Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Fumigene VIP

Noul preşedinte dinamovist deplînge faptul că s-a irosit bunătate de petardă pe spinarea mult prea sensibilului Arlauskis

Permalink to Fumigene VIP
marți, 5 mai 2015, 10:11

Dinu Gheorghe a venit la Dinamo „cu o dorinţă extraordinară de a realiza ceva”. La cîteva zile de la acest discurs, acel „ceva” începe să se lămurească.

„Asta este Steaua”, a comentat preşedintele lui Dinamo reacţia de derută a jucătorilor lui Gâlcă, după ce Arlauskis a fost lovit de o petardă, la derby. Ăsta este genul de comentariu pe care-l inspiră statul la sectorul VIP, unde nu rişti să fii plesnit decît de vreun dop de şampanie. Din fotoliu, situaţia din teren se vede altfel, chiar şi situaţia din tribune se vede altfel. „Suporterii şi-au făcut şi ei numărul, au fost admirabili în restul timpului”. Aşa i s-a părut preşedintelui lui Dinamo. Că doar n-are Spider Cam, să deosebească suporterii de huligani, care oricum sînt puţini, cantitate neglijabilă, ca declanşatorul din bombă. Aşa că merge să-i amesteci pe huligani în mulţime şi să te feliciţi pentru că ai o viziune de ansamblu. Pentru că sesizezi esenţa dincolo de aparenţe şi pui semnul „egal” între huligani şi suporteri, deşi doar unii dintre ei „îşi fac numărul” de pirotehnie cu confirmare de primire.

„Asta e Steaua, nu ştiţi că s-a mai întîmplat şi cu alte ocazii? Astăzi, Lovin a fost Arlauskis”. Mîine, Arlauskis va fi oricare dintre jucătorii de fotbal din Liga 1. Foarte bine! Se vor alege plîngăcioşii de bărbaţi. Iar la sfîrşit va rămîne pe teren numai unul, cu tulumba. Cine aleargă spre vestiar, pentru a nu fi luat la ţintă de petarde, va fi ajuns din urmă de rîsul huliganilor. Ha, ha, ha. Ca la „Seinfeld”. Sau „Hi, hi, hi”, ca Muttley, cîinele cel răutăcios al aviatorului. Mai bine rişti o comoţie decît să te faci de rîsul galeriei! Decît să te pecetluiască Dinu Gheorghe cu eticheta de fotbalist care se sperie şi de umbra unei flegme!

În „dorinţa lui extraordinară” de a realiza ceva, noul preşedinte dinamovist rescrie istoria cu bidineaua. Cazul Bricheta n-are la bază un incident violent, nu. Este o povestioară moralizatoare despre cît de fricoşi sînt steliştii. Dovadă stă faptul că „s-a întîmplat şi cu alte ocazii”. S-a întîmplat la Petrolul – Steaua, din 2011, cînd Galamaz a fost lovit de un pumn lansat din tribune cu tot cu posesorul lui. S-a întîmplat la Rapid – Steaua din 2013, cînd Chiricheş a fost lovit în cap de o brichetă, deşi nu ceruse un foc de la peluze.

De fiecare dată, din simpatie pentru laşi, pesemne, comisiile federale au sancţionat clubul organizator. Dar, dacă Dinu Gheorghe nu se opreşte cu realizările aici, va cere în scurt timp schimbarea regulamentului. Să fie pedepsit Galamaz, „onorată instanţă, faţa lui cerea pumni”. Să fie pedepsit Arlauskis, „onorată instanţă, se aşezase provocator în poartă, e clar că asta urmărea”. Să fie pedepsiţi fotbaliştii şi arbitrii loviţi de huligani, „onorată instanţă, dacă n-ar fi consimţit, nu le ieşeau cucuie”.
Cu astfel de argumente, Dinu Gheorghe ar avea un succes fulminant ca avocat. Ca preşedinte de club, are succes doar printre artificierii din galerie. Încă două, trei ieşiri studiate ca asta, şi huliganii o să-i ciugulească smoala şi motorina din palmă. „Ocaziile” vor continua să se înfiinţeze. Cine să le oprească? Cînd arde stadionul, Dinu Gheorghe nu sparge geamul hidrantului, nu cheamă pompierii. Se bucură de spectacol. „Ăsta e stadionul, nu ştiţi că s-a mai întîmplat să ia foc şi în alte ocazii? De data asta, plasticul a fost lemnul”.

