Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Instigatorul la violenţă Stoica Mihai. Suspendaţi-l!

Ca să scapi de puroi, adică să se vindece o rană, trebuie să chiuretezi buboiul, mizeria. Asta trebuie să facă LPF zilele astea. Comisiile de la LPF, dar şi Jandarmeria. Omul care a pornit, de fapt şi de drept, tot […]

luni, 15 aprilie 2013, 2:33

Ca să scapi de puroi, adică să se vindece o rană, trebuie să chiuretezi buboiul, mizeria. Asta trebuie să facă LPF zilele astea. Comisiile de la LPF, dar şi Jandarmeria. Omul care a pornit, de fapt şi de drept, tot acest scandal de la Rapid Steaua a fost Stoica Mihai, zis MM. Din senin l-a atacat pe Daniel Pancu. Au urmat apoi declaraţii instigatoare la adresa suporterilor rapidişti, fără ca aceştia să-l atace în vreun fel. N-au făcut-o, culmea, nici aseară, în Giuleşti! Am fost acolo! L-au ignorat pînă în minutul cu scandalul. Pe care tot el l-a provocat. Au fost doar cîteva fluierături la adresa lui la începutul partidei, cînd a venit cu un mers stupid, de-a dreptul stupid, către banca de rezerve. Atunci l-am auzit pe Ioan Becali exprimîndu-şi indignarea faţă de gesturile lui Stoica: „Instigi la violenţă”, i-a strigat el, în timp ce Iordănescu a făcut cu mîna cu un gest a lehamite în direcţia lui şi a spus: „Ăsta n-are faţă de conducător niciodată”.

Deci, corect ar fi ca Liga să-l judece în primul rînd pe Stoica Mihai. El trebuie suspendat şi sancţionat pecuniar pentru ce a făcut. Asta dacă LPF chiar vrea să facă ordine. Apoi Rapidul, fireşte!

El dă tonul
 Pentru că nimeni n-avea voie să intre pe teren să-i despartă pe jucători. Cu atît mai puţin Stoica Mihai. Se poate observa că e primul care fuge spre locul incidentului, însoţit de bodyguarzii lui Becali. Repet, pînă atunci suporterii nu-l băgaseră în seamă. Nu ştia cum să facă să iasă în evidenţă. Aici ar mai fi de făcut o observaţie. Cum a permis observatorul de joc sau în ce calitate bodyguarzii lui Becali au stat pe banca de rezerve a Stelei? Trebuie să avem un răspuns. Altfel, la începutul jocului, observatorul de joc era plin de exces de zel. În fine. Oamenii ăia, adică bodyguarzii, n-au nici o vină. Ei îşi fac meseria. Îi cunosc. Mai grav este că unul ca Stoica Mihai le riscă libertatea. Şi Fane Dediu, garda de corp a lui Becali, ştie cel mai bine asta. Şi o palmă dacă dă cuiva, riscă enorm. Dar ei am văzut că mai mult au încercat să-l astîmpere pe Stoica Mihai decît să atace pe cineva. Şi bine au făcut.

Discuţia mea cu Aron Huzu
La marginea terenului de joc, fostul mare arbitru mi-a mărturisit: „Am vorbit cu brigada de arbitri. Am mare încredere în băieţii ăştia. Totul va decurge bine. O să vedeţi. Un singur lucru  i-am rugat ferm,  să termine meciul pe teren.” Atenţie, lucrul acesta mi l-a spus Aron Huzu înainte cu o jumătate de oră de începerea partidei. I-am răspuns: „Dacă Stoica îşi vede de treaba lui, aşa va fi!”

Ce le reproşez suporterilor rapidişti
Că după scandalul din minutul 82 s-au luat de familia lui Stoica Mihai. Scandări la adresa fiicei acestuia. Nu avea legătură cu subiectul. Nu era un război cu fiica lui. Nu trebuie amestecate lucrurile! Unde se ajunge aşa? Stoica Mihai e un instigator. Sînt de acord. Dar răfuiţi-vă cu el. Plătiţi-i poliţe isteţe, fără violenţe verbale sau fizice, aşa cum aţi făcut întotdeauna. Dar nu aşa!

Ce mi-a plăcut la galeria Rapidului
Pînă la urmă nici măcar mascota din cutia de carton n-a existat. Şi foarte bine că s-a produs ironia doar în presă şi n-aţi realizat-o şi pe teren. Îşi făcuse deja efectul. Aţi fost de o mie de ori mai inteligenţi ca Stoica Mihai. Aţi evitat momentele tensionate. Pînă la iscarea scandalului, practic n-ai ce să le reproşezi. Şi au mai avut un moment de vulgaritate, dar care a avut rolul de a taxa în profunzime fuga Stelei de pe teren şi care, de ce să nu recunosc, pentru că nu vreau să fiu ipocrit, a produs un zîmbet scurt pe faţa celor prezenţi. Tot stadionul striga la un moment dat: Fetelorrr, Fetelorrrr! Asta ca să nu reproduc exact ce s-a strigat. Oricum atmosfera pe Giuleşti e unică. Asta e clar. Dacă Steaua e campioana incontestabilă la fotbal, Rapid e campioana unei mari iubiri a acestei ţări. Mai rar ca în astfel de situaţii suporterii să fie în aşa mod alături de echipă. De fapt, n-am văzut asta niciodată. Dar şi jucătorii, flămînzi, s-au chinuit şi le-au făcut o bucurie.

