Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Cristian Tănase

Gata cu răsfăţul aritmetic! „Tricolorii” au reuşit să ne scoată din cap matematica şi o bună parte din fotbal: apărarea, atacul şi jocul de mijloc.

Dar tot a mai rămas ceva. Uitaţi-vă la Tănase! „Naţionala” ar putea fi reconstruită pornind […]

miercuri, 1 aprilie 2009, 11:14

Gata cu răsfăţul aritmetic! „Tricolorii” au reuşit să ne scoată din cap matematica şi o bună parte din fotbal: apărarea, atacul şi jocul de mijloc.

Dar tot a mai rămas ceva. Uitaţi-vă la Tănase! „Naţionala” ar putea fi reconstruită pornind de la un singur om, aşa cum focul se aprinde de la o singură scînteie. Nu vă uitaţi la „naţionala” de tineret a Austriei, la cei 19 ani cu tupeu ai lui Arnautovici. La băieţii de pension care ne-au înfruntat cu toată bărbăţia şi neîndemînarea de care erau în stare.

 Uitaţi-vă la Tănase! Nu-l pierdeţi din ochi! I-aţi văzut prezenţa, siguranţa nefirească pentru cei 22 de ani, siguranţa cuiva care ştie ce vrea şi poate ce vrea. Are zece pe spate, pasă din prima şi privirea înainte. Ar putea fi pulsul de la încheietura generaţiilor. Fotbalul românesc are viaţă în el. Încă nu s-a sufocat. N-avem mentalitate, n-avem reacţie nervoasă, concentrarea nu durează mai mult de un minut. Dar „naţionala” nu este o cauză pierdută. Nu-l căutaţi pe Mutu prin tribune sau pe Chivu la Inter. Uitaţi-vă la Tănase! Nu-l pierdeţi din ochi! Nu pierdeţi şi generaţia asta!

Comentarii (92)Adaugă comentariu

xxxl (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 4:24

Noi nu avem nevoie doar de un jucator ci de o echipa intgreaga ,cu un singur jucator nu poti face nimik, asa ca ia-ti gandul vreo 20 de ani la calificari,cu astfel de oameni ca si Piturca Tzurca si cu infumurati plini cu bani ,,La revedere !!!! ”

Knut (3 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 5:50

Gura pacatosului…adevar graieste..se vede din ce scrii exact modul romanesc de gandire..adik admiram austriecii k promoveaza tineri de 19 ani, dar la noi un tip de 22 de ani da dovada de o siguranta „nefireasca” pt. varsta lui…ce gluma buna..pai orice jucator din lumea civilizata [nu zic neaparat buna] a fotbalului, la 22 de ani are macar vreo 3-4 ani buni in spate si cateva selectii bune la nationala…nu mai vb. de cazuri de excepti gen pusti minune…messi, krkic sau cristiano ronaldo, fiecare la vremea lui..sau walcott care la 17 ani era in lot de cupa mondiala..
Aia de la Steaua ce mai gandesc asa..auzi…”tre’ sa creasca <> din lotul stelei”..adik litu & co. de 22 de ani +

motanul incaltat (137 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 6:30

Lasa un fruct proaspat intr-un cos cu fructe stricate…Ce crezi ca se va intimpla? Se va strica.Sau poate…va rezista si atunci e clar-a fost ultimul lui meci la nationala.Cum,dupa un meci bun contra Frantei al lui Muresan de la Cluj s-a terminat.Asta e Romania….

Rasturnica Ciprian (16 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 8:04

Nu-l ridicati atita in slavi, ca pe urma va mirati ca e fitos! Chior-imparat in tara orbilor. Ca el mai sint, dar trebuiesc descoperiti. D. Stoica juca pina ieri in divizia B, unde nimeni nu presupune talente. Daca-l luam pe nu in brate, „nu avem jucatori” nu ajungem nicaieri!

furiosul (2 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 8:18

AFARA CU NASUL din federatie pestele se impute de la cap

an0n1m (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 9:01

Deci o selectionata a Austriei cu jucatorii cu 4-5 selectii acestia au fost „veteranii” lor.Totusi Romania este in reconstructie insa reconstructia se face cu D. Stoica sau cum spunea un suporter mai jos cu Muresan jucatori de 30 de ani o gandire foarte gresita.Reconstructia ar pleca de la acest Tanase si ar trebui continuata cu jucatori tineri gen Sapunaru , Bourceanu , Max Nicu si multi altii jucatori care ar merita cateva selectii pentru a demonstra ce pot.

