Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Lupul tînăr fără dinţi

Candidatul Burleanu crede că se luptă pentru şefia FRF doar cu Popescu afaceristul. Pe celălalt Popescu, fotbalistul, l-a trimis să dea ture

În plină campanie pentru şefia FRF, unul dintre candidaţi, Răzvan Burleanu, a dezvoltat o manie cel puţin curioasă […]

luni, 3 februarie 2014, 12:38

Candidatul Burleanu crede că se luptă pentru şefia FRF doar cu Popescu afaceristul. Pe celălalt Popescu, fotbalistul, l-a trimis să dea ture

În plină campanie pentru şefia FRF, unul dintre candidaţi, Răzvan Burleanu, a dezvoltat o manie cel puţin curioasă la un om de 29 de ani: crede că tot ceea ce i se întîmplă lui reprezintă „o lipsă de respectă faţă de români”. Inclusiv faptul că există şi alţi candidaţi la funcţia de preşedinte al Federaţiei se încadrează în categoria insultelor la adresa poporului.

Pe lîngă mania persecuţiei, destul de răspîndită printre oamenii de fotbal, Burleanu, care vine din afara sistemului, avea ocazia să uimească audienţa cu un discurs proaspăt, decent, inteligent articulat. Este genul de candidat care apare şi în politică: mizează pe cartea ingenuităţii, propune teme noi, abordări noi. Poartă un mesaj puternic care ţinteşte dincolo de interesul imediat  al atragerii de voturi. Este perdantul sigur a cărui strictă utilitate constă în efectul de contrast. Politicienii vechi par mai vechi, mai depăşiţi, mai rupţi de electorat decît înainte.

Aceşti outsideri cu brand imaculat au rostul lor în orice joc electoral. Îi forţează pe ceilalţi candidaţi să-şi adapteze agenda. Nu va fi cazul la alegerile din fotbal. Toată campania candidatului „din afară” este construită cu metodele „dinăuntru”. E o anticampanie, şi încă una prea puţin creativă. Burleanu nu numai că joacă un joc pe care l-au inventat federalii, dar îl joacă stîngaci şi previzibil. Chiar dacă susţine că „provine din universuri mentalitare total diferite” decît oamenii sistemului, Burleanu luptă cu armele lor. Şi luptă prost. Adică plicticos. Cauza o fi ea pierdută din start, dar putea să fie pierdută frumos, fără să fie şi ridiculizată.

Ce e mai uşor decît să-l ataci pe Mircea Sandu? Ce e mai simplu de făcut decît să critici regimul lui? Nu e nevoie de o campanie întreagă să convingi lumea că noaptea se face întuneric. Să-l critici pe Gică Popescu pentru că are susţinerea FRF reprezintă iarăşi un lucru la îndemînă. Burleanu susţine însă că există doi Popescu. Unul e fotbalistul, pe care are intuiţia să nu-l combată. Celălalt e Popescu afaceristul care candidează la şefia FRF, deşi, se indignează Burleanu, „are doar liceul industrial şi o serie de eşecurifinanciare”.  Liceul ăla industrial ar putea să însemne mai mult decît unele doctorate din zilele noastre, dar nu asta e gafa mare a lupului tînăr. Gafează cînd se plasează în poziţie de inferioritate, încercînd să-şi coboare rivalul de pe soclul Generaţiei de Aur pînă la nivelul lui.

În fond, şi alegerile din FRF sînt o luptă pentru putere. Nu lasă loc pentru argumente slabe. Nu e suficient să vii cu un discurs agresiv, trebuie să ai şi dinţi. Iar Burleanu nu-i are. De aceea nici strategii celorlalţi candidaţi nu-l percep ca pe o ameninţare. Nu-l respectă, vorba lui. „Eu l-am invitat pe domnul Popescu la dezbatere, dar mi-a zis să aştept mult şi bine, lucru care este o lipsă de respect pentru români”. Păi, normal că n-a venit. Să-i dea Burleanu lucrare de control, să-i demonstreze că n-are anvergură intelectuală?

