Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

De la Nord vine prada

Un vis de nou-veniţi: jucătorii lui Mircea Lucescu vor dreptul de a greşi ca Barcelona

Şahtior Doneţk a înscris un gol controversat în meciul cu Nordsjaelland. La scorul de 1-0 pentru danezi, ucrainenii au avut o minge de arbitru, […]

joi, 22 noiembrie 2012, 11:10

Un vis de nou-veniţi: jucătorii lui Mircea Lucescu vor dreptul de a greşi ca Barcelona

Şahtior Doneţk a înscris un gol controversat în meciul cu Nordsjaelland. La scorul de 1-0 pentru danezi, ucrainenii au avut o minge de arbitru, pe care n-au returnat-o advesarilor, au trimis-o reflex spre careul acestora şi au înscris în poarta goală. Ca să compenseze momentul zero al sportivităţii, Şahtior ar fi urmat să-i lase, la rîndul ei, pe nordici să înscrie.

Dar acolo s-a întîmplat ceva. Nu e clar, în orice caz, nu s-a văzut dacă a existat vreo comandă de acest fel dinspre antrenorul Mircea Lucescu. Unii l-ar fi văzut gesticulînd, alţii – doar bucurîndu-se la golul egalizator marcat după efectul surpriză. Pe teren, jucătorii lui Şahtior au procedat fiecare după conştiinţa lui. Unii s-au dat la o parte, alţii nu. Tehnicianul lui Şahtior susţine că Nordsjaelland au fost lăsaţi să înscrie: „S-a văzut intenţia jucătorilor mei de a se da la o parte. Atunci de ce nu au mai dat gol şi după aia? Şi aşa nu a fost corect că i-am lăsat să marcheze. Barcelona de ce nu s-a dat la o parte cu noi?”.

Faptul că Barcelona a greşit, la rîndul ei, nu dovedeşte decît că şi cei mari greşesc. Nu dovedeşte că a înscrie goluri nesportive reprezintă o manieră onestă de a cîştiga în fotbal. E o manieră normală pentru circurile romane cu
gladiatori. Şi-a rupt adversarul un picior? Îl rupem şi pe celălalt! Despre fotbalul modern pretindem că reprezintă alte standarde ale jocului.

Şahtior s-a impus cu 5-2. Dar scorul final nu spune nimic, nu rotunjeşte nici un argument, decît dacă, printr-un complex parapsihologic de împrejurări, elevii lui Mircea Lucescu ştiau rezultatul dinainte de start. În această discuţie, important e doar scorul din momentul golului-gafă. Danezii de la Nord-nu-ştiu-cum îi conduceam cu 1-0 pe ucrainenii Oligarhului-ştiţi-voi-care. Şi asta explică întrucîtva zorul, da, ăsta e cuvîntul, zorul lui Willian, perfidul pasatorul, a lui Adriano, marcatorul oportunist. Este zorul de a te aşeza la masa bogaţilor, cot la cot cu restul lumii bune.

Dacă Mircea Lucescu le-a cerut jucătorilor săi să se dea la o parte sau dacă nu le-a cerut – nu contează. Nu foarte tare. Ar fi fost frumos să le ceară. Faptul că s-a înscris totuşi acel gol, aşa cum s-a înscris, pune întrebări mai grave decît principiile unui antrenor sau altul.

Pînă acum, n-a existat decît polemica dintre fotbalul speculativ, închis, viclean şi fotbalul deschis, solar şi generos. Nu sînt doar două viziuni tactice, sînt şi două tipuri de mijloace: unii ucid fotbalul ca să cîştige, ceilalţi îl pun mai presus decît rezultatul şi îl lasă trăiască. Acum, iată, cu cît se apropie Estul, apare sau reapare acest pur instinct de prădător slav.

