Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Alo, Presidente!

Bergodi rămîne în picioare după prima rafală de indicaţii

„Numai în România se poate vorbi ca un jucător să intre în teren, deşi a fost adus de numai două zile la echipă”. Aşa sună stupoarea lui Bergodi, după ce a […]

duminică, 9 august 2009, 2:58

Bergodi rămîne în picioare după prima rafală de indicaţii

„Numai în România se poate vorbi ca un jucător să intre în teren, deşi a fost adus de numai două zile la echipă”. Aşa sună stupoarea lui Bergodi, după ce a aflat că patronul cere titularizarea lui Cristi Tănase.

Venit dintr-o civilizaţie a fotbalului sensibil mai veche, tehnicianul italian are toate motivele să se mire. Dar a comis o mică inexactitate. Nu numai în România se poate, ci şi în Venezuela, unde preşedintele-clovn Hugo Chavez plănuia să vorbească nonstop la televizor timp de patru zile. Prin urmare, mania expertului în orice există şi la alţii. Dacă şefii de cluburi de la noi ar avea fiecare cîte un talk-show ca „Alo Presidente”, cu timp de emisie nelimitat, fotbalul nostru ar fi scutit de multe decizii proaste. Nu le-ar reproşa nimeni şefilor că nu se pricep. La urma urmei, sînt experţi în discuţii.

Problemele apar cînd finanţatorii îndrăgostiţi de propriile voci discută aplicat pe fotbal. „Patronul poate să spună ce vrea!”, afirmă Bergodi. Dar nu poate face munca tehnicianului, decît cu riscul de a da echipa peste cap. Declaraţia de independenţă a italianului a sunat destul de clar. Meseria lui e aceea de antrenor, nu de angajat al lui Becali. Orgoliul de profesionist nu se mulează pe toanele de la oficială.

Indicaţiile finanţatorului nu îl presează numai pe Bergodi. Îl presează şi pe jucător. Îl expun inutil şi imprudent, aşa cum s-au petrecut lucrurile şi cu ceilalţi „favoriţi” sau „renegaţi” din Ghencea. Singurul care are de profitat din aceste judecăţi capricioase este patronul. Echipa are numai şi numai de pierdut. Se strică atmosfera în vestiar, relaţiile dintre antrenor şi fotbalişti, dintre fotbalişti şi galerie.

Cristi Tănase trebuie folosit de urgenţă, spune patronul, pentru că s-au plătit 1,8 milioane de euro pe el. Pe Kaka s-au plătit 65 de milioane de euro şi a debutat la Real la două luni de la semnarea contractului. Imediat după prezentare, vedeta braziliană a plecat în vacanţă. Poate Florentino Perez nu se pricepe la fotbal. Sau Pellegrini e un mare încăpăţînat şi răuvoitor. Dar cel puţin au făcut transferurile la timp.

Dacă Tănase nu venea la echipă în ultimul moment, tensiunile pe marginea titularizării lui nici n-ar fi existat. Ar fi apărut curînd altele, desigur. La Steaua se mai anunţă cîteva plecări şi veniri. Cu sau fără indicaţiile patronului, Bergodi oricum se află în situaţia ingrată de a modifica primul „11” din mers. S-a obişnuit să lucreze cu materialul clientului, acum e obligat să lucreze cu peticele clientului. Abia pe 10 septembrie noaptea, cînd va bate ultimul gong pentru mercato, va şti exact pe ce jucători se poate baza.

La provizoratul lotului, se adaugă părerile provizorii ale patronului. Iată problemele Stelei. În loc de construcţii solide, înjghebări fără număr! Cu asta se luptă Bergodi. Are altă pregătire, altă structură mentală decît predecesorii, prin urmare are ceva mai multe şanse de izbîndă.

De vorbit, se poate vorbi la nesfîrşit. Despre orice. Deşi pînă şi la asta ai nevoie de antrenament, aproape ca la fotbal. La maratonul TV, Hugo Chavez n-a rezistat să vorbească neîntrerupt decît 14 ore. Mai apoi, a pus eşecul pe seama unor probleme tehnice.

