Radu Naum

Evadat din Turul Franței, s-a oprit o perioadă pe semicerc. Acum e în suprafața de pedeapsă. Are opinie, și ca editorialist, și ca moderator

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Radu Naum
Handbaliatorii

Vocea lui Ştefan Birtalan e întretăiată, şi nu din cauza legăturii telefonice, nici urmare a micului şi simpaticului defect de vorbire, un bâlbâit care i-a adus porecla „Bibi”. Emoţie. Nu dintr-aceea de soap care să-ţi mulgă lacrimi, o emoţie adâncă, […]

...

Cei de pe urmă

Britanicii s-au culcat cu City-Utd 0-2 şi s-au trezit cu The Queen-Meghan 0-1. De Ziua Femeii. Care e, de fapt, o zi a drepturilor femeii, ceea ce ne reaminteşte paradoxurile unei umanităţi dornice să ajungă pe Marte, dar având probleme […]

...

Gura bate gândul

„E fenomenal ce face LeBron. Dar nu-mi place când persoane care au acest statut în sport se implică în același timp și în politică. Adică, fă ce faci tu bine. Ține-te de ceea ce faci. Eu, de exemplu, joc fotbal […]

...

Cu sportul la psihiatru

„Închisoare pentru lesbianism, wow!”. Comentariu la articolul despre golgota Marianei Cetiner, fosta handbalistă care vorbeşte, în interviu cu Costin Ştucan, despre abuzurile îngrozitoare suferite pe când era copil şi apoi adult. Da, da, închisoare pentru lesbianism! Şi nu se întâmpla […]

...

Masonaras

E probabil ca preşedintele FRF, exasperat de castanele pe care le încasează în numele grecului, să-l fi forţat pe Vassaras să iasă şi să spună ceva, orice. Şi s-a întâmplat ceea ce era de aşteptat. În interviul de la Telekom, […]

...

Katarina, mon amour!

Căderea Oltchimului din Ligă e ca pierderea unicului copil. Atît aveam şi noi.

Jerbe de frustrare izbucnesc laolaltă cu rîuri calme de compasiune. Fiecare cum poate. Unii sparg totul în cale, capete sau statui, alţii îşi ţin lacrimile şi vor […]

marți, 16 aprilie 2013, 9:29

Căderea Oltchimului din Ligă e ca pierderea unicului copil. Atît aveam şi noi.

Jerbe de frustrare izbucnesc laolaltă cu rîuri calme de compasiune. Fiecare cum poate. Unii sparg totul în cale, capete sau statui, alţii îşi ţin lacrimile şi vor să fie politic corecţi, să arate că sîntem civilizaţi. Dar civilizaţia nu ţine doar de felul în care exprimi condoleanţele, ci mai degrabă de cum eviţi moartea. Oltchim „a murit” pentru că nimeni nu i-a dat un viitor. I s-a spus: „Du-te şi luptă-te azi fără să ştii dacă va mai exista un mîine, şi după aia mai vorbim”.

Greşit. Profund, definitiv şi irevocabil greşit. Jucătoarele (unele) „n-au murit pe teren” pentru că n-au primit nici un semn de viaţă. Cine voia să adopte financiar această echipă trebuia să o facă înainte de Gyor, cu contracte şi proiecte semnate. Aşa, totul a sunat a păcăleală. Sau a cancerul care roade marile companii astăzi, căutarea disperată a afacerii fără riscuri. În fine. Ar mai putea fi invocată vocaţia insuccesului românesc. Ultima eurocupă împlineşte în curînd 20 de ani, şi era una de mîna a doua. Primul şi singurul titlu mondial a făcut 50 de primăveri. Dăm mereu cu capul de pragul locului unu. Dacă vă consolează, Gorbicz Anita şi a ei Ungarie au păţit-o mai rău. În 2000 şi 2003 au ratat o finală olimpică şi una mondială conducînd de fiecare dată, vă vine să credeţi?, tot cu vreo 6 goluri spre final. East Side Story.