Reghe, dacă eşti bărbat, recunoaşte! Ceai sau altceva? Şi recunoaşte că ai şi provocat.
E o invenţie la fel de murdară că lichidul aruncat spre Reghecampf ar fi fost urină. Era ceai. E mizeria scoasă de Gigi Becali, cel care ar fi vrut să mai ia trei puncte la „masa verde”. Ca acum cîţiva ani. Altfel, gestul urît şi condamnabil, dar făcut în urma provocărilor venite de la antrenor. Pe imagini se vede foarte clar cum Reghecampf le răspunde fanilor care va fi scorul, dar fluturînd şi degetul mijlociu. Consider ciudată reacţia antrenorului pentru că în toată săptămîna premergătoare a avut cel mai echilibrat discurs, pentru care merită toate laudele.

Despre joc
Cred că astfel de meciuri trebuiau să fie în Liga 1. Aşa ca altădată. Numai că, e clar, sărăcia ultimilor ani din fotbalul românesc a dus la discrepanţa asta dintre echipe. La un campionat atît de slab. Cred că, aşa cum am mai spus, dacă la Dinamo, Rapid, Vaslui, CFR Cluj şi altele nu erau sărăcie, la unele, şi scandaluri, la altele, altfel arăta podiumul Ligii 1. Asta fără a le ştirbi în vreun fel din merite jucătorilor şi antrenorului Stelei. Doar ei merită toată lauda. Pentru că Rapid a jucat aseară cu stomacul gol, dar cu inima alături de suporteri şi invers.

Comentarii (515)Adaugă comentariu

roman (9 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 17:34

Felicitari pentru articol. Daca n-ar fi suporteri ca ai Rapidului, la ce mizerie de fotbal se joaca in Romania, nu s-ar mai uita nimeni la meciuri.
Da, e bine sa fie rezolvata problema cu suporterii de la tribuna I. Nu ne fac cinste!
Inca ceva, SIDA nu se ia prin saliva, o voi suporteri inteligenti ai stelei. In schimb, nu m-as mira sa luati vreo boala venerica de la MM, la cat de mult il tineti in brate.

pamfletaru (2 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 17:44

dura lex,sed lex !

violenta si batjocura de pe stadioane trebuie stopata
la stadion trebuie sa mergi ca la teatru :barbati, femei si copii

cine nu pricepe,STOP JOC ,sa fie pedepsit,altfel se ajunge la tragedii

Serghei (32 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 17:47

@roman, prin salivă nu se ia. Dar prin saliva de Giulești nu se știe.

Alexandru Pop (2 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 18:50

Reies urmatoarele concluzii din acest articol: D-le Decebal, nu pot spune decat ca sunteti in acelasi cazan cu huligani aceia nenorociti (jumatate de stadion) din Giulesti.

Puneti-va mintea la contributie si nu mai fiti subiectiv.

Pentru mine e foarte clar ce s-a intamplat. Suporterii aceia sunt niste infractori iar dv gresiti mai mult decat ei prin faptul ca le dati satisfactie si ii incurajati in continuare.

Rusine!

Marius (3 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 19:40

Multumim Rapidului ca „a asigurat” prezenta suporterilor stelisti pe stadion ! Eu nu sunt membru de galerie . Vreau sa merg la meci cu fetita mea de 10 ani. Domnule Decebal, dvs doar va castigati traiul din ce scrieti.

Marius (3 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 19:46

Steaua cu S mare, incultilor. Deocamdata Steaua ne-a scos in lumea mare a fotbalului.

burebista dacul (1 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 21:40

O prostie de articol, imi scuzi te rog stilul direct. Nici pe departe o analiza echilibrata ci in mod clar un suporter infocat al Rapidului, autorul. In locul unui text moderat si incriminator al faptelor rele in egala masura si de ambele parti, am citit un text tendentios, O INSTIGARE LA VIOLENTA asa cum corect se specifica in titlu.
Huligani sunt si unii si altii, nu numai MM Stoica. Rapidul e stadionul cu cel mai mic procentaj din tara de femei si copii in audienta. Crezi ca nu vin de frica lui MM!? Intra la WC-urile din stadionul asta sa vezi cum arata. Se vede ca e frecventat numai de domni, lorzi si alte genuri similare.
In final, sunt de acord numai cu titlul, dar si asta modificat, dupa cum urmeaza:
„Instigatorul la violenţă Radulescu Decebal. Suspendaţi-l!”

PS. Asha suporteri, asha conducatori, asha jurnalisti

Nistru-Tisa-Dunărea Express (10 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 22:20

@ 447 claudiu (16.04.13 at 4:41 pm)
”… la cat se vinde presa , daca noi , suporterii Stelei putini asa cum santem va dam “BAN” maine sunteti fii ploii.”
– – –
Să știi și tu, măi terchea-berchea: Presa (ziarele, TV, radio) își ”educă” cititorul/telespectatorul/radioascultătorul. Cum și-l educă așa si-l ARE. Dacă începe o campanie concertată, presa în 3-4 ani vă face ”minoritari”. Așa că stati în banca voastră.

decebal radulescu (504 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 23:26

DIN NOU LAMURIRI
Vad ca sint foarte multi sustinatori ai Stelei care jignesc si ma acuza de impartialitate. Nimic mai fals. Probabil ca trebuia sa aduc aminte aici si de surubul pe care l-a primit in cap Bozovici in Ghencea. Atentie! Un surub! NU O BRICHETA. Sau s mintesc de gesturile rasiste ale lui Stoica Mihai. Sau de ura de rasa vomitata la microfon de crainicul stadionului la Steaua Rapid pe NATIONAL arena. ABIA ACUM SINT OBIECTIV. Pentru ca pina acum n-am amintit si lucrurile astea. Cred ca e nevoie de putina decenta.