crs (108 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 9:21

Afara cu Piturca, Mircea Sandu si Mitica Dragomir! Ne-am saturat de voi cat ne-ati ingropat lichelelor! VREM PE CINEVA COMPETENT CA ANTRENOR AL NATIONALEI ROMANIEI, PE CINEVA COMPETENT CA SEF AL FEDERATIEI ROMANE DE FOTBAL, SI PE CINEVA LA FEL DE COMPETENT (nu un mascarici) la carma LPF!

NE-ATI MANCAT ZIELE!!! Afara!

Nutu (14 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 9:26

Daca vreau sa traduc un text din franceza in romana, apelez la cineva care stie si romana si franceza !
Daca vreau selectioner , apelez la unul actual( nu cineva, care candva- odata- undeva , a fost foarte bun; sa zicem). ????? Daca vreau un reprezentant la o partida de „barbut” nu apelez la M. Lucescu.
Cine are ochi sa vada ……

georgescu andreea (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 9:30

bravo cristi!!!!!!!

dorin (46 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 9:41

Pustani avem, si fotbal stiu sa joace! Dar la echipa nationala ei au nevoie de un mentor mai mult decat de un antrenor, de un „parinte” care sa-i creasca, sa ii sustina cand nu merge treaba, care sa le explice de ce vin sa joace pentru Romania. Unde s-a pierdut Marica-„samuraiul?” Ce s-a intamplat cu razboinicul din M. Niculae?
Unde esti, Nea Imi? de ce Lacatus nu e inca antrenor ( ca la cum stie sa motiveze trupele…)?

marcelinho (57 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 9:54

care tanase, ba? cel mai bun jucator a fost contra!!! adevarat capitan. ai vazut cite autoritate, indeparta coechipierul de la balon, pleca in banda dreapta si centra… in blocaj. iesea din aparare cu mingea la picior … si o pierdea. in repriza a doua nici nu se intorcea in aparare

Unuplusnoua (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 9:59

Ne imbatam cu apa rece, daca speram intr-un jucator de 22 de ani ce lasa o impresie onorabila pe langa restul de gloabe ale nationalei! Tanase nu e nici Hagi si nici Dobrin si nici nu face parte dintr-o generatie valoroasa cum faceau parte cei doi. Putem sa il clonam si pe Maradona si sa ii dam nationalitate romana, tot nu vom face mare lucru. Trebuie sa ne vedem lungul nasului!

bfb (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 9:59

ne`a batut o nationala de bucatarii,avocatii j macelari .Niciunul dintre ei nu au k profesie fotbalu`:)).Piti mai lasa j altcuiva locu;) ne`ai ingropat destul…sau vrei sa terminam grupa j sub austria pe 5…k feroe nu cre`k pot sa ne depaseasca:)) DEMISIA DEMISIA

dani87 (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 10:08

am vazut ultimele meciuri ale romanie…nu numai cu serbia si austria si am vazut o echipa slaba,debusolata ,fara spirit de lupta….dar a avut mereu un conducator care a vrut si care a putut destul de unul singur….nul mai criticati pe mutu atat ca o noua echipa a romaniei sar putea construi pe langa el,nu sunt fan mutu dar e cel mai bun si alaturi de tanase,torje,max nicu,bourceanu si foarte multi alti tineri dornici de victorie ar fi mutu foarte mare la fel ca nationala noastra

gogu de la 2 (5 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 10:10

ce am vazut ieri? o echipa formata din lobont, contra, marica, care paseaza numai intre ei, un radoi, adica el s-a vazut la golul 2. marica varf? 1 gol 100 meciuri, nu e cam putin? fundasi care joaca varf: cocis si banel cu o tehnica impecabila la batut covoare. un tamas care e bolnav de pasa decisiva, pe inaltimea sa bucur, alt varf de careu 100 meciuri 1 gol. goian, mai impiedicat ca niciodata. rat, slab. doar o raza de speranta: dintosul nostru Tanase. va amintiti in presa, la reunirea lotului, radoi apare intr-un tricou D&G, marica ca un playboy, tanase in echipament. astia isi fac mai mult freza de cat sa joace fotbal. asa ca va doresc sa ne lasati in pace, sa va suparati pe noi, sa refuzati convocarile la nationala. adio „frizeri” deranzati de titlul de „jucator de fotbal” Pa

ciupi (400 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 10:27

calificare cu o singura floare (scuzati rima natinga) nu s-a vazut inca. la noi speranta moare odata cu piturca, dar se poate naste din nou, fiindca aceste calificari nu sunt ultimele.