Comentarii (38)Adaugă comentariu

ahab (14 comentarii)  •  9 august 2009, 15:34

anacronic. asta e gigi. era bun in evul negru al fotbalului nostru,cand a salvat steaua de la a deveni un fel de craiova sub netoiu sau staicu ori un fel de dinamo cu zeci de actionari care vindeau zeci de jucatori pe bani negri. dar zilele acelea au trecut si acum e nevoie de un patron care sa nu carpe de invidie cand altcineva din club este laudat, si acel cineva nu-i el, gigi ! oricum, o caracteristica pt toti conducatorii care nu au o baza solida de educatie, este ca ,indiferent cat de bine intentionati sunt, sfarsesc pri a deveni…dictatori, tirani. ceausescu, chavez,stalin, gigi 🙂 .

Niki (10 comentarii)  •  9 august 2009, 15:55

Toti stim totul in Romania dar majoritatea nu stiu nimic.Asa se intampla si in cazul lui Becali care in 8 ani s-a jucat cu Steaua ca un copil indragostit de jucaria lui.Mental nici nu e departe Becali dovada ca poate fi atat de prost sa ceara sa joace Tanase care mai mult ca sigur va fi un fel de Semedo tot din cauza patronului.Referitor la ce spui tu aici as putea spune ca de mult n-am mai vazut ceva atat de bine si corect scris.Bravo

Tristar (1 comentarii)  •  9 august 2009, 16:08

Fara comentarii!

vasco (317 comentarii)  •  9 august 2009, 16:48

Ai dreptate,suntem cam in aceeasi arie a paranormalului cu stimabilul Chavez,avem si noi unul ,in politica,ii spune basescu,de ce nu am fi avut unul si in fotbal si anume becali,prieten de altfel cu primul.O societete care promoveaza si apara prin referendum asemenea specimene trebuie sa-si asume si consecintele.Poporul roman,pe ansamblu,nu a ajuns cit de rau ar merita.

zooloo (3 comentarii)  •  9 august 2009, 16:55

Asa e cand ciob@nii se apuca sa conduca in football;
Au dreptate cei de la peluza „Afara din Ghencea” pana nu e prea tarziu !!!

Marian (2 comentarii)  •  9 august 2009, 17:15

Problema in Romania e că oricâtă educaţie ai avea, nu va putea fi nimeni dictator, cu atât mai mult dacă ar dori binele naţiunii acesteia …

Cornel (110 comentarii)  •  9 august 2009, 17:23

Becali e ca acei parinti care spun „Eu l-am facut, eu il omor !” Nici nu-i trece prin minte ca ca, mai mult decit o posesie, are o raspundere. Ma intreb cum isi creste copii; poate dna. Becali ii mai tempereaza acasa avinturile grobiene. Din pacate, cel care joaca rolul dnei. Becali la club, adica Argaseala, e ca si inexistent. Ramine doar sa speram ca bona, adica Bergodi, e singura persoana responsabila intr-o familie de nebuni.

anakin (14 comentarii)  •  9 august 2009, 18:03

exceptional articol. nu are deloc iz feminin (glumesc). dar ai dreptate pana la ultimul cuvant. incultul asta distruge cea mai frumoasa echipa a tarii. sper ca bergodi este destul de tare sa nu se piarda cu firea, pt ca, odata cu el, se pierde si echipa. cat mai poate distruge tontul asta de becali? de nu ar fi fost valoarea jucatorilor, steaua era de mult pe pozitii inferioare in clasament! sper sa se schimbe odata si odata lucrurile. forta steaua!

Anotak (56 comentarii)  •  9 august 2009, 18:40

O intrebare va rog:gsp este ziarul,fituca, unui singur club din Romania?Nu stiti sa scrieti despre sport fara sa dati toata ziua buna ziu ineptiile becaliene,de parca ar fi nu stiu ce cudetari erudite?Chiar si cu Steaua in prim plan,ati putea scrie despre sportul in sine,nu despre ce a zis unul sau ce a raspuns altul.La declaratii ati putea sa va limitati doar la ce spun jucatorii,antrenorii si atat.In cea ce priveste finantatorii gen,Becali,Borcea,Mititelu,Porumboiu si inca vreo doi-trei,ar trebui sa-i lasati celor de la OTV.In rest toate cele bune,

Andrei Maxim (4 comentarii)  •  9 august 2009, 18:46

O mică inexactitate: Bergodi este angajatul lui Becali. Diferenţa dintre el şi femeia de serviciu, căreia i se spune pe unde şi cum să dea cu mătura, e că Bergodi este angajat — măcar teoretic — în virtutea capacităţii sale de a obţine nişte rezultate.

