Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Chuck Norris şi articolul 54

Echipa ocrotită de Primăria Craiova vrea să dribleze statutul FRF, pe motiv că l-au driblat şi alţii

„Articolul 54 nu a produs efecte pînă acum, nu este un pericol pentru noi. Şi, mai mult ca sigur, va fi scos la […]

sâmbătă, 12 aprilie 2014, 9:05

Echipa ocrotită de Primăria Craiova vrea să dribleze statutul FRF, pe motiv că l-au driblat şi alţii

„Articolul 54 nu a produs efecte pînă acum, nu este un pericol pentru noi. Şi, mai mult ca sigur, va fi scos la următoarea Adunare Generală”. De unde acest potop de certitudini? De la directorul sportiv al CS U Craiova, Felix Grigore. CS U e, cum ar veni, un fel de Chuck Norris al fotbalului nostru: primeşte scrisori de la Moş Crăciun, crapă două pietre într-una şi nu se supune regulilor, regulile se supun CS U.

Miza este promovarea în Liga 1 după un singur sezon de afiliere provizorie la FRF. Iar certitudinea domnului Grigore se bazează nu pe statutul FRF, ci pe faptul că acesta „nu a produs efecte”, pînă acum. Adică a fost driblat cu ambiţie de cluburi şi ignorat cu seninătate de Federaţie şi de Ligă. Conform articolului 54, promovarea depinde, în primul rînd, de „meritul sportiv”. În al doilea rînd, contează vechimea. Un club trebuie să fie afiliat de „cel puţin trei ani consecutivi”, pentru a promova. Schimbările de sediu, denumire, culori antrenează automat „întreruperea calităţii de membru afiliat”.

„Inclusiv în Liga 1 sînt echipe pentru care acest articol 54 nu şi-a produs efectul”, îşi face curaj domnul Grigore. Are dreptate. „Modificările de formă juridică” sînt monedă curentă în Liga 1. Astra Ploieşti s-a reinventat ca Astra Giurgiu în 2012. Nu i-a fost întreruptă, cum prevede nehotărîtul articol 54, „calitatea de membru afiliat”. Nici măcar n-a existat vreo tentativă de aplicare a statutului, în cazul clubului lui Ioan Niculae.

Cel mai greu, dar nu imposibil de păcălit în acte e regula „celor trei ani”. ACS Recaş şi-a schimbat în 2012 denumirea în ACS Poli, a fost mutată la Timişoara şi peste un an evolua în Liga 1. Cele mai multe dintre vitezistele promovării au respectat la limită articolul 54. De pildă, ASC Corona Braşov, fondată în 2010, a trecut, în fix trei ani, din Liga a 3-a în Liga 1. Victoria Galaţi a devenit SC Vaslui în 2002 şi a promovat în Liga 1 în 2005. AFC Săgeata Năvodari a aşteptat şi ea trei ani, după ultima schimbare organizatorică, din 2010 în 2013, ca să defileze în primul eşalon. CS U Craiova nu vrea să aştepte. Vrea să bifeze excepţie după excepţie de la regulă. După ce a fost fondată gata promovată în Liga a 2-a, cere schimbarea statutului FRF. E ca în fabula cu ariciul musafir la şarpe. Să se mute, dacă nu-i convin ţepii!

Şarpele dă din colţ în colţ. FRF şi LPF catapultează răspunderea tocmai la Nyon, acest nou Lausanne al fotbalului nostru. „La Ligă nu am primit nimic scris, dar am informaţii că s-a primit la Federaţie un răspuns de la UEFA şi că CS Universitatea Craiova poate să promoveze în Liga 1!”, a comentat Gino Iorgulescu. Sînt şi credibile informaţiile lui: UEFA i-a comunicat FRF-ului că statutul există ca să avem pe ce să ne ştergem pantofii.

„Articolul 54 este caduc!”, proclamă conducerea CS U Craiova, la un post de radio. Ei, acum să nu fim, ca domnul Norris, mai deştepţi decît mintea noastră şi să nu aruncăm cu dicţionarul în statut. Dacă te urci beat la volan, nu te deştepţi brusc pentru că şi alţii conduc în stare de ebrietate. Aşa, poţi spune că şi Codul Penal e „caduc”, de vreme ce justiţia nu-i prinde pe toţi băieţii răi.

CS U nu este singurul club din ligile inferioare care trage nădejde la traducerea şi adaptarea regulilor de promovare. Presiunile există, precedente există. Ce va decide Adunarea Generală? Dacă dă cu mopul peste inutilul articol 54, ne întoarcem în epoca frenetică a fuziunilor şi vînzărilor de locuri. Cel mai probabil, statutul va fi modificat pe ici, pe colo. Se va renunţa la „cei trei ani consecutivi de vechime” şi se va adapta ritmul de promovare după ritmul de viaţă al sporozoarelor. După fiecare ploaie, vor apărea noi echipe-fanion.

Orice portiţă ar deschide Adunarea Generală, tendinţa e clară. Primează meritul sportiv, încă, dar meritul politic şi meritul economic cîştigă vertiginos teren. Echipele ocrotite de autorităţile locale sau de milionari influenţi dictează tot mai insistent alineatele din statut şi din manualul de licenţiere. „Noi nu încercăm să ocolim meritul sportiv!”, susţin oficialii CS U. Sigur că nu, asta ar fi chiar culmea, de care ne apropiem tîrîş, pe coate.

Comentarii (55)Adaugă comentariu

victor L (165 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 9:39

Haide, dna Maria, vreti sa contraziceti frumoasele basme ale copilariei cind unii cresteau intr-o saptamina cit altii intr-un an? nu e frumos 😉
„Totul se poate” ar trebui sa ne fie deviza.

AndreiDinGalati (15 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 10:31

ce te mai mira in mamaLiga romaneasca?afilieri,dezafilieri,promovari,retrogradari,decizii date sau anulate dupa cum bate vantul.ceva e contrar regulamentului ? nici o problema modificam regulamentul.guvernanti nostri sunt pantaloni scurti sa ia modelul din fotbal, nu le convine ceva sa modifice constitutia si de 3 ori pe saptamana daca e cazul.mitica era chiar amuzant cand isi exprima cate 5 pareri diferite pe zi despre acelasi litigiu binenteles cu argumentul ca i-au zis oamnii destepti in speta avocatii ligii sau ai frf, vezi cazurile dezafilierii craiovei,retrogradarea timisoarei,cartonasul rosu a lui cristea din meciul cu otelul de acum vreo 2-3 sezoane,etc.daca maine ponta decide campiona mamaLigii 1 2014-2015 trebuie sa fie csu i se da maine trofeul si se mai adauga cateva foi din regulament la toaleta in locul destinat hartiei igienice. circ ptr spectatori si paine pentru ei

Eugen Borbely (27 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 11:16

Excepţional!
Eu nu pot uita ce scrie pe site-ul Federaţiei, cum că F.C.Scorniceşti şi Victoria Bucureşti au fost retrogradate pentru nereguli în regimul comunist. Ce zici de asta?
Păi dacă Victoria şi F.C.Scorniceşti aufost relele fotbalului românesc, conduse de Mitică Dragomir, atunci ce să mai zicem de Steaua şi Dinamo?
Bănuiesc că toate campionatele au fost câştigate în regulă, că jucătorii echipelor din provincie se mutau la Bucureşti din dragoste de ţară, nu erau racolaţi de servicii şi armată cu arcanul…
Mult succes!