Pentru echipele ex-sovietice, de fapt, pentru proprietarii lor, fotbalul e doar mijloc. Pentru Vestul îmblînzit de democraţie, fotbalul este şi scop. La Şahtior, mentalitatea dominantă este cea care a făcut posibile astfel de staţiuni experimentale de fotbal: mentalitatea celui care rîvneşte la condiţia celor din Vest. A Barcelonei, care „nici nu şi-a cerut scuze”.

De data asta, e doar un gol controversat şi un semi-refuz de a lăsa adversarul să înscrie golul de spălat obrazul. Mircea Lucescu se miră de zgomotul iscat pentru atîta lucru. N-ar trebui. Toţi ochii sînt pe învingători. Cînd învingătorii vin din Est, cu atît mai mult. E ceva de văzut, nu? Şi ceva de temut.

Comentarii (75)Adaugă comentariu

radu (24 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 15:38

O prostie de interpretare, cu gandirea sablon Est contra Vest, comunisti contra capitalisti, rai contra buni. Nu e primul caz de genul asta. Iar in privinta arbitrajelor anti est doar cine nu a vazut meciurile poate spune ca au fost corecte. E o moda in societatea distorsionata din Romania sa te dai deosebit: stii, eu sunt cu Vestul draga, nu cu fraierii astia din Est. Acuma ca doar daca sunt mutatii geologice dramatice vom putea fi in Vest, nu conteaza. Dar asa e cool, asa e fadoseala acum. Plus ca Lucescu asta, da are rezultate, dar oamenii de bine, care tin nu-i asa cu echipa celor mai multi suporteri, nu uita ca omul a fost la Dinamo. Si asta e de rau, cum e si Tamas un betiv, chiar daca e apreciat in Anglia, Mutu un drogat chiar daca a marcat mai multe goluri in Italia decat toti jucatorii pecati in Vest din Romania la un loc, Stefan Radu e de comentat doar cand nu joaca, nu si cand e capitan la Lazio, etc. Maria e trendy, tine cu Vestul. Asa ca o estica autentica si izbitor de subiectiva. Si cu baietii aia de beau ceva galben din punga.

Gb (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 15:48

Alegz a pus punctul pe i: „In primul rand nu il bagati pe Willian in idiotenia lui Adriano.
Atentie Adriano este cel care a fost implicat in incidentul pentru care s-a oprit meciul fiind cel care i-a dat un umar in barbie adversarului. Deci stia clar despre ce s-a intamplat, de ce fusese oprita faza si de ce Şahtior trebuia sa returneze mingea. Aceea mirare a lui Adriano dupa ce a inscris pt faptul ca gazdele ii cereau socoteala este chiar NESIMTIRE. Si chiar continua dupa ce se repune mingea in joc cerandu-le colegilor sa nu stea si sa joace.
Mircea Lucescu incearca sa isi scuteasca jucatorii insa reluarile nu ii dau nici una dreptate.
Recuperarea mingii, pressing la portar, pressing in terenul advers, suparare fundasului (pumnul in pamant) cand se inscrie nu au cum sa dovedeasca nici macar o tentativa de fair-play.
Un antrenor daca dorea sa fie corect la aceasta faza isi tintuia jucatorii pe loc, si nu imi spuneti ca Lucescu nu are autoritate la echipa. Pana si Srna, capitanul lui Şahtior incearca sa blocheze!!!
Golul 2 al danezilor este dat pe bune, pe jucate, iar scorul corect in acel minut trebuia sa fie de 2-0!!!

Partea proasta este ca Lucescu este patit, iar aici avea ocazia sa dovedeasca cum trebuia sa procedeze Barcelona atunci. A facut insa exact acelasi lucru pe care l-a criticat vehement atunci. Acesta este si motivul pentru care multi il acuza de fapt!!”

