Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Bau!

„Ce p…a mea, vă e frică de jurnalişti şi ziarişti?”, şi-a îmbărbătat Săpunaru colegii la sosirea pe Otopeni. Iată un semn că se schimbă mentalitatea la lot! Cu noul selecţioner, „naţionala” s-a deschis faţă de presă şi public. Colegii mei […]

duminică, 15 noiembrie 2009, 2:59

„Ce p…a mea, vă e frică de jurnalişti şi ziarişti?”, şi-a îmbărbătat Săpunaru colegii la sosirea pe Otopeni. Iată un semn că se schimbă mentalitatea la lot! Cu noul selecţioner, „naţionala” s-a deschis faţă de presă şi public. Colegii mei reporteri au coborît din cireşul de la Săftica şi din sălile de balet şi au putut urmări antrenamentele „naţionalei” de la masa presei.

Lui Răzvan Lucescu i-a luat ceva timp să-i convingă pe „tricolori” să n-o rupă la fugă în autocar cînd văd microfoane şi să nu bage capul în nisip cînd li se pun întrebări. Dar, pînă la urmă, a reuşit. A reuşit chiar mai mult decît şi-a propus. Săpunaru a dedus pe cont propriu că presa nu e un adversar de temut, ci un adversar de bătut. Şi a îmbrîncit un cameraman pe aeroport. „Am auzit că v-aţi autopronunţat că sînt beat!”, s-a autoapărat fundaşul lui Porto. Probabil Lucescu jr. n-a apucat să le predice nimic despre drepturile şi libertăţile constituţionale. Să le explice, de pildă, că, pe lîngă dreptul la autoenervare, există şi dreptul la (uite, că-mi scapă acum cuvîntul!) liberă autopronunţare.

Dar o astfel de pornire curajoasă nu poate decît să ne bucure. Gata cu „naţionala” fricoasă, care se apără dînd cu pietre din boscheţi! Sîntem aproape la fel de ofensivi ca sîrbii! Bravo, măi băiete! Poate n-a fost decît un gest caritabil, poate Săpunaru a făcut-o pe treazul ca să contribuie cu o amendă la fondul pentru orfani, dar tot merită felicitări! Scopul scuză mijloacele. Salutăm această nouă atitudine! Dacă nu se mai tem de presă, în curînd nu se vor mai teme nici de publicul din Bucureşti şi, posibil, nici de umbra lor pe teren.

Sigur, e posibil ca unii dintre jurnalişti şi ziarişti să înceapă să se teamă de „tricolori”. Dar, de vreme ce nu putem să ne autoinformăm, vom urmări cu mare interes ce se întîmplă la „naţională”. Chiar dacă va fi nevoie să mai punem o cască, un scut, un spray cu piper în plus.

Comentarii (47)Adaugă comentariu

gaga the third (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 15:21

antepronunt ,autopronunt…detalii…o fi vrut sa spuna autodenunt. in fine, daca nu se mai teme de jurnalisti, cu siguranta ca de publicul din bucuresti nu se mai teme de mult, pt ca se joaca doar cu tribunele goale.

Sibelius (41 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 15:25

Si iata cum, de la Nationala fricoasa a lui Piti, Mutu si Lobby care dadea cu pietre in Botanica din Cluj si arata degete, s-a ajuns la cea curajoasa care injura in fata :))
Acum inteleg de ce nu e pe placul selectionerului Mutu :-„

sandmann (31 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 16:15

slab si subiectiv ,ca de obicei

Cornel (110 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 16:27

Sapunaru, probabil, e din acelasi aluat cu Ganea, nu are mari dexteritati in lucrul cu mingea dar se descurca binisor cind vine vorba de lucru in carne vie. Asa ca nu va faceti mari sperante, mingea ramine marele adversar al „baietilor” nostri. De ea inca se tem.

mihai-dudu (24 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 16:36

De data asta neinspirata din cauza subiectivismului.
Cred ca unii jurnalisti ar merita iesiri dintr-astea mai des. Ar merita chiar mai multe.

