Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Vişiniu sau cenuşiu?

Rapidul trebuie să-şi scoată la purtare jocul frumos şi în meciurile tari

Duckadam i-a acuzat pe rapidişti că au micşorat porţile. „Pentru că au portarii mai scunzi!”. Tătăruşanu nu s-a plîns, totuşi, de febră musculară la ceafă. Sau că a […]

marți, 9 noiembrie 2010, 7:10

Rapidul trebuie să-şi scoată la purtare jocul frumos şi în meciurile tari

Duckadam i-a acuzat pe rapidişti că au micşorat porţile. „Pentru că au portarii mai scunzi!”. Tătăruşanu nu s-a plîns, totuşi, de febră musculară la ceafă. Sau că a fost obligat să iasă la centrări. Şi, cu toată curbura scoarţei terestre, mingea n-a alunecat nici într-o parte, nici în alta. Dar nu-i exclus ca, la următorul duel Rapid – Steaua, să bată la ochi înclinarea terenului. „Pentru că au atacanţi mai lenţi!”.

Şicanele fac parte din joc. Şi, judecînd după cum au tranşat problema violenţei în tribune, derby-ul începe cu cîteva zile, poate chiar cu cîteva săptămîni înainte de fluierul de start. Din cauza unui blocaj de comunicare (denumirea ştiinţifică a ambîţului), Steaua n-a avut galerie în Giuleşti. „Le este frică!”, au explicat oficialii rapidişti. Frică de poarta mai mică, bineînţeles.

Dar chiar şi cu publicul alături, chiar şi fără stresul scandărilor împotrivă, echipa lui Şumudică n-a arătat mult mai curajoasă decît Steaua. Avea de partea ei terenul propriu, stadionul, imnul, locul mai bun în clasament. A îndrăznit mai puţin, şi-a calculat mişcările, a arătat ca o echipă aşezată, rezonabilă. Dar n-a arătat ca Rapid. Cînd miza creşte, dispar şi sclipirile de nebunie, şi limpezimea liniilor. „Ne-a fost un pic teamă să nu luăm gol!”, a admis Şumudică.

Dar asta se întîmplă cu Rapid de multă vreme. De pe vremea „sfertului” de cupă europeană. Giuleştenii au gustul riscului pînă la un punct. De la un punct încolo, sub presiunea rezultatului, renunţă la jocul frumos şi extravagant şi se camuflează în cenuşiul tactic, securizant.

De ce s-au temut rapidiştii în derbyul cu Steaua? Că vor fi umiliţi la scor de un adversar cu mai mulţi jucători în lot. Pe teren, sigur că Steaua a trimis tot 11. „Eu nu am două echipe la dispoziţie!”, a precizat cu năduf antrenorul vişiniilor. A vrut să-şi odihnească jucătorii. După orice meci, urmează un altul, nu? Iată explicaţia punctuală a acestui 0-0. S-au recreat la derby.

Comentarii (35)Adaugă comentariu

Gyerko Szabolcs- Laszlo (22 comentarii)  •  9 noiembrie 2010, 21:22

Nu stiu de ce am impresia ca la urmatorul meci Steaua-Rapid, vor fi multe goluri.

Bogdan (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2010, 21:49

Bine spus Maria,ca intotdeauna foarte pertinent si acid comentariul tau.Si totusi a iesit in evidenta aceeasi teama cronica a echipelor noastre,cat si a nationalei cand e vorba de un meci important.Zmei cu cei slabi,mielusei cu cei buni,de fapt oi la taiere.Asta ne este mentalitatea paguboasa de ani de zile,temporizarea nenorocita de care ne-am saturat cu varf si indesat.Aceeasi idee imbecila:
Sa nu luam multe!

atomix (14 comentarii)  •  9 noiembrie 2010, 22:03

Buna seara Doamna. Cred ca ati omis sa spuneti faptul ca prima repriza a apartinut Rapidului cel putin la capitolul ocazii, iar a doua Stelei. Si la fel nu cred ca este vorba despre teama in jocul celor doua echipe ci mai degraba despre un meci foarte bine gandit dpdv tactic de antrenorii celor doua echipe. Keep doing this you will be the best (almost are).