Totuşi. Nu putem ignora în povestea cu monştrii Feţii Frumoşi. Fetele frumoase. Responsabilitatea individuală. Şi aici venim la notre chere Bulatovici. Văd că se încearcă exonerarea ei. Jucătoarea face pe mironosiţa şi se ascunde după vina colectivă (deşi salariile sînt individuale şi diferenţiate). Nu-i caz de crucificare. Nu-i batem nici un cui. Îi batem doar un obraz. Ok, a jucat prost. A jucat foarte prost. A fost moale, apatică, a fost altundeva. Nu-i vorba că ar fi vîndut meciul, ci că n-a fost acolo, pur şi simplu. Şi, îmi pare rău, dar nu ne poate acuza pentru insinuări şi teorii ale conspiraţiei. Declară cu seninătate că a discutat cu Gyor. Dar, Katarina, mon amour, manechin blond, de ce păcatele noastre nu ne-ai spus şi nouă înainte de meci?! Sau măcar bietului Vestergaard, poate se gîndea să facă vreo schimbare în acel final care l-a prins fără reacţie.

Nu-i nici un bai că poate, inconştient, ai vrut să-ţi protejezi picioarele lungi şi mîinile delicate pentru contractul viitor. Dar lasă-ne să ne supărăm că, pentru banii pe care îi meriţi, n-ai stat cu totul alături de noi pînă la capăt. Nu ne afurisi! Uită-te la Navarro! Priveşte lacrimile Silviei! Poate o să-ţi aduci aminte de copilul care a iubit o minge.

Comentarii (52)Adaugă comentariu

Epigonul (2 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 12:14

Cum poţi, mă, să faci comparaţii din astea?!

German Lux (1 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 12:32

E pacat de finalul povestii, dar putem recunoaste cu totii ca Bulatovic e poate singura jucatoare de nivel mondial de la Oltchim, impreuna cu Cristina Neagu. Fara aruncarile ei, Oltchim nu ajungea in aceasta faza a competitiei si noi n-aveam ce plange acum.

Katarina Bulatovic are 85 de goluri in acest sezon de Champions League si e pe locul 3 in topul general al marcatoarelor. Spre comparatie, urmatoarea clasa de la Oltchim este Oana Manea, e pe locul 35 cu 38 goluri.

Suporter valcean (6 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 12:37

Vorbeam de presa mizerabila. Uite inca o dovada!! Un proces de intentie facut unei jucatoare pornind de la faptul ca jucatoarea a recunoscut ca a negociat cu Gyor-ul. Radule, esti ipocrit!! Stii foarte bine ca toata lumea negociaza cu toata lumea. Deci care este problema?! In tur, cand a dat 8 goluri (8din 22) si ne-a tinut in ecuatia calificarii, negociase si atunci. Si stii bine si asta. Ipocrizie, tata, ipocrizie!!

undo (3 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 12:38

e chiar goal-getter-ul competitiei, cu 90 de reusite din cate stiu…intr-adevar katarina nu a jucat la vezsprem nici macar un sfert din cat si cum a jucat la bucuresti…

Suporter valcean (6 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 12:46

Radule, tu niciodata nu ai fost moale, apatic, altundeva, ai fost mereu Silvia Navarro. Silvia din meciul de la Vezprem, pentru ca daca va intreba cineva dupa prima faza a LC spuneati si despre ea ca nu-si merita banii. Pe tine, pe Gavrilescu, pe Tolontan, pe Ursescu.
Cand vrei sa vezi mironosite, uite-te la colegii tai (si ei la tine)!!

