Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Dă-i o pauză!

Lăcătuş îl forţează inutil pe Zapata, aflat într-o evidentă criză de formă „Băiatul ăla din tribune chiar m-a emoţionat. Îmi imaginez cum a scris bannerul cu markerul. Mi-am adus aminte de mine copil, de ce simţeam cînd eroii mei pierdeau sau […]

luni, 23 martie 2009, 6:19

Lăcătuş îl forţează inutil pe Zapata, aflat într-o evidentă criză de formă
„Băiatul ăla din tribune chiar m-a emoţionat. Îmi imaginez cum a scris bannerul cu markerul. Mi-am adus aminte de mine copil, de ce simţeam cînd eroii mei pierdeau sau cîştigau”. Foarte bun exerciţiul propus acum cîţiva ani, după un meci-catastrofă, de Oliver Kahn. Goalkeeper-ul care ar putea descrie cu lux de amănunte cum te simţi după ce titlul mondial îţi alunecă printre degete o dată cu mingea.

Din cînd în cînd, pentru mai multă claritate, fotbaliştii ar trebui să privească prin ochii fanilor, fanii prin ochiii fotbaliştilor, iar antrenorii prin ochii jucătorilor. Lăcătuş a privit doar prin ochii proprii, de tehnician, cînd a decis să-l menţină pe Zapata în post. Cernea nu-i inspiră încredere. „Nu-mi tai singur craca de sub picioare!”, a încheiat tehnicianul stelist. Deşi să iei decizii în contra curentului de la oficială nu conferă cine ştie ce soliditate crăcii.

E bine că Lăcătuş nu vede lucrurile prin ochii patronului. Sau ai publicului. E bine că are tăria propriilor convingeri. Numai că, de data asta, ca exerciţiu, ar trebui să privească situaţia şi prin ochii lui Zapata. Să încerce să-şi imagineze prin ce trece goalkeeper-ul lui acum. Ţintit de atîtea arătătoare cu ghiul, de atîtea priviri dezamăgite, triste, furioase. Nominalizat în atîtea sentinţe rostite la cald.

Să-l titularizezi în continuare înseamnă să-l forţezi, nu atît fizic, cît psihic. Se ştie că meseria de portar e una dintre cele mai solicitante pentru nervi. O eclipsă de formă nu trece de azi pe mîine, ca o răceală. E posibil să dureze. Pînă şi maşinile au nevoie de timp să se reseteze. Iar soluţia Cernea prezintă cel puţin avantajul psihicului proaspăt. Nu are experienţă, nu are calităţi ieşite din comun, dar măcar e odihnit şi motivat. Ultima oară cînd  a fost titular, în septembrie, la Farul – Steaua, scor 1-4, s-a descurcat excelent. A apărat chiar şi un penalty.
  
Pe de altă parte, cel mai sănătos mod de a trata o greşeală este s-o pedepseşti. Indulgenţa lui Lăcătuş nu-l obligă pe Zapata să-şi rezolve problemele, îl încurajează să le ia în uşor.

Sud-americanul are nevoie de un răgaz departe de tumultul tribunelor. În acest moment, în atare stare de funcţionare, nu poate fi util echipei decît ca ţap ispăşitor. „Trebuie să mă gîndesc, să-mi pun întrebări şi să aflu ce se întîmplă cu mine. Ceva nu-i în regulă!”, a spus Kahn, după ce gafa lui a eliminat-o pe Bayern din Liga Campionilor. Era o minge „pe care o puteai opri chiar dacă n-aveai mîini şi picioare”. Dar n-a oprit-o.

Comentarii (45)Adaugă comentariu

stresu (188 comentarii)  •  23 martie 2009, 18:43

In sfarsit: suntem pe aceiasi lungime de unda !

Zapata trebuie trecut in rezerva… ca si altii

Dar, spre surprinderea multora, „marele” LACATUS, l-a si anuntat TITULAR, pt. meciul urmator, desi acesta se joaca peste 2 saptamani.

