Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

O poveste de exces

Ceea ce i se întîmplă lui Carlos seamănă leit cu scandalurile de la Hollywood. De la îmbrîncirea fotoreporterilor sportivi, confundaţi cu paparazzii, la supărarea pe România, confundată cu America tuturor posibilităţilor, portughezul are toate simptomele unei vedete din showbiz.

Deja […]

joi, 26 octombrie 2006, 2:07

Ceea ce i se întîmplă lui Carlos seamănă leit cu scandalurile de la Hollywood. De la îmbrîncirea fotoreporterilor sportivi, confundaţi cu paparazzii, la supărarea pe România, confundată cu America tuturor posibilităţilor, portughezul are toate simptomele unei vedete din showbiz.

Deja valoarea lui ca portar a fost expediată la „şi altele”. Carlos pare mult mai atractiv pentru public ca personaj monden decît ca jucător al Stelei. Deşi, fără tricoul roş-albastru cu nr.13, rămînea un oarecare boem de cartier, certat cu lumea şi prieten cu paharul. Fără ratările din poarta Stelei n-avea aerul damnat şi furibund care-l face să pară mai şic decît toţi băieţii buni şi cuminţi la un loc.

Deja nu mai e judecat ca portar, ci ca om de lume. Deja nu i se mai pun în cumpănă salvările şi scăpările, ci sticlele de whisky şi gagicile, viaţa de noapte şi viaţa de familie. Nu mai interesează dacă fotbalistul Carlos are sau nu valoare, la fel cum nu interesează dacă vedetele noastre pop au voce sau măcar ureche muzicală. Nu interesează decît detaliile picante, amănuntele scandaloase. Cariera profesională, care-o fi ea, nu e decît pretextul pentru cariera mondenă.

Ca orice vedetă care se respectă, Carlos a acumulat mai mult excese decît succese. A captat atenţia publicului la fiecare pas, a scandalizat şi a şocat cît n-au făcut-o băieţii răi ai campionatului la un loc. Nu l-a devorat furia suporterilor după eşecul cu Boro aşa cum îl devorează acum curiozitatea mulţimii. La fel cum i-a devorat pe Zenga şi pe Raluca Sandu, la vremea lor.

Nici Gigi Becali, nici MM Stoica nu se pot lăuda cu isprăvi comparabile cu cele ale portughezului. Asta e, Carlos le-a luat faţa, ceea ce e într-un fel deranjant pentru latifundiar. Poate că Gigi înjură în direct, dă cu pumnul şi foloseşte aiurea pronumele relativ „care”. Poate a făcut şi niscaiva schimburi dubioase cu Armata. Poate face mulţi bani şi diverse inginerii. Dar, în mare, are o viaţă cam obişnuită. Să construieşti biserici şi case e o chestie lăudabilă, dar plicticoasă.

Carlos nu e deloc plicticos. Nici cînd îi tremură degetele pe minge ca degetele lui Jimmy Hendrix pe chitară. Nici cînd îşi vopseşte părul mai des ca Madonna. Nici cînd bate Cuba cu preşedintele ca Bono Vox cu Nelson Mandela. Nici cînd detestă România mai abitir ca românii, în loc s-o iubească programatic şi să încerce s-o salveze din meandrele democraţiei, ca patronul său.

Carlos nu e plicticos. Nici n-ar avea cum, pentru că lasă impresia că merge numai pe marginea prăpastiei. E tot atît de incontrolabil ca Gigi, dar ceva mai original. Şi e, de departe, un actor mai bun. Furia lui e mai puţin jucată, enervările, suferinţele şi bucuriile lui sînt, cum ar spune MM, „insurmontabile” şi „indubitabile”. Carlos e un artist în toată puterea cuvîntului. Din păcate, un artist mai convingător decît arta lui.

Comentarii (139)Adaugă comentariu

M. Dionis (10 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 11:57

Xander scrie: „Articolul e super, adevarat si la obiect.”

Care e obiectul articolului? Prestatiile profesionale ale portarului Carlos?! Nu. Viata personala a lui Carlos?! Atinsa tangential. Obiectul articolului este succesul de presa al lui Carlos din perspectiva unor detalii ale vietii sale personale: „Carlos nu e plicticos. Nici n-ar avea cum, pentru că lasă impresia că merge numai pe marginea prăpastiei. E tot atît de incontrolabil ca Gigi, dar ceva mai original. Şi e, de departe, un actor mai bun.” . Asta o intereseaza pe jurnalista: de ce subiectul Carlos este atat de „cautat” in presa.