Marc (36 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 13:12

Burleanu este intr-o pozitei ingrata.
Aplica pentru toti regulamentul, ori perpetueaza practicile puscariabililor Sandu si Dragomir

bestfox (6 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 13:17

Dar faptul ca au intrat direct in liga 2 nu ocoleste meritul sportiv? In rest excelent articol. Felicitari!

Adina (3 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 13:22

Abia astept sa ************ toti de ciuda cand o sa promoveze Craiova.

Toti ziaristii astia „adevarati” o sa planga.

widoqq (11 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 13:24

Fara CSU CRAIOVA ca e ilegala,chiar daca ca au echipa!Eu vreau in divizia A echipa din Tarlugeni ca e legala!
O sa ajungem la un campionat satesc in divizia A.

yoda (1 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 13:29

fcm targu mures, acelasi rahat. in campania electorala a primit loc de la primar de sannicolau mare, a stat un an in a doua divizie, apoi duru a inventat ca aia continua sectia de fotbal a lui AS sannicolau mare, ca sa lase pedelistii din bani publici in prima divizie. doar o alta mafie de partid poate baga craiova contra regulamentului.

tardelli (4 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 13:39

Sa o luam logic.
Deci eu daca fac azi o echipa o inscriu in ultima liga ,bag 10 milioane euro in jucatori dar nu am voie sa promovez timp de 3 ani ?
O regula tampita rau.Sunt curios pe ce temei a fost luata la inceput.In cazul CSU ilegalitatea sta in acordarea unui loc direct in liga a doua.

bestfox (6 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 13:40

Scoaterea articolului 54 din statut ar favoriza unele echipe cum ar fi CSU Craiova, ASA, Valcea sau Resita in sensul ca vor avea dreptul sa promoveze desi initial nu-l aveau. Atunci corect ar fii sa scoatem si obligativitatea dosarului de licentiere pentru promovare si sa dam dreptul si Berceniului, Sloboziei si Bacaului sa promoveze. Sa poata promova toate sa nu favorizam doar unele echipe. Si apoi cum o sa putem spune vreunei echipe din prima divizie ca nu si-a luat licenta deci retrogradeaza in timp ce altii pot promova doar pentru ca s-a modificat statutul? Sa scoatem si licentierea din statut si atunci toate echipele vor fi egale. Sau poate ar trebui ca domnul Burleanu sa iasa pe post si sa spuna NU oricarei modificari. Ar fi mai simplu, nu?

zi sa-i zic (10 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 13:50

Cand cu „manie capitalista” infierati Victoria, Moreni, Scornitesti era bine. Uite ca avem regulamente(de fapt pecaciuni pe la FIFA si UEFA),dar footbal la chiajna,Damila etc.

antitot (1 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 13:50

marie, esti disperata ca ramaneti fara marin mititelu si nu mai aveti materiale. ca ziaristi de scandal era de asteptat sa nu va convina un club profesionist care nu se scalda in cocina de porci care va da voua subiecte si va asigura supravieturirea desi nu aveti nicio legatura ca sportul.
ca o mica prezicare de regulament ca sa iti dai seama ca nu ai nicio treba cu subiectul doar scrii ca sa intretii un scandal care va hraneste: ‘regula celor 3 ani’ esta valabila pt orice promovare nu doar pt promovarea in liga I, deci si corona, vaslui si alte cateva zeci de echipe nu respecta acel articol.
Interesant e cum te sesizezi tu decat cand e vorba de Craiova. Oricum o sa stergi acest mesaj pt ca target-ul vostru nu sunt oamenii informati ci cei manipulati.
Nu o sa aveti succes in incercarea voastra de a mentine Craiova ca un focar de scandal!

Doc (8 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 13:51

1. U Craiova a fost dezafiliata… la marginea legii.
2. S-a constatat ca dezafilierea era prea putin legala, si lui Mititelu i s-a dat locul inapoi.
3. Mititelu stia ca n-are bani si facea pe niznaiul cu procesele in instanta, asa ca locul lui i s-a dat „orasului”.
4. Dupa ce CSU s-a infiintat/afiliat/inscris, s-a bulucit si Mititelu sa inscrie o echipa fara bani – si FRF, oricum in pana de echipe, l-a lasat si pe milog in Liga II.

Deci CSU a primit locul de pe care fusese scoasa U Craiova a lui Mititelu… asa ca de ce sa nu aiba drept de promovare? Mai ales ca oricum nu se prea stie unde e plamaresul samd.

PS. Si Severinul a promovat la un an dupa ce nu-mai-stiu ce echipa din Craiova a fost mutata in Severin. Si a jucat bine-mersi in Liga I.

bestfox (6 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 14:12

O lege, daca nu produce efecte timp de 5 ani devine caduca. Si asta pentru ca exista o alta lege care spune si reglementeaza asta. Dar este vorba de legi nu de regulamente sportive. Regulamentele sportive se fac astfel incat sa acopere toate situatiile, chiar si cele aproape imposibile astfel ca, daca se intampla ceva nemaivazut pana atunci, arbitrul sau comisiile sa aibe posibilitatea sa judece si acel lucru. Chiar daca se intampla o data la 100 de ani. De aceea regulamentele sportive nu pot devenii caduce. Sigur, avocatii, contra unor onorarii pot spune si sfatui clientii sa mearga pana in panzele albe cu incercarile, vezi cazul Gigi Becali.

bestfox (6 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 14:12

P.S. Articolul 54 a fost deja aplicat. Din cate tin minte in pauza dintre tur si retur Sageata Navodari a fost instiintata de FRF ca nu poate promova in primul an de activitate in divizia B intrucat incalca acest articol. Cei de la Sageata au lasat-o mai moale in retur si au cazut de pe locul 1 sau 2 promovabil pe 4 deci nu a mai fost cazul dar instiintarea inseamna ca s-a tinut cont in acel an de acum celebrul articol 54.

maria andries (1349 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 14:35

Pt. Marc, buna observatie
Pt. tardelli, logic o luam, dar ai sarit un pas, fotbalul, ca afacere, traieste de pe urma publicului, iar regula asta este facuta nu pentru patroni, ci pentru suporteri, sa nu fie nevoiti sa plece de la Ploiesti la Giurgiu ori sa aplaude simulacrele primariilor, in locul echipelor cu traditie

CSU1948 (7 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 15:57

maria andries : iti place circul lui mititelu,nu vrei sa vezi o craiova serioasa care sa se bata la titlu din sezonul viitor,si va mai plangeti ca e campionatul slab ,sa ramenti cu corona navodari chiajna etc

Bogdan (3 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 17:12

Faptul ca s-a incalcat acest articol de catre fosta conducere a FRF nu inseamna ca si conducerea noua trebuie sa procedeze la fel. Sa speram ca lucrurile vor reveni la normal si nu vom mai avea aceasta debandada.

