (pentru a scuza locul slab ocupat de echipa sa) este nițeluș reținut la pușcărie. Se pare că adversarii echipei bucureștene sunt mai puțin vocali (isterici?) decât era personajul mai sus amintit. Sau pur și simplu au mai mult bun simț decât acesta.
În rest, aveți dreptate, Petrolul Ploiești este în acest moment echipa care joacă poate cel mai bun fotbal din campionatul nostru. Dar nu cred că are vreo șansă în fața Stelei. Brichetuță știe de ce.

AlexP (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 12:11

Domne, imi place de dumneata. Pe blog esti ca femeia la telefon, in timp ce la Digisport esti cam mielusel, asa. As vrea sa vad aceasta „darzenie” si pe sticla, nu numai pe blog.
Despre Contra? El e si contra naturii si cam atat despre unul care antreneaza de un an Petrolul si nu are o poza normala facuta de sutele de fotoreporteri de pe stadioanele tarii.

Mihai (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 12:19

Foarte bun articolul. Sunt stelist de mic copil, si cred ca in momentul asa, intr-adevar, e nevoie de macar o echipa care sa se bata cu Steaua in campionatul intern pentru o evolutie. Si a Stelei si a tuturor echipelor care isi doresc performanta.
Bafta Steaua in CL si Pandurii in EL!

misu (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 12:41

In situatia actuala campionatele ce vor urma nu vor mai conta. Fac pariu ca, daca o echipa se apropie de Steaua, e facuta KO. Cum este posibil ca Regheblat sa stie de la inceput ca va castiga campionatul cu mai mult de 10 etape inainte.

andi (10 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 12:46

Cosmin e contra. E practic singurul care zguduie lanţurile acestui campionat luat prizonier de Steaua. Contra zice şi face. Joacă ofensiv, se zbate, ameninţă cu exilul..SI CEL MAI IMPORTANT, Cosmin e in spatele Stelei la 3 puncte, desi Steaua are si doua meciuri mai putin. Daca obtine macar 4 puncte sau chiar si 3 , o sa fie distanta de 6 puncte. „Asta” e Contra, nu Neo cum il prezinti tu. Va dati seama cat de slabe sunt celelalte echipe daca Steaua castiga un titlu cu un joc la 30% din potentialul celui de anul trecut? Deci cum sa-l lauzi pe Cosmin cand se presupune ca Petrolul ar trebui sa fie echipa mai omogena, ca nu a pierdut fotbalisti ca Rusescu si Chiriches?

AlexFCP (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 12:46

Felicitari pentru articol !
Respect COSMIN CONTRA !

ADI TM (2 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 12:48

Superb scris si ideea in sine este grozava. Pacat ca la Timisoara nu sunt resurse financiare si psihice sa fie adus pe banca antrenorul Contra pentru ca sunt sigur ca omul Contra ar lucra foarte bine pentru comunitatea din care provine. Iar daca ar fi intelegere si ar putea negocia cei care sunt acum la ASU Poli cu Primaria si Prefectura cred ca, comunitatea fanilor de fotbal din Timisoara ar avea numai de castigat. Poate citeste cineva care poate sa intervina unde trebuie.

Lucian (2 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 12:54

Radule, daca incerci sa fii obiectiv poti asculta si o opinie Contra! 🙂
Gardos a spus ca a fost faultat – tras de tricou, in prima faza, el incercand sa se debaraseze ulterior de fundas, ceea ce e 100% adevarat. Arbitrul a lasat libera lupta in careu si Gardos a fost mai inteligent si a castigat duelul pe care l-a inceput adversarul, cu acceptul arbitrului!

munteanu sorin (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 12:58

Misto, ca de obicei. Si mai ales foarte adevarat. Infatuati nu-s numai cei pomeniti. Ci mai ales cei de la care au luat modelul: Gigi, MM, „Laur” si alti de pe acolo. Joaca prost si in campionat si in UEFA doar ca acolo se mai si arata „pricea”

G (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 13:01

Cred ca Steaua are mult noroc. Stiu, nu exista noroc, tocmai asta e problema. Imi aduc aminte ca acum cativa ani erau cateva echipe bune in prima divizie care au disparut din tot felul de motive. Sa nu uitam de Poli Timisoara. Poate ca mi se pare dar cred ca Steaua ar fi fost mai bune daca nu ar fi fost distrusa prima divizie de fotbal. Doar ca atunci, nu cred ca Steaua ar mai fi fost pe primul loc.

david (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 13:09

Contra e vocea romaniei….