Cristi (1 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 12:49

Daca tie, suporter valcean, ti se pare o performanta sa inscrii doar 7 goluri din 21 aruncari in tur?! Spre comparatie Susan Muller inscria in tur pentru Krim 8 goluri din tot atatea aruncari

caine rosu 18 (7 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 13:06

Esti complet nedrept! Pacat!

undo (3 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 13:11

@Cristi> se referea la faptul ca a inscris 8 din cele 22 de goluri marcate de oltchim…

ion (1 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 13:18

sunt de aceeasi parere cu Cristi. Daca esti inter valoros trebuie sa ai procent de peste 50%. Nu ma incinta ca a dat 8 goluri din 22 de aruncari.Adevarul este ca Bulatocvic nu a aratat mare lucru tocmai atunci cind trebuia. Poate a gresit si antrenorul pe final de meci, cind ar fi trebuit sa ordone aruncari la Meirosu ,Barbosa si Pineau. Daxca era Cristina NeAGU ALTA AR FI FOST SITUATIA.

aurel (4 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 13:38

Nu imi place ca un jucator (jucatoare) sa fie tinta atacurilor, dar undeva exista un smabure de adevar, si acela este ca, Katarina nu a fost trup si suflet pentru echipa, devenind astfel o jucatoare pe care a interesat-o doar salariul. Pacat. Daca ea juca cu sufletul (nu doar cu mintea la punguta cu galbeni) era iubita de romani si Oltchim ajungea in finala.

Suporter valcean (6 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 13:49

In conditiile in care toata echipa asteapta ca tu sa-ti asumi responsabilitatea, DA este o performanta.
Asta a fost si problema ultimelor 8 minute din returul semifinalei. Nimeni nu a vrut sa greseasca, nimeni nu si-a asumat responsabilitatea, toata lumea astepta ca Bulatovici sa faca ceva. Cu golul 25 al echipei era cat pe ce sa si reuseasca.
Sa ne imaginam ce s-ar fi spus despre Bulatovici daca meciul se termina in minutul 52 sau cu golul 25 (al sau). Ca a fost imperiala, ca s-a pus in slujba echipei desi ar fi putut sa se gandeasca la titlul, personal, de golgheterul CL.
Asa este obiceiul pe la noi: sa cautam vinovati daca iese prost. Si daca vina se poate da pe un strain suntem si mandrii ca suntem romani. S-au napustit asupra Katarinei, dar, la fel de bine, puteau sa vada si greselile altor jucatoare din ultimele 8 minute. ( o sa se spuna ca este cea mai bine platita. Dar ce trebuia ea sa rezolve jocul de una singura in acele 8 minute?! Frica de a nu gresi, de a nu-ti asuma responsabilitatea pentru ca mai mereu a iesit prost si ai fost criticata pentru asta, este meteahna veche la noi). A gresit Pineau, a gresit Oana (ultima minge, aveam 40 de secunde pentru un gol), a gresit Barbosa pe aparare, a gresit Vestergaard ca a jucat cu Barbosa extrema ciuntind echipa si aglomerand jocul in centru, a gresit Bradeanu ca a jucat de-a latul.
Pe pamantul asta nu se nasc echipe si pentru ca mereu cautam vinovati cand iese prost. Cine-si va asuma raspunderea sutului la poarta data viitoare, dupa toate acuzele acestea. Poate Neagu, ca este facuta din alt aluat. Poate nu vom mai avea echipa pentru Neagu si o s-o vedem la televizor. Si tot Radu Naum va spune ca nu stim, noi romanii, sa construim echipe. Fac altii, altii care nu-i au pe Gavrilescu, Ursescu, Hutu, Naum si altii ca ei.

liviu (5 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 13:57

SUPORTER VALCEAN, in primul rand ,nu stiu de cand esti Radu cu d-l Naum. Apoi , cu judecata ta inmuiata in praz
crezi ca presa este vinovata de esecul usturator al valcencelor. Cu banii bagati in echipa-atentie bani publici-se putea mai mult. Dar in zona voastra ,calmul,profesionalismul,rabdarea,bunul simt lipsesc cu desavarsire!

mircea (4 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 14:16

era un antrenor de ce nu a schimbat-o sau sa nu mai mizeze pe ea in ultimile minute

caty (17 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 14:18

Totusi, consider ca ar fi fost moral din partea lui Bulatovici sa spuna ca a fost in tratative cu Gyor. Acest articol se refera, in primul rand , la aspectul moral al ultimului meci al Katarinei. Celelalte aspecte, cate goluri a dat inainte si ce a facut pentru Oltchim, cad in plan secundar in conjunctura meciului de la Gyor. Din punctul asta de vedere, autorul articolului are dreptate, poate ca Vestergaard ar fi inlocuit-o pe final de meci. In cele 9 minute fatidice.