forever_Steaua (11 comentarii)  •  16 aprilie 2013, 23:44

MM – 5 luni suspendare pentru urmatoarele:
Rapid-Bistrita 4-3/1994
In timpul meciului, un suporter giulestean s-a urcat pe copertina bancii de rezerve si a urinat pe oamenii iesiti din zona de protectie oferita de respectivul acoperis.
Rapid-PSG 0-3 la masa verde/2001
„Este incredibil ce au putut sa faca acesti spectatori! Nu am vazut in viata mea asa ceva!”- Luis Fernandez, antrenor. Acesta a fost scuipat de fanii rapidisti tot meciul si in dreptul sau a fost aruncata o punga cu urina.
Pe cand antrena la Pandurii, Neagoe a fost lovit in cap cu un pahar plin cu Cola aruncat din tribuna cand a iesit de sub copertina bancii de rezerve pentru a se bucura la golul marcat de echipa sa.
„Ma bucur ca mi s-a marit salariul. Acum am bani sa imi cumpar detergent pentru a-mi curata hainele de saliva primita de la minunatul public giulestean” – Valentin Sinescu, Astra.
„Nu cred ca voi mai veni pe acest stadion. Chiar daca am stat la VIP, am fost injurat si cand era 3-2 pentru Rapid.” – Iuliu Muresan, CFR.
Rapid-Astra, Cupa Romaniei/2012
„Giuleştenii s-au răzbunat pe preşedintele clubului…Astra! Dinu Gheorghe a fost scuipat si injurat de fanii Rapidului.”

Rapid-Steaua 2013. Start de meci intarziat, final de meci intarziat, torte, brichete, recipiente cu lichide, scaune, al caror zbor suav spre teren e pe deplin justificat, pentru ca:
MM nu-si adapteaza stilul de mers la conditiile impuse de IQ-ul publicului giulestean.
Latovlevici/Bourceanu indraznesc sa arunce de la margine/bata cornere. Indiferent de decizia arbitrului, acestia ar fi putut evita sa „instige”, oferind cu gratie si zambet mingea adversarilor.
Bourceanu indrazneste sa inscrie.
Chiriches sta in calea obiectelor.

Concluzia 1: Toate aceste evenimente (si multe altele nementionate) au un singur numitor comun: MM.
Concluzia 2: Suporterii rapidisti – provocati sau NU – sunt nevinovati! Ei merita aplauze si felicitari, cedari de locuri in autobuz, prioritate in parcari….

nick70 (2 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 0:17

subiectiv radulescu asta,sticlele aruncate spre bourceanu ,lato si bricheta incasata de chiriches in cap nu sunt de reprosat galeriei rapidului ,nu a fost vorba de faptul ca stelisti voiau 3 puncte la masa verde si de aceea a strigat galeria ,, pasaricilor ” stelisti voiau sa joace dar ce stim noi radulescu asta ne spune adevarul lui din biroul lui de acolo ,premiul ala agitat pentru fraieri in nici un caz pentru obiectivitate ,bravo ai abonament pe viata in giulesti ,doar despre mm ai dreptate si atat in rest esti antistelis convins nu conteaza punctele scoase de steaua in europa sau posesia de 65,1 % in meciul cu rapid .

Razvan Bigiu (2 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 0:19

Partinitor articol! Sunteti o mare dezamagire, domnule Radulescu!!!

nick70 (2 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 0:23

mai controleazate decebal din 2005 pana acum au trecut multi ani poate ai mai ruginit si ti se pune pata alb visinie aiurea ,sau poate vrei o statuie in giulesti ,o meriti!

CiprianFZR (4 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 0:53

E clar ca managerul de carton si antrenorul gelat au instigat toata saptamana prin aroganta lor; inainte de inceperea meciului, inainte cu 60 de secunde de a iesi echipele de la vestiare, cine putea sa apara pe gazon, singur, in prim-plan, sa faca o eternitate in 50 de metri…..au zis ca nu vor baga spectatorii in seama, dar ce face dl Reghe inainte de inceperea reprizei a doua? instiga suporterii de la oficiala, se uita la ei, le arata scorul visat si ….. isi primeste rasplata…..pacat ca nu l-a placat Perja mai bine si pe cel mai bun manager din Romania, merita si el o cat de mica rasplata pentru jignirile continue aduse suporterilor rapidisti ..

Oricum s-a dovedit inca o data, daca mai era nevoie, ca Rapidul are cea mai tare galerie din tara, cei mai inflacarati suporteri, spectacolul pirotehnic fiind superb! Merita sa iei cateva etape de suspendare umilindu-ti rivalii prin spectacolul creat in antiteza cu …. nimicul de care au dat dovada stelistii, neavand nici curajul sa vina la meci… intr-un derby cu o rivala de moarte sa n-ai nici un suporter mi se pare penibil!!!!