TEX (2 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 18:00

ECHIPA AFILIATA PROVIZORIU IN 2013,BAGATA DIRECT IN LIGA 2,ACUM ACEASTA ECHIPA VREA SA SE SCOATA DIN REGULAMENT ART. 54….PROPUN SA LI SE FACA TOATE POFTELE,PT. CA NU-I ASA,LA PUTERE ESTE PSD-UL,A DAT OLGUTA ORDIN,PONTA SE SUPUNE,TOT FOTBALUL ROMANESC SE FACE PRES IN FATA CELOR DE LA CS 2013.DACA PSD CRAIOVA DA UN ORDIN,FRF AR FI IN STARE SA LE DE-A SI BIBLIA IN LOC DE IMN…..SI SA-I BAGE DIRECT IN GRUPELE CHAMPIONS LEAGUE. PT. MINE NUMAI FCU CRAIOVA CONTEAZA ! FACATURA POLITICA CS 2013 NU EXISTA !

alv (2 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 18:07

Ok, Maria ai dreptate, CS U Craiova, conform articolului 54 nu are voie sa promoveze. Acum ca suntem corecti sa aplicam articolul 54 la restul echipelor:
SC Vaslui, chiar tu ai spus a fost infiintata in 2002 si a si promovat in acel an (articulul 54 se refera la orice promovare nu doar liga 1), ASA Tg. Mures, CSM Valcea, Metalul Resita, Astra Giurgiu(Ploiesti), Petrolul Ploiesti, ACS Poli Timisoara, Corona Brasov si daca e sa continuam sigur mai gasesc. Daca tot te-ai sesizat cu CS U, cu aceste cluburi de ce nu te-ai sesizat?

CRISTIAN H (3 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 18:11

Ar trebui sa-ti fie rusine, te-am vazut scriind doar articole anti CRAIOVA, indiferent ca era a lui mititelu sau CSU.De ce nu spui, in detaliu, ce mai spune acest celebru articol 54, nu cumva spune ca si schimbarile de sediu, nume, localitate, sunt supuse aceluiasi tratament?Daca asa spune, ia cauta sa vezi cate din echipele care joaca play-off au drept de promovare?Daca o echipa vrea sa faca performanta si vine cu bani trebuie sa loviti in ea, nu conteaza trebuie scandal, sa va puteti vinde ziarele.Inca odata sa-ti fie rusine, fii impartiala si daca spui ceva despre o echipa spune si despre celelalte, daca este cazul, iar acum cred ca este…

savoss (3 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 18:17

Pe langa faptul ca ai dreptate, esti singura care a fost consecventa in gandire. Ceea ce nu pot spune despre plantele care peste noapte indragesc o ciuperca electorala ce va disparea dupa acest ciclu electoral. Pentru ca cine finanteaza o echipa fara sustinere? E un rationament financiar simplu.

Craiova_for_ever (12 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 19:45

Doamna Andries,
Doresc sa va intreb cat se poate de onest si civilizat cateva lucruri:
Daca sustineti fotbalul craiovean de ce nu ati spus niciodata pana acum ca domnul Mititelu a ajuns singur si facand anumite greseli nefortate in situatia in care este acum?De exemplu nici CSU si nici primaria nu l-au adus pe domnul Piturca la Craiova in ideea ca este influent( si apropo de influenta cum urma sa si-o foloseasca in interesul clubui, facand pe „ingerasul”?)nici CSU nici primaria nu i-au „soptit” domnului Mititelu sa fie de acord cu niste clauze supradimensionate atat in privinta fotbalistilor cat si in privinta domnului Piturca motiv pentru care era evident ca Piturca il va urmari pe Mititelu pana in panzele albe si isi va pune in practica toate pargiile pentru a pune mana pe ceea Mititelu s-a obligat sa ii dea sub semnatura? Cautand permanent sa ii gasesc circum stante atenuante tot nu am inteles cum un mare om de afaceri cum se pretinde domnul Mititelu ca este poate sa semneze asa ceva cu buna stiinta declasand practic haosul si dezafilierea(evident prin jocurile de culise care au urmat) dupa care tot dansul sa fie cel”ranit”! Vi se pare logic? Mie nu mi se pare….Altfel spus de ce numai Piturca si Mircea Sandu sa fie vinovati de jocuri de culise si ingerinte de tot felul dar Mititelu care a permis inceperea acelor „jocuri” prin propria sa semnatura nu este vinovat? Si ce mai putea sa faca primaria dupa semnarea unor asemnea acte? Sa spuna ca Mititelu de fapt nu a semnat acele acte? Eram de pomina lumii…Vorbiti destul de insinuant de faptul ca politicul castiga teren de parca ar fi prima data in istoria fotbalului cand se intampla asta! Steaua nu a avut sprijin politic de la Nicusor Ceausescu? Dar nu acest sprijin a facut-o sa castige Cupa Campionilor, nu? Poate doar sa isi faca echipa si sa castige campionatul!! S-a dezis cineva de Steaua si performantele ei dupa aceea? Nu si bine a facut! Craiova Maxima nu a avut sprijin politic de la Adrian Paunescu si Stefan Andrei? Sunt devina Andrici si Rotaru ca domnul Mititelu nu si-a atras sprijin politic desi a incercat? Nu sunt o gramada de politicieni fosti si actuali care sunt dinamovisti? Oare ei nu au ajutat Dinamo? Copos nu a fost vice-premier si patron al Rapidului in acelasi timp? S-a „suparat” vreun rapidist?Oltenii de ce s-ar supara? Si apropo Olguta nu are actiuni la club precum avea Copos cand era vice-premier! Berlusconi nu a fost premierul Italiei si patronul Milanului? Cred ca nici un fan milanist nu a facut vorbire de sprijin politic. Deci unde este noutatea din punctul asta de vedere in cazul CSU? Eu nu spun ca CSU o face pentru ca o fac si altii DAR SPUN CA DIN PACATE SAU DIN FERICIRE CUM VRETI SA O LUATI FOTBALUL MARE NU SE POATE FACE FARA IMPLICAREA POLITICULUI.ASTA DEMONSTREAZA REALITATEA CUM V-AM ARATAT MAI SUS. NUMAI DUMNEZEU POATE SA SPUNA CU CERTITUDINE CE ESTE DREPT 100% SI CE NU! SI DACA VRETI MAI CONTINUI BERNARD TAPIE PROPRIETARUL LUI OLIMPIQUE MARSEILLE A PIERDUT O LIGA A CAMPIONILOR OARE NU O FI AVUT SORIJIN POLITIC? OARE LUCIANO MOGGI NU A AMANAT CAT A PUTUT CAZUL CALCIOPOLI DAR PROBABIL NU A MAI PUTUT SA EVITE EXPLOZIA SITUATIEI? iN URMA ACESTOR ULTIME DOUA SITUATII EXPUSE AM INCETAT CU DURERE SA MAI CRED IN MITUL UNUI FOTBAL 100% CURAT. ASTAZI MA MULTUMESC CU UN FOTBAL PERFORMANT DE CARE UNIVERSITATEA CRAIOVA NU A MAI AVUT PARTE DE LA DOMNUL PAUNESCU INCOACE. ASTA CA SA NU MA MAI REFER LA CRAIOVA MAXIMA SI CA SA NU MAI SPUN CA ASA CUPA CUM A ARATAT UN COLEG AL DUMNEAVOASTRA INTR-UN ARTICOL RECENT NICOLAE TILIHOI A AJUNS LA CRAIOVA IN URMA UNEI HARTII SEMNATE IN ALB SUB PRETEXTUL CA SEMNEAZA O FOAIE DE DRUM CARE DE FAPT DUPA ACEEA S-A TRANSFORMAT INTR-UN CONTRACT! DAR CEL PUTIN DANSII AU PERFORMAT! LA CE II FOLOSEASTE DOMNULUUI MITITELU PALMARESUL SA SE ASCUNDA DUPA EL? CE VINA AU SUSTINATORII DE LA CSU DACA DE ATATA TIMP NU A MAI FOST PERFORMANTA IN FOTBALUL CRAIOVEAN SI SECTIA DE FOTBAL A CSU S-A CERUT REIINFINTATA CU ATAT MAI MULT CU CAT DOMNUL MITITELU TINE CU DINTII DE PALMARES. SI DACA ASA DUPA CUM ATI SPUS CHIAR DUMNEAVOASTRA ACEL ARTICOL A PERMIS SA SE INTAMPLE MULTE NEREGULI CE RAU AR FI DACA S-AR DESFIINTA, CU ATAT MAI MULT CU CAT AJUTA SINGURA POSIBILITATE REALA PENTRU FOTBALUL CRAIOVEAN DE A CONTINUA CU REZULTATE SI SUBLINIEZ CU REZULTATE PENTRU CA ACOLO UNDE NU SUNT REZULTATE ESTE DOAR FOTBAL DE MAIDAN NU DE PERFORMANTA. CINE AR INVESTI INTR-UN FOTBAL DE MAIDAN? POATE DOAR ILINCA, STAICU SI MITITELU… REZULTATELE VORBESC DIN PACATE… SI LA URMA URMEI CE DERANJEAZA ? CA LA CRAIOVA SE FACE ECHIPA, SAU CA SE FACE ECHIPA PERFORMANTA?