george72 (5 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 10:43

Buna ziua,
Domnul selectioner a avut o ambitie mare in viata…sa transforme ‘nationala de fotbal a Romaniei’ in ‘nationala de piTURCA a Romaniei’.
Dar din nefericite lituanienii, sarbii si austriecii au fost mai putin ingaduitori decat cei de la casinoul care l-a facut celebru in lume pe selectioner.
Apropos…de ce merge Steaua mai rau ca niciodata in activitatea ei?…cine e sfatuitorul d-lui Becali in materie de fotbal?
Concluzie: Piturca lupta din greu sa ingroape si Romania si Steaua.

adyta (9 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 10:43

Tanase chiar merita felicitat.avea dreptate mitica dragomir .din mijlocasi doar el stie cu mingea.radoi,codrea,nicolita …. dar nu e vina lor. nu ei fac echipa

Sorin (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 10:51

Echipa Romaiei:

Lobont-Sapunaru,Goian,Maftei,Chivu-Nicu,Tames(Ropotan),Lazar,Tanase-Mutu,M.Niculae

Frumos scris Ole.

Trebuie sa avem incredere si sa scapam de barbugiu!

Sa vina Dan Petrescu!

Doar eu (2 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 11:00

Ce a vazut toata tara aseara?

-Rat: care nu a jucat nimic (nici la Sahtior nu a jucat in ultima perioada);
-Tamas: care este convocat la nationala din motive pe care nu le inteleg (nu joaca bine deloc la Dinamo. El joaca in cluburi si bea. A fost rechemat la prima echipa pentru ca au sunat impresarii..)
-Radoi: A fost foarte slab. Se vede ca joaca intr-un campionat foarte slab. Cred ca e de nivelul diviei B de la noi, daca nu mai jos. Parerea mea e ca nu mai trebuie chemat la nationala.
-Cocis: El vrea de fiecare data, dar nu poate. A facut cateva meciuri bune la primele aparitii in nationala, dar acum s-a prins toata lumea ca e limitat.
-Banel Nicolita: Nu are ce sa caute la nationala!!! Nu e bun de nimic. De ce a fost convocat? Nici macar la Steaua nu a jucat bine… Nu inteleg…Piturca ramane o enigma pentru mine.
-GIgel Bucur: Nici el nu este in forma la Timisoara, dar joaca titular la nationala.
-Cosmin Contra: A jucat foarte bine in meciul cu Serbia si sa spunem ca merita sa joaca cu Austria. E clar ca nu a jucat la fel de bine ca in meciul cu Serbia, dar nici nu a fost ajutat. Cu cine sa paseze? Cu Nicolita?
-Goian: a jucat foarte slab, sub asteptari.
-Tanase: a jucat extrem de bine.
-Marica: nu prea a avut cu cine sa joace.
-Piturca: Nu i-am inteles shimbarea de la pauza. L-a scos pe Radoi ca sa-l bage pe Dorel Stoica. Cred ca toata lumea astepta sa il bage pe Max Nicu. Piturca s-a suparat si avea motive sa nu-l bage. Daca Nicu juca bine? Pe urma toata lumea il intreba pe selectioner de ce nu l-a bagat si la meciul cu Serbia. Sa se faca el vinovat? Nu se poate asa ceva.
Cum sa dai gol cand la mijloc joaca Bucur, Banel, Cocis, Radoi (sau Dorel Stoica)? Cu cine sa duci mingea in fata? Ofensiv, Tamas (nu Tames) joaca mai bine ca toti cei pe care i-am enumerat. Pacat ca el nu joaca prea bine si defensiv…adica ce trebuie el sa joace.
In aceste conditii, sa fim bucurosi ca s-a terminat doar 2-1. Eu ma asteptam la un macel din partea lor. Daca la nationala Romaniei s-a ajuns ca selectia sa fie facuta de fratii Becali, am ajuns rau de tot. PS: Pacat ca nu a jucat si fenomenalul jucator Codrea!! Cred ca l-a suparat pe Piturca cand a zis ca nu a jucat pe postul lui :)….

