Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Ţarcul cu ochi albaştri

În nevinovăţia ei, conducerea CFR Cluj îi încurajează pe fanii lui „U”: „Numai ei ne-au creat probleme!”

Deşi există legi privind combaterea violenţei pe stadioane, conducerea CFR Cluj are încredere în metodele proprii de a-i ţine la distanţă pe turbulenţi. […]

luni, 29 septembrie 2014, 8:29

În nevinovăţia ei, conducerea CFR Cluj îi încurajează pe fanii lui „U”: „Numai ei ne-au creat probleme!”

Deşi există legi privind combaterea violenţei pe stadioane, conducerea CFR Cluj are încredere în metodele proprii de a-i ţine la distanţă pe turbulenţi. La derby-ul local, special pentru fanii rivalilor de la „U” a fost amenajat un ţarc. Da, un ţarc.  Mureşan îl numeşte „zonă protejată”. De ce? De înapoiere? „Sînt nişte reguli pe care trebuie să le respectăm”, a spus preşedintele CFR, într-o emisiune TV. A amintit de incidentele de la precedentul derby, din primăvară, cînd suporteri ai Universităţii au vandalizat o toaletă: „Numai ei ne-au creat probleme! Am plătit atunci 10.000 de lei amendă fără să fim vinovaţi”. Chiar aşa? Organizatorii ori sînt inocenţi prin definiţie, ori iresponsabili prin tradiţie.

În ultimul moment, şefii CFR au renunţat la o altă măsură inovatoare de a scăpa de deranjul galeriei oaspete: să nu vîndă bilete la tribune. Acum doi ani, înaintea unui meci din cupele europene, Mureşan şi Paszkany cel retras se temeau că fanii lui „U” vor cumpăra bilete şi vor veni la stadion doar pentru a scanda împotriva CFR-ului. Aşa o viziune sumbră asupra naturii fanului rival nu are legătură cu ultraşii lui „U” sau ai altor echipe. Are legătură cu timpurile cînd erau pedepsite oraşe întregi, profesii întregi, cînd oamenii contau doar de la o anumită cantitate în sus. Numai „ochii albaştri” ai vechiului regim percepeau în alb-negru, fără scrupule legate de demnitatea persoanei, sportul, arenele sportive şi publicul de sport.

Stadionul CFR Cluj a fost dotat, încă din 2007, cu sistem de supraveghere video. Instalaţia a costat 50.000 de euro şi, se lăudau şefii din Gruia, permite gardienilor să vadă cît e ceasul de la mîna unui spectator sau altul, atît este de performant! N-a fost de ajuns. Iuliu Mureşan ar fi liniştit dacă şi numai dacă stadionul ar avea camere care să surprindă gîndurile spectatorilor. Să-i demaşte pe „duşmanii poporului” înainte ca aceştia să smulgă capacul la WC. Ei, aşa da, eficienţă! Tehnica modernă şi-ar merita numele! Şi mai bine ar fi, dacă s-ar putea, la intrare, să prezinte fanii poza subconştientului lor în locul pozei din buletin. Să demonstreze că n-au tendinţe piromane sau sentimente reprimate contra obiectelor de mobilier din subordinea domnului Mureşan.

Jandarmeria a anunţat că 36 de suporteri au interdicţie de a veni la meciul CFR – „U”. Contrar estimărilor şefilor din Gruia, nu e vorba doar de suporteri ai oaspeţilor. 8 „interzişi” ţin cu CFR. Fiecare galerie din campionat are fani-problemă. Unii stau la lojă, alţii la peluze, alţii la tribune. Nu poţi demoniza categorii întregi din cauza cîtorva inşi. Legea în vigoare, privind combaterea violenţei în sport, nu prevede sancţiuni colective. Fiecare plăteşte pentru fapta lui. Aşa s-au calmat stadioanele englezeşti, aşa au dispărut gardurile dintre tribune şi teren. Huliganii au fost identificaţi om cu om, nu după culori. Fireşte, asta presupune mai multă muncă, mai multă bătaie de cap, mai multă cheltuială cu organizarea. E incomparabil mai comod să faci un ţarc, nici nu-ţi trebuie cine ştie ce îndemînare. Faci un ţarc şi după aia te miri, pasiv-agresiv, că fanii lui „U” au comportamente ostile.