Numai de la sectorul VIP, poţi să predici despre curaj în linia întîi. Dincolo de zona de confort complice, situaţia din teren şi situaţia din tribune nu sînt ameninţate de eroism, ci de huliganism. Asta nu e Steaua (sau FCSB), nici Dinamo, asta e organizare neglijentă. Asta e lipsă de respect pentru plătitorii de bilet care nu-şi pitesc pocnitori în pantofi şi petarde în fular. Se înţelege, securitatea la meciuri e o problemă sub demnitatea unui preşedinte de club. Dar cineva trebuie să şi-o asume, o dată şi-odată. Nu Dinu Gheorghe. El se ocupă doar de fitilele extraordinare. Atît.

Comentarii (60)Adaugă comentariu

Andrei Tanase (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 11:18

100% adevarat. Excelenta analiza impostorului devenit conducator.

john.peris (22 comentarii)  •  5 mai 2015, 11:23

Te apreciez foarte mult Maria, sunt de acord cu tot ce spui, detest violenta, condamn huliganismul , am fost pe stadion si primul act de violenta a fost opera lui Arlauskis (min.45 la Nedelcearu ) normal ar fi sa nu trecem cu vederea aceste derapaje, multumesc ! Cu aceiasi stima, Gheorghe Ion

aurel (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 11:36

Domnule DINU,du-te inapoi la vama si nu -ti da cu parerea la apucaturile huliganice ale unor suporteri needucati.Rusine domnule ,dumneata chiar asa ai ajuns ca nu vezi nimic,ba mai mult ,consideri ca a da cu o petarda in cap cuiva este un fleac.Rusine domnule.

misujon (4 comentarii)  •  5 mai 2015, 11:48

Bravo, Maria! Bravo! Bravo! …si inca o data Bravo!

Petru (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 12:36

Nu am mai comentat de demult pe un site de sport, dar acu nu ma pot abtine. Torje, in finala Cupei, cand i-a explodat petarda langa cap a fugit la vestiare? Barboianu declara dupa meci ca in tur si lui i-a explodat o petarda in apropierea capului. Si NU, NU A FUGIT la vestiare.
Ii inteleg frica lui Arlauskis, dar stelistii au facut o obisnuinta din a fugi la vestiare.

gogu de la 2 (5 comentarii)  •  5 mai 2015, 12:59

Maria, sunt de acord cu tine chiar daca nu 100%. E corect cand spui ca un presedinte de club nu are voie sa aiba discursului lui vama, dar mai exista un regulament care, in cazul de fata, nu generalizez pentru celelalte cazuri prezentate, nu s-a aplicat. Un jucator a parasit terenul fara acceptul arbitrului. Poate nu am vazut eu bine, dar a fost un usor arbitraj „la alibi” din partea fluierasului. Cat despre huligani, nu pot fi numiti suporteri si sunt o rusine pentru orice sport. La fel si cu fluierasii care nu pot fi numiti arbitrii sau cu autorii de articole care nu pot fi numiti jurnalisti (si aici fara nici o urma de ironie, nu ma refer la tine).

radu (24 comentarii)  •  5 mai 2015, 13:20

Exagerezi mult, ca o suportera stelista ce stim ca esti! Arlauskis nu a fost lovit de nimic, uita-te de 1000 de ori si sa ne arati si noua unde a fost lovit! Apoi s-a rugat de arbitru, oare ce? Sa se opreasca meciul? Dupa care a fugit in vestiar, fara acceptul arbitrului! Asta o fi incalcarea regulamentului? Dar nu conteaza, Dinu Vama e de vina! Daca nu intelegi ironia, iti detaliez: s-a referit la mizeria de Lovin care a castigat un meci pentru Steaua intr-un mod miselesc! Atat, fara Galamaz si alte aberatii! Haide ASA!

Daniel (7 comentarii)  •  5 mai 2015, 13:30

Multumesc frumos Maria pentru acest articol . Pacat ca odata cu trecerea timpului si aparitia parului alb Dinu devine tot mai tare Gheorghe .