Fara cuvinte…

O seara placuta ****

ros albastru (21 comentarii)  •  23 martie 2009, 18:43

daca lacatus nu il titularizeaza in et. urmatoare pe cernea,va arata ca nu-l respecta pe acesta. aici nu-i vorba de a pedepsi,ci de a da sanse egale tuturor. sigur ca echipele mari au un portar titular care nu este scos din poarta decat in cazuri extreme,doar ca deja rufy a gresit mult prea mult. e timpul ca si rezerva tacuta si linistita de pe banca,sa aivă o șansă.
si nu sunt de acord cu tine,cernea are experienta peste multi portrai din liga intai,chiar peste dani coman. a fost titular cu real,cu lyon,dynamo kiev,sevilla si a facut meciuri remarcabile.

psg (5 comentarii)  •  23 martie 2009, 18:46

nu o sa inteleg niciodata de ce lumea vede in cernea un portar slab. e o mare gogomanie !! cernea e un portar de clasa,i se face o mare nedreptate din partea presei ,dar si a lui lăcătuș. omul asta a facut minuni in liga campionilor,dar e tratat ca un esec. nu merita !

mondenul (86 comentarii)  •  23 martie 2009, 18:58

asadar…give him a break ,modorcea !

tudor (1 comentarii)  •  23 martie 2009, 20:09

DE ce nu spune dl.Becali ca Banel Nicolita este cu gandul la procesul pe care il are pe 16 aprilie la Tribunalul Braila cu finantatorul sau, caruia ii datoreaza 900.000 de dolari ?

passaris (4 comentarii)  •  23 martie 2009, 20:12

da, bine ca ati gasit toata lumea motivul perfect si tzapul ispasitor pt jocul EXECRABIL practicat de toata echipa de asta vara incoace…e mult mai relaxant pt toata lumea sa loveasca intr-un singur jucator, care dealtfel e si printre putinii cu adevarat valorosi, decat sa observe ca aceasta echipa s-a transformat intr-o adunatura de bezmetici care atunci cand nu-s in stare sa castige pe teren si in mod sportiv asteapta sa o faca un pseudo-mafiot cu apucaturi de arendas…in concluzie:nu mai bagati gunoiul din ghencea sub presul lui ZAPATA!!!

sarpele fara clopotei (19 comentarii)  •  23 martie 2009, 20:28

lacatus ar trebui sa ia o pauza de la steaua….o pauza de vreo 5-6 ani,necesara invatarii meseriei de antrenor,meserie care nu se invata la inter gaz!!…stima pt cariera de jucator,dar ca antrenor esti o catrastofa…bye,laca!

rac68 (14 comentarii)  •  23 martie 2009, 21:03

DA, un sfat intelept! Daca un profesionist desavarsit ca Mircea Lucescu a inteles ca cea mai buna terapie in cazul lui Rat este lasarea lui pe margine, tocmai pentru a constientiza ca orice greseala se pedepseste, nu vad de ce o astfel de terapie nu ar da rezultate si in cazul lui Zapata. La urma urmei, nu i-ar strica o pauza… Ba, dimpotriva!

MKV (6 comentarii)  •  23 martie 2009, 22:17

Zapata e cel mai bun portar din Liga I. 🙂 Haidi pa, tuturor.

sd (18 comentarii)  •  23 martie 2009, 22:33

a fi antrenor inseamna sa fi capabil sa vezi potential si valente mai ales acolo unde altii nu vad iar apoi sa sti sa le cultivi si sa le dezvolti;
spuneti-mi citi jucatori a lansat sau a recuperat lacatus? in schimb a „inmormintat” destui!

