Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

O boală naţională şi un pacient de lux

Iată un semn grav de subdezvoltare: fotbalul profesionist prosperă din bani publici, în timp ce mizeria dă pe-afară din spitalele de stat

Dincolo de fotbal, dincolo de meciul în sine, Steaua – Petrolul este un duel care ar trebui să […]

duminică, 1 decembrie 2013, 9:42

Iată un semn grav de subdezvoltare: fotbalul profesionist prosperă din bani publici, în timp ce mizeria dă pe-afară din spitalele de stat

Dincolo de fotbal, dincolo de meciul în sine, Steaua – Petrolul este un duel care ar trebui să ne dea de gîndit, pe axa fotbal bolnav – societate bolnavă. Steaua este o campioană cu finanţatorul încarcerat pentru fapte de corupţie. Iar Petrolul este o echipă finanţată pe ocolite de Primăria unui oraş unde se moare cu zile în spitale.

Probabil cunoaşteţi cazul, din presa generalistă. Situaţia de la Spitalul Judeţean de Urgenţă din Ploieşti nu e unicat, se repetă în majoritatea spitalelor din România. E boala naţională. Bani puţini, aparatură veche sau lipsă, personal prea puţin, pacienţi prea mulţi. Şpăgi.

Peste o lună, se împlinesc doi ani de cînd românii ieşeau în stradă, cerînd reformă în sănătate. Nu s-a schimbat nimic. Dar nici nu s-a mai revoltat nimeni. La Ploieşti, un medic a acuzat condiţiile proaste de lucru. Directorul spitalului l-a trimis la culcare, pe motiv de surmenaj psihic. Colegii rebelului s-au solidarizat, într-o scrisoare deschisă. Au venit în inspecţie funcţionari, obligatoriu surprinşi, din Ministerul Sănătăţii. Consiliul Judeţean Prahova, de asemenea surprins, prin natura activităţii, analizează posibilitatea de a-l schimba pe directorul nepriceput. La ce bun? Dacă un singur om, chirurgul Dan Oprea, a provocat o asemenea reacţie în sistem, de cîţi oameni e nevoie pentru a schimba sistemul cu totul? De toţi, fireşte.

Cu cîteva zile înainte de criza de conştiinţă a medicilor, autorităţile locale din Ploieşti aveau alte preocupări. Dădeau asigurări că nu-i vor garanta salariul lui Mutu la Petrolul. Salariul ăsta, pe un sezon, este egal cu preţul unui tomograf: 500.000 de euro. Dar Primăria n-a dat nici un semn că va opri plata primelor către fotbal. „Anul trecut, Consiliul Local a adoptat o hotărîre, prin care s-a angajat să premieze performanţa echipei Petrolul, hotărîre care se aplică şi în acest an competiţional. Dacă Adrian Mutu va ajunge la Petrolul, iar echipa va face şi anul acesta performanţă, va beneficia de bonusurile stabilite de Consiliul Local, la fel ca şi ceilalţi jucători!”.

Cu alte cuvinte, cele 3 milioane de euro de la bugetul local sînt promise şi pentru sezonul următor la Petrolul. Cît de uşor de găsesc bani pentru fotbal, nu-i aşa? Cît de uşor! Pentru pensia municipală, promisă în campanie, primarul Iulian Bădescu n-a găsit 1,55 milioane de euro pe an, cît estima presa locală că înseamnă această subvenţie. Spitalul de Urgenţă, anchetat acum de comisii mai ceva ca OZN-ul de la Roswell, are nevoie de 1,75 de milioane de euro anual, ca să funcţioneze normal. Aşa scrie „Adevărul”, precizînd că suma nu include investiţii în aparatură. Spitalul se află în subordinea Consiliului Judeţean, e drept, dar pacienţii împart, în majoritate, acelaşi oraş cu Petrolul alimentat cu bani publici.