Buerebuistas (4 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 13:11

Chapeau à vous .

AlexP (2 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 13:13

Stimabile, sunt de parere ca ar fi frumos din partea ta sa lasi si comentariile care nu rezoneaza cu parerea ta sau care nu linguseste pe nimeni. Altfel, esti mai tiran decat cei pe care ii blamezi cu atata ardoare. Pai unde e libera exprimare? Sau trebuie sa fie libera doar atunci cand trebuie sa va spuneti voi parerile?

daniel (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 13:37

Ne trebuiesc mai multi Contra in fotbalul romanesc,poate avem noroc dupa 14 noiembrie!

calin (2 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 13:40

Foarte interesant cum vorbesti de Petrolul ca ar putea pune probleme Stelei, in conditiile in care in supercupa, Steaua i-a batut cu 3-0. Inteleg ca e ordin sa aruncati cu noroi in Steaua, dar poate gasiti alta echipa care inca nu s-a intilnit cu Steaua anul asta in campionat.

Claudiu (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 13:42

Sincer ….
O prostie din toate punctele de vedere;

Tu Radu, incerci sa ne arati ca nu cunosti lucruri elementare din fotbal; Ii impiedica cineva pe toti sa joace fotbal contra Stelei? Adica, tu ai senzatia ca daca o echipa vine si se baga cu fundul in poarta, nu are decat o ocazie pe meci ar trebui sa fie victimizata? De ce? De ce s-au invatat toti sa refuze jocul? Contra.. Contra, daca nu uit eu .. a luat 3-0 cu Steaua…
Ai ceva cu Meme si Reghe … treaba ta.. dar ailalti trebuie sa joace fotbal .. nu, nu anti fotbal pur romanesc … jegos si inestetic.. Joaca ma fotbal, ia-te la tranta cu ei si vezi daca esti mai bun.. asta e sportul nu milogeli…
Deci ultima oara Steaua Petrolul 3 – 0 ? sau ma insel eu?

Contra sa isi faca echipa sa joace … Asta e datoria antrenorului… nu sa comenteze arbitraje ale rivalelor;

Buerebuistas (4 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 13:46

… si bineinteles , Hai Steaua 😉

valentin passcu (8 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 13:47

Radule din păcate ai uitat ce înseamnă jurnalismul. Şi nu ai fi nimic ieşit din comun la noi dar şi doza de răutate este la nivel maxim. Hai să analizăm faza lui Gardoş la golul de la Braşov. Deci Străuţ face marcaj la Gardoş la începutul fazei. Un marcaj ca mai toate marcajele în astfel de situaţii. Cu ţineri şi îmbrînceli reciproce. În situaţia noastră Străuţ începe lupta. Gardoş reuşeşte să scape şi mai mult procedează la fel ca Străuţ. Străuţ cade şi vine golul. Şi de aici fel şi fel de păreri care de care mai competente sua incopetente. Buuuun dar hai să vedem cine ţine primul Radule? Parcă Străuţ dacă nu greşesc eu. Şi nu greşesc. Avînd în vedere că totul era în suprafaţa de pedeapsă nu cumva se impunea ca Tudor să acorde lovitura de la 11 m pentru Steaua ? Deci dacă arbitri erau corecţi trebuia 11 m. Însă dacă şi în astfel de situaţii aşteptaţi ca arbitrii să fluiere bănuiesc că mai potriviţi aţi fi la prezentarea timpului probabil.