Iulian (1 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 14:22

Corect articol si bine scris, ca-ntotdeauna; uneori citim mult mai mult decat ar incapea in mod normal in respectiva particica de ziar. Valori diferite vs. ambitii diferite. Ne-am invatat noi romanii prost sa jucam cu suflet, ca doar cu suflet s-au castigat competitiile cand s-o fi-ntamplat. Katarina este o profesionista dar joaca cand vrea; si nu poti sa joci jocu`asta frumos cu sufletul in cazul ei, pentru ca sufletul nu-l lasi acasa cand ai tu chef

dan (7 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 14:58

Mare iprocrizie, tu cand ai negociat cu alte TV ai anuntat din timp pe toata lumea din jur??? Nu ma asteptam la asa ceva din partea ta.

Bogdan (1 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 15:24

De ce crezi ca trebuia sa-i spuna antrenorului ca a negociat cu Gyor? Inseamna ca nu ai incredere in profesionalismul unei jucatoare. Si de ce nu ai avea? Probabil fotbalul nostru e de vina.
Nu avea absolut nici un motiv sa se dea la o parte in semifinala, chiar daca ar fi semnat cu Gyor. Trofeul CL de anul asta intra in palmaresul ei nu al Gyor-ului. E absurd. Pentru prima oara Radule, observ ca te-ai molipsit de ipocrizia care domneste in fenomenul Fotbal, de care te-ai apropiat in ultimii ani. Pacat.
Oare de ce-o fi dat Katarina golul de 25-23 in minutul 59, gol care ne aducea calificarea daca era asa preocupata de mainile si picioarele ei, sau de contractul cu unguroaicele ?!?
Faptul ca n-a stralucit, e pe undeva normal, is-a acordat toata atentia din partea unguroaicelor. In plus, in retur am observat ca ajucat si faza defensiva.
Nu Bulatovici a fost problema, ci faptul ca s-au crezut calificate in min 50, cum a si recunoscut Oana Manea.

ALex (1 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 15:25

Ipocritule bai cand Cristina Neagu contra Ungariei la Europene abia a dat 1-2 goluri desi ea a dus pana atunci pe spate echipa atunci cum a fost? Atunci si ea a vandut meciul? Pur si simplu a fost neutralizat si poate a prins si o zi mai slaba cand in tur Meirosu a dar pe langa poarta singur cu porterita maghiarilor atucni si ea a vandut meciul?

bulatovici (1 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 15:27

La cat le-ati ridicat in slavi si le-ati „galactizat”,de la atata ridicare in slavi le-au prins si le-au regulat cosmonautii,asta este explicatia…

Ramon (13 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 16:02

vedeti, asta inseamna antrenor si jucatoare straini. De ce a fost adus antrenor strain la o echipa care ajunsese recent in finala cu un antrenor roman ? De ce au fost aduse jucatoare straine ? Care e marele castig daca Oltchim ar fi luat cupa ? Daca competitia se disputa (sa zic) din 1965, ar fi 48 editii. Inseamna foarte mult daca a 48-a finala ar fi fost castigata de Oltchim, un sport care nu e intre primele 5 din lume ? Acum acuzam o jucatoare straina ca pleaca la adversar. In aceste conditii, un antrenor roman ar fi trebuit s-o schimbe, daca nu era in forma. Un antrenor strain nu-si poate permite sa schimbe cea mai buna jucatoare din lot, sau cea mai scumpa. Asa ceva ar fi putut duce la pierdere din valoarea din vanzare a jucatoarei, asa cum in fotbal un jucator care nu mai este inclus in echipa (ca vrea sa plece liber) devine fara valoare. Oricum, nimic rusinos, s-a pierdut la un gol diferenta, in semifinale, asta ar insemna locul 3 in Europa. Onorabil!