Liviu (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 11:51

Imi pare deja rau ca o sa se stinga inainte de vremea lui.

sub (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 12:01

Tot respectul pentru Dan Petrescu dar nu este un antrenor de nationala cum nu este nici Hagi si mai ales nici Olaroiu (un mic piturca si el). Mai au multe de invatat. Este intr-adevar un antrenor talentat care poate peste 4-5 ani poate fi o solutie de nationala. Ne grabim prea mult sa punem antrenori cu doar cativa ani in spate de antrenorat pe la echipe obscure ale europei (caci asta sunt echipele romanesti).
In al doilea rand si Dan Petrescu si Hagi sunt tot becalioti pana in sange si selectia la nationala s-ar face in acelasi mod. Nu ati observat pana acum ca antrenori cu coloana vertebrala nu au ce cauta la carma nationalei tocmai pentru ca ar face selectie pe valoare?
Aduceti-va aminte cum combatea domnul Lupescu cand a candidat la FRF si cum se incadreaza acum perfect exact in sistemul pe care-l combatea.

joe (25 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 12:03

Mi se pare beton scurta analiza a lui Doar eu . Nu mai este nimic de spus . Cu toate acestea as mai dori sa va semnalez ceva . Piturca declara la tv ( l-am auzit si vazut cu urechile si ochii mei ) ca familia lui Max Nicu ar trebui sa nu mai faca declaratii ca pana la urma el baga pe cine vrea si daca se supara pe ceea ce declara mama lui Max , acesta nu va mai juca . Sunt socat ce fel de om avem in fruntea nationalei . La cum gandeste ar fi putut fi cu succes gestapovist,ss-ist sau securist nomenclaturist la canal sau Pitesti. Macar si pentru acest mod de gandire si ar trebui demis in cel mai scurt timp .

marius (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 12:15

PITZI PITZI lasaaa-neeee!!

ciprian ct (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 12:42

dragilor…inca o data ne-am convins (asta daca nu ne convinsesem de foarte multa vreme)ca nu avem jucatori cu mentalitate de invingatori.dupa parerea mea dina ctuala echipa nationala nu ar tebui decat cativa jucatori sa faca parte: mutu pentru sclipirile lui si curajul de a dribla ca un atacant veritabil,marica pt pofta nebuna de joc pe care ne-o demonstreaza,si probabil lobont pt care am un respect deosebit(in ciuda faptului ca urasc dinamo).in rest echipa nationala a ajuns „bazarul” campionatului.banel intra pt ca becali vrea sa il vada lumea ,sa il vanda,rat…nu stiu ce cauta,contra… se vede bine ca nu are imaginatie si daca anu are un jucator tehnic langa el care sa-l sustina are o prestatie nula,cocis… arata ca vrea dar are nevoie de mult calm (este foarte panicat cand ajunge cu mingea in preajma careului advers)…m-as opri aici si l-as intreba pe pitzi(ca antrenor nu merita sa fie numit), cand vreodata va da sansa si unor tineri precum tanase,max nicu, cei doi craioveni(cristea parca,nu imi vine acum numele lor)sa se afirme? cand vor ajunge actualii jucatori precum dorinel?sa le vina pensia pe teren.ganditiva ce inseamna sa apuna o generatie(si asa catastrofala) si sa ajungi in sit in care tu nu ai nici un tanar promovat,cum e sa o iei de la 0.va fi groaznic.JOS PITZI,JOS JUCATORII cu mentalitatea campionatului romanesc.la nivel asa mare nu se apasa pe butoane

Alex (345 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 12:42

Da, dar cu o floare nu se face primavara!

