Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Avem handbal!

HCM a reuşit calificarea la care visează „granzii” din Liga 1

„Am scris o parte importantă de istorie”. N-a spus-o un fotbalist, nici un fost fotbalist, a spus-o handbalistul George Buricea, după ce HCM s-a calificat în optimile Ligii Campionilor. […]

duminică, 28 februarie 2010, 7:40

HCM a reuşit calificarea la care visează „granzii” din Liga 1

„Am scris o parte importantă de istorie”. N-a spus-o un fotbalist, nici un fost fotbalist, a spus-o handbalistul George Buricea, după ce HCM s-a calificat în optimile Ligii Campionilor. Un director turc, un antrenor sîrb, plus 21 de români, cehi, croaţi, unguri şi sîrbi (adică „o familie”, cum îi alintă tehnicianul Zoran Kurtes) ne-au urcat la loc în elita handbalului masculin.
O parte importantă de istorie se poate scrie şi în faţa a 1000 de spectatori, cu un buget de 1 milion de euro pe sezon şi cu transferuri de la Medgidia. Se scrie şi în faţa unor adversari cu bugete de cel puţin zece ori mai mari. Scuzele de serviciu în fotbal nu funcţionează în handbal. Probabil pentru că nu sînt decît scuze.

Performanţa asta n-a ieşit din nimic, ca o zînă dintr-un bostan. Lui Ali Nurhan, directorul executiv,  nu i s-a năzărit peste noapte să devină voievodul handbalului românesc, deşi  existau premise de natură istorică să poftească aşa ceva. Probabil nu l-aţi văzut prea des certîndu-şi jucătorii la microfon în toiul nopţii. Dar de certat, i-a certat. Cînd au jucat „atît de catastrofal” cu Valladolid, de exemplu. HCM s-a apropiat pas cu pas de victoria de sîmbătă. A crescut în fiecare sezon, cărămidă peste cărămidă, şi nu s-a găsit nici un isteţ prin preajmă să dărîme totul cu latul palmei. Norocul ăsta nu-l au echipele de fotbal!

„Am muncit mult pentru victoriile astea!”, spunea Kurtes. Dar trebuie să fie şi altceva decît munca la mijloc, nu-i aşa? Pentru că şi în fotbal se munceşte, nu glumă! Handbaliştii par să evolueze în altfel de lume, decentă şi perfect explicabilă. O lume în care e suficient şi un singur suporter ca să te simţi motivat. „Cea mică m-a urmărit din faţa televizorului!”, mărturisea după meci „extrema” Laurenţiu Toma.

Poate forţa grupului explică succesul. Poate liniştea din jurul echipei, tulburată, culmea, de nişte ultraşi din fotbal, care au spart geamurile autocarului HCM, în Suedia. „Aşa sîntem noi, românii. Ne facem rău unii altora!”, a oftat Nurhan.
Au trecut trei ani de atunci. Noi, românii, avem din nou handbal. Şi la fete, şi la băieţi. Ne-am recuperat unul dintre sporturile noastre de moral. E doar o chestiune de timp pînă cînd handbalul îşi va recupera şi publicul pe care-l avea în anii ’70. Pentru că şi nouă, românilor, ne plac învingătorii. Şi noi avem nevoie, ca toţi oamenii, de victorii. Nu neapărat din fotbal.

Comentarii (47)Adaugă comentariu

dani (1 comentarii)  •  28 februarie 2010, 20:13

nu poate fi comparat fotbalul cu nici un sport. ma bucur pt. echipa de handbal si le doresc succes.

the_kop (1 comentarii)  •  28 februarie 2010, 20:15

scuze sugarlips n-am citit articolul…nu ma intereseaza gatu,birtalan,bedivan,durau desi in ’80 la 22-19 ala mi-am rupt mina …doua lucruri vreau acum:numele comentatorului de la inter-dinamo si adresa lui.

tibi (1 comentarii)  •  28 februarie 2010, 20:18

fotbalul este sportul rege deci nu poate fi comparat cu alt sport,fara fotbal nu prea a-ti mai avea ce scrie, nu a-ti mai fi atitia ziaristi, ce-ati mai pune pe masa copiilor vostri asa ca ar fi bine sa respectati acest sport iubit de lumea intreaga si sa nu il mai comparati cu alt sport.

alwn (9 comentarii)  •  28 februarie 2010, 20:20

Nu maria n-avem handbal. O calificare in primele 16 ale ligii ar fi performanta mare pt bulgaria nu pentru romania. Avem in palmares 4 titluri mondiale si 3 cupe ale campionilor europeni deci hai sa nu ne mai entuziasmam atat pt o prezenta in primele 16.

