Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Jucăria unui om bogat

Steaua a fost faultată dur prin schimbarea de antrenor Dorinel Munteanu nu trebuie nici blamat, nici compătimit. Riscurile pe care şi le asumă venind la Steaua nu sînt decît riscurile meseriei de antrenor, cu suplimentul de mizerii aferent fotbalului românesc. […]

duminică, 26 octombrie 2008, 7:55

Steaua a fost faultată dur prin schimbarea de antrenor
Dorinel Munteanu nu trebuie nici blamat, nici compătimit. Riscurile pe care şi le asumă venind la Steaua nu sînt decît riscurile meseriei de antrenor, cu suplimentul de mizerii aferent fotbalului românesc. Indiferent cu ce entitate semnează contractul, cu Steaua, cu Becali sau cu nepoţii care apar în actele clubului, va avea statutul unui interimar. Probabil, nici nu speră la mai mult. Nici dac-ar fi Mourinho în locul lui, n-ar avea de ce să spere.
Dar ce riscă Steaua prin această mutare în plin sezon? Enorm! Riscă să-şi ruineze visul european şi să dea înapoi cîţiva ani, pe vremea nesfîrşitelor tururi preliminare. Alungarea lui Lăcătuş şi instalarea unui nou tehnician funcţionează exact ca o piedică, ca „o talpă” iresponsabilă în momentul cînd Steaua avea mingea la picior. Făcuse cel mai bun meci din Ligă, din ultimii ani. Îşi revenise după o serie de jocuri lamentabile în campionat. Începea să se închege ca grup, din mers, cu toate transferurile făcute în ultimul moment din ceasul al treisprezecelea.

Şi, cînd Steaua lui Lăcătuş a prins să umble şi să dea goluri, conducerea i-a tăiat elanul. I-a rupt tendoanele dintr-o smucitură de microfon. E greu de spus cînd va fi din nou aptă de un joc precum cel cu Lyon. Cînd se va reface, cît timp îi va trebui să-şi reia creşterea. E şi mai greu de apreciat cînd se va reîntoarce în elita europeană a fotbalului. Semnele indică, mai degrabă, comerţ în loc de performanţe. Patronul deja pomeneşte mai des de iarna transferurilor, decît de primăvara europeană.

Steaua a suferit un şoc, dar nu unul pozitiv, ca la Cluj. Mai degrabă, e un şoc care anunţă o criză prelungită. Un Ev Mediu întunecat pînă la batjocură. Dorinel Munteanu nu se află în situaţia lui Trombetta, antrenor fără experienţă, dar familiarizat cu lotul. Vorbim de altă mentalitate, de altă organizare, în care tehnicianul reprezintă o rotiţă în sistem, nu un spaţiu alb în organigramă.

În Ghencea, patronul a decis să-şi personalizeze clubul, aşa cum sînt personalizate limuzinele. Nu mai vorbim de un club de fotbal organizat după tipare profesioniste, nici măcar de o afacere, ci de jucăria unui om bogat. Becali nu administrează o echipă, se joacă pur şi simplu de-a patronul, de-a antrenorul şi de-a fotbalul, pînă se plictiseşte sau pînă se strică jucăria.

În aceste condiţii, cu acest finanţator, Steaua riscă totul, în orice moment. Prin comparaţie, riscurile la care se expune Dorinel Munteanu par un răsfăţ.

Comentarii (41)Adaugă comentariu

alexd (4 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 20:21

ai vazut doar pe jumatate situatia reala.echipa mergea prost si din cauza lui lacatus;insa marea problema a stelei e becali.doar peluzele au puterea sa-l schimbe,gata cu vrajelile cu simt-simt.

alexd (4 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 20:22

*bun-simt

silviu (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 20:23

asa este maria, dar oare nu toata suflarea stelista (din presa, din tribune) a jucat ani de-a randul acest joc riscant (cum il denumesti). Nu cumva toti (v)-ati zis : ,, Eh, este becali cam dus cu pluta, dar lasa ca baga bani multi si ne face echipa performanta”. Este si contributia ciobanului ca a stiut sa va duca de nas dar este si vina voastra ca ati preferat sa va faceti ca nu vedeti realitatea. Si, pana la urma, vii la stravechea dilema : ,,Cine este mai vinovat : cel care iti da palme sau tu care intanzi obrazul ?’

