Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Să se rejoace

Derby-ul Clujului e un meci de fotbal, nu de vorbe. Încă un clasament stabilit în birouri, la Comisii, e prea mult!

Meciul de la Cluj s-a oprit pentru că nişte bărbaţi au avut ceva de împărţit cu alţi bărbaţi, pe […]

miercuri, 9 mai 2012, 6:39

Derby-ul Clujului e un meci de fotbal, nu de vorbe. Încă un clasament stabilit în birouri, la Comisii, e prea mult!

Meciul de la Cluj s-a oprit pentru că nişte bărbaţi au avut ceva de împărţit cu alţi bărbaţi, pe teren, pe tunelul de la vestiare, la microfon. Iar bărbatul de la centru n-a ţinut să demonstreze nimic, decît neutralitatea lui, imparţialitatea lui, lipsa lui de tendinţă, o dată pentru totdeauna!

Toate astea le-a demonstrat împotriva fotbalului. Aşa se face că 18.000 de spectatori plătitori de bilet, bărbaţi, femei şi copii, au plecat acasă în minutul 27. Meleul dintre jucătorii de la CFR şi de la „U” nu s-a produs din vina lor. Sigur, pe un stadion pustiu, nu-ţi prea vine să-ţi umfli muşchii. Dar bătaia generală (în care numai Tudor a fost, este şi va rămîne, desigur, imparţial şi atît!) reprezintă consecinţa previzibilă a agresivităţii exprimate şi induse prin toate mijloacele de capetele responsabile din fotbalul nostru.

De la declaraţii agresive se ajunge, inevitabil, la comportamente agresive. Şi ar mai fi agresivitatea tolerată a celor doi protagonişti cu „p” mic. De cîte ori a faultat Cadu la rupere şi s-au închis ochii? Cîte ieşiri prost temperate n-a avut Bornescu de-a lungul carierei? Şi nimeni, nimic nu l-a obligat să-şi revizuiască manierele de fotbalist.

Cei 18.000 de oameni din tribune n-au venit la stadion să măsoare dimensiunile grădinii şi permeabilitatea gardului, n-au venit să fie provocaţi, sfidaţi, distraţi de cascadorii rîsu’-plînsului de la cele două echipe. Au dat bani şi şi-au pierdut două ore din viaţă ca să vadă fotbal. În schimb, au asistat la un „caz”. La unul dintre tot mai numeroasele cazuri din fotbalul nostru, pe care le rezolvă nişte birocraţi, în nişte birouri. Asta, în cea mai fericită situaţie. În cea mai nefericită, „cazul” se tratează în afara birourilor, informal, după afinităţi, apoi se prelungeşte la TAS, la CEDO etc.

Ca de obicei, există în dezbatere mai multe soluţii, în funcţie de mulţimea generoasă de interpretări posibile ale regulamentului. Presupunînd prin absurd că drepţii de la Disciplină vor judeca înţelept, ca Sfatul oamenilor bătrîni şi buni, rămîne tristeţea statistică a încă unui titlu tranşat pe hîrtie, nu în iarbă. Vineri, cînd se hotărăşte cine de ce va fi iertat, ar trebui lăsat fotbalul să vorbească. Şefii de la CFR dau vina pe organizatorii de la „U”, organizatorii dau vina pe provocatorii de la CFR. Şi o tabără, şi cealaltă au o problemă cu sportivitatea. Au „uscăturile” lor şi ar trebui să se ocupe de ele, dacă într-adevăr sînt interesate de propria imagine.

Dar meciul, meciul dintre „U” şi CFR, trebuie decis pe teren. Cu spectatori. Orice altă soluţie reprezintă o ofensă adusă fotbalului şi publicului de fotbal de la noi. Eventual, oficialii din Gruia ar trebui să accepte o brigadă străină. De vreme ce arbitrii români suferă de o neutralitate paralizantă cînd trebuie să ia decizii cu propriul lor cap. Nu cu al lui Crăciunescu sau al altora.