Ionut (1 comentarii)  •  28 februarie 2010, 20:29

Felicitari HCM!!!!
Asta cu fotbalul imi pare rau sa o spun VOI PRESA veti cea mai amre parte de vina pentru toti semidoctii pe care ii tot intrebati verzi si uscate, VOI PRESA le bagati microfoane in gura noaptea sa isi injure jucatorii si suporteri. Si ca sa te conving ca am dreptate ca VOI PRESA ati facut cel mai mare rau fotbalui in special si sportului in general, Maria draga ai facu un editorial in care ai pus in balanta o mare victorie a HCM-ul a handbalului cu impotenta din fotbal.

gigi (4 comentarii)  •  28 februarie 2010, 20:42

Şi noi avem nevoie, ca toţi oamenii, de victorii. Nu neapărat din fotbal.

ADEVARAT !!!!!!!

gigiduru (5 comentarii)  •  28 februarie 2010, 21:15

Va felicit ca ati auzit de sportul numit „handbal”. Va vand si un pont: exista o echipa romaneasca feminina care in ultimii trei ani a trecut mereu de faza grupelor in Liga Campionilor iar anul trecut a ajuns in semifinale,anul acesta urmand sa joace aproape sigur iar semifinala. Ii zice Oltchim Ramnicu Valcea si e campioana Romaniei la handbal feminin. E bine ca va mai treziti din cand in cand si mai scrieti si despre altceva decat despre umorile stiti dv. cui.

alexandru matei (2 comentarii)  •  28 februarie 2010, 21:15

Maria,

Stiu ca Unirea ar putea fi un model. Dar nu e. Bucsaru a bagat bani şi mai ales inspiraţie pentru o echipă de CL. Acum însă a făcut profit şi închide prăvălia. Am fost la meciul cu Liverpool, oamenii se întrebau cât mai rămâne echipa în A. Bucşaru e inteligent, dar asta nu îl împiedică să fie cinic. Să dai naştere unui copil, să-l creşti până la şapte ani, după care să-l laşi pe stradă mi se pare mai rău decât să nu faci copilul deloc.
Poate voi vedea că m-am înşelat. Deocamdată, e chiar aşa. Un model de echipă pentru fotbalul românesc ar fi cea în care banii câştigaţi sunt investiţi şi lor li se adaugă alţii, pentru performanţă.
Joi, Unirea a luat trei goluri în 30 de minute. Dacă Liveroopl nu se oprea acolo, mai lua câte unul la 10 minute. Ăsta mai e model, sau modelele noastre vin din aceeaşi gândire care stă la temelia echipelor noastre de fotbal?
Alexandru

m68 (21 comentarii)  •  28 februarie 2010, 21:19

Bravo fetit-o, felicitari pentru articol.Esti foarte buna.

hdjas (1 comentarii)  •  28 februarie 2010, 22:31

daca nu e articol de fotbal nu intereseaza pe nimeni ….. rusine sa ne fie

Spider (4 comentarii)  •  28 februarie 2010, 22:31

Bravo Maria Andries, mi s-a facut pielea de gaina cand am citit aceste randuri. Fiind constantean si mai ales suporter HCM nu pot decat sa iti multumesc pentru acest articol… nu ma gandeam ca o sa se scrie vreodata despre echipa noastra.. ca toti ziaristii cauta nuami fotbal scandaluri .. gigi migi .. borcea .. si altii.. tin sa-ti fac si o precizare.. geamurile sparte de la stockholm au fost la autocarul suporterilor dar ma bucur ca am fost si noi bagati in seama 😛 Dupa amaraciunea cu FARUL putem sa ne bucuram si noi putin … cu HCM-ul 😛

Banu Manta (1 comentarii)  •  28 februarie 2010, 22:35

Imi pare rau ca noi romanii am ajuns sa scriem pagini de istorie in handbal calificindu-ne in optimi… Noi eram spaima tuturor in sportul asta, si la feminin si la masculin, dar din pacate lipsa de investitii in infrastructura si in juniorate a facut sa ajungem sa ne bucuram ca am depasit faza grupelor. Oricum, pe Veszprem n-o batem ca aia au terminat pe primul loc in grupa lor, si au o echipa care zic eu ca se bate pt primele 4 locuri in CL. Spor si felicitari totusi, pentru asa performanta, care a fost (recunosc) favorizata de meciul cistigat din greu cu Montpellier

skolari (1 comentarii)  •  28 februarie 2010, 22:44

super articol!