Acum, Xandros scrie mai departe: „Ca om, Carlos mi-a placut cand a venit.”.
Foarte bine, fiecare are aprecierea lui, insa nu despre asta scrie jurnalista in blog: poate doar ca aminteste cate ceva din personalitatea lui ca motivatie a asa-zisului succes de presa al lui Carlos.

Si, mai departe, Xandros scrie: „Din momentul in care l-am vazut meci de meci, parca imi scadea siguranta cu cate un mic procent […] dar chiar sa continui la infinit sa gafezi chiar nu se poate.”. Foarte adevarat, prestatia profesionala a lui Carlos nu a fost pe exact pe masura asteptarilor. Dar nu
despre asta este vorba in articolul initial si nici in replica lui Corps. De fapt, in aceasta replica, el o contrazice pe Maria Andries, afirmand ca lumea este totusi interesata de cum apara Carlos si nu a si-a transferat interesul catre picanterii si mondenitati asa precum afirma jurnalista. Asadar este o critica la adresa unei presupuneri a jurnalistei si nicidecum o parere pozitiva despre prestatiile lui Carlos ca portar al Stelei; in consecinta, aprecierile negative de mai sus nu se inscriu in logica discursiva a blog-ului.

xander (18 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 12:07

Vlad, stiu si eu toate aceste lucruri cu publicitatea dar e prea de tot.Inteleg ca trebuie sa stau cateva secunde ca sa-mi dispara sticlele de vodca sau bere din fata si „after that” sa pot citi articolul respectiv dar sa inceapa sa mai si vorbeasca unu’ ce buna e vodca si ce premiu a luat,etc. ne facem naibii de ras.Intra un pusti de 15ani pe site si vede reclama cu vodca…Ce face?Se duce si fura de la tasu sticla si bea sa vada daca e bun gustul si daca are aroma.Pe site-ul http://www.uefa.com sau eurosport vedeti asa ceva?????NU!NICIODATA! Pt. ca oamenii aia isi respecta cititorii.Am rabdat cateva saptamani dar chiar m-am enervat acum, o sa merg mai departe, le trimit un mail ,ii dau in judecata 🙂 uf…. m-am mai linistit, Romania e tara tuturor posibilitatilor,ai dreptate Carlos 🙂

PS: SCOATETI SUNETELE ALEA DIN RECLAME!!!!

M. Dionis (10 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 12:08

vlad_21: Nu ma mira. Incerc insa sa schimb ceva. Daca oamenii de la ziar vor citi niste injuraturi insotite de indemnul de a folosi hartia ziarului in alt scop, poate ca vor recepta critica insa nu vor fi inclinati sa ii dea curs, mai ales ca nu vor avea repere clare cu privire la aspectele criticate. Mi se pare mult mai importanta o critica argumentata, sau expunerea calma a unui punct de vedere diferit de al lor. Un minim de feedback trebuie sa se produca, iar daca interventiile acestea reusesc sa creeze macar un dubiu cu privire la aceasta linie editoriala ce duce drept la presa de scandal, consider ca efortul este justificat. Si nu ma gandesc numai la jurnalisti ci si la cititorii ziarelor.

andrei (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 12:09

Baa da n-am vazut asa ceva !!!!Da unu startu si apoi toti ca oile se iau dupa el .E adevarat ca omu nu are un talent f mare in d´ale fotbalului da oricum daca a ajuns la Steaua nu e chiar nime´,si voi si incepeti sa il bagati la fund .Ziaristi de m(u)i(e) ,frumos va sta

xander (18 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 12:12

M. Dionis………………………

Sincer, nu am valoarea ta sa analizez fir-de-a-par ceea ce scriu altii dar am remarcat comentariul tau.Mi-a placut ce a scris Maria.Punct.
Ceea ce am scris eu este parerea mea si ceea ce cred si eu.Se pot intelege multe,fiecare isi poate exprima gandurile aici, nu ma obliga nimeni sa scriu asa cum scrie un analist sportiv,etc. plus ca nici nu ma ridic la nivelul respectiv.

tataie (389 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 12:12

Intr-un leu ranit de moarte,pana si magarii,dau cu copita….

tataie (389 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 12:17

In ziarele noastre de sport se face minicronica sportiva si multa „literatura sportriva”…si stupoare:se vinde !!!…..cititori multi !!!….multi si prosti !!!…altfel nu inteleg cum poti plati ca sa citesti asa ceva !!!!…sau or fi masochisti ?!?

vlad_21 (29 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 12:18

xander, cam toata lumea cred ca a ajuns la capatul rabdarii…Pana nu vom incepe sa manifestam o durere cronica in c…ot fata de site-ul lor nu cred ca vor fi schimbari. Propun sa incepem si noi pe blog-urile lor o campanie anti- bergenbier :-))