53b1 (5 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 14:04

Foarte bun articolul. Se impun, din punctul meu de vedere, anumite schimbari in el, mai ales pe la sfaristul acestuia, dar foarte bun. As dori sa le transmit celor care presupun ca Steaua e foarte buna si ca in conditiile in care au minus 2 meciuri tot sunt pe primul loc si nimeni nu ar trebui sa mai spuna nimic…corect?!…poate. Dar hai sa ne gandim ca daca arbitrajul in meciurile cu Ceahlaul, Medias, Vaslui si Brasov ar fi fost corect „echipa fanion” a tarii nu trecea de locurile 5-6…asa ca va rog sa-mi explicati cum se poate sa sustii ca e cu mult peste celelalte din campionat! Personal in meciurile cu „onorabila echipa” asi fi jucat doar cu rezerve si juniori…macar sa odihnesc echipa pentru jocuri serioase.

stefan (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 14:06

Cred ca vor pierde stelistii pana la urma si asta numai din cauza ingamfatilor de reghe si mm. Tineti cont ca daca in iarna pleaca cei ce se spune ca vor pleca vor fi echipa de pluton, nu de nivelul Petrolului !!! Si nu uitati ca si de la Petrolul au plecat destui, acestia fiind importanti in campionatul trecut !!!

adrian (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 14:07

am mai vazut acest scenariu cu steaua ajutata cu nerusinare de arbitrii in primul campionat castigat de CFR sa nu mai vorbim de cazul bricheta, asa ca nu ma mir!
steaua face parte din categoria echipelor comuniste(dinamo,victoria,flacara moreni) care distrugeau fotbalisti si echipe pentru a juca intre ele in campionat iar Cupa Campionilor a fost practic castigata de o selectionata a Romaniei. In cocluzie pentru o reparatie morala si sanatatea fotbalului romanesc echipele in cauza trebuiau desfiintate sau sa inceapa de la diviziile inferioare.

toni75 (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 14:12

In preocuparea dv. de a lovi neincetat in Steaua treceti peste anumite detalii care ar trebui ca jurnalisti sa le observati. Am urmarit meciul Brasov-Steaua si emisiunea de dupa in care toti din platou au spus ca a fost faul la Straut si adevarat din imagini se vede cum cum e tras de tricou dar nu se vad si mainile lui(poate se tineau reciproc)…gardos a zis ca a fost un duel barbatesc in care s-au tinut si sicanat, l-ati facut pe Gardos mincinos dar pe Straut l-ati intrebat? in imagini acesta isi asuma duelul si nu protesteaza, cativa coechiperi ridica mainile spre asistent si cer ofsaid …nimeni din teren nu a cerut faul numai dv. din platou dar ne-am obisnuit, inclusiv antrenorul Brasovului in interviul de dupa meci nu stia la ce faza va referiti si a spus ca vrea sa vada imagini..!!! Domnu Naum la fotbal nu-i ca la Handbal orice contact e si fault cu tot respectul

flores (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 14:12

ciuca batailor in europa i-a batut pe ajax si chelsea….

Titel (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 14:17

Ciudat ff ciudat . In toate emisiunile tale te-am perceput drept un ,,steloist” inrăit. Se pare că ti se dicteaza ce si cum trebuie să duci discutia către ,,Salteaua”. Ma bucur totusi pentru tine că aici pe blogul tau ai tărie de caracter si poti să-ti exprimi adevăratele consideratiuni fată de acest flagel national. Ajutorul primit din partea arbitrilor , este deja un fapt cotidian pentru toti ,,ginitorii ” de spectacol fotbalistic. Problema este mult mai complexă si văd că nimeni nu tratează si următorul aspect :
Relatia paguboasă pe care o are dOAMNA impresară cu majoritatea fotbalistilor celorlalte contracandidate si combatante in această ligă . Toate echipele mai mici sau chiar măricele, se fac, din start, pres in fata ,,saltelei” iar dacă această strategie nu functionează printr-o intamplare nefastă ,intră in scenă ,,tăntica impresară ” care, cu bagheta-i magică aranjează o neimplicare a mai multor piese din angrenajul echipelor răzvrătite. Asta este adevărata sTEOAIA . Despre aceste tipuri de imixtiuni ar trebui să scrie presa centrală .

