Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Răngi emoţionale

Conducerea campioanei nu vrea negocieri cu Armata, vrea negocieri cu judecătorii pe verdictul legat de emblema clubului Pe site-ul Stelei şi pe contul de Facebook, în locul emblemei apare un mare „X”. Suspans! Negocierile cu MApN s-au blocat, iar conducerea […]

marți, 30 decembrie 2014, 1:46

Conducerea campioanei nu vrea negocieri cu Armata, vrea negocieri cu judecătorii pe verdictul legat de emblema clubului

Pe site-ul Stelei şi pe contul de Facebook, în locul emblemei apare un mare „X”. Suspans! Negocierile cu MApN s-au blocat, iar conducerea echipei, în loc să le reia, clamează, ca Mulder şi Scully, că adevărul e dincolo de noi şi de hotărîrile Înaltei Curţi. „X”-ul urît, o paradă a suferinţei prin design, nu reprezintă doar soluţia de avarie. E şi o metodă de sensibilizare a fanilor, o rangă emoţională.

Tonul lamentat a fost dat din toamnă, de cînd a revenit în discuţie procesul cu MApN. „Nu este normal ce se întîmplă, dar pe mine nu mă mai miră nimic, trăim în România. În Rusia şi în Bulgaria, nu se întîmplă aşa ceva!”, s-a indignat Duckadam, emblema vorbitoare a echipei din Ghencea. Uite, de-aia ne înmatriculăm maşinile la Ruse şi ne ţinem tezaurul la Moscova!

Preşedintele Argăseală susţinea şi el că revendicarea Armatei este „total ilogică şi lipsită de sens”. Păi, să vedem, s-o luăm înapoi pe firul faptelor. Becali a preluat clubul, printr-o speculă consiliată de generalii săi de taină. Apoi acelaşi Becali a dat fuga la OSIM să înregistreze emblema, culorile şi palmaresul, pentru care nu plătise nimic. Însemnele nu făcuseră obiectul unei tranzacţii separate. „Le-a înregistrat pînă în 2024!”, precizează Argăseală. Cum să nu! Adică a plătit o taxă modică şi s-a considerat îndreptăţit să scoată culorile la produs.

Armata a cerut restabilirea dreptului de proprietate asupra mărcii Steaua tîrziu, în 2011, la mai bine de opt ani de la schimbarea conducerii clubului. A fost nevoie de o schimbare de gardă în MApN şi de cîteva condamnări penale, pentru ca Ministerul să pună propriul interes mai presus de interesele partenerilor de businesss. Probabil nimeni nu se aştepta la manevra asta a Armatei, de unde şi mirările vocilor sonore din club. În mod normal, vorba lui Duckadam, mirările astea trebuiau să înceteze după pronunţarea sentinţei definitive. Dar, trăind în România, ne-am obişnuit cu situaţiile paranormale în care ne trezim comentînd deciziile Înaltei Curţi, de parcă am fi în cunoştinţă de cauză şi în mintea judecătorilor.

În fond, ce reproşează oficialii stelişti justiţiei? Că legea nu e aplicată sentimental, ci raţional. „Vor să distrugă Steaua!”, s-a panicat însuşi monumentul de calm Ienei. Sentinţa care vizează emblema Stelei ar trebui urmată doar de murmurul rezonabil al negocierilor, pentru binele echipei, pentru liniştea fanilor. Conducerea echipei are şansa să-şi plătească datoria veche de 11 ani şi să reintre în legalitate. Însă şefii Stelei pretind exact opusul, vor o excepţie de la lege în numele istoriei, tradiţiei, legendelor şi, nu în ultimul rînd, al buzunarului patronului.

Conducerea campioanei nu vrea să plătească preţul pentru emblema clubului. De fapt, orice preţ i se pare prea mare, mai ales cînd e vorba despre un bun al Ministerului. Şi încă despre un bun imaterial, nu despre hectare subevaluate. Asta e lecţia cea mai dură pe care au avut-o de învăţat capitaliştii recenţi ai României: proprietatea statului nu e un moft.