AlMariiCristian (1 comentarii)  •  28 februarie 2010, 23:15

Felicitari pentru articol, si intradevar „E doar o chestiune de timp pînă cînd handbalul îşi va recupera şi publicul pe care-l avea în anii ‘70.” Sunt unul din cei recuperati.

seby (1 comentarii)  •  1 martie 2010, 0:13

incep sa ma felicit ca am ales sa practic handbal si nu alte sporturi.de fapt oricum sunt mandru de treaba asta,dar acum chiar am motiv sa imi aleg modele din Romania,caci am vazut multi copii de seama mea,care la fotlbal,au modele din afara tarii…eu sunt privilegiat din punctul asta de vedere…foarte frumos articol,speram sa nu fie ultima ocazie sa citim un asemenea articol…deja visez cu ochii deschisi ca intr’o zi voi citi interviuri si cu mine in gazeta:d…scuze daca am pus monopol pe acest comentariu…

alicsandru (5 comentarii)  •  1 martie 2010, 0:42

Citesc acest articol si ma umplu de regret ca m-am lasat de acest sport la o varsta prea frageda. Felicitari HCM, felicitari Oltchim.

Andrei (1 comentarii)  •  1 martie 2010, 1:02

Doamne ajuta ca mai baga lumea in seama si handbalu !!! Avem performante si in ziare citesti ici-colo 2-3 randuri. Daca cumva vantul indrazneste sa mute firele de iarba de pe Ghencea de pe stanga pe dreapta se scriu 10 pagini. Promovati mai bine si mai mult rezultatele din Handbal.Bravo lor 😀

florin (5 comentarii)  •  1 martie 2010, 1:57

sunt si eu unul „recuperat”. si ma bucur. le urmaresc si pe fete si pe baieti si imi creste inima cand vad cum castiga uneori. bravo HCM. multumim pentru articol. lucrurile bune nu raman nerasplatite.

diesel (1 comentarii)  •  1 martie 2010, 2:33

Bravo pt articol , in ritmul asta o sa intru mai des pe gsp
Felicitari

van_damme (5 comentarii)  •  1 martie 2010, 2:46

Nici cand ai scris articolul asta nu te-ai putut abtine sa nu faci referire la fotbal… Poate era mai frumos daca nu vedeam cuvantul fotbal de atatea ori in text, in primul rand pentru ca o astfel de comparatie mi se pare stupida..
fotbalul e o industrie, handbalul e un sport..

Oricum ma bucur tare mult pentru HCM si le doresc bafta in continuare. La fel si fetelor de la Oltchim 🙂

k pax commander (35 comentarii)  •  1 martie 2010, 4:59

avem si am avut mereu handbal!dar ce folos,atita timp cit nu-i fotbal,pe aproape nimeni nu intereseaza celelate sporturi…generatii dupa generatii au cistigat aproape totul in canotaj sau gimnastica,spre exemplu,dar nici una nu a fost „generatia de aur”precum presa a numit generatia lui hagi,care sincer vorbind nu a rupt gura tirgului!inoi,romanii nu stim pur si simplu sa „exploatam” sportul.o mare vina aici revine guvernului,care nu este un stare de nimic,cind vine vorba de infrastructura sau fonduri decente pentru sportivii de performanta!cine a facut sport de performanta stie ce vreau sa spun.ca sa ai public trebuie mai intii sa ai sa-l atragi la sala (daca ai) apoi sa faci lumea sa creada in „produsul” tau.nu intimplator,HCM joaca meciurile la buzau! sa auzim numai de bine.

Mihai (28 comentarii)  •  1 martie 2010, 7:14

In primul rand, ma bucur ca se scrie si de alte sporturi din cand in cand. Frumoasa victorie, felicitari.
In al doilea rand, o precizare si o nedumerire.
Precizarea: am fost campioni mondiali de 4 ori, am castigat 3 Cupe ale Campionilor, am jucat nenumarate finale si semifinale.
Nedumerirea: De ce este o performanta deosebita calificarea in 16 zecimi?
Nu e ca si cum ai spune ca e o mare performanta calificarea in 16 zecimile Cupei Libertadores a unei echipe de fotbal Braziliene?
Chiar imi doresc un raspuns logic, poate nu inteleg eu.