TudorVSBarca (3 comentarii)  •  23 martie 2009, 23:04

uite de ce nu merge jocul la steaua…dak nu se pricepe sa coordoneze, sa creeze scheme si sa imagineze driblinguri..normal sa-l schimba pe zapata;)…………….8-|dezamagitor, nota 3

Ion Ionescu (2 comentarii)  •  23 martie 2009, 23:26

Un portar nu poare fi judecat ca un jucator de cimp! Daca il scoti dupa o greseala si incepe sa-i fie frica, l-ai terminat! Voinescu nu vorbeste prostii. Invatati sa vorbiti mai putin si sa ascultati mai mult!

pirlo (7 comentarii)  •  24 martie 2009, 0:03

Ultima oară cînd a fost titular, în septembrie, la Farul – Steaua, scor 1-4, s-a descurcat excelent. A apărat chiar şi un penalty.
maria,in meciul ala maxim a fost pe invers.

dumitru alexandru (1 comentarii)  •  24 martie 2009, 0:14

Va urmaresc de cva vreme si tot nu mi schimb parerea…NU AVETI NIMIC IN COMUN CU SPORTUL nu cu fotbalul in general doamna ANDRIES fara suparare dar nu va pricepeti absolut deloc…e doar o parere a unui om obisnuit

silver (16 comentarii)  •  24 martie 2009, 0:59

nu mi se pare un punct de vedere pertinent din mai multe motive:
1. Cernea nu este un portar fara experienta, total fals, ca nu-i da incredere lui Lacatus, ei bine asta este altceva. Cernea nu este un portar cerebral, dar e un portar bun, mai ales un portar cu experienta.
2. Zapata nu trebuie scos din poarta, cel putin nu acum, ca argument la ce am spus, vezi editorialul lui Ovidiu Ioanitoaia, „Gafata”.
editorial slab per total, mi-ai parut depasita un pic.

zed (3 comentarii)  •  24 martie 2009, 1:21

Nu cred ca problame este de valoare, in cazul unor anumiti jucatori de la Steaua. Cred ca e vorba de motivare.
Un jucator trebuie analizat dupa un intreg campionat (sezon) nu dupa un meci.
Eu cred ca Zapata e un portar de mare valoare, asa cum cred ca si Goian e un fotbalist „adevarat”. Au demonstrat-o sezonul trecut cand au dus Steaua de unii singuri in spate. Insa, sezonul asta, ambii au gresit neprmis. Daca Zapata a mai aparat in unele meciuri, Goian chiar nu mai joaca nimic.

andreiopt (3 comentarii)  •  24 martie 2009, 2:32

Aveți dreptate, dar din păcate Lăcătuș e depășit de situație. Asta dacă Lăcătuș mai decide ceva la steaua. Personal nu înțeleg de ce și-au bătut joc de Vâtcă (l-au luat de la oțelul ca să-l trimită la Mediaș) sau de Tătărușanu (care este nici cu vii și nici cu morții). Iarăși, Cernea este un portar foarte bun (personal în colsider mai „solid” decât Dani Coman) și nu cred că trebuie să plătească toată viața pentru autogolul de pe Bernabeu. O seară plăcută.

P.S. Nu cred că mai prindem nici loc de eufa în acest an.

Zadkielix (8 comentarii)  •  24 martie 2009, 3:41

E foarte usor de judecat oamenii! E de asemenea foarte usor de condamnat!
Insa,am ajuns sa cred ca, indiferent de numele de pe lista, oameni sunt cu totzii…
Evident, aceste greseli de-a dreptul fatele, impardonabile nu prea au acoperire… Viitorul suna destul de sumbru… Imi pare nespus de rau sa recunosc ca formatzia mea de suflet, Steaua Bucuresti nu numai ca traverseaza un con de umbra , dar nici nu prea da semne de lupta, de acea determinare (ce era mai ieri…aproape proverbiala)
Gafe sunt si vor mai fi…Insa ceea ce ramane , entuziasmul, clipele acelea in care devotamentul se masoara nu numai in cifre dar si in lacrimi sunt de-a dreptul sublime…
Sa dea Bunul Dumnezeu ca aceasta periopada sa treaca cat mai repede si , viitorul sa arate ceva mai bine!
Fortza ros-albastrii! Atitudine militari!

Cristi (1 comentarii)  •  24 martie 2009, 8:03

A fost o minge grea ,sutata tare si a luat si iarba la 1m in fata lui.