Fantoma cuştilor pentru suporteri, a plaselor şi ţarcurilor răzbate, din cînd în cînd, din imaginarul şefilor de cluburi. N-are nici o legătură cu lumea de azi, cu fotbalul de azi, cu suporterii de azi, cu rivalităţile dintre echipe. Ţarcul reprezintă un rest din alte vremuri, vremuri lipsite de drepturi şi libertăţi. Şi nu e un rest nevinovat. Acum ne aflăm, se pare, în stadiul în care avem stadioane echipate după modelul stadionului din Saint-Etienne, avem echipe sponsorizate de offshore-uri din Seychelles, după ultima fiţă capitalistă. Oficialii de la cluburi, însă, au rămas fideli altor modele, ghimpate cu omagii.

Comentarii (36)Adaugă comentariu

Cristi (6 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 11:18

Peste tot in lume exista un sector dedicat galeriei oaspete. Acolo „la tarc” au stat si suporterii de la Basel sau de la Roma cind au venit in Gruia si nu au facut scandal. De ce ar trebui ceva special pentru niste derbedei necivilizati?

Gigi (1 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 11:28

Frumoasa Maria, sa stii ca in primavara, de aceea a fost vandalizata toaleta pt. ca acolo nu sunt camere de supraveghere, deci ??????????? prinde hotul ,scoate-i ochii !!!!!!!!!!!!

coco (13 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 11:28

In „tarc” stau toate galeriile echipei oaspete in Gruia. Nu vad care e problema. Galeria echipei CFR are acelasi tip de gard despartitor fata de gazon. Din motive de siguranta in fata galeriilor e bine sa fie un gard de o anumita inaltime. Lasand galeria echipei oaspete sa stea la tribuna risti sa te trezesti cu ei pe teren in orice moment. Vezi episodul din primavara.

Si o intrebare pt autor – cand a fost ultima data in Gruia?

marius (1 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 11:28

Si ne mai miram de numarul redus de spectatori din tribune… Inaintea meciului cu Basel din preliminariile UCL, de acum cativa ani, chemau clujenii la stadion iar acum nu stiu cum sa-i tina deoparte.
O mizerie!

criss (2 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 11:34

Tarcul acela e pentru toate galeriile echipelor oaspete care vin pe aces stadion si s-a facut pentru ca in cealalta parte a peluzei era galeria CFR-ului. Problema mai mare este la meciurile cu „U” Cluj cand vin un numar mult mai mare de suporteri „U”-isti pe de o parte iar o alta problema care cred ca le scapa organizatorilor este ca au mutat galeria lui CFR la peluza 2 adica exact deasupra „tarcului” …

LOL (1 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 11:36

Ia nu mai comentati voi astia care nu stati in cluj,ca nu le cunoasteti comportamentul,dintre zeci de prieteni si cunostinte care-i am si tin cu U nici macar unu nu gandeste altfel cand vine vorba de CFR..au o ura fata de ei iesita din comun,ura nascuta din invidie si neputina lor de a face performanta.Sa vina un uisit si sa-mi recunoasca ca daca cfr-u era o echipa de pluton si se plimba in fiecare an din B in A ar mai avea ceva cu ei…

Igrexa (11 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 11:45

Marie,
du-te la un meci Ajax-Feyenoord si ai sa vezi tarcuri adevarate.
Fanii Feyenoord au plasa si deasupra capului.

Igrexa (11 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 11:47

Ah si aporpos, oamenii de ce isi fac gard in jurul caselor?

cfr.istul (3 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 12:00

Orice galerie cand merge pe un stadion al altei echipe are un spatiu imprejmuit si pazit de oamenii de ordine (firma de paza). Care e problema?