Laurentiu Cremene (7 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 4:32

slab de tot ,mestere!!ce scuze ieftine,balcanice!!!ia vezi ce s-ar fi intampat in alta tara,normala daca suporterii faceau ghidusii ca rapidistii!!!ca MM e bou,o stim cu totii,dar golanii rapidisti(ultrasii)isi merita soarta!

johnantonescu (4 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 4:51

Articol slab, in maniera obisnuita a celui mai mediocru jurnalist sportiv din Romania (nu numai de la GSP).
Mersul tantos sau declaratiile care au precedat partida, desi regretabile, nu sunt scuze pentru huliganismul unor suporteri. S-au vazut clar si nu pot fi ignorate brichetele, sticlele cu apa, fumigenele, bricheta, oala cu „ceai”, scaunul etc. D-le Decebal, ti-ai pus intrebarea de ce au fost scosi la un moment dat copiii de mingi, aproape in aceeasi perioada cand camerele aratau suporteri rapidisti atarnand de garduri, in teren? Ce crezi ca se intampla daca inscria Iancu?

din California (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 5:28

Am urmarit meciul online,dimineata aici la noi,apoi am citit in presa romaneasca,timp de 2 zile, tot felul de comentarii,articole,pareri,interviuri si declaratii.
Ceea ce scrii dumneata e perfect adevarat,exact ce-am vazut.Si simtit si prevazut.Marea problema la voi,in Romania este lispa legilor.Imi permit sa-ti dau un sfat umil: nu mai pomeni vreodata numele acestui mascarici,chit ca-i inversezi numele cu prenumele,ca o forma fina si subtila de dispret.
Felicitari pt comentariul postat.

movilaieremia (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 5:28

felicitari dl DECEBAL ASA SE SCRIE UN ARTICOL CORECT SI LA OBIECT despre restul cu bodigarzi pe banaca si conducatori de doi bani o sa mai aveti de scris acesti conducatori hoti sa vedem verdictul justitiei iar ca intelect pe vremuri se spunea cu cine se certa mm cu limba romina inca o data felicitari

Mihai B. (7 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 8:10

Decebal, ai dat-o in bara de data asta. Ai dreptate in ceea ce il priveste pe MM si chiar trebuie suspendat. Insa Reghe nu a aratat degetulmijlociu. A aratat 2-1, scorul cu care le spunea rapidistilor ca meciul se va termina. Nu conteaza cu ce lichid au aruncat cei de la Tribuna 0 in el, dar asa ceva este INADMISIBIL. Pentro o tara civilizata. Cum poti lauda pe cei din galeria rapidista care au aruncat cu obiecte in jucatori??! Esti un pic anormal, scuze.

adi_stelistul (32 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 10:01

Cu siguranta niciun suporter stelist nu v-a acuzat de impartialitate.

Alin (2 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 10:13

„# 222 decebal radulescu on 15.04.13 at 5:08 pm
n-am spus nici o clipa ca suporterii Rapidului nu trebuie pedepsiti. BA DINCONTRA! Nu va faceti ca nu intelegeti. Sau sa intelegeti doar ce vreti voi”

Am recitit postul de vreo 10 ori. EU nu gasesc niciunde o referire cum ca suporterii rapidisti ar trebui pedepsiti, ci doar clubul Rapid.
Chiar laudati atitudinea suporterilor, a tuturor, inlcusiv a celor de la tribuna 0 care au aruncat cu „lichide” domnul Reghencampf.
„Că după scandalul din minutul 82 s-au luat de familia lui Stoica Mihai. Scandări la adresa fiicei acestuia. Nu avea legătură cu subiectul. Nu era un război cu fiica lui. Nu trebuie amestecate lucrurile! Unde se ajunge aşa? Stoica Mihai e un instigator. Sînt de acord. Dar răfuiţi-vă cu el. Plătiţi-i poliţe isteţe, fără violenţe verbale sau fizice, aşa cum aţi făcut întotdeauna. Dar nu aşa!”

As dori sa ma refer la cuvantul „istete” si „intotdeauna”. Cat de istet a fost suporterul rapidist care a urinat de la tribuna 0 pe un antrenor in 1994? Cat de „istet” e analfabetul de Gigi Corsicanul si sleahta lui de prieteni?

Va respect opinia domnule Decebal Radulescu, dar ati fost mai mult decat subiectiv in acest post. Parca a fost scris impreuna cu galeria „isteata” si „intotdeauna” civilizata a Rapidului. Sau poate va ajutat in formulare domnul Copos?

Daca postul meu de ieri nu a avut voie sa apara, poate apare acesta.

stormseeker (6 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 10:56

Eu n-am sa comentez articolul in sine care e oricum destul de slab, cu argumente subtirele. In schimb am sa comentez despre relatia dintre ziaristul Radulescu si limba Romana, relatie aflata in pragul divortului. Nu mai vorbesc de asa zisa replica introdusa la comentarii care e de-a dreptul hilara…

florin (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 11:46

Luni dimineata la un post de televiziune:
Danut Lupu: MM este vinovat pentru incidentele petrecute la Rapid-Steaua. Tot timpul meciului a provocat suporterii rapidisti, facind gesturi obscene…
Stefan Beldie: Domnule Lupu, l-ati vazut dumneavoastra pe MS facind asemenea gesturi? Noi nu am vazut in imagini ca el sa fi facut asemenea gesturi…
Danut Lupu: Eiiii, nici o imagine, pai dumneavoastra nu-l cunoasteti pe MM si cum se comporta el …

DANUT LUPU NU STIE CA ORGANUL VEDERII ESTE OCHIUL. PROBABIL CA EL PERCEPE IMAGINILE CU AJUTORUL…MEMORIEI! SAU MINTE!