E vorba de profesionalism aici, un termen aparent străin pentru Becali.

Conflictele dintre Becali şi suporteri au apărut exact din cauza acestor situaţii, când patronul spunea la televizor cine o să intre pe teren. Nu a înţeles, aşa că există riscul ca în doi ani să nu mai fie nici antrenori, nici jucători şi nici suporteri în Ghencea.

alex (1 comentarii)  •  9 august 2009, 19:10

cel mai bun articol din istoria gsp . ro

luca (1 comentarii)  •  9 august 2009, 19:11

bun articol,insa cu amendamentul urmator:chavez este un bun conducator,patriot,care a ridicat nivelul de trai in venezuela.Jjidanimea care controleaza din umbra aceasta planeta ii vrea capul pt ca nu le da petrolul gratis.In consecinta mass media sionista il prezinta ca un dictator,realitatea fiind bineinteles cu totul alta.Doamna sau d nisoara nu mai scrie despre cineva pe care nu l cunosti si mai ales nu arunca cu noroi in unul dintre putinii sefi de stat curajosi si care lupta impotriva globalizarii

Adrian (1 comentarii)  •  9 august 2009, 19:41

Bravo! Ai pus . pe i

Laci (2 comentarii)  •  9 august 2009, 19:55

In sfarsit Bergodi a dat verdictul : dati prea mare importanta spuselor lui gigi. Dupa parerea mea gigi e un nimeni in fotbal.

alambic (2 comentarii)  •  9 august 2009, 21:15

Mda… civilizaţie veche a fotbalului în Italia… acolo nu s-a pomenit ca un nou transferat să joace mai iute de juma’ de an după încasarea comisioanelor de către impresari, nu?

Să ne amintim, bunăoară, de transferul lui Radu Ştefan la Lazio. Semnase omul sâmbătă şi duminică (ziua următoare — nu după o sută de ani) a intrat ca titular (şi, dacă nu mă-nşel, integralist) în etapă. S-a adaptat omul peste noapte, că doar e numai un ceas diferenţa de fus orar dintre Bucureşti şi Roma…

Da’ nah, Italia, Lazio, columna mingii rotunde de la Roma şi tâmpeniile pe care le toarnă jurnaliştii români de presă sportivă…

pt luca (1 comentarii)  •  9 august 2009, 22:47

tu esti serios lauzi un conducator care vrea sa vorbeasca in continuu doamne ce masochist,a si apropo nu iubesc america

Dany (1 comentarii)  •  9 august 2009, 23:05

Stiti ce e cel mai grav ? Ca ,am avut „norocul” sa am de a face cu o astfel de persoana ,in Romania ,gigi becali si intentionat ii scriu numele fara majuscule ,a inceput sa se cloneze si se inmulteste pe zi ce trece in Romania .E grav si ne ducem la vale foarte rapid Apropo eu pe Tanase nu as fi dat mai mult de 200k ,nu merita banii ,veti vedea ,plus ca acum nu stiu daca e bine sa spun ,dar are o viata extrasportiva de 2 lei ,nea jiji va demonstra cat se pricepe la fotbal 0

mtz (1 comentarii)  •  10 august 2009, 1:05

totusi un lucru nu prea il inteleg…de ce oare trebuie sa comenteze toata lumea opinia unei persoane?cred ca se stie ce inseamna subiectivismul…personal consider indreptatita afirmatia lui bergodi, dar in acelasi timp si pe cea a lui becali care totusi a platit pentru jucator si vrea sa vada rezultatele!!!stima si respect

CHIAR ASA (24 comentarii)  •  10 august 2009, 2:19

D-na,sau D-soara reportera face o comparatie fortata.Hugo Chavez este un conducator de tara nu un clown de care sa te amuzi.Este ales de poporul venezuelean,nu impus cu forta de cine stie ce factiune.Stie ce e bine pentru poporul SAU,nu pentru cine stie ce trust petrolifer.In cazul lui Sadam pretextul a fost WMD(arme de distrugere in masa).In cazul lui Noriega ,cocaina.G.Bush sr.crezind ca Noriega e presedintele Columbiei.Ma intreb,si nu gasesc raspunsul,care vor fi motivele pentru care Chavez va fi inlaturat?Fiindca nu se poate ca Venezuela,unul dintre cei mai mari producatori de petrol,sa iasa din linie si sa le dea cu tifla celor ce vor disperat petrolul ei.Pobabil ca nu se vor gasi motive plauzibile si omul va fi asasinat(vezi cazul Salvador Aliende ).In concluzie autoarea a cam fortat nota si ,inconstent,vreau sa cred,face jocul acelora care vor o marioneta la conducerea Venezuelei.