Acordarea primelor către echipa de fotbal este anchetată de DNA. Totuşi, Primăria şi Consiliul Local perseverează şi promit în continuare tratament privilegiat pentru un club profesionist, aflat în proprietate privată. Ce frumos, ce exotic, ca-n autocraţiile sud-americane!

Ploieşti nu reprezintă excepţia. Fotbalul are locul asigurat printre priorităţile aleşilor locali, e pacientul lor de lux, restul poate să mai aştepte. Iată ceva la care să ne gîndim de Ziua Naţională. Indiferent cu cine ţineţi la Steaua – Petrolul, avem cu toţii ceva de apărat, ceva de susţinut. Dincolo de fotbal, dincolo de meciul în sine. Hai, Dan Oprea!

Comentarii (55)Adaugă comentariu

gabone (6 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 11:02

tu nu te-ai plictisit sa scrii articole numai despre acest subiect?chiar sunteti jalnici!patronul stelei este la inchisoare pt coruptie dar si pentru ca a furat din banii statului.asta omiteti mereu sa spuneti gazetarii lui peste.
care este pb ta de cum isi distribuie ploiestiul cheltuielilor?asta ar trebui sa fie pb ploiestenilor!

ramon (125 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 12:02

stai tu liniștită că nu se moare numa în Ploiești ci oriunde în spitalele lumii. Apropo, câți s-au vindecat la Wien ? Poți să spui ? Diferența este că s-a dat ordin cu Ploieștiu, cum se fac doctorii că cer salarii mai mari, trosc și vreun scandal de presă în care sar mulți și zic de șpăgi de la portar la doctor. Apoi, poți spune de ce se plîng atâția că dau șpăgi, dar totdată aruncă bani pe țigări și cafele multe ? Dați mai puțin la țigări și poate nu veți mai da nici în spitale, vom investi cu tonții, de drag, în capmania de minciuni de la anu (și la mulți ani).

Alex One (132 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 12:16

Pertinent , putea fi chiar mai apasat referitor la inegalitatea dintre competitoare. Adica unele intra in insloventa sau faliment pentru ca finantatorii nu-si mai permit sa intretina echipele iar altii traiesc, si nu oricum ci in lux cu prime boieresti, din banul public ca tot s-au remarcat in Europa ! Una e sa aloci niste bani pentru incurajarea sportului de masa, sa dai niste ciocolate unor copii, inclusiv infrastructura, si alta e sa suporti petrecerile din cluburi si costurile masinilor de lux ale „marilor” fotbalisti „prahoveni”. Alt aspect ar fi acela daca Consiliul asta generos a intrebat contribuabilul, pentru ca nu este vorba de cheltuieli curente, bai fraiere tu ce preferi, sa dam bani pentru fotbal sau sanatate ? Asteptam ceva asemanator si despre Pandurii nonsalantului incupat Condescu si nu numai. Sunt o gramada de echipe care traiesc intr-o nesmtire fara limita din banul public. Efectul e molipsitor. Corect ar fi sa functioneze doua Ligi. Una a pomanagiilor sponsorizati de stat ca asa-i in profesionismul romanesc si alta a echipelor finantate de patroni incarcerati sau viitori incarcerati iar spre deruta Europei ambele ar avea aceiasi sigla LPF !

animalutul20 (19 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:16

@gabone

si ploiestenii ce au facut???? ca de intrebat nu i-a intrebat nimeni……………eu nu as accepta ca cineva sa-mi spuna pe fatza ca se pi… pe mine si ca din banii pt spitalul mamei sau scoala copilului o sa ia si o sa dea la niste maimutze care joaca pe sume uriase, de parca ar fi supervedete( cand iei 200k/an in RO unde salariul mediu e 5000/an asta ins ca ei cam 1mil/an intr-un campionat adevarat…………..nu sunt multi car iau banii astia in campionatele tari………….dar aia sunt fotbalisti nu muhaiele……..vezi swansea-petrolul)

agb87 (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:25

iar sunteti pro-steasua? nici nu inteleg de ce ma mai deranjez sa accesez site-ul.