1 (1 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 21:05

da, a fost incalcat si de alte echipe. DAR ACELE ECHIPE NU S-AU INFINTAT DIRECT IN LIGA 2-A.
II BAGAM IN LIGA 2-A SI TREBUIE SA LE MAI MODIFICAM SI REGULAMENTUL SI AIA DE LA CSU VORBESC DE MERITUL SPORTIV. O MI.ZERIA A FOTBALULUI ROMANESC

statdestang (1 comentarii)  •  12 aprilie 2014, 23:33

Cred ca cei de la CS U au vrut sa zica desuetudine, deoarece caducitatea este acea cauză de ineficacitate ce constă în lipsirea actului juridic (in speta, statutul) valabil încheiat de orice efecte datorită intervenirii unei împrejurări ulterioare încheierii sale şi care este independentă de voinţa autorului actului juridic. (exemplu, moartea celui care primeste o mostenire prin testament inaintea celui care lasa testament).
Desuetudinea inseamna pierderea fortei obligatorii a unor norme de drept datorita neaplicarii lor constante intr-o perioada indelungata, dovedindu-se astfel ca ele nu mai corespund necesitatilor reale ale societatii, ca sunt depasite in raport cu transformarile ce au survenit ulterior adoptarii lor.
Cu privire la norma cazuta in desuetudine este necesară o abrogare certă şi nu trebuie încurajată nesupunerea prelungită şi generalizată faţă de lege (in speta, statut), pe care o presupune căderea în desuetudine.
In toate cazurile, o norma pentru a fi considerata desueta trebuie ca situatiile si imprejurrile care au determinat necesitatea elaborării ei sa fi încetat să mai existe.

CSU (1 comentarii)  •  13 aprilie 2014, 1:26

Stiu ca ati scris la ordinul lui Ioanitoaia. Pacat, credeam ca sunteti obiectivi. Craiova vrea fotbal si nimic mai mult.

Cangurul (2 comentarii)  •  13 aprilie 2014, 7:07

Plin de oameni „super-obiectivi” p-aici.
Oglinda fidela celor ce conduc fotbalul Romanesc.
Acesti „super-obiectivi” suporteri critica conducatorii pentru „super-obiectivismul” judecatii lor.
Nu v-ati saturat de umblat la chichitze, prietenilor?!?
Maria scumpa, ramai cu coloana vertebrala si nu te indoi la orice tampit care nu vrea sa priceapa (sau nu-l duce bibilica aia stramba), ca legea ar trebui sa fie lege, si pe desupra si respectata.

vasco (317 comentarii)  •  13 aprilie 2014, 8:54

Si articolul,prin continutul sau corect,dar mai ales „comentariile”,arata ca fotbalul romanesc este o batjocura.

stiinta.until.death (1 comentarii)  •  13 aprilie 2014, 8:59

Pt „Craiova for ever”. Ce comparatii faci tu vis-a-vis de „sprijinul politic”…cu Copos si Berlusconi. Sunt simple coincidente. Persoane ce detin sau detineau in proprietate un club de fotbal si au ocupat si functii politice. Dar ca politicieni nu au … tras fire … ca sa-si favorizeze echipele. Olguta Vasilescu nu detine nicio echipa dar trage itele cat poate! De ce? Pentru ca de la bun inceput a inceput cu o ilegalitate. S-a asociat cu cateva persoane cu bani care au infiintat un club de fotbal (club privat) si peste noapte aceasta inventie a devenit Universitatea Craiova pe care o cunoastem noi de la bunici si parinti. In primul rand, intr-o tara cu adevarata democratie, presa sportiva ar fi …”vetat” la infinit aceasta struto-camila. Din pacate, la noi, sunt toti complici la faradelegi. Orice ar fi facut Mititelu, nu-ti da nimic dreptul sa „indrepti” lucrurile prin faradelegi. Niciodata nu am vazut sa se fi spus ca i s-ar fi facut vreo oferta lui Mititelu (economica) spre a vinde clubul, doar au incercat fel si fel de matrapazlacuri culminand totul cu dezafilierea abuziva si cu crearea acestei struto-camile de catre primarita buclucasa. Ca vrea sa investeasca in sport, ca vrea sa faca o echipa competitiva la Craiova?! F. bine dar nu copiind numele celei mai iubite echipe de fotbal din Romania. De ce l-au copiat, de ce au numit-o tot Universitatea Craiova si asta in conditiile in care istorica Universitatea Craiova inca nu disparuse? Pai pt ca stia ca orice noua echipa nu va avea suport popular, pe cand asa, pacalind prostimea ca de fapt asta e Universitatea Craiova, ar avea echipa lor si ceea ce le lipseste si conteaza, de fapt, cel mai mult: public, suporteri. Ne-au furat culorile, denummirea iar acum trag itele sa schimbe si regulamentele. As incerca sa-mi imaginez un scenariu asemanator intr-o tara civilizata. Cum ar venii unii acum sa spuna noi am infiintat CS Real Madrid si asta e adevarata echipa sau orice alt nume de echipa cunoscuta si cu multi suporteri. Care ar fi oare reactia populara si mai ales a presei? Chiar nu ne-am saturat sa asistam in Romania la atatea faradelegi la care sa fim doar…spectatori?! In orice democratie presa reprezinta cu adevarat o putere in stat. De ce la noi e altfel? De ce nu se spune lucrurilor pe nume? Tocmai aceasta „adormire” si aceasta „complicitate” au facut ca azi sa asistam la ilegalitati pe banda rulanta in Romania; una in plus…ce mai conteaza, nu? La noi „puterea emana de la natiune” doar pe hartie doar, nu? Alesii nostri functioneaza in si prin interesul nostru doar pana sunt alesi… Aceasta e o hiba imensa a sistemului si trebuie schimbata, schimbata in sensul ca si inainte si dupa alegeri acesti reprezentanti ai poporului sa functioneze si actioneze numai in spiritul si interesul popular. Si cum schimbam asta? Prin neimplicare, in niciun caz, prin a asista doar cu mainile in piept si cu o presa doar de…decor, niciodata! Pana atunci…asistam la „emiteri de judecata” precum a lui…”Craiova for ever” si a altora prostiti de sistem ca si el atata timp cat presa, cel putin, nu face lumina si nu isi face menirea (aceea de a spune lucrurilor pe nume, fara ocolisuri si fara temeri)!