Architrion (28 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 12:09

Cum nu mai e conducerea cfr-ului cea mai buna, nu erau ei cei mai drepti si mai corecti dintre traci?
Parca ar fi prima lor masura de acest gen. Fiind un club de carton, cu fani pictati sau cumparati, au avut intotdeauna probleme cu fanii celorlalte echipe. Sa ne aducem aminte ca au mai facut astfel de „figuri” si in trecut, la meciuri cu Dinamo sau Steaua.

Architrion (28 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 12:15

In plus politica aplicata in Anglia, metoda identificarii individuale a fost ceruta de foarte mult timp de toata lumea cu bun simt. De ce nu se aplica? De ce nu insistati voi ca presa, ca putere in stat sa se implementeze o astfel de metoda? Articolele sporadice nu rezolva nimic. Asa in continuare vor fi stadioane, tribune, peluze suspendate si meciuri in care se uita scopul principal al unui sport profesionist. Acela de a atrage spectatori (numai in sportul amator acesta se practica doar pentru sanatatea sau pasiunea sportivului).

LEFTER POPESCU (50 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 12:50

.
Domna Andries,

poate ati uitat , insa eu am sa va aduc aminte – despre un adevarat tarc de pe un stadion din Romania – acoperit fiind cu o plasa pe care echipa gazda, prin presedintele si managerul general, l-au facut pentru a introduce acolo galeria echipei oaspete . Este vorba despre un meci Steaua – Rapid disputat in ” Ghencea” . Evident ca suporterii echipei Rapid simtindu-se umiliti de catre – conducatorii portavoce – a lui Gigi Becali – Mimi si Argaseala , au rupt plasa tarcului, ce le acopereau capetele .
Pentru acest lucru , a doua zi conducerile celor doua cluburi au fost chemate la comisia de disciplina . Cu toate ca acolo Argaseala a spus ca a gasit acea solutie – tarcul acoperit – pentru a feri galeria echipei Rapid de obiectele ce puteau fi aruncate de catre suporterii echipei Steaua . Ce este de retinut de aici ? Ca Argaseala recunostea violenta si agresivitatea suporterilor sai , ne gasind o cale de a-i linisti pe acestia decat prin umilirea sustinatorilor echipei oaspete.
Ce solutie credeti ca au gasit si au dat comisia de disciplina ? Au pedepsit echipa organizatoare a meciului precum spune la regulament ? Niciodata cu Steaua ! Ci au pedepsit echipa Rapid cu disputarea a doua jocuri de pe teren propriu fara spectatori pentru motivul ca suporterii sai au protestat prin ruperea plasei ce i-ar fi ferit – dupa spusele lui Argaseala- de obiectele aruncate de catre turbulentii suporteri stelisti.

1 – imi pare rau ca la vremea respectiva nu ati luat pozitie , scriind , precum o faceti acum , criticand ” masura inovatoare” a lui MIMI si ARGASEALA , ci ati mers pe blat precum a faceti toti cei care simpatizati cu echipa ros- albastra.

2 – acum doua zile s-a disputat pe stadionul Giulesti meciul dintre Rapid si Dinamo . Ca de obicei , echipei Rapid i se pun tot felul de „talpi” , mai nou si de catre jandarmerie – cel putin sub aceasta institutie se ascunde LPF-ul care ia decizia ca in stadion nu vor lasa mai mult de 3.000 de spectatori pentru ca meciul reprezinta un risc maxim.

In ce tara traim daca jandarmeria hotareste numai echipei Rapid nr. de spectatori care pot fi prezenti la stadion ? si ce competitie sportiva mai este acesta cand echipei gazda i se refuza dreptul de a-si incuraja favoritii ?
Aceasta solutie geniala a jandarmeriei este luata, cu acordul tacit al LPF, de la inceputul campionatului- Rapid jucand doar cu 3.000 de spectatori in tribune – in situatia in care dpdv financiar , suma stransa pentru biletele cumparate de 10.000 de spectatori – pt. ca peluza dinspre Teatrul Giulesti nu poate fi folosita – ar fi insemnat o gura de aer .

Se pune intrebarea fireasca : De ce echipelor Steaua, Dinamo sau Petrolul, care meci de meci dau pe afara de agresivitate si violenta, nu li se impun acelasi nr. de spectatori -3.000 – pentru ca ei- jandarmeria sa aiba viata usoara si sa nu-si puna muschii la treaba ?