r3nxo (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2010, 22:38

super tareee =)))) s.au relaxat…:))

nime.n.lume (34 comentarii)  •  9 noiembrie 2010, 22:55

Concluzia e corecta!
Si poate fi generalizata: majoritatea fotbalistilor din Liga 1 se recreaza in timpul campionatului ca sa fie proaspeti in periada de transferuri!
Sa ajunga si ei int-un loc mai cald: Arabia sau intr-un mai cool (sau cold) adica Rusia.
Cum joaca fotbalistul e lipsit de semnificatie. Daca nashicu (oricare din Becalieni) il duce de manuta sau impinge cu forta pe la vreun joc al nationalei, gataaa! Produsul e gata ambalat si poate fi expediat pe nisipuri sau pe stepa.

stefanita (16 comentarii)  •  9 noiembrie 2010, 23:14

toata lumea ia ia ras ce a zis dukadam…dar e foarte simplu sa se verifice si gata…sau va e frica de ce s-ar descoperi? dragi visinii?

vlad (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 0:31

la fotbal si la politica ne pricepem toti si toa(n)te

dinARAD (120 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 2:58

Ei, ce sa spun!!! Becali nua fost in Giulesti pentru ca dupa cum mai spunea cineva, stia ce i-l asteapta acolo, iar la aia in Giulesti nu te joci, nu mai putea sa-si trimita bodyGuarzii cum face pe Ghencea ca ieseau toti de acolo cu picioarele inainte. „Suporterul” stelsit si el stia ca va fi umilia din toate punctele de vedere si a gasit scuze puerile. Pai imi amintesc ca si rapidistii tot 4 sute si ceva de bilete au primit pe Ghencea si mai recent pe Dinamo si s-au dus. Sunt sigur ca s-ar fi dus si daca ar fi primit 100 de bilete. Dar aia sunt rapidisti, nu stelisti. MARE DIFERENTZA. Au mai cerut ei in 200 si Vama ia luat la misto. Bine inteles ca stelistii nici nu au vrut sa auda sa stea la a-2-a despartiti doar printr-un cordon de jandarmi de rapidisti , doar daca nu voiau sa se sinucida bineinteles. V-o spune un aradean care nu este rapidist de niciun fel, dar care pe vremea studentiei in anii ’80 dar si mai recent, a fost si pe Dinamo si pe Ghencea si in Giulesti.
Forza UTA. La Anul In Liga I.

dinARAD (120 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 3:04

Maria Andries are dreptate. Am observat si eu ca Rapidul parca se blocheaza cind joaca meciuri importante. Daca ar fi jucat cum stiu ei si cum joaca deobicei, ii rupeau in doua pe Steaua, pentru ca Steaua, cu toate ca are jucatori foarte buni (si multzi), joaca slab si slab vor juca cit timp va fi Lacatus acolo. Rapidul pe linga Galatzi, m-i se pare cea mai buna echipa la ora actuala. Au un lot omogen si foarte valoros, dar nu au multe rezerve (ca Steaua) la nivelul titularilor. oricum, cred ca Rapid va cistiga in meciul de Cupa de joi. Cind joci pe Giulesti, cu acel public fantastic in spate este foarte greu sa fii invins. Bineinteles, numai daca Sumudica nu va da dovada de FRICA si va fi FRICOS ca si in meciul de luni.
Forza UTA. La Anul In Liga I.

dan ardelean (58 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 6:48

dar cu precedentul de la pandurii ce ne facem, fetelor? pare sa se fi stricat ceva in mecanismul de joc. cumva banii – eterna poveste a lui copos?

player (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 8:35

Daca portile au fost neregulamentare este foarte grav nu inteleg de ce se fac glume pe acest subiect.
Acuzatia este foarte grava si cred ca in primul rand FRF si Liga trebuie sa deschida o ancheta. Sunt destule instrumente care pot determina inaltimea dupa fotografii sau filme.
Daca se confirma Rapidul trebuie sanctionat.