Observ ca scrieti de MM, de Reghe, s.a.m.d., dar nu scrieti nimic de clubul Rapid. Se vede asa de clar pe ce drum mergeti…
De ani multi nu mai fac comentarii la articolele scrise de jurnalistii (oare?) sportivi romani. Motivul? Imi este greata de duplicitatea voastra! Sa luam ca exemplu evenimentele de duminica seara:
– am vazut un meci de fotbal incepind cu 5 minute de intirziere din cauza folosirii unor materiale pirotehnice INTERZISE PRIN LEGE! L E G E, domnule Radulescu, aceeasi LEGE pe care o cereti sa se aplice in alte cazuri!
– am vazut o echipa gazda practicind un joc DUR si AGRESIV, in concordanta cu propia galerie!
– am vazut imagini cu un om de ordine privind impasibil cum suporterul rapidist arunca ceva spre antrenorul echipei oaspete!
– am vazut ca afirmatiile de saptamina facute de MM si de alte persoane (inclusiv din partea Jandarmerie) n-au fost facute in scop provocativ si s-au ADEVERIT!
– am vazut jucatori, oficiali si alte persoane din partea clubului gazda comportindu-se MIZERABIL in timpul acelei intreruperi! S.a.m.d. …

SI CE FACETI DUMNEVOASTRA? INCERCATI SA NE CONVINGETI CA EXISTA UN UNIC VINOVAT: MIHAI STOICA! PENIBIL, DOMNULE RADULESCU! DE CE? PENTRU CA AVETI MEMORIA SCURTA SI SELECTIVA!
Va mai aduceti aminte cind jucatori de la Steaua si Dinamo paraseau stadionul echipei Rapid in camioanele Jandarmeriei?
Va mai aduceti aminte de o tinara care a suferit arsuri grave din cauza galeriei rapidiste in incinta stadionului echipei Rapid?
Va mai aduceti aminte de numerosi antrenori care s-au plins de mizeriile care li s-au intimplat in incinta stadionului echipei Rapid?
TOT MIHAI STOICA A FOST DE VINA?
MAREA PROBLEMA A ROMANULUI ESTE CA INTOTDEAUNA CAUTA VINOVATI IN ALTA PARTE, DOMNULE RADULESCU!
ADEVARUL ESTE UNUL SINGUR: CLUBUL RAPID PROMOVEAZA VIOLENTA! DE CE NUMAI ACOLO SE INTIMPLA ASEMENEA INCIDENTE? DE CE DUPA CONTROALELE JANDARMERIEI APAR CANTITATI URIASE DE MATERIAL PIROTEHNIC? UITE UN SUBIECT PENTRU DUMNEAVOASTRA, CA JURNALIST. AVETI CURAJUL SA ANCHETATI ? NU! V-AM VAZUT PE TOTI DUPA ACEL MECI STEAUA-DINAMO CIND JUCATORII DINAMOVISTI AU INTRODUS MATERIAL PIROTEHNIC IN INCINTA STADIONULUI GHENCEA!
SUNT STELIST, CURIOS ESTE CA NU-MI PLACE MIHAI STOICA, DAR FATARNICIA VOASTRA ESTE REVOLTATOARE!
Iar in rest, cum spunea Neculai Constantin Munteanu la Europa Libera, SA AUZIM NUMAI DE BINE!

sanducraiova (2 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 12:30

Domnule ziarist,

Cred ca ati vazut alt meci. Nu sunt fan steaua sau rapid, dar sunteti partinitor rau de tot. Nu se poate sa sugerati ca galeria rapidului este una superba, mai ales cand sunt recidivisti….ganditi-va cat s-au abtinut (chiar ei au spus asta) pentru a nu avea stadionul suspendat la meciul cu steaua. Asta denota premeditare, indiferent de incitarile acelui personaj de la steaua, caruia nici nu vreau sa-i pomenesc numele. Prin urmare, gresiti fatal laudand acesti infractori, care numai suporteri nu pot fi numiti (suporter = sustinator), mai ales cand fac rau propriei echipe prin atitudinea lor. Daca-i adulati, inseamna ca sunteti unul dintre ei.
Referitor la meci, ati spus ca steaua a egalat norocos. Va sugerez sa urmariti cifrele pe care tot ziarul la care publicati le-a prezentat si vedeti cine a condus meciul de la un cap la altul…s-ar putea sa observati ca rapid a tras doar o data la poarta (golul) si atunci va intreb: cine a marcat norocos si cine meritat?
Sunt de acord ca fanii au fost incitati, dar ar fi trebuit sa se razbune pe incitator, nu pe jucatori, a caror singura vina este ca muncesc pentru bani la alta echipa decat la rapid.
Inchei prin a spune ca v-am pretuit cand ati luat apararea colegului de la sport.ro atunci cand a fost concediat, dar ati reusit sa pierdeti pretuirea (nici nu cred ca aveati nevoie de ea) prin atitudinea prezentata in art. dvs. de mai sus.

georgatos0007 (2 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 12:50

Domnule Decebal daca pot sa iti spun asa.Problema la tine(in afara de faptul ca nu esti un ziarist adevarat) este ca atunci cind urasti pe cineva gindirea ta este varza(nu ca ai fi o mare inteligenta) si nu vezi lucrurile in evidenta lor.Daca tu crezi ca noi oamenii simpli trebuie sa acceptam golaniile si tiganelile din giulesti inseamna ca pina nu iti vei lua si tu o bataie de la coloratii din giulesti nu te vei trezi niciodata(nu ca imi doresc acest lucru).Te ie-i de nimicuri si nu vezi rahatul din ochii tai ;PACAT CA ESTI BAGAT IN SEAMA;;;;

Cocos (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 12:50

Suspendarea lui Stoica este prea blinda, trebuia sa primeasca cel putin 1 an de zile.

ZIZOU (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 13:01

Buna ziua. Nu discut despre MM sau Gigi, vreau doar sa spun ca sunt suporter al Stelei si pana in 1989 puteam sa merg la un meci Rapid – Steaua la tribuna 1 in Giulesti. Acum nu se mai poate, chiar si dupa 1990 cand la Steaua nu era MM si nu cred ca instiga cineva. Aceasta este civilizatia suporterilor rapidisti pe care ii aparati. Este ultimul articol pe care il citesc si voi inchide si Tv-ul cand aveti emisiune. Rusine.