pitbull (43 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 20:33

@Marie,Steaua si-a gasit petecul,adica exact tipul de antrenor de care avea nevoie in retur ,cand Jiji incepe sa umble la butoane.In meciul cu Lyon ,Lacatusi a crezut ca ii va merge ca in meciul cu Galata si a jucat „pe ei pe mama lor” au avut si noroc la goluri aparute din „nimic”,dar au inceput francezii sa le demonstreze cum se joaca fotbalul adevarat,tehnic si constructiv si a urmat „dezastrul”.La valoarea jucatorilor Stelei si a antrenorului de pe banca sa fie multumiti cu cate au luat.Steaua la valoarea ei practica (nu cea trambitata de orgoliul Ciobanului,sau prostia din mintea unor fanatici,inclusiv a unor ziaristi) cu un joc fara nici- o idee tactica este echipa de pluton.Valizele,brichetele si arbitrajele au urcat-o pe locul 2.In aceasta „impostura” sfideaza alte echipe care nu utilizeaza „bani negri”.Daca ciobanul va vinde 3-4 jucatori dei aparare,”punctul forte al echipei” va fi mare jale.Dolarel,nu va fi in stare sa construiasca o noua echipa performanta,poate una sustinuta artificial cu „valize”.Va urma deci o „stea cazatoare”?

cristian (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 20:38

domnisoara,unde vezi tu ca steaua si-a revenit,cand ea n-a mai castigat un meci de 2 luni?acuma vad ca s-a trezit si amaratul ala de lacatus sa spuna ca era „in grafic”.pai asta era graficul la steaua ,sa piarda cu sportul,cu otelul,sa faca egal cu otopeniul,

zz top (9 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 20:45

ma uit la meci si imi dau seama ca patronul a bagat deja echipa in criza…drama este ca el, ingust la mine, nu realizeaza,refuza sa realizeze ca este singurul vinovat de situatia stelei. nu are cine sa-i spuna asta,devreme ce argaseala este prea slugarnic,iar galeriei pare ca i sa tras batista prin gura!
regret ca o spun,dar omul seamana rau cu hugo chavez***cu mania grandorii…***

maria andries (1349 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 20:58

Pt. all, imi plac mesajele voastre, aduceti argumente interesante. Va astept miercuri, sa scriem impreuna pe tema asta! Cu articolul de azi, am lansat provocarea 🙂

Titi (110 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 21:49

Nu prea erau sperante de mai bine dar nici nu e vina lui Lacatus pentru esecurile Stelei din ultima vreme; spus scurt,cu cit se simte Becali mai bine cu atit se simt stelistii mai prost ! Oricine ar veni ca antrenor, nu va fi in pozitia de a-l impiedica pe kir Becali sa-si faca numarul de „nebunul satului” – atita stie, atita face ! – orice om decent, si Marius Lacatus este unul, nu poate decit sa-si ia lumea in cap si sa plece cit mai departe de balamucul aurit care este acum Steaua. Nu vad decit doua solutii de salvare: prima este ca puscaria sa-i dea lui Becali o noua sansa sa se faca de ris, de data asta printre oameni care ii seamana si il inteleg, a doua, ca criza mondiala sa-l saraceasca pe speculant suficient pentru ai pieri cheful sa se dea in spectacol. Dar…slabe sanse ! Ar mai fi o posibilitate…

Costi (10 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 22:23

Un amic imi spunea odata ca Becali, asa cum e el, cioban, baga bani in echipa. Mai e si filantrop, cica… Da bani saracilor…
Lupul ca sa ajunga a iezi si-a ascutit limba.
Ce nu trebuie sa uite Becali este ca o groapa ne asteapta pe fiecare.