DE CE ?

PS- aflu din ziare ca unul dintre jucatorii echipei Dinamo – probabil aflat la primul meci pe stadionul Giulesti – ca nu a fost impresionat de galeria echipei Rapid . Poate are dreptate , stiind de la parinti si bunci ce inseamna un stadion de 18.000 de spectatori- cu acustica sa britanica – sau macar 10.000 – fara peluza amintita , care de la intonarea imnului si pana la finalul meciului isi incuraja echipa chiar daca rezultatul ii era nefavorabil. Acum, acest stadion , este populat de maximum 3.000 de spectatori rasfirati in doua tribune si o peluza pentru ca asa vrea jandarmeria .

Astept ca si cele trei echipe pomenite mai sus , dar si altora , ale caror suporteri ” fierb in tribune” sa li se permita in tribune de a avea cel mult a sasea parte din nr. locurilor din stadion – iar acestia sa fie rasfirati ca sa nu stea mai mult de 2 sau 3 unul langa celalalt.

PS2 – Doamna Andries , intotdeauna cand scrieti un articol despre o echipa care este nedreptatita , precum ar fi galeria echipei U Cluj , incepti cu un motto, din nedreptatile facute echipei Rapid . Ar creea un pinc de impartialitate din partea dvs. , insa nefacand-o , se pare ca va este teama ca la orele 23 CFR Cluj va fi echipa de pe primul loc iar articolul de fata nu face decat sa puna o presiune in plus pe joc , pe specatatorii lui „U”- pe care ii asteptati in nr. mare- dar si pe arbitrii ,pt. ca acestia sa nu uite ca acest meci are legatura cu pozitia echipei Steaua din clasament .

Echipa CFR Cluj a fost lasata in pace in ultimii doi ani , insa acum , pe nesimtite , deoarece nimeni nu le acorda vreo sansa , sunt in situatia de a deveni lideri. Daca acest lucru se va intampla, sa vedeti cum vor incepe din nou atacuri si articole defaimatoare la adresa acestei echipe .
Cine le va scrie ? evident ca „presa ros- albastra”

cfr1907 (2 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 12:59

care-i problema cu tarcul ? nu e nici pe departe un tarc cum se vad pe stadioanele cu fani si mau problematici ca cei a lui u cluj. e un sector din peluza nr 1, imprejmuit cu garduri mai inalte. acolo au stat absolut toti suporterii chipelor ce au fost in gruia, as roma, bayern munchen, basel, galatasaray … si astia de la u nu pot sta acolo, vezi doamne, ei sunt, sa va parafrazez, cu „ochi albastri” … scrieti sa va aflati in treaba, HAI CFR !

Stefan (2 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 12:59

La acest meci biletul costa 60 de lei, iar pentru a-l procura ti se scaneaza cartea de identitate. Tipic baietilor cu ochi albastri.

Stefan (1 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 13:15

Si care e problema daca stau suporterii oaspeti in sectorul dedicat suporterilor oaspeti?. Din pacate multi „studenti” vin la stadion pentru scandal , nu pentru meci. Si daca esti pus in sectorul dedicat oaspetilor inseamna automat ca trebuie sa spargi totul din jurul tau -sau sa ai un „comportament ostil” Marie ?

marcel (3 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 13:19

culmea nesimtirii??..sa impingi o doamna (cum este U) pe scari sa sa o intrebi de ce se grabeste…cei de la CFR mereu au avut genul asta de atitudine, doar la adresa celor de la U…ne maguleste lucrul acesta, va multumin…

Stefan (2 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 13:23

completare: pentru sustinatorii cfr-ului se impart invitatii gratuite

nelu (1 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 13:25

Sa vedeti tarcul de la Botosani !!! Are 4 metri inaltime !!!