Tai – Pan (4 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 12:26

D-na sau d-soara Maria Andries , nu ma astept sa-mi raspundeti la acest mesaj cum nu a-ti facut-o niciodata. Vreau sa va spun ca nu sunt nici pe departe un suporter stelist dar sunt de acord cu toata lumea care se pricepe cat de cat la fotbal , da , Carlos nu are ce cauta la Steaua. Am spus acest lucru inca de cand acest asa-zis portar a ajuns la Steaua spre deosebire de dvs. care ii aduceati elogii in revista „Campionii” din septembrie 2006. In locul dvs. as fi tacut acum. Citez : Ca orice portar mare , si Carlos este un portar mare , …bla bla bla

xander (18 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 12:29

Sunt de acord, suntem 2…contra lor:) Cine mai vine?Avem sanse de reusita cum a avut Steaua cu Real 🙂 Nu am nimic cu reclamele, insa sa renunte la sunete macar.Destul ca suportam sa ne danseze alcoolul prin fata cand citim un articol, nu trebuie sa mai si auzim asta…

PS: Si-asa eu beau Becks sau Timisoreana, sunt cele mai bune 😀 ,Bergenbier=apa minerala si la vodca nu ma bag, aia e pt oameni puternici ca dom’Ioanitioaia…auzi sefu? Arunca un oki pe blogurile astea si mai tine cont si de parerea unor oameni simpli…Hai ca am teminat:)

vlad_21 (29 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 12:30

Domnisoara Maria Andries, noi in continuare asteptam raspunsuri de la dumneavoastra…Sunteti cumva oripilata de „monstrii” care va dau citire articolelor?? 🙂

M. Dionis (10 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 12:41

Xander scrie: „Mi-a placut ce a scris Maria.Punct.”
OK, asta am inteles.

„Ceea ce am scris eu este parerea mea si ceea ce cred si eu.”
Evident, toti ne scriem aici parerile. In particular, eu cred ca articolul Mariei Andries nu este la obiect (daca tematica normala a unui ziar de sport este sportul in sine), sau este la obiect insa acest obiect nu isi are rostul intr-un ziar de sport (daca tematica respectiva este succesul de presa al vietii private a vreunui sportiv). Nu neg ca personajul Carlos a fost in ultima vreme subiectul multor articole din presa sportiva de la noi (articole ce nu au nimic de-a face cu jocul de fotbal) si ca, din acest punct de vedere, Maria Andries are dreptate sa remarce „succesul de presa” al vietii sale extrasportive. Cel putin statistic, asa stau lucrurile. Ceea ce mi se pare ciudat este ca acest „succes de presa” nu este altceva decat o creatie a propriilor sai colegi, la care acum contribuie si ea insasi. In alte cuvinte: ziaristii centreaza si tot ei dau cu capul.
Parerea mea este ca genul acesta de articole (vorbe despre vorbe) nu au ce cauta in presa sportiva. Sunt bune la o sueta in Cismigiu, intre amici, etc. dar nu sunt de nivelul unui ziar care se respecta.

Ceea ce nu mi se pare ca se justifica este generalizarea abuziva a presupusului interes pentru picanterii: ziarista pare convinsa ca intr-adevar nu mai intereseaza pe nimeni cum apara Carlos. Afirmatia nu se sustine: exista pe blog destule persoane care si-au manifestat opozitia clara fata de ideea exprimata de Maria Andries. Una dintre aceste persoane a fost „corps”. Acum: poate sa ne placa sau nu stilul Mariei Andries, insa aceasta nu are legatura cu adevarul sau falsitatea afirmatiilor sale. In particular, afirmatia ca nu ar mai fi nimeni interesat de prestatiile lui Carlos ca portar ci numai de ce face el in viata privata este demonstrabil falsa.
In replicile mele am incercat sa explicitez nu numai falsitatea afirmatiei ci si inadecvarea motivatiilor care au condus-o pe jurnalista la formularea ei.

vlad (2 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 12:45

sincer sunt oripilat de prostia, rautatea si lipsa de rusine. Esti o femeie de ultima speta. Tu cu gazeta ta de kkt. Steaua a ajuns sus si normal ca vati trezit voi tolontani si ivanovici sa judecati un OM. Carlos ca si tine draga maria este un OM! Vei ajunge odata sa ai nevoie sa ti se intinda o mana dar vei fi tratata mai rau. Nu uita! Roata vietii se intoarce!!! SI CINE ISI FACE LUI ISI FACE SI CINE DA LUI ISI DA! PE mutu de ce nul criticati?
E mai bun? Carlos a mers la disco. Atat. Mutu a prizat cocaina…A batut un om… Si-a inselat de spe ori nevasta…Cine e mai bun??? MUTU doar pentru ca el e CAINE pana la moarte.
Pt voi si gazeta voastra M O R I J A V R A ! ! ! ! !