Să presupunem că atributul de fost mare sportiv nu te califică pentru nici o funcţie în sport. Dar nici dacă eşti un demagog proactiv pe TV şi pe „new media” nu înseamnă că meriţi cu adevărat şefia fotbalului românesc. Alternativa Burleanu începe şi se termină cu refrenul banal: „Jos Sandu, jos Popescu!”. Promite antrenori germani la „naţionalele” de tineret, dar, cînd e întrebat dacă-l schimbă sau nu pe Victor Piţurcă, răspunde în sloganuri: „Voi lua o decizie ţinînd cont numai de interesul României!”.

Burleanu nu e un Nicuşor Dan al fotbalului. Nu-şi face adversarii să pară şi mai vechi, şi mai depăşiţi. Nu, îi face să pară mai coerenţi, mai stăpîni pe situaţie şi aproape simpatici. E şi asta o reuşită, în felul ei.

Comentarii (32)Adaugă comentariu

mario (1 comentarii)  •  3 februarie 2014, 13:02

Eu tot cu o nelamurire raman.Popescu are dreptul de a candida,daca nu are studii superioare,sau nu?

NIMIC! (26 comentarii)  •  3 februarie 2014, 13:11

„Liceul ăla industrial ar putea să însemne mai mult decît unele doctorate din zilele noastre”. FALS. Contextualizat, liceul industrial (sau orice alt liceu, facultate, masterat, etc. ) absolvit/e de G. Popescu, în conditiile parcurse si absolvite, semnifica NIMIC. NIMIC IN MATERIE EDUCATIVA, CU ATAT MAI PUTIN IN EXPERTIZA PROFESIONALA.

Adi (6 comentarii)  •  3 februarie 2014, 13:25

Studiile nu sunt o problema pentru nimeni. Dar totusi Popescu, chiar daca inca e nevinovat, este inculpat intr-un dosar penal. Ce se va intampla daca va fi gasit vinovat? Si-asa suntem de rasul Europei, dar sa vezi atunci.

Octavian Stăncioiu (9 comentarii)  •  3 februarie 2014, 13:30

Din pacate, doamna Andries are dreptate… Asta am spus si eu, acum doua saptamani, la Sport Total FM. Aveam cu totul alte asteptari de la Burleanu jr.

Fabio21 (2 comentarii)  •  3 februarie 2014, 13:30

Eu nu inteleg aceasta disperare a voastra de a-l promova pe Gica Popescu !! Si avand in vedere ca e disperare…si e, pentru ca se vede si miroase, incerc sa inteleg ce o sa castigati voi !! Aaa, da !! De toate…mai putine respect…dar ala nu conteaza la voi !! Ce anume il recomanda pe G.P ? Faptul ca a distrus tot in jurul lui, ca are condamnare sau o echipa din care fac parte genii precum Bogdan Stelea ? Pe Burleanu stim ce-l recomanda…tot !!!

Adi (95 comentarii)  •  3 februarie 2014, 13:48

Stiu ca a absolvit ANEFS, deci are studii superioare. http://activenews.ro/gica-popescu-nu-isi-merita-diploma-care-ii-sustine-candidatura-pentru-presedintia-federatiei_1818107.html

mg (2 comentarii)  •  3 februarie 2014, 13:53

Nu il mai pupati atata in fund pe Popescu, are o profesionala si mai multe afaceri duse la faliment pintre care o scoala si un club de fotbal ! daca a fost un jucator bun asta nu il face si un manager bun , a demonstrato cu varf si indesat ! Oricum nu ma asteptam la altceva din partea ta .