Razvan (8 comentarii)  •  24 martie 2009, 8:51

Nu cred ca Zapata trebuie trecut pe banca. Tot el a gafat cu Brasov si Vaslui dar a jucat foarte bine la Istanbul cu Galata! Sigur, gafele unui portar sunt cele mai evidente, dar o trecere pe banca ar insemna sfarsitul unui jucator care are nevoie de incredere. Asa a facut Zenga cu un Dica criticat de toti si acesta l-a rasplatit cu capul de 1-0 in meciul cu Dinamo! Poate ca la fel il va rasplati si Rufay pe Marius. Da, consider ca am pierdut 2 puncte la Pitesti pe mana lui dar in continuare cred in el. Pentru ca pe Emirates a fost doar 2-1 pentru Arsenal acum 2 ani si datorita plonjoanelor lui Zapata. Lucrurile bune chiar nu se contabilizeaza
? Lacatus intelege mai bine ca oricine. Au fost oameni care i-au dat si lui incredere si el i-a rasplatit. Asta face si el cu columbianul. Bafta Marius si capul sus Rufay! Fotbalul nu incepe si nici nu se incheie cu o minge respinsa gresit!

dean (6 comentarii)  •  24 martie 2009, 9:00

Zapata nu poate fi rezerva pentru ca pretul lui scade proportional cu netitularizarea si pierderea nationalei.

Red (77 comentarii)  •  24 martie 2009, 10:21

Asa e, Laca e un mare strateg si psiholog pe termen lung, lucru dovedit de locul ocupat de Steaua. Numai ca Laca a realizat ca de acest lucru nu e de vina numai portarul

mean ciuna (16 comentarii)  •  24 martie 2009, 10:45

„Pe de altă parte, cel mai sănătos mod de a trata o greşeală este s-o pedepseşti. Indulgenţa lui Lăcătuş nu-l obligă pe Zapata să-şi rezolve problemele, îl încurajează să le ia în uşor”

Sa fim nitel seriosi… Chiar crezi ca un portar, in cazul nostru Zapata, poate sa ia „in usor” o infrangere a echipei datorita unei greseli personale? Chiar crezi ca poate lua clementa antrenorului drept incurajare pentru o viitoare gafa sau pentru lipsa de seriozitate pe teren?
Vorbim de oameni cu psihicul zdruncinat in urma ratarilor din teren. Cum poate acelasi om sa fie terminat psihic pentru un rateu personal, dar in acelasi timp sa se auto-incurajeze sa mai greseasca?

Sa ne pastram picioarele pe pamant.

Adi (1 comentarii)  •  24 martie 2009, 11:13

eu sunt de parere ca toata echipa steaua trebuie sa ia o pauza…daca becali afirma ca steaua ia campionatul la 5-6 puncte diferenta e clar ca e dement….steaua nu e pe locul 2 la 9 puncte de dinamo, e pe locul 8…deci trebuie sa se lupte cu 7 echipe sa urce in clasament…e diferenta mare intre a lupta cu o echipa si a lupta cu 7 …nu a zis nimeni ca dinamo castiga campionatul…poate castiga si rapid si unirea si cfr si poli si dinamo…in nici un caz steaua…sa fim realisti

CPU (22 comentarii)  •  24 martie 2009, 11:15

„Mi-am adus aminte de mine copil, de ce simţeam cînd eroii mei pierdeau sau cîştigau” si eroii erau ….?scuzama da nu pot sa te vizualizez.ai uitat sa mentionezi de FUNDASUL care a batut penalty-ul.oare asa se procedeaza acum ?executa portarul ?eu credeam ca fotbalul e sport de echipa.

laurgom (1 comentarii)  •  24 martie 2009, 11:43

Nimeni nu observa ca si daca Echipa antrenata de Lacatus are un monet de zvagnire o pasa de 2-3 meciuri bune vine si reversul cu o perioada de 7-8 meciuri slabe. Parerea mea ca Lacatus nu e antrnor, si la Steaua trebuie unul mai smecher ca Becali, poate olaroiu ()ca sa sustina un echilibrul, dupa toata presiunea pusa.