vilic (1 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 16:29

dupa atitea zile tot nu a-ti inteles ca bulatovici a fost mina moarta si ca oltchim a jucat in sase sau chiar in 5 la eliminari!

gica de la scularie (1 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 16:30

Nea Radule spui prostii. Ar fi bine sa te uiti putin si cum a jucat Bulatovici la echipa nationala cind au luat titlul. Number one a fost Knezevic, chit ca a iesit tapul tau ispasitor in evidenta. Katarina ta (a noastra) e un pic mai rudimentara, previzibila, e un inter de forta. De multe ori se poate remarca pe finsl, cind apararea adversa e mai obosita. Cind n-are aparatoare prea solide in fata da goluri. Cu Gyor in retur n-a jucat altfel, a si dat gol la 25-23. Daca Oana nu dadea mingea aiurea, cine stie, poate in 40 de secunde tot ea avea singe in instalatie (ca celelalte inghetasera) si mai baga una.

Asa ca…las-o mai moale.

repyx (2 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 17:50

nu ca ar mai conta dragi cunoscatori si a unui adevarat „analist sportiv” [apropo: de unde vine anal..list] … http://www.gsp.ro/sporturi/handbal/clubul-oltchim-ii-cere-scuze-katarinei-bulatovici-pentru-acuzele-ce-i-s-au-adus-396312.html

fan handbal (3 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 19:30

@radu naum
sunt de acord cu tine, cred ca ai mare dreptate in ceea ce ai scris.
fata de cum „pune osul” la nationala Muntenegrului, cum punea suflet si ambitie la Buducnost, la Gyor a parut total dezinteresata,pur si simplu parca nu ii pasa,a jucat in lehamite,abia astepta sa se gate meciul odata,DEAIA E MARE OFTICA ROMANIILOR PE BULATOVICI. Una e sa vrei si sa nu poti(Meirosu), alta e sa poti da sa nu vrei sau sa nu ai chef(bulatovici).

biliutz (1 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 20:44

Ok.Katarina nu a facut cel mai bun meci al ei,e drept.Dar la finalul meciului,cand nici o alta jucatoare a Oltchimului nu a avut curajul sa arunce la poarta,Bulatovici a facut-o.Si a si inscris(golul 25).Un gol ne-a lipsit,un gol care putea fi inscris de Bradeanu,Nechita,Farcau,Manea,jucatoare romance pe care nu poti sa le invinovatesti de tradare.

Eugen Pal (1 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 20:59

D-le Naum, ca suporter al handbalului romanesc, va intreb: aveti vre-o ideee cum putem, noi suporterii, sa oprim „moartea” simbolului handbalului romanesc. V-ati implica intr-un astfel de demers care sa nu lase Oltchim-ul sa dispara? Va multumesc.

suporter bulatovici (2 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 22:47

Cu multi ani in urma (1972) s-a jucat la Bucuresti meciul de Cupa Davis dintre Romania si SUA. Pentru Romania au jucat Ilie Nastase si Ion Tiriac. Meciul a fosat castigat de SUA cu scorul de 3-2, dar in acest meci Ion Tiriac a jucat magistral si Ilie Nastase catastrofal. Pentru Ion Tiriac urma retragerea din activitate si acest meci reprezenta ultima lui sansa pentru o performata deosebita, iar Ilie Nastase era la apogee, avea tot viitorul in fata.

Dupa acest meci Ilie Nastase a pus la zid, la fel ca Bulatovici acum. Intrebat Ion Tiriac despre acest lucru, stiti ce a raspuns? „Daca nu era Ilie Nastase, atunci eu jucam aceasta finala.”

vlad (11 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 22:48

Este adevarat, in fotbal ar fi inacceptabil ca un jucator sa discute cu alt club, fara acordul propriului club!!! In fotbal pentru asa ceva se suspenda jucatorul pe restul duratei contractului fara probleme!!! Iar aici a discutat cu adversarul… nu zic ca a blatuit, dar NU E NORMAL!!! Cand tu Bulatovici dai 1 gol la 20 de minute… ceva e foarte in neregula, mai ales cand echipa ta joaca excelent!!

suporter bulatovici (2 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 22:48

Cu multi ani in urma (1972) s-a jucat la Bucuresti meciul de Cupa Davis dintre Romania si SUA. Pentru Romania au jucat Ilie Nastase si Ion Tiriac. Meciul a fosat castigat de SUA cu scorul de 3-2, dar in acest meci Ion Tiriac a jucat magistral si Ilie Nastase catastrofal. Pentru Ion Tiriac urma retragerea din activitate si acest meci reprezenta ultima lui sansa pentru o performata deosebita, iar Ilie Nastase era la apogee, avea tot viitorul in fata.