Comentarii (40)Adaugă comentariu

Alex (4 comentarii)  •  9 mai 2012, 19:06

N-am nimic impotriva – sa se rejoace sau sa mi se intoarca banii inapoi, ca pentru un serviciu ce n-a fost dus la bun sfarsit.

Dincolo de asta, cum vine cu impartialitatea jurnalistica? A fost corect cand a castigat steaua la masa verde la Petrolul?

Chiar nu va dati seama, voi cei din media, ce monstri creati prin subiectivismul vostru? S-a ajuns ca Bornescu sa fie vazut ca un erou (!?).

Sper doar sa aveti parte de ceea ce meritati.

Alex (4 comentarii)  •  9 mai 2012, 19:12

Si inca ceva… despre ce provocari din partea CFR-ului vorbim?

E o jignire sa-ti arati simbolul clubului dupa marcarea golului? Si atunci ce reprezinta gestul jucatorilor lui U de anul trecut cand au vandalizat vestiarele din gruia si au lipit abtibilde jignitoare dupa meci? Cat de nobila a fost intentia jucatorilor lui U din meciul de ieri cand si-au imprimat pe tricouri aceleasi imagini jignitoare la adresa CFR-ului ce urmau a fi folosite in cazul in care ar fi inscris.

Stiti care e diferenta intre spiritul „universitar” si cel al CFR-ist? Un exemplu elocvent de ieri: galeria lui U injura in continuu, iar cea a CFR-ului aplauda ironic jignirile puerile.

Ceea ce s-a intamplat in meciul de ieri, ma va tine mult timp departe de cluj arena si de tot ce tine de U.

uzu (8 comentarii)  •  9 mai 2012, 19:15

Maria, ce legatura este intre „De cîte ori a faultat Cadu la rupere ” si meciul de ieri ?
te rog sa raspunzi la intrebarea asta …

uzu (8 comentarii)  •  9 mai 2012, 19:17

si da, meciul ar trebui sa se rejoace incepand cu minutul 29 de la scorul de 0 – 1 si cu doi eliminati (Cadu si Bornescu)

victor L (165 comentarii)  •  9 mai 2012, 19:19

Uite, chiar daca sint si eu de acord sa se rejoace, citeva chestii:
– nimic-nimic despre gestul lui Bornescu? doar ca niste barbati au avut ceva de impartit cu alti barbati?
– mi se pare ca vrei sa pui totul in spatele arbitrului.
Eu unul sint anti CFR Cluj. Dar cred ca am vazut alt meci decit voi, ziaristii bucuresteni.
Totul trebuie centrat pe vina ceferistilor clujeni ca sa dea Doamne-Doamne sa nu ia titlul.

Luciann (16 comentarii)  •  9 mai 2012, 19:21

Terminati cu placa asta cu clasamente stabilite la comisii ca nu este adevarat! In cazul bricheta pana la urma a castigat CFR-ul titlul, atunci cu TAS-ul a castigat Urziceniul asa ca titlurile s-au decis pe teren pana la urma nu la comisii, asa ca incetati cu asta!!!

2449 (7 comentarii)  •  9 mai 2012, 19:23

eu zic sa se rejoace fara a exista posibiliatea ca cfr-ul sa ia 3 puncte. Cadu suspendat ,evident, iar Bornescu titular pt ca „nu-i asa” a fost provocat de Sougou care alerga prin zona fara un motiv concret. Muresan suspendat pt acea simulare grosolana iar Tudor exclus definitiv pt nenumarate favouri aduse franarilor.

beep (16 comentarii)  •  9 mai 2012, 19:31

era de asteptat acest semn de egalitate intre cei doi. un fotbalist a dat gol si s-a bucurat cum se bucura multi altii fara sa primeasca nici macar un galben. un animal i-a sarit in gat, iar apoi alte doua animale l-au lovit pe culoar, din spate, nu barbateste. cand sa se rejoace? cand valizarii vor sti exact cat si unde sa dea?