daniel (4 comentarii)  •  24 martie 2009, 11:53

pauza ar trebui sa ia lacatus nu neaparat zapata! cand ai sub contract 4 portari buni in divizie (zapata, cernea, vatca si tatarusanu), situatie unica in romania, este inacceptabil sa te plangi ca nu te tine poarta. cred ca pregatirea portarilor e deficitara, ptr ca azi la gaz metan vatca pare cel mai bun, in timp ce la steaua, sub comanda „simbolului” era pur si simplu caraghios (vezi meciul cu sportul din cupa). laca tus ar trebuii sa ne lase, dar….portofelul propriu pare mult mai important!

victor L (165 comentarii)  •  24 martie 2009, 11:56

Analiza pe care o face articolul e corecta si chiar de bun simt; cind il vezi pe om cazut nu dai in el.
Nu sint stelist, dar imi place Zapata.

flo (5 comentarii)  •  24 martie 2009, 11:58

la steaua multi ar trebui trecuti in tribuna… chiar si lacatus, groparul stelei…nimeni nu a distrus atati jucatori ca marele laca, de cand e antrenor la steaua(badea, rada, cernea, vatca,szekely,neaga, ochirosii…)

elena (1 comentarii)  •  24 martie 2009, 12:16

totusi lacatus nu are demnitate, el trebuie sa paraseasca steaua pt ca nu are valoare ca antrenor. mie imi inspira mila , sincer

Tonitza (1 comentarii)  •  24 martie 2009, 12:46

Aceasta forma slaba a portarilor la Steaua se datoreaza cel putin 50% modului de pregatire si antrenament. Putem observa usor interventii exceptionale, forma sportiva foarte buna, la portarii Vatca si Tatarusanu (care culmea la steaua erau mediocri). nu stiu daca lacatus este singurul vinovat, insa staful tehnic din jurul lui cu siguranta DA.

Calin (4 comentarii)  •  24 martie 2009, 13:00

Zapata e de valoare. Toti portarii mari fac gafe si raman in poarta pt ca sunt preferati unor mediocrii gen Cernea care joaca cu frica’n san, nu gafeaza dar in schimb iau goluri parabile (ceea ce se pare ca la noi este mai putin condamnabil decat o gafa la 5 meciuri). Fundasii Stelei au jucat lent si neconectati tot meciul. Pe ei i-a vazut nimeni ? Iar Lacatus (ca si Hagi) n-are treaba cu meseria asta.

Costin (6 comentarii)  •  24 martie 2009, 13:01

Ar fi bine ca Laca sa iasa acum cand inca reprezinta ceva
pentru Steaua. Elegant, fara tam-tam, isi stabileste un
target pentru un meci viitor, nu-l indeplineste si gata!
Ar pierde banii lui Jiji si atat!
Ce-ar castiga? Respectul sutelor de mii de suporteri, un stadion, renumele de „Simbol” al Stelei si cate si mai cate
risca expunandu-se inutil!
trebuie sa inteleaga ca nu lasa Steaua la greu…asa a
gasit-o!

respect!

lerghievici lucian (111 comentarii)  •  24 martie 2009, 13:02

Da Maria de acord cu tine dar mi-a placut mai mult critica tribunului cu ghiul.

alex (345 comentarii)  •  24 martie 2009, 13:54

Postul de portar intr-o echipa este foarte solicitant, iar pentru asta iti trebuie un grad de concentrare maxim pe toata durata unei partide si o mai mare determinare fata de restul coechipierilor, oferindu-le siguranta necesara. Echilibrul psihic si fizic este foarte important, fiind de ajuns sa gresesti o singura data pentru a ti se narui toata munca ta pe durata unui joc, dar si munca unei intregi echipe.

rapid (1 comentarii)  •  24 martie 2009, 15:25

in sfarsit se face dreptate…….jiji nu mai are bani si steaua e pe 8……mai urmeaza ceilalti avortoni comunisti.asa e cand se strica butoanele si se joaca pe bune………….

cibi (207 comentarii)  •  24 martie 2009, 18:30

Da Maria, bun articol, doar ca Stelei ii mai trebuie si antrenor.