gigi becali (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 12:59

pai eu pe Tanase asta am stiut de la inceput k e mai tare ca hagi sau madalona ala pardon maradona maine inaintez oferte de 100000000000 Euro lu penesc shi il iau la steaua iau liga campionilor si cu asta basta

un roman (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 13:00

Vinovati de actuala forma a echipei nationale pleaca de sus , de la conducerea F.R.F. ; cum va explicati ca dupa toate emilintele de care am avut parte in ultimii 2 ani , un antrenor de echipa NATIONALA , si subliniez NATIONALA nu PROPRIE , nu poate fi schimbat?! De ce ? Pai contractele alea incheiate intre antronor si F.R.F. nu trebuia sa aiba si ele niste clauze de ” usurare” a bugetui federatiei , buget care este constituit tot din banii contribuabililor.O idee proasta sau un tupeu fantastic trebuie sa ai sa inchei un astfel de contract.De jucatori nu poti sa spui mare lucru deoare cei mai multi dintre ei au facut deja o suma frumusica de bani de la cluburile pe unde activeaza asa ca echipa nationala nu prea ii mai intereseaza .Fiecare a jucat ce a vrut , numai fotbal nu se poate spune ca a fost cel de aseara cu Austria.Parerea mea este ca in Romania exista surse suficiente de jucatori buni si TINERI care doresc sa se afirme atat la cluburile lor cat si la echipa nationala ( a se vedea echipa Austriei ).Sa lasam generatiile de GLOABE pe la cluburile lor , si sa incercam sa refacem echipa . Nu o sa fie usor dar nu IMPOSIBIL .

antonio (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 13:05

nu s un fan al tau maria,dar ma bucur ca ai observat privirea de campion a lui tanase.
tanase are ceva ce mtu nu are si doar hagi putea SCOTE CU USUNRITA 2,3 OAMENI DIN JOC INTR O SECUNDA,E IMPRESIONANT ! NUMAI JUCATORI CA HAGI,MESSI,MARADONNA PUTEAU FACE ASTA.ABIA ASTEPT SA L VAD PE TANASE LA O ECHIPA DIN SPANIA JUCAND

Mike (2 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 13:29

Tanase mi se pare un baiat cu bun simt, modest, muncitor si foarte talentat.

suporter (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 13:35

reconstructie? DA, DA, DA, de trei ori da.
1. un atrenor nou
2. o strategie completa de manageriat a echipei nationale, in care sa se studieze cazuri specifice: gen Mancester, Liverpool, si mai ales Arsenal. un staff tehnic care sa conduca toate nationalele Romaniei
3. constructia unei echipe complet noua (in jurul lui Mutu si Chivu, dar atentie, sa li se spuna de la inceput ca nu se accepta vedetismele in fata celor tineri
4. folosirea acestei echipe pentru rodare in cele 5 meciuri oficiale din aceasta campanie ratata, plus inca vreo cinci amicale, ar fi, iata, 10 meciuri de acomodare.
5. principala idee care ar trebui s-o impuna constant, noul selectioner „Bucuria de a juca fotbal, bucuria de a te intilni cu prietenii sub culorile Romaniei”
6. Atentia la jucatorii tineri de la FC Arges, U.Craiova, etc+ Mutu, Chivu, Max.Nicu (apropo! ce mizerie ia facut piturca acestui baiat. cum ar fi fost ca J.Loew sa-l selectioneze in 2 meciuri oficiale pe Alex. Piturca si sa-l foloseasca doar 5 minute, dupa ce acesta si-ar fi luat cetatenie germana, rapid????)
sunt atit de multe de pus la punct, dupa dezastrul lasat de dl.Piturca

misu (17 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 13:43

ACU L-A PUS PE TANSE LA …DISPERARE !
Daca ramane ratatul de piturca,nu-l mai vezi in primul 11 . Aduce tot cocisi,baneli,dore..li,ra2,etc….
Maaria,aici e problema:tineri mai sunt,trebuie munciti,dar sa aiba cine…..
Nu acest personaj cu zaruri in loc de neuroni !
Atat pe azi….. bafta multa……

jan viola pitesti (34 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 14:47

mereu argesul a avut talente sper sa fie baiat serios ca ajunge mare cu mutu in echipa si kitva baieti talentati si fara fite reconstruim nationala

