Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Performanţe plătite la secret

Nu doar fotbalul, şi baschetul este abonat la banii publici din Ploieşti, dar la modul silenţios, confidenţial

După percheziţiile de la Primăria Ploieşti, Cosmin Contra le-a bătut obrazul procurorilor: „Eu zic că nu am făcut oraşul de ruşine şi nu […]

vineri, 24 ianuarie 2014, 9:18

Nu doar fotbalul, şi baschetul este abonat la banii publici din Ploieşti, dar la modul silenţios, confidenţial

După percheziţiile de la Primăria Ploieşti, Cosmin Contra le-a bătut obrazul procurorilor: „Eu zic că nu am făcut oraşul de ruşine şi nu înţeleg de ce este aşa ieşit din comun ca oraşul să plătească performanţa. Nu ştiu de ce îi deranjează pe unii, dar probabil că la noi, în ţară, lumea este obişnuită să se plătească nonperformanţa!”. Lumea, săraca, e de vină!

Echipei de fotbal antrenate de Contra nu-i reproşează nimeni nimic. Nici măcar UEFA nu-i reproşează, dacă, pînă pe 31 ianuarie, conducerea Petrolului va face dovada achitării datoriilor către stat. Primele din bani publici pentru sportul privat, din păcate, nu sînt „ieşite din comun”. Au ajuns o rutină. Faţă de alte primării, mai sărmane, mai îndatorate, municipalitatea din Ploieşti e, într-adevăr, largă de mînă. Fumează ca miliardarii, dacă mai ţineţi minte demonstraţia din „Filantropica”. Plăteşte pentru un coş de gunoi stradal cît pentru un laptop, pentru o bancă din parc – cît pentru un home-cinema. La aşa stil de viaţă, 3 milioane de euro daţi la fotbal nu mai bat la ochi.

Ancheta DNA urmează să stabilească dacă premierea asta este sau nu ieşită pe dinafara legii. Contra are dreptate, există o ruşine la mijloc, dar nu în curtea clubului, ci în actele Primăriei. Şi ruşinea asta nu se referă doar la fotbal. Se referă la maniera netransparentă prin care autorităţile din Ploieşti s-au obişnuit să plătească sportul privat. Fotbalul profesionist, SA-ul domnului Capră, este sprijinit financiar prin intermediul unui ONG. Pentru baschetul profesionist, CSU Asesoft, la Primăria din Ploieşti funcţionează un program: „Promovarea sportului de performanţă”. Este un program anual, bazat pe nişte legi. Legile astea prevăd alocarea de bani publici entităţilor sportive de drept privat pentru proiecte, nu pentru rezultate.

În mai anul trecut, actualul edil a decis să crească de 7 ori suma alocată programului: de la 250.000 de RON în 2012 la 1,8 milioane de RON în 2013. O comisie alcătuită din reprezentanţi ai Primăriei şi ai Clubului Sportiv Municipal Ploieşti a dezbătut intens şi a decis să dea 96 la sută din fonduri către echipa de baschet. CSU Asesoft are sponsori, are patroni „ciprioţi” pe hîrtie, are un buget anual de 1 milion de euro. Primăria Ploieşti a întocmit un caiet de sarcini, astfel încît să o poată premia en-gros. Că tot premiere e şi asta! Acum începe partea pe care n-o înţelege Contra. „Evenimentul zilei” a solicitat Primăriei Ploieşti date despre condiţiile în care s-au efectuat plăţile dinspre bugetul local spre echipa de baschet. Primarul Bădescu a răspuns că e „un contract confidenţial”. Confidenţialitate pe bani publici, da, sîntem obişnuiţi cu asta la noi în ţară, vorba antrenorului.

„Premierea performanţei” pe sub mînă constituie deranjul. E un cerc vicios, pînă la urmă. Autorităţile locale sprijină sportul privat, care are deja  rezultate, şi lasă de izbelişte sportul amator. „Observatorulph.ro” scria că juniorii de la CSM Ploieşti se antrenează în condiţii mizerabile, pe un maidan, în zona industrială a oraşului. Asta-i viaţa! Să tragă din greu! Pînă nu obţin vreo cupa grădiniţelor, ceva, n-or să vadă nici ban de la Primărie. Primăria Ploieşti nu plăteşte nonperformanţa. Plăteşte doar campionii. E ruşinos, dar e sănătos, mai ales în timpul campaniilor electorale! Cine vrea să-şi dea copilul la sport în Ploieşti, să se uite la el bine la el: dacă nu seamănă cu Messi sau cu Michael Jordan, mai bine să renunţe.