Ceea ce li s-ar putea reproşa generalilor, acum, este că ar intenţiona să ia pielea de pe bietul întreprinzător cu echipă de fotbal. Atît. Dar ar avea pretenţii financiare exagerate, da, atunci Argăseală şi compania pot striga că gradaţii vor să distrugă clubul. Dar chiar şi aşa, lărgind cadrul pînă la proporţiile lumii reale, distrugerea clubului reprezintă o pierdere care nu se compară cu distrugerea unui drept fundamental, garantat prin Constituţie.

În pauza negocierilor, şefii Stelei mizează pe emoţii, pe „inadmisibil”, pe „numai în România se poate aşa ceva”. Vor un 1907 pe stadioane, vor să-i răscoale pe fani împotriva Armatei. După „X”-ul de pe site, vor face un „Y” pe tricouri, vor ameninţa că mută echipa în Rusia, Bulgaria sau în alte democraţii mai originale decît a noastră, exclus Ungaria.

Înainte de a-i certa pe generalii care caută pricini de război pe timp de pace comercială, suporterii Stelei trebuie să ţină minte că nu MApN a împins echipa în situaţia asta. Finanţatorul ei este primul şi, deocamdată, singurul care a persecutat echipa, i-a umilit legendele, a tîrît-o pe la tot felul de tribune, inclusiv electorale, şi în tot felul de conflicte, inclusiv cu propriul public.

Comentarii (34)Adaugă comentariu

eu romanul (1 comentarii)  •  30 decembrie 2014, 14:02

Ia te uita…niciun stelist nu comenteaza atunci cand clubul lor este pe la inghesuila!… Aaaaaaaa, am inteles…sunt ocupati, inca, pe site-ul unde se vorbeste de banii publici de la Petrolul, mai sunt de gasit vinovati pe acolo!

Coco (22 comentarii)  •  30 decembrie 2014, 14:49

Pai toate echipele au avut un asazis proprietar comunist, fie ca a fot Militia CFR, combinate, fabrici, universitati…
Acum toate au patroni care se para ca nu au platit nimic…
Hai sa moara caprele la toti! Ori o lege pentru toti ori nimic…

sorinescU (3 comentarii)  •  30 decembrie 2014, 15:53

Corect! An Nou Bun!

Dragos C. (23 comentarii)  •  30 decembrie 2014, 16:09

Felicitari! In sfarsit un articol excelent despre acest subiect! Inclusiv Ioanitoaia a dat-o in bara comentand!..
de fapt care este problema: Marca Steaua (insemnand brand-ul, adica sigla, nume, culori SI PALMARES) este UN BUN AL STATULUI pe care Becali l-a privatizat asa cum s-au privatizat toate intreprinderile si hotelurile dupa Revolutie: A FURAT-O, dand o spaga unor generali cu care a mai facut si alte afaceri!… El a castigat bani multi, influenta si notorietate de pe urma Marcii Steaua. Tot cu ajutorul Stelei a si spalat foarte multi bani!
Normal, MAPN, adica Statul Roman, doreste un procent din acest castiguri. Obisnuit sa nu imparta cu nimeni si sa nu dea socoteala nimanui de ingineriile pe care le face (atentie, daca se discuta de procente, MINISTERUL TREBUIE SA AIBA ACCES LA CONTABILITATEA CLUBULUI, SE VOR FACE AUDITURI FINANCIARE IN FIECARE AN, PENTRU A SE STABILI SUMELE INVESTITE SI PROCENTUL DE CASTIG !!!), Becali nici nu vrea sa auda de asa ceva!
Cel mai tare ma distreaza Mitica Dragomir, partener de table, poker si afaceri cu Gigi. Acesta pluseaza, „Becali nu trebuie sa plateasca nimic!” Mitica incearca sa faca cu MAPN-ul asa cum a facut el afaceri, adica murdar si fara a respecta legea, dobandind bunuri pe nimic! Oricum, cat de curand va fi si el la Jilava!
Revine tot timpul o intrebare: „Ce sa faca MAPN cu marca Steaua, ca nu are bani sa intretina o astfel de echipa?”
Raspunsul este foarte simplu: vinde afacerea (brandul) aceluia care ofera mai mult sau o ofera in franciza! Steaua este un nume care produce si nu produce pentru ca este Becali patron! Produce pentru ca are o istorie si niste trofee internationale la care Becali nu a contribuit cu nimic! Becali doar a intinat numele Stelei, a umilit-o si a facut-o de batjocura presei internationale!
Steaua vinde bine si orice om de afaceri dispus sa investeasca o suma decenta, poate scoate un profit frumos, profit care sa fie impartit cu PROPIETARUL, adica MAPN. Iar Ministerul poate, din banii castigati de la echipa de fotbal, sa investeasca in celelalte sectii, mai putin aducatoare de profit, dar importante pentru performantele sportive ale Clubului!