Craiova_for_ever (12 comentarii)  •  13 aprilie 2014, 10:35

Steaua si Dinamo s-au infiintat direct in liga 1 le-a desfintat cineva pana acum? le-a contestat cineva performantele pana acum? Voi chiar negati evidenta si anume ca fara bani nu se poate face performata. Cereti desfintarea Stelei si a lui Dinamo daca va „tine” si vreti dreptate pana la capat fara sa o mimati, dar evident sunt multi speriati ca s-ar putea ridica Universitatea Craiova iar Mititelu e pur si simplu gelos ca altii au reusit ceea ce el nu a reusit altfel ar intelege dupa parerea mea ca dupa ce faci asemenea gafe manageriale si semnezi asemenea contracte devastatoare bine ar fi sa nu mai apari in public si sa vorbesti de corectitudine si despre cum se conduce fotbalul. Eu nu am nimic cu Mititelu ca persoana fizica dar nu ma consider obligat fata de el ca persoana sa-l sustin in ciuda unor gafe impardonabile din punctul meu de vedere si pe care nu i le pot trece cu vederea doar pentru ca are palmaresul! PALMARESUL E UNA SI PERSOANA FIZICA ADRIAN MITITELU E ALTCEVA. EU NU LE CONFUND SI NU LE ASOCIEZ asa cum face dansul. Dimpotriva cred ca orice patron al oricarei echipe in momentul in care isi arata limitele manageriale trebuie de urgenta deposedat de orice drepturi de control asupra echipei. Asta o spun ca sa vedeti ca sustin un principiu si nu sunt impotriva unei persoane. Daca se aplica regula asta Becali de exemplu nu mai era de mult la Steaua la cat de lunga a fost pauza dintre titluri sau daca ne gandim ca nu a iesit din grupele Champions League sau ca desi a incasat bani de la UEFA si din transferuri jucatorii au restante salariale.Asta e management performant? Ganditi-va ca de curand si Huan la Porta a fost schimbat din fruntea Barcelonei numai la noi patronii sunt pe viata si lasa echipe de fotbal drept”mostenire de familie” si culmea exista si oameni care sustin aberatiile astea! Poate nu ati „vazut” dar PSG si l-a permis pe Ibrahimovici Cavani si Thiago doar dupa ce au fost preluati de niste seici care sunt sinonimi cu banii… Este cumva Mititelu un seic si nu stiu eu ? evident nici Andrici sau Rotaru nu sunt desi mi-as dori dar macar ei pot face un plan de afaceri asa cum se face cu studiu de fezabilitate cu tot. Oare cate planuri de afaceri si studii de fezabilitate or fi facut Mititelu si Becali inainte de a se implica in fotbal? Se risca cineva sa raspunda la intrebarea asta?

Undercover (2 comentarii)  •  13 aprilie 2014, 10:42

Articolul incearca sa nu fie partinitor prin exemplele date. Dar de fapt este, pentru ca orasul Craiova prin CS a primit un loc direct in liga II, probabil ca o compensatie morala pentru dezafilierea FC U si a reprezentat de la inceput o exceptie. Si daca va promova pe criteriu sportiv nu o va impiedica nimeni, pentru ca UEFA a dat un raspuns pozitiv, asa cum era de asteptat, in conditiile in care FRF a oferit locul de divizia II direct unei echipe nou infiintate. Sper ca echipa CS sa promoveze pe criteriul sportiv si contestatarii sa ramana cu frustratea si cu reclamatiile. Hai Craiova!

Craiova_for_ever (12 comentarii)  •  13 aprilie 2014, 11:54

Domnule Stiinta Until Death sunteti domnul Mititelu in persoana cumva? Chiar daca sunteti sau nu eu am sa ma refer punct cu punct la ce ati spus dumneavoastra. In primul rand nici copii nu mai cred ca Berlusconi si Copos nu ar fi tras pentru echipele lor asa cum si Nicu Ceausescu a tras in mod evident pentru Steaua. Asta numai naivii cred iar daca nu este asa demonstrati dumneavoastra ca Nicu Ceausescu nu ar fi tras pentru Steaua. Nu exista coincidente pe lumea asta! Cine pe cine vrea sa adoarma? ca primar poti sa intri in asociere cu orice privat mai ales daca participi cu un stadion care apartine municipalitatii. Daca intra in asociere cu un privat cu multe datorii asa cum din pacate este domnul Mititelu era mai bine? Din punct de vedere managerial ar fi insemnat ceva similar cu acordarea unui credit bancar neperformant. Adica sa dai niste bani pe care sa nu fii sigur ca ii mai recuperezi vreodata. Nici o administratie publica cu scaun la cap nu face asa indiferent de numele persoanei private. Acest club nu este o inventie si nu este decat o sectie de fotbal din cadrul clubului sportiv Universitatea Craiova iar acest club ca si aceasta sectie de altfel nu a fost infiintata de primarie el exista din 1948 si a fost infintat de Universitatea din Craiova asa ca prin reinfiintarea sectiei de fotbal s-a restabilit un adevar istoric SI ANUME ECHIPA DE FOTBAL S-A INTORS LA CLUBUL MAMA ACOLO DE UNDE IN MOD NEINSPIRAT A FOST DESPRINSA IN 1990. DIN ACEST MOMENT DOMNUL MITITELU NU AR MAI FI TREBUIT SA PRETINDA NIMIC CU ATAT MAI MULT CU CAT PALMARESUL ARATA CA TOATE PERDORMANTELE CLUBULUI S-AU FACUT SUB DENUMIREA DE CSU NU FCU ASA CA DANSII AVEAU TOT DREPTUL SA SE NUMEASCA ASA SI SA FOLOSEASCA CULORILE CEEEA CE ARATA CA ELE NU AU FOST „FURATE” CI ELE ERAU ACOLO INAINTE DE APARITIA ECHIPEI PATRONATE DE DOMNUL MITITELU.DOAR CA DANSUL A BENEFICIAT DE PROASTA INSPIRATIE A CELOR CARE AU DESPRINS ACEASTA SECTIE DE FOTBAL DIN CADRUL CSU. SI SPUN PROASTA INSPIRATIE DEOARECE M-AS FI ASTEPTAT LA UN MANAGEMENT MULT MAI PERFORMANT IN ACESTE VREMURI CAPITALISTE DAR DIN PACATE ASTEPTARILE MI-AU FOST INSELATE ATAT DE DOMNUL ILINCA CAT SI DE DOMNUL STAICU NETOIU SI MITITELU SI DACA AR FI SA MA REFER LA CE AU REUSIT DANSII IN RAPORT CU CE PALMARES AVEM NOI,DANSII AU FOST CEI CARE AU „FURAT” CULORILE SI PALMARESUL SUCCESIV PENTRU CA NU S-AU RIDICAT LA INALTIMEA LOR SI MAI MULT DECAT ATAT AU FACUT PROMISIUNI FARA ACOPERIRE CARE AU DETERIORAT BRANDUL SI RESPECTUL CELORLALTI FATA DE CRAIOVA, FACAND LUMEA SA CONSIDERE CA OLTENII SUNT NISTE NAIVI CARE POT SEMNA ORICAND CLAUZE DE 7 MILIOANE DE EURO FARA SA SE GANDEASCA LA CONSECINTE IN SPERANTA CA PUNE PRIMARIA PLASE DE SALVARE. EU NU AM NIMIC CU DOMNUL MITITELU NUMAI CA NU MAI CRED NIMIC DIN CE SPUNE DUPA CE A PUTUT SA PUNA IN PERICOL SIGURANTA CLUBULUI SI A LUI PERSONALA DUPA CE A SEMNAT ASEMNEA CLAUZE SI DOCUMENTE IN ALB. DUPA PAREREA MEA, SI-A ADUS SINGUR DISTRUGEREA ASUPRA LUI PRIN DECIZIILE PE C ARE LE-A LUAT SI SANATOS AR FI SA VANDA SINGUR PALMARESUL PENTRU CA DACA NU PROBABIL II VA FI LUAT PENTRU A FI VALORIFICAT SI LA CE DATORI ARE NU POATE FI NIMENI BLAMAT CA INCEARCA SA LE RECUPEREZE. NU SE REINFIINTA NICI O SECTIE DE FOTBAL DACA DOMNUL MITITELU FACEA CE TREBUIE LA TIMP DAR NICI NU POT FI SUPARRAT CA CSU ARE BANI SA TINA O ECHIPA DE FOTBAL.TOT RESPECTUL MEU !