Serghei (32 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 13:02

Decebale, la Steaua, oricât ai încerca să susții contrariul sunt gesturi izolate ale unor golani (precum cel care a încercat să-i dea o palmă lui Herea la meciul din tur). N-a zis nimeni că steliștii sunt ușă de biserică, iar rapidiștii sunt jeguri umane. Are și Steaua golanii ei. Doar că pe Giulești, vorbim de golănisme în masă, de o comunitate de golani dacă vrei, nu de unu-doi-trei tipi cu probleme la cap cum e cazul la Steaua sau, de pilda, la Petrolul.

Rapid a pierdut recent un meci la masa verde din cauza suporterilor, nu Steaua, Rapid joacă șase meciuri fără spectatori, nu Steaua, Rapid înjură familia unui om, nu Steaua. Din câte știu eu Șumudică are o fată de 18-19 ani, sincer, n-am auzit să o înjure steliștii pe la meciuri. Poți să întorci discuția pe toate fețele. Dacă e un meci în România în care mizeria e la ea acasă, acel meci este Rapid – Steaua pe Giulești. E pur și simplu un „spectacol grotesc” si repulsiv. Ar trebui sa fie televizat undeva pe la miezul noptii, ca sa fie vazut doar de cei cu stomacul tare.

Alexandru Pop (2 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 13:13

@ decebal radulescu:

Lucrurile alea s-au intamplat de ceva vreme si nu se comara cu faptul ca jucatori (aproape toti), antrenori [vezi Rada, Lucescu Razvan, Sumudica (idolul vostru etern), maseouri, preparatori fizici, alti entrenori etc] ..scandeaza la FIECARE MECI al Rapidului trivialitati la adresa Stelei!

Asta nu e instigare la violenta?

Sa nu mai zic ca lA FIECARE MECI DE ACASA cu spectatori, jumatate din oficiali, jucatori, antrenori etc sunt scuipati, udati, luati la tinta cu obiecte gen pietre, brichete etc.

In concluzie, multumim ca le iei apararea bestiilor demne de puscarie.

Cu alte cuvinte ce mai cautam noi pe un stadion de fotbal??

cocogeambo (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 13:53

esti chior si rau intentionat! unde ai vazut tu deget mijlociu ridicat de reghe, altfel decit aratand un „doi”?
stramb si chior si naiv daca crezi ca prostesti pe cineva cu pretinsa ta impartialitate de jurnalist deontolog!

vasco (161 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 13:54

O intrebare: de ce dinter toate stadioanele din tara doar in Giulesti,la „suedezi”,se intimpla mizerii de genul aruncatului cu brichete si alte obiecte,scuipati,urinat pe banca de rezerve adversa?Intrebarea e pentru domnul Decebal Radulescu cel idilic atunci cind e vb. despre frumosii tifosi ai „torcidei”.

Adevarul (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 14:47

Adevarul este partinitorilor si subiectivilor orbiti de ura ca articolul are partea lui de adevar in sensul ca stiti f bine si va bucura(in saracia voastra mintala de manelisti) atunci cand acest travestit rujat care va reprezinta jigneste celelalte echipe adversare voua si suporterii acestora.Asa ca lasati voi moralitatea falsa si acuzele ipocrite la adresa jurnalistului.

calcio (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 14:57

Decebal Radulescu a scris un articol obiectiv si corect.Ipocritilor ce va numiti suporteri,sa va fie rusine cu aceste comentarii lipsite de consistenta.Toti criticati dar va laudati cu poze cu torte aprinse de galeria echipei preferate,de coregrafiile ei si sa nu uitam cum stati toti cu samanta in gura intrebandu-va ce pregateste galeria azi.Huidu a omorat si a scapat de justitie,suporterii fac atmosfera prin pirotehnie si fac inchisoare.Sa faceti si voi inchisoare pentru pirotehnia de Revelion.

Mai era si acea persoana care zicea de femei si copii pe stadion.Necunoscatorilor,atat Rapid cat si Dinamo au grup ultras de fete: Granata Girls respectiv Powerpuff Girls ,fete ce au dat torte,au facut din propria putere financiara mesaje si coregrafii cat si participare vocala.Vorbind de copii,sunt destui pe Giulesti si exista chiar Liga Copiilor Rapidisti cu un imn foarte frumos cantat de 2 copii.

Stadionul nu este teatru,iar asta sa intelegeti bine.Fotbalul este caracterizat de rivalitati ce creeaza concurenta intre suporteri,iar concurenta = evolutie . Uitati-va la meciuri care se joaca fara suporteri sau cu oameni plictisiti cu samanta in gura si recunoasteti ca este o mare diferenta fata de un Rapid Steaua , Dinamo Steaua sau Partizan Belgrad – Red Star Belgrad .

Ca si incheiere,renuntati la ipocrizie si nu va mai lasati manipulati.

mako (10 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 15:12

articol mincinos, o mizerie…din cauza asta nu prea mai intru pe gsp, in curand deloc…

Mireille (7 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 15:33

@Marius
Dar, te rog nu multumi suporterilot rapidisti ca nu ai ajuns in tribune la meci! Probabil asa ai fost intoxicat de prietenii tai, suporteri „s”. Cele 2 „mari” factiuni, nord si sud, s-au certat pe pe numarul de bilete care li se cuveneau si de aia nu ai mai ajuns tu si fetita ta la meci!
Bafta!