CITIZEN CC (5 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 16:01

Articolul este unul pur si simplu saracut si izvorand din frustrare si snobism . Ce legatura are un act nesportiv cu locatia geografica a unui popor ? e ce ne chinuim sa explicam gesturi pur si simplu nesportive in felul acesta , trebuie sa vii din est ca sa faci asta ? Vestul nu are falitii lui ? Bai ii are dar pe aceia ii taratm ca simpatici si nonconformisti …

Racul (5 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 16:29

Problema nu e una a antrenorilor sau jucatorilor lui Sahtior ci una clara de regulament/arbitraj.

Arbitrul ala dormea pe teren. Cand l-a vazut pe Adriano ca trece pe langa portar trebuia sa fluiere ce vroia el, nu conteaza, si mai dadea o data mingea aia intre doi.

Situatiile neprevazute de aia-s neprevazute pt ca nu poti sa le prevezi. Arbitrii nu tre sa fie incremeniti in proiect ci sa poata face fata acestor situatii.

altu (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 16:44

Oau ce gandire sucita. Adica pentru Barcelona e perfect scuzabil ca a facut asta („Nu dovedeşte că a înscrie goluri nesportive reprezintă o manieră onestă de a cîştiga în fotbal”), dar pentru Sahtior e vorba de nimicnicie si dorinta de a sta la masa bogatilor. Ce texte moralizatoare. Dar cine crezi ca sunt vesticii astia? Crezi ca ei sunt doar cavaleri ai mesei rotunde, iar noi esticii suntem doar niste lupi flamanzi gata sa atacam in haita? Modul tau de gandire e tipic estic… e spiritul de inferioritate pe care il cultivi in acest articol.

De fapt e vorba in aceste situatii de dorinta de a castiga, iar astfel de gafe se petrec la oricine si trebuie tratate ca atare, si nu incercata o filozofie mioritica despre diferentele dintre est si vest.

Godot (4 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:29

Nu ascultati scuzele acestui ultra-recidivist. Il Lucce trebuie izolat – e pericol social major.

a) A desfiintat un trofeu european prin manevrele ilegale, imorale si nesportive. Forul continental nu a mai avut de ales decat sa desfiinteze Gheata de Aur, in urma nenorocirilor facute de Mircea Lucescu. BHAAAA! Au fost obligati sa desfiinteze un trofeu din cauza lui! Intelegeti ce inseamna asta?

b) Omul a demonstrat in repetate randuri ca sufera de mania persecutiei si de o grandomanie patologica.

c) Omul a demonstrat ca nu are toate tiglele pe casa (paiele pe cuib), atunci cand, dupa un accident produs exclusiv din vina sa (manevra de intoarcere fara a se asigura, intr-o zona in care intoarcerea era interzisa), a dat vina pe celalat (victima…), acuzandu-l de rea-intentie…

d) Echipa lui a provocat cel mai jegos moment din istoria ChL.

Keops (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:32

HALUCINANT

Esti foarte rautacioasa(nu o lua ca pe un compliment ci ca pe o jignire). Nu zic ca nu a gresit jucatorul lui Shahtior dar sa trateze cu atata ura, cu atat venin, cu atata rautate mi se pare total gresit. Mi se pare ca ti-ai facut un renume prost din a fi rautacioasa. Jucatorul a gresit dar de aici sa te legi de antrenor, est-vest, etc… exagerat, fara cap si coada, sec, fara inspiratie… ai incercat sa para dramatic si ti-a iesit ceva penibil.

Este un proverb romanesc: cand 10 oameni iti zic ca esti beat dute si te culca. Citeste comentariile si trage singura concluzia. Daca nu tragi concluzia corecta inseamna ca ne consideri idioti, si ce rost are sa scrii pentru un public care nu te inteleg? Am dreptate?

cynic (6 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:00

a fost un european acum vreo 8 ani. suedezii si danezii erau in grupa cu Ialia si Bulgaria parca. in ultimul meci din grupa pentru a se califica brat la brat Suedia si Danemarca trebuiau sa faca 2-2 sau orice alt egal cu mai mult de doua goluri inscrise pentru fiecare. si au facut 2-2… astia sunt cu fair-play-ul doar cu gura.

