Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Care-s huliganii?

Fără fani la Steaua – Urziceni. Doar o etapă de suspendare, dar tendinţa rămîne. Oficialii LPF, FRF, şefii de cluburi se simt în siguranţă doar cu tribunele goale. Interdicţiile şi sancţiunile dictate în ultima vreme împotriva galeriilor nu sînt răspunsuri […]

joi, 13 august 2009, 2:22

Fără fani la Steaua – Urziceni. Doar o etapă de suspendare, dar tendinţa rămîne. Oficialii LPF, FRF, şefii de cluburi se simt în siguranţă doar cu tribunele goale. Interdicţiile şi sancţiunile dictate în ultima vreme împotriva galeriilor nu sînt răspunsuri în forţă, ci reacţii de panică. Nu au menirea de a apăra fotbalul, ci de a-i apăra pe şefii din fotbal de furia publicului.

Dacă doreau într-adevăr să lupte împotriva violenţei, cereau legi mai bune, propuneau amendamente la Codul Penal, referitoare la huliganii din fotbal, cum au cehii. Sporeau măsurile de securitate, obligau toate cluburile să-şi instaleze pe stadion sisteme de supraveghere video, de exemplu. Asta se aşteaptă de la ei, nu să educe masele jignind şi bătînd cu pumnul în masă.

Preocuparea oficialilor comunişti era să umple stadioanele, să fie înconjuraţi de mulţime peste tot. Una dintre demonstraţiile de forţă ale sistemului era să strîngă zeci de mii, sute de mii de oameni cît ai bate din palme. Şefii din fotbal efectuează mişcarea inversă şi golesc stadioanele. Gestul implică acelaşi dispreţ faţă de oameni. Dar, de data asta, nu e o demonstraţie de forţă, ci de slăbiciune. Semnul că au scăpat situaţia de sub control.

Inutil tună şi fulgeră federalii împotriva huliganilor care „ne fac de ruşine în Europa”! Huligani există peste tot, ideea e să nu-i transformi pe toţi microbiştii în victime colaterale ale măsurilor antiviolenţă. Să nu mutilezi sportul din cauza unei boli care-i depăşeşte graniţele.

Luîndu-i fotbalului vocea tribunelor, şefii de la Ligă nu fac decît să se plaseze pe aceeaşi treaptă de competenţă cu huliganii. Nu reuşesc să se facă auziţi şi ascultaţi altfel decît oprind spectacolul.

Comentarii (42)Adaugă comentariu

kix (3 comentarii)  •  13 august 2009, 14:42

bravo,fatuca, le-o zisesi ! da’ crezi ca au minte ca sa priceapa ce le-ai zis ?

cri (8 comentarii)  •  13 august 2009, 14:50

Aseara cand ungurii fluierau la imnul nostru va simteati bine ?Si nu era vb doar de o mana de oameni (huliganii) ci de un intreg stadion.Ati luat foc cand a fost afisat banerul la meciul din uefa dar acum ce faceti ?Un pic de patriotism si din partea presei nu ar strica .In fond si voi cantati imnul nu ?

daniell_io (3 comentarii)  •  13 august 2009, 15:01

bine spus…de ce se lauda cluburile cu masurile de securitate pe care le amenajeaza la stadion??Steaua se tot lauda cu sistemul electronic de intrare pe stadion, cu camerele video instalate; de ce nu verifica acele casete video, ii identifica pe cei care arunca obiectele si ii da pe mana justitiei (nu ca acestia ar pati ceva); astfel reusesti sa scoti huliganii de pe stadion…ei insa scot toti oamenii de pe stadion…

stefan (3 comentarii)  •  13 august 2009, 15:03

foarte bun articolul. din pacate , felix draghici nu stie ca exista huligani si in anglia , italia , polonia , serbia , turcia , etc. ii vede si critica doar pe cei din romania.

lord belial (13 comentarii)  •  13 august 2009, 15:21

ce sa ceri de la un fost militian ca mitica dragomir

aiss (95 comentarii)  •  13 august 2009, 15:42

Legile care tind sa generalizeze sunt izvorate doar din incompetenta si frica celor de la federatie si de la Jandarmerie. Din cei peste 40 de interzisi de pana acum de la Steaua, 20 nu au vreo treaba cu huliganismul. Sunt interzisi doar pentru ca s-au aflat in locul nepotrivit, la momentul nepotrivit. De aceea pana si legea 4/2008 nu poate stopa fenomenul acesta in Romania. Jandarmii aveau parghiile necesare pentru a stopa violenta pe stadioane si inainte de aceasta lege, insa erau incompetenti!