Vali D (36 comentarii)  •  24 martie 2009, 18:37

@rapid
desi tin cu Steaua, recunosc, la ora actuala pentru titlu ar trebui sa se lupte Rapid si Craiova

moftul roman (1 comentarii)  •  24 martie 2009, 18:55

mofturi, fitze, apuca-te de altceva, poate ca iti iese

castraveti la gradinar (1 comentarii)  •  24 martie 2009, 21:58

un om ca zapata poate fi incurajat lasind sa joace in continuare, nu trecut pe banca de rezerva. har domnului, lacatus e in continuare antrenor la steaua si nu gazetaresele.

mihai (26 comentarii)  •  25 martie 2009, 1:00

@Rapid
Zici ca nu mai sunt butoane si ca asa trebuie sa fie, da? Ok, de acord cu tine, dar ce te faci daca Steaua isi revine? Iti spun eu ce faci, incepi sa tipi ca au reaparut butoanele! Pentru ca asa sunteti voi invatati, sa vedeti unidirectional. Dupa voi, daca cineva iti da in cap pe strada, nu trebuie sa se aplice legea, a? Asa si cu renumita voastra bricheta…a aruncat vreun stelist fratica? Tot voi ati aruncat, si culmea nesimtirii, va asteptati sa nu se aplice nimic. Ba mai mult, va raportati de nu stiu cat timp, la incidentul ala, provocat, culmea, DE VOI!!…mai bine vedeti-va de propria echipa, care nu a umblat niciodata la butoane, nuuuuuu, si porcii zboaraaaaa. Oricum nu ne asteptam sa spuneti vreodata ca Steaua joaca corect, asa ca oricum am lua-o…tot intepeniti in gandirea voastra de echipe mici ramaneti. Nu te obosi sa imi raspunzi, pentru ca nu stau pe gsp sa ma cert, am intrat doar pentru ca m-ai intrigat cu inteligenta ta sclipitoare.

Petresc Ciprian (2 comentarii)  •  25 martie 2009, 9:47

Buna Maria. Vorbesti despre faptul ca Lacatus ar trebui sa-l tina pe banca vre-o cateva etape pe Zapata. Nu stiu daca il va ajuta mult cu moralul. Un fotbalist se simte ca pestele in apa atunci cand joaca, se afla in primul 11. Daca e tinut pe banca dupa ce a fost mult timp titular, se va adanci in scaderea asta de forma. Portarul columbian este un portar bun, cu reale calitati(sunt dinamovist, deci nu il laud degeaba). Si Lobont a avut o scadere de forma dar nu l-a tinut nimeni pe tusa si si-a revenit. Increderea ti-o faci singur, doar atunci cand joci fotbal si esti titular meci de meci. Referitor la gafa de la Pitesti, u sustin ca au avut si fundasii o parte din vina lor. Dupa ce ca nu au facut nimic tot meciul, in afara faulturilor utile la mijlocul terenului pentru ca argesenii sa nu scape spre poarta adversa, nu l-au ajutat pe Zapata la faza gafei. Ei trebuiau sa fie primii care sa degajeze mingea aceia in aut sau corner. Este vorba despre munca in echipa. Si la Steaua nu mai exista un lider care sa-i ghideze, Radoi. Si asta se vede.

Grasutz (1 comentarii)  •  25 martie 2009, 19:57

Laca nu asculta ce spun toti, fa cum stii si cum poti…Zapata e de valoare…cand a aparat in tur meci de meci goluri imparabile nu il lauda nimeni..acu daca a avut o jumatate de vina repede sariti pe el… noua romanilor, ne place sa gasim tap ispasitor…Becali sa taca si poate asa va avea si Steaua rezultate…la fel si suporterii, daca sunteti suporteri adevarati treceti peste ura care o aveti spre patron si sustineti echipa, fiti alaturi de ea la greu…DOAR IMPREUNA VOM REUSI !!! fiti alaturi de ei!!!nu-i lasati balta cand ati dat de greu…daca nu inseamna ca nu sunteti suporteri adevarati…sa va fie rusineeeeeeeeee

Comentează