Nelson (1 comentarii)  •  3 februarie 2014, 14:16

Foarte bun si corect articolul doamnei Maria Andries, chiar daca unii contesta acest lucru.
Eu am observat aceste lucruri din primele aparitii ale lui Burleanu. Desi se recomanda pe sine ca fiind un reformator si un spirit intreprinzator, acest baiat are in campania sa electorala o singura baza, si-anume denigrarea lui Popescu. Burleanu, desi tanar ca varsta, are, cel putin dintr-un anumit punct de vedere, o mentalitate mai mult decat invechita si comunista, considerand ca, daca este superior ca studii facute si ca facultati frecventate, acest lucru il face automat sa fie superior pe toate planurile, sa fie un „soldat universal”. Eu intotdeauna am privit cu indignare genul acesta de oameni, acestia care cred ei cu tarie ca studiile superioare si universitatile sunt criteriul principal de diferentiere a oamenilor. Burleanu este un exponent al acestei categorii de persoane. Dupa parerea mea, Burleanu si Avram sunt variantele cele mai PROASTE pentru sefia FRF. Eu as vrea sa devina presedintele FRF unul dintre Marcel Puscas si Gica Popescu. Dar, indiferent de ce se intampla, cu totii trebuie sa avem in vedere un anumit lucru: aceste alegeri se desfasoara in cadrul FRF, o organizatie PRIVATA, asa ca alegerea presedintelui ei nu ne afecteaza sau influenteaza pe noi in mod direct. Ca am vazut in ultima vreme ca multi din afara fotbalului sunt asa de implicati sufleteste in alegerile astea, de parca s-ar alege presedintele statului!

viotel (2 comentarii)  •  3 februarie 2014, 15:05

Retarzi au inteles ca tii cu popescu daca l ai „atacat” pe burleanu.Astia sunt retardatii care daca aud ca il critici pe ponta esti basist,lipsa crasa de logica baieti.Penibil.PS.Nu tin cu popescu! PS.2 Nici cu burleanu.

IO (63 comentarii)  •  3 februarie 2014, 15:22

E dreptul ziarului dvs sa sustina un candidat sau altul, nu trebuie sa fiti impartiali, nici un ziar din lumea asta nu e, dar e o pozitie putin ciudata tinand cont ca alegerile FRF nu sunt publice, iar cei care au drept de vot nu vor tine cont de „sfaturile” GSP.

yoz7777 (5 comentarii)  •  3 februarie 2014, 15:39

Pertinete o parte dintre comentarii, dar deja se vede ca gsp-ul este aservit unicului candidat, la fel ca televziunile din trustul lui felix motanul. Daca tot ai facut paralela cu politicul, fii fair si admite tu si ceilalti ca sunteti pro Popescu, atunci nu m-ar deranja niciun comentariu facut de voi, asa va rog doar sa nu mai pozati in echidistanti…

vlad (2 comentarii)  •  3 februarie 2014, 15:40

Mi se pare nedrept articolul. De ce aveţi pretenţia ca adevărurile despre Popescu şi Sandu să fie puse sub preş, doar pentru că se ştiu? Cine le ştie, cei câţiva care suntem mai atenţi la fenomen? Burleanu vorbeşte 80% despre programul său, spune două cuvinte despre Popescu, iar presa doar asta reţine.
Eu am citit programul lui Burleanu şi l-am urmărit în câteva emisiuni. Chiar mi s-a părut foarte articulat. Dar aşa e la noi: cum apare unul care spune lucruri cu sens, ne întrebăm imediat de ce n-are cărare pe dreapta şi e pe stânga.
Deşi îmi plac analizele dumneavoastră, de data aceasta mi se pare că aţi suprainterpretat şi exagerat mult realitatea din teren.

jhonny (3 comentarii)  •  3 februarie 2014, 16:21

Foarte bun articolul doamna Andries!Felicitari!Eu nu inteleg de ce toata lumea il baga in seama pe acest Burleanu, care a aparut din neant doar pentru a-si crea o imagine, si cum sa isi creeze o imagine altfel decat vorbind despre oameni care au facut ceva pentru Romania!Deocamdata el nu a facut nimic…cauta doar notorietate!Cand va invata sa isi foloseasca studiile si va realiza ceva…atunci sa vorbeasca!Deocamdata e un atarnache care cauta notorietate…si atat!