Silviu (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 14:25

Imi pare rau ca si tu domnule Naum te injosesti in aceeasi masura cu ceilalti colegi de breasla. Eu te intreb:alta echipa decat Steaua nu mai exista la noi? De ce sa comentam atat de mult si degeaba. Sa imi spui tu mie ce alta echipa de la noi joaca mai bine si mai pragmatic decat Steaua. Daca iti chiortaie” matzul ” de foame eu zic sa iti gasesti alt loc de munca mai bine platit , in loc sa stai si sa scrii numai cancan-uri.

tudor (4 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 14:25

Eu intreb doar atat; Cui foloseste partia libera facuta de arbitri stelei? NIMANUI, Steaua se face de ras in Europa iar fotbalul romanesc ramane in mediocritate.
Doresc un raspuns competent din partea comentatorilor sportivi, chiar este o provocare, chit ca firesc si ei au o echipa favorita. Era de bun simt si de competenta profesionala pentru acesti comentatori/analisti sportivi sa raspunda la acest mister, cum tusierul miklos istvan a vazut gol la Medias intr-o situatie care nu-i permitea fizic sa vada daca mingea a trecut sau nu de linia portii si situatia clara , in care si un orb ar fi vazut afsaidul de 1 m in favoarea stelei care nu s-a concretizat la meciul de la Brasov.

borski (2 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 14:49

Pai greselile de arbitraj pro-stoia nu produc scandal fiindca scandalul, cum mai zicea cineva, era produs de nenea de la bulau si de presa. Cind se gresea, sa zicem, pro-CFR, incepeati emisiunea in genul „mari erori de arbitraj si in aceasta etapa”, apoi ii sunati pe cei despre care stiati ca sunt dusmani declarati ai echipei clujene, adica porumboiu, iancu etc. Acum, cind is greseli pro-stoia, v-a prins seriozitatea si vorbiti despre reforme, alegeri, ascensiunea lui gaz metan. tare is curios cind se va mai vorbi la digi un sfert de ceas despre dulca si ai sai in acest sezon.

chronic (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 14:55

Foarte frumos scris d-le Naum. Daca sunteti asa impartial, va rog sa analizati meciurile lui Dinamo campionatul acesta. Are 6-7 vicieri de rezultat, toate favorabile. Dar stim, presa vede doar Steaua. Daca va uitati la faza cu Gardos, la fazele de la Vaslui toate sunt interpretate impotriva Stelei. Daca Gardos cadea la prima tragere de tricou ce se intampla? Daca era un meci in Europa si Gardos cadea la prima atingere ce se intampla? Sper ca intelegeti unde bat…. Contra? Ma apuca si rasul. Contra e un fel de Dan Petrescu. Oriunde antreneaza il fura arbitrul. Fazele evidente cand Steaua a fost dezavantajata clar dar a castigat, nu sunt luate in calcul. De ce?

Cataliga (3 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 15:21

Extraordinar. Fulminant. Extragalactic. „Cel mai urias” talent editorialist. Moralist. Justitiar. Apropo cu cine tii? Cumva cu Yokohama Gambler?

xolv (16 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 15:54

Miorita, biblia sindromului persecutiei la romani. Recititi-o va rog ca aveti memoria scurta !!! Am trait s-o aud si p-asta, sa-l injuram pe Gardos, un exemplu de bun-simt, si sa-l aplaudam pe Contra, un isteric cu limbaj de cartier. Pentru Contra, mai doar un pas pana la ce facea Ganea cu Mudura! Halal presa!! Ganea „OFENSIVUL” si-a luat-o cu 3-0 in finala Cupei. Dar din nou aceeasi memorie scurta si selectiva …

dan (6 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 15:57

Se scrie ca Steaua joaca mai slab ca anul trecut . Este posibil sa fie adevarat . Dar care este vina acestei echipe ca ceilalti nu pot sa profite de acest lucru si sa etaleze un joc mai de doamne ajuta ?
Ar trebui sa se scrie mult mai mult despre cit de slabe sunt celelalte echipe , nu despre cit de bine sau nu joaca Steaua.
DAr pentru a face acest lucru, unii ar trebui sa se mai priceapa putin la sport si nu la scandal ….