Sub pretextul libertatii de exprimare si la adapostul faptului ca n-are nimeni timp sa dea jurnalisti in judecata, se scriu de multe ori minciuni (provenite din surse care sunt confidentiale).

Jos cu acea presa care strica si nu construieste nimic!

Vorba lui Paunescu, de ce ar trebui sa le cerem fotbalistilor sa fie ingeri?

Nimeni nu este si nu poate fi inger pentru toti cind e angrenat in societate. Cel mult poate fi inger pentru familie si cei dragi. Atit.

jan (11 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 16:36

Mai, uite care-i treaba: Sapunaru este recunoscut (si nu de ieri, de azi, ci de mult) ca un tip extrem de dur. Si pe teren, si in afara lui (cand a rupt usa vestiarului stelistilor, dupa meciul cu bricheta, cand i-a batut pe politistii de la rutiera care vroiau sa-l retina etc.). Asta nu e o scuza, dar nici nu-l demonizati si, mai ales, nu extindeti purtarea UNUI fotbalist, la UN moment dat asupra tuturor jucatorilor nationalei.

rova rosiori2002-2003 (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 17:10

sapunaru esti cel mai tare….bv !!! cand a decedat tatal tau nu te cauta nimeni pt interviu sa vada prin ce treci acum se baga in sema! rupele capu frate…..!

sorinel (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 17:40

Sapunaru a injurat pentru ca a fost luat la misto de un jurnalist.Un jurnalist l-a luat la misto pentru ca a jucat putin in meciul cu Polonia. Deaia s-a enervat. Nu a fost nici beat cum scrie in ziare. Jurnalistii romani nu sunt usi de biserica.

EcKo (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 18:25

BRAVO Sapunaru, daca intradevar erati niste adevarati jurnalisti probabil ca nu s’ar fi comportat asa cu „dumneavoastra” dar din toate stirile pe care le dati pe micul ecran sau pe hartie 98% sunt neadevarate. SA va fie rusine

mittic (8 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 18:25

jane, sapunaru nu si-a gasit inca nasul …
Dar se apropie timpul. Fac pariu ca nu-l mai prinde sezonul urmator la porto cu scandalul asta

Dinny (389 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 18:48

Daca ceace faceti voi se cheama jurnalism,atunci va meritati soarta !

figgo2323 (3 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 18:59

sapunaru?o sa i treaca dupa cateva dusuri pe care nationala le va primi dupa doua ,trei meciuri in preliminarii,k la cum jucam de lent si fara o idee de joc sif ajungem pe ultimul loc di grupa!!

ANCA (4 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 19:20

AR TREBUI SA LI SE FACA UN CONTROL LA CAP FOTBALISTILOR INDIFERENT DE NUME ,UN FOTBALIST ADEVARAT ARE CARActer din pacate sunt putini la noi in tara mai mult fitele de ei nu toti sunt si excepti iar gestul lui sapunaru mi se pare deplasat felicitari pt articol nota 10

bogdan (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 20:38

cum va „autointitulati” voi jurnalisti… ahhhhh… o sa ajungem rau tare… nu numai la fotbal.. peste tot.. o sa se aleaga prafu de tara asta cu oameni ca voi.. vreau sa zic ca sunt student si abia astept sa termin facultatea so sterg din tara asta.. da voi.. voi sunteti in simbioza cu mediul inconjurator.

Liviu Barbu (5 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 21:10

Un articol penibil prin subiectivismul de care dai dovada in acuzarea unui fotbalist din cauza unui conflict cu un jurnalist. Daca tot vorbim de autopronuntare ca drept constitutional, pe cand un articol despre cum fac ziaristii din sport rating tragand de neamul Becali, indiferent de subiectul din emisiune? Sa iti aduc aminte Maria de Giovanni Becali care a injurat un ziarist in direct? Atunci de ce nu s-a autopronuntat nimeni sa il acuze pe Giovanni de niste realitati? Cum de acum iar e prezent in presa? Oare, cineva linge unde a scuipat el? Acum, apropos de subiectul concret, nu cumva e calomnie, o afirmatie tendentioasa si nedovedita? Vreau sa stiu cel ce a afirmat ca Sapunaru era beat, ce dovezi are? Teste, martori? Altfel mie mi se pare calomnie afirmatia ca cineva este beat, aduce atingere imaginii personale. Sau, si aici sunt surse confidentiale? Sau ai voie sa afirmi orice, doar ca parere personala? Chiar mi-as dori sa imi raspunzi, admitand ca poti.

