Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Nu ne mai insultaţi!

Un candidat la Primăria Capitalei crede că mersul la biserică e la fel cu mersul la stadion. Ambele duc la urne

Permalink to Nu ne mai insultaţi!
joi, 14 aprilie 2016, 2:36

„Contribuabilii creştini au dreptul la catedrală, aşa cum microbiştii au dreptul la arenă naţională”. Politicienii încep să spună ce gândesc cu adevărat. Nici o deosebire, pentru ei, între fotbal şi religie. Ambele sunt umile unelte în lupta pentru voturi.

Cel care i-a aruncat pe creştini în groapa cu ultraşi e Marian Munteanu, candidat la Primăria Capitalei. După criteriul unic al cantităţii, a împărţit contribuabilii în „bisericuţe”. Unii se roagă la Dumnezeu, alţii la Hagi. Tot aia e. Tot public-ţintă al demagogilor. Contribuabilii creştini microbişti ies cei mai jumuliţi din acest raţionament demn de o impostură intelectuală mai puţin experimentată. Dar contribuabilii liber cugetători care se uită la snooker, ei ce merită?

Să afirmi aşa ceva înseamnă că nu înţelegi nici religia, nici fotbalul, nici impozitele şi taxele, nici Constituţia. Pentru a fi mai convingător, Marian Munteanu bagă în aceeaşi oală şi cultura. „Iubitorii de teatru au voie să aibă un Teatru Naţional care a costat vreo 170 de milioane de euro, renovarea”, spune minerul logicii, citat de Mediafax.

Tot ce eşti, tot ce iubeşti, tot ce aperi, toate credinţele tale, toate bucuriile tale, tot ce-ai pierdut, tot ce-ai sperat, toate astea pot şi sunt folosite împotriva ta, în goana pentru putere. Nimic nu mai e sfânt.

Electoratul, în criză de imagine

La această campanie electorală cotizăm toţi, prin subvenţii de la bugetul de stat. La ce avem dreptul în schimbul acestei finanţări? La inepţii monumentale. La sfidări cât o catedrală. La dispreţ cât Arena Naţională.

Ca să-l parafrazăm pe domnul Munteanu, iată, românii au dreptul ca, pentru „bănuţul acela al lor”, să fie jigniţi. Să fie judecaţi la grămada cu terci. Să fie consideraţi nişte bipezi unidimensionali, care merg fie la liturghie, fie la meci, fie la teatru. Să fie trataţi ca nişte jumătăţi de creier ataşate la un tub digestiv, fără memorie, incapabili să discearnă binele de rău, neruşinarea de buna credinţă, fotbaliştii de sfinţi, sloganiada de golaniadă.

Conform estimărilor Autorităţii Electorale Centrale, 30 de milioane de euro, cel puţin, vom plăti pentru drepturile astea.

Candidaţi urmăriţi penal n-ar candida, dacă ar avea o părere cât de cât onorabilă despre electorat. Partidele care iau „bănuţul” contribuabililor nu ar sprijini astfel de candidaturi dacă ar avea o imagine respectabilă despre alegători. Indiferent de culoare, politicienii cred cu tărie că doar câţiva dintre contribuabili dau „bănuţul” pentru tribunale. Iar ceilalţi, mulţi, au dreptul la teatru TV de prost gust şi la Circul de Stat reinventat.

Cristian Popescu Piedone n-ar reveni în politică, dacă n-ar fi convins că românii uită totul după trei zile de doliu naţional. Şi că locuitorii Sectorului 4 merită exact ceea ce s-a întâmplat pe 30 octombrie 2015.

Târnăcopul dat peste raţiune şi bun simţ de Marian Munteanu se înscrie în şirul insultelor publice, pe care le primim din partea politicienilor în schimbul „bănuţilor” noştri. Toţi candidaţii se aşteaptă să reacţionăm aşa cum am reacţionat în ultimii 26 de ani: să punem ştampila şi să întoarcem obrazul.

Şi asta nu pentru că ne consideră civilizaţie creştină. Pentru ei, se pare că nu reprezentăm mai mult decât o turmă cretină, care paşte afişe.

Comentarii (90)Adaugă comentariu

Nicco (11 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 15:02

Toate bune si frumoase, aveti/am/avem dreptul sa ne revoltam, poate aveti/am/avem dreptate, dar nu pare de bun gust sa acuzati, pe cineva care a incasat lovituri cu ranga si cu tarnacopul, ca ar fi el insusi manuitor de tarnacop. Nici metaforic. Se pot imagina o infinitate de metafore...