Dupa acest meci Ilie Nastase a pus la zid, la fel ca Bulatovici acum. Intrebat Ion Tiriac despre acest lucru, stiti ce a raspuns? “Daca nu era Ilie Nastase, atunci eu NU jucam aceasta finala.”

genu (4 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 23:18

E absolut jenant ce faceti! Sunteti un militian al presei sportive. Jigniti o fata care, poate, a avut o zi mai proasta sau n-a mai rezistat tensiunii de infern a meciului. Dar, cum dvs nu v-a cerut nimeni sa performati in ceva niciodata, nu-i puteti intelege pe cei care mai au si caderi. Mediocrii sunt intotdeauna perfecti…

pops (3 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 23:57

Radule, e mai usor ciclismul….

sorin (2 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 0:00

Ce face Katarina inainte de golul 25?Sapte metri.Ce face Katarina dupa golul 25?O scape pe Loke care inscrie nestingherita golul calificarii.Restul, e cancan..

PetreRohan (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 0:03

asta a fost buna :)) Nu Bulatovici a fost de vina, mai degraba echipa. n-a alergat ea de una singura pacolo. Asta este: Hun 1 – 0 Rom … 🙁 … dar sportul nu se termina aici, vine sezonul urmator, si asa mai departe 😉

razvan (2 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 0:06

Bulatovic n-a vandut meciul, dar nici nu l-a castigat. Nu s-a zbatut deloc pe teren, n-a ‘murit’ asa cum a facut la nationala Muntenegrului, si asta este ceea ce-i reprosez si ce n-o sa-i iert niciodata. A fost moale, fara chef, a tras atat de slab si de cele mai multe ori in portar.
Echipei i-a lipsit un lider, i-a lipsit CRISTINA NEAGU. Fata asta sigur si-ar fi dat rasuflarea pe teren, asa cum a facut-o de fiecare data, plus ca si tragea echipa dupa ea. Cu Neagu in teren, numaram zilele pana la finala din mai, cu Oltchim pe teren…

razvan (2 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 0:10

In plus, Bulatovici a demonstrat tot sezonul ca nu stie/nu poate sa fie lider. De aceea e absolut necesar sa apara in jocul Oltchim-ului, din sezonul viitor, o astfel de jucatoare. Sper sa fie Neagu, are calitatile necesare si e e capabila sa conduca trupa, sau daca nu Cristina, atunci altcineva, dar sa existe si ‘capul’ echipei pe teren. E nevoie! Hai Oltchim!

cornel (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 5:08

Stimate Domnule Radu,
Oare dvs. nu a-ti trecot dintr-o barca in alta niciodata pe ne pusa masa. Cand erati ceva mai tanar si comentati partide de handal (nu ocazional ca acum) avea-ti un alt mod de a aprecia valorile,va lipsea stilul caterinca pe care il incercati cu Bultovici. Si parca nu erti atat de atotstiitor.
Oare Hristache Naum distinsul dvs. tata ar fi avut acelasi discurs ca al dvs. Nu cred! Pacat ca a-ti abandonat drumul pe care a-ti pornit sub indrumarea dansului. Mai e timp sa va reveniti.

cristian007 (22 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 7:48

Esti hanbalista nr.1 din lume, doar 3-4 cluburi din lume pot sa itzi plateasca salariul. E logic ca o sa ai discutii cu fiecare dintre ele. Restu’ e palavrageala gazetaristico-cancanistica. In plus, pentru Bulatovici, Gyor a pregatit o aparare speciala. Chiar si la ultimul time out antrenorul Gyorului dadea indicatii pentru anihilarea lui Bulatovici. Asta nu se potriveste cu ideea ca Bulatovici ar fi jucat prost….