Andrei 2/3 (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:27

imediat au sarit postacii de serviciu. se moare peste tot desigur, dar nu peste tot echipa de fotbal este finantata din banii publici.

cheloo (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:32

Bun articol,mai ales fiind scris cu ocazia acestei zile,sarbatorita de unii…1 Decembrie.Ar trebui mai multe articole de genul asta,de ani de zile tot incercam sa iesim din mocirla asta,din coruptie si tot ce e rau in tara asta.De la o zi la alta ne tot degradam,o sa ajungem o tara fara identitate,in care unii fura si o duc bine si altii muncesc si se chinuie de la o zi la alta.Faceti ceva cat se mai poate,sa facem cu totii,nu se defilam in fata poporului si alte povesti de „succes” spuse pentru a manipula prostimea.

dan (2 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:34

nea gabone, sti ca esti jalnic si penibil ???? esti din ploiesti si asta se vede din avion!!! voi asa de prosti sunteti de vreti fotbal pe paine si muriti in spitale??? are dreptate ziarista, este o deturnare de bani PUBLICI la ploiesti, banii consiliului local ploiesti sunt si ai ploiestenilor care nu iubesc fotbalul, ei au fost intrebati daca sunt de acord cu risipa publica numita PETROLUL PLOIESTI ???? Pe becali sa-l lasi in pace ca sunt bani lui nu ai tai sau ai statului !!! premierea e coruptie in capul tau sec!!! de ce dna nu investigheaza adevaratele deturnari de fonduri din tara asta de miliarde de euro nu de 300 000 pt cat este invinuit becali( si oricum nu sti dedesubturile afacerii cu terenurile, daca este implicat si statul si presedentia atunci se schimba problema) de ce dna nu investigheaza scandalurile recente de mita din liga 1 cu euroii in portbagaj, vezi cazul vaslui-astra si craiova-ceahlaul !!!! tu vezi ce vrei dar nu vezi esenta: PETROLUL PLOIESTI CHELTUIE BANI PUBLICI IAR STEAUA BANI PRIVATI, DECI E DIFERENTA DE LA CER LA PAMANT ,ploiesteanul lui peste !

constanteanul (6 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:34

pt gabone : sa inteleg ca nimeni nu are voie sa comenteze un scandal, in afara celor din zona respectiva ? atunci, propun ploiestenilor sa nu mai accepte nici un ban de la buget, sa traiti strict din ce obtineti pe plan local, sa vedem dupa aceea ce mai ramane din petrolul.

Cabron (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:35

„Peste o lună, se împlinesc doi ani de cînd românii ieşeau în stradă, cerînd reformă în sănătate.” GRESIT !!!!!! Peste o luna se implinesc doi ani de cand romanii ieseau in strada IMPOTRIVA reformei in sanate. Nu mai dezinformati!

vasile (2 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:37

fantastic, si aici frustratii se leaga de steaua chiar daca in articol se spune despre risipa banilor la ploiesti !!! tara asta nu colcaie a saracie ci a prostie si frustrare !!!!

gicu din obor (24 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:38

iar, cucuoana ?!
ai un fix, parol mitzo, sa ma omori !
dna nu ancheteaza primele, care au fost date prin votul consiliului.
dna ancheteaza transferurile lui walter.
hai, las’o jos ca face mac-mac !
terminate cu dezinformarile.
cat de spitalul judetean Ploiesti, este mai bine ca la spitalul judetean Alexandria, pe care, simata tovarasa, te invit sa’l vizitezi.
de fatp, spitalele judetene tip, infiintate de al batran, sunt toat in paragina, sub adimistratia celor mai tineri.