George Poteras (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 15:03

Cred ca dumneavoastra ne insultati cu articolele pe care le scrieti atunci cand nu mai aveti subiecte pertinente.

zotta (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 15:05

Esti dusa cu pluta, cucoana. Faci jocul pentru Fii Rea, asa este?

Maxentiu (41 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 15:15

N-am inteles unde e insulta? Pe mine nu ma deranjeaza comparatia dintre credinciosi si ultrasi, pe dvs. ar trebui sa va deranjeze cu atit mai putin, ca nu va incadrati in nici o categorie.

2Shy (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 15:20

Duduie, un candidat urmarit penal are tot dreptul moral sa candideze. Dreptul moral i-ar disparea daca ar fi condamnat. Imi place cum o dai virgina dar ai o gandire stalinista, caci numai aia ii priveau pe toti ca fiind vinovati. Invata cu ce se mananca democratia inainte sa sustii aberatii. Pot oricand sa-ti dau lectii in democratie, la orice ora, ca sa-ti demonstrez logic cat de aberanta e gandirea ta.

Nu conteaza (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 15:31

Hai ca de data asta ai dat o in bara....ca sa ma exprim in termeni fotbalistici....

john70 (6 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 15:32

Vai, se poate, nu suntem europeni... Statul roman a demolat zeci de biserici numai in anii '80. Daca BOR ar da in judecata statul roman pentru asta, ar castiga suficienti bani cat sa finantzeze catedrala si inca ceva.

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 19:42

sa-l dea, in loc sa ne ceara spaga la infinit pentru viata de apoi

Adi (107 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 15:38

Din pacate democratia e pe baza de cantitate asa ca oricat de strigator la cer poate sa para comparatia intre catedrala, stadion si teatru. Quelle horreur, sa compari (stati sa iau aer in piept) ... Teatrul National (parca-l vad pe Vizante recitandu-i strofa din Luceafarul lui Andi Moisescu) cu Catedrala. Din pacate, doamna, oricat de ciudat o sa va para, cand e vorba de fonduri publice va fi la fel de legitima cererea manelistilor de a construi Marele Pavilion National al Manelelor si Manelistilor cu cea de renovare a Teatrului, de constructie a Arenei sau Catedralei. Pentru ca in materie de fonduri publice stabilirea unor prioritati pe baza de ... "obraz subtire" e un abuz. Prioritatile se stabilesc pe baza de numar. Oricat de oripilant poate sa para.

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 18:29

pai, daca democratia e pe baza de cantitate, iar Romania e tara preponderent ortodoxa, sa alocam 80-90 la suta din bugetul de stat pentru BOR si gata, ce atata prioritizare?

Adi (107 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 15:40

Am o fraza neterminata acolo: "... oricat de strigator la cer poate sa para comparatia intre catedrala, stadion si teatru ... va trebui sa traim cu inimaginabilul".

Petrache (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 15:42

Bateti campii cu gratie. Tu ne insulti inteligenta. Normal ca din punct de vedere al statului, atat un stadion cat si o catedrala reprezinta acelasi lucru. Respectiv o cladire de uz public. Are perfecta dreptate Marian Munteanu. Imi aduc aminte ca te-ai otarat atunci cand Lipa a aparut in clipul ala pro ora de religie. Ziceai atunci ceva de genul: "nu mai sunt probleme in sport si se ocupa de religie"? Pai draga Marie, de ce n-ai avut aceeasi reactie si fata de Rebengiuc? Sau Andi Vasluianu? Nu mai are probleme teatrul romanesc?! Ma gandesc cum ai vrea tu sa procedeze statul astfel incat matale sa nu mai cotizezi la catedrale de unde popii iti spun ce nu vrei sa auzi, si anume ca trebuia sa te mariti pana la varsta asta. Sa ne puna stelute in piept: una cu 5 colturi pentru microbisti si una cu 8 pentru credinciosi? Dar daca esti si una si alta? La doua stelute primesti discount? Fata, du-te si fa un dus rece, liniste-te, ca articolul asta e varza.Dar varza!

Rdu (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 15:43

Maria, ai mare noroc, pana si postacii de partid iti citesc articolele. E bine, azi o sa faci trafic si o sa ai parte multe comentarii injutioase din partea susmentionatilor. Felicitari, imi place cum scrii.