Pauli3 (3 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 21:11

Da ma Bogdane o s-o stergi din tara asta de prosti si inculti…auzi sunt student..zici ca a scris 20 de carti..Mult succes la cules cu tot cu facultatea ta. Pe ce lume traiti ma?

Pauli3 (3 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 21:13

@bodgan: cred ca tu te-ai descurca mai bine in locul jurnalistilor..asa e romanul se pricepe la toate cate putin

corectorul (41 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 21:14

Sa nu confundam!Cand aruncau cu pietre din boscheti baietii erau treji!Da,da,Tamas era treaz!Stiu ca pare greu de crezut!Dar Sapu nu mai era!Mereu pe banca de rezerve te apuca viciile!Sapunaru treaz nici nu ridica privirea din pamant.

Pauli3 (3 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 21:15

Nu in ultimul rand..felicitari pt editorial…sapunaru sa se mai spele la gura si sa invete sa aplece capu’ inainte sa iasa steroizii si votca din el

Andrei (4 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 21:17

Sapunaru nu a dat decat apa la moara jurnalistilor. Oricum voi scrieti numai despre scandaluri si barfe. Ce sa vorbeasca cu voi? Ca a fost terenul greu si ca nu au putut sa-si tina echilibrul sau ca unii nu si-au ales bine ghetele? Banuiesc ca multi dintre voi habar nu aveti de chestii elementare cand vine vorba de fotbal, dar stiti ce manca oierul la micul dejun, ce antidepresive ia Borcea sau cate firme are Badea. Uitati-va intai la voi inainte sa-i judecati pe altii. Omul asta are familie, copii, joaca la o echipa titrata si asta la 25 de ani. Voi, la varsta lui, stateati cu plasa pe holuri si cerseati aprobari sau stampile de pe la profesori, coordonatori sau ce mai aveati voi pe acolo.
Imi placea de tine Maria, spuneai lucrurilor pe nume si mi se parea ca esti de partea sportului.

Bayern stern des sudens (5 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 21:19

Maria Andries said:
„e posibil ca unii dintre jurnalişti şi ziarişti să înceapă să se teamă de “tricolori” ”

pai acolo la aeroport nu era nici un jurnalist. la cat de putini sunt in tara asta chiar nu cred ca era vr-unul acolo. Probabilitatea este foarte mica. Cu greu gaseai fotbalisti acolo, d-apai jurnalisti.

david (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 21:32

nu va mai luati de fotbalisti. Nu faceti nici jumate cat ei!

Ion Ionescu Muc (16 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 22:09

Pina sa se lamureasca lucrurile, Sapunaru a si fost stigmatizat si pus la colt de presa! Puterea pe care o are presa e justificata ATITA VREME CIT NU E ABUZATA! E acelasi gen de manipulare in care hotul striga cel mai tare „Hotul”!

banks (41 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 22:43

Sapunaru e bine dotat fizic. Pana la un moment, ajunge.
De cuvinte, insa, ar trebui sa se cam autofereasca.

Resiteanu’ Exilat (17 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 22:56

E clar ca Sapunaru nu a stat destul timp la Porto ca sa ajunga mai manierat si respectabil ca persoana. Respecta ca sa fi respectat, trateaza pe altii asa cum vrei sa fi tratat. Apucaturile balcanice se trateaza greu… Si citind unele comentarii anterioara nu imi fac iluzii in priviinta progeniturilor unora dintre semnatari care vor deveni parinti intr’o zi, ca aschia nu cade departe de copac…

bad boy (56 comentarii)  •  15 noiembrie 2009, 23:31

nu mai am ce sa spun,andrei a spus totul.si sunt intru totul de acord.poate mai putin cu ultima fraza:andries nu a fost niciodata de partea sportului.doar ia la misto pe toata lumea.sau,cel putin asa crede.in rest,ce-a spus sandman.noapte buna!