venin (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 16:54

exista tot interesul ca steaua sa castige campionatul cu mult inainte de final – mai ales daca ne vom califica la mondiale

bibicul (9 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 16:58

Efectul lipsei malaiului asupra nehalitilor: injuraturi pe banda rulanta.
Raducule, in loc sa te manance grija arbitrajului, mai bine ti-ai urmari propriile emisiuni si ai numara de cate ori ai hahaitm hamati si mamait aprobator si cu subinteles la comentariile invitatilor tai.
Ori ai un tic verbal, ori esti un prost crescut si nesimtit ce nu s-a pomenit.

ludu (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 16:59

adevaratgrait

Venom (4 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 17:46

@G Craioveanu spunea ceva vizaivi de „norocul” unei anumite echipe dintr-un campionat, intr-o situatie ca acum la Steaua si il denumea „norocul campioanei”. Adica toate ii merg bine, uneori indiferent cum joaca. (vezi titlul lui Manchester City, de ex.)

In ceea ce il priveste pe Contra, de ce e atat de laudabila o stare de normalitate? Numai el munceste si isi face datoria? Daca alti antrenori n-au nume care sa se preteze la jocuri de cuvinte nu sunt buni de a fi „contra”?

marian (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 18:48

steaua merge cu arbitrii!ca pe timpul lui ceasca !rusine lor si rusine ca avemun campionat blatuit inainte sa inceapa.respect Contra!

magus1349 (7 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 18:51

@33 Cataliga
Doar n-ai vrea sa tina cu Oita Trinita !

unu (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 18:58

steaua a castigat meciuri prin furt cu ceahlaul gaz metan vaslui brasov si inca o echipa asta din ce tin eu minte… vreau o statistica catd puncte a castigat steaua cu arbitri si cate a pierdut petrolul si celelalte echipe pe seama arbitrilor! nu vede nimeni asta? Da e Romania!

obiectiv (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 18:59

Lui Gardos i-a crescut nivelul de aroganta cand a vazut ca in loc sa primeasca 32 de etape de suspendare pentru ruperea piciorului sarmanului Bacila, a primit doar 8 (OPT !), desi regulamentul IMPUNEA MINIMUM 16 !
Spagile lui Jiji fac „curajul” oitelor, fiindca oitele stiu bine ca FRF si LPF sunt cumparate de cioban !

Contra e un bou, golul ce i l-a reprosat lui Balaj era absolut valabil, iar tusierul Nagy a vazut perfect ce s-a intamplat. Dar sa mai si lauzi boul, asta da ‘deontologie’ ziaristica, ma Naum !
Reproseaza-i tu lui Balaj ceea ce e intr-adevar de reprosat, nu sa-l ridici in slavi pe boul Contra pentru o reactie schizofrenica bazata doar pe alte lucruri, din alte filme fotbalistice !

moshu (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 19:12

bravo domnule Naum ! tot inainte cu asemnea articole !
continuati pana la capat:o sa plece si Reghe ,o sa vina timpuri negre si pentru Seaua :asta e la noi !dam in cel care se ridica putin din mlastina !doar putin pentru ca aveti dreptate :Steaua nu are echipa de C League si adevarata valoare se vede acolo;steaua va castiga titlul daca o va face doar din inertie:fara un plus fata de sezonul trecut doar cpentru ca celelalte echipe sunt mai slabe !