Stângă Constantin (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 15:56

Ce revelație fantastică! Sincer, demult, poate niciodată ,nu am văzut /citit asemenea comentarii pertinente.Ati gresit stimata doamnă ,fara doar si poate si ati fost aspru criticata de cititori ...Într -adevăr asa se întâmpla si se petrec lucrurile în democratie :Prioritățile se stabilesc pe baza de majoritate numerică ...oricât ar părea de demagogic sau in cel mai rau caz ...neprincipal!

gilos (25 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 16:11

Maria, Ai intrat in colimatorul postacilor de partid, mai ales acum, in campanie electorala... Apoi, Biserica e bogata si puternica... Intelegi cu cine te pui ? In rest, ai dreptate, cine are o bruma de discernamant intelege. Sa auzim de bine !

Soos Vilmos (20 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 16:13

Din ce in ce mai mult aceasta asa zisa publicatie sportiva devine portavocea unor interese politice.Dupa iesirea de pe piata presei scrise probabil se doreste disparitia totala. Din partea noastra MULT SUCCES !

Cristian (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 16:17

Pareri personale: 1. Si fotbalul si religia sunt metode de a tine creerul unora ocupat, sunt metode de manipulare in masa (religia mult mai elaborata decat fotbalul). Deci eu gasesc comparatia foarte buna. 2. Calitatea comentariilor arata ca de data asta ziarista a intaratat oameni cu capacitate de gandire peste media celor ce se defuleaza in voie pe internet si care ii transmit ca parerea ei e departe de a fi apreciata.

Troll (2 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 16:18

Bravo Maria, excelent articol despre *** Marian Munteanu si despre politichia din Romania. Vad ca ai activat turma care paste afise si au sarit totzi trishtii aia la beregata ta!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vlad (4 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 16:20

Intresant articol de la cineva platit de un om care a fost dovedit ca a furat 60.000.000 euro de la stat, adica de la alegatori. Plus ce nu s-a dovedit. In rest, nimic despre jocul ciudat al lui Munteanu cu serviciile secrete.

Tudor (10 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 16:22

nu văd nici eu unde e insulta. El a răspuns unei acuzații, că se cheltuiesc mulți bani de la buget pt. construcția catedralei, spunând că se construiesc și stadioane și teatre și altele ...

huedin (3 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 16:22

ba,nu! subscriu,fara rezerve la punctul de vedere al doamnei maria andries. cred,sincer,ca munteanu va lua max 5%,dar stiti de unde? din tabara opusa lui fii rea! asadar nerozia cu numirea sfetnicului lui nea' virgil,erodeaza clar sansa celor anti fii rea.imi pare rau...nu-l voi vota pe tanarul legionar...

Gabriel (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 16:43

Dacă pe o buna parte din voi nu va deranjează, asta nu înseamnă că putem compara religia si faptul ca avem o biserică la fiecare colt de strada, cu faptul că avem 1 amărât de stadion, o sală polivalentă infecta si un patinoar demolat care trebuia să fie construit de acum 2 ani. Dacă pe voi nu va interesează ca se duc banii pe o catedrală care nu își are rostul, nu trebuie să citim comentariile voastre tampe. Nu citesc articolele Mariei, pentru că nu mă interesează, dar în acesta are dreptate. Nu ai cum sa compari o catedrală cu un stadion. P.S. Nu ar fi stricat o sală polivalentă cu 15000 locuri în locul Catedralei ;)

Real Varane (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 16:48

Face si ea jocul cuiva, contracandidatei lui Marian Munteanu probabil - fiind de la ghesepe antena unu nu e greu de ghicit cui, e in firea lucrurilor, ca sa spun asa.

Ionescu Mircea (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 16:56

Doamna,nu va suparati dar dumneavoastra de unde va luati salariu ca din cate se vede aveti un tiraj foarte mic,cine va da sa rumegati toata ziua subiectele astea Anti biserici si Anti crestine?dar milioanele de Euro care se duc la servicii si la DNA pentru a asculta si controla vietile oamenilor de cele Mai multe ori nevinovati,in timp ce mafioti adevarat umbla nestingheriti cu milioanele furate,asta nu va preocupa? ca tot de banii contribuabililor e vorba si aici e vorba de ff.multi bani,nu de cat se da la biserici,care e maruntis.

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 18:17

sunt crestina, dar nu intru in biserici faraonice, imagineaza-ti!

DDX (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 17:00

Foarte bun articolul!