alex44 (4 comentarii)  •  9 mai 2012, 19:32

deci esti un fan steaua ,daca un jucator oaspete este atacat la steaua 3 la 0 la masa verde petrolul,daca este atacat un jucator la cfr trebuie rejucat

alex44 (4 comentarii)  •  9 mai 2012, 19:43

dar apropo petrolul steaua de ce nu sa rejucat

Burebista (96 comentarii)  •  9 mai 2012, 19:53

Proud Mary,

Este vreun articol sau paragraf in regulament care sa prevada ceea ce soliciti tu? Eu stiu ca nu. Daca s-ar da curs propunerii tale, atunci am ajunge sa vedem reluari la infinit ale unor partide cu cantec (de jale).
Daca penalty-ul s-ar fi dat in min.89, si eu as fi zis ca nervii jucatorilor au cedat si ….
Dar din min 26 pana prin min.93-94, mai ramanea peste o ora de joc, in care se puteau intampla rasturnari succesive de scor, daca actorii ar fi fost preocupati doar de fotbal.
Din pacate, pentru spectatori si telespectatori, spectacolul a fost inlocuit cu scene de groaza.
Am o intrebare pentru tine, Maria: Nu consideri ca gestul lui Cadu, de dupa marcarea golului, era un raspuns fata de suporterii lui U care au incercat sa-l „orbeasca” cu laserele inainte de a executa penalty-ul? Sper ca ai vazut meciul, altfel nu as pune intrebarea.

Cfr_Atlanta (86 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:03

Maria draga, Clubul CFR cu ce a gresit? Cadu s-a bucurat la fel ,in fata galeriei U si in Gruia. E vre-un regulament care sa-l pedepseasca pt cum s-a bucurat la gol? Nu , nu este. In schimb este regulament care sa PEDEPSEASCA clubul Universitatea pt pumnii aplicati lui Cadu de catre oficialii de U . Clar 3-0 pt CFR ,desi as dori rejucarea de unde s-a intrerupt meciul.

tony kruger (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:09

du-te tu marie cu „m” mic si vezi-ti de pasarica ta. tu habar n-ai care-i situatia la cluj, cu asa zisii suporteri de la „u”. aproape toti sunt niste handicapati pusi pe scandal, inculti si necivilizati, cum ii sta bine generatiei asteia de manelisti, socializati la mici si la bere. in loc sa bati din gura din bucuresti, de ce nu te intrebi de ce oare suporterii cfr au ajuns acasa la 1 noaptea, la peste 3 ore de terminarea partidei? sau de ce jucatorii si arbitrii au plecat acasa cu fortareata politiei? intrebari din astea sa-ti pui tu tie… degeaba vii tu cu comentarii si elogii stupide, cu idealuri de doi bani, ca demult in tara asta NECIVILIZATA, sportul si mai ales fotbalul pute si pute rau de tot. si voi presa, cu gsp in frunte, nu faceti altceva decat sa topaiti in rahatul asta, in timp ce va uitati la stele…

seinfeld (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:14

Neaaa! De ce sa se rejoace? Sa se faca mai bine un meci de box intre Cadu si Bornescu, daca ei sint vinovatii. Sau intre Mitica si Tudor daca aici e problema… Ca nu mai e vorba de fotbal, ci de un box personal pe milioaaaane de eurooo, pe care le baga anumiti barbati in fotbal, ca sa se bata altii in locul lor… 😀

chio (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:16

Au fost aproximativ 23.000 de oameni.