ROG FRUMOS DACA SE POATE SA REVEDETI DINCOLO DE FAULTUL LUI GARDOS CARE E CLAR SI FAZA DICTARII LOVITURII LIBERE DE CATRE MAESTRUL FLUIERULUI TUDOR-ARBITRU DE BASCHET ,faza cu golul Brasovului !!! a fost cumva fault acolo???faza aia ati trecut-o cu vederea la emisiune !!!va faceti ca nu vedeti.

costin toader (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 19:32

totii il condamna pe CONTRA pentru iesirile sale-chiar si de la federatie si de la liga i-au „sugerat” sa stea linistit-insa cat sa mai reziste saracu cand TOATE greselile de arbitraj sunt pro steaua,iar la PETROLUL nu este meci sa nu fie o decizie impotrva sa?

laurentiu1972 (5 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 19:45

@Venom – apropose de Contra si jocuri de cuvinte , Antrenorul Timisoarei a spus ca poate bate orice echipa , numai pe Steaua nu , Condescu de la Pandurii sezonul trecut )declara ca a jucat cu viitoarea campiona si Steaua avea doar 3 puncte avans , Chirila de la chiajna dupa ce i-a batut pe cei de la Astra ” mi-a trimis Reghe mesage sa ma felicite , suntem prieteni buni ” cel putin Contra a zis ca se bate la titlul cat timp mai are sanse .
Sunt suporter petrolist de 40 de ani , dar steaua o sa castige titlul anul asta la pas , are tot ce-i trebuie unei campioane , echipa , antrenor , manager (mai ales ) prieteni , impresar , arbitrii , Petrolul ? nu are decat suporteri , o echipa bunicica , si un antrenor ambitios , dar nu este de ajuns ………. macar locul 2-3 si este parfum .

Sunt suporter Petrolul de 40 de ani

florin.b (3 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 20:23

Da,e in firea naturii,nu-i nimeni perfect ,iar dl Naum,care de obicei scrie excelent ,mai are si cate o iesire in decor..In mod normal dupa un astfel de editorial nu m-as fi grabit sa scriu ceva ci doar sa rad ironic in coltul gurii..Sa inteleg ca metafora cu filmul a fost intimplatoare ? Nu cred ! E un fel de citirea a viitorului,peste cativa ani. cand si Stelei,ca la orice echipa ii va veni randul sa aibe declinul logic,abia atunci rivalii se vor apropia de ea ,dar si atunci cu teama ? E o perspectiva care mie ,ca stelist imi convine..Nu inteleg de unde ideea ca Steaua joaca mai prost decit anul trecut ? cu doua meciuri mai putin avem zero infringeri si doar un egal..la fel ca Barcelona ,de exemplu,adevarat e ca nici catalanii nu mai joaca la fel ca pe vremea lui Pep..dar tot lideri sint..Cat despre arbitri,isi aminteste cineva de felul in care era fluierata echipa acea cinstita din ardeal ? In comparatie cu CFR de acum cativa ani Steaua de azi e corectitudinea intruchipata..apropo,de Dimano n-a zis nimic dl Craciunescu ?

bazileon (12 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 20:47

Da’ mai slabiti-ne, nene, cu mehlemul asta ros-albastru! La Medias Steaua a fost „privata” de un 11m in prelungiri si a plecat cu un punct, in loc sa le piarda pe toate, desi jucase vreo 70′ cu un om in plus. Cine se mai tinuse(ra) reciproc acolo? Steaua e de ani buni rasfatata arbitrilor, impreuna cu CFR, Urinea si Otelu (cand au iesit campioane), plus Vasluiul si uneori Timisoara (in vremurile Jabbei); in acelasi timp echipe ca Poli Iasi, Univ. Craiova, U Cluj, Sibiul, UTA, Rocarul d’antan si or mai fi si altele, au fost carne de tun pentru cinismul interesat al arbitrilor. Dar daca nu a reusit dl nea Ovi (Ioanitoaia) sa vindece problema cu Procesele si Recursurile sale, n-o sa izbuteasca articolele intamplatoare sau de avarie ale GSP si, cel mai putin, socratica ignoranta mimata de dl Naum (la TV!).