dan (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:22

Mai Maria,tu pari fata ok,chiar dezghetata si desteapta,dar aici erai ori obosita,ori ai servit ceva… Cum poti sa spui ca Wilian e perfidul pasator? Ori nu te-ai uitat la meci,ori nu esti ziarist adevarat si n-ai cautat reluari din mai multe unghiuri in care poti sa observi ca a ramas perplex ( ca de fapt toata lumea ). Si era un banc…iar ca sa fac o paralela iti zic doar o parte… daca iti spun cu ce echipa din strainatate simpatizezi tu,ce-mi dai ? :)). Si inca ceva,unde ai vazut tu ca s-a bucurat Lucescu ? E un articol un pic cam rautacios,alambicat si eu nu inteleg multe chestii… P.S: Sahtior e o echipa din vest uitata in est

mimi (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:39

ahahahaha, alta care vede in vestici minunile lumii!!!! cred ca articolul asta este scris din frustrarea lipsei jucariilor in copilarie si faptul ca o ciunga o mestecati toata famila, cu ceasul in mana, cate cinci minute fiecare, pe rand :)))

Cristi from Miami (5 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 19:05

prea multe comentarii pe langa subiect; nu conteaza daca minerii din Donbas au meritat sau nu victoria, daca Lucescu e sau nu e om de mare caracter, daca Steaua si Dinamo sunt echipe „comuniste”, CFR echipa „ungurilor”, Rapiduletu’ club „muncitoresc” si fara incetare oropsit, etc. etc…

Autoarea articolului a vrut doar sa propuna spre dezbatere ce s-o fi intamplat (si, estimp, ce-or fi gandit ei oare) protagonistii meciului din Danemarca in zecile de secunde care au debutat cu „instinctul de atacant al lui Luiz Adriano”, au intrat in prelungiri neplanificate dupa ce a rabufnit „instinctul de fundas” al lui Taras Stepanenko si s-au terminat, oarecum tardiv dar firesc, cu golul nr. 2 primit de oaspeti.

„Băieţii au făcut-o profesionist”, spunea dupa meci Lucescu. „Este clar? Să audă şi danezii”si „dacă te uiţi, jucătorii mei nu-şi mai atacă adversarii, îi conduc parcă spre poarta noastră. Spre gol”.
Ca intotdeauna, ai dreptate, nea Mircea! Alde Stepanenko plus inca vreo doi impingatori de vagoneti aflati prin zona n-ai cum sa-i pui la numaratoare. Restul, niste profi 100%!
… chapeau!

Keops (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 19:38

Adica in est sunt numai oameni josnici? La Barcelona a fost(oarecum) scuzabila lipsa de fairplay dar aici nu pentru ca venim din est? Tu chiar crezi ca Lucescu a premeditat sau a avut vre-un moment de bucurie sau si-a sfatuit elevul sa procedeze asa? Chiar nu te inteleg.

Si pana la urma da te gandesti bine fotbalul este cel mai lipsit de fairplay, vezi zecile de simuari de fault, greseli de arbitraj(mici sau mari), rar vezi un jucator/antrenor sa zica „imi pare rau dar chiar nu a fost penalty, nu am fost faultat”. Ai vazut suspendari pentru simulari banale sau greseli de arbitraj intoarse in timpul meciului? Parerea mea este ca asociarea termenilor fairplay si fotbal sunt gresite. Sunt rare cazurile de fairplay adevart(ex: cazul Lazar in lga 1, cazul Stelea la nationala sau cazul atacantului din Anglia, imi scapa acum numele).