Primăria Ploieşti a dat 3 milioane de euro la fotbalul privat, 400.000 de euro la baschetul privat. Singura dată cînd s-a zgîrcit a fost în toamna lui 2012, cînd a încercat să preia baza sportivă Petrotel Lukoil pentru juniorii de la CSM. „Preţul cerut e de 1 milion de euro, dar încercăm s-o scoatem la 250.000 de euro!”, s-a lăudat primarul. Aşa grijă pentru banul public, mai rar!

Comentarii (46)Adaugă comentariu

mitzanul (5 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 10:06

Respect, Maria !

Ultra (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 11:56

Ce te intereseaza pe tine bre de orasul Ploiesti, te deranjeaza cumva ca Petrolul Ploiesti face performanta?Sunt sigur ca da, probabil ai nopti nedormite din cauza asta, numai hateri in presa sportiva, daca sunt alte pretendente la titlu in afara de steaua gata faceti spume la gura ca asa sunteti voi in presa aia sclava!

gilos (98 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 13:06

Cazatura de Spital Judetean care a fost in centrul scandalului pentru lipsurile crase constatate nu este in administrarea Primariei Ploiesti ?
Scolile din Ploiesti sunt super dotate si modernizate, asa ca nu le mai trebuie niciun ban.
Lasati domne’ primaria sa dea banii la fotbal si baschet, ce nu pricepeti ?

mara (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:15

DACA TOT ASA MULT SE SCRIE DESPRE ACEST CLUB AR TREBUIE SA SE SESIZEZE ORGANELE SI SA SE VERIFICE MAI CLAR DE UNDE VIN BANII SI BINEINTELES PE CEI CARE CONDUC CLUBUL SI CEI DIN PRIMARIE D LUL WALTER AR TREBUIE PRIMUL INEROGAT CA FACE NISTE MINUNI DE TE LASA MASCA A FOT LA CLUJ A PLECAT LA PETROLUL APOI A REVENIT IAR LA CLUJ SI CU SIGURANTA ANUL ACESTA VA PLECA IAR LA PETROLUL FACE MISCARI LA LA SAH

Flaviu (11 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:16

Sunt perfect de acord sa fie finantate proiectele sportive locale, prioritatile tin intr-adevar de primar, dar totul trebuie sa se desfasoare in limitele legii.

MRR (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:17

ce e greu de inteles ca Ponta ( stelist 100%) s-a implicat in fotbal asa de mult, incat a numit presedintele ligii si acum vrea sa elimine Petrolul din lupta umar la umar cu steaua, echipa care fara arbitrii era acum pe locul 12…in loc sa retrogradeze steaua, ei sar la gatul Petrolului…asa presedinte, asa prim ministru ,asa justitie !

MARKUS (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:17

cUNOASTEM SIMPATIA D-VOASTRA PENTRU STEAUA! RESTUL E CANCAN

Ionut M. (2 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:26

Spitalul Judetean este in administrarea Consiliului Judetean Prahova. Esti total pe dinafara tovarase!

adrian (3 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:29

Tu ar trebui sa fii luata la rand de tot stadionul … si apoi sa treci si pe la sala sporturilor ca vad ca nu-ti ajunge.
Ce te mai f grija de spitalele din Romania. Ai vazut ca citeste lumea subiectul asta sinu te mai opresti. Lasa-ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mirel (3 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:31

Acesta este un comentariu facut de o „fatuca”, vorba lui Cristoiu. Cu o astfel de gandire o sa mai avem noi performante in sport cand ne-om vedea c—l. Multe succesuri in continuare la cronicele viitoare!!!!!!!!!!!!!!!??????????????

contabilica (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:31

ce le trebuie spital la Ploiesti ? Se urca in masina si vin la Bucuresti ca ” e mari si frumoase” !