gica10 (9 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 13:38

Corect ar fi dna Maria sa ne citati paragraful din regulamentul FRF privitor la sustinatorii echipei oaspete……..astfel n-am cadea in extrema de a vorbi subiectiv.
Nu inteleg cum poti aduce oamenii la stadion (cu copii ,neveste) daca incurajezi violenta.Credeti ca intamplator la meciurile cu acesti pseudouniversitari o parte a spectatorilor nu participa,alegand propria integritate fizica?

catalin_cj (5 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 13:39

in meciul de anul trecut fanii lui u au devastat stadionul

draga matusa (1 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 14:18

trebuie sa mergi la un meci al cfr-ului, sa vezi ca e liniste si respect ca pe camp nou
huliganii sa ramana acasa, nu e nevoie de ei

NUMAI U (1 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 14:46

Din tot ati inteles doar cuvantul ” tarcul „. Bravo

Eu (1 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 16:03

Doar suporteri lui ”U” Vedeti?? suporteri cfr-ului cand au intrat pe ”Cluj-Arena” nu i-ati vazut ce au facut??? in toalete si cate scaune au rupt? Tot Clubul ”U” Cluj a renovaat acolo,Franari nu au dat nici macar 1 leu Asa ca nu va mirati de ce se intampla in gruia ,Aveti dreptul de-a Tacea Fortza ”U” Cluj

avalon1 (1 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 16:29

Daca as fi in staff-ul celor de la CFR te-as da in judecata . Si in fata instantei , se explici tuturor care este diferentza intre zona ptr spectatorii oaspeti pe stadionul CFR , comparat cu alte stadioane . La CFR tarc, la altii hotel ?! Sau si mai bine , explica-ne noua , aici , online , nu de alta , dar sa nu murim prosti . Mutlumesc anticipat .

V.O. (1 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 16:38

Am si eu o dilema.
Si daca suntem mai multi decat 1000 cati incap in tarc, daca vreau sa ma duc la meci unde sa stau. Sa nu vin la meci. Problema e ca Muresan nu intelege simpla realitate. Aceea ca suntem foarte multi si nu incapem toti in tarc asa cum ar vrea el. Si va rog nu mai bagati in aceeasi oala toti U-isti, ca nu toti suntem huligani. Recunosc ca sunt si din aceia printre noi, dar spre surprinderea multora, sunt foarte multi care sunt civilizati. Haide U.

sica (1 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 18:55

In Olanda, la meciul Ajax – Fejenoord, fani oaspeti, au un tren special cu care vin din Rotterdam, opreste intr-o zona izolata a garii Biljmer din vecinatatea Amsterdam Arena si sunt condusi printr-un tunel inspre „tarcul” galeriei oaspete. Niciun contact cu suporterii Ajax-ului…tot pt. siguranta lor. Asa ca va rog sa va ganditi putin inainte sa aruncati cu vorbe in stanga si in dreapta. Ca un jurnalist/editorialist sportiv, mai mergeti la vre-un meci si pe stadioane din Vest…daca ale noastre, care incearca sa fie civilizate nu va sunt pe plac.

varza’a’la’cluj (1 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 19:28

Doamna Andries dvs. traiti in ireal. Pentru un necunoscator al rivalitatii cfr-u, cum bag bine seama sunteti si dvs. reiese din cele scrise ca incidentele provocate de suporterii u-isti au fost provocate de dl. Muresan. Intrati putin pe unul din siteurile suporterilor u-isti si o sa sesizati ca la ei lipseste principiul primordial al sportului, respecatarea adversarului. La ei pe site cfr nu merita nici macar sa i se aminteasca numele. Ei bine intr-o tara civilizata probabil ca s-ar lua alte masuri, dar cum noi nu traim intr-o tara normala, si oamenii de la noi, in special cei de pe stadion, sunt mai aproape de tarc si nu de loja, iertati-ma dar traiti un vis…frumos ce-i drept dar fara legatura cu realitatea.

fix pix (5 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 19:31

tocmai am vazut la stiri „pasnicii” suporteri ai lui U facand scandal in Cluj si fiind arestati multi dintre ei…asa ca las-o mai moale cu morala draga Maria…

pop ion (12 comentarii)  •  29 septembrie 2014, 20:55

p*z*e*e de franari nu au pereche in tara.

mihai (5 comentarii)  •  30 septembrie 2014, 6:24

Sunt perfect de acord ca Muresan este un securist notoriu, in „cuget si simtiri”, dar daca gibonii astia scandalagii, sunt „suporteri universitari”, atunci traiasca Securitatea.

zeidas (17 comentarii)  •  30 septembrie 2014, 7:36

In țarc cu ignoranța Mărio !