lucianodeva (2 comentarii)  •  30 decembrie 2014, 16:16

Nu inteleg cum la Craiova , Cluj si in alte parti se baga o groaza de bani in stadioane sau finantari, iar cand e vorba de Steaua care tot timpul aproape a fost baza nationalei , care a facut cinste roamaniei atatia ani , trebuie sa plateasca chirie dupa ce a si investit in stadion si mai nou e lasata si fara culori si sigla , chiar nu pot intelege cum nu se sesizeaza nimeni , guvernul da unora iar cand e vorba de Steaua , le da la M..E , sa fiu in locul lui Becali asa as muta echipa in alt campionat si nu as mai lasa nici un jucator la echipa nationala , Steaua a platit taxe la stat mai mult decat jumatate din campionatul romanesc iar banii merg unde … , tara lui Papura Voda si justitie la comanda .

lucianodeva (2 comentarii)  •  30 decembrie 2014, 16:19

se sesizeaza , am mancat spatiul si vad ca nu pot corecta .

gigi (1 comentarii)  •  30 decembrie 2014, 16:53

dinamovist

RAZVAN (1 comentarii)  •  30 decembrie 2014, 17:54

da fata draga.armata are stadion emblema tot.din ce bani?din ce bani traiesc?au si salari mici.stadionul e o ruina.daca nu vrei sa recunosti ,armata traieste din bani statului.deci nu poate avea propietati.sunt ale statului.si oricum cei ce se ocupa de steaua nici nu contribuie ca si militar.sunt niste funccionari care vor mai mult.asa ca lasa-ne in pace fata.

dlq1 (30 comentarii)  •  30 decembrie 2014, 19:16

…nu mi s-a parut niciodata rezonabil modul cel putin haiducesc, in care Jiji a „preluat” STEAUA. Are muuuuulte ”restante” dar pe el il intereseaza numai BANII ! URAT ! URAT de tot! Ar trebui sa le sarute mainile si picioarele actualilor generali, dar el e obisnuit cu mentalitatea (veche) de a FURA statul ROMANESC prin interpusi. Un ins subuman, care nu merita presupusa eliberare conditionata !!

sorex (13 comentarii)  •  30 decembrie 2014, 19:17

Sunt STELIST din tata-n fiu si sunt intru totul DE ACORD cu afirmatiile din acest articol. Finantatorul actual al echipei de fotbal, in fapt, CHIAR ECHIPA DE FOTBAL ACTUALA TREBUIE SA PLATEASCA PENTRU FOLOSIREA IN MOD LEGAL A MARCII, CULORILOR, EMBLEMEI SI A ORICAROR INSEMNE CARE TIN DE STEAUA. Echipa aceasta se autofinanteaza de cativa ani si doar dementa finantatorului ei o tine in acest „joc de glezne” periculos si nesanatos, cum nesanatoasa s-a dovedit toata strategia din ultimul an, investitii zero, transferuri fara cap si efectuate tardiv, un antrenor fara experienta si (in opinia mea) sub valoarea pe care ar cere-o Steaua etc. Daca cineva distruge clubul, domnule Duckadam (respect eroul de la Sevilla, dar dezaprob total omul din conducerea becaliana a clubului), acesta este insusi finantatorul.

altona (6 comentarii)  •  30 decembrie 2014, 20:17

Ai perfecta dreptate. Acum insa, dilema este daca vor allege crucea SF Andrei adica „X” sau crucea Sf Gheorghe adica „+”. Tu ce crezi?