DANA (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:33

Bravo mami…chiar e fain articolul..e de vazut ce se ascunde sub aceste premieri…ce bani se reintorc in buzunarul primarului…ca doar nu da degeaba…si de ce exista spitale,scoli in paragina…care tin tot de primarie…si pentru ce trebuie sponzorizata o echipa care are patroni…si care chiar nu are performanta!!
Ca nu poti numi performanta clasarea pe un loc 2 sau ajungerea in finala cupei!!

MKB (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:37

@Ultra Tu n-ai o felie de paine in stomac dar vorbesti despre performanta. Ce performanta face ma orasul Ploiesti ? La baschet? Ala e baschet ce se joaca in Romania? La fotbal unde te bate Swansea coaie cu 5-0? Ala e fotbal?

persia (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:37

Maria , iesi acasa !

Celestyus (5 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:41

@ Ultra.

Pe Maria o intereseaza profesional, e jurnalist sportiv si isi face doar datoria. Semnaleaza niste anomalii la nivelul administatiei locale in legatura cu sportul. Pe tine insa, presupunand ca esti din Ploiesti, te va interesa personal in momentul in care vei avea nevoie de o reteta/medicament compensat, operatie/spitalizare sau ma rog, orice alt serviciu public. Desi poate cine stie, va infaptui Mutu vreo minune si te va vindeca prin golurile marcate !

Mihai (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:43

Situatia finanicara a celor mai multe echipe din Liga 1 nu este una fericita.Avem un fotbal sarac din toate punctele de vedere,investitori sunt foarte putini,asa ca nu vad o problema in asta, daca aduce performanta.Sunt petrolist inca de cand aveam 5 ani si contribui cu drag pentru proiectul acesta,dar sunt unele lucruri pe care conducerea clubului ar trebui sa le mai faca din cand in cand…ma refer aici din respect pentru noi,pentru suporteri ,sa mai fie cate o intrare gratis macar la meciurile amicale pe Ilie Oana, sau macar reducere pentru copii si femei.Desigur, se pot gasi solutii din partea primariei si pentru alte proiecte importante din oras cum ar fi modernizarea spitalelor si a scolilor din oras.

Perolul (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:46

In legatura cu Asesoft ai completa dreptate dar cu Petrolul nu prea cred. In primul rand brandul „Petrolul” se afla in posesia primariei, in Europa ca si in campionat reprezinta Ploiestiul iar majoritatea orasului susutine premierea. Traim intr-o democratie ,chiar daca suntem prosti, macar suntem pe banii nostri!

Alex (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:50

@Ultra: prietene, pe nimeni nu deranjeaza performanta Petrolului. Dar sa nu se faca pe bani publici. Ar trebui interzisa aceasta practica. Cel putin echipele de fotbal sa se descurce cum au chef, fotbalul nu aduce nici un fel de performanta Romaniei – medalii olimpice, europene sau mondiale. Sunt alte sporturi care merita sprijinite, nu fotbalul plin de analfabeti.

m&m (4 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:52

@Ultra: tu esti Contra sau chiar n-ai inteles nimic. Ai copii la scoala? Ai copii care fac (alt) sport? Ai avut nevoie sa mergi la spital?
Nah, ai dreptate, mai bine sa tinem coada sus la fotbal.

Khal (55 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:56

Doamne mare e gradina Domnului!!!Amaratii astia traiesc intr-o mizerie de nedescris,sant cartiere cu strazi neasfaltate!Spitalul Judetean ar trebui inchis pentru carantina,scolile sant in paragina, iar cetatenii de acolo ne zic ca santem invidiosi pe ei….Este tragic Maria,dar pana la urma ,,ce-ti faci cu mana ta,lucru manual”.Ru sant din Oradea,si eu as dori ca echipa FC Bihor sa joace in divizia A,dar edilii municipiului in frunte cu primarul au decis ca sant lucruri cu mult mai importante de facut cu acei bani.Si se vede…Spitalul Judetean este ca nou dotat cu aparatura de ultima generatie,s-a construit unul dintre cele mai mari spitale de oncologie din tara,drumurile sant de calitate,orasul este ingrijit,scolile sant renovate.Cum sa bage banii in fotbal si baschet,ce investitie este asta…sincer,ma bucur ca nu sant din Ploiesti.Cei de acolo isi merita sincer soarta,si sant cu atat mai fericiti.

titi (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 14:59

Mai mergeti la dracu cu petrolul vostru,dupa ancheta asta multi jucatori isi vor cauta echipa,acest contra se vrea antrenor de nationala dar el stie bine cum s-au castigat cateva meciuri ,cu banii de la primarie…….!