Victor (1 comentarii)  •  13 august 2009, 16:14

Sunt suporter stelist indepartat de la sadion de… un anume sistem care nu mai corespunde
De ce violenta pe stadion ?
1 Citez cu oarece acuratete( esenta e aceasi) ” Domnule , recunosteti ca toate scandalurile ( balacarelile) , aduc lumea la stadion . Aceste discutii (daca le putem numi asa ) fac publicitate unui derby . ” Dumitru Dragomir Presedinte LPF .
2 Presedinte Executiv MM Stoica ( la Steaua atunci ) – loveste un suporter
3 Finantator George Becali – injura , jigneste , citez „o mana de huligani ” , denigreaza orice valoare reala sportiva si ma refer in primul rand la Hagi , Nadia Boloni etc .
4 Rudele : ( surprinzator il scot din discutie pe Victor Becali ) scuipa , bat ,ameninta ziaristi
5 Alti conducatori sau asa zisi : danseaza din buric , arunca cu bani in sus , isi declara deschis dorinta de a castiga ORICUM , PENTRU CA IMPORTANT IN MINTEA LOR E SA CASTIGI SI NU CUM CASTIGI , jignesc , fac bancuri la nivel de suburban
6 Antrenorul echipei nationale Victor Piturca ( fostul ) : „Si daca trisez care-i treaba ? Trebuia sa ma apreciati ca sunt baiat destept si ca am castigat da ? ”

Stimati Domni , Participanti activ la acest fenomen , conform unui principiu economic atunci cand va definiti un produs sau mai mult un brand va alegeti un anumit tip de clent . Mai simplu . Voi vindeti Brand-ul ( adica echipa ) , CLIENTII (subliniez asta ca sa intelegeti ) sunt spectatorii . Cu exemplele enumerate mai sus , clientii pe care ii atrageti la stadion (de la care asteptati sa primiti bani , sa cumpere tricouri , sa va voteze , sa vada publicitatea din timpul meciului samd )sunt de fapt personaje cu un anumit nivel de educatie de discernamint de ce vreti dumneavoastra si cu un nivel relativ scazut ( cu exceptii bineinteles ) de trai . Cu alte cuvinte aveti spectatorii pe care ii semanati .
Am facut o socoteala . Am platit clubului Steaua acum 2 ani pentru Liga Campionilor , pentru tricou , fular , etc( nu intru in detalii de tip marketing cum ar fi ca trebuie sa astepti ore ca saiti cumperi un tricou , semintele nu le cumperi din stadion ca afacere a stadionului , scaunele sunt si nu sunt numerotate , toaletele sunt murdare , steagul il cumperi de la baietii din fata stadionului , nu exista un CD cu traseul stelei din 86 nici tricouri cu echipa de legenda , nici meciuri demonstrative cu ei ….. DIN TOATE ASTEA SE FAC BANI DOMNILOR ) 350 Euro . Retineti . Am platit 350 Euro . De 2 ani nu mai platesc nimic . De ce ? Pentru ca nu mai sunt client . Am fost tratat urat de un fenomen care nu ma merita nici pe mine nici pe nepotul meu . Valoare e Hagi , ambitia lui Radoi , prietenia dintre 2 adversari care dupa ce joaca cinstit ( subliniez asta Domnule Piturca si ceilalti ) isi string mana indiferent de cine a castigat . EU IN CALITATE DE CLIENT ASTA VREAU SA PLATESC .
Asa ca :
1 Domnule Dragomir – Daca investitorii baga bani fara sa scoata nimic , este pentru ca nu manageriaza COMPETENT situatia si pentru ca mediul competitional este viciat ( adica au fost distruse valorile sportului )
2 Domnilor finantatori – Aveti publicul pe care il meritati si daca nu intelegeti asta fotbalul va deveni foarte curand neinteresant . Cu alte cuvinte prin modul in care va comportati si va tratati afacerea nu faceti altceva decat sa va distrugeti propriile business-uri
3 Domnilor ziaristi . Pe termen scurt Rating-ul e ok . Pe termen mediu si lung , va vor dispare cititorii cu bani si veti avea surpriza ca nu veti mai avea publicitate decat la casele de pariuri si la firmele cu Body-guarzi ( sper ca am scris corect )