viorel (3 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 14:52

Aritmetic:
Adevarat Tanasie are stofa. Problema este sa vrea si sa refuze excesele ce au corespondent in tentatiile rau intelese ale vietii, respectiv bautura, fetite, cluburi de noapte in totul in final denumit FITE.Va rog sa ma credeti,nu sunt adeptul unui stil monahic in viata unui tanar jucator dar parca cu o viata normala ii sta mai bine. Nu de alta, dar are exemple multe, multe si aici nu pot omite pe Mutu, Lobont & company citire…..Acum hai sa fim sinceri stiti ce cred: CRED CA SE VA RATA CA MULTI ALTII pentru ca de unul singur nu faci fata unui rau concertat in conditiile unei educatii personale deficitare.
Asadar asta este, ca jucatori noi, tinere talente nu prea vad de unde.
Gri situatie.
Si mai am o rugaminte Doamna Andries: face-ti public faptul ca vremurile nu sunt pentru asa zisul antrenor Hagi si nici pentru antrenori becalizati. Piti ne-a saturat.
La buna vedere,
Viorel

celestin (2 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 15:06

bai baitzash,sau cum te-o chema,esti praf.cu sarbii a driblat 1 data(si dupa ce a trecut imediat a fost faultat,deci nu s-a valorificat situatia respectiva).austriecii astia penibili au dat cu noi de pamant??asa e ai dreptate,dar au si facut egal cu feroe,ca sa-ti dai seama de valoarea lor. tanase e talentat,e bun,dar nu il vad capabil sa devina un mutu sau macar vreun dorinel…daca el e speranta noastra de viitor o sa patim ca in al 2 lea mandat a lui iordanescu:(

cata (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 15:26

Foarte bun comentariul lui „doar eu”, cu urmatoarele remarci in conditiile lotului de aseara: Stoica trebuia titular in locul lui Radoi deoarece a jucat foarte bine a doua repriza cu Serbia(a avut un aport ofensiv mult peste ultimii fundasi defensivi de la nationala); pe banca de rezerva am avut doar 2 jucatori cu profil ofensiv Nicu (nu e profil ofensiv pur) si Nicolae, care ar fii trebuit sa fie titulari aseara.

florin.b (39 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 16:33

Felicitari,Maria!Bun editorial .E adevarat ,fotbalul romanesc nu-i mort,e doar bolnav.Si asta pentru ca tratamentul a fost gresit .Ne trebuie un doctor sa-l faca bine .Stiti vreunul?Da e „dentistul,,Boloni,cel care oriunde a fost si facut bine treaba.Are cu cine sa ne aduca iar in fata,cu cine sa ne readuca bucuria de a juca si de a cistiga.Stancu sua ochirosii de la Steaua,Homei ,sau Torje,de la Dinamo,Raduta ,sau Mardare de la Rapid.Deac,sau Dubarbier ( De ce nu s-ar incerca naturalizarea sa? ) de la CFR.Luchin,Scutaru de al Poli.Rusescu,Urziceni .Gingioveanu,M.Costea etc.de la Craiova.Buhaescu,de la Vaslui.Cirja ,Cojoc de la Galati.Benga,Sburlea de la Brasov.Vagner,Hora,de la Bistrita.Simion de la Pandurii,Alibec,Matel de la Farul.Palimaru de la Poli Is.Pirvulescu de la Mediasi.Chiacu,L.Ganea de la Otopeni.Cojocnean ,Axente de la Buzau.Cr.Tanase,Doman de la Arges.Acestea sunt doar citiva jucatori tineri ,in marea lor majoritate ,titulari la echipele lor de club.Plus alti jucatori care sunt deja la echipa nationala sau altii care se vor ivi pe parcurs,indiferent ca sint tinerii sau mai trecuti .Cu ei un antrenor profesionist si o federatie competenta ,ar putea face chiar preformanta.Deocam data ,insa ,nu avem nimic din toate aceste lucruri.Doar multe frustrari.