Razvan (1 comentarii)  •  3 februarie 2014, 16:28

Draga Maria, se pare ca o sa iti atragi iarasi antipatia cititorilor. Pot sa spun ca sunt de acord cu cei care au comentat pana acum, si anume ca se simte in articolele voastre afinitatea pentru Popescu si echipa lui. Si nu inteleg, de ce? Ok, este unul dintre simbolurile fotbalului romanesc, are merite incontestabile ca sportiv, insa cu ce il califica lucrul acesta pentru o functie administrativa si care sunt calitatile manageriale care il recomanda pentru pozitia suprema din conducerea fotbalului romanesc? Am observat in alte articole, tot pe aceasta tema, ca cititorii il judeca dupa caracterul sau si imaginea sa duplicitara. Adica un fel de imagine promoveaza in fata camerelor si in interviurile televizate in care apar la nesfarsit, pe fundal, filmulete cu el jucand in tricoul Barcei ( ceea ce mi se pare o propaganda dizgratioasa), reprezentand imaginea sportivului onest, muncitor, hotarat si integru si o alta imagine exista in spatele camerelor, cea pe care si iubitorii sportului au aflat-o, aceea de condamnat de catre Justitie, aceea a unui om penibil care, practic isi recunoaste furtul atunci cand inapoiaza statului banii pentru transferul lui Bratu, aceea a unui om care se afiliaza interlopilor, aceea a unui om ipocrit, care este in acelasi timp si dusman si prieten al lui Sandu, a unui om care a luat licenta sustinand proba in fata unui angajat de-al sau, al Scolii sale de Fotbal. Popescu, inafara de imaginea si reputatia sa ca fost fotbalist important, nu mai are niciun atu, nu poate ajuta fotbalul romanesc. La fel si in privinta echipei sale am mari dubii. OK, nume mari, care au adus cinste sportului romanesc, in frunte cu Hagi ( cel care primea cu mare bucurie „omenia” din partea lui BG). Chiar daca Hagi nu va detine o functie oficiala la federatie, nu va fi tot un conflict de interese, cel putin pe plan moral si etic, atat timp cat acesta este implicat la o echipa de fotbal?
Ca sa inchei, vreau sa spun ca nu stiu daca „lupul tanar”, Burleanu, reprezinta varianta viabila, insa cred cu tarie ca prin astfel de articole se incearca oarecum discreditarea lui sau cel putin domolirea entuziasmului sau. Nu vreau sa cred ca Popescu sau cineva din anturajul sau are legaturi dubioase cu Gazeta!

traian florin (1 comentarii)  •  3 februarie 2014, 16:32

un articol pertinent. in momentul de fata programul dl popescu este cel mai bun pentru situatia in care se afla fotbalul din romania.

retoric (14 comentarii)  •  3 februarie 2014, 17:08

Articol dubios prin intentii iar daca nu e lovit de rea intentie, doar inutil si partinitor.
Burleanu si-a argumentat motivatia.
Burleanu si-a argumentat competenta manageriala.
Burleanu a articulat coerent un program (primul dintre toti si sursa de inspiratie pentru ceilalti candidati).
Burleanu a argumentat vulnerabilitatile, punctele slabe subrezenia generala a personajuluiu Gica Popescu contracandidatul principal (acum, ce sa faca, sa ignore evidentele?!).
Toate enunturile de mai sus se sprijina pe evenimente si documente publice (accesibile oricui) avind caracteristica de a fi argumentate pertinent (din pdv. logic si al eticii competitiei – pina la urma beneficiul de notorietate si haloul fals de competenta care il ajuta nemeritat pe Popescu Gheorghe fiind nevoi sa fie contracarate cumva).
Acum, nu cred ca ar conta pentru noi, cei care chibitzam alegerile dar nu avem rol in fixarea rezultatului lor, dar opinia incorecta a unui jurnalist poate oferi pretexte publice celor care vor vota strimb si isi vor justifica alegerea (si) prin logica argumentelor omise a domnisoarei Andries.