PLICTISITOR DAR ADEVARAT

Victor

Steaua1986forever (13 comentarii)  •  13 august 2009, 17:40

Mai multi huligani sunt in loje decat in tribune. Si aici nu ma refer la ultrasii fiecarei echipe ci la oamenii „normali” care vin la meci. Cum as putea sa compar un om normal cu serviciu respectabil, nevasta si copil care vine duminica sa vada Steaua in Ghencea cu unul dintre gibonii oierului care stau la loje? Sa fim seriosi, procentul de huligani/oameni normali din loje este mult mai mare decat acelasi procent cu oamenii de pe stadion. Deci, cine ar trebui suspendat?

buba_neagra (1 comentarii)  •  13 august 2009, 18:11

respect VICTOR!un suporter adevarat!

George (1 comentarii)  •  13 august 2009, 18:29

Bravo Maria, bravo Victor!

Ghandalf (147 comentarii)  •  13 august 2009, 18:49

Corect ! Si exceptional comentariul lui Victor ! Dar sa nu uitam ca traim in tara lui Papura Voda (i se mai spune si tara unde orice este posibil) ! Situatia este oarecum similara cu cea de la CFR Calatori: toti boss-ii declara sus si tare ca vor sa stopeze calatoria frauduloasa, chiar se iau o sumedenie de „masuri” (pompieristice) menite sa ridice nivelul incasarilor , dar nu se iau exact acele masuri care se impun pentru a rezolva definitiv problema !!! Necunoscatorii si-ar pune retorica intrebare: „de ce oare?”. Pai, de unde credeti voi ca se sponsorizeaza casele, masinile si vacantele acelorasi bossi !?! Nasu’ da la „supra” , supra da la „un bossulet”, bossuletu’ da la boss… si tot asa (fiecare pastrand o particica)! In fotbal trebuie sa existe vreo legatura similara si am mai spus-o ca eu am certitudinea ca fotbalul romanesc este o adevarata „spalatorie” de bani !!! Nu cred ca un patron de echipa si-ar submina afacerea doar din dispret fata de suporteri , asa ca in mod sigur sunt alte motive aici. Iar in ceeace priveste „competenta” autoritatilor si a conducatorilor din fotbalul nostru sau din M.I., ei bine, ar fi o gluma buna daca n-ar fi o gluma sinistra !!! DIXIT

lache (1 comentarii)  •  13 august 2009, 20:23

nu folositi huligani pentru a nu vede ca fotbalul nostu e vai cine vine la meci vine sa il vada de dece se uita la peluze?,acolo oameni au altceva de inpartit este un mod e de vitapoate aceii huligani investesc bani lor munciti pentu o deplasare sau un steg fulare coregrafii banni de deplasari, asa ca omul de rand sa isi dea cu parere despre viata lui si sa isi vada de treba lui.ca din toate astea doar presa si televiziunea au de castigat ca si in anglia sau olanda:))

SEVERUS PATIMA (58 comentarii)  •  13 august 2009, 20:36

Fotbalul fara spectatori e un teatru absurd , dar probabil traim in tara pe care o meritam .

claustrofobus (14 comentarii)  •  13 august 2009, 20:44

„Luîndu-i fotbalului vocea tribunelor, şefii de la Ligă nu fac decît să se plaseze pe aceeaşi treaptă de competenţă cu huliganii. Nu reuşesc să se facă auziţi şi ascultaţi altfel decît oprind spectacolul.”