Pisti (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 23:01

„E greu de spus cînd va fi din nou aptă de un joc precum cel cu Lyon. Cînd se va reface, cît timp îi va trebui să-şi reia creşterea.” — tu ai vazut acelasi meci ca si noi ? a fost umilitor de slab meciul, 81 de minute nu au existat linii, aparare, mijloc, atac, antrenor, 3 pase… 1 preluare… nimic… CARE CRESTERE ??? Asta e crestere ? mentalitatea ta e la fel ca a multora …

Adrian.C (20 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 23:02

Steaua o ia in jos pe curba performantei si ma indoiesc ca echilibrul se va restabili prea curand la echipa, e chiar ironic ca exact Radoi si Ogararu , spiritul inca activ al Stelei, nu au jucat in meciul cu Buzau….pare o demisie in lant..Lacatus , Radoi , Ogararu….gigi degeaba face acum sedinte in loja cu olaroiu , in timp ce galeria ii defineste o noua culoare in locul vechiului „rozaliu” pentru situatia actuala a echipei…urmeaza sigur vremuri grele dar in acelasi timp nimeni nu poate spune cu exactitate ce s-ar fi intamplat cu Steaua daca nu ar fi fost preluata de gigi la vremea respectiva…cu gigi trebuie sa te comporti exact cum s-a comportat el cu antrenorii dealungul timpului…cat timp echipa e pe plus fanii il ignora, cand apar problemele…fanii „se baga” la echipa si au grija sa aplaude golul buzaului….este cel mai corect tratament pentru patronul echipei 😉 …cand e vorba de spirit, nimeni nu merge mai departe pana nu invata din greseli, nici chiar gigi atotputernicul 😀

bobo (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 23:42

nu sthiu cat va mai dura acest calvar la care suporterii stelisti sunt supusi, personal nu ma interseaza de becali ci echipa aceasta ,echipa care „incepea sa dea sperante” si care acum a ajuns intr-un punct de cotitura si doar o minte inteleapta o poate duce pe drumul cel bun .Echipa care ajunge marioneta unui om care nu sthiu cat de mult este legat sufleteste de acest club, cat de mult ii pasa ce se intampla in suflete acestori suporteri care azi au stat in frig pt aceasta echipa cu speranta ca va vedea azi cv…oricum raul a fost facut.

El Fugitivo (17 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 23:43

Bun articol. Greu de inteles este atitudinea celor ce mai merg la stadion. Oare voi chiar refuzati sa pricepeti ca aceasta nu este echipa STEAUA, pe care o iubeati voi? Pentru ce ii bagati bani in buzunar acestui mamifer monocefal incestuos? Voi nu intelegeti ca sunteti considerati prostimea de pe langa jucarie, umplutaura? Voi sunteti cei ce-l pot face pe IUDA, dusmanul echipei STEAUA, sa dispara din peisaj. Voi trebuie sa boicotati toate meciurile echipei, sa il alungati pe acest rebut uman din Ghencea. De voi depinde…

caracuda (1 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 0:19

corect, becali e marea problema, dar eu nu am vazut ca steaua isi revenise. a dat 3 goluri cu lyon doua din faze fixe si dupa un joc cam incalcit dar a luat 5 goluri. cu galatiul nu a jucat nimic,cu otopeni au fost penibili singura partida buna a fost la florenta. cred ca au doar o problema de moral, dorinel va reusi sa revitalizeze steaua iar becali trebuie sa ….. taca.

JayJay Becaly (2 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 0:51

toata lumea stie: cea mai buna aparare este atacul. Nu si cel mai bun atac este apararea. Poate, cel mai aparat este atacul sau cea mai atacata este apararea, chestiuni pe cat de logice, pe atat de firesti. Toate aceste variante sunt legate de un avantaj al uneia sau al celeilalte dintre echipe. Ce ne facem insa daca scorul este egal si nimeni nu are chef sa mai schimbe ceva? Si nici interesul. Atunci, cea mai buna aparare este apararea scorului de pe tabela importiva unor ciudate vicii de forma. Pentru ca, riscand un atac drept cea mai buna aparare, poate pica undeva pocinogul si se duc toate cele promise, precum si o parte din obrazul suficient de gros. Iar decat cu buzunarul si obrazul subtire, mai sanatos cu ambele groase si cu chef de cumparaturi. In acest caz, ar trebui inventata o alta poveste. Cea mai buna aparare o fac mijlocasii, pasandu-si aiurea intre ei. Dar portarul, el, ce face? Sta de-a moaca? Sta, asta face.
Adesea, o echipa are nevoie de victorie precum omul gospodar de traforaj si slapi de plaja. Are de trecut o aparare care mizeaza intens pe atac. Atunci, atacul incepe sa atace mai intai atacul, apoi mijlocul, si mult mai tarziu apararea. Cum se poate ataca un atac? In nici un caz aparandu-te. Cand te ataca ei, le dai cu apararea peste jambiere si apoi ii ataci agresiv sub pavaza apararii atacatoare. Ii ataci de-i snopesti si le stingi idealul de la primul pas, chiar daca adversarul ramane cu un aparator mai putin inca din minutul 2. Cu aceleasi metode poti trece la linia de mijloc, pe care o distrugi repede, pentru ca ea nu are de atacat nici de aparat. Mai greu e cu ultimul capitol, cu apararea. Dupa ce-ti trimiti propria aparare la atacul celailalte aparari, pornesti cu valul de atacanti peste o aparare buimacita de atacul unor aparatori. Distrugi si apararea si ramai fata in fata cu portarul, care apara orice atac, fie al atacului, fie al apararii. Si atunci sa nu-mi spuneti ca portarul nu are niciun rol si ca nu face jumatate din echipa. Ba face, mai ales daca bate Banel penalty.
– cam asa am vazut eu meciul Stelei si m-am distrat putin