s’auzim si de bine ! :))

andrei (12 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:38

De cand tot urlu pentru banii aruncati pe analfabetii astia. Ploiestiul este plin de gropi si de caini, iar spitalele administrate de locale sunt gata sa cada (vezi schuller), dar noi dam milioane de euro catre niste magraoni……

jenel (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:39

3 milioane de euro reprezinta cam jumate din cat ar lua nationala germaniei daca ia campionatul mondial de fotbal. Iar acolo banii vin de lua fifa nu de la stat. Nu mi-e clar ce performanta a facut Petrolul ca sa fie rasplatita cu 3 milioane. Daca o sa ia titlu primesc 10 milioane? bataie de joc pe bani publici.. Numai salariul lui mutu nu-l mai plateau ploiestenii

vali (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:39

Doamne, cati nebuni are tara asta!!!gabone asta ori e pustan…ori vreunul care nu are treaba cu familia sau scoala!!Cum sa fi suparat ca se dau in vileag nenorocirile petrecute in orasul tau si sa nu-ti pese..ci chiar sa te revolti?!!Cum sa nu-ti pese ca ai un spital distrus in orasul tau,unde familia ta poate va avea nevoie de asistenta…si sa te gandesti doar la fotbal?BAIETE…lasa tigarile si spritzul…iti distrug umbra de creier ce o mai ai!!

trist (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:41

banii care se baga in fotbal reprezinta o picatura intr-un ocean, bugetul sanatatii are daca nu ma insel 4 miliarde de euro
nu din cauza banilor care se scurg in fotbal o ducem prost ci din cauza celor care se fura la licitatii
opreste fato macar 5 % din furturile din sanatate si iti ridicam statuie dar e mai simplu pentru tine sa arunci 5 randuri ….inaintea meciului steaua – petrolul ?
daca ai coloana vertebrala spune cati bani publici sunt in fotbal si cat e bugetul sanatatii, daca esti in stare bineinteles, altfel presupun ca e un articol scris la comanda inainte de meciul steaua-petrolul

alex (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:46

Aveti dreptate. Dar oamenii sunt prosti, dovada comentariile de mai jos. De aia isi permit pentru ca prostia este la ea acasa.

maria andries (1349 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:47

Pt. gicu din obor, nu dezinformez, DNA ancheteaza si transferurile de la „U” Cluj la Petrolul, si primele platite prin intermediul Asociatiei „Lupii Galbeni”, confirmarea a fost publicata pe site-ul observatorulph.ro

gicu din obor (24 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:47

desfiiintati sportul, mai draga.
faceti ce v’a indemnat caterinca aburescu, aka abramburica.
scoateti sportul din socoli, din sate si orase !
se vaita unul ca dau faliment cluburile private…
pai tama asta e diferneta.
privatii baga banii in pozanari.
berbecali a tras o gramada de bani de la uefa si n’a bagat nimic la club.
si’a recuperate banii pe care ii datora clubul.
normal, isi platesc avocatii.
vezi soarta cluburilor private le lui iancu de cimisoara, olteanu mitititel, zmecherii (!) de la urziceni si galati.
sportul sustinut de privati are success numai sustinut de mari averi ca ale lui behehecali, bulibasa niculaie sau pascaneanu de la cluj.
altfel, falimente in serie.
ploiestiul prin petrolul arata cum poate fi sustinuta o afacere privat publica daca exista interes si support local,
i’as mai atrage atentia doamnei asupra salii de sport/baschet, construita tot de municipalitate pentru ghita, care isi permite si otv-ul sau.
petrolul a devenit o problema pentru presa finantat…privat. :))
de cand tot incurca itzele …patronilor 🙂
jenant articol, la comanda …

Seth (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:56

Din pacate, atunci cand scrii un articol risti sa fi catalogat imediat ca pro Steaua, pro Dinamo, pro… sau anti…

Ar trebui sa analizam inainte de toate argumentele din acel articol. Petrolul Ploiesti este o echipa privata, dar primeste an de ani sume generoase din bugetul local, buget la care contribuie oamenii. Pe scurt, ei finanteaza un club privat. Asta nu mi se pare normal, oriunde in tara s-ar intampla asta.