minifotbal (1 comentarii)  •  3 februarie 2014, 17:58

mare dreptate are Maria.pe site-ul frmf nu poti comenta deoarece burleanu ne-a taiat dreptul la opinie.traiste din banii de la minifotbal,pe care-i strange de la cei care vor sa joace.taxa participare,taxa teren,taxa arbitri…etc.nu a reusit sa atraga nici un sponsor langa minifotbal…desi are asa zis 4 titluri europene.care-s realizarile lui in atragerea de fonduri ptr. minifotbal?are o delegatie din parte cex frmf pentru a candida la frf?cei de la minifotbal au fost intrebati daca sunt de acord ca presedintele lor sa intre intr-un razboi care nu-i al lor.de ce nu te-ai suspendat din functie d-le burleanu?

laurentiu (8 comentarii)  •  3 februarie 2014, 18:32

Frumos era sa candideze acel Gica Popescu pe care il stim noi de cand juca la Galatasaray. Din pacate l-am vazut de prea multe ori in ultimi ani langa fratii Becali lustruind bancile salilor de judecata. De aceea romanii sunt impartiti 50%-50% in al sustine pe Gica. Altfel ar fi avut 100% sustinere si nu ar fi avut nici contracandidat. Imi doresc sa fie ales Burleanu. Din punctul meu de vedere este competent. Dar cum nu prea conteaza punctul de vedere al suporterului roman….Va doresc numai bine.

Gabriel (2 comentarii)  •  3 februarie 2014, 18:35

Popescu mai bine ar face programul pentru federatie … dar are timpul ocupat facand programul marionetelor GSP … Nea’ Ovidiu a dat tonul, restul executa …

Marian (2 comentarii)  •  3 februarie 2014, 21:27

Dincolo de parerile impartite, cum ca GSP-ul lanseaza articole menite sa-l promoveze sau nu pe G.Popescu, articolul in esenta lui este unul corect. Si prezinta mentalitatea romanului in preajma unor alegeri politice (ca cele la FRF nu pot fi influenta de romanul „de rand”).

La o anumita perioada de timp, romanul simte nevoia de schimbare, oricat de mari sunt promisiunile celui aflat la conducere. Si opozitia va profita de aceasta dorinta de „cu oricine, numai sa scapam de asta” si isi va duce campania cultivand ura impotriva fostului conducator.
Un program bineinteles ca trebuie prezentat, dar de cele mai multe ori, sunt evidentiate doar niste linii generale, care evident nu s-au intamplat doar pentru ca X s-a aflat in postura de lider. Insa daca X o sa fie schimbat acele lucruri se vor intampla. Nu ni se spune cum se vor intampla, ce trebuie facut ca sa se intample, pentru ca (din nou) evident, este suficient ca X sa dispara ca totul sa mearga ca pe roate.

Observ acelasi lucru si acum, R.Burleanu duce un razboi de gherila, isi pune poalele in cap precum nu demult o faceau fratii Becali prin emisiunile sportive, demonstrand ca intre el si cei din actualul sistem este o diferenta de varsta doar, nu si de diplomatie sau cultura.

Personal am fost dezamagit de jucatorul Popescu cand a semnat cu Dinamo, l-am admirat pe canditatul Popescu la alegerile trecute cand nu a trecut in ultimul moment precum Lupescu in tabara adversa si acum sunt dezamagit de (probabil) viitorul presedinte pentru schimbarea la 180 de grade fata de campania trecuta.

Insa la aceste alegeri, R.Burleanu, singurul candidat care este din afara sistemului, si-a ratat sansa de a castiga macar simpatia microbistilor sau/si a ziaristilor.