edyedmond (16 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 13:05

ia uitatea la ei ma….l-au injurat din toti rarunchii si acum o injura pe mariuca…fata mea tu nu ai voie sa te iei de carols…numai ei…ei sunt buricele….ce ipocriti

vlad (2 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 13:20

hey mister, cu tot respectul. Nici un stelist adevarat nu la injurat pe carlos. Draga de ea maria in revista igienica CAMPIONII zicea „Carlos e mare portar” Asa ca cine e ipocrit? Ai fost tu pe Ghencea sa simti meciul cu Realul? Poate. Era frumos afara si era la moda sa mergi. Insa nu ai fost dragul meu cu siguranta pe ninsoare cu Villarealul, nici in ploaia mocaneasca cu Valencia. Noi, suporterii am fost. Nu ai plans pentru Steaua nici la Middlesbrough si nici nu ai luat bataie cu Dinamo. Pe cei care au mancat atunci bataie sa ii intrebi de Carlos. Ei nu lau injurat cum nici pe DICA nu lau injurat insa gazeta a spus ca nu stiu ce am facut la galati. FALS!!! Samantarii care au venit in Ghencea pt vedetele spaniolior ei lau injurat pe carlos. Noi stelistii adevarati nu lam injurat. Noi am strans din dinti si am strigat cat am putut FORZA STEAUA. Uneori si pe ploaie si pe vant, si pe Lia Manoliu, chiar daca eram putini… Asa ca pliscul mic

xander (18 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 13:36

Sincer…fara Carlos eram in finala cupei UEFA.
Sincer…fara Carlos eram si acum in grupele ligii pt ca alt portar ,asa cum Carlos a scos la 0-1 pt standard acea mingie de 0-2, repet, alt portar scotea primul gol de 0-1.
Sincer…fara Carlos nu bateam cu 0-3 pe Betis ci poate doar cu 2,3-1 dar bateam oricum(asta pt ca a fost cel mai bun meci al lui)
Sincer…fara Carlos, Steaua putea spera la un egal cu Lyon.
Sincer…fara Carlos, Steaua pierdea poate cu 2-1 cu Real.

PS: Hamutovski,omule, unde esti???Aveam si avem atata nevoie de tine…

bubu (2 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 13:50

maria,iti citesc in fiecare zi articolele din gsp esti geniala vorba lui nea Ovi,dar cu Carlos n-ai dreptate l-ati gasit toti pe carlos si ziaristi si conducerea stelei oaia neagra a echipei,principalul motiv pt care steaua merge prost.pot sa-ti dau 5 nume de jucatori stelisti mult mult mai slabi decat carlos

champion (7 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 14:02

bine zis,xander.bravo.oricum,mult mai concet dekt ‘the genius’..

Ema (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 14:23

Hai zau, madame! Si ma rog cine l-a facut vedeta pe Carlos?! Cine n-are stiri adevarate si scrie sau da pe postul de televiziune tot felul de balarii?? Si despre ce soi de iubire fata de romania tot incerci,in mod ironic-sper, sa debitezi tu acolo? Si tot in mod ironic cred eu ca iti spune seful tau k esti geniala, pentru ca, fata mea, nu le ai nici cu fotbalul si nici cu scrisul. Si nici macar nu esti bine informata, vis-a-vis de chestia cu gagicile lui CAF. Apropo de Exces, cam faci exces de zel in speranta k ne-ai putea convinge k ai ceva interesant de spus.

kristynna (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 14:31

asta vrea s fie ink un atac la adresa lui carlos?c tot aveti cu el?dati pace!!!!!!daca mai sta la steaua,pana la urma are si un copil prin romania!!!!bravo luidak se distreaza!!i super frumos,chiar BARBATUL IDEAL asa k i normal sa aiba multe femei si sa ii placa distractia

vlad_21 (29 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 14:51

kristynna, faci cumva parte din grupul celor care il considera „sexy” pe Carlos?? 🙂 😛

tataie (389 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 15:10

Ca esti un nimic,nu mai trebuie demonstrat ! De ce ai deschis acest blog,daca nu este biunivoc ??!!??
Scrii un „eseu”, adica….incerci ceva,incepi”dialogul” si….fissssss…..totul se transforma intr-un monolog al celor multi cu…..Nimeni !!! Sau tocmai tu esti…..NIMENI ??!!!??