Crimson Veritas (55 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 17:03

De ce sa nu candideze oameni urmariti penali? De unde stau eu ... mi se pare ca Tu ... Maria Andries ... iti iei cititorii la misto ... aceasta afirmatie ... calca in picioare ... principii si drepturi fundamentale ... precum prezumptia de nevinovatie (adica dreptul de a fi considerat neviovat, pana la o hotarare judecatoreasca ... nu pana la urmarirea penala), dreptul de a alege si de a fi ales, etc. Doar pentru ca TU ... Maria Andries ... ai decis ca justitia incepe si se termina cu Parchele Publice si cu Urmarirea Penala ... nu cred ca este in regula sa le transmiti cititorilor tai ... aceasta perceptie inepta, si dpmdv ... nesanatoasa pentru ce inseamna o democratie! Doar pentru ca tu ti-ai facut deja o impresie si ai venit si cu un verdict despre Primarul Cristian Popescu (sau 'Piedone' ... care este o porecla ... deci nu Cristian Popescu Piedone ... ori te adresezi cu numele ori cu Porecla ... cum te lasa ... stilistica de ziarist) ... nu iti da dreptul sa te substitui electoratului acestuia ... care nu este obligat de nimeni sa-l voteze ... daca il considera responsabil pentru niste indivizi au folosit artificii intr-un spatiu inchis! Problema ta ... si a basistilor in general (nu te supra) ... este cu ale persoane care au alte sisteme de valori ... in general mai liberale ... si mai putn securiste .. de aici pleaca toate problemele voastre! Cat despre candidatul PDL-ului la Primaria Capitalei ... eu nu l-as vota niciodata ... pentru ca nu exista nici o persoana in acest partid sau propusa de acest partid (care se numeste mai nou PNL) ... care sa NU faca parte din spectul ideologic basist (sa va dau cateva concepte sa vad daca va incadrati ... Justitia = DNA, Coruptia Ucide, Statu Rules vs. Privatul e de Cacao si daca nu e corporatie straina ... trebuie eliminat, Servicile de Informatii trebuie sa aibe si mai multa putere decat aveaiu chiar pe timpul comunistilor, In desfasurarea anchetei penale ... cei anchetati nu au drepturi, Arestul Preventiv este regula, denitutii sunt sub-oameni si trebuie omorati in penitenciare, cartele pre-platite si kilogramul de ciuperi potential otravitoare se cumpara numai cu buletinul, etc.). Cu toata antipatia mea fata de partidul basitior noi si vechi si al popularior europeni si nemtofililor mai mult sau mai putin neo-nazisti sau fascisti ... cum este perceput si acest Munteanu ... asta nu inseamna ca trebuie sa vii TU ... Maria Andries ... si sa-l desfiintezi pentru o declaratie politica ... pe care are tot dreptul sa o faca! Vezi ... am uitat sa includ in lista de mai sus ... noi ... care nu suntem basisti ... nu punem botul la astfel de 'desfiintare agresiva mediatica' a persoanelor ... facute de anumiti ziaristi ... ei insisi agresivi ... care au aceasta idee ... ca stiu cel mai bine ce trebuie sa voteze electoratul ... si mai ales ca electoratul nu este in stare sa ia cele mai bune decizii ... fara inputu-ul lor! B-istilor, folositi presa ca pe o arma ... pentru a impune propria filozofie ... care este defecta si pentru ca este defecta ... a defectat si Romania! Cand o sa intelegeti ca filozofia voastra despre viata, democratie, stat de drept, raport stat vs cetatean, este nociva, contra-productiva, lipsita de logica democratica, si complet nula ca finalitate?

Argus (6 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 17:05

Bine-nteles ca notiunea de "ai" sau "nu aidreptate" este o chestiune ce tine DOAR (?) de puterea d intelegere, ca sa nu spun educatie. Toti cei ce nu-s de acord cu un o parere, dar care nu o inteleg, se grabesc sa spuna "n-ai dreptate" fara insa argumente, punctuale, asa cum ar fi faptul ca arena Arena Nationala, a fost platta de contribuabililor (asa si trebuia) in timp ce pentru Catedrala Neamului, se apeleaza la aceiasi contribuabili si nu DOAR la enoriasi, la crestinii practicanti, asa cum este normal intr-o tara laica . Dece? Munteanu a "luat lopeti si tarnacoape..."...Acesta-i "argumentul"? Insulta?