iubesc fotbalul si pe CFR (16 comentarii)  •  10 august 2009, 6:23

Cred ca daca Gigi si-ar face GIGI TV Live ar spulbera audienta celor mai tari posturi tv din Romania, pentru ca nu numai ca isi va atrage fanii, dar ar fi un post de cascadorii rasului pentru toti romanii. Ba mai mult, ar putea sa nu aiba invitati deloc, ar fi chiar mai bine pentru c ar strica atmosfera…a…nu, cred ca Argaseala ar putea sta pe post de…”Stan” langa gigi…”Bran”

tavi (5 comentarii)  •  10 august 2009, 8:33

Sunt de acord ca prezenta lui Tanase ar fi fost inoportuna aseara ; totusi nu doar in Romania signor Bergodi se mai intimpla ; exact in Italia natala a jucat Goian dus pe teren aproape din biroul unde semnase contractul, si atunci? Nu este decit rezultatul faptului ca in Romania ne punem ,ca fraierii , cenusa in cap si cind trebuie si cind nu trebuie ; asta nu face decit sa avem si sa transmitem si altora o vesnica parere proasta despre noi si cunostintele noastre .

stelist 86 (9 comentarii)  •  10 august 2009, 8:34

inca odata se confirma ca acest incult oier nu poate trai daca nu strica ziua ce face noaptea,jigneste jucatorii,antrenorii,destabilizeaza echipa,numai toane din partea lui,totul gindeste numai prin prisma cistigului material,un ipocrit,ingimfat

bigi (8 comentarii)  •  10 august 2009, 8:55

Implicarea lui Becali la echipa a ajuns o obsesie pentru intreaga presa sportiva. Cand nu sunt subiecte, o dam pe implicarea lui Becali si scriem zeci de pagini. Chiar nu va dati seama ca reactiile lui Becali sunt reactii de suporter.?El nu poate depasi aceasta limita. Cand un jucator face un meci bun, e ridicat in slavi, cand nu e desfiintat. Exact ca un chibit de carciuma. Asta e omul. Cine-l cunoaste si are judecata nu-l baga in seama. Cazul Tanase e pur si simplu fabricat dupa aceeasi reteta. A zis Becali ca la valoarea lui poate juca oricand, gata, i-a dat indicatii lui Bergodi..Noroc ca italianul si-a dat seama cu cine are de-a face si isi vede de treaba lui. Mai mult, si-a dat seama ca, virgula, cu un asemenea patron e o paine buna de mancat atata timp cat isi pune planurile in aplicare, la adapostul „indicatiilor pretioase” ale patronului..” Ce vrei patroane, bag tinerii asa cum vrei, dar sunt si riscuri pana se rodeaza si capata experieta…”
Daca marota „Becali devorator de antrenori” (dar nimeni nu vorbeste de valoarea antrenorilor „devorati” de Becali) pierde pe zi ce trece teren, reluam la nesfarsit placa cu „implicarea la echipa”…
Domnisora, ca specialista in fotbal, nu credeti ca ar fi cazul sa analizati, serios si corect, aceste asa-zis indicatii ale lui Becali, respectiv:
– vreau sa intineresc echipa,
– echipa sa joace combinativ si in viteza, sa aibe faze de poarta sa, sa domine adversarul,
-jucatorii care au ajuns la o varsta si nu mai au motivatie sa joace la Steaua sa fie lasati sa plece;
– fundasii centrali sunt lenti, nu mai sunt tineri, sa-i rodam pe mai tinerii Ninu, Tudose, Iacob…
– decat straini cu valoare indoielnica care cer salarii mari, mai bine jucatori romani tineri, talentati si entuziasti..
etc…
Sunt asa rele „indicatiile” astea? Sau astea nu fac rating puse in gura lui Becali?
Si inca ceva, Becali e sonor, e gura sparta, ce-i in gusa si-n capusa, da pe goarna tot ce-i trece prin minte si este deschis cu presa, frizand prostia. Dar oare Iancu, Porumboiu, Borcea, Muresan etc..mai „shmecheri” si mai „abili” nu se implica la echipele lor, cu „indicatii”? Faptul ca CFR a schimbat in ultimul sezon 4 antrenori, nu inseamna ca cel putin trei dintre ei n-au respectat indicatiile diriguitorilor de la CFR, neajunse in public? Faptul ca Borcea a criticat dur inlocuirea lui Danciulescu la partida cu International, nu inseamna implicare peste antrenor? De ce i-o fi schimbat Iancu pe Uhrin si Balint? Credeti ca numai pentru ca nu a fost multumit de prestatia lor? Pana la a fi dat fara primesti niste „indicatii si sfaturi” de la conducatori, nu-i asa? (de ex. nu a fost bine ca l-ai folosit pe ala, jocul la asteptare si pe contre nu a dat rezultate etc. etc).
Fiti mai creativi, dragi jurnalisti, ca sa nu va pierdeti cititorii!..