Prudent (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 8:59

Asta da subiect de presa pentru Gazeta asa-zis a sporturilor, de fapt oficios al „celui mai galonat” club din Romania ! Cu dovezi, cu analize si acuze bazate exclusiv pe zicerile celor din Ghencea ca si cand nu s-ar fi inversat portile in a doua repriza, ca si cand proba se obtine doar cu parerile unora. Unde este impartialitatea ziaristica, de ce apar titluri gen „Dovada…” ? S-au terminat arsenalele de brichete, valize, comisii si acum hai sa lamurim de ce intr-un meci cu 4 ocazii Rapid si 2 Steaua discutam constant despre „Steaua a pierdut 2 puncte..”. Pentru genul asta de articole probabil se mai acorda si punctaje autorilor la finele anului, la categoria cel mai bun ziarist !

BOGDAN (2 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 10:17

NU AI CE SA LE CERI CRA-PI-DIS-TI-LOR.ETNIA,IN CARE S-AU NASCUT E DE VINA.PRIN ORICE MIJLOACE,TREBUIE SA FURE SI SA INSELE. CE S-AR FI ANTAMPLAT DACA JUCAU PE GHENCEA SI FACEAU CONSTATAREA CU DIMENSIUNEA PORTILOR? ERAU IN STARE SA SE DUCA LA UEFA!TOATA VIATA,S-AU PLANS CA AU FOST OROPSITI.DA,PT CA E NORMAL CA CEI INCORECTI,HOTI,SI MINCINOSI,SA FIE MARGINALIZATI DE SOCIETATE.MEREU ISI DAU ARAMA PE FATA:HOTUL FUGE PRIMUL,SI STRIGA”PRINDETI HOTII!”.DE ASTA SUNTEM ASA BINE VAZUTI SI IN EUROPA,SI IN VIATA CIVILA(FRANTA,ITALIA,ETC),SI LA NATIONALA CU ANTRENOR RAPIDIST,CARE FACE SELECTIA IN FUNCTIE DE COTIZATIA FIECARUI JUCATOR.ACEEASI MENTALITATE PAGUBOASA.CAND VOM SCAPA DE ASEMENEA SPECIMENE,VOM FII MAI BUNI,SI MAI BINE VAZUTI. PACAT CA A MURIT ANTONESCU PREA REPEDE!

titi (43 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 10:50

@ Maria ,ai un „umor” cam amar pentru Rapid. Nu stiu ce mari jucatori are Steaua in lot peste cei ai Rapidului,dar Sumudica a fost foarte fricos sa nu o comita.Cred ca Rapidului i-a lipsit in special Lazar (mai ales in repriza secunda )Povesti de genul poarta este mai mica este o „tampenie stelista” spusa in stilul ciobanului.Ce a aratat Steaua la randul ei ? Cu o „bara ” nu se face primavara in Ghencea.

Stelist 007 (1583 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 10:46

Este o rusine dac? au f?cut asa ceva s? misoreze portile

Stelist 007 (1583 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 10:52

Baft? steaua voi sunteti peste tot acas? portile vise deschid

undo (18 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 12:41

m-a dezamagit profund sumudica si toata conducerea rapidului pana la urma pentru ca toti au declarat inainte de meci ca e bun si un egal. pe giulesti, steaua fara suporteri, slabi cum sunt si nu am fost in stare sa ii batem…adica nu s-a vrut. preferam sa ratam 6-7 ocazii si sa dea steaua un gol nemeritat pe final (cum le sta in fire, ultimul caz, utrecht-steaua 1-1), macar ramaneam cu satisfactia unui joc reusit. asa, raman cu regretul ca m-am inghesuit ca un dobitoc la intrarea in stadion, unde functionau doar 2 turnicheti, luandu-mi 30 de minute sa parcurg drumul de la intrarea de la teatru pana la trib. a II-a. M-a dezamagit mai ales Sumudica pentru ca de la el in primul rand ma asteptam sa ii capaciteze pe jucatori si sa-i faca sa inteleaga ce inseamna un meci cu steaua si ca atare, sa vad acea atitudine. Parca a fost un meci al prieteniei… Se vede ca acest meci face parte dintr-o strategie clara (victorii cu echipele mici, nu se pierd derby-urile), strategie pe care rapidul nu a avut-o si anii trecuti si care poate sau nu sa dea roade. Personal consider ca 3 puncte ar fi fost mult mai importante, mai ales in contextul in cate cu pandurii tg jiu echipa s-a prezentat lamentabil si a scos un punct. Sincer, ma asteptam sa vad acelasi joc combinativ si debordant al rapidului, dar am fost neplacut surpins de meci, un meci dealtel foarte slab. Pacat…Mult succes Sumi, cat ai fost pe teren te-am iubit, mai ales pentru felul in care te luptai, incearca asta si de pe banca, s-ar putea sa-ti asa! SUMUDICA, FII FARA FRICA!