Craiova_for_ever (12 comentarii)  •  13 aprilie 2014, 12:02

DIN CATE STIU A PRIMIT SI OFERTE CHIAR PUBLICE DAR PROBABIL NU LE-A CONSIDERAT „DEMNE”. DACA A FOST CAPABIL DUPA SPUSELE DANSULUI SA REFUZE OFERTE DE 5 MILIOANE PENTRU COSTEA CE ESTE PENTRU DANSUL UN MILION? IL SATISFAC NUMA 268.000.000 ASTA ESTE VIATA! DESI SUME DIN ASTEA NUMAI ECHIPELE DIN OCCIDENT ISI PERMIT DAR ASTA ESTE VIATA.

dan.motru (48 comentarii)  •  13 aprilie 2014, 19:25

Va deranzeaza acest mit unic in liga 1(CAMPIOANA UNEI MARI IUBIRI) pe care il are UNIVERSITATEA si poate sa-l redobandeasca in glorie fiindca am scapat de un falit si tiran al echipei care se considera stapan pe un brand al orasului ce reprezenta UNIVERSITATEA din Craiova.?Cand este vorba de mititelu nu am citit un comentariu despre dezastrul UNIV.cu el patron dar cand a fost informatia anul trecut despre costrirea unui stadion modern la Craiova v-ati opus tendentios cu comentariul dvs,sustind ca nu stadion ii lipseste Craiovei daca nu are echipa iar acum ca poate promova sunteti din nou impotriva.Despre mita STELEI cu valiza pentru care Becali face puscarie nu s-a scris nimic in presa bucuresteana sportiva dar cand e vorba de succesul UNIV.sunteti tendentiosi toti jurnalisti bucuresteni.

ucraiova (1 comentarii)  •  13 aprilie 2014, 19:39

Universitatea Craiova va promova, restul e cancan, muriti de ciuda, nu ne intereseaza! Forza Stiinta!

Alias (3 comentarii)  •  14 aprilie 2014, 2:16

Imi place faptul ca se sterg commenturile care nu convin autoarei sau celor de la GSP… Nice people!

viorescu (27 comentarii)  •  14 aprilie 2014, 7:12

In schimb mocirla din fotbalul nostru a produs prea multe efecte! Ultima si cea mai mare este aceasta csu comandata in „laboratorele” din mogosoaia. S-a creat un fotbal paralel cu cel agreat de suporteri, dovada tribunele goale din orasele neo-fotbalului, adica de la Timisoara, Craiova, etc …Asta dovedeste si ca suporterul nu este dispus sa plateasca pentru proiectele falimentare derulate pe banda rulanta ale federalilor si patronilor. Cine i-a invatat ca se poate evita un faliment prin omor, dupa modelul impusca-l sa nu se mai chinuie, rau a facut!

dani (88 comentarii)  •  14 aprilie 2014, 7:53

Respect GSP.ro, Doamnele si Domnii care muncesc acolo. Afirm acest Respect pt mai multe motive:1. Competenta, valoarea ziaristica. 2.Cenzura nu functioneaza precum la cele doua rivale, acolo unde aceasta plaga, actioneaza mai abitir ca-n vremea cind tara era condusa de partidul unic conducator. Chiar daca sint frecvent injurat si jignit de unii angajati-totul are un pret, nu-i asa, este inerent-totusi este preferabil sa spui ce gindesti, decit sa fii trecut pe lista neagra si sa nu ti se admita nici un comentariu. Democratic, desigur. Dstra stiti bine un lucru:acolo unde nu exista critica adio progres! Cu osanale si cu aplaudaci la FRF, fotbalul romanesc, condus de Mafie, este in PRAPASTIE! Oricit incearca presa apartinind sistemului ticalosit, sa cosmetizeze aspectul hidos al acestui sport, incaput pe mina Mafiotilor de mai bine de 20 de ani, realitatea este sumbra! Iar viitorul fotbalului romanesc ceva mic si negru!

aneurism (2 comentarii)  •  14 aprilie 2014, 9:09

stimabila doamna, meritul asta sportiv de care vorbiti, ar avea de castigat daca o echipa nu are voie sa promoveze timp de 3ani? oare regulamentele astea sunt bune, daca tot suntem asa decisi sa le respectam?