Cata (8 comentarii)  •  1 martie 2010, 8:00

cred ca cel mai bine ar fi sa te rezumi la fotbal. handbalul e pentru oameni civilizati. nu-l tiriti in mocirla voastra.

Lucian Lerghievici (111 comentarii)  •  1 martie 2010, 10:12

Da Maria de acord cu tine. Bravo!

hooliganu (22 comentarii)  •  1 martie 2010, 10:25

Avem public calificat pt.fotbal dar nu avem echipe care sa se ridice la nivelul lui,nu avem public pt. handbal,cu exceptia celui de la Valcea,insa avem echipe de calitate,sa nu uitam ca in ultimii ani handbalul,masculin si feminin,a fost singurul sport care ne-a adus trofee europene.Rezultatele atrag publicul, se creaza o emulatie dar in marea lui majoritate este public de fotbal,care se comporta ca atare.Oricum interesul in jurul handbalului e in crestere,asa cum in unele orase exista un public iubitor de baschet senzational[Cluj,Ploiesti,Targoviste,Timisoara,Pitesti]

stresu (67 comentarii)  •  1 martie 2010, 12:44

Bună Mari,

Felicitări handbaliştilor din Constanţa !

Felicitări pt. articol, dar cu o remarcă: voievodul handbalului românesc nu este Ali Nurhan, turcul de la HCM ci Ioan Gavrilescu de la Oltchim, omul care a făcut ca ora exactă în handbal să se dea de la Rm. Vl.

În rest toate bune prinţesă !

A… era să uit… A VENIT PRIMĂVARA FRUMUSEŢE – Baftă multă !

Spider (4 comentarii)  •  1 martie 2010, 13:04

Pentru Mihai

Nu e cum zici tu.. gandeste`te ca nationala noastra de handbal masculin la ora actuala nu mai sperie pe nimeni.. ne`am calificat si noi la un mondial dupa ce a mituit omer arbitrii. Si nationala noastra de fotbal e in aceeasi oala cu nationala de handbal. Si acum explicatia logica.. E ca si cum ai compara nationala de fotbal a Romaniei cu cea a Braziliei. deci NO CHANCE !

alwn (9 comentarii)  •  1 martie 2010, 15:51

cata

mocirla e mare si la handbal da nu stii tu. „Oameni civilizati” te referi cumva la tadici? :))
Mie imi place handbalu dar cand vad in cupele europene numai arbitraje gazdare, cam cum erau la fotbal in anii ’80 mi se cam ia..
Cat despre constanta, e un loc in optimi, hai sa nu facem nunta

alex (1 comentarii)  •  1 martie 2010, 18:19

Poate o da Dumnezeu sa se faca si la Constanta o sala de sport moderna!
Forza HCM!

durden (209 comentarii)  •  1 martie 2010, 18:47

da,bravo!!asta da articol!si ai dreptate,publicul va reveni!

gigi (1 comentarii)  •  1 martie 2010, 19:47

Multumim pt articol. imediat dupa meciul cu grecii am scris un comment in care ceream un articol si despre aceasta minunata echipa…..nu doar fotbal, fotbal, fotbal (de fapt scandaluri si mizerii din fotbal).

@alwn: chiar daca sunt doar optimi, gandestete ca echipa nu a batut doar un adversar mai slab si s-a calificat acici, ci au fost victorii si cu echipele puternice din grupa, plus alte victorii de prestigiu din anii trecuti. Am putea sa ne mai bucuram si noi acum, ca in rest sportul romanesc este intr-o mare suferinta.

alwn (9 comentarii)  •  1 martie 2010, 19:59

gigi

Sa ne bucuram, de acord. Au fost cateva rezultate mari (montpellier sau egalul de la valladolid) de acord si asta. Da noi romanii prea usor facem nunta si pe urma inmormantare. Eu zic sa ne bucuram cu masura si sa mai pastram ceva si pt finala :))