Articolul nu este in totalitate gresit doar faptul ca ai asociat provenienta cu gestul si i-ai atribuit lui Mircea Lucescu niste fapte pe care nu cred ca le-a facut/initiat.

dan (7 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 19:49

bai tampitilor nu mai invocati golul lui messi ca suntem de ras si de k a k a t.barca au nevoie sa triseze cu nechipa asta din ucraina?treziti-va bai romani tampiti la realitate:nesimtirea a fost mult mai mare aseara decat la barcelona asa ca bai tampitilor nu mai bateti campii din simplul fapt ca lucescu este roman.lucescu a fost si va muri un frustrat

Bibi (17 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 19:52

Trei influente negative sunt prea mult pentru a-ti putea vreodata depasi conditia : originea, orasul si Dinamo.

17 Nentori Tiranu (383 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 21:29

„După turul de la Tirana, încheiat cu victoria gazdelor (1-0), dinamoviştii conduşi de
M i r c e a L U C E S C U !!!, zis „Il LUCE”
doreau să răzbune ruşinea în revanşa de la Bucureşti. Optimismul era starea de spirit generală în Ştefan cel Mare la momentul respectiv, toţi jucătorii dînd de înţeles că ştiu ce au de făcut pentru a-i anihila şi depăşi pe albanezi.” Plagiat din ziar.

” De cind sint brazilienii estici ?” De cind sint la Doniscc si de cind au antrenor unul pt care un tramvai ramine cu nerusinare pe sine.

Lasa ca si Barca a furat:
BAC, Est, 2012
– Va rog predati lucrarea si fituica. Plecati din sala!
– Dar si Bula a copiat, stie toata lumea. Eu recunosc, predau fituica, dar nu ies ca oricum luam examenul.

Daca e mare antrenor, de ce nu vine sa ajute Sticlele, care au produs cea mai mare rusine, ori pe Personalu, sa mai prinda viteza? S-a stilat, nu-i mai plac brazilienii nostrii. El mai joaca doar cu Barca. Poate baga iar rezervele.

cfrescu (9 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 21:56

ok, Adriano a greșit, dar nu e cazul sa se exagereze atât. cum nu s-a exagerat cu Messi, Guardiola și Barcelona în exact aceeași situație, cum nu se „exagerează” chiar deloc cu probleme mult mai grave din CL-ul de azi – greșeli penibile de arbitraj la mai fiecare faza, simulări la mai fiecare contact, ne-sportivitate în tribune și pe teren la mai fiecare meci, etc. La cererea lui Lucescu sau nu, cu sprijinul a 2 sau 3 sau 5 jucători de la Sahtior (a fost oricum suficient), greșeala a fost material reparata. Restul rămâne lipsa de patriotism, ura de rasa, invidie crâncena fata de performantele clubului rival (a se citi Dinamo, în ciuda dorințelor majorității subiective și frustrate steliste). Felicitări d-le Lucescu pentru performantele incredibile! Sunteți port-drapel și cel mai bun ambasador al României la ora asta. Aveți perfecta dreptate sa nu va mai întoarceți niciodată în mizeria infestata de lipsa de caracter carpato-dunăreana.

willi (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 0:17

@Godot. Cel mai jegos moment l-a oferit Steoaia la 1-5 cu Stuttgart.

mihai (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 1:32

pare ca ai vrut sa faci o gluma cu Nord-nu-ştiu-cum si Oligarhului-ştiţi-voi-care nereusita parerea mea.
Echipa se cheama Nordsjælland iar oligarhul Rinat Akhmetov.
sigur atacantul a gresit ca a inscris, dar ce se face atata caz de lucescu de est de vest …. ca cei de la Nordsjælland au inscris la 3 minute.
daca egalau cei de la shakhtar donetsk in ultimul minut ii intelegeam…. restu cred ca sunt frustati de rezultat.