Un acces de logica in lumea cu accente seriose de schizofrenie din capul acestei domnisoare, un caz din pacate generalizat in lumea jurnalistilor sportivi.
Daca as putea face ceva sa-si mentina sensul logic din acest articol si in alte texte …. nu stiu ….. e greu ….

catalin,slatina (3 comentarii)  •  13 august 2009, 20:59

bravo,victor!!!noi nu mai trebuie sa mai adaugam nimic!!!!ne meritam soarta!!!sa vina la stadion dragomir,piturca,fratii si verii becali,copos m sandu…

red (29 comentarii)  •  13 august 2009, 21:13

Dac nu mai vin huliganii la meciuri, nu mai vine nimeni….Vor veni poate oamenii politici care au importat de la huligani obiceiul de a minca seminte si a injura, samsari de jucatori, oficiali LPFsi FRF, şefii de cluburi, deci numai huligani. Doar nu vom vedea lorzi in fracuri si doamne aplaudindu-i pe huligans, in fond niste papagali beti.

AISS (22 comentarii)  •  13 august 2009, 21:16

Te iubesc, Maria! Doar cand scrii articole de genul asta…

roxana (4 comentarii)  •  13 august 2009, 21:35

„Semnul că au scăpat situaţia de sub control” – de acord, dar cine il intelege si actioneaza in consecinta? Bataia de joc a mitocanilor care au ajuns la bani in ultimii ani in fotbalul romanesc trebuie sa inceteze!

adidas (30 comentarii)  •  13 august 2009, 22:05

pai legi avem dar nu se aplica
in romania vezi scandaluri cu pumni si picioare si sange iar la final politia da doar o amenda
intr o tara civilizata numai daca dai o palma la alt om te duci garantat 6 luni la racoare

nicusor chis (4 comentarii)  •  13 august 2009, 22:12

Mariuca,ai dreptate cind le dai la cap conducatorilor de cluburi si din fotbal,dar tin sa-ti amintesc ca si din cauza acestor asa-zisi suporteri eu nu pot sa ma duc pe stadion cu fiica mea fara ca sa capete o „educatie” beton.Asa ca hai sa vedem unde este adevarul.Sefii ligii,federatiei si al cluburilor isi bat joc de suporteri,suntem ultima lor grija,dar nici actele de huliganism nu trebuie tolerate…

florin (2 comentarii)  •  13 august 2009, 22:16

Maria,nota 10 pentru JUMATATEA de articol.Cealalta jumatate lipseste si nici nu cred ca o vom vedea vreodata.Pentru ca va priveste direct,pe voi,cei din presa sportiva!Probabil o s-o vedem doar in momentul in care suspendarea unui teren de fotbal va duce si la suspendarea transmisiei tv !
Am sa-ti dau un exemplu de o impartialitate iesita din comun,demna de dosarele X, a presei sportive romanesti: sustineti ca suspendarea stadionului din Ghencea este blanda,chiar suspect de blanda,tinand cont de prietenia becali-dragomir,dar uitati cu desavirsire ca tot ieri trebuia judecat si cazul Cadu pentru declaratii calomnioase la adresa Stelei.De ce a fost amanat? Nu uitam faptul ca Goian a fost suspendat pentru acelasi lucru,ca atare,te intreb pe tine,Maria,care este politica voastra?Cum de este posibil ca la meciul Steaua-cfr,NIMENI din presa sportiva sa nu surprinda lovirea lui Stancioiu?Cum a ajuns acea bricheta pe gazon? A surprins vreo camera tv acel moment? Facem un scenariu posibil? Eu sunt portar la cfr cluj si-n pauza meciului strecor o bricheta in incinta stadionului,iar la un moment tensionat o arat arbitrului! Cine a creat acel moment tensionat cind a aparut bricheta?Portarul cfr-ului! Alt aspect care trebuie sa te puna pe ganduri este lovirea lui stancioiu: du-te la un medic legist si intreaba-l daca impactul brichetei cu capul jucatorului putea sa-i creeze cele trei ¨rani ¨ pe care le-am vazut in prima fotografie aparuta in presa on-line,aceea fara sange! Este curios faptul ca au intarziat mai mult de 2 zile in a posta fotografia pe site,ceea ce nu a fost cazul cu informatia ca Steaua a fost suspendata,postata in mai putin de o zi! Fatarnicia celor de la cfr,cred eu,este puternic sustinuta de presa sportiva romaneasca.Spune-i domnului radulescu ca presa sportiva din romania isi merita conducatorii din fotbalul romanesc !