GOLOMBIOSCHI ILIE (29 comentarii)  •  3 februarie 2014, 22:00

Cred ca si la functia de presedinte al FRF, ca de altfel si pentru oricare alta functie publica, indiferent la ce nivel, inclusiv cea de presedinte de stat, si care urmeaza sa fie incredintata unui candidat, in urma unor alegeri deschise, libere si democratice, cum trebuie sa fie toate alegerile, criteriul studiilor obligatorii ar trebui sa prevada obligatia de a avea studiile obligatorii indeplinite, respectiv la ora actuala 10 clase, pe viitor cand 12 ani de liceu ar deveni obligatorii, urmand sa se aduca si modificarea acestei prevederi si obligatorii sa fie studii de 12 ani pentru admiterea candidaturii. Mentionez ca FRF este o institutie de interes public chiar daca e persoana juridica de drept privat. Echipa nationala nu este echipa selectionata a ligilor din cadrul FRF, e echipa nationala care poate selectiona orice jucator, legitimat sau nu la un club, cetatean roman. Insemnele sub care joaca echipa nationala, tricolorul si imnul de stat sunt bunuri ale statului roman, ale poporului roman si reprezinta ROMANIA, asta insemnand ca la alegerile pentru FRF pot sa participe orice cetatean roman, major, cu studiile obligatorii indeplinite.

matase (2 comentarii)  •  3 februarie 2014, 22:35

Daca stii asa de multe si ai puncte de vedere clare,
nu intzeleg dece nu candidezi tu, ai avea cel mai bun procent.

ricco (26 comentarii)  •  4 februarie 2014, 4:19

NU am insultat pe nimeni si raspunsul meu NU a fost drorogatoriu in nici un fel… AM SPUS DOAR DE CRED dar IN MOD EVIDENT PE VOI VA SUPARA ADEVARUL !!!… NU aveti decit sa-i FACETI loby lui Popescu dar retineti, OAMENII STIU ADEVARUL si pentru asta VA PIERDETI ORICE URMA DE RESPECT…
SI TU, mARIA ???….

sfgp (2 comentarii)  •  4 februarie 2014, 8:46

are studii superioare

alex coman (1 comentarii)  •  4 februarie 2014, 8:51

Ma amuza foarte tare unele comentarii….cum puteti sa il comparati pe acest Burleanu pe plan fotbalistic cu Gica Popescu!?Ar trebuii sa mai traiasca 10 vieti sa realizeze macar un sfert din ce a realizat dl Popescu!!

soccer (2 comentarii)  •  4 februarie 2014, 8:54

domnul burleanu ce sa faca la federatie sa o menagerieze??pai cum ???este asa de redus si el si altii ca se contrazic singuri.mint ca popescu nu are studii superioare dupa care revin si spun ca si a luat diploma la fefs craiova sustinand probele in fata unui angajat al scolii.singura gresala a lui popescu a fost cand s a bagat in afaceri,trebuia sa ramana in fotbal ,pt ca este domeniul care il stapaneste cel mai bine.burleanu nu stie nici macar sistemele de joc dar alte lucruri.va dati seama sa apara asta la masa cu platini ai sa fim seriosi

Andrei Onicescu (2 comentarii)  •  4 februarie 2014, 9:41

Draga Maria,
Cele relatate de tine sunt tocmai pe dos. Este prima data cand noi romanii avem un altfel de candidat, iar o parte din presa noastra sare sa-l atace. Nu crezi ca este momentul ca tara noastra sa aiba oameni ca Burleanu la conducerea FRF?
Ce ai vrea sa ne spuna Burleanu:
– ca il apreciaza pe Popescu?
– ca il pune pe Kassai secretar general de onoare?
– ca ii da o renta dubla lui Sandu?
Draga Maria, te-am apreciat de nenumarate ori dar nu ne dezamagi si nu incerca sa schimbi trendul schimbarii!

Andrei Onicescu (2 comentarii)  •  4 februarie 2014, 9:43

Iar pentru cei care spun ca programul candidatului unic „ka assa vrea Kassai” este cel mai bun, va invit sa cititi programul de guvernanta sportiva al lui Razvan Burleanu chiar aici http://www.razvanburleanu.ro/program

gilos (98 comentarii)  •  4 februarie 2014, 10:17

Draga Maria,

Cu regret trebuie sa-ti spun ca articolul de astazi reprezinta o mare dezamagire. Sincer asteptam mai mult de la tine.