53b1 (4 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 15:02

Stimata doamna/domnisoara,

Cu tot respectul pe care il am fata de meseria Dvs. si fata de ceea ce faceti, imi rezerv dreptul de a va spune fatis si fara ocolisuri urmatoarele:

1. In urma cu mai bine de 4 ani majoritatea celor care traiesc in orasul Ploiesti au fost de acord sa fie construit stadionul, sa fie finantata echipa s.a. legate de aceasta. O buna parte din campania fostului primar s-a bazat pe acest lucru…ca Primaria sa ajute, in fel si chip, echipa de fotbal fanion a judetului.

2. Nu inteleg cum un om de presa sportiva de calitate, asa cum sunteti Dvs., nu intelege exact faptul ca echipa in sine se finanteaza din surse proprii (marketing, sponsori – vezi Opel -, vanzari de fotbalisti, abonamente etc.)

In ultimul rand as dori sa va multumesc pentru atentia acorda echipei Petrolul Ploiesti, dar totusi ne-ar fi mai bine fara Dvs. si cei care va platesc sa scrieti doar pentru simplu fapt ca Petrolul a devenit incomoda multora si le strica afacerile incheiate la inceput de campionat.

Va multumesc si va doresc tot binele din lume,

Un suporter.

geambarale (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 15:11

secretul lui polichinele !
pai, conf. legii, daca cereti primariei sa va puna la dispozitie o hotarare a consiliului, este obligat s’o faca, sunt documente publice.
ati cerut ?!
dna se ocupa de coruptie.
deci, o hotarare luata in consilul municipal, cu majoritate de voturi, este executiva.
coruptie inseamna ca cineva a tras niscai foloase, ca petrolul a mituit consilierii sa voteze.
intelegerea intre club si primarie s’a facut pe vremea cand manager era rachita si finantator walter.
daca au dat mita primarului sau consilierilor, sa mearga la jiji, ca vecini la p.a.
cam asta este.
daca n’au folosit banii in scopurile destinate, e deturnare de fonduri, e treaba parchetului, dar nu a dna.
daca primarul a facut presiuni pe consilieri sa voteze, atunci ar fi abuz de putere.
deci, nu vad ce impact ar avea asupra clubului.
cel mult, li s’ar putea cere, numai prin hotararea tribunalului, sa restituie premierile.
este vorba de cca un million de euro, dupa info din presa.
stimularea sportului de performanta, este, totusi, indatorirea autoritatilor locale sau central.
guvernul, premiaza si el sportivii cu performante.
chiar bugetul de stat are prevazute sume pentru stimularea activitatii sportive, avem chiar un minister al tineretului si sporturilor, care toaca o gramada de bani, de multe ori nejustificat, sau taman unde n’ar trebui.
mai draga, io cred ca orice organ al administratiei, central sau local, zilnic, da loc la tot felul de mismashuri, inginerii financiare, afaceri de cumetrie.\
daca se dovedeste una ca asta, la Ploiesti, sa fie pedepsiti raufacatorii.
dar, hai sa nu mai aruncam anathema la club, la echipa, care are, totusi, merite.
nu mai duceti razboiul asta, psihologic, in favoarea barsanei.
nu mai confirmati, inca odtata, ca gsp inseamna gazeta stelei pacurarului….

Robert (9 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 15:25

Toti astia care vorbiti pe aici de spitale si scoli nu mai puteti dormi de grija ploiestenilor!!!
Hai mai terminati cu atata ipocrizie si vedeti-va de problemele voastre reale!
Daca va doare atat burta de problemele cetatenilor si e valabil si pt d-soara Andries, luati atitudine la tot ce se intampla negativ in aceasta tara, anchetati cum au facut averi becali, niculae, borcea, copos…oare de unde provin banii acestora?
Da becali a dat bani la cersetori nu se pune si mai ales sponsorizeaza steaua, mandria romaniei!