e periculos ce transmiti! (1 comentarii)  •  13 august 2009, 23:48

maria, orice huligan care citeste randurile tale, in final – capata curaj!
se gandesc acum (probabil) ca nu ei sunt problema, iar tu i-ai incurajat sa injure si mai tare.
intr-un singur punct ai dreptate: ca nu asa se trateaza frustrarile inapoiatilor care se manifesta prin violenta.

ar fi trebuit sa ai grija la mesajul pe care il transmiti

Radu (16 comentarii)  •  14 august 2009, 0:21

Felicitari Maria! Eu apreciez articolul tau si il consider atat de plin de adevar. Sunt doar un microbist, nu un huligan.

rar (1 comentarii)  •  14 august 2009, 1:16

daca orice pusti cu o torta aprinsa in mana este huligan atunci chiar suntem o tara de mana a3a… daca coca-cola a intrat in romania la 50 de ani intarziere dupa restul europei, putem fii fericiti ca fenomenele dupa stadioane au avansat, copiind ce se intampla in vest acum 20 de ani… culmea, coca cola se bea si astazi 😉 miscarile de pe stadioane vor continua

posibil…huligan (1 comentarii)  •  14 august 2009, 1:33

ma pot considera huligan pentru ca vad altfel sportul,fotbalul, viata…? frecventez peluza de multi ani..am mers pe multe stadioane..am rupt si scaune..m-am si batut,am injurat,am scuipat,vandalizat…etc 🙂
dar „baietii buni” pe care ii prezentati ca fiind al lor fotbalul ce lucru bun fac?baga milioane de IEURO nu? ii invitati in emisiuni..va scuipa,va jignesc,si acceptati va sclaviti ..si ii reinvitati..si incepeti jurnalele cu ei…ati transformat fotbalul intr-o masinarie de bani! visati numai la bani toti! voi ati omorat spiritul sportului nu huliganii! huliganii doar injura si se bat!

P.S Traiasca presa libera!!
Huliganii la puscarie!!

IonutD. (40 comentarii)  •  14 august 2009, 2:00

Pentru claustrofobus
Dar parca textele pline de logica sunt minoritare celor cu densitate mare de idiotenii pe suta de cuvinte. Imi vine in minte imaginea elevului ce banguie, la tabla, fragmente de raspunsuri, suflate de catre colegi.
Diferenta dintre M.A. si majoritatea jurnalistilor sportivi e ca are darul de a vorbi frumos despre orice porcarie, iar cand se axeaza si pe logica…textul e sublim.
Dar logica…parca i se sufla.

marius (66 comentarii)  •  14 august 2009, 2:13

ei bine da! dsoara andries a pus punctul pe i

biziburca (1 comentarii)  •  14 august 2009, 3:10

sa faca cum e in italia sa suspende peluzele

stelist 86 (9 comentarii)  •  14 august 2009, 7:09

sisteme video sunt dar nu sunt folosite imaginile lor in identificarea si pedepsirea huliganilor,de ce?aici trebuie raspuns,cu pedepse colective,din care au de pierdut spectatorii civilizati si clubul,nu se rezolva nimic,acei huligani,barbari,oligofreni,se vor ascunde ca lasii mereu in spatele celor multi,de ce nu se filmeaza zona din care provin magariile,si individualizati toti cei de acolo,poze la casele de bilete cu ei si interzicerea pe stadion 2 ani?nici o lege nu te condamna pt. discriminare daca nu te comporti civilizat si nu esti primit,se merge cu masurile pina la faza globala mai mult declarativ,aici este neajunsul