valy@thor (3 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 1:04

„Jucăriile sunt obiecte create în general pentru a reda la scară redusă realitatea şi a oferi copiilor, miniaturi reprezentative ale lumii adulţilor…” [sursa: WIKIPEDIA.ORG]
Va mai amintiti de un film exceptional prin anii `80 in care Tom Hanks, copil fiind se trezeste peste noapte adult? Ajunge sa fie angajat intr-o functie importanta la o mare fabrica de jucarii avand rolul de consilier al presedintelui companiei respective. El isi traieste practic copilaria in corpul biologic al unui adult.
-un Stelist mai vechi decat „Regatul”-

sorin (3 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 2:35

Maria draga imi place stilul si hotararea ta dar poti sa te superi pe mine caci am sa-ti repet ca la Steaua -Lyon ai vazut meciul invers…unde ai vazut tu joc legat? a fost aceeasi incalceala care dainuie de atata vreme ..nu poti pune un joc bun pe seama a 3 goluri extrem de norocoase, din care unul singur a urmat cat de cat unei actiuni legate..si sincer hai sa fim realisti..Lyon putea sa dea cel putin 10 (daca era Carlos in poarta le si dadea) ..nu-mi amintesc de multe meciuri in care sa am senzatia la fiecare atac al adversarului ca poate fi gol..in ceea ce priveste Evul Mediu al Stelei..din pacate ai mare dreptate si intr-adevar acest incult care a pus mana pe Steaua din pricina somnului ratiunii noastre, va strica tot ceea ce avea forbalul romanesc mai frumos..de fapt deja e stricata jucaria..pentru mine deja Steaua = Becali de aceea nici nu ma mai uit cu bucuria si pasiunea de altadata la meciurile echipei, pentru ca stiu ca undeva acolo acest diavol ce se inchina stramb lui Dumnezeu va iesi in fata sa isi aroge orice realizare a acestei echipe..mai bine sa fie in fata echipe cu patroni discreti ca Urziceni, Cluj poate si Timisoara ca de Becali, Turcu, Borcea, Copos cred ca ne-am saturat cu totii indiferent care e echipa noastra favorita…in rest ce sa-ti spun ..miortic gandind nu avem decat sa ne uitam cum Steaua se stinge incet si ramane doar o palpaire slaba a ceea ce fusese candva de mult, tare de mult..

lupu (24 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 2:42

Incheietura parca prea fina ce tine capacul laptopului nestiind ce sa faca cu el imi da idei ciudate…and I’m not a freak…! 🙂 Cat despre Steaua…a jucat bine ca a dat goluri dar la felul ridicol in care le-a primit a anulat orice presupusa imbunatatire…! E clar, indiscutabil…pana nu pleaca Becali suntem condamnati la mediocritate.

TEMA (1 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 5:23

Sa scriem impreuna pe ce tema, Maria?!