Bula (4 comentarii)  •  10 august 2009, 9:02

Asa ne face JJ Becali tara de ris! „Numai in Romania….”! Romania, dupa cite stiu, nu e JJ Behali!

Hash (3 comentarii)  •  10 august 2009, 9:15

Bergodi i-a raspuns prin rezultat, becali trebuie sa invete ca nu mai poate sa faca ce facea pe vremea lui lacatus (oare cum s-a simtit cand a vazut atatia tineri in teren si faze de poarta???). atunci putea sa voreasca si sa ne dovedeasca priceperea la fotbal, dar acum are antrenor profesionist sa-l lase sa-si faca treaba. echipa merge bine, ar trebui sa-si vada de treaba lui. cred ca a fost primul antrenor de ceva vreme care a pus piciorul in prag.

gabi_bt (6 comentarii)  •  10 august 2009, 10:43

da, Becali asa cum e el are cele mai bune rezultate in Europa. CFR-ul a participat in CL tot datorita Stelei lui Becali. Ca daca juca in calificari intalnea o Famagusta si patea ce a mai patit. Ce vedeti voi mai deosebit la ceilalti „conducatori”. Borcea, Iancu, Pascany, Porumboiu, etc. Atat doar ca in Europa adevarului au rezultate net inferioare. Totusi ma rog sa plece Becali la Bordeaux ca sa aiba echipa liniste si sa nu fie obligat Bergodi sa faca echipa functie de freza jucatorilor. Am zis.

the undertaker (32 comentarii)  •  10 august 2009, 10:48

cum pot fi facute paralele intre hugo chavez si acest individ delirant?si ce are de-a face baza solida de educatie cu obligativitatea de a ajunge tiran,sau dictator?iar delirantul poate ajunge dictator in turma si in tarla lui,poate,in niciun caz asocierea cu stalin,sau ceausescu nu e bine facuta(pt ahab).este cat se poate de nefast peste steaua ca ciudatul cetatean a inceput deja sa se bage peste bergodi si sa dea indicatii,care,de altfel,ii scot in evidenta toate lipsurile.in scurt timp,italianul va pleca si ,poate numai cand steaua va fi dusa de tot la rapa,vor face si cei in masura ceva sa scape odata de acest personaj purtat in brate de mass media.

coroian (11 comentarii)  •  10 august 2009, 10:52

In orice caz, iubita lui Tanase e cea mai tare! Mai tare decat fotbalul jucat de el…

crinul negru (17 comentarii)  •  10 august 2009, 10:57

sant foarte mahnit, steaua pierde ca si in campionatul trecut, puncte la echipele mici , nu poti sa castigi liga europeana cand te impiedici de o echipa care in hungaria s-ar bate la retrogradare.

adidas (30 comentarii)  •  10 august 2009, 11:55

eu cred ca acest italian o sa l invarta cum o sa vrea el pe becali asa cum facea si olaroiu

marcelinho (57 comentarii)  •  10 august 2009, 12:00

Goian, Radu Stefan si Toja au jucat pentru ca veneau din sezon, dupa pregatiri. Tanase a stat vara si tot nu stia ce sa aleag intre germania, liga a doua si Steaua. Plus ca era accidentat, cica… Decizie normala a lui Bergodi. S-a vazut ce a patit Goian cind din avion pe teren…

CPU (22 comentarii)  •  10 august 2009, 13:21

cu Grzelak cum ramane ?