Lucian (15 comentarii)  •  5 mai 2015, 13:47

PE VREMURI CAND DISCUTAM DESPRE FOTBAL ARATAM CA ARBITRI FAC CE VOR SI TOTI INCHID OCHI SI SA AJUNS CA ARBITRI CHIAR SUNT LASATI SA FACA CE VOR ACUM AM TRECUT LA ALTA ETAPA SA LASAM PE ASA ZISI FANI SA FACA CE VOR SI DOMNUL DINU GHEORGHE II INCURAJEAZA

Lucian (15 comentarii)  •  5 mai 2015, 13:50

OARE CINE ERAU CEI CARE SUB PRETESTUL CA LE ARUNCA MINGI SI FULARE LE DADEAU FUMIGENE LA CEI DIN TRIBUNE TOT DINAMO
OARE VREUNUL DIN EI AR VREA SA FIE LOVIT PESTE FATA CU O FUMIGENA

radu (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 14:34

un articol de bun simt, insa isi pierde din valoare datorita clasicelor exagerari si distorsionari ale adevarului, scoala ovidiu ioanitoaia. Arlauskis a fost lovit de o petarda? In plus, bolnavul psihic de arlauskis a provocat tot meciul, culminand cu strangerea de gat a lui nedelcearu.

John (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 14:54

Articol de ****… Berbecutzul din poarta se putea duce la mijlocul terenului unde era in siguranta, pana se potoleau „huliganii”

geor1953ge (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 14:57

…bravo domnisoara…dl.dinu,in situatia in care este…ce comentariu putea sa faca…isi risca serviciul…daca tot e asa viteaz,sa plateasca amenda primita de club,in locul patronului,dar la dl.”vama”totul pana la… bani…

kulcsar (2 comentarii)  •  5 mai 2015, 15:33

Acest dinu Voma este olatura de om mult prea bagata in seama in principal de presa.Ca si presedinte de club nu a reusit decat sa bage in colaps financiar toate cluburile pe la care s-a plimbat.Si una peste alt mai este si analist la un post de sport.Prin derapajele verbale mirobolante pe care le face reuseste de fiecare data sa intaratesi sa atate animalele care alcatuiesc galeriile echipelor de fotbal.In mod normal dupa aceste declaratii si Dinu si Barboianu ar trebui chemati la comisii

Marius (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 15:49

Frumos articol … te preciez pentru curaj, multi il pupa in f… pe dinu instalatorul si nush dc ..succes pe mai departe

Barbu Brăiloiu (104 comentarii)  •  5 mai 2015, 15:51

ce nu știe dl. vamă:
de când au văzut că negoiță nu vrea să scoată, de la borcea, banii ce se cuvin clubului, unuia dintre ei i-a venit ideea să-l ardă la buzunar pe „generosul” patron: așa au decis suporterii să înceapă provocarea de incidente care să producă amenzi. pe acelea nu are încotro, trbuie să le achite!
dacă vor prelua și alții acest exemplu… uite, becali se pregătește să fugă la o echipă care joacă pe unde apucă și nu are spectatori.

nostim, nu?

Maxentiu (12 comentarii)  •  5 mai 2015, 15:55

Dinu Gheorghe are dreptate, reactia lui Arlauskis a fost isterica, exagerata si tipica, din pacate, jucatorilor stelisti. Fara a-i scuza pe suporterii iresponsabili care au aruncat cu torte, avem destule exemple de meciuri tensionate la care suporterii aruncau cu obiecte in teren si cu toate astea jucatorii n-au zbughit-o de nebuni la vestiare.

dmb (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 15:59

Jos pălăria!

mihai (11 comentarii)  •  5 mai 2015, 16:11

Se vede ca e rapidist. Ce sa te mai astepti de la el???

mihai (11 comentarii)  •  5 mai 2015, 16:15

e si vina preseicare le-a tinut rapidistilor isonul in cazul bricheta. Cand Inter Milano a pierdut la masa verde un meci de CL disputat acasa ci Dinamo Kiev pentru ca tusierul a fost lovit cu o moneda aruncata din tribune , tuturor li s-a parut ceva normal. Dar din pacate i Romania primeaza gandirea de Neanderthal !!!