amne (21 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:16

Nu oficialii CFR-ului au refuzat arbitrii straini la acest meci, ci clubul vecin, asa cum admite Felix Grigore in conferinta de presa. Oricate decizii imorale sau prostesti li se pot imputa lui Arpi si Muri, aceasta nu este una dintre ele. Corul fericit al presei centrale racneste pe toate caile media ca ambele echipe trebuie penalizate cu pierderea meciului, ba chiar il ascultam amuzat pe Geambasu (parca, nu retin exact numele fiecarui trepadus de presa) cum explica, bineinteles cu ochii mariti de entuziasm, ca nu numai trebuie sa piarda CFR-ul la masa verde, dar si jucatorii CFR-ului trebuie toti suspendati. Daca nu intervenea o pauza publicitara, sunt convins ca ar fi ajuns la concluzia ca orasul Cluj va fi eliminat de pe harta, urmand ca, in locul lui, sa apara un teritoriu controlat, in parti egale, de Bucuresti si Vaslui, pe sistemul impartirii Germaniei dupa 1945.
E tragicomic sa vezi reactia unei institutii, in cazul acesta presa, intr-o pretinsa democratie, fiind atat de departe de orice norme de relatare corecta a unui eveniment, de respect pentru cititori si pentru ea insasi.
Nimeni nu discuta despre ce s-a intamplat, despre ce prevad regulamentele – toti vin cu varianta lor truncheata de adevar, sau modificata in functie de simpatii, mai exact, in acest caz, de antipatii. Nimeni nu discuta despre motivul real pentru care aceasta antipatie exista la adresa CFR-ului – ura pe motive etnice – si, cu siguranta, nimeni din presa centrala nu vede un motiv suficient ca sa nu mai propage aceasta ura, pe motiv ca le vinde lor cateva mii de exemplare dintr-o editie tiparita in plus.
Nimeni din clasa politica nu are interesul sa ia masuri pentru ca acest bigotism sa nu mai fie promovat, pentru ca majoritatea romanilor sunt bigoti.
E cea mai rea situatie posibila: politicieni mizerabili + presa aservita, folosita ca unealta de propaganda + cetateni (in cel mai bun caz) indiferenti. Daca mai adaugam o societate civila jalnica in exprimare, avem tabloul complet al motivelor pentru care totul merge prost in tara asta.
De aceea un tap ispasitor (CFR, ungurii) e extrem de convenabil pentru toti cei care prefera sa arate cu degetul decat sa faca efectiv ceva. Ai probleme cu banii? CFR-ul e de vina, cu pdl-u’ lor si Boc. Nu te intelegi cu nevasta? Macar de n-ar fura hotii aia de la CFR, sa-ti rapeasca si ultima bucurie pe care-o ai. Sefii te enerveaza? Poate, da’ nu ca ungurii aia care zic kenyer in loc de pita.
Si aici se inchide cercul vicios, cand cetatenii unei tari prefera sa accepte ca ceea ce au vazut cu ochii lor nu e real, doar pentru ca altfel ar trebui sa renunte la acarul Paun preferat. Iar presa n-are niciun scrupul sa le ofere ceea ce vor, nu ceea ce au nevoie.

miki (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:21

sa se rejoace,dar sanctiunile sa fie fara precedent in romania si fara reduceri la recurs.

sacalu (4 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:50

Subscriu in totalitate, cred ca e cel mai neutru si corect articol de dupa meci. Bravo!

:))) (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:52

citez : Eventual, oficialii din Gruia ar trebui să accepte o brigadă străină.
Scuze , dar cei de la U NU au dorit o brigata straina . deci informeaza-te inainte sa faci afirmatii, te rog .

Andrei Popa (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 21:44

Stimata doamna Andries,
Apreciez impartialitatea si pledoaria dvs. pentru fotbal. Meciul trebuia intr-adevar sa se joace pe teren. Dar au existat multe premise pentru ca el sa se incheie prost, din fericire insa fara urmari mai grave. Iar unele din aceste premise, iertati-ma, sunt de natura mediatica. Mass media nu e doar un releu care transmite neutru ceea ce spun bufonii putred de bogati din fotbal, ci se infrupta din aceasta bogatie umfland ea insasi declaratii sau creind stiri din nimic. Toata presa sportiva, centrala si locala, fara exceptie vorbea inainte de „razboi”, „arde Clujul”, „bomba la Cluj”, jurnalisti anonimi si editorialisti cu pretentii n-au facut decat sa incite la violenta. Spectatorii citesc, jucatorii citesc, tensiunea pleaca SI de aici si se transmite apoi in violenta fizica. Clujul nu ardea si nu era in razboi pana sa creeze presa focul si razboiul. Dar nici un jurnalist nu-si va asuma vreo vina pentru ce se intampla, in numele unei foarte prost intelese libertati de expresie, complet deturnata de interese financiare si de incompetenta.

clujvisiniu (7 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:01

mdea. pt ca rromanasii nu sunt impartiali cazul se va judeca la TAS. ah, uimiti-ma cu presupunerile voastre legate de decizia TAS. 🙂 este ?