genitala (52 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 15:26

maria, daca iti place la circ vezi sa nu uiti sa-ti iei si tampon.. pardon … vata de zahar cu tine…

si daca te pui bine cu clovnul iti da si cartofi prajiti cu hamburger…

sora lu’ penis (52 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 15:34

apropo, ce mai fute.. pardon …face domnu’ ovidiu?

tot pe tine?

ba da-te dracu ca esti tare… geniala…

sarcastick (3 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 15:56

kristynna…ce tare esti fato:)))))))

sarcastick (3 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 15:58

xander……primu gol cu liege……..nu-l scotea nici …..Zenga…….

DeMaio (3 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:28

Cateva idei:
1. Jimmy ala al tau se scrie cu Jimi Hendrix. Daca lui Ioanitoaia i-o sugi si ii poti spune „nea Ovidiu”, ai macar bunul simt, proasto, sa te documentezi. Mai ales ca ala nu este un rahat de scribalau, ca tine, ci probabil unul din cei mai mari chitaristi pe care i-a dat planeta…
2. Cine dracului sunt aia care cauta sa faca scandal cu orice pret? Nu cumva voi, de la trustul nenorocitului ala de turnator? Nu cumva GPS? Ati uitat ca Tolontan si celelalte jigodii ca el au facut praf echipa de gimnastica, din interese pe care nu vreau sa ajung vreodata sa le cunosc? Ei bine, eu nu am uitat. Peste tot unde se afla un cacat, sunteti voi sa il amplificati, sa il analizati si dupa aia sa il intindeti pe pagini, in cea mai scatofilica intentie jurnalistica…
3. Mie mi-ar fi rusine sa mai ies pe strada si sa mai port la gat legitimatia aia pe care scrie „jurnalist” sau „ziarist” sau „reporter” sau ce dracului scrie. Si, tineti minte, jigodii de oameni care distrugeti absolut tot ce este bun in sportul romanesc…va veni vremea cand o sa platiti pentru toate magariile facute si pentru toate interesele exercitate. Inclusiv pentru ceea ce ati facut cu gimnastica. Mi-e scarba. Sunteti niste rahati, departe de Romania, departe de ideea de roman, departe de a sti o singura clipa ce si cand si cum sa faceti.

MOMO (105 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:37

Dragi gaozari,

Se pare ca aveti cititori care nu uita si nu iarta…

ICE_eARS (5 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:43

http://www.dinamomania.net/articole/fullnews.php?id=154 pt toti redactorii de la GSP..noi suporterii lui Dinamo va rugam cititi..

vlad_21 (29 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 17:50

si nu numai suporterii lui Dinamo…

vlad_21 (29 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 18:13

o intrebare: cum il cheama pe webmasterul de la gsp si care este adresa lui?? Multumesc anticipat…

Cerebelu (11 comentarii)  •  28 octombrie 2006, 20:29

Maria, nu-i asa ca tu, cand erai mica, te jucai mai mult cu baietii ?

SHROGRE (110 comentarii)  •  28 octombrie 2006, 23:01

poa’ sa-mi spuna cineva, cerebelu e singurul folosit de unii postati aici.
poate cineva sa posteze cu neuronii?
vreau sa stiu daca unii de pa aici tin post neuronal doar in postul pastelui…mira-m-as! 😀

SHROGRE (110 comentarii)  •  28 octombrie 2006, 23:10

hai maria, go go go
intr-adevar jimmy poate fi page nu si hendrix, ca sta e jimi

gigel bucur (2 comentarii)  •  31 octombrie 2006, 2:29

werwerwr

gigel bucur (2 comentarii)  •  31 octombrie 2006, 2:36

cacat cu perje!!!!

www.flower-shop.ro (18 comentarii)  •  1 noiembrie 2006, 0:15

The Flower Shop
Flori de gradina, buchete, aranjamente speciale, flori, flori si iarasi flori. http://www.flower-shop.ro/ comenzi online! Livrare GRATUITA la domiciliu clientului. Program comenzi 06:00 – 24:00.

klingeltöne ohne abo (1583 comentarii)  •  15 ianuarie 2008, 15:19

free motorola ringtones tracfone…

For example cash advance until pay day pay day loan cash advance…

mobile ringtones yahoo (1583 comentarii)  •  15 februarie 2008, 18:34

ringtones for prepaid cell phone cell phone prepaid ringtones…

Al”occasionqu”il verizon get it now ringtones juegos de poker en español…

Comentează