Mi se pare regretabil cand oamenii prefera circul in locul sanatatii lor.

laurentiu1972 (13 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 13:57

Fix de la castigarea cupei Romaniei de catre Petrolul , a-ti facut 5 (cinci )articole pe tema asta , cand de fapt pentru unii este clar , primaria premiaza performanta , nu sunt finantatori , restul e can-can .

gicu din obor (24 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 14:02

si, ca sa inchei, majoritatea patronilor de cluburi sportive sunt imbogatitii de tranzitie, gen behehe, niculaie, ghitza, neakoytza dinamovistu’, cei ce au facut bani tot furand, pardon, facand afaceri cu statul.
multi, si ei anchetati de dna.

Ame (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 14:04

Articolul e la obiect. Nu este normal ca o primarie sa considere prioritar sa bage bani in „Dodeli” in detrimentul altor urgente. In fond, microbisti suntem doar unii, pacienti suntem, sau vom fi toti candva.

haha (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 14:07

e clar articol scris la comanda ! in primul rand ca spitalul judetean, oricare spital judetean, nu are legatura cu vreo primarie oarecare, spitalele judetene sunt in subordinea consiliilor judetene asta pentru cine are idee cat de cat
deci primaria si sa vrea sa investeasca in spitalul judetean nu are cum, legatura facuta intre spital si consiliul local si primarie nu are sens decat pentru a manipula cititorii care nu au idee de asa ceva
daca aparea articolul asta maine avea sens dar chiar inaintea meciului e clar scris la comanda, parca si ieri a mai aparut unul

suporter vechi (10 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 14:11

De cat sa dea banii indirect prin „marii privati” sprijiniti in afaceri dubioase cu primariile, mai bine primariile baga bani direct si-n fotbal sau alte sporturi,mai cu seama daca sunt practicate de copiii nostri. Primarii,preluati lucrarile de apa,canal,deszapezire,constructii,cet-uri,gunoi si nu mai cheltuiti(pardon spaguiti) atatia clienti politici si sau momacari.

Rokeru76 (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 14:16

Draga Maria poate ne scrii si noua intr-o zi de banii puplici alocati presei .

gabone (6 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 14:21

pt constanteanul. prietene prahova ca si constantza sunt judete care mai sustin alte 3 judete prin aportul lor.iar cei care se dau cocosi pe aici habar nu au ca baniipentru spitalele de stat vin de la ministerul sanatatii nu de la bugetele locale.eu nu spun ca este normal ca petrolul,fiind un club privat,sa primeasca prime de la bugetul local.indignarea mea vine pentru ca sunt alte cluburi care sunt sustinute exclusiv de consiliile locale.cu toate astea aceasta duduie nu are probleme decat cu petrolul ploiesti

Cosmin (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 14:23

Comentati toti acum când numai conteaza – sunt din Ploiesti suporter Petrolul, cat timp totul este legal ce rost mai are sa comentam? Doamna ziarist daca iti respectai meseria scriai despre acest subiect atunci când se formula acest contract si era cu adevarat de actualitate subiectul, nu acum când NUMAI CONTEAZA.

Gabi (3 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 14:25

Petrolul primeste de anul asta suma aia de bani. Daca obtine vreo performanta. Situatia din spitale e aceeasi de zeci de ani. E o ipocrizie sa legati cele doua situatii. Plus ca n-am mai citit ca dvs. sa va revoltati cumva, fie si doar in scris, pentru ce se intampla in sanatate.

gabone (6 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 14:33

pt dan
cred ca esti mai jalnic tu decat mine.daca este implicat si statul in afacerea cu terenuri asta il discupla pe becali?
la faza cu spitalul nu ai dreptate pt ca nu bugetul local sustine spitalul ci ministereul sanatatii.nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca eu as fi de acord cu deturnarea banilor publici.am spus doar ca in porimul rand este problema ploiestiului ,iar daca se vrea sa se traga un semnal de alarma sa se faca corect cu toate cluburile sustinute de municipalitati.aceasta doamna scrie numai despre petrolul ceea ce ma face sa cred ca sunt articole la comanda.