maigret (25 comentarii)  •  14 august 2009, 9:36

Tinerii isi exprima frustrarile in tribunele stadioanelor.Asta inseamna excesul de democratie…Poate ca nu toti cei care se manifesta animalic sunt huligani.E puterea exemplului,din pacate.Am copiat de la Occident toate nenorocirile,in numele asa-zisei libertati…Dar…´´sa nu dea Dumnezeu cel sfant,sa vrem noi sange,nu pamant!„Felicitari Maria.Continuu sa sustin ca esti number one in cronica sportiva.

claudiu (4 comentarii)  •  14 august 2009, 10:10

BRAVO! AU INCEPUT SA SE TEAMA. OAMENII NU SUNT PROSTI. SIGUR CA EXISTA SI CEI CARE TOLEREAZA, POATE PREA PREOCUPATI DE PROBLEMELE PERSONALE, CARE VIN DOAR PENTRU MECI SI CARE NU SE MAI SIMT IN STARE SA DUCA SI UN ASTFEL DE RAZBOI. SFARSITUL CIOBANULUI NU E CHIAR APROAPE, DAR NOI NE APROPIEM DE EL. SEMNE AU APARUT. SA FIM TARI!

PLEACA CIOBANE!

edy (2 comentarii)  •  14 august 2009, 10:32

de c vorbiti fara sa stiti c sa intamplat?Steaua este suspendata din cauza suporterilor de la tribuna 2 si 0.”huliganii” nu au vina, totul sa intamplat in fata tunelului . dar oricum ma asteptam sa dati vina tot la peluze din cauza mentalitatii comuniste.

Alexandru (132 comentarii)  •  14 august 2009, 11:14

D-na Andries,astept o campanie in presa sportiva,si nu numai, referitoarela masurilor aberante care se dicteaza impotriva echipelor din cauza unor derbedei.Daca nu stiati, aflati ca toate cluburile gazda sunt obligate sa ia masuri standard pentru desfasurarea partidelor,altfel nu ar primi aprobare pentru sustinerea meciurilor ,respectiv firma de paza plus jandarmi care sunt platiti ora/om tot de cluburi.Si atunci intreb si eu ce vina au cluburile? Deci Steaua,care are si sistem video instalat pe bani grei, va plati amenzi si va juca fara spectatori plus riscul excluderii pe viitor din Europa iar cei care trebuiau sa-si faca datoria,repet ,pe bani,sunt bine mersi , nu raspund in niciun fel SI NIMENI NU ii deranjeaza cu nimic si nici macar nu ABORDEAZA ACEST SUBIECT ! Chiar vi se pare corect ?

NicVis (24 comentarii)  •  14 august 2009, 11:24

„Nu reuşesc să se facă auziţi şi ascultaţi altfel decît oprind spectacolul.”- Felicitari , Maria!

Pro Mutu (1 comentarii)  •  14 august 2009, 13:16

Am trait atata timp cu impresia ca tunetele si fulgerele sunt niste fenomene meteo oculte. Acu’ aflu ca ele sunt produse de niste „federali”, ce-i drept in mod inutil. Uf, ce usurare. Sincer daca ma uit la poze cu „federalii” romani – pe multe le am tatuate de antebrat, in semn de profunda si imuabila consideratie – chiar au fete/moace de producatori de tunete si fulgere. Matrapazlacurile cum le-or produce oare?

fernis (5 comentarii)  •  14 august 2009, 13:32

nicusor chis, sigur nu ştie fiica ta ce-nseamnă ****, sigur n-a auzit pe stradă sau la şcoală sau în faţa blocului cuvintele beep sau beep sau beep!
Nene, nu e chiar aşa… singura diferenţă că pe stadion, spre deosebire de la şcoală sau pe stradă, după **** se aude „dragomir!” Asta e singurul cuvînt pe care îl poate învăţa din tribune, pe lîngă ce ştie sau aude deja: dragomir.

fernis (5 comentarii)  •  14 august 2009, 13:47

Alexandru, jandarmeria ce păzeşte?!