Anti-Razvan (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 0:38

Asta e echipa lui Razvan . Daca facea Mutu asa ceva intzelegeam sa-l scoata de la nationala macar un meci. Dar Mutu ce a facut ? a plecat din cantonament cand oricum nu mai avea meci de jucat. A incalcat vreo lege grav ? Sapunaru pentru comportamentul huliganic ce primeste ? NIMIC , ca Sapunica asta nu il intimideaza pe Razvan . Asta e problema , ca Razvan nu are autoritate .

reporterliber (5 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 0:38

Bine punctat. Dar si jucatorul trebuie inteles,alcoolul ii face pe oameni mai irascibili…:)

gabriel (9 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 1:15

oricum ai lua-o tot nu ai dreptate! se zice presa este a patra putere in stat! de acord, dar ca orice organ de putere trebuie sa respecte niste reguli ale jocului! asa cum presedentia, parlamentul, justitia le respecta este cazul ca si presa sa respecte! daca cineva face o afirmatie fara sa aibe dovezi este mare deranj! dar la ziaristi altele sunt regulile: pot sa scriu orice, pot sa zic orice, sunt mare si am pixul tare! nimeni nu poate sa zica ceva! daca zice, pac cu .. libertatea presei, libera exprimare a ziaristului, cu cenzura si … gata! sunt tare! pana acum in presa romaneasca nu am vazut ca un ziarist dupa ce a afirmat ceva fara sa aduca si probele necesare, sa fie penalizat pe cale juridica!

un Realist (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 3:08

Nu spun ca sunt de acord cu gestul lui Sapunaru dar cea mai mare vina tot voi, jurnalisti o aveti. Prea va bagati in viata omului cu bocanci plini de noroi. Daca i-mi amintesc bine , anul trecut a fost un conflict intre Codrea si un jurnalist. Pai daca Codrea l-a refuzat politicos spunand-ui ca nu vrea sa vorbeasca si ca nu are nimic de spus, de ce a trebuit ca ziaristul sa-l insulte si sa-l faca in toate felurile. Oare respectul vostru unde e? Nu asteptati respect daca nu respectati.

mihai (2 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 9:29

„Omul asta are familie, copii, joaca la o echipa titrata si asta la 25 de ani. Voi, la varsta lui, stateati cu plasa pe holuri si cerseati aprobari sau stampile de pe la profesori, coordonatori sau ce mai aveati voi pe acolo”
Eu, la 25 de ani, am familie si ma spetesc 12 ore pe zi sa o intretin. Nu-mi pacalesc patronii si nici meseria. Altii, precum cel mentionat de dvs, mimeaza ca-si fac treaba, pentru un salariu cu nu stiu cite zerouri in plus. Nu este vina lor, ci a celor care-i fac sa creada ca sunt atit de deosebiti. Daca ar fi, intr-adevar, si-ar asuma meseria de fotbalist cu tot ceea ce implica ea,inclusiv relatia cu presa.

clau_blue (13 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 9:41

cum e cu afirmatia: „la nationala am chemat numai jucatori care dau totul si nu fac probleme” sau ceva de genul asta, era o realizare a lui razvan lucescu 🙂 . cati nu i-au luat partea si l-au laudat pentru asta… nu ma bucur, desi sunt contra lui, sper sa se trezeasca si sa calce pe orgoliile lui stupide.