Gabi (3 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 15:28

Au descins si procurorii DNA, exista o sesizare pe tema, deci vom afla daca e ceva ilegal in povestea asta.
Insa nu pot sa nu remarc ca o implicare a autoritatilor locale – constructia stadionului, detinerea marcii, premierea unor rezultate – are un efect benefic.
Daca si la Pitesti, de exemplu, ori Constanta, Arad si in alte comunitati cu traditie in sport, lucrurile s-ar fi facut la fel n-ar fi sucombat cluburi cu certa carte de vizita in sport. Aici nu mai e vorba doar de fotbal, e vorba de sport si orice aport financiar si logistic ar fi facut cinste oraselor respective.

no9 (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 15:35

Buna ziua,

As dori sa va intreb daca nu cumva legea dreptului european interzice fiinantarea sportului de catre stat in virtutea liberei concurente in spatiul UE.

In orice caz, finatarea cluburilor din bani publici este reglementata la un anumit prag care nu ar trebui depasit. In Franta, acesta se situeaza undeva in jurul a 1.8 milioane de euro.

In timp ce la noi, nu putine sunt cazurile in care primariile si autoritatile locale cotizeaza ‘gras’ la cluburi..

adi_stelistul (107 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 15:37

Pana la urma e foarte bine ca DNA verifica ce e acolo. E bine si pentru Petrolul sau Asesoft. Cu ocazia aceasta pot fi inchise gurile celor care contesta modul in care se finanteaza aceste cluburi. Iar daca exista vreo ilegalitate in finantare ea trebuie evident inlaturata. Pentru ca evident ca exista baza legala pentru sponsorizarea cluburilor sportive dar aceasta sponsorizare trebuie sa ramana strict in cadrul legal.

ala (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 15:41

Petrolul deranjeaza la fel cum a deranjat si Poli

Cristi (6 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 15:54

Problema esentiala nu este aceea ca sportul este ajutat financiar de bugetele publice, ci faptul ca se face netransparent si dupa criterii de stringere a voturilor. Sporturile olimpice sunt neglijate pentru ca nu atrage masele de oameni si nu ofera expunere media decit odata la patru ani, bazele sportive care ajuta populatia sa faca miscare nu intereseaza pentru ca nu aduc imagine imediata samd. Mai presus de toate este insa sunt doua intrebari ce tin de etica (nu ca politicul ar sti ce e aia): 1. De ce un campion mondial, olimpic, european la un sport mai putin popular valoreaza in bugete publici infinit mai putin decit locul X in fotbal? (intrebare generala, stiu ca Petrolul a luat Cupa Romaniei anul trecut) 2. Sansa a 200.000 de cetateni ai orasului de a face sport de masa este mai putin valoroasa decit costul salarial al unor epave esuate gen Mutu si Zicu , modele pentru tineri a la „cocaina si sibutramina” ?

john (2 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 16:04

Cata frustrare printre ‘consumatorii’ galbeni:)))Adevarul deranjeaza prea tare?Probabil o sa se ajunga la situatia de la Pandurii…

mesteru (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 16:47

Lumea nu prea intelege miezul problemei : daca e ok si 100% legal sa se premieze echipele repective , de ce nu se fac publice contractele ? Problema nu sunt banii care ajung la Petrolul sau Asesoft ci cei care se intorc pe diverse trasee la ”edilii” care au aprobat aceste asa zise bonusuri de performanta .
PS daca ce a realizat Petrolul sezonul trecut se cheama performanta ..atunnci toatya europa ar trebui sa dea bonusuri lui Bayern dupa nr de trofee 😉

Anonymous (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 16:59

Nu cred ca te deranja asa de mult de unde vin banii la Petrolul daca ar fi fost pe o pozitie retrogradabila sa zicem…problema e alta,ca atenteaza la titlu.

reformistul (11 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 17:29

din fotbal si baschet se pot scoate bani frumosi.sa ne imaginam doar cum ar fii ca petrolul sa joace in europa league cu liverpool,fiorentina si stuttgart.

vip (13 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 17:44

FELICITARI PENTRU ARTICOL(E),oricat de mult se bate toba ca e o hotarare a alesilor c m l de sustinere a performantei, cred e hotarare doar in favoarea unei FIRME PRIVATE,nu a localnicilor cotizatori la bugetul local

de unde se strang bani pentru fotbal,din scumpirea gigacaloriei ???