Gigi Marga (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 17:12

Un articol confuz, lipsit de curajul asumarii unor opinii clare. Pana la urma impotriva a ce protestati?! Impotriva asemanarii celor 2 proiecte? Nu prezentati nici un argument in acest sens. Impotriva candidaturii lui Marian Munteanu? Daca e asa, ce logica are sa va legati de aceasta paralela facuta de el atata timp cat nu specificati clar pozitia Dvs? Inteleg ca aveti o frustrare personala, dar nu e suficient ...

MMihai (22 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 17:19

Este opinia dvs, doamna Maria, sincer nu vad nimic iesit din comun cu aceasta comparatie. Asa e bine sa fie oamenii, nu trebuie sa fim toti la fel, pentru fiecare dintre noi exista lucruri care au importanta aparte, indiferent ca e vorba de religie, sport sau cine stie ce hobby. De data asta, sunteti Gica Contra in varianta feminina. Probabil vei vota cu terchea berchea de nicusor dan, omul care pana la varsta asta sta tot cu chirie, nu a reusit sa aiba o casa a lui si vrea sa gestioneze miliarde. Halal gospodar, mai degraba papusar.

kraban (7 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 17:20

@john70 In anii 80 au fost daramate vreo 20-30 de biserici odata cu mii de case.Comunistii nu aveau ceva personal cu bisericile.Pur si simplu demolau tot cartierul.Cu biserici sau fara. Si,ca idee,ar fi bine sa sti ca preotimea si conducerea comunista avea o relatie destul de buna prin intermediul Securitatii. Si,tot ca idee,preotii erau platiti in comunism ca si acum.De la stat.

dan (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 17:25

si uite asa te-ai bagat in seama...probabil asta este si scopul...sa atragi cat mai multe comentarii (sa-ti justifici banii si salariul ) si pentru asta voi milita si eu...ca angajatii sa-si primeasca retributia...NU si banii...diferenta este ca Marian Munteanu, isi asuma cele spuse si este un adevar....,iar tu....ca de obicei fara sens,tu te-ai insultat cu acest articol limitat.....cine atrage ??? biserica si fotbalul/sportul...tu,doar o speculantanta,o spalatoreasa de imagini...astept sa spui tot ce stii SI CE-TI PERMITE trustul murdar din care faci parte,toate activitatile si declaratiile candidatei firea,pandele,vranceanu,etc....

gigelos (37 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 17:42

2007-2014 - 600.000.000 milioane euro panselute , 260.000.000 euro Stadionul National ( 20 de meciuri pe an si 2 concerte + o zi de nastere Ponta ) , podul de la Basarab - parca - 250.000.000 Euro - cost cat podul peste Dunare de la Calafat . Chiar ca e putin , ma iertati , 30.000.000 Euro . Cel putin banii astia merg la constructori ( sper ) si nu la parandaraturi prin Panama .

Venom (83 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 17:43

Ca o paranteză, jalnic moment pentru Capitală! Candidații aștia sunt tot ce pot bucureștenii? Crema resurselor umane? Penibil! Și voi săriți în apărarea unui jalnic care e posibil să decidă pentru București, din postura de primar. Ar trebui să boicotați partidele parlamentare fiindcă și-au bătut joc de voi cu pseudo candidații!! Poate beneficiază de prezumția de nevinovăție, dar sunt niște nulități împinse în față TOCMAI pentru ca stăpânii lor să-i poată manevra după ce ies. Fiindcă nu riscă nimic! Boicotați partidele parlementare, votați altceva decât hoții din PSD PNL USB PMP UDMR UNPR ALDI. Poate ne dăm o șansă!

Florin (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 18:08

Vă rugăm stimată doamnă Andrieș sa nu ne mai insultați cu articole ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Emilian (34 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 18:10

Maria, de data asta "revolta" ta e stupida si nu vad in articolul tau nici un argument valid pentru a-l contrazice pe Marian Munteanu. Nu sunt fan al acestui om, dar avand in vedere corul contestatarilor constructiei catedralei, Marian Munteanu are un argument foarte corect. Cei care nu merg la biserica decat eventual la cununie si inmormantare spun ca n-au nevoie de catedrala. Asta inseamna ca cei care nu merg la stadion sa inceapa sa urle anti constructie stadioane?! In plus, la catedrala statul participa doar partial la finantare (aprox jumate), in timp ce la stadioane nu prea vad un "parteneriat public-privat"! Ca el spune chestia asta in campania electorala, nu inseamna ca nu e corect ce a spus.