Ghandalf (147 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 10:03

Mariuca e tare, asa cum e ea (aproape) intotdeauna !
Dar, (ca de obicei) dar:
– publicul cititor (sau telespectator) are dreptul sa fie informat ;
– „subiectul” informatiei, are si el dreptul la putintica intimitate;
– nu sunt deloc rare cazurile cand ti se infige un proiector intre ochi si un microfon pana in gat, iar cei care au abuzat macar o data in viata lor de licori cu multe grade stiu cat de suparatoare este lumina puternica atunci cand esti sub influenta „gradelor” livrate la sticla;
– de asemenea cunoastem cu totii limbajul „ultradoct” pe care il folosesc fotbalistii (exceptie Dinu care nu este, n-a fost si nu va fi niciodata fotbalist, el este sau a fost „procuror”);
Concluzie : jurnalistul cu pricina a gasit exact ceeace a cautat ! Si sunt sigur ca a fost felicitat de seful lui pentru stirea „bomba” pe care a produs-o !
Deci, toata lumea este multumita, jurnalistul si-a facut „treaba”, Sapunaru si-a etalat „cultura”, iar devoratorul de „stiri senzationale” si-a satisfacut pofta de stiri importante (sic…) !!!
Un suporter (putin) amuzat, DIXIT

levin ct (17 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 10:26

apropos de „nationala fricoasa,care se apara dind cu pietre din boscheti”: atunci,la Cluj,doua zile l-ati numit pe Tamas ca fiind autorul,iar dupa ce RADOI A recunoscut(din jena fata de Tamas,probabil),n-am citit despre vreo scuza,nicaieri in „presa”. Asa ca lasati-o mai moale cu spiritul asta de casta, ca aveti o gramada de lichele printr-e voi,si uneori chiar meritati cite un bobirnac

Cor (18 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 10:46

Aceşti băieţi uită că sunt persoane publice! Sunt în vizorul presei pas cu pas şi, dacă şi-ar pune mintea(or avea ?), asta este în avantajul lor. O imagine imaculată nu strică,nu?

LAUR (14 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 11:18

nu exista padure fara uscaturi nici de o parte nici de alta

Bayern stern des sudens (5 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 11:32

@Resiteanu’ Exilat
Daca te refereai la cei care contesta nesimtirea presei mai mult decat pe cea a lui Sapunaru, atunci stai in banca ta si creste-ti copiii umili acestei societati depravate. Sa stea cu capul in pamant ca si tine, care vezi efectul si nu cauza.

azxs (17 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 12:00

Fereasca sfintul sa prinda Nationala ziua in care n-o mai asteapta nimeni la aeroport.

dani (3 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 13:38

Pentru Un Realist, dar si pt cei care sar in apararea jucatorilor, contestant presa. Bai baieti, nu va mai dati cu parerea daca nu stiti cum sta treaba. Jurnalistii incearca sa isi faca treaba si, asa cum pot, sa respecte si ceea ce li se cere de la directori. La fel cum face fiecare la locul lui de munca. Episodul cu Codrea din Austria este si el asemanator. Codrea nu a refuzat politicos dialogul cu presa, el a spus, citez: „Nu vobers, ba, cu voi”, iar raspunsul jurnalistului a fost: „Lasati-l ca asta nici pe teren nu vorbeste” si de acolo a pornit o disputa aprinsa. Jucatorii au datoria sa raspunda la intrebari atunci cand sunt solicitati de presa, pt ca prin jurnalisti ei ofera explicatii suporterilor. Daca nu sunt in stare sa spuna 2 cuvinte, atunci e obligat (de codul bunelor maniere) sa refuze frumos. Nu iau apararea nimanui, insa trebuie sa intelegem cu totii ca si reporterii au de respectat niste cerinte, la fel ca toata lumea, iar jucatorii sunt persoane publice, care trebuie sa se obisnuiasca si cu presiunea mass-mediei!