Exagerati (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 16:20

De ce o tineti pe asta cu „a fost lovit” ? petarda aia a pocnit la 5-6 metri in spatele lui, daca era destept se ducea la centru unde erau si ceilalti jucatori, dar nu, el a simtit ocazia sa se victimizeze, spera ca asa se va termina meciul si v-a castiga la masa verde, daca se judeca dupa regulament, arlauskis trebuia sa vada al doilea cartonas galben, dar la noi e ca la nimeni,daca faci parte din echipa protejata, poti sa faci si crime pe teren, ca tot nu se ia nici o masura impotriva ta.

mircea (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 16:31

A fost lovit si Barboianu la meciul din tur, si nu s-a plins .Nimeni de la Dinamo. Numai si numai la fcsb se plinge….Fetitza de Arla….
Apropo. Nu a fost niciun penalti la acest meci.Uitati-va „corect” la imagini si o sa vedeti realitatea.Tucudean trebuia sa ia un galben, cel putin.Daca tineti cu fcsb, atunci , intr-adevar a fost penalti….

fero (3 comentarii)  •  5 mai 2015, 16:38

ce sa mai zica acum si mustaciosul asta……se oftica si da din melita!!!!doamne,ce i-am gherlanit pe potai!!!!

MZM (101 comentarii)  •  5 mai 2015, 17:04

Maria, spre cinstea ta ai pus punctul pe i. Si eu cred ca lucrul cel mai important la acest meci (ca derby nu mai este de foarte multi ani!) a fost incidentul cu petardele aruncate de iresponsabili. Din pacate pentru noi toti, colegii tai de gazeta si de breasla au ignorat deliberat acest incident grav. Mai mult, unii (Ioana Cosma, Tolontan etc) l-au acuzat pe Arlauski de lasitate pentru ca a parasit poarta si terenul. Tolo a mers cu insulta atat de departe incat a spus ca portarul Stelei „merita multi scuipati pana la vara”. De fapt, a insinuat ca toti jucatorii campioanei sunt lipsiti de caracter.
De la logica si moralitatea lui Dinu Vama nu ne puteam astepta la ceva normal. Sa ne amintim ca, acum un an si ceva, inaintea celor 2 jocuri Steaua-Concordia (unul restanta din tur), acelas ipochimen a afirmat ca cele doua jocuri vori fi sigur trucate in favoarea Stelei pentru ca, in urma cu vereo 3 ani antrenorii celor doua echipe (Reghe si Chirila)… au luat cina impreuna intr-un restaurant din Monte-Carlo!? Si, iarasi, din pacate multi gazetari au luat in serios „pontul” respectiv si l-au comentat indelung saptamani de-a randul. Mironica si azi e convins ca jocurile respective au fost blaturi in favoarea lui Reghe.(De ce nu invers, pentru a se salva Chirila cu Chiajna de la retrogradare??!!).

Traian (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 17:05

Securist batran… Imbatranit in rele. Foarte bun articol.

fanel (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 17:16

Da, bine punctat. Un fariseu acest Dinu Gheorghe, merge unde poate ciuguli ceva: Rapid, Astra, Rapid, Dinamo si pe unde o mai fi fost el stie. Fatarnic si fara scrupule. Sa-i tranteasca lui o petarda in cap si sa vedem pe urma cum reactioneaza.

claudiu (2 comentarii)  •  5 mai 2015, 17:47

Bravo Maria. Lasand la o parte ca suporter stelist de la 5 ani, cam de prin 80, nu inteleg cum de un conducator de club isi poate permite sa incurajeze huliganismul. Asa se intampla cand nu faci fotbal de performanta si comentezi de la VIP-uri. Si iti multumesc pentru toate articolele pline de obiectivism. Asta inseamna jurnalismul de fapt.