ccc (14 comentarii)  •  30 decembrie 2014, 20:23

„….s-o luăm înapoi pe firul faptelor. Becali a preluat clubul, printr-o speculă consiliată de generalii săi de taină.”
Hai, te rog frumos, daca tot faci astfel de afirmatii, inseamna ca stii foarte bine cum s-a petrecut preluarea clubului de fotbal de catre G. Becali, deci lamureste-ne si pe noi, astia aflati in ceata, odata pentru totdeauna, cum s-a specula! Scrii doar ca sa te afli in treaba, sau kiar stii? Acuzatiile de specula, facute la adresa lui Becali si a „unor generali de taina” ar trebui sustinute si nu prin cuvinte insirate, ci prin probe.
„…pentru ca Ministerul să pună propriul interes mai presus de interesele partenerilor de businesss.” Si daca tot le stii pe toate, poate ne traduci si ce ai vrut sa spui in citatul de mai sus: care este interesul ministerului?
Ce castiga din „batalia” cu Becali? Vrea doar bani, evident, eventual din urma, pe 11 ani!
Nu sunt fan Becali, in nici un caz, dar ceva nu miroase bine deloc in toata potlogaria asta, in care s-au implicat functionari ai armatei romane in ambele tabere si din care hienele din presa traiesc ceva saptamani bune, sarind dintr-o tabara in alta si aruncand cu raHat in toata lumea, ca deh, da bine, face audienta si umple contul!

zbor deasupra…. (1 comentarii)  •  30 decembrie 2014, 23:20

esti tare de tot Marie, sunt stelist de o groaza de vreme si nu pot uita cum nenorocitul ne-a ridicat garduri din plexi cu sarma ghimpata si punea gorilele sa ne omoare, asta nu va uita nimeni, nu vom uita cum ne-a facut, nu vom uita ce bataie de joc a facut la adresa atator glorii si actuali fotbalisti, nu vom uita dispretul cu care trata el si mm data de 7 mai, niciodata n-a serbat acea data sfanta pt noi, nu vom uita ca a castigat mult mai mult de la steaua decat pretinde ca a bagat………ai pus punctul pe I,,,,,,,

dan88 (6 comentarii)  •  31 decembrie 2014, 15:04

Dezamagitor Maria, subiectiv si cam cu multa ura, te credeam un jurnalist mai obiectiv.

Imperator (3 comentarii)  •  31 decembrie 2014, 15:47

Foarte corect .

victor L (165 comentarii)  •  31 decembrie 2014, 16:24

La multi ani, si An nou dupa plac si voie, Maria Andries.
Sa ramii la fel de tonica 😛

Imperator (3 comentarii)  •  31 decembrie 2014, 17:16

La multi ani si numai bine ! 🙂

zsigodya (2 comentarii)  •  31 decembrie 2014, 21:15

Nota 10, domnisoara !

zsigodya (2 comentarii)  •  31 decembrie 2014, 21:16

An Nou fericit !

Simple Man (19 comentarii)  •  1 ianuarie 2015, 11:50

Bravo încă o dată Maria. Ai subliniat încă o dată crudul adevăr. Suporterii s-au amăgit cumplit când Gigi Becali a înşfăcat echipa lor de suflet evident prin mijloace neortodoxe. Matrapazlâcurile privind finanţarea echipei şi activitatea acesteia au continuat cu o perseverenţă ieşită din comun în dispreţul legii şi a conduitei sportive. Rezultatele obţinute de echipă sunt rodul priceperii, talentului şi asiduităţii jucătorilor şi antrenorilor, susţinerii bravilor suporteri şi mediatizării uriaşe. NU ŞTIM CU CERTITUDINE CÂŢI BANI A DAT SAU A LUAT GIGI BECALI DE LA STEAUA (Numai bunul Dumnezeu atât de drag lui ştie).