Cristian (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:15

Draguta, si Ploiești – Steoaia de ce nu s-a rejucat? Sau Rapid – Steoaia?

Ne lași?

JE (4 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:20

Sunt 100% de acord cu rejucare meciului. Eu, ca spectator nu am nicio vina ca am platit bilet la un meci de fotbal si am vazut doar K1.
Vreau banii inapoi sau rejucarea meciului
Si da, CEI VINOVATI SA FIE SANCTIONATI

whocares (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:50

Sa se rejoace. Toti vrem asta. Dar sa pui semnul egalitatii intre Bornescu si Cadu e chiar absurd. Nu vi se pare? Poate ca barbatesc e sa vada care e mai „smardoi”. Dar nu am cumparat bilete la liga K1 ci la fotbal.

alexandru_clujean (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:14

Stimata bloggerita, felicitari pentru solutia propusa in finalul postarii, dar si o intrebare: impartialitatea lui Tudor s-a manifestat cind a dat galben lui Galamaz (repede-repejor, in 5′, pt un fault in tusa), sau cind a inchis ochii la plonjoanele spectaculoase ale cfr-istilor (simularea cere galben sau macar avertisment verbal); sau, in sfarsit, cind a acordat penalty dupa un luft caraghios al lui Muresan?
Responsabilitatea pt incidentele din minutul 27 si dupa aceea o imparte maseurul si portarul Universitatii cu ditamai capitanul oaspetilor, antrenorul lor uns cu toate alifiile si, deloc in ultimul rind, arbitrul Tudor care a facut toate acestea de mai sus posibile. Plus raportul de meci care s-a schimbat radical de la ora meciului pina la hotel.

Sofocle clujeanu (3 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:50

…pai nu e hochei pe ghiata , sa-si imparta barbatucii mindri si neclintiti scatoalce, sa stea 2 minute pe banca penalizatiilor apoi sa se zbenguie din nou …si nu vad in ce idee ati mentionat ca „De cîte ori a faultat Cadu la rupere şi s-au închis ochii?” …deci a cam meritat sa fie trintit si lovit pentru ca asa ii trebuie ? …citesc articolele Dv si le gasesc respectabile si la obiect ..asta de fata, lasa sa se intrevada ca ar fi vreo doua victime acolo la Cluj , si ca nimeni nu e indreptatit …fara suparare dar reproduceti filozofia lui Mitica care nu are lege nicaieri, numai ” interpretari” bazate pe judecatiile lui de valoare…

starchild (17 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:53

Decis pe teren de arbitrii ca Tudor? E prea tarziu sa faci pe moralista … CFR trebuie sa rejoace tot sezonul, si asta numai daca celelalte echipe au bunavointa sa accepte.

emil io (5 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:34

Domn’șoara Andrieș, dar cum rămâne cu Tudor?
Mult decantata lui imparțialitate, mai degrabă nedovedita lui vinovăție (care se poate, și trebuie, aplicată tuturor arbitrilor români), este surogat pt ce? Pt incompetență?
Mai gravă decât rea-vointa, nu e decât neștiința. Cinstit poate fi oricine, da’ pricepuți, puțini.
Să se rejoace meciul, de acord, și Tudor out din arbitraj. Dacă nu pt totdeauna, cel puțin pt o lungă perioadă de timp.

duralex (9 comentarii)  •  10 mai 2012, 1:10

Maria,stii bine ca somnul ratiunii naste monstri.E de prisos sa tot dezbatem huliganismul ca fenomen,promovat de o echipa de fotbal in vazul intregii tari.Iti spun eu finalitatea:
Ca si clujean a-si dori sa se rejoace meciul,drept ar fi din min 27 de la 1-0 pt CFR dar asta dupa ce bosorogii de la comisia de disciplina vor sta stimb si vor judeca drept:
-Bornescu si maseorul 500 de etape suspendare+amenda drasdica
-Clubul U suspendat terenul alte 100 de etape+amenda
In acest caz da, tai cu briciul golania de pe stadioane altfel creezi precedentul si incurajezi golania.
Maria,daca deschizi international board si compari faptele intimplate la Cluj,concluzia e simpla: 3-0 pt CFR
Durerea este ca nu suporterii uneia sau alteia din echipe s-au dedat la acte huliganice ci membrii unei echipe,al unui staff tehnic.Daca pedepsele nu vor fi pe masura atunci sa le dea D-zeu bosorogilor de la comisie sa fie atacati in acelasi mod cind nu vor dori ei.Punct