Ovidiu Bejan (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 18:51

Cu to respectul pentru toata lumea implicata in acest Campionat de Football dar mai ales cu pozitia unui …deja conducator de mare club!
Imi pare rau dar cu astfel de pozitii Fotbalul Romanesc nu va castiga!
Mai mult respect,decenta si profesionalism,cred ca sunt ..multe spuse care le avem de rezolvat…inainte de a incuraja ..petarde si huliganism pe terenele sportive!

marius (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 19:16

Pacat ca ati trecut cu vederea gestul huliganic al lui Marius Niculae care dus de Danciulescu sa potoleasca suburbanii din tribune a gasit de cuviinta ca cel mai bun mod de a o face este a ii instiga sa strige trivialitati la adresa „rivalei”.Conform regulamentului fapta sa nu se sanctioneaza cu cartonas rosu avand in vedere contextul ?

adm (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 20:37

super tare articolul

dumitrascu (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 21:36

uite ca a avut cineva luciditatea sa-l puna pe directie pe acest om aflat intr-o confuzie totala.de ce nu spui dinule si fapte reale despre joc?.ca de citiva ani dinamo sta in aparare pe citeva rinduri si mingea e la steaua mai mereu.cum vrei sa cistige fara sa atace??.poate un joc , doua din zece cu noroc.

corect (7 comentarii)  •  5 mai 2015, 21:52

Dinu Gheorghe,un golan batrin ajuns mare vames si acum presedinte de club(era sa zic de bloc).Nu va face purici la Dinamo,omu asta distruge tot ce atinge.Corecta radiografia,facuta de Maria.

Cristian (7 comentarii)  •  5 mai 2015, 22:00

Maria, iti apreciez enorm articolele si de multe ori am spus ca esti ca o floare intr-o mare de buruieni, in aceasta presa partinitoare si cautatoare de senzational, cu orice pret…Sa stii, insa, ca am fost martor ocular la derby, chiar in Peluza Catalin Hildan, la maximum 20-30 metri de poarta lui Arlauskis si pot sa jur ca nu l-a lovit direct nicio petarda! Celebra petarda care l-a „speriat” atit de rau, a cazut la cel putin 3 metri de el!!!!Eu nu zic ca e placut sa-ti explodeze o petarda la citiva metri de tine si nici eu nu sint de acord cu violenta pe stadioane, dar atitudinea lui Arlauskis(care l-a strins de git si pe Nedelcearu) a fost cel putin ciudata, omul fugind de pe teren si incitindu-si coechipierii sa paraseasca terenul!!!Balaj, care fie vorba intre noi, a facut meciul praf(„penaltyul” la Tucudean fiind de fapt fault in atac, dar nimeni nu vorbeste despre asta si multe alte ciupeli care au favorizat grosolan Steaua), vazindu-l pe Arla cum fuge si agita bratele catre colegi sa iasa cu totii, s-a speriat ca scapa jucatorii de sub control si a aratat DUPA Arla directia vestiarelor!!!! Si Barboianu a fost lovit si cel mai recent Marc, la Craiova, si nu au fugit la cabine si nici nu si-au indemnat colegii sa iasa de pe teren!
Dupa acest meci, am senzatia ca Steaua TREBUIE sa fie campioana cu orice pret si cred ca am sa pariez si eu pe asta, pt prima oara in viata!Pare un pariu sigur!

kos_tyn (14 comentarii)  •  5 mai 2015, 22:16

da, un articol de pus in rama! din pacate de-alde dinu gheorghe sau gigi becali conduc fotbalul romanesc

jon (1 comentarii)  •  5 mai 2015, 22:34

FOARTE BINE scris Maria ai fost cred singura care ai scris in aceasta „cheie” incidentele cu fumigenele si petartele „restul” au bagatelizat-o sau au luat la „caterinca” jucatorii stelisti. O singura „scapare”, ai uitat de cazul tinerei ranite de o petarda in galeria rapidista, galerie care a fost „recompensata” de marea majoritate a gazetarilor dupa cazul „Lovin”. Rog toti ziaristii sa faca front comun si o toleranta ZERO pentru spectatorii huligani CARE ARUNCA IN TEREN, IN TRIBUNE SAU IN AFARA STADIONULUI cu orice obiect fie ca e o sticla, o banana sau o petarda fie asupra jucatorilor sau a spectatorilor! (poti sa-l rogi si pe Ioanitoaia si Tolo !!!)