Codin (4 comentarii)  •  2 ianuarie 2015, 13:04

Da, e adevărat numai in România sunt Ziariști care pot scrie un așa articol.

dan.motru (48 comentarii)  •  2 ianuarie 2015, 16:35

Becali,schimba stema si denumirea clubului Steaua Bucuresti,ca sa scape de creditul facut sa-l mai achite.Aceasta strategie a lui Becali,este mai rentabila pentru el,la statutul de puscarias pe care-l are,pentru a scapa de evaziuni fiscale,daca are datorii mari sa achite,mai bine renunta la clubul Steaua si porneaste de la o cu alta echipa care nu se mai numeste Steaua Bucuresti.Becali nu este cretin sa renunte la BRAND-ul STEAUA,fara motiv,dar diabolic este pentru tupeul si mentalitatea lui de escroc.

Simion Popa (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2015, 18:27

Desi campionatul e intrerupt, Clubul FC Steaua are in aceasta iarna un meci foarte important cu mapn ,, meciul onoarei “ pentru marca Steaua, meci pe care oricum mapn l-a pierdut din start datorita pretentiilor pe care le are acum dupa ce de ani buni a lasat clubul de izbeliste dar pentru a-l castiga noi suporterii Stelei, acestei echipe minunate care de a lungul anilor ne-a oferit atatea bucurii, trebuie sa facem si noi ceva mai ales ca acum ,, mingea “ e la noi. Ca suporter al Clubului Steaua inca de pe vremea ,, profesorului Constantin “ va invit sa participam si noi la acest meci luandu-ne fiecare suporter cate un bilet intr-un stadion imaginar de minimum 100000 spectatori iar banii adunati sa-i oferim mapn-ului pentru onoarea sa ,, nereperata “. Scontez pe o medie de 50 lei pe bilet, suma pe un bilet pornind de la minim 5 lei pana la 500 lei(gradual ca multiplu de cinci) in functie de posibilitatile fiecaruia si de locul pe care il ocupa Steaua in inimile noastre. Pentru aceasta fac un apel conducerilor de galerie de la Steaua si celor de la conducerea echipei Steaua, sa se intruneasca si sa ia legatura cu cei de la mapn pentru a incheia un contract de vanzare cumparare a marcii Steaua si de a ne furniza un cont unde sa depunem fiecare in parte sau in colectiv contravaloarea acestor bilete precum si stabilirea unei persoane neutre care sa poata scoate zilnic extrasul de cont pentru a vedea si a ne informa de sumele stranse iar atunci cand se va ajunge la 5000000lei (cincimilioanelei) sa anunte pentru oprirea actiunii. Nu cred ca ar fi un lucru iesit din comun, ci ceva normal, noi ne-am arata atasamentul fata de Steaua si am proba ca atat Steaua cat si suporterii sai sunt la inaltime la propriu. Nu cred ca trebuie abandonate sigla si culorile ros-albastru si pentru aceasta nimic nu-i prea mult daca iubim Steaua cu adevarat.
Rog sa dati mai departe acest mesaj si sa pregati banii pentru ca in timp cat mai scurt sa putem spune cu totii ca in primul meci din acest an cel cu mapn am invins cu 100000 – 0 (unde osutamii reprezinta numarul de spectatori si fosti jucatori ai Stelei, numar care desigur va putea fi mult mai mare). Ca recompensa vom incerca pentru fiecare o macheta de bilet, Steaua – mapn, personalizat cu numele si suma pe care a achitat-o fiecare in baza unei copii a chitantei de depunere.
Cu stima,
Simion Popa.
p.s. mailul meu popasimion@yahoo.com

Cum sa inregistrezi palmaresul la OSIM ? (15 comentarii)  •  2 ianuarie 2015, 21:30