Dacă eu troznesc pe unul în tribună pe ghencea, că înţeleg că eşti stelist, deci să zic că te „ating” pe tine… se extinde, sar 10 pe mine, alţi 10 pe ăilalţi 10; vin mascaţii – dau cu pulanele la întîmplare, ne cocoşează, eventual ne evacuează… nu pe 22, că pe 100 sau 200. Şi?!? Şi ne bagă în dubă la gramadă, amendează pe loc pe unii care nici măcar să se fi uitat urît, apăi să fi luat parte la încăierare. Repet: amendează pe loc, nu după ce consultă înregistrările.

Dacă jandarmeria şi-ar face treaba şi şi-ar justifica existenţa pe stadioane altfel decît prin învineţitul la gramadă – de cele mai multe ori al unor nevinovaţi, şi dacă TOATE cluburile ar asigura mijloacele necesare pentru identificarea eventualilor infractori, se poate modifica regulametul, iar cluburile n-ar mai răspunde pentru ce fac eu în tribună.
Cluburile plătesc, pe lîngă propria neputinţă de a instala camere de supraveghere, şi pe cea a mascaţilor.

calin (59 comentarii)  •  14 august 2009, 15:30

pina la urma asa si nu am inteles pentru ce au suspendat stadionul

calin (59 comentarii)  •  14 august 2009, 15:36

jandarmeria nu are ce cauta pe stadioane, pina acum a demonstrat numai ca poate sa incite spiritele, sa bata, sa gazeze si sa impuste omeni fara a fi pedepsisti.
ce respect pentru lege va capata un baiat de 15 ani care vine prima data pe stadion si stind asa intr-o parte intra in el niste gorile care injura mai rau ca huliganii atit de mult blamati, scuipa si dau cu rangile de metal mai ceva ca mafia de la craiova si mai apoi dupa ce il umplu de singe ii mai si dau o amenda ce de sa nu mai fie huligan, dupa asta ne miram de ce la cluj acei 3 baieti i-au dat cu caramida in cap jandarmului fara sa ezite

adevaratii huligani (1 comentarii)  •  14 august 2009, 15:52

eu sunt observator neutru, pentru ca locuiesc in oradea si din pacate nu am privilegiul de a-mi sustine echipa locala,dar am constatat ca „adevaratii huligani”sunt altii decat cei pe care ii vad ziaristii: aici ma refer la comportamentul permanent huliganic pe care il etaleaza antrenorul echipei campioane Dan Petrescu etapa de etapa,apoi imi aduc aminte de comportamentul antrenorului Marius Lacatus aratand tribunei degetul mijlociu si partea dorsala,apoi putem vorbi de comportamentul „huliganic penal”al oficialului FRF Florin Prunea si in general sa stiti ca un comportament huliganic au toti(aici ma refer la acei oameni fara cei 7 ani de acasa ajunsi in functii prin orice alte mijloace decat cel al competentei) cei cu costum si cravata care tin lectii de democratie in public.Evident ca acei oameni isi primesc raspunsul actiunilor lor din partea publicului asa cum acestia reusesc prin mijloacele pe care le au.
As fi curios insa cine va lua vreodata atitudine impotriva acestor „adevarati huligani”.merci, dar nu ai de ce !!!

crinul negru (17 comentarii)  •  14 august 2009, 15:55

-DACA N-AS FI ASA DE IN VARSTA M-AS INDRAGOSTI DE TINE,DAR CUM AM ACEST HANDICAP MA MULTUMESC CU CE SCRII SI CU SCRII,SEMENI CU TOPESCU TOT MAI MULT.
MULTUMESC, SPER CA CEI VIZATI SA CITEASCA SI EI MAI .

Anotak (56 comentarii)  •  14 august 2009, 18:58

Victor pune punctul pe”I”mult mai abitir
de cat Maria si daca toti CLIENTII ar gandi ca el,toate meciurile(sau majoritatea lor)s-ar juca cu tribunele goale.

Comentează