CFR4x4 (5 comentarii)  •  10 mai 2012, 5:14

vine asta de la cratita sa ne spuna ca ar fii corect ca un meci oprit la 0-1 din cauza violentelor gazdelor si a celor care aveau obligatia sa previna violentele, sa reinceapa de la 0-0…hmm Nu stii ca asa prevede regulamentul,daca s-ar ajunge la rejucare,sau doar ocolesti adevarul ??? Probleme grave de securitate,violente..0-3 si la revedere..CFR deja a castigat pe teren 0-1 ..hai pa !

CFR4x4 (5 comentarii)  •  10 mai 2012, 5:40

ia de-aici : „Daca arbitrii, jucatorii si/sau oficialii sunt loviti de una sau mai multe persoane sau cu obiecte, arbitrul poate intrerupe sau opri definitiv jocul in functie de gravitatea incidentului. In cazul opririi definitive a jocului, clubul organizator va fi sanctionat cu pierderea jocului prin forfeit”, coroborat cu art. 83, li. c) Sectiunea a IV-a Abateri si Sanctiuni aplicabile Cluburilor din Regulamentul Disciplinar :

,, nerespectarea prevederilor R.O.A.F. privind masurile de ordine, inclusiv neasigurarea protectiei pentru jucatorii si oficialii de meci , fapt ce a determinat neinceperea sau OPRIREA jocului de catre arbitru, se sanctioneaza cu pierderea jocului prin forfeit de catre clubul orgnizator”

EuBaciu (14 comentarii)  •  10 mai 2012, 7:04

Nu avea ce sa caute bornescu si sa provoace scandalul asta.a fost un gest penibil si de 2 lei.un teribilism dus la extrem.ei pana la urma sunt angajati ai unui club si trebuie sa isi faca treaba pe teren,asta insemnand sa joace fotbal,nu sa se linseze.probabil,in lipsa fotbalului,au simtit nevoia unei surse alternative de amuzament pentru spectatori.in alta ordine de idei,motivul care a dus la aceste conflicte,aroganta dusa la extrem a unui jucator de mana a 2 si mult prea umflat la noi in campionat,cadu,m a frapat.pe lg faptul ca in opinia lui cfr e un fel de stea a europei de est sa spui ca niculescu nu e nimeni in romania sau in afara…eu sunt stelist dar am un respect maxim pentru niculescu si chiar mi se pare ca a fost unul din atacantii foarte buni ai tarii noastre.poate ca prin declaratia unui jucator care e prea mic pentru campionatul natal,dar un gigant in mocirla mioritica o sa intelegem ca punem prea mult pret pe toate glumele astea care activeaza in campionatul intern.si mai rau decat atat se dau multi bani si se ridica in slavi acesti jucatori desi ei sunt egali cu 0 ( tatu )… si multi multi altii…intr un campionat in care patronii sunt analfabeti ti sau aromani eu unul zic ca ne meritam soarta.stima!

somnu (7 comentarii)  •  10 mai 2012, 8:09

n-am inteles nimik din articol si m-am plictisit de la primul rand.
o singura chestie ma framanta: cand a fost Tudor impartial? la penalty sau cand a intrerupt meciul?

ardeal (1 comentarii)  •  10 mai 2012, 8:29

arbitrii straini nu a dorit Bucsa, asa ati scris ieri in ziar

Voicu (1 comentarii)  •  10 mai 2012, 9:45

Maria, regulamentul spune ca meciul trebuie intrerupt cand integritatea jucatorilor… Nu mai continui, stii deja paragraful ma gandesc. Ce ne spune articolul tau e practic sa uitam de regulament, sa traim liber, sa jucam in iarba, etc. Regulamentul exista cu un scop. Fara el ar fi balamuc si ne-am arunca cu pietre in cap la fiecare meci. Ori ne-am da pumni in tunel, ne-am brusca pe pista de atletism dupa ce am incercam bara de rezistenta constructiei. U Cluj va trebui sa plateasca pentru ce au facut (organizare precara si violenta de ev mediu). Cand platesti scump nu mai repeti greseala a doua oara.