vasi (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 13:48

nu,maria…negru de ghiulesti!!…dar bucurosi ca au castigat un punct pe teren propriu cu Steaua!!!

Cristi (11 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 14:25

Din pacate, in Giulesti, notiunea de fair-play nu exista. Nicaieri in lume nu se face chestia aia cu emblemele , de pe tabela. Comportament de oameni primitivi.

undo (18 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 15:33

@bogdan, da, pacat poate te deporta si pe tine. Mai terminati mai oameni buni cu tampeniile astea, rromi sunt in toate galeriile, pentru ca sunt peste tot in romania. tin minte cum injura ii de mama focului p. marin pe tigani, iar in gand isi cerea scuze tatalui sau. Sa fim seriosi, ultima oara cand au venit pe giulesti, macar un sfert din galeria stelei era formata din rromi care la randul lor strigau din rasputeri la adresa tiganilor. Nici eu nu-i suport, din cauza comportamentului lor si nicidecum a etniei. Mai grav este ca acest comportament al lor, a inceput sa prinda radacini din ce in ce mai puternice si printre randurile romanilor. Asa ca pana una alta, dragi stelisti arieni, cu antrenor si fost capitan de etnie rroma, incercati sa argumentati obiectiv cand vorbiti de rapid, nu cu aceleasi clisee patetice (ex. tiganii fura, etc.). Trecutul nu vi-l puteti schimba si nicidecum renega, ati furat cat ati putut, mai ales la infiintare (direct in prima liga). Revenind la meci, acesta a fost foarte slab, din pacate reflecta starea actuala a fotbalului romanesc. Va sugerez sa mai urmariti si alte campionate, nu numai mizeria asta a lui mitica, sa vedeti diferente de comportament intre jucatorii nostri si ai lor… suntem foarte departe, iar prina stfel de atitudini pe teren, ne indepartam si mai mult.

MIMI (2 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 16:18

Dinu Gheorghe si-a cerut scuze pentru povestea cu tabela.Safta cand o sa o faca ?Daca portile erau neregulamentare ce l-a impiedicat pe dukadam sda conteste ? Si-a adus aminte a doua zi ?

MIMI (2 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 16:20

Vorbiti cu Iancu ,faceti contestatie si vi se dau toate meciurile pe 2 ani cu toate echipele si in toate competitiile castigate cu 3-0

ilpadrino (12 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 16:41

LACATUS L-A DOMINAT CLAR PE SUMUDICA. IN PRIMA REPRIZA L-A ASTEPTAT, IAR IN A DOUA PARTE CAND A VAZUT CA RAPIDISTII SE TEM, A SCOS STEAUA LA JOC SI I-A FACUT VRAISTE.

maria andries (1349 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 16:41

Pt. Gyerko Szabolcs-Laszlo, sa speram ca nu vor fi toate de la 11 metri 🙂

La rece (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 16:54

In Giulesti a fost si va fi intotdeauna ceva diferit fata de orice alta arena de fotbal. Indiferent daca Rapid castiga sau pierde. De-asta si sunt invidiosi toti ceilalti!