CCC (24 comentarii)  •  5 mai 2015, 22:44

In primul rand, FELICITARI!
Pntru faptul ca ai avut curajul de a spune lucrurilor pe nume!
In al doilea rand, sincer, doar nu va asteptati ca numitul D. Gheorghe sa aiba o opinie pertinenta despre FOTBAL (asa marunt si servit cu pipeta, cum a ajuns sa arate in „derby-ul de traditie”)! Nu stiu daca cineva se astepta la o analiza asupra motivelor pentru care Dinamo a pierdut. Mai mult decat evident si efectiv pe teren, nu cum incearca sa insinueze unii pe aici, ca de vina ar fi Arla, care a incercat s iasa de pe teren si ar fi meritat cartonas rosu! Atunci ar fi fost ei fericitii beneficiari ai „fitzelor” lui Arla! Ar fi luat bataie oricum, indiferent cine si ce ar spune, nu mai au echipa si nu mai joaca nimic! Demult!
Pentru cei care tot pomenesc de Torje si Barboianu, loviti de petarde: va reamintesc doar banalul fapt ca au fost loviti de petarde aruncate TOT de „GALERIA” dinamovista!!! Orice „fitza” gen Arla din partea lor ar fi condus la sanctionarea propriei echipei, motiv pentru care au tacut ca pestii! Exercitiu de imaginatie, in special pentru cei care nu inteleg nimic din sport (evidenta ca nici din viata!): cum s-ar fi manifestat Torje, daca in situatia de a inscrie in care se afla, ar fi fost lovit de o petarda aruncata din galeria Stelei??
In rest, ai perfecta dreptate: D. gHEORGHE, arunca o fumigena, ca dinamovistii de tastaura sa sara in sus si sa uite sa intrebe conducerea propie de situatia dezastruoasa, de lipsa de perspectiva si jocul infect practicat de favoriti! Il au acum in vizor pe Arlauskis, motivul tuturor relelor ce se intampla la Dinamo!
SaRaCi ….. e putin spus!

Sanantate

eugeniustin (29 comentarii)  •  5 mai 2015, 23:44

@john.peris pai de ce s-a repezit arlauskis la jucatorul lui dinamo? pentru ca a fost calcat pe picior intentionat cumva?!

Rhadoo (2 comentarii)  •  6 mai 2015, 0:24

Rusine suporterilor ce nu se stiu manifesta civilizat,rusine Arlauskis,esti un bărbat de toata jena!

MLS Soccer (1 comentarii)  •  6 mai 2015, 2:14

daca vreti fotbal fara huligani,sunteti liberi sa emigrati in america de nord. acolo n-o sa-i intalniti. zbor placut!

vasco (317 comentarii)  •  6 mai 2015, 6:53

Trebuia sa i-o spuna cineva derbedeului batran!Bravo Maria!

paul (6 comentarii)  •  6 mai 2015, 6:56

Vad ca unii discuta despre modul diferit de a reactiona la explozia unei petarde in apropierea ta(Torje vs Arlauskis) de parca ar fi normal ca fotbalul sa se joace printre petarde explodand…

Gabi85 (3 comentarii)  •  6 mai 2015, 8:58

:))) Negoita vrea campionatul la anu si la adus pe nenea Dinu… e singurul care poate „face ceva” sa revina si Dinamo in frunte.
In rest foarte corect articolul – trebuia scris unul la fel si la bricheta, si la Galamaz.

ciprian (4 comentarii)  •  6 mai 2015, 9:02

Ce pretentii poti sa ai de la un „magazioner de Spitalul de nebuni”, ajuns peste noapte presedinte de club?

Ardeleanu’ (8 comentarii)  •  6 mai 2015, 10:01

No`don`șoară să știi că te obicei nu te citesc(cred că am mai scris asta la ultimul articol de-al d-voastră citit, acum câteva luni), dar acum ai sintetizat perfect `situațiunea`..despre DV ce să spunem, își începe `cariera`la Dinamo prin a căuta alibiuri…

fero (3 comentarii)  •  6 mai 2015, 11:20

CE SE MAI OFTICA MUSTACIOSUL ASTA!!!!!!mor de drag….ma distreaza…….!!!!