Craiova_for_ever (12 comentarii)  •  14 aprilie 2014, 10:34

Domnule”Viorescu” pe dumneavoastra va satisfac lungul sir de promisiuni ca vom fi campioni si vom castiga cupe promisiuni ce nu au fost niciodata onorate incepand cu Ilinca si terminand cu Mititelu?
Dumneavoastra ca si toti ceilalti care il sustin pe Mititelu nu ati inteles ca dansul se considera singurul „salvator” singurul”Mesia” singurul si inimitabilul „manager” al fotbalului craiovean? Un om cu astfel de „pretentii” nu poate fi convins pe cale rationala ca dupa o serie de greseli nefortate ca cele pe care le-a facut dansul si pe care nimeni nu este obligat sa i le acopere pentru ca persoana fizica Adrian Mititelu e una si palmaresul e alta, reaparitia sectiei de fotbal in cadrul CSU a fost singura posibilitate de a incerca recuperarea palmaresului pentru ca dansul NU VREA SA VANDA. INCERCATI TOTI CEI CARE CONTESTATI APARITITIA CSU SA CONTACTATI UN FINANTATOR CARE SA CUMPERE CU BANII LA VEDERE PALMARESUL SI O SA VEDETI ATUNCI CAT DE RATIONAL ESTE DOMNUL MITITELU.CREDETI CA DOMNUL STROE CAND S-A OCUPAT DE REINFINTAREA SECTIEI DE FOTBAL A CSU NU S-A DUS LA MITITELU SA II CEARA BRANDUL CONTRA COST PENTRU A EVITA APARITIA A DOUA ECHIPE CU NUME SIMILAR? DAR EVIDENT DOMNUL MITITELU S-A CONSIDERAT CU MULT SUPERIOR DOMNULUI STROIE. PENTRU A VA CONVINGE (PENTRU CA NU VREAU EU SA MA PRONUNT) INTREBATI ORICE PSIHOLOG SAU PSIHIATRU DACA UN COMPORTAMENT AL UNUI OM CARE VEDE DUSMANI PESTE TOT DA IN JUDECATA PE TOATA LUMEA AMENINTA PE TOATA LUMEA IN SCHIMB DANSUL ESTE UN EROU „IMACULAT” AL LUPTEI ANTI-CORUPTIE ESTE UN COMPORTAMENT NORMAL, DEVIANT, SAU ABERANT ? UN OM CARE TRANSFORMA O ECHIPA DE TRADITIE PE CARE NU A INFIINTAT-O SI LA AL CAREI PALMARES NU A CONTRIBUIT CU NIMIC INTR-O „MOSTENIRE” DE FAMILIE ASA CUM TROFELE SAU PALMARESUL REALULUI NU POT FI NICIODATA ARE UN COMPORTAMENT NORMAL? L-ATI AUZIT PE FLORENTINO PEREZ SPUNAND:”VOI LASA ECHIPA COPIILOR MEI”. DACA O SPUNEA A DOUA ZI ERA GONIT DIN ORAS.NUMAI LA NOI IN ROMANIA PERSOANA DIN FRUNTEA UNUI CONSILIU DE ADMINISTRATIE AL CLUBULUI ESTE ASIMILATA CU PALMARESUL SI ISTORIA CLUBULUI FARA SA FI FACUT NICI O PERFORMANTA.NU VEDETI PADUREA DIN CAUZA COPACILOR FRATILOR!!!

Craiova_for_ever (12 comentarii)  •  14 aprilie 2014, 10:48

SI O ULTIMA INTREBARE RETORICA:NU VI SE PARE DUBIOS CA DESI NU ARE BANI SA TINA ECHIPA SI CERE AJUTOR PENTRU ASTA,ARE BANI SA PLATEASCA PROCESE SI AVOCATI CARE BANUIESC CA NU SUNT TOCMAI IEFTINI?. MAINE POIMAINE O SA CEARA SPRIJINUL FINANCIAR AL SUPORTERILOR SI PENTRU PROCESE, PENTRU CA NU-I ASA TREBUIE SA SPRIJINIM ECHIPA?

Nicse (10 comentarii)  •  14 aprilie 2014, 12:41

Ma vad obligat sa spun iar, bravo Maria ! Ma bucur ca exista ziaristi ca tine care semnaleaza derapajele de la normal. Evident ca se regasesc pe aici o gramada de dubiosi care au „argumente” cu privire la promovarea CSU Craiova, uitând ca notiunea de fairplay inseamna in primul rand respectarea regulamentelor. Altfel ne trezim ca intr-o „buna” zi se vor solicita transformarea mingii intr-un cub, inaltarea portilor sa poate fi nimerite de oriunde si altele.

Craiovean (4 comentarii)  •  14 aprilie 2014, 14:49

Situatia e simpla si asa ar trebui sa fie pentru toti.
Traim in 2014 si banul dicteaza tot, absolut tot. Decat o echipa sau club precum cel a lui Mititelu care nu a platit nicio taxa la stat si un club fie el si clona dar care plateste taxele o sa-l accept oricand pe cel din urma.
Aici vad ca se uita meritele sportive…Craiova a fost primita in Liga 2 prin votul cluburilor inclusiv al celor din Liga a 2-a deci nu poate fi vorba de infintare in L2. Acum daca inviti omul sa participe mi se pare de bun simt sa-l primesti cu toate drepturile.
Si mai este ceva, voi cei din presa ati reusit sa promovati personaje gen Becali, Mititelu, Borcea sau MM Stoica… Dupa ce ati facut rating cu astfel de subiecte, veniti cu un astfel de articol si vreti sa va credem ca sunteti sustinatorii „meritului sportiv” ? Halal presa. De Craiova vad ca scrieti craiolguta dar cand era Poli AEK nu stiati cu sa mai stergeti AEK si ne bagati placa cu Timisoara etc. Asta e doar asa ca sa vedeti ce diferete faceti si voi intre olteni si restul… Cum apare ceva interesant la Craiova hai sa aruncam cu noroi ca de sunt olteni. La final tin sa repet ca vorbim de o clona dar clona asta tot arata dpdv fotbalistic mai bine decat Craiova lui mititelu din ultimii 4-5 ani.

Robert (2 comentarii)  •  14 aprilie 2014, 15:00

FELICITARI pentru articol! Stim cu toti cat de defectuos a manageriat Mititelu FC Universitatea Craiova ,si stim ca nu asta fost intentia lui,dar poate cineva sa stie daca intentiile acestor noi investitori pot fi duse pana la capat si daca interesul lor este acela cu al fotbalului craiovean?Poate cineva sa stie daca ei nu vor deveni un „Netoiu”,”Staicu”,”Mititelu”… sau mai rau un „Bucsaru” ce a ingropat o echipa CAMPIOANA a Romaniei si cu rezultate frumoase in CL?Un fotbal sanatos si cinstit nu se poate face cu o echipa deja „virusata” inainte de a intra in competitie.De ce nu s-a pornit de jos si sanatos,ex:FC Ripensia,ASU Politehnica Timisoara sau la nivel inalt Glasgow Rangers retrogradata tot datorita managementului defectuos?Noi romani in general ne grabim prea mult in a ridica in slavi si a tari in noroi uni oameni 😉