Saxon (2 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 17:46

De acord cu tine Maria cind ne indemni sa-i lasam in pace pe Mutu si Chivu,sincer mi s-a cam luat de ei si de fitele lor.De fapt mi s-a luat si de Tamas,Lobont,Contra,Cocis,Banel care s-a facut fotbalist in loc sa se duca la heptatlon,Codrea si alte epave.Echipa asta e facuta de Piturca si ordonata de Becali.A fost ca un magazin privat unde marfa care sta sa expire e bagata-n fata ca sa se vinda.Referitor la Tanase exagerezi dar e de inteles,la cit de prost joaca toti ceilalti orice pasa cu latul mai acatari data de un necunoscut lasa impresia ca acela e MESSI(A) fotbalului romanesc,sau alt briliant ca tot sintem tara briliantelor si a copiilor de aur sau minune.Tanase e un jucator care are loc in noua echipa a Romaniei alaturi de alti tineri fara bani,pentru ca asta e de fapt problema talentelor la noi,totul pina la bani.Tanase pare unora un tinar de perspectiva si cu bun simt.Pai stati sa dea de bani si de sugativele cu silicoane si vorbim peste 1-2 ani,cind ne va spune si el de niste sanse matematice dupa vreo parodie de meci cu Estonia sau Georgia.Copiii se duc la fotbal atrasi de mirajul banilor multi obtinuti usor de tot felul de epave si o fac minati de saracie.Nu stiu daca mai are vreunul in cap ideea de mare jucator,nu cred ca mai e de actualitate,marii jucatori se nasc in vest sau America de sud,la noi banul conteaza.Ce sa creada un copil cind vede cu ce Q7 se dau jucatori din Romania care nu stiu sa loveasca bine mingea,nu-i cauta decit Terek sau Dragoni de prin China si Coreea,au afaceri,toale de firma si gagici inalte si analfabete?Trebuie sa ai vreun talent sau sa te pastoreasca Becali?Ne dorim atit de mult o echipa adevarata si de caracter,ceva care sa joace macar 10% din ce joaca Liverpool ca si daruire incit vedem jucatorii visati in tot ce pare la prima vedere curat, cu bun simt si cu ceva talent.Nu mai avem rabdare,asteptam de prea mult timp.De aia la noi toti se nasc valori si mor sperante.Noi ne spunem valori,noi ne pretuim la 10-15 milioane ca sa avem de unde scadea pina pe la 3-4,noi ne transferam la Inter sau in Anglia inainte sa mergem prin Golf,pe la camile.Inaintea lui Tanase au mai fost niste valori autentice de urmarit,alde Herea,Ochirosii,Szekely,A.Ionescu,Bogdan Stancu,Goga,Torje,Ropotan,Costea etc si nici unul n-a depasit stadiul de speranta.Parerea mea e ca trebuie schimbat totul din temelie,nu doar Piturca,toata conducerea FRF,a Ligii etc.Nici un antrenor roman nu va face mai mult pentru ca nici unul n-are valoare reala,e aceeasi valoare umflata care se practica si la jucatori.Lucescu e oricum prea batrin si nu a demonstrat nimic unde era de demonstrat,Italia.A facut-o doar in campionate alese pe sprinceana,ca cel turc sau ucrainian,cu bani multi si valoare dubioasa si mai ales cu 2-3 echipe care se bat mereu la titlu.Ce valoare tre sa ai sa iei titlul cu Sahtior? Ar putea-o face cu Odessa? Nu cred.Dar cu Bursaspor in Turcia? Olaroiu ce mare antrenor e?La Steaua sau Dinamo nu e chestie de valoare ci de bani.Vasluiul,Pandurii,Argesul etc stiu de ce.Iti trebuia valoare de antrenor sau bani ca echipele alea sa se dea la o parte din calea succesului tau atunci cind era nevoie?Rednic daca nu aduna tot ce apare pe piata romineasca in materie de jucatori buni nu se simte in siguranta oriunde ar antrena,de aia dispera pe toti presedintii de club pe unde se duce.Ori ii cumpara aia tot ce misca ori pleaca(full de bani bineinteles).Boloni e alta mare valoare de a noastra.Pe CV ul lui scrie ca antreneaza si atit.N-are nici o performanta dar e de mare valoare.Sa iei titlul in Belgia cu Standard e mare chestie,de ce nu-l ia cu Charleroi?Bine,sint sigur ca ar lua titlul si cu Anderlecht ca si Lucescu in Ucraina cu Dinamo Kiev.Eu cred ca un antrenor strain dar cu nume mare e singura solutie.Au facut asa multe alte nationale care s-au ars cu produse autohtone ani de zile.Dai un ban dar nu-i suspectezi pe Capello sau Hiddink ca fac echipa cu jucatorii lui Becali.Asta e singura solutie.Antrenori straini si mari nu portughezi de pe la Amadora sau Funchal.Alt stil de antrenament,alta gindire tactica,alta atitudine fata de fotbal,suporteri,presa etc.Adica educatie,care lipseste la tot lotul echipei nationale de azi.Federatia si Liga conduse pe principii moderne de oameni scoliti pe afara si daca se poate si cu bani,nu oportunisti in cautare de terenuri si vile.Inchei spunind ca poate doar scolile de fotbal ale lui Hagi sau Popescu sa scoata ceva in urmatorii ani pentru ca federatia a pus de mult cruce pe cresterea tinerilor asa incit ori cit de bolnavi de optimism am fi nu se vede nimic in urmatorii 5-6 ani,pentru ca nici nu s-a vrut asta,toti au trait clipa si au tras cit au putut ca sa le ajunga cind totul va cadea odata si odata.Asa ca ochii pe Tanase:)))