orice nume (2 comentarii)  •  6 mai 2015, 11:53

Se comenteaza reactia lui Arla… Dar chiar nu isi mai aduce nimeni aminte de petarda din ultimul meci cu cainii care a pocnit langa el si i-a tiuit urechea nu stiu cate minute? Sunt tare curios care din toti latraii care ii acuza reactia ar fi ramas in careu in timp ce aceeasi „suporteri” aruncau acum (doar?) cu torte. Restul comentariilor despre vama sunt pierdere de timp.

iulian (1 comentarii)  •  6 mai 2015, 12:34

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină!” -,,după ce Arlauskis a fost lovit de o petardă!
Singura petarda din acest comentariu esti tu: Maria Andries!
Om fi o tara de prosti, dar orbi nu suntem toti, sau nu toti tinem cu FCS, Maria. Poate o sa joace FCS in UCL si o să intalnească Fenerbahce sau Olympiakos, sa văd ce o să scrii împortiva UEFA care o sa fie obligate sa le ajute pe ,, fetilele de la FCS,, ?????
Nu confunda un pumn cu o brichetă si nici fotbalul cu papusile!

dragan (6 comentarii)  •  6 mai 2015, 14:02

Ok articolul. Si un semnal de alarma. Acest asa zis „conducator” ar trebui sanctionat drastic pentru ca propavaduieste huliganismul. „Huliganii mei sunt buni si daca nu esti bartbat nu le rezisti”. Asta este mesajul.

Mariuta laie (1 comentarii)  •  6 mai 2015, 14:30

Cata ipocrizie. Doamna mariuta, dar violenta n-a fost si la Craiova, acum cateva etape, cand portarul MARC de la Dinamo a primit o petarda direct in cap si a stat 5 minute sa primeasca ingrijiri medicale dupa care a continuat jocul? De ce nu spuneti ca, de fapt, Arlauskis nici macar n-a fost atins, doar s-a speriat de sunete si e o torta cazuta la 10 metri de el sau a simulat ca e speriat si neajutorat. Cand Dinu Gheorghe a spus ca ‘asta e Steaua’, nu se referea la faptul ca sunt fricosi, ci la aceea ca sunt obisnuiti sa provoace, sa faca tot posibilul pentru a obtine un avantaj in afara jocului, la masa verde, orice numai sa castige, daca se poate cat mai putin sportiv. Asta este, intr-adevar, Steaua, asta li se spune jucatorilor, sa provoace, sa adune obiecte de pe teren sau din afara lui pentru a i le arata arbitrului in speranta ca va opri meciul. Va intreb eu, de unde stiti ca suporterii lui Dinamo au aruncat cu petarde sau alte obiecte inspre Arlauskis? Aveti vreo dovada ca nu erau stelisti sau rapidisti acei oameni? Intr-o peluza sau tribuna poate intra oricine. Valabil si la meciul Stelei din Giulesti, acum cativa ani, cu ‘episodul bricheta’. De unde stim ca nu au fost, de fapt, stelisticei care au aruncat bricheta, stiind ca regulamentul prevede ca oaspetii sa fie mereu favorizati in astfel de situatii ? 🙂

Liviu (3 comentarii)  •  6 mai 2015, 15:20

Am priceput din ceea ce am vazut la televizor faptul ca Arlauskis a apelat la o strategie, anume: vazand impotenta propriei echipe din ultimul timp si continuata in primul act al disputei cu Dinamo, astfel conturandu-se tot mai clar perspectiva neobtinerii celor trei puncte, a decis inflamarea atmosferei create de fanii dinamovisti, hiperbolizarea efectelor acesteia, vizand un singur obiectiv, anume: iesirea de pe teren a Stelei, intreruperea meciului, asadar obtinerea unui 3 – 0 la “masa verde” si ramanerea in acest fel in plasa liderului. Elocvent este teatrul de zero bani la care a recurs lituanianul. Din scalambaielile oferite spectatorilor meciului in diverse randuri a reiesit limpede ceea ce a urmarit. Din acelasi motiv si un harsit ca Dinu Gheorghe l-a catalogat pe “Arla” : Lovin.
Ametelile, teama, imaginea asta de “zdruncinat”, “confuz”, au facut doar parte din arsenalul piesei pe care se straduia sa o joace ………

Comentează