Mihail Negulescu (7 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 18:15

Da, recunosc apartenența la segmentul de populație menționat aleator de Maria, liber cugetător și privitor de snooker (și mai toate sporturile interesante). Sunt surprins de virulența atacurilor la adresa Mariei (am văzut un comentariu, în care i se recomandă urgent și un mariaj). Chiar suntem atât de radicalizați încât orice opinie diferită de a noastră, să stârnească un potop de invective? Spuneți-vă oameni buni opiniile fără jigniri, puteți? Vedeți dvs. asta este diferența între oamenii educați de religie și cei educați de cultură și sport. Politicienii aleg calea cea mai facilă, încurajarea Religiei care să țină populația în obscurantism, în locul unei dezvoltări armonioase. Ce să se complice ei cu școli, spitale, săli de sport sau infrastructură în toate domeniile? Nu-i mai simplu să dăm banii Religiei? Dacă schimbăm registrul, să ne gândim cu ce ne ajută o Catedrală? Ne ajută la dezvoltarea noastră spirituală? Vreți să meditați până la sfârșitul vieții "la nemurirea sufletului", nu vă oprește nimeni. Dar nici să-i blamați pe cei care militează pentru un altfel de viitor al României.

Dan (64 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 18:19

Imi place ca ai curajul sa spui lucrurilor pe nume, Maria. Daca hartia ar tine de foame, sunt sigur ca electroratul ar paste afise electorale. Efortul ar fi oricum mai mic decat cel mai neinsemnat efort de gandire.

Ciprian (6 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 18:30

Maria, nu inteleg de unde revolta ta. Am impresia ca e ca in situatia in care daca nu iti place o persoana, orice face sau spune, analizam si gasim ceva rau.

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 19:52

e o revolta de cunoscator impotriva ciorbei, a ciorbei servite in loc de orice, de doctrina, de ierarhie valorica etc.

Robertinho (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 18:41

@ Mihail Negulescu - Poate chestia cu maritatul nu era un atac, ci o propumnere :-). @ Crimson Veritas - o mica corectie - "hotarare judecatoreasca DEFINITIVA". Din punctual meu de vedere, M.Munteanu nu a facut o comparative intre doua curente ci voia sa spuna ca fiecare segment al populatiei merita sa aiba ceea ce-i place, sa nu existe o competitive intre proiecte ci sa fie terminate cat mai multe.

Adi (107 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 18:45

Doamna Andries ați redus convenabil toată povestea. Si eu am procedat cumva la fel dar ca sa lamurim lucrurile... In primul rând faptul ca 87% din populație e ortodoxa nu înseamnă ca trebuie sa dam acei bani din buget BOR. Identitatea fiecăruia dintre noi are mai multe componente, nu doar cea confesionala. Apoi BOR nu are veleitati de minister al finantelor. Eu am vrut sa spun ca așa cum dumneavoastră sustineti Arena si alții pot susține, la fel de legitim (sau încă mai legitim, depinde de număr) alte arene. In care se pot produce popi, actori, manelisti. Pentru ca ce sa vezi Arena Naționala nu e o investiție legitimata de vreo necesitate a dezvoltării fizice armonioase a poporului (nu e o baza sportiva pentru toți, despre care vorbiti altfel destul de rar cand trebuie sa apărati pe cele existente si cam deloc cand e vorba de unele noi). Nu, Arena Naționala e un loc de entertainment. Ca circul. Sau ca biserica (unora le place).

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 20:22

explica-mi si mie, cei care nu cer arene, dar cer autostrazi, de exemplu, trebuie sa-si intemeieze un partid, o religie sau un club de jogging? 🙂

ciupi (400 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 18:52

oameni buni, marian munteanu este un simplu legionar. depinde de alegatori ce vad ei in legionari. il vor intelege sau nu, il vor vota sau nu. atata tot. umila mea parere este ca nu va ajunge pe buletinele de vot de la locale. si nu din cauza crestinilor, a iubitorilor de fotbal sau de teatru.