nelu (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 14:48

Si totusi dezinformezi Maria Andries. Spitalul judetean nu are nicio legatuta cu primaria Ploiesti. Spitalul apartine de Consiliul Judetean Prahova care e condus de multi ani de baronul local Mircea Cosma (presedinte PSD Prahova), mai multe detalii despre acest baron gasesti pe site-ul Antenei 3. Proteste ale ploiestenilor fata de ceea ce se intampla in aceste spital, aici in Ploiesti noi ii spunem „Spitalul Mortii”, au fost dintotdeauna dar in jur 95% din presa ploiesteana este controlata de Sebastian Ghita. Chiar si acum cand stirile despre spitalul judetean au ajuns in presa nationala ziaristii lui Ghita incearca sa minimalizeze totul in speranta ca lumea va uita cat mai repede.
In ceea ce priveste banii de la primarie pentru Petrolul – acesti bani reprezinta premierea unor rezultate. Daca Petrolul se claseaza pe locurile 1-3 atunci primeste 2 milioane de euro, daca se claseaza pe locurile 4 – 10 si merge in cupa europeana primeste 1 milion de euro sau jumatate daca nu merge in cupa europeana, daca se claseaza mai jos de locul 10 dar nu retrogradeaza primeste 500000(cincisute de mii) de euro, daca retrogradeaza nu primeste bani. Separat – daca va castiga Cupa Romaniei va primi 1 milion de euro. Acesta este contractul dintre primarie si clubul de fotbal aprobat in sedinta deschisa a consiliului local Ploiesti anul trecut in decembrie. Nu se dau bani lunar de la primarie asa cum este la Timisoara sau Botosani sau Navodari sau Chiajna. In plus Petrolul plateste pentru a juca pe stadionul Ilie Oana 11000 (plus TVA) pentru fiecare meci, indiferent daca este oficial sau amical. Spre deosebire de echipele asa zis private care platesc sume derizorii pentru a juca pe stadioane ale statului sau primariilor.
Sa stiti ca stadionul Ilie Oana din Ploiesti a fost construit doar din banii ploiestenilor nu cu ajutorul banilor publici de la guvern ca Cluj Arena si National Arena.

giuscanu (4 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 15:03

tot ce nu inteleg mamutele care vb aici e ca intr-o sedinta de consiliu de la primarie toti consilieri impreuna cu noi am picat de acord sa se de bani catre echipa numai daca se face performanta, asa ca totul e legal ca sa votat la primarie ,ploiestul are bani si pentru fotbal si pentru spitale si gradinite ……!

cocojambo (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 15:08

Pai sa fim corecti pana la urma, si Steaua si Petrolu, ordinea e arbitrara traiesc din bani publici. Numai ca una foloseste direct banii publici pe cand cealalta prin intermediarul Becali. Pai Gigi de ce face bulau nu ca a coirdit bani publici? Si din pamanturile de la autostrazi nu a ciordit tot bani publici. Sunteti asa copii ca nu vedeti ce caracatita e peste tara asta.Aia din Sicilia sunt micic copii acum. In Romania de acum e ca in Italia din anii 60-80. Mafia e intansa de la nr 1 la nr 11000000 ca doar asa a reusit sa fie votat de peste 50%. Ceilalti 9 000000 nu mai au nici o sansa. Sunt mai multi mafioti decat oameni de treba si in felul acesta examenul electoral e fara rost. Sa traiti bine? Natiune de ……La Multi Ani Romanie ….fa Europei

zona magheru (4 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 15:15

Maria pe bune acuma . Asta e cel mai „tare” articol pe care l-am citit vreodata la vreun editorialist . RESPECT !