Dvs. scrieti in acest articol : „Apoi acelaşi Becali a dat fuga la OSIM să înregistreze emblema, culorile şi palmaresul, pentru care nu plătise nimic.”. Cum e posibil sa te duci la OSIM sa inregistrezi un palmares – adica rezultatele sportive obtinute in trecut de o grupare sportiva ? Pai va spun eu ca nu e posibil. Dar ne aratati si noua cu acte ca gruparea lui Becali fondata acum citiva ani chiar are palmaresul istoric al Stelei ? Mai pe romaneste, ne lamuriti si pe noi ce legatura este intre FCSB – clubul recent fondat de Gigi Becali – si CSAS, clubul Steaua fondat in 1947, cel cu CCE in 1986 ? Si daca tot sinteti acolo, poate ne lamuriti pe noi cum sta treaba si cu alte cluburi din Romania in ceea ce priveste palmaresul. Prietenul vostru Mititelu si-a facut un club in 2002, Fotbal Club U Craiova (recent falimentat), pe care voi l-ati botezat Universitatea Craiova sau FC Universitatea Craiova. Pai ce treaba are afacerea clanului Mititelu cu istorica Universitatea Craiova ? Dar ce treaba are FC Rapid Bucuresti, alt club fondat recent conform actelor, cu istorica Rapid Bucuresti ? Pai o fi palmaresul la FC Rapid, sau la precedentul club al lui Copos, UFC Rapid ? O fi liga 1 o competitie de clone, toate afaceri fondate recent conform actelor, fara palmares – tot conform actelor (lipsa), dar voi scuipati doar pe clona de la Craiova ?

dan.motru (48 comentarii)  •  2 ianuarie 2015, 22:56

Daca s-a interzis dreptul sa te numesti Steaua Bucuresti,cea cu palmares,fiindca Becali nu vrea sa cumpere BRAND-ul,atunci este un abuz sa participi in liga unu si cupele europene daca ai alta denumire si nu mai are tangenta cu Steaua.Sigur masmedia PROSPORTsi celelalte cotidiene centrale,nu vor lua atitudine de incalcarea regulamentului a noii infintate echipe a puscariasului BECALI,cum au facut cu UNIV.CRAIOVA pentru promovare, in contextul in care avea acordul ADUNARII GENERALE A FRF si COMITETULUI EXECUTIV,sa participam in liga doua pentru a completa nr.de echipe diminuate in urma falimentului din seria doua,iar acum daca dispare Steaua din competitie,si apare alta cu alt nume nu ai dreptul de participare in continuare in liga unu cu acelas nr.de puncte daca nu mai reprezinti blazonul STELEI. Este un abuz participarea altei echipe a lui Becali in liga unu care nu mai are tangenta cu Steaua,daca nu mai reprezinta blazonul Stelei.

Oregano (90 comentarii)  •  3 ianuarie 2015, 0:11

Draguta,
Armata a pierdut sigla si culorile cand a vandut clubul.
Armata nu a vrut sa cheltuiasca bani, sau nu a stiut, asa ca l-a vandut.
Acum il vrea inapoi ?
Oare daca era in liga a 6-a tot il vroia inapoi ?

BD la munte si la mare (15 comentarii)  •  3 ianuarie 2015, 8:13

ar trebui sa se puna la masa su=i sa gaseasca o solutie. Pentru niciuna din parti nu e o situatie fericita

gg71 (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2015, 11:13

Ne reintoarcem la cluburi departamentale? Nu . Cineva a cumparat o echipa, in niste vremuri mai tulburi decat actualele. Trebuie santajat si stors 1000 de ani de acum incolo.
Raspunsul il gasim in articoulul asta, „Da”.
Cum se numesc aceste pratici? Undele le intalnim? Raspunsul poate in articolul viitor.

kokolos (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2015, 15:52

Atat comentati de Becali,mai ales asa zisi stelisti,mai taceti in pana mea ca daca nu era Becali,Steaua era acolo unde sant azi Dinamo,Rapid,Craiova si lista poate continua
As vrea sa vad Steaua fara Becali la retrogadare,ca toti care comenteaza nici la meci nu merg,milogii ,da pe net au gura mare
Mai taceti in pana mea

dlq1 (30 comentarii)  •  4 ianuarie 2015, 2:12

Daca Tu CCC ai fi citit colectia Gazetei -iar eu iti recomand cu toata caldura (chiar pe gerul asta) s-o faci- ai fi remarcat ca tot ce a scris Maria, se regaseste in articolele aparute dealungul timpului. Preluarea s-a facut in forta cu bodyguarzi peste cei din consiliu si cu spagi grase date in stanga si-n dreapta. Politica de falimentare a ACESTUI CLUB pe care nu au reusit sa-l termine Petre Roman si acolitii lui la „Revolutie” o continua cu joc la doua capete acest personagiu nefast Jiji Behehecali. Ii intrase frica-n oase acum cativa ani cand i se striga ca i se doreste moartea, dar niciodata sa nu uite ca el e muritor dar STEAUA NU !!! Si mai are si copii, vai de ei ca pe ei vor cadea blestemele tuturor !

ala (31 comentarii)  •  4 ianuarie 2015, 13:22

Toate ca toate dar numai de echipa lui conu-ti arde…… oare de ce marie ?