LEFTER POPESCU (50 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 19:11

Am fost 35 de zile din cele 53 in Piata Universitatii. L-am admirat pe Marian Munteanu pentru tot ceea ce a reprezentat el in acea perioada ; de la discursul sau insufletitor si plin de speranta , pana la usoara naivitate care il domina , precum ne domina pe toti cei prezenti in piata seara de seara . Eram tineri si la minte curati, insa realizam ca aveam un monstru nevazut pe care-l simteam in fata , in spate dar si in partile laterale , un monstru al unui sistem sinistru care zace si astazi in parlament ca sa-si odihneasca oasele . Nici eu , precum Marian Munteanu nu am carnet de revolutionar pentru simplul motiv ca in acele zile am inteles ca doar noi tinerii putem face ceva . Nu am considerat un act de curaj ca in ziua de 22 decembrie 89 , la orele 9,40 eram deja in fata comitetului central. Ba mi-a fost o frica teribila cand am vazut ca eram acolo ,la acea ora , nu mai mult de cateva sute de persoane , incojurati din toate partile de unitati militare care blocau toate strazile . Eram acolo cand lasul general Milea s-a sinucis in loc sa-i puna pistolul la tampla lui Ceausescu . Astazi el are un bulevard care-i poata nemeritat numele . De ce am spus toate acestea ? Pentru ca aseara la un post tv. l-am revazut pe Marian Munteanu, peste care anii care au trecut par sa nu-i fi schimbat logica si discursul. Acelasi tip usor naiv care prindea bine in 1990 ,in pofida inteligentei si a vocabularului sau bine articulate. Sunt un pic derutat nu pentru ca ar candida ci pentru ca nu are macar 3 prioritati ultra necesare bucurestenilor ...........1 - Centura orasului Bucuresti , cu trei benzi pe sens care va face ca cel putin 30% dintre masinile care taie zilnic Bucurestiul in doua( inclusiv taxiuri) sa meraga pe centura pomenita. ...............2 - Terminarea de urgenta a tuturor tronsoanelor de Metrou incepute inca de pe timpul lui Adrian Videanu...si oprite de Ponta. In acest fel , cel putin 15-20 % dintre soferii care merg la serviciu cu masina vor folosi metroul. .............. 3 - Cresterea numarului de locuri de parcare din piatra seaca iar daca nu reuseste decat in mica masura , atunci , sa blocheze vanzarea noilor masini cu acelasi procent pana la rezolvarea situatiei . Sa vedeti atunci cum marile firme auto vor vinde masini cu loc de parcare cu tot, pentru ca ele vor gasi solutii in fiecare cartier . Macar aceste trei prioritati sa le fi auzit de la candidatul Marian Munteanu cu termen de executie de 6 luni si maximum un an . Pe langa acestea sa prioritizeze si celelalte necesitati ale bucurestenilor : scoli, gradinite, spitale sectoriale dotate cu 2-3 aparate RMN , etc....... Apropo : in cartierul Drumul Taberei , o data cu lucrarile metroului, in pas de melc, intre Orizont si Drumul Taberei 34 nu s-au facut parcari in spic cum ne asteptam cu toti - spatiu este suficient- uitand ca in trecut, trotuarele respective erau pline de masini parcate incat nu puteau merge alaturi 2-3 persoane . Totul este facut in bataie de joc , netinand cont ca orice lucrare trebuie sa fie eficienta cel putin 10 ani daca nu si mai mult . Am spus ca Centura sa aiba 3 benzi pe sens ca 30 de ani sa nu mai avem vreo problema .

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 19:33

de acord, foarte bine spus, bucurestenii au alte urgente decat catedrala

Marius (2 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 19:13

Felicitari!

17 Nentori Tirana (383 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 19:13

Sa nu ne grabim doamna Andries. Catedrala se face iar domnul Munteanu n-are nici o vina. Din banii furati se pot face 3 pe an. El nu poate fi acuzat ca ar fi politician si nici nu stim cit de intreg mai e la cite rangi in cap a luat de la mineri si securisti. E o minune ca mai traieste. As zice ca 20 de ani nici nu l-au bagat in seama politicienii. Nici sticla pina nu l-au scos de curind dubiosii de la Realitatea, care se pare ca nu mai aveau cu cine discuta. Daca il dorea cineva ar fi facut si el o „academie de guvernare”ceva acolo, ca toti ciumpalacii. Ca tot vorbeai, stiai ca Boroi e doctor in stiinte militare iar Talpan tot ceva dottor scos la SNSPA ? Saracu Munteanu a fost lasat cu ale lui. Ce sa zica si el la „meseria” lui de abramburit folcloare ? Popor de eroi, de crestini. Si-ar da diploma in cap daca ar zice „ca catedrale le mai lipseste la prostii astia.” Domnul Munteanu e o legenda, un simbol, e de pe strada, asa cum voia lumea. PNL a dat o lovitura de imagine, asta e clar, sa speram ca l-au si evaluat. Daca mai poate fi activ, chiar daca nu mai judeca 100%, s-ar putea sa faca ceva bun. Nicusor Dan a fost si el o optiune a liberalilor, probabil principala optiune, probabil si a lui Dragnea, caci omul e deja activ, e deja o personalitate. Sint convins ca Dragnea ar fi sacraficat-o pe poeta aia blonda a lui Pandele daca ar avea si el un candidat mai serios. Domnul Muntanu, asa cum e, s-a maturizat, a apucat de sansa de a face ceva in viata. Sper ca va iesi bine caci blonda aia e de groaza. Imi amintesc cum il acuza pe Iohannis de trafic de organe caci nu e in stare sa faca si el un copil, asa cum a facut ea cu mai multi. Nicusor va ramine cu papagalul. Nici politician nici matematician. Bine, noi am zis deja de 6 ani ca il sustinem, il votam daca ne deranjam sa mergem la vot, dar cine il mai voteza cind el nu are nici o sustinere ? La cit sint de crestini miticii vor vota cu pnl ori psd. M-a dezamagit. Sustin un prost care se vrea mai nou si mistocar. Cred ca trebuie sa va mutati la Craiova. Daca va primeste Olguta, ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 20:18