baiazid (4 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 8:18

Ce mare diferenta dintre Radu Naum, comentatorul sportiv care ne incanta impreuna cu Radu Banciu acum cativa ani comentand Turul Frantei, si Radu Naum de astazi. Ce diferenta de gandire, de mentaliate ! Probabil cativa ani de fotbal au fost suficienti sa-l transforme pe Radu Naum din comentator sportiv in TATZA ! Bravo Radule, tot inainte

baiazid (4 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 8:27

Ce o sa faci Radu Naum daca Bulatovic nu pleaca de la Valcea ? Ce o sa faci daca saptamana viitoare Katarina Bulatovic isi prelungeste contractul cu Valcea ? O sa-ti ceri scuze ? Assss, n-as crede. Pentru ca in cativa ani de comentat pe Jiji ti-ai pierdut logica si simtul ratiunii. Pacat

alex (10 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 8:53

vai de capul vostru..Cand Naum comenta handbal (si juca) unii dintre voi care comentati aici nici nu erati nascuti. Da, Bulatovici MERITA si TREBUIE sa fie criticata. Esti adusa la echipa ca o vedeta, atunci arata asta pe teren! Tot ziceti ca vai e golgetera, vai ne-a tinut in viata la Bucuresti (cand ea rateaza 7 m, incercand sa pacaleasca cu bolta cea mai buna portarita a lumii). Cand esti un fel de Messi al handbalului normal ca si lumea are pretentii de la tine. Argentinianul si schiop a intrat si in 5 minute a creat golul Barcelonei, a schimbat fata jocului. Deci se poate DACA vrei cu adevarat si joci cu suflet. Nu conteaza ca pleaca la Gyor, pentru frumusetea sportului refuz sa cred ca nu si-a aparat corect sansele. Dar in mod clar nici nu s-a omorat cu firea, pe principiul timpul trece leafa merge. Cand toate celelalte sunt oi care tremura de frica, fii tu lup si arata-le cine esti. Sa zica lumea uite ba, Bulatovici, singura impotriva tuturor ! Asa se nasc legendele, cu sudoare, cu daruire si cu lacrimi. Navarro nici pana la degetul cel mic nu ii ajunge lui Haraldsen dar s-a daruit exemplar si a reusit sa se autodepaseasca. Haina de lider este grea, coroana de regina la fel. Din pacate pentru noi (si mai ales pentru ea) Katarina nu este o regina a handbalului, este doar o alta mercenara super talentata. Pacat

Gary (5 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 8:54

Radule,my love,de ce nu pomenesti o vorba despre cat de prost au jucat Gorbicz sau Amorim in meciul retur?
Daca Oltchim se califica,erau cele doua vedete de la Gyor,”rastignite”?Mult mai obiectiv,colegul tau Catalin Tolontan!
Da,meciul si calificarea s-au jucat in ultimele trei minute din cele 120.Gyor a avut noroc(au recunoscut-o si jucatoarele maghiare,si antrenorul Ambros Martin)!Dar norocul ti-l mai si faci! Gyor a avut-o pe Heidi Loke si Radicevici;noi doar pe Oana Manea.La un procentaj asemanator al portarilor(Navarro/Haraldsen)asemenea personalitati decid jocul!
Bulatovici NU a jucat bine,dar cine in afara exceptiilor amintite,a facut-o?
Iar ai devenit Radule judecatorul „conspiratorilor”,ca in cazul Armstrong?
Esti cam ipocrit Radu my love!

andi (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 9:07

Bulatovici a marcat golul 25 al Oltchimului la Veszprem. Putea fi golul calificarii. Poate ca ar fi marcat si golul 26 dar nu a mai apucat sa arunce.
Altfel, cred ca numai calificarea in finala ar fi scutit-o de critici, intrucat negocierile cu Gyor au pus la indoiala implicarea 100% despre care vorbeste domnul Naum. Cu o Bulatovici implicata 100% ne-am fi calificat, sau poate ca nu.