Werder (2 comentarii)  •  1 martie 2010, 20:34

este imbucurator ca lumea a inceput sa vina la handbal, baschet, rugby, hochei si mai lasa naibii fotbalul care a inceput sa fie plin de scandaluri si injuraturi ca la usa cortului. Cat timp in lumea fotbalului, nu a sportului pt. ca acolo este alta lume, s-au adunat tot urmaritii penali si inculpaltii nu o sa fie in veci performante.

expert handbal (1 comentarii)  •  1 martie 2010, 20:38

in general , corect, dar…
1.constanta are jucatori adusi de la baia-mare, timisoara , dinamo.. nu numai de la medgidia .
2. bugetul e undeva la 2 – 2,5 milioane euro pe an .
3.nu sunt deloc niste fecioare neprihanite vizavi de jocuri de culise -vezi arbitraje bune ,presiuni pe comisia de delegari…
4.antrenor foarte bun + jucatori straini de valoare.
FELICITARI

alex (345 comentarii)  •  1 martie 2010, 21:01

E asa, un sentiment de satisfactie, avand in vedere gradul destul de ridicat al competitiei supreme continentale si bugetele colosale ale marilor cluburi europene fata de bugetul alocat anual echipei de la malul marii.

valeriu (13 comentarii)  •  1 martie 2010, 21:12

UN COMENTATOR DE LA VOI SCRIA IN 2008 CA
ROMANCELE N-AU VALOARE IN HANDBAL SI CA N-AU
CE CAUTA LA EUROPENE (ATUNCI H.N.S-A DESCALIFICAT
MACAR DE SI-AR FI CERUT SCUZE).
NOROC CA IN HANDBAL AM AVUT ZECI DE HAGI CARE CU PASIUNE SI PERSEVERENTA ,INFRANGAND NENUMARATE
GREUTATI,SE DEDICA ACESTUI SPORT VALORIFICAND
TALENTUL FETELOR SI BAIETILOR NOSTRI.

andrei (15 comentarii)  •  1 martie 2010, 21:21

multumesc pt articol, e bun.
dar cred ca putea sa fie si mai bun fara exercitiul antitezei cu fotbalul. pare ca si atunci cand vreti sa scrieti despre alte sporturi, nu o puteti face decat daca le puneti in opozitie cu fotbalul.

alin (1 comentarii)  •  1 martie 2010, 21:22

maria, ce onoare, sa te cobori tu la nivelul handbalului, extraordinar… serios, credeam ca nu stii ca exista sportul acesta….

alwn (9 comentarii)  •  1 martie 2010, 22:12

Werder

Esti un visator.
Ca sa se „inghesuie” lumea la sporturile mentionate ar trebui sa avem si rugby, basket sau hockey. Avem un pic de handbal, mai mult la feminin, dar banuiesc ca nu stii cu cine joaca etapa urmatoare in campionat, nu? :))

Werder (2 comentarii)  •  2 martie 2010, 1:52

@alwn- am vazut o sala plina la meciul Mobitelco Cluj – Asesoft Ploiesti, la Arad intre ICIM vs Targoviste au fost 2000 de spectatori in sala (baschet in caz ca nu stiai), la rugby intre Romania vs Germania a venit destula lume tinand cont de vremea de afara. La Miercurea Ciuc ii religie hocheiul mai tot timpul ii multa lume in patinoar. Visator nu sunt, ci realist. Arata-mi un stadion din Romania care sa fie macar 50% din capacitate ocupat etapa de etapa din liga 1, cred ca nu o sa reusesti.