da, stiam de doctorul Boroi si de rudele lui angajate la MApN. nici elita intelectuala, nici Armata nu mai sunt ce-au fost 🙂

Ciprian (6 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 19:22

Si inca ceva, daca cineva e impotriva ta, atunci e postac de serviciu. Asa a indobitocit Antena 3 oamenii. Nu poti avea o parere personala, trebuie sa ai creierul spalat de ziaristii care apoi te trezesti ca mai intra si in partide politice. Ei care cica sunt echidistanti.

Maxentiu (41 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 19:44

@MMihai, care-i problema daca Nicusor Dan sta cu chirie? Bravo lui ca isi urmeaza pasiunea de matematician pe un salariu de mizerie, si in timpul liber ii baga pe "gospodarii" tai la puscarie pentru ca au distrus orasul asta.

Lica Mosu (1 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 19:50

@ Maria. Chiar daca nu sunt un ,,individ" al ,,turmei"despre care faci vorbire, cred ca ai dreptate (in unele privinte!). In cea cu...votul !! Crestini sau atei, microbisti de fotbal sau snooker, iubitori de teatru sau manelisti - votam ca...prostii !! TOTI !! PS Nu ma contraziceti, politica si politicienii imi dau...dreptate... UNANIMA !! PS2. Daca nu ar fi asa, Romania ar fi...ALTFEL !!

ZONA MAGHERU (57 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 20:09

Sa te citez. "Să fie trataţi ca nişte jumătăţi de creier ataşate la un tub digestiv, fără memorie, incapabili să discearnă binele de rău, neruşinarea de buna credinţă, fotbaliştii de sfinţi, sloganiada de golaniadă "....................."Târnăcopul dat peste raţiune şi bun simţ de Marian Munteanu se înscrie în şirul insultelor publice " . EPIC !! Esti in forma astazi . L-ai desfiintat . Una peste alta pe mine doar m-au legitimat . Pa Marian nu au vrut sa il legitimeze . Pur si simplu i-au spart capul . Eu am fugit din tzara pentru atit . El a ramas in tzara si dupa ce a iesit din coma si a vazut moartea cu ochii !!

ZONA MAGHERU (57 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 20:13

@ ciprian : Pe tine te-au indobitocit . Pe mine m-au luminat . De Paste o sa iau de la Antena 3 LUMINA .

ZONA MAGHERU (57 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 20:25

Poate il prind pe Razvan Dumitrescu( realizator emisiune Antena 3 ) sa iau lumina de la el ca tot mi-a fost coleg de banca 3 ani de zile la scoala generala 24 . Ce bine ne statea cu cravata de pionier !! Pe bune in fiecare an il alegeam comandant de grupa . Fara dubii . Merita tresa rosie ..

durden (209 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 20:28

Dar nu inteleg.ce a zis gresit?

Adi (107 comentarii)  •  14 aprilie 2016, 20:29

OK. Subiectul autostrăzi, etc., e o diversiune mică in contextul articolului. Subiectul, dacă l-ați uitat, e comparatia Arena - Catedrala. Da' putem sa băgam la nimereala autostrazile ca acolo n-avem cum gresi. Eu propun insa sa revenim la "cestiune". Sa lăsăm diversiunile. Sau sa facem o discuție si despre autostrăzi. Dar alta.

Comentează