Tara Cafelei (5 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 6:39

Draga Maria
Acest articol subliniaza foarte simplu nonsalantza si ambiguitatea intempestiva a posesorilor de bani si lipsa in totalitate de caracter si idei…
Unii suporteri sunt mai posesivi si declara ca Lacatus nu era antrenor alti sunt foarte reci si spun ca Lacatus era prea bun dar el nu juca (ca sa schimbe tot ce ar fi depins de el)…
Viata de antrenor este ca un labirint dar mai prost este cand intri in labirintul Becali…Cel real (labirintul) are minim o iesire garantata pe cand cel al lui Becali are numai intrari iar iesirile s-au transformat tot in intrari…
Cred ca ar fi sublim daca cotidienele sportive ar taxa aceasta lipsa de forma, de rezultat, de caracter si de patron (ma refer la clubul Steaua) incercand sa ignore orice reprezentare scriitoriceasca a celui mai galonat Club din fotbalul romanesc pana cand cei de acolo vor iesi din anonimatul in care se afla printr-un efort colectiv si bazat pe criteriile de performantza din campionatul nostru care de ceva vreme sunt din ce in ce mai transparente mai pragmatice si incep sa prinda valoare …
Deoarece competitia naste pierzatori si un invingator cei care vor iesi invingatori vor umple toate spatiile voastre de manevra (scriitori manevrantzi) iar cei multi si pierzatori vor primi nu articole anonime ci spatii anonime in revistele voastre si asa destul de lipsite de informatii …

p.s.
chiar m-am gandit care ar fi spatiul anonim al unui ziar
si in cazul patronului de la Steaua i-as oferi pentru publicare (dunga pagini de ziar)

Tara Cafelei (5 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 6:50

revenind la articolul tau
Un jurnalist de valoare lanseaza provocari…si din toate alege ce mai valabila si valoroasa rezolvare.(nu e cazul la multi din cei care sunt in jurul tau pe acolo la redactie)
Un antrenor nu poate lansa provocari pentru ca nu isi permite
Un patron ii provoaca tot timpul si pe jucatori si pe antrenori si pe jurnalisti dar nu conteaza care este valoarea lui…
Oare cum vom putea rezolva problema asta complicata de logica
Cred ca ranga este unitatea de masura judecatii logice
Ave Maria

ciupi (400 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 7:33

daca jucaria **** se tot strica, trebuie sa ne framinte pe noi mai mult decit il doare-n pix pe el de chestia asta?! omu’ se distreaza pe banii lui, in definitiv. va pierde undeva, de asta putem fi siguri, pentru ca nicio familie stelista nu-i va da cu stampila-n cap la soroc.

gigi jj (10 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 8:56

ca cel mai bogat roman e se crede si cel mai destept! logica e rudimentara, dar releveaza modul de gindire al celui mai bogat dar si al unuia dintre cei mai saraci… cu duhul dintre romani!

POMANA cfr (188 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 9:28

Mărie, **** un alt articol îndreptat spre Becali. …şi chiar nu te înţeleg. Ieri, prin intermediul GSP-ului ai avut ocazia să discuţi, chiar la telefon cu JIJI, să lămureşti neânţelegerile tale. Însă, doar al tău coleg BĂLEANU, parcă aşa îl cheamă, a vorbit cu el. Tu… stană de piatră, te-ai făcut mică, şi chiar eşti şi la propriu şi la figurat, aşteptând nerăbdătoare ca discuţia să se încheie. ****
NU AI DREPTATE. EŞTI PĂRTINITOARE. EŞTI INFLUENŢATĂ.
****
Îţi reamintesc că anul trecut, Dinamo a schimbat o infinitate de antrenori.
Îţi reamintesc că la începutul acestui sezon Andone a fost schimbat de la CFR, după ce „gogoaşa” Mureşan anunţa că Ando va rămâne la cfr.
Exemplele pot continua. NU-şi au rostul.
Concluzia este că la o echipă atunci când nu merge jocul şi nu sunt rezultate, cade capul antrenorului.
Te întreb: STEAUA, o echipă cu pretenţii, atunci când rezultatele nu sunt cele aşteptate, trebuie să se teamă de m.andrieş, de nu ştiu ce bloger pt. a schimba antrenorul?
Te înţelegeam dacă STEAUA era pe locul 1 în campionat, era pe locul 1 în CL şi era schimbat Lăcătuş.
Afirmi, la un moment dat că Lăcătuş începuse să imprime un joc ofensiv echipei. Să zicem. Dar de defensivă nu aminteşti nimic? O defensivă care era şi este pt. Steaua punctul forte?

florin04 (8 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 9:41

Egalul cu Gloria Buzău ne arată valoarea exactă a echipei.