nu e´´ ecologic´´,caprita rumega bacnotele ploiestenilor ,

cand acestia au nevoie ca banii lor cotizati la buget sa mearga in lucruri de care ei duc lipsa in spitale,scoli,nu pentru basici plimbate pe gazon (scuze,toata stima pentru lupii galbeni )

ce vor alesii localnici din afacerea asta,stadioane pline de voturi pentru ei ?

primarul a fost ziarist ,se batea cu pumnul in piept la televizor pentru interesele gazarilor si a reusit sa ajunga deputat pdl,refugiat la psd,apoi a ajuns la ciolanul primariei,promitand ca va premia pensionarii cu cateva milioane,numai ca el sa isi vada sacii in caruta,ca acum a uitat ce a promis,zice ca nu are fonduri.

sa fie priponita repede caprita si cei care o indoapa cu banii gazarilor,cei care sufera de rezolvarea altor probleme de interes majoritar,nu legat de hobby-ul unor grupuri de interese si al unu numar mic de cetateni

Marian (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 17:45

Felicitari Maria
Primaria isi bate joc de toti juniori din Ploiesti la toate disciplinele sportive (fotbal;baschet;handbal;etc) ca sa nu mai vorbim ce se intimpla la spitalul judetan care este o vaca de muls ptr toti acolitii din primarie si prefectura.

tonigriga (2 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 18:15

@perolul: Majoritatea orasului sustine premierea. De unde ai scos-o tu! Banii aceia sunt ai ploiestenilor,platitori de taxe si impozite. A intrebat cumva primarul pe vreun ploiestean,ce face cu banii lui?Si eu sunt ploiestean si nu sunt de acord cu premierea de 3 milioane euro. Ce in Ploiesti, e Eldorado? Banii aia erau a lui masa si tasu?

Junior89 (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 19:28

E a 3-a (treia!) oara cand scrieti despre acelasi subiect, aceleasi idei , aceleasi cuvinte. Numai despre Petrolul ( acum si asesoft). N-ati vrea sa scrieti si despre celelalte echipe gen Chiajna, Pandurii ( banii CEO) , ACS Recas, Botosani, Sageata? Si Niculae s-a mutat la Giurgiu ca sa joace pe stadionul ala cu o singura tribuna sau pt relatiile cu primaria? Scrieti despre Chiajna , sa vad daca strangeti 3 click-uri

randy (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 20:10

Locuiesc de multi ani in Toronto si va spun ca si aici primaria sustine anual cu peste 80 milioane dolari anual echipele profesioniste de baschet,hochei,baseball si mai nou sooccer care sunt toate private;aceeasi situatie e peste tot in lume,mai intereseaza-te,iar daca esti atat de grijulie cu banii ploiestenilor,de ce nu esti la fel de vigilenta cu banii dovediti furati bugetului national de catre G.Becali si „investiti”sau spalati in Steaua ,asa cum proprii tai colegi scriu!!!
In ce priveste performantele de anul trecut,la debut Perolul a luat-o cu 3-6 de la Swansea echipa cu buget de +100mil.dupa ce-a batut-o la Ploiesti si a eliminat anterior liderul turului din Olanda-onorabil!

giuscanu (4 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 20:16

la ploiesti se premiaza performanta, e normal, numai pentru frustrati care tin cu stOAIA e anormal….

andrei (12 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 20:27

Adevarul este ca e strigator la cer sa dai 3 mil de euro analfabetilor care alearga dupa besica, si spitalele sa se gaseasca in starea de degradare in care se gasesc in prezent. Toate drumurile cu linie de tramvai sunt rupte in gura, scolile sunt nesigure, o gramada de batrani mor de foame efectiv cu pensii de 500 de lei dupa 30 de ani de munca prin Uztel si noi platim pe Mutu cu 20.000 pe luna. Cine vrea fotbal sa bage mana in buzunar, in jurul acestei echipe sunt 15.000 de fanatici, ce ne facem cu restul de 50.000 carora le furam banii de taxe??
Contra du-te tata unde vrei tu si fa performanta pe banii cui vrei tu, eu daca platesc taxe vreau spitale curate si dotate cu analfabeti care alearga dupa besica inconjurati de o slahta de drogati batausi.

lucian 75 (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2014, 21:07

In goana asta dupa adevar, marele perdant va fi sportul romanesc, pt ca la noi fara sustinerea venita din domeniul public, sportul va suferii un atac de cord si va muri. OK trebuie sa fie transparent pt a preveni spalarea banilor, dar daca primariile nu vor sponsoriza, caci in afara de fotbal, celalte sporturi nu se pot sustine de pilda liga nationala de handbal feminin cred ca 2-3 echipe sunt sustinute de domeniul privat peste 80% din ele si care daca s-ar reduce contributiile ar muri. Asa atentie cu astfel de titluri, dau bine dar o ziarista ca dv ar trebui sa aibe preucuparea promovarii sportului.