Degeaba scriem, ne contrazicem, facem presupuneri, rezultatul era deja 0-3 dupa primul pumn incasat in tunel de catre Cadu. La multi le este frica de asta dar raspunsul vine vineri. Noapte buna sau buna dimineata.

marcel (9 comentarii)  •  10 mai 2012, 9:57

Ar fi normal ca meciul să se rejoace, dar nu cred că asta e principala problemă de remarcat după „meciul” de la Cluj.
Trist este că antrenorii şi cluburile aflate în situaţii de genul ăsta (au mai fost şi cu siguranţă vor mai fi şi la noi şi aiurea) sunt, nu numai toleranţi, ci de-a dreptul solidari cu golănisme gen Bornescu sau derapaje gen Cadu!
În rest, Domnul Tudor e un arbitru absolut mediocru, niciodată n-a fost altfel. E în top doar pentru imaginea lui de incoruptibil nu pentru valoare! Şi (din păcate) arbitrajul nu e singurul domeniu de la noi unde se întâmplă aşa…

doru (4 comentarii)  •  10 mai 2012, 10:12

Ai perfecta dreptate ! Lumea inchide ochii si la zvarcolirile penale ale finantatorului „Craiovean” …..care a comis-o din nou trimitand minori pe terenul finalei ca sa ne dea in fapt de mitocani………..stie ca pe minori nu-i poti pedepsi !De ce nu a iesit el pe teren cu piptu-i de arama vacsuit cu bune intentii ?

doru (4 comentarii)  •  10 mai 2012, 10:12

Merci !

Cristi (4 comentarii)  •  10 mai 2012, 10:25

De acord. Dar sa se joace de la 1-0. Sau tie tii se pare ca jucatorii au facut antrenament pana in min.27? Sau nu este asa? Explica-ne tu,ca prea le stii pe toate.

thejack (51 comentarii)  •  10 mai 2012, 10:25

Ce nu stiu multi e ca acest cadu a inceput sa instige la violenta suporterii lui „U” inca de cand a intrat la incalzire. Gestul lui Bornescu – chiar daca nu e justificabil si trebuie si el pedepsit – a avut totusi o consecinta pozitiva: a evitat un eventual masacru cauzat de mintea intunecata si privirea tulbure a portughezului.
S-a ajuns pana aici tocmai fiindca un rebut uman care subzista in anonimat in propria-i tara, a fost transformat artificial in supererou de catre mafia din gruia. Din pacate el si-a permis sa pericliteze de foarte multe ori integritatea adversarilor prin intrari criminale, fara sa fie pedepsit, insa de data aceasta legea trebuie sa-si spuna cuvantul.
Chestia cu rejucarea da o nota romantioasa articolului, ca de obicei. Pentru a intra in normalitate insa, pentru a da un exemplu si a evita ca asemenea manifestari sa se mai repete, ambele echipe trebuie pedepsite drastic. Tinand cont ca gestul lui cadu e poate chiar mai grav – prin consecintele posibile – decat al lui Bornescu, ambii jucatori ar trebui sa primeasca vreo 10 etape de suspendare (raportat la regulament).
Avand in vedere declaratiile si rapoartele oficiale, care se refera la: „ambele echipe sunt vinovate”, mai multe reprize de „bataie generala”, „ar fi trebuit eliminati cel putin 5 jucatori din fiecare echipa”, decizia corecta e una singura – forfait impotriva ambelor echipe, plus suspendarea jucatorilor vinovati.

Comentează