Vlead (1 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 9:48

Aici se vede cat de mult te pricepi tu la fotbal…..
Lacatus trebuia sa plece de la Steaua, sa fim seriosi ca nu mai mergea asa….. Ce a jucat domnisoara Steaua cu Lyon ?!?!?! Ca a dat trei goluri unul din mare noroc si celelalte ca erau baietii aia varza in aparare ?!? Pai Steaua nu a jucat absolut nimic cu Lyon pai cu Lovin ala nu ai ce performanta sa faci…. Cat despre tactica ?!?! doamne fereste dar se vedea din avion ca Lacatus era pierdut… Pai baietii aia jucau 4-3-3 nu? bun tu stii ca joaca 4-3-3 ai mai vazut un meci ceva de al lor stii ca joaca pe benzi si tu ce faci?!?!?! Lasi fundasii de pe benzi sa se duca in fata si sa nu mai vina inapoi ….. in fine asta e numai una dintre greseli……….. Ma bucur ca vine Dorinel este antrenor profesionist. Imi pare rau ca Lacatus nu a avut mai mult noroc…. dar trebuia sa plece de la Steauau………. Deci nu te pricepi la fotbal deloc

alex (345 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 9:54

Cuvintele sunt greu de gasit in cazul de fata.Evident, este un soc pentru toata lumea tot ce s-a-ntamplat in ultima perioada la aceasta grupare,cu toate ca toanele patronului si spectacolul oferit de acesta,n-ar trebui sa mai mire pe nimeni.Sa-i admiram in continuare reprezentatia,oricum viitorul Stelei este compromis.

POMANA cfr (188 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 11:32

Mărie,
Ai auzit de Magda lui Tolea?
Probabil că da.
Sunt convins că eşti cu cel puţin 10 clase peste ea, la cultură mă refer.
Dar, sunt la fel de convins, că te lasă la barieră, aşa **** cum este, la capitolul dezinvoltură.
Emisiunile TV la care iei parte, ca secund al realizatorului, sunt fără sare şi piper. În plus, atunci, rar, cînd deschizi „pliscul”, eşti numai zâmbet, deşi nu spui nimic amuzant, sau mai bine. zis … NU SPUI NIMIC… interesant. Râzi şi tu de tine?
Am recunoscut-o şi recunosc: la capitolul scris… artistic şi literar, meriţi 10. Dar la vorbit nota se apropie de limita inferioară. Te întreb: Dacă vocaţia ta o reprezintă articolele scrise, de ce te chinui, de ce ne chinui?
Voi încheia cu replica Magdei, care a făcut înconjurul televiziunilor:
****

Sunt convins că acest articol va fi cenzurat.
Nu-mi pasă. Nu-l scriu pt. alţii, important că-l citeşti tu şi poate te corectezi.
Poate te aduc pe calea cea bună şi DREAPTĂ.
***

LUPU (10 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 12:19

stimata domnisoara, cresterea de care pomeneai d-ta la steaua e sinonima cu cresterea economiei nationale in varianta tericeanu!

POMANA cfr (188 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 14:47

Iuliu Mureşan: „Nu se pune problema demiterii lui Trombetta”
Istoria se repetă…
Să văd, după înlocuirea trompetei, comentarii… mai ales din partea „obiectivei” m. aNDRIEŞ

sut bara gol (21 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 15:23

„atacantul central a murit in zori” asta e steaua acum..pfui ,nu stiam de ce am vazut filmul cind eram mic!