Practic te alaturi pozitiei gsp-ului si corului de laudatori ai lui Gica Popescu.

Chiar nu vezi asemanarea izbitoare dintre alegerile de la FRF din 2014 si cele electorale din 1990 ?
Popescu acum, ca si Iliescu atunci, de dragul puterii a batut palma cu oamenii vechiului regim.
Tot ca Iliescu are presa de partea lui, jurnalisti-tonomate, incompetenti, incapabili sa scrie altceva decat cancan, gigi, borcea si prodanca…
Popescu si Hagi se lauda cu trecutul lor glorios la fel cum o faceau „revolutionarii” Iliescu si Roman. ” Cand noi jucam la Barcelona si la CM din SUA, unde era Burleanu ? ” -acum.
” Cand eu si Roman faceam revolutia, unde erau Ratiu si Campenu ?- erau intrebarile de atunci…

Nu conteaza studiile, competenta, calitatea morala, etc…, se va vota cu turma, emotional.
Rezultatul este previzibil, candidatul favorit va invinge coplesitor cu 80-90 % din voturi.

In curand, cand va fi prea tarziu, unii il vor regreta pe Mircea Sandu, asa cum unii l-au regretat pe Ceausescu…

Cum ar fi fost astazi Romania daca s-ar fi adoptat Proclamatia de la Timisoara si oamenii vechiului regim ar fi fost exclusi din viata politica, daca revolutia ar fi fost profunda, dusa pana la capat ?

Cum ar fi astazi daca s-ar alege in fruntea FRF oameni noi, din afara sistemului existent( corupt si incompetent ), dispusi sa o ia de la zero si care sa nu faca niciun fel de compromis ?

adevar (45 comentarii)  •  4 februarie 2014, 12:02

Popescu a fost un fotbalist extraordinar,problema care se pune in cazul lui este,va putea sa se tina deoparte de fratii Becali? de cumnatul sau care are echipa in prima liga?Se va face selectia la juniori ca si pana acum,cand doar prin simplul fapt ca joaca la Viitorul au locul garantat la Nationalele de juniori si nu cred ca Hagi este cel care face asta,fratii Becali influienteaza antrenorii de la loturi.Din acest motiv daca verificati ,cei care joaca la Nationalele de juniori rareori ajung si fotbalisti.Ganditiva ca in anii 70-80,toti care treceau pe la Nationale ajungeau mari fotbalisti,exemple? HAGI,POPESCU,RADUCIOIU,LUPESCU,PETRESCU,I DUMITRESCU,SANDOI,MATEUT.Lace nationala de juniori a jucat Bourceanu? dar Pintilii? dar Gardos?dar Tucudean?Maxim?Asta este problema,cu Popescu exista posibilitatea sa nu se schimbe nimic.

Vrem schimbare (8 comentarii)  •  4 februarie 2014, 13:18

Si tu Maria?
De fapt ce ii reprosezi lui Razvan Burleanu?Probabil ca ceea ce simte el simt milioane de suporteri.
EU REFUZ SA CRED CA Popescu candideaza la functia de presedinte a federatiei romane de fotbal in conditiile in care a primit 3 ani de inchisoare cu suspendare, pentru inselaciune cu consecinte deosebit de grave si evaziune fiscala. Ce gluma mai e si asta?

aurel (1 comentarii)  •  4 februarie 2014, 19:06

consider ca gica popescu nici n-ar fi trebuit sa-si depuna candidatura, a fost condamnat pentu CORUPTIE , si noi il punem in varful fotbalului ?ca si cum am pune lupul paznic la oi. eu nu sustin pe cineva anume , sa fie oricare dar sa nu fie certat cu legile , daca la recurs il baga dupa gratii veti face alegeri din nou ? sau il vom lasa sa conduca de acolo fotbalul, cu putin bun simt ar trebui sa-si retraga candidatura.

Comentează