me (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 9:14

genial
cata dreptate ai

radu (10 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 10:15

Era greu de inteles jocul Katarinei nestiind ca negociaza cu Gyor. Poate sa se sclifoseasca cat vrea, nici nu ma asteptam la altceva, a fost evidenta neimplicarea ei in acest meci. Condamnabila atitudinea. Pe de alta parte, eu as cere suspendarea ei, nu stiu regulile FIH dar nu cred ca e normal sa negociezi un contract inaintea unui meci direct. Lipsa de caracter e evidenta, daca era romanca toata lumea o injura cu foc. Asa, facem pe elegantii, ca ne-a ajutat, ca e dreptul ei chipurile. Nu. A tradat echipa care o platea regeste fara scrupule, ca un mercenar care intoarce armele in timpul luptei. Nu vad de ce trebuie tratata cu manusi. E o tradatoare si o impostoare.

Gary (5 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 10:33

Recitind comentariile,frapeaza frecventa cu care apare cuvantul IPOCRIT!! Nu poate fi o intamplare,poate un „complot”pe care distinsul Radu il va dezvalui!
Mare maestru in ale ciclismului(comentat),evadand la natatie (pentru o mai buna inemnizatie) iata-l pe distinsul Radu atoatestiutor in ale fotbalului,si mai nou critic de hanbal feminin.A mai fost unul(pana in ’89)care le stia pe toate,dar n-a sfarsit-o prea glorios.Oare nu simti chemarea spre un sport mai aparte,sa zicem bowling sau,de ce nu curling?
Poate a venit timpul sa mai si taci,prea devii ridicol pentru multi!

vasco (164 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 13:57

Pe cei care sar imediat la gitul lui Naum ii intreb doar atit: unde tocmai ce s-a transferat Katarina Bulatovici?

Daniel (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 14:04

Nedrept articol. Chiar nimeni n-a vazut ca Martin Ambros a pomenit numele „Bulatovic” la fiecare time-out? Unguroaicelor le-a fost teama de ea, dar au reusit s-o anihileze. Nu a prins cea mai buna zi, dar nici nu cred ca nu-si dorea cu tot sufletul sa castige Liga Campionilor.

genu (4 comentarii)  •  18 aprilie 2013, 0:52

Evident, talentul ziaristic in sport se transmite genetic. Sau dinastic. De la handbal si ciclism si viceversa…Un pic de nationalism trepidant si totul este ok.
Golul lui Stamate cu Zaporoje mai aduna adepti si acum, precum transmisia radio a lui Orson Wells despre martieni, din ’39. La fel si Radu Banciu despre orice-despre chilotii ciclistilor din „Marea Bucla” sau depre etapa din Guatemala. Dvs sunteti patriot si atat. Pt ca n-aveti talent. Valoare. Subiect. Nu puteti mai mult

Ion N. Induplecatu (2 comentarii)  •  18 aprilie 2013, 10:00

Salut Radule! Articolul de fata e scris pentru ca sa faci norma lunara?Faptul ca in multe comentarii apare cuvintul IPOCRIT e un lucru banal?Te urmaresc de mult timp,am apreciat comentariile si articolele tale dar marturisesc ca de ceva vreme esti din ce in ce mai aproape de acel cuvint repetat aproape obsesiv in comentariile noastre.Pacat,mare pacat…

clujean (1 comentarii)  •  19 aprilie 2013, 18:17

Sa lamurim lucrurile:
1.Bulatovici nu a negociat personal c u nimeni
2.Impresarul lui Bulatovici a avut contacte cu 4 (patru) echipe mari din Europa.
3.Tot impresarul lui Bulatovici a declarat ca infinit mai mari sunt sansele lui Gyor de a castiga Cupa decat a semna un contract cu Bulatovici.
4.Bulatovici eventual poate fi criticat ca se gandea prea mult la viitorul ei.
Asa ca d-le Naum lasa nationalismul ieftin de parada.

Comentează