PENSIONAR (2 comentarii)  •  30 septembrie 2014, 10:10

Din pacate in loc sa educati pentru civilizatie asa numiti supoerteri, le mai itariti, in rautate ura cu astfel de articole.Daca urla scandeaza, lozinci penibile, cand sunt pe stadion femei, copiii, batrani de toate natiile vi se pare normal????????Credeti ca cu cat esti mai penibil ,galagios pus pe harta esti adevarat suporter??????clijul s-a degradat dupa 1990, din acest punct de vedere.E TRIST, E RUSINOS PENTRU EI, CA SE POATE NU AUSCOALA, DAR UN ZIARIST????????

dorelus (8 comentarii)  •  30 septembrie 2014, 14:45

Marie ,daraga Marie eu apreciez iscaliturile tale dara mai dai si tu cu bita-n balta doar a ne reaminti ca esti colega cu multi nepriceputi in d-ale scrisului.Tu tii minte cind un fan(nu sunt sigur ca este un termen corect)de la u cluj(singura echipa din Cluj dupa mintea lor)a nenorocit un jandarm?Sigur faptul ca Paszkany si-a luat zborul si nici Moldovan nu prea se rupe sa va faca audienta dar asta nu inseamna ca CFR-ul nu merita respect.Sigur ca Oierul a tinut singur postul vostru tv in viata si ziarul ar trebui sa-i trimita portocale in puscarie,dara tu domnisoara chiar emiti un aer mai putin mitic(vezi Buzarin,Decebal,Geambasu ziaristi???),NU AI IMPRESIA CA PREA TAXATI SCAPARILE,RARE,ALE CELOR DIN PROVINCIE SI TRECETI CU VEDEREA MOCIRLA DIN MICUL PARIS?DOAMNE AJUTA

sergiu (1 comentarii)  •  30 septembrie 2014, 18:28

da .. asa este .. tarcuri pt noi asta e .. dar nu toti mergem pe stadion sa facem scandal … uni mergem pur si simplu pt a ne sustine echipa .. pasnic .. greu de crezut …

si apropo de toaletele din gruia .. la acel meci am ajuns cu o ora mai repede pe stadion ( fac parte din Vechia Guardia ) si toaletele erau deja distruse .. din pacate noi am fost primi U-isti ajunsi acolo si toaletele erau deja distruse …

de pe alta parte cum iti asterni asa dormi noi suntem judecati dupa dobitocii care fac scandal iar voi cei din conducerea cfr-ului alimentati aceste tampenii cu custii si acuzatii nefondate

Ducu (17 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 6:43

Maria, stii ca te iubesc si te citesc cu drag de fiecare data…
De data asta insa, ai dat-o in bara rau de tot… Si nu pentru ca nu stii sa scrii, nu se pune problema. Ci pentru ca nu ai respectat un principiu primordial in meseria ta: nu te-ai informat. Ai prins o vorba din zbor si ai scris „dupa ureche”. Probabil trebuia sa scrii ceva, n-aveai subiect si te mai si grabeai. Se mai intampla… Editorialul asta poti sa-l pui in folderul „rebuturi”.
Te rog sa scrii intr-o zi despre un principiu al sportului: „Respecta-ti adversarul asa cum te respecti pe tine”. Un principiu despre care suporterii pseudouniversitari ai echipei pseudouniversitare a lui Florian Walter n-au auzit.
Si, asa cum ti-am mai recomandat mai demult, cand vrei sa scrii despre CFR, da o fuga pana la Cluj. Sa scrii in cunostinta de cauza, nu de alta…
Astept editorialul urmator, cat mai repede, sa-l uitam pe asta…
Succes !

ovidiu_30003 (1 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 8:05

da…

Comentează