Nicco (1 comentarii)  •  2 aprilie 2009, 18:04

Mi-a placut articolul. Dar, prin subteran, am auzit ca Tanase mosteneste si ceva talente bahice de la marele argesean care a fost Dobrin; evident fara sa para ca are talentul acestuia. N-avem jucatori de top, asta insemnand ca ne trebuie un antrenor care poate construi o echipa cu acestia. Cu jucatori mari se descurca oricine, vezi Domenech! Si s-ar fi descurcat si Piturca, si Becali, si Paleologu de la Cultura, etc.

lawler (1 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 0:49

Sunt plin de amar..Nu inteleg cum poate o echipa cu 11 jucatori austrieci care toti la un loc au adunat 19 selectii sa bata o echipa de vedete..romanasii nostri care se bat precum fiarele in teren cu adversarii..am impresia ca si-au gresit cariera..capatam un aspect de nationala gen insulele feroe..am vazut totusi ceva aseara, ceva ce m-a ridicat de pe scaun si anume TANASE..pustiul asta e o bijuterie de fotbalist..poate fi noul hagi..suferim foarte tare dupa un hagi..eu zic sa se faca o reconstructie majora a lotului..pantilimon ar trebui sa intre intre intre buturi..saracu lobont nu a mai salvat un gol de meciuri bune..nici nu mai stie ce e aia parada..tanase titular incontestabil..max nicu e un jucator cu reale calitati de fotbalist..am vazut ce joaca la hertha si credeti-ma nu e un fotbalist oarecare..sa se puna mai mult accent pe jucatori din liga 1..piturca nu are nici o treaba cu pustii minune din campionatul nostru..pt ca avem dar nu se risca nimeni sa ii incerce..sa aduca piturca cei mai in forma jucatori din campionat si sa lase la o parte rezervele eterne de la echipele din strainatate..astept cu rabdare ziua in care adversarii echipei nationale vor declara ca le e frica de noi…….

DREPT (3 comentarii)  •  16 aprilie 2009, 11:47

Citesc si ma minunez.Comentari pro si contra lui Tanase.Rautatile spuse de unii despre acest minunat copil ma fac sa scriu si eu aici cateva cuvinte.Va intreb pe cei care il criticati;cum poate reusi sa joace la un nivel cat mai mare daca voi nu-i dati nici o sansa?Domnule ;Celestin;,daca ar fi jucat in formatia lui Hagi sigur ar fi fost un mare jucator,mult mai mare ca altii ,dar asta-i tara in care traim,tot timpul avem acelasi comentariu;daca;,Cristian Tanase nu vrea sa fie noul;Dobrin,sau Mutu,sau ,,,,,nu copiaza nici un fotbalist,el este simplu DODEL.Mult succes si curaj Cristi Tanase.

DREPT (3 comentarii)  •  4 mai 2009, 7:35

Raspuns pentru comentatorul Liviu;imi pare rau ca vei fi dezamagit dar Cristi Tanase va ajunge unul dintre cei mai mari jucatori ai acestei tari,urmand apoi cariera de antrenor si va fi unul dintre cei mai mari antrenori ai acestei tari,apoi va privi cu parere de rau cum te stingi tu.

Comentează