hapciu (4 comentarii)  •  2 martie 2010, 14:21

D-ra Maria,

Nu sunt un fan al d-voastra, ba dimpotriva… as spune ca nu excelati in meseria d-voastra, dar e parerea unui umil cititior care sigur in afara timpului alocat citirii unui blog are si alte lucruri de facut.
Nu scriu presa, nu scriu articole nicaieri dar sigur ca d-voastra scrieti ca sa aveti cititori, ei bine, sunt unul dintre ei… pentru ca iubesc sportul, sportul in general.
Ideea e ca atunci cand e handbal, mut telecomanda televizorului pe postul care transmite meciul.
Fotbalul se vinde cel mai bine, gigi de la Steaua e fantastic, e talismanul si esenta voastra de-a fi profesionisti. Nu exista stiri la tv fara el, nu exista prima pagina fara elucubratiile lui, nu exista presa scrisa sau vorbita fara gigi. Nu exista…
E Steaua un brand, reprezinta clar procentul cel mai mare al suporterilor la nivel national, dar ne-am saturat de stiri cu gigi, ne-am saturat de presa voastra in care el e eroul principal.
Sa revenim la handbal, intreba cineva de ce daca suntem castigatori ai campioantului mondial de handbal de 4 ori (e adevarat ca vreo 2 sau 3 editii s-au castigat parca la handbal in 11), de ce sa reprezinte calificarea lui HCM in optimile Ligii un moment istoric.
Simplu, pentru ca HCM este prima echipa romaneasca masculina calificata in optimile Ligii Campionilor indifrent de sport. De-aia e istorie… pentru ca asta e situatia. Cand altii castiga Liga Campionilor noi ne bucuram pentru cel mai bun rezultat, adica optimile Ligii… e realitatea si pana la urma daca ani de zile nu se intampla, atunci cand se reuseste, oare nu trebuie sa ne bucuram?
Pentru ca mai puteau trece 20 de ani si noi la nivelul sportului masculin de echipa sa nu avem vreo formatie masculina calificata in Liga Campionilor.
Sunt si microbist, accept ideea ca fotbalul e sportul rege, dar atunci cand HCM scoate capul in Europa, cand Oltchim castiga cu Viborg, vreau sa gasesc site-ul gazetei pe prima pagina cu aceste stiri, cu discutii pe marginea jocului, cu analizele d-voastra profesioniste.
Sincer, eu cred ca asta nu e presa… ci o manelizare, o indobitocire continua. Desi e primavara afara, cu un articol nu se face primavara in presa noastra sportiva…
Succes!

sorinaccio (1 comentarii)  •  2 martie 2010, 21:12

Maria, scrii frumos, dar aici nu sunt de acord cu tine. Performanta e buna, dar sa nu uitam ca e abia primul tur din CL la handbal si s-au calificat 4 din 6; adica aproape toata grupa. Asa ca nu prea e comparabil cu fotbalul. Ai vrut sa-ti iasa „metafora” dar ai cam fortat.

gil (19 comentarii)  •  2 martie 2010, 21:39

e bine ca mai scrieti si despre alte sporturi,felicitari

Sq# (1 comentarii)  •  2 martie 2010, 21:40

Rusine. Un articol slab. 4 din 6 se califica, deci, destul de putin sa fim sinceri. Sunt echipe din handbalul nostru care castiga trofee in Europa si bat echipe campioane in CL, putem chiar spune ca se bat pentru trofeu si… surpriza: Maria Andries nu pomeneste despre acele performante.
Un articol ce se vrea a fi mare despre o echipa si o performanta ce se vor a fi mari.
Inca o data rusine Maria ca ti-ai permis sa publici un articol despre handbalul romanesc in care nu spui nimic de Oltchim.

alinst (24 comentarii)  •  2 martie 2010, 23:26

avem handbal si il avem de mult,dar voi nu il vedeti de becali,borcea si altii ca ei…de oltchim ati auzit?am mai scris odata dar commentul nu a aparut

Expert (1 comentarii)  •  2 martie 2010, 23:33

Da baiatule cu „civilizatia” – TADICI a facut primul istorie dupa revolutie in handbal cu metodele lui si nu altele, oricum f.f. eficiente ! Recapitulare: primul care a trecut in grupele principale in liga campionilor (2 echipe se califica la fete) A castigat Cupa Cupelor, medalie de argint la C.M , dupa 25 de ani de „seceta”, A calificat nationala dupa 32 de ani de 2 ori la J>O Mai vrei ?

Diana (2 comentarii)  •  3 martie 2010, 20:03

Multe din lucrurile deja comentate le-as fi mentionat si eu, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Printre ele: HCM nu are numai transferuri de la Medgidia si ca e culmea ca aceasta echipa si de fapt Constanta in sine sa nu aiba o sala de sport competitiva.
Oricum felicitari intregului club, chiar daca din grupa s-au calificat mai multe echipe sa ne uitam si care sunt acestea. Si chiar daca nu vom trece de optimi, iesim cu fruntea sus. Modul in care baietii au luptat pana acum e exemplar.
Oare cand voi deschide un ziar de sport si voi zari o prezentare a HCM-ului ori voi citi un articol despre portarul golgheter Mihai Popescu, capitanul Laurentiu Toma sau Florin Nicolae, cel care a dat semnalul revenirii in meciul cu Montpellier (lista poate continua)?

Comentează