mihaic3001 (27 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 16:25

Marie, cand scrii ok, e ok, dar acum las-o naibii de treaba ca exagerezi !!! Pentru ce sa mai stea Lacatus la Steaua ? Ca sa ii plateasca Becali incompetenta ? Hai sa fim seriosi, Lacatus e nul ca antrenor. Nici cu Dorinel Munteanu nu pot spune ca „vom manca nori”, insa, daca va fi lasat, eu cred ca va reabilita echipa. Pe unde a fost Dorinel, echipele antrenate de el s-au miscat bine. De ce nu oare si Steaua ?
Cu Lyon, Steaua a fost execrabila, si nicidecum n-a fost in progres fata de Bayern sau Fiorentina. Ca a marcat 3 goluri Lyonului ? Hai sa fim seriosi sa nu ne mai mintim singuri. Era progres in cazul in care la 2-0 cand a avut meciul in mana, pana la final castiga. Dar [e de-o parte valoarea jucatorilor + mentalitatea, iar pe de alta parte, valoarea si mentalitatea lui Lacatus, au pierdut meciul cu Lyon, la fel si cu Fiorentina, la fel si in derbiul de 1-1 de la Cluj. Cand Steaua incepuse dezinvolt, curajos, etc., etc., „carmaciul” Lacatus, a comanadat retragerea, exact in momente cand adversarul (esti de acord ca sa mentionez CFR si Lyon?) „era la pamant”.
Deci, nu ai dreptate, in concluzie, articol slab, si exagerezi fara acoperire.

sut bara gol (21 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 16:41

n-a comandat nici o retragere …lyon e mai buna decit trei goluri primite de la steaua

gec (1 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 16:48

nu ai dreptate deloc in ceea ce priveste demiterea lui marius lacatus. pentru ce sa mai stea la steaua? sa ne inece de tot? l-am iubit ca jucator dar ca antrenor nu are valoare. este cel mai slab antrenor care l-a avut steaua in ultimii ani. mai bine ca a plecat. cand treabavnu merge trebuie incercat altceva. nu stiu cat de slab antrenor este dorinel dar mai slab ca lacatus nare cum sa fie. chipele la care a fost antrenor au jucat ceva. si nu avea lotul pe care il are steaua acum. in concluzie articolul tau e o nulitate.

andreiU (1 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 17:01

@GEC – Fara suparare, cel mai slab antrenor din istoria Stelei a fost fara indoiala marele Hagi. CHiar mai slab decat jiji

RADA MAREAN (9 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 17:07

sa fim seriosi!Lacatus nu a plecat pentru ca a pierdut cu Lyon,nici macar Becali nu putea sa faca una ca asta,Rezultatele l-au dat afara,nu el antrena la meciul cu sportul,otopeni,bistrita si altele!Au ajuns suporterii Stelei sa judece cu mintea si voi ziaristii cu sufletul!Pai daca il aduce jiji(ipotetic) pe Mourinho,iar dupa 12 etape e pe 5 ,cu un punct in CL,tot asa ai fi scris Mario?Sau scriai:AFARA CU INCOMPETENTUL.Pare ca Jiji ii devoreaza,iar voi ii sanctificati!

valix (2 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 17:26

@mihaic3001
ai spus tot ce era de spus .. ce meci Steaua – Lyon o fi vazut maria ???

coco geambo (1 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 17:52

ha, ha, se pare ca noi am vazut alt meci steaua-lyon decit maria!!!! steaua lui lacatus era jalnica! toti desteptii il injura acum pe munteanu iar peste citeva luni toata lumea o sa-i dedice ode! mai vorbim!

mitica (1 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 18:29

Daca n-ar fi Becali, ati muri de foame. Tre sa-i ridicati o statuie, ca fara el nu va cunostea nimeni. Vai de capul vostru cu ce comentarii faceti! Mai analizati si voi altceva ca faceti gsp-ul de ras! Indiferent cine vine la Steaua in momentul asta, va avea soarta lui Lacatus si Hagi. De ce? Pentru ca jucatorii actuali sunt plini de bani, sunt satui de fotbal (cu exceptia catorva). Trebuie lotul improspatat cu jucatori tineri, dornici de afirmare si de bani, fara ierarhizari si nepotisme. Altfel totul se reduce la un loc 2 in campionat si o iesire in CL, pentru pohta patronului. Protasov a fost singurul care intr-adevar , a adus jocul Stelei la nivel de performanta si spectacol(sa nu-l uitam si pe Elton care in 15 min. jucate, facea toti banii dati pe bilete).

silver (2 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 18:52

tot ce pot spera esta ca Steaua sa supravietuiasca erei becali.

s h r o g r e (5 comentarii)  •  30 noiembrie 2008, 12:54

„Mai degrabă, e un şoc care anunţă o criză prelungită.”
ce bine ai intuit!

Comentează