rRadU (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 13:40

jur ca nu stiu cum va puteti numi jurnalisti, voi sunteti cei mai mari scandalagii posibil. faceti scandal si acolo unde nu e nimic, iar apoi tot voi iesiti in castig din cauza asta…vai ce ofensati sunteti voi, cand in realitate va bucurati ca cel putin o vreme nu mai scrieti despre clanul becali, borcea, turcu sau alte „subiecte sportive” de prin RomaNiCA. in plus pare un pic cam trasa de par intreaga poveste, cum de nu exista decat o filmare in care nu apar nici injuraturi, nici jigniri? ma asteptam la mai mult de la voi, jurnalisti adevarati ce sunteti

DORU (2 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 14:13

Razvan Lucescu e un antrenor fara talent; are in schimb incapatanare si manii la fel ca si premergatorul sau tata. Il baga titular pe Mara la fel ca M Lucescu pe Vaetus; insista cu Sapunaru la fel ca M Lucescu cu Gabor.
Cine isi aduce aminte echipa nationala a anilor 82-85 nu uita nici articolele lui Eugen Barbu din Saptamana. Sa speram ca, la fel ca atunci, dupa ani de zile de temporizare servita de M lucescu urmeaza sa se nasca o echipa de club care sa joace spectaculos. Evident, va avea jucatori pe care Razvan va evita sa-i cheme, la fel cum a facut M Lucescu cu T. Stoica, Belodedici, Balint, Majaru.

jenel (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 14:45

@doru
nu cred ca poti sa-l compari sapunaru cu GABOR.

mircea (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 15:23

sapunaru a fost bland cu voi…stiu cateva scursuri din presa care jignesc populatia mai rau decat a facut-o sapunaru….in mod clar provocat…..
voi meritati calcati in picioare ….
nu sunteti presa…sunteti mincatori de chachaaa….va pot reda 234 de stiri in care a-ti mancat cachha in decurs de 3 ani…..
lasa-ti oamenii in pace scurshurilorrr

Armanovici (3 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 15:40

Niciodata nu l-am considerat pe sapunaru fotbalist.
Cat despre caracterul lui, vai nationala noastra!
Salut insa lipsa oilor, ca cititori ai acestui articol!
Milici, cornel, bimbi79, bigi etc.

bimbi79 (21 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 16:19

Pt. Armanovici

O fi luni zi dedicată activitatilor tale casnice, sau lucru manual, dar întotdeauna începe să fie sărbătorită prin dulcea leneveala de la cafeaua de brunch.

Apoi încep conflictele de interes: pe Arman il frig degetele de un joc cu împuşcături…, în timp ce Bimbi (ce, el nu e om?!?) votează pentru telenovela Mariei Andrieş, dar se abţine de la comentarii.

Bimbi, ca de obicei câştigă: “Dacă mă laşi pe mine să-mi văd filmul, în restul zilei nu numai ca nu te pun la treabă, dar te şi las în pace sa te joci cat vrei”.

Morala: Bimbi întotdeauna se gandeste la o posibilă ameninţare, construieşte negaţia logică şi o lansează sub forma de ofertă irezistibilă.

Iar, referitor la articolul gazdei, nu am nimic de adăugat. Ştiu că-i face o deosebită plăcere să audă limbajul „academic” al diverşilor, să-l interpreteze. Păcat că doar ea are voie, chiar cu puncte puncte…
Când noi îl abordăm, tot cu puncte punte, suntem cenzuraţi.

O zi bună frumuseţe ! (ps – Frumuseţe este formula de alint pe care o adresez, în dese rânduri, gazdei noastre)

Andrei (4 comentarii)  •  16 noiembrie 2009, 18:45

@Mihai
Hai sa fim seriosi…. cine-i invata pe sportivi cum sa se comporte cu presa? Nimeni? In Occident se dau cursuri pentru asa ceva, iar jucatorii sau antrenori stabilesc in prealabil un interviu.
De ce nu ai ajuns si tu fotbalist? Crezi ca Sapunaru era vreun mare talent cand era la juniorii lu FC National? Nu!
A tras tare, si-a vazut de munca lui, s-a comportat bine cu cine trebuie si a ajuns cel mai de top produs a lui FC National.
Ce sa respecti la unii jurnalisti care nici nu stiu cati jucatori pe teren ?

Comentează