Mireille (7 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 15:35

Mi-a placut tare mult un articol tot din site-ul GSP si as vrea sa adaug un citat:
„Steaua-i şefa tuturor,
Cu cel mai bun antrenor.
Echipa echipelor,
Cu Becali învingător.
Echipa cu reactor,
Doar cu Reghe antrenor!
Cu Becali învingător,
Inima de luptător!”

Cine striga, ce?!?!?

petru (6 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 15:54

DECEBAL, TATA, STIINTA CRAIOVA ESTE CAMPIOANA UNEI MARI IUBIRI,IAR SLOGANUL: ,, SINGURI IMPOTRIVA TUTUROR A APARUT PRIMA DATA LA CRAIOVA , PE STADIONUL ,,CENTRAL,,….DAR SI RAPIDUL ESTE O ECHIPA APARTE …

house (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 16:20

nick70 invata limba romana.
Va doare adevarul „dragutelor”? Ce echipa cu probleme ca Rapid ,umple stadionul si are galerie care isi sustine echipa meci de meci ? Voi ( oitzelor ) nu aveti galerie, nu sunteti fani; voi aveti doar simpatii.

17 Nentorae Tiranicioiu (14 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 16:23

toata stima cum combati Decebale! E mare nevoie de din astia ca tine. Cite beri vrei pentru a accepta o discute de convertire la Stelism? Nu e chiar o religie asa de rea cum crezi, e doar nevoie de razboinici. Cu cine te razboiesti tu tata pentru Rapid? Cu MM? Asta e inconstient, total nevinovat, nici un pericol. Ce se intimpla daca pleaca Gloabele voastre batrine care au dat cu copita tot meciul? Mai aveti echipa? Chiar crezi ca exista un Dement care sa cumpere Datorii si un Public asa de „minunat”? Citi or veni la Stadion cu celelalte 15 echipe? Presupunind prin absurd ca au voie!!! Orbit de jocul bun si de determinarea Gloabelor batrine (care au dat tot meciul cu copita!!!, nu renunt), care au totusi experienta,nu vezi dezastrul total. Cind o sa te trezesti, sa te intrebi cine e de vina?

Totusi Respect Pancu, respect Rapid, nu exista alta echipa care ar fi jucat, sper ca vor juca la fel toate meciurile, si oricum Decebal Radulescu!

PS stiu ca ai avut o contributie decisiva la „curatarea fotbalului”, dar ce-ar fi daca ai mai da cu Bita, prin articole desigur, inaintea proceselor. Caci vad ca se ocupa niste puicute tare ( de aprox. 10 ori decit tine ) simpatice si talentate, dar total nevinovate.
Eu sper din inima sa mai existati si la anul. La MM imi place un singur lucru: cum da din aripi! Glumeam.

momo (24 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 19:13

Autorul mi-a scos o postare cu titlul CAUZA NU ESTE SUBIECTIVISMUL ca raspuns la postarea de la comentariul nr. 440. Cunoscatorii vor sti imediat despre ce este vorba…

Am citit si lamuririle autorului, imi pare rau dar nu-i pot spune ziarist. Sunt neconvingatoare si nu privesc ultimul meci. Sa vorbim si despre o deplasare cu trenul in Bulgaria la un meci al Nationalei unde suporterii rapidului i-au umilit pe ceilalti, ii puneau sa stea dezbracati cu mana afara pe geam si cu o bere in ea ca sa le raceasca berea, au urinat pe cei care au protestat, au dat pumni in stanga si dreapta????

Cum va explicati ca apar incidente de acest gen numai la meciuri cu rapidul??? Nu au fost incidente de acest gen la meciurile dintre Steaua si Dinamo desi este o rivalitate mult mai mare si o ura ancestrala intre cele doua echipe dar suporterii se respecta intre ei…

Suporteri ai rapidului au scris un banner la adresa lui Catalin Haldan ca are garsoniera cu usa in tavan. Cum sa faci asa ceva???

serrginio (1 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 20:51

suspendati-l va rugam si pe decebalus . ia dute tu in uganda si scrieti memoriile si poate castigi si acolo un alt mare trofeu premiu statueta etc

marius (2 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 20:51

sa mai si radem!REGHE CATRE GALERIE:DATI-MI 3 IN 1!GALERIA:CE VREI MA?REGHE :3 IN 1,ADICA 3LSUC SI UNUL APA;GALERIA:SE REZOLVA!

NASCUT PENTRU A FI STELIST (7 comentarii)  •  17 aprilie 2013, 21:40

Eu vreau sa cred ca nu am ajuns atat de jos!In mileniul trei,in UE,in NATO si alfabetizati,nu pot crede ca mai exista asemenea jurnalisti in presa romaneasca.Manipulezi,manipulezi…,dar mai uita-te si-n ochii cititorilor.Impartialitatea lipsa,ascunderea mizeriei sub pres,aruncatul pisicii moarte in curtea vecinului,cautatul vinovatilor in alta parte decat cea corecta si confuzia intentionata a divergentei de pareri cu instigarea formeaza stilul editorialului cu care acest jurnalist incearca sa ne manipuleze.Golanii din tribune se coporta precum oamenii pesterilor si un ziarist european nu gaseste de reprosat decat injuraturile adresate unei fete…,dar(doar) suntem pe stadion.Pudic jurnalistul!Cred ca nu a mai putut dormi noaptea din aceasta cauza.Om mic!Arunca si el cu ce poate…,cu editoriale.Judecata intunecata de ura lasa la iveala caracterul de…rapidist.Un editorial plin de logica.Logica nesimtitilor,ce escamoteaza adevarul,relatand franturi convenabile sau omitand realitati flagrante.Cam uituc jurnalistul nostru!Uita comportamentul din totdeauna al discriminatilor.Subiectiv…,ca orice frustrat…,asta-i limita…,ce sa faca si el?Frumusetea sta in elucubratiile scoase de acest „ofiter de presa”:”SIGUR CEAI”.Nul!Ratiunea,ce ar trebui sa o aiba un formator de opinii,nu-l opreste de la a instiga la continuarea acestor manifestari,daca spune ca nu are ce reprosa golanilor.Aveau nevoie cei de la comisia LPF de un asa editorial??? Dupa cum se vede…DA!