Bogdan (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 16:55

@undo, tu la ce meci te-ai uitat? unde a ratat rapid 6-7 ocazii? poate la incalzire :))

dinARAD (120 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 17:27

Stelistilor, ma scuzati ca ma bag si eu in seama asa ca neutru, dar citesc si ma crucesc.
1.Treaba cu etnia , este de gradinita. Pai fratilor, voi, Craiova si inca citeva echipe aveti procentaj mai mare de „oameni de etnie…” decit Rapidul. Voi stelistii aveti si foarte multi idoli de etnie rr… pe care nu vreau sa-i mai insir. Nu asociati Rapidul si Rapidistii cu acea etnie numai din dorinta de propaganda de prost gust ca sunteti ridicoli, nici voi nu credeti ce spuneti. „Negru de Giulesti” este mai mult „negru de Ghencea”. Nu uitati ca VOI ati fost prinsi la furat dintr-o benzinarie la intoarcerea dintr-o deplasare la Iasi (parca)… pot sa mai vin cu exemple si POZE si multe altele.
2.Chestia cu portile poate fi foarte usor controlata. Daca nu se controleaza, inseamna ca a fost o GLUMA, o VRAJEALA de-a lui Dukadam si Tatarusanu. DACA Becali vrea sa se controleze valabilitatea acestei „informatii”, Dragomir si prietenii lui de la comisii si Liga ar fi bucurosi sa o faca.
Forza UTA. La Anul In Liga I.

dinARAD (120 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 17:32

…continuare…3.Vreti sa va dau eu exemple (daca rapidistii nu o fac) despre LIPSA de fair Play din Ghencea, CEA MAI CRASA lipsa de fairPlay??? Ginditi-va la patronul vostru si la CINE a pierdut meciuri la masa verde, asta numai pe hotzii si teripuri ale FRF, Liga, Becali. Voi va legati de acea glumitza cu stema??? Ce mai spuneti despre „tzarcul” in care au fost cei 400 de rapidisti tinuti acum un an (sau doi) pe Ghencea… si multe altele. Apropo, rapidistii sau dus si 400 si s-ar duce si 100 la meci daca nu le dati mai multe bilete. Voi nu ati fost DE FRICA ca veti fi umiliti ca de fiecare data. La aia pe stadion nimeni nu are sansa nici sa se faca simtit macar. Liderii vostrii stiau ca nu l-i se vor da mai multe bilete si au mai cerut 200, la care Vama ia luat la mishto ca le mai da dar cu conditia ca trebuie sa stea la a-2-a. Stati linistiti ca nu va baga nimeni la a-2-a „despartiti de un cordon de jandarmi” ca va omorau nebunii aia si pe voi si pe jandarmi si Mustatza si compania stiau asta, DAR atit au asteptat „liderii” vostri si GATA , au gasit „motiv” sa nu se mai duca pe Giulesti. Bai fratzilor, gura mai mica ,Chiar ca incep sa cred si eu ca nici in ziua de azi NU ati scapat de influenta lui Stalin, cel mai mare ipocrit, mincinos , propagandist si destabilizator din istorie. Mai si ginditi inainte de a scrie.

cosmin (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 17:33

sumudica se tot lauda ca e rapidist pana in maduva oaselor,ca a stat cu galeria si ca simte spiritul rapidului..pai bine mai sumi-gol..,eu unul te cred pt ca ne-ai demonstrat..dar daca tot te lauzi cu toate astea,cum poti sa joci la 0-0 un meci acasa?! cu oricine!! nu conteaza ca e victoria branesti,alro slatina,steaua sau dinamo!! tu trebuie sa joci orice meci la victorie in giulesti cu oricine ar fi si ar trebui sa stii asta!! daca nu stii,iti spunem noi,iar daca nu esti de acord,cu tot respectul, esti liber sa pleci!!

hooliganu999 (22 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 18:29

Parerea mea e ca ambii antrenori s-au temut…..meciul a avut momentele lui…..putea conduce Rapid la pauza,putea marca Steaua la cele 2 bare..asa cum pe final putea marca Herea…..daca unul din aceste momente era fructificat altele erau articolele in presa.
Ca antrenor indiferent la ce echipa afost eu nu l-am vazut pe Lacatus sa riste..niciodata…acum alibiul sau sunt barele…dar hai sa recunoastem..nu au fost faze de joc cursive sau lucrate…la una chiar a sarit mingea din Balaj

razvan (5 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 19:41

Mai, articolul tau cu tenta rapidista e usor jenant. Nu s-au plans oficialii stelisti de portile lasate, au atras doar atentia. Si daca pe bune portile au fost lasate, cine esti tu sa ironizezi? Nu iti pare ciudat ca au scos portile dupa joc? Iti spun eu, nu fac asta la fiecare meci. Ce ai facut tu aici, cronica unui meci slab al rapidului, a fost o pierdere de timp.
n.b. am comentat ca si protest la irosirea a 1 minut din viata mea, citindu-ti articolul.