CPU (22 comentarii)  •  10 august 2009, 13:23

vedem cum o sa fie si cu Ghionea,apoi vorbim de „antrenorul” Bergodi

sebi (2 comentarii)  •  10 august 2009, 14:45

Lui „bigi”
Nu ai dreptate. Pentru ca GB este o pacoste pentru fotbal, cu toti banii bagati in acest sport. Vinovatia lui, si a celor doi frati Becali, consta in faptul ca incearca sa subordoneze acest sport practicat in Romania unor interese proprii si castiguri de bani nemeritati. Vezi transferurile dubioase, numarul mare de jucatori si antrenori sub contarct cu clanul Becali. Inclusiv manevrele cu transferuri de jucatori la diverse echipe din tara. Cam in aceeasi categorie se inscriu si desele schimbari de antrenori de la Timisoara, Cluj, Vaslui. Majoritatea dintre antrenori sunt reprezentati de clanul Becali si au ordin clar sa promoveze numai jucatori aflati sub contract cu ei. De aici porneste tot raul din fotbalul romanesc.

sebi (2 comentarii)  •  10 august 2009, 14:54

Draga Maria Andries

Hugo Chavez si Fidel Castro sunt doua nume de referinta in istoria contemporana a lumii. Mai ales Fidel Castro. Au ales sa nu fie marionete americane. Nu amesteca lucrurile. Scrie despre sport ca este mai bine. Fii impotriva unora ca I. Becali numai macar pentru ce i-a facut lui Terzian, colegul tau. Fii solidara cu el, cu jurnalistul. Pa.

un stelist plictisit (9 comentarii)  •  10 august 2009, 15:03

Era sa zic ca am pierdut 10 minute din viata mea citind articolul asta si in diagonala comentariile. Dar mi-au cazut ochii pe comentariile lui Laci, de la nr. 14. Prietene, ai mare dreptate!

Daca face cineva o statistica a articolelor din presa sportiva de azi in care se vorbeste despre Steaua, sunt convins ca numele lui jiji apare de mult mai multe ori decat numele lui Bergodi. Ce sa mai vorbim de Stancu ori Kapetanos! E rusinos, e scandalos, e cum vreti voi mai rau…

Maria, de ce nu incerci sa iei exemplu de la Andrei Vochin si sa scrii despre sport nu despre can-can-uri? Pe bune, pacat de tine…

coco (1 comentarii)  •  10 august 2009, 16:57

Locuiesc in Montreal.De40ani tin cu Steaua si iubesc mult aceasta echipa.Este un mare merit al lui Becali ca este pentru Steauasi ii multumesc,DAR trebuie sa INTELEAGA ca o echipa DE TALIA STELEI,TREBUIE sa aiba un ANTRENOR BUN capabil safaca o echipa competitiva.ACUM IL ARE.Trebuie sa-i dea timp si credit sa o faca. TREBUIE sa-l lase sa faca din acesti tineri talentati o echpa competitiva.EU CRED CA ESTE CAPABIL SA O FACA.Este capabil sa o faca ,dar are nevoie de LINISTE si de ajutor din partea PATRONULUI.Sint convins ca avind liniste la echipa Bergodi poate face din aceasta echipa tinara o echipa mare,o STEAUA pe care ovisam de mult timp.

corneliu (64 comentarii)  •  10 august 2009, 17:25

complet eronat. Domnisora a „preluat din vole” un subiect inventat de presa” Ieri Becali a explicat ca a fost intrebat daca din punct de veder legal, fotblistic, Tanase poate juca. Patronul Stelei a raspuns ” e maine poate juca, dupa parerea lui, dar Bergodi este cel care iadecizia. Si a luat-o, Tanase n-a jucat.Domnisara Andies are de platit alte polite lu Becali, de lata natura. Si chiar s-a potrivit cu ce avea comanda sa faca> Manipulrea prin scoatere din context este cea mai usoara forma de rzbunare a domisoarei! Cei de sport.ro au declaratia lui Becali de ieri, puteti sa o ascultati. Numa puneti botul pe tot ce arunca presa”

Comentează