cry (2 comentarii)  •  18 aprilie 2013, 13:04

Ai uitat sa precizezi ca frumoasa galerie a rapidului arunca cu pungi de urina,cu brichete,pietre,torte in teren,pe bancile de rezerve ale oaspetilor.
Acesta „fumoasa”galerie probabil ca nu a aruncat si pe tine cu o punga sau pahar cu cine stie ce lichid ca atunci altfel scriai .
Probabil ca cea mai mare greseala a lui mm, a fost sa mearga pe teren.Trebuia sa mearga pe sub pamant sau sa zboare , asa nu ii incita la violenta pe aruncatorii de urina din tribune.
Acest gen de articol subiectiv imi provoaca greata.
Il detest pe mm ,dar articolul acesta este mizerabil.

radu (9 comentarii)  •  18 aprilie 2013, 13:26

Bravo decebale, ai curatat aproape toate comentariile „”rautaciste”….felicitari…
Usor, usor, adevarul a iesit la iveala: mm stoica e vinovat pt micile derapaje create de „inteligentii”(asa cum tu ai grait)”suporteri rapidisti in salonul de boli venerice giulesti…

„Oricum atmosfera pe Giuleşti e unică. Asta e clar. „”
F clar….la fel de clar cum e faptul ca tu, intr-o tara civilizata(de exemplu Anglia), dupa un articol laudativ la adresa unor huligani care arunca scaune in teren(chiar si provocati),nu ai mai avea probabil niciodata dreptul sa publici un articol.
Dar suntem in Romanica, totul e posibil, inclusiv ca tu sa „scrii” si sa te numesti jurnalist.
Te-a mai intrebat cineva aici: cum de stii ca in paharul ala era ceai si nu urina? Ai gustat?

mad_musu (20 comentarii)  •  18 aprilie 2013, 14:58

@ florin
cam ai dreptate
si io am scris cam ca si tine … doar ca mult mai dur si nu au lasat comentul pe net

@ decebal r – daca tot scri articole de 2 lei ai decenta si publica si toate comentariile raspopitule

Alin (2 comentarii)  •  18 aprilie 2013, 15:53

Pt house:

Tu numesti a umple un stadion o peluza si o tribuna…doar din atat se compun stadioanele la tine?
Si daca le-ar face din rigips si din polistiren..cu ce ar mai arunca suporterii?
Esti amuzant tare amice…meriti sa scrii la ziar

Gicu (10 comentarii)  •  18 aprilie 2013, 19:05

Decebal Radulescu, instigator la prostie si violenta. Cunoscut anti-stelist. Foloseste slujba de ziarist pt a-si exprima sentimentele personale. Restul sunt prostii. Pai nu Stoica a injurat, ci Pancu e cel filmat injurind (si asta o stim toti, ca doar s-a intimplat de multe ori). Nu Stoica a aruncat obiecte pe teren, dar in mintea lui Decebal asa ceva e voie. Si sa arunci pungi cu urina pe teren este in regula. Ce nu este in regula in mintea lui Decebal este sa fii stelist si sa ai curajul de a nu ceda in fata primitivilor din Giulesti. Sper ca daca arunca bombe si grenade pe teren astia „frumosi” din Giulesti, atunci o sa te simti macar un pic responsabil. Apropos, in urma scandalului de pe Heysel, Thatcher nu a data vina pe italieni pt provocari, ci i-a scos pe huligani din tribune. Tu ce crezi ca trebuia sa faca?

Catalin (4 comentarii)  •  18 aprilie 2013, 19:43

M-am saturat sa vad cat de idioti sunteti fratilor!
Cand va uitati la meciuri din Grecia si Turcia si vedeti torte aveti erectie si va minunati, cand o galerie din Romania are torte spune-ti ca e plina de ciori de analfabeti de huligani si mai stiu eu ce. Adevarul e ca este greu sa ai o astfel d galerie oricat de mult este ea atacata si criticata,respect total pt cei d la tribuna a 2a care canta alaturi de noi,singura din tara care o face. Suntem singura galerie care are o multitudine de cantece nu indemnuri simple,singura care este alaturi si in astfel de momente (gen insolventa,liga a2a etc),iar acest lucru deranjeaza. Ma duc de 9 ani pe giulesti in peluza si sunt foarte alb si cu ceva scoala,iar cei cu care ma duc la fel. Am o mare satisfactie cand cei de la steaua canta „am avut si vom avea….”,d cele mai multe ori imaginile cu cei care fac asta este foarte inchisa la culoare:)).
Un singur lucru ma deranjeaza ca intotdeauna dincolo de lucrurile urate care se mai intampla pe giulesti,o data nu am vazut,nici macar o data sa se spuna:”uite domne ce coregrafie sau Doamne cat de frumos s-a cantat pe giulesti” si ocazi au fost nenumarate.
Dar cand cetatenii de la steaua canta doar o idiotenie d mel amintita mai sus sau doar Fortza steaua este ceva nemaipomenit,se bat recorduri de decibeli si altele d nici nu am auzit noi pana acuma de ele…….

dan (1 comentarii)  •  18 aprilie 2013, 21:01

cah

Comentează