tudor mosh (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 1:36

In toata nebuneala generata de pur-si-simplu-omeneasca-prostie a tembelului de L. Adriano (pe pariu ca are un I.Q. sub 60?) pareti a fi singura persoana care detecteaza simpla stupiditate umana exact acolo unde se afla ea, plus ceva vanitati levantine din partea proprietarilor acestei prostii; draga Maria Andries, pari o persoana simpatica, de ce te irosesti scriind pe astfel de jalnice subiecte? Banuiesc, zic, ma chitesc, dupa capul meu, ca trebe sa fie si vrun folos pecuniar in toata treaba asta, dar eu cred ca irosesti talantul… Cineva care pricepe un fenomen ultraliterar cum e fotbalul („echipe solare”…) si poate scrie convingator despre el, zic eu ca ar trebui sa se apuce serios de literatura; cam ca Truman Capote, sau ca Céline, ca, la-nceput, tot articole sportive(dar destul de jalnice!) au scris si ei, saracii…

nea caisa (70 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 8:53

Maria, dupa seara de ieri poti alege: preferi fotbalul non cavaleresc tip Sahtior, sau fotbalul muraturilor si turcangiilor de la Steaua? Profit de ocazie si de spatiu ca sa il anunt pe Becali ca vrem banii inapoi, nu am platit bani buni ca sa vedem niste rahati in chiloti!

Fifi (23 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 9:10

Stimata Maria,

Stiu ca scrii pentru a avea vizitatori pe pagina si ca atare trebuie sa provoci dezbatere. Fara asta cei care plaseaza reclama nu vin si voi nu castigati bani. E fair-play? nu stiu.

Ce stiu insa este ca in ultima vreme apare tot mai des aceasta discutie despre vest-ul bun si estul rau.
NU exista asa ceva. Cand a cazut comunismul toti ne uitam catre vest, ca la un idol, model, ce vrei tu. Numai ca, pe masura ce tot mai multi dintre noi am ajuns in „vestul mult iubit” am constatat ca el Nu e chiar asa de frumos si mai ales perfect cum il credeam. Si unii inca il mai cred.

Tocmai de aceea afirmatii ca „de la nord vine prada” „pur instinct de prădător slav” sau altele de genul „noi suntem prosti, nu intelegem” samd devin penibile. Pentru ca daca am discuta cum a ajuns vestul la nivelul la care este s-ar putea sa vedem ca spiritul de fair play a fost si inca este doar praf in ochii prostilor.

Asa ca toata tevatura cu ce s-a intamplat la meciul respectiv este, dupa ce Lucescu si-a cerut scuze, o simpla furtuna intr-un pahar.
PS Si poate invatam odata ca vestul nu e fata aia frumoasa (sau baiatul) la care visam in frumoasele noastre vise erotice. Este la fel de murdar, agresiv si prost ca noi. Nici mai mult nici mai putin. E doar mai instarit.

Ionica (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 14:07

Bravo, Maria! Ai multa dreptate in analiza facuta aici…
Dupa „golul murdar” inscris de ucrainieni, citiva jucatori s-au dat intr-adevar la o parte, cel care a sarit ca ars la colegii lui, vazind ce ginduri au acestia si gesticulind ca un apucat, a fost insusi marcatorul acestui gol rusinos, Adriano. Nu stiu ce a facut Lucescu in acele momente, dar stiu ca acest om nu are cu fair-play-ul nimic in comun. Ar fi trebuit sa fie primul care sa intervina la jucatorii sai, lucru pe care desigur nu l-a facut!

gratiela (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 19:13

BUNA SEARA,
INTERESANT BLOGUL TAU.SUNT INTERESATA DE EL-AM BAIATUL FOTBALIST .

POATE CA NU FACE OBIECTUL DISCUTIILOR DE PE BLOGUL TAU DAR, AM NEVOIE DE UN SFAT :UNDE GASESC TRADUSE IN ROMANA STATUTUL SI REGULAMENTELE TAS /CAS.

ITI MULTUMESC PTR RASPUNS PE MAILUL MEU

lehamite (100 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 19:26

nu am vazut faza, dar daca e asa inseamna ca golul nu era valabil: dupa minge de arbitru urmeaza … o lovitura indirecta!!!

Kriticon (317 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 19:57

HA!Eternul si fascinantul lucescu.Jalnic!

Comentează