DORIN_MADRID (2 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 21:35

bogdan zici de maresalul antonescu?Aham ok atunci zimi si mie cati rromi sunt in echipa rapidului si cati in echipa stelei,si sa iti mai zic ceva ca am citit si mai sus cu lacatus de sange rrom si banel acel jardel al stelei cu sange rrom si cu trecutul destul de negru al stelei cu tendinte rrome in istorie,cred ca balanta e destul de inclinata spre steaua care e destul de patata de furtisagurile comuniste si tiganesti si becalizarea stelei care iar e o tiganie curata dar in fine,eu nu sunt multumit de acest derby sincer nu ma asteptam,decat asa mai bn luam 1 de la steaua dar se juca mai frumos sumudica chiar a fost neinspirat si se vede destul de mult lipsa experientei daca era mircea lucescu defila rapidul cu steaua FZRB

DORIN_MADRID (2 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 21:44

SI SINCER ACEST ARTICOL NU E DELOC RAU CHIAR SUNT PLACUT SURPRINS DE COMENTARIU ACESTEI JURNALISTE CU TENTA DE AROGANTA LA ADRESA AMBELOR ECHIPE,SI A AMBILOR ANTRENORI,UNA PESTA ALTA RROMI SE GASESC IN GHENCEA DACA NU STITI UNDE INTREBATIL PE BANEL SAU PE LACATUS,EI CU SIGURANTA VOR STI UNDE SA VA INDRUME CATRE SATRA LOR BECALIZATA CU TENTA DE MODERNIZARE,MODERNIZARE DOAR ASA FOLOSIND CUVANTUL CA IN ACEEA SATRA NUMITA STEAUA SE VB CA LA USA CORTULUI INCEPAND CU BULIBASA BERBECALI SI CONTINUAND CU JARDEL NOUL CAPITAN AL SATREI SI TERMINAND CU ANTRENORUL SATREI CA..CA…TUS….ASA SA VA AJUTE DUMNEZEU

antonpan (6 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 21:51

Nu stiu daca ati observat,
dar la marile echipe se monteaza portile
dupa ce jucatorii sau incalzit pe teren.

alt player (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 22:11

@bogdan – cat de penibil esti mey arianule. apropos, se scrie INTAMPLAT NU ANTAMPLAT , dar tu esti arian din celebrul cartier militari si ai facut studiile la Sorbona. Te-ai prins ca am scris militari cu ”m”? Iar pentru cultura ta generala ( aia care se dobandeste prin scris,citit,etc ,nu cea care creste pe camp) afla ca SCOALA A FOST GRATUITA!! Inclusiv pentru tine , arianule care esti tu arian ( atentie: ARIAN nu este totuna cu AERIAN , vezi DEX).

MCMXXIII (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2010, 22:53

razvane esti praf. Portile pe giulesti se demonteaza intotdeauna dupa fiecare meci. Si mai e ceva. O poarta nu se bate mai jos sau mai sus cum vrea muschiul fiecaruia. Are un sistem de prindere omologat care nu permite sa o asezi cum vrei tu inainte de meci. In asta consta validarea unui teren la inceput de campionat.

cetatean roman! (1 comentarii)  •  11 noiembrie 2010, 1:37

Maria, ai niste colegi foarte dezinformati…mereu se scot portile in Giulesti (probabil le e mai usor de intretinut terenul)
De ce poza cu Tatarusanu nu-l cuprinde in intregime? De ce se fac speculatii pe o poza de la jumatate?
Daca Tatarusanu simtea ca e poarta mai mica sigur ar fi atentionat lucrul asta arbitrului.
Una peste alta e un „scandal” facut de presa pentru a ramane in mintile oamenilor, a celor care inca cred in voi, in tot ce scrieti cand e legat de scandaluri si care in viitor va continua „sa ajute” in a face „tigani” o masa de oameni. Nu suntem un popor educat dar nici presa nu e departe de ceea ce suntem.

Comentează