Simple Man (19 comentarii)  •  4 ianuarie 2015, 13:28

În curând mare meci mare: ECHIPA FĂRĂ NUME vs. ECHIPA FĂRĂ JUCĂTORI (Steaua vs. Rapid). Până atunci s-auzim numai de bine.

comentario23 (1 comentarii)  •  4 ianuarie 2015, 20:44

Absolut oribil articol. Incepe pur si simplu abject, blamand practic, suferinta. Banuiesc ca in acelasi fel ati scrie si despre lacrimile unui parinte care si-a pierdut fiul, sau fel si fel de alte suferinte. Sunt doar metode de sensibilizare, nu? Oamenii nu sunt afectati, vor doar sa-i impresioneze pe ceilalti. Si nu, nicidecum nu compar astfel de lucruri. Folosesc acest exemplu pentru ca este mai ilustrativ. Si nici nu cred ca oficialii Stelei sufera, in sensul propriu al cuvantului, dar suporterii da, echipa fiind catalistul unei multimi de mici(sau mai mari) bucurii pentru noi.

Vad numai atacuri in orb. Nu cred ca oamenii nu au inteles faptul ca acea decizie este definitva si irevocabila, neputand fi contestata nici pe plan legal, nici moral. Cred doar ca li se par exagerate pretentiile financiare ale MApN, care pare sa creada ca a gasit o mina de aur pe care o poate exploata pana la epuizare. Si nu trebuie sa avem pretentia de la niste oameni care practic au facut parte din viata acestui club, si invers, sa nu fie afectati, mirati, dezamagiti.

Scrieti „Dar chiar şi aşa, lărgind cadrul pînă la proporţiile lumii reale, distrugerea clubului reprezintă o pierdere care nu se compară cu distrugerea unui drept fundamental, garantat prin Constituţie.”

Cine va credeti dumneavoastra, Maria Andries, de puteti compara si evalua corect aceste pierderi, sau, de fapt, ceea ce conteaza, adica nu pierderea in sine ci impactul acesteia. Existenta clubului, odata infiintat, nu este si ea oare garantata prin constitutie? Daca doar pentru o persoana, alimentele ar costa de 1000 de ori mai mult, nu i s-ar incalca practic dreptul la viata, intr-un mod neconstitutional?

Situatia Stelei acum este una dificila din punct de vedere al imaginii, si nicidecum din punct de vedere sportiv. Nu este o tragedie, mai mult o nelamurire. Intr-un fel sau altul se va rezolva, nelasand urme pe plan sportiv(ori ca se pun de acord asupra unei sume finale pentru cedarea completa a drepturilor, ori ca se gasesc solutii de compromis).

„…a persecutat echipa, i-a umilit legendele, a tîrît-o pe la tot felul de tribune, inclusiv electorale, şi în tot felul de conflicte, inclusiv cu propriul public.”

Va dati seama ce putere are acest club daca dupa toate aceste nenorociri savarsite chiar din interior, de propriul patron, resuseste sa mearga 10 ani la rand in grupele cupelor europene si sa domine competitia interna de o asemenea maniera de 3 ani incoace? Dumneavoastra, doamna, sunteti cea care dati in legende(chiar in aceasta logoree transcrisa va adresati ironic la adresa dnului Ienei), in patron(la foc automat, fara discernamant) si nu in ultimul rand in suporteri, prin acest articol jignitor. RUSINE

barbu brailoiu (104 comentarii)  •  5 ianuarie 2015, 10:03

o fi adevărat că, la sfârşitul anului trecut, 2 jucători care evoluaseră la steaua au depus un denunţ împotriva clubului pentru modul în care au fost plătiţi (altfel spus: evaziune fiscală)?!
dacă ar fi aşa, lucrurile nu ar arăta deloc bine pentru unii de pe acolo.

Comentează