Craiova_for_ever (12 comentarii)  •  14 aprilie 2014, 16:42

Stimate domnule Nicse si alti domni care ganditi similar. Legile ca si oamenii nu incremenesc in timp altfel oamenii dezvolta comportamente anti-sociale cum face acest domn Mititelu care se cearta cu toata lumea agatandu-se de niste legi si regulamente care ca si oamenii sunt facute sa se schimbe cu atat mai mult cu cat articolul citat a fost incalcat de mai multa lume.Si ce dreptate este asta in care unii care spun ca nu este drept si vor sa il elimine sunt considerati niste „mafioti” si „intersati”iar altii care deja s-au folosit de el sunt „baieti destepti”. Vedeti cat de fragila este realmente notiunea de dreptate? Din oricare unghi ai privi atat timp cat ai un „interes” ai „dreptate”. Care este de fapt interesul si dreptatea Craiovei? Asa cum vad ca se impart opiniile unii vor sa acredititeze ideea ca fotbalul in Craiova s-a nascut odata cu Mititelu, ca inaintea lui nici nu a existat si mai ales ca daca nu mai este Mititelu in prim plan e mai bine sa moara fotbalul in Craiova doar pentru ca el a cumparat un brand si un palmares substituindu-se acestuia, aparand in prim plan mai mult decat palmaresul insusi! Nu stiu cat de „dreapta” vi se pare aceasta idee dar irationala dezonoranta si ofensatoare la adresa predecesorilor lui Mititelu este cu siguranta! Pe de alta parte sunt oameni printre care sunt si eu care spun ca de cand exista lumea asta incepaand cu epoca primitiva legea si directia a fost data fie ca ne place sau ca nu de oamenii cu bata mai puternica sau de cei cu bani mai multi dupa caz. Credeti ca legile le fac si le promoveaza altii decat cei care au bani si pot face o lege? Asa a fost dintotdeuna si asa va ramane! Asa ca nu inteleg de ce tocmai acum cand exista niste oameni cu bani influenta si pricepere care vor sa ajute Craiova fotbalistica si mai ales o POT face se gasesc unii sa ii INFIEREZE CU MANIE PROLETARA. NU CREDEAM CA LA 25 DE ANI DE LA REVOLUTIE MAI EXISTA ACEST ANTI IMPERIALISM SI ANTI CAPITALISM DE SORGINTE COMUNISTA!!! DE ASTA SUNTEM ATAT DE FATALISTI SI PREFERAM SA SPUNEM”DE CE SA NE FIE MAI BINE CAND NE POATE FI MAI RAU” SAU”PREA MULT BINE STRICA”. N-AM IESIT DIN EPOCA COMUNISMULUI DACA NU AM INTELES CA LEGILE SUNT MENTINUTE SAU SCHIMBATE DUPA CAZ DE OAMENII CU BANI SI ASA VA FI MEREU. ASA CA INTREBAREA DE BAZA ESTE: CE NE DORIM PENTRU CRAIOVA? PROGRES CARE NU POATE FI FACUT DECAT CU BANI, SAU STAGNARE SI REGRES CARE POATE FI OBTINUT DUPA ” RETETA” MITITELU. ALEGETI DAR ALEGETI CU CAP!

okra (9 comentarii)  •  14 aprilie 2014, 19:52

superb articol ! tineti-o tot asa … si mai apareti pe la gsptv, daca se poate – sa le dati in goarna lu naum si pletosii ceilalti fara cauza ! articulati bine ideile ! Godspeed !

Craiova_for_ever (12 comentarii)  •  14 aprilie 2014, 19:57

Domnule Robert vreau sa completez cu permisiunea dumneavoastra cele pe care le-am spus. In primul rand domnul Andrici, Rotaru, Beze, si cei care mai conduc Universitatea sunt persoane cunoscute cu afaceri solide pentru care insusi domnul Stroe a girat in mod public spunand ca sunt persoane de incredere genul acesta de persoane de succes neputand sa riste intrarea intr-o afacere care nu va fi de succes altfel toata imaginea lor va fi patata ceea ce nu vor putea risca pentru ca sunt alt gen de afacerisiti decat Mititelu insa din nefericire domnii Mititelu Netoiu si chiar Bucsaru proveneau din niste medii destul de oculte fara ca cineva sa stie cat de „importanti”au fost si mai ales cate afaceri de succes au avut inainte de a se apuca de afaceri cu fotbalul. Oricum ideea de baza este ca daca vor gresi vom sti sa intoarcem foaia important este ca nici un patron sa nu mai fie patron „pe viata” chiar si atunci cand nu mai poate exact ce face domnul Mititelu acum. Faptul ca nu a avut intentii rele nu il neg dar asta nu este un motiv pentru a tine echipa pe loc si nici nu scuza greselile ulterioare cu atat mai mult cu cat nu era necesar sa se reinfinteze sectia de fotbal a CSU daca Mititelu profita de anumite oportunitati pe care le-a avut dar pe fondul lipsei de rezultate si a incapatanarii domnului Mititelu de a se considera „Mesia” fotbalului craiovean a devenit obligatoriu sa existe sectia de fotbal a CSU. Cat despre de ce nu s-a pornit din liga a sasea sau mai stiu eu de unde spun pentru a mia oara CLUBUL A PROFITAT DE O OPORTUNITATE OFERITA FARA A FI CERUTA MOTIV PENTRU CARE NU A COMIS NICI UN LUCRU IMORAL SI MAI MULT DECAT ATAT DACA NE-A FOST OFERITA DE CE SA NU PROFITAM DE EA AVAND SI MIJLOACELE PENTRU A FACE O ECHIPA COMPETITIVA? ERA MAI BINE DACA OPORTUNITATEA ASTA ERA OFERITA UNUI ORAS CARE NU SPUNE NIMIC IN FOTBAL?

danyla (3 comentarii)  •  14 aprilie 2014, 21:15

Domnisoara Maria Andries, faci o mare greseala ! … In play-off-ul ligii a 2-a seria 2-a, nu numai CS U.Craiova se afla in situatia vizata de acest articol 54. si reclamat de dumneata, ci nu mai putin de 5 din cele 6 echipe ! … Deci conform acestui articol 54. nu au drept de promovare : ASA Tg Mures, Metalul Resita, CSM Rm Valcea, FC Olt Slatina si evident CS U.Craiova ! … Deci care este solutia dumitale ?! …

CHALEX (11 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 6:27

Bagabonteala naibii cu Craiolguta noastra! Cum sa se impiedice tot aliotmanul oltean de un “ciot”, numit… Articolul 54? Nu cred! Probabil ca este vorba de “Articolul 420”, ca ala-i cu bagabontul Raj Kapoor, nu de caducul… 54. Dupa Radu de la Afumati si Ion Ionescu de la Brad iata ca ni se prezinta si Felix de la Craiova, un manelist care – ca toti manelistii – “cinta fals”, dupa ureche, adaugind o “interpretare” in stil oltenesc, demn de falnica “Craiolguta”(scuzati cacofonia!), ivita din spuma marii, ca Venus de la Primarie. Cladita pe ruinurile unei mari iubiri oltenesti CeSeUmfla-n pene politice mai ceva decit dropia de Baragan(pasare pe cale de disparitie ca “U maxima” – echipa unei mari iubiri), noua struto-camila craioveana are pastori de nadejde si bodyguarzi rosii(evident, nu de minie!) gata sa calce totul in picioare, mai ceva decit Mihai Viteazul pe turci, la Calugareni. Ave Felix, Oltenia te saluta!

aneurism (2 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 7:44

deci sa concluzionam: meritul sportiv, competitia si fair play-ul presupun ca ekipa care a terminat competitia cu 12 puncte avans sa nu poata promova. excelent, asta cu siguranta e in beneficiul fotbalului romanesc

Comentează