Un ploiestean cu CAP (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2014, 11:38

Perfecta dreptate Maria! M-am saturat sa nu am o strada cum trebuie in orasul asta!Iar tuturor celor care te contesta sper sa treaca in vitiza doar pe la spitalul de pediartie din Ploiesti,nu sa ajunga copii lor acolo…..Prostii o „ard” ca Steaua,ca face pETROLU’ perfornmanta,dar se fura intr-un mod inimaginabil din banii publici iar la et. 4 din spitalul judetean din ploiesti iti este greu sa respiri sau sa folosesti o toaleta de acolo… dar toti ploiestenii astia „ultras de calculator” se vor convinge cand vor intra in spitalele din ploiesti …da,dar cel putin o sa aiba fularul petrolului de gat! :)))

Ionut (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2014, 13:06

Ai ceva cu orasul asta? Pe cand o sa vedem si noi anchete si la Iasi, Craiova , Botosani? Daca nu a intrat DNA-ul in ei nu inseamna ca nu sunt si aia bani publici.

tonigriga (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2014, 13:25

Domnii mei… un primar poate da 3 milioane de euro la echipa de fotbal Petrolul,dar bani pentru motorina ca sa o foloseasca la utilajele pentru dezapezire…nu are!

Dorin (46 comentarii)  •  26 ianuarie 2014, 10:24

1. Primaria tre’ sa aiba grija de platitorii de impozite din oras. Nu e normal sa platesc salariul lui Mutu dar fiu-meu sa nu aiba unde sa bata mingea. O primarie nu castiga NIMIC din performantele sportive. Totusi, copiii tuturor contribuabililor sunt in grija primariilor. Banii publici ar trebui investiti in programe sport-sanatate, petru a aduce copiii la sport si a mari aria de selectie. De sportul de performanta la juniori se ocupa cluburile sportive scolare si scolile private de baschet/fotbal, etc… E ciudat ca din banii bucurestenilor s-a facut stadion, din cel al clujenilor si ploiestenilor la fel, dar copiii nu au unde sa joace. Io ma gandesc asa: eu am platit pentru stadionul ala, de ce sa joace pe el alde Temwanjera, Mbuk Mbuk sau mai stiu io cine? Macar da-mi mie, localnic, intrare libera la meciuri, in baza buletinului sau ceva.
2. Primaria poate investi (nu finanta) intr-un sport de performanta, cu conditia sa recupereze banii pe partea cealalta: (taxa hoteliera, procentajul din TVA care se intoarce, etc.) Daca se stabileste un algoritm care spune: „in 2014 bagam 400 de mii de euro in echipa de baschet, dar vom incasa in 2014(taxa turistica, cred 1% din preturile de cazare) plus bugetul 2015(cota TVA) DATORITA exclusiv ECHIPEI DE BASCHET 415 mii”, e ok. Nu cred insa ca vor veni fani din alte orase si/sau fani proprii care sa genereze o cifra de afaceri care sa dea 415 mii din cele doua taxe:(.
3. legea sponsorizarii e cum e, dar nimeni nu obliga pe nimeni sa aiba echipa profesionista. Daca ne uitam la cluburile profesioniste, apar tot felul de patroni de carton, duc echipa in spate un tur, apoi urla si ameninta ca desfiinteaza echipa daca nu se baga autoritatile.
4. Concurenta loiala-neloiala. Adica, eu jucator de club privat sau chiar amator platesc impozite si taxe ca sa-i acopar adversarului meu direct salariul si/sau cantonamente, echipament, etc?

Torque1981 (3 comentarii)  •  27 ianuarie 2014, 11:18

Pai ce sa faca si dna Maria Andries ca alta grija in afara de Primaria Ploiesti si Petrolul nu are.

Comentează