Gabi (1 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 21:25

Radule, tu arunci praf in ochii cititorilor…Si hai sa-ti spun de ce. Voi incerca sa fiu cat mai lucid si calm, desi-mi va fi greu, fiindca hotia, marlania, nesimtirea si aroganta face casa buna cu tot ce-i in jurul Stelei, de la manager si antrenor, la salariatii din linia a saptea a clubului, de la gazetari (nu chiar toti), la arbitri, de la cei ce pe buna dreptate tin cu Steaua (Hagi, Lacatus, etc),la cei ce tin da’ nici nu stiu de ce…Ce-mi spui tu de Ana-Maria Prodan cand cei mai jegosi care creaza impresia ca Steaua „e o fantomă care face “Bau!””, sunt arbitrii ! Da, arbitrii care sunt condusi de un „stelist declarant”! Oare tu chiar nu vezi sau faci pe „niznaiul” cum Steaua este ajutata in timp ce urmaritoarele sunt lovite in „moalele capului”, sistematic de catre oamenii lui „bricheta” ! Doua exemple graitoare iti voi da, chiar daca sunt sigur ca le stii: La meciul Petrolul-Dinamo, „cavalerul” M. Avram a „vazut” fault la golul lui Dore sau Priso (imi scapa dar n-are importanta), dar n-a mai vazut penaltiul lui Grigore (parca) la jucarea mingiei cu mana in careu…Tu crezi ca a tinut cu Dinamo? Aiurea! El a favorizat Steaua ca sa para acel monstru de care vorbesti tu…Al doilea lucru: eliminarea jucatorului Astrei la Cluj…In acelasi registru ! Daca iti socotesc punctele primite de Steaua de la arbitrii din acest campionat (pana acum) vei ajunge la nu mai putin de sapte ! Cam multe, nu-i asa?
Ca sa nu ti se mai para, am sa le enumar repede: doua cu Ceahlaul, unul cu Gaz Metan, doua cu Vaslui si doua cu Brasov. In acest timp, pentru Contra a fost cam pe invers: frustrat in meciul cu Dinamo, doua puncte, la Medias, unul, s.a.m.d.
Dar cel mai grav lucru mi se pare, nici aroganta lui Reghecampf si a lui MM, nici hotia arbitrilor ci cardasia voastra cu hotii si arogantii, cardasia prin tacere pentru ca voi trebuie sa faceti scandal si nu Contra !
Iar cei ce „sapă în moralul adversarilor” sunteti chiar voi, d-le Radu Naum…Multi dintre voi intrati in „orgasm” cand vorbiti de Steaua, lucru ce nu l-a facut niciodata Domnul Cristian Topescu si, retineti: era angajatul clubului Steaua…! Ce pot sa mai zic eu si toti ce nu uram Steaua, dar nu suntem nici fanii ei…?

maximuspqr (16 comentarii)  •  29 octombrie 2013, 22:29

Eu zic sa declaram Petrolul echipa campioana, pe Contra antrenorul anului (asa poate se simte respectat), pe nenea Naum jurnalistul tuturor timpurilor si sa desfiintam Steaua. Ce nevoie avem de Steaua cind exista atita performanta, credibilitate, respect, onestitate si corectitudine in fotbalul romanesc. Vad ca dupa calcule sofisticate , Steaua cu ajutorul arbitrilor a furat 7puncte. Incredibil pentru mine, eu stiu ca cine fura suporta consecintele legii. Daca MM si Reghe nu prea sint apreciati de presa si Contra rage inseamna ca are si dreptate? Steaua joaca mai prost decit anul trecut. Asa si? Astra joaca un meci bun patru proaste, CFR ul are doua meciuri mai bune, Pandurii mai constanti dar sufocati de programul european, Vasluiul praf, Dinamo new, Petrolul merge bine dar nu asa de bine incit sa fie peste Steaua!
Aroganti Tatarusanu si Gardos? Nene Naum , am pretentii la matale!
@Claudiu-super spus amice.
Pace!

Comentează