adrian (3 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 15:28

ori esti stelista , ori esti pensionara, ori esti bolnava si vrei sa te tratezi in ploiesti
3 milioane de euro neinvestite in fotbal nu inseamna 3 milioane de euro investite in spitale pensii etc. cu siguranta nu. cand copilul vrea bomboane , da-i bomboane sa nu mai planga. in 20 de ani de la revolutie spitalele au ajuns sa arate groaznic iar pensiile se maresc cu 2% din valoarea taxelor noi adaugate. as vrea sa incepi o ancheta privind inlocuirea bordurilor , sincronizarea semafoarelor, inlocuirea tevilor de gaze dupa ce s-a asfaltat tot orasul, lucrari in care s-au investit ceva mai multi bani decat in fotbal si care au fost facute fara nici o noima sau necesitate. te asigur stimata robin hood cu fusta ca acei trei milioane si-ar fi gasit loc nu in spitale nici in scoli nici in azile…asa ca mai slabeste-ne
a…ia vezi la craiova, poate e mai interesant acolo
poate pregatirea ta ar fi impus sa-ti vorbesc cu dumneavoastra. o sa o fac in momentul in care o sa ne prezinti dramele prin care trec ploiestenii din cauza banilor alocati fotbalului
ultima data am iesit in strada cand am luat cupa, penultima cand era sa se destrame petrolul, antepenultima cand a luat cupa petrolul…lasa-i sa ne bomboane ..nu borduri

Lupu’ (4 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 15:44

Sincer, rar vezi un presupus „jurnalist” sa tot bata moneda pe acelasi subiect legat de aceasi echipa ,de fiecare data in momente importante .
Pe asa numitii „jurnalisti” ii roade foarte tare faptul ca PETROLUL a terminat pe 3 si a luat Cupa FARA a primi vreun ban de la Primarie. PETROLUL a incasat banii din pricina carora nu poate sa doarma doamna Andries DOAR dupa ce au fost realizate aceste performante !!!!

cristi (3 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 15:55

M-am lamurit ca aceasta duduie ziarista sufera din greu datorita echipei Petrolul. Petrolul inca nu a primit acei bani promisi, iar daca ajung la echipa este foarte bine! Noi respiram Petrolul in Ploiesti, iar un stelist comunist nu are cum sa inteleaga asa ceva. Am zis stelist, pentru ca mai sus se lauda unul ca becali baga bani cinstiti la steaua. Pai becali nu a facut „afaceri” cu statul? Banii provin de la toti oamenii cinstiti ai acestei tari, care tolereaza puroiul. Legat de premierea echipei locale, acest lucru se intampla inm multe locuri ale Romaniei, dar duduia Andries numai deturnarea de fonduri la Ploiesti vede. Sunt atatea orase si orasele care au sustinere 100% a factorilor locali pentru echipele de fotbal, dar acolo nu se vede, nu se aude. Sa nu uitam ca Petrolul face performanta, a reprezentat frumos Romania in cupele europene eliminand liderul din Eredivisie si joaca cel mai spectaculos fotbal din Romania. Au insa grija arbitrii sa puna destule piedici sa iasa comunistii iar campioni. Hai Petrolul si La multi ani romani!

nyni (2 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 15:56

6 ani cat am stat in b ..stiati de petrolu?de ce vorbiti acum cand suntem sus?nu dati dovada de profesionalism…

Vass Bela (13 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 16:13

Maria, ca sa nu starnesti polemici, trebia sa amintesti si de cele 3 echipe din Tg-jiu finantate de CEO, care are pierderi anuale uriase, cele doua echipe din Medias, cu finantari de la compania de stat , cele doua echipe Corona, finantate de primaria Brasov , Chiajna, tot doua echipe , ” numai ” unul Timisoara, Botosani , Craiova-Olguta samd . Numai la noi in tara se intampla asa ceva , ai dreptate, in fiecare caz daca banii dati la echipele private s-ar aloca in sanatate, altfel ar arata spitalele din orasele respective . Sau drumurile comunale …

maria andries (1349 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 16:14

Pt. Cosmin, am scris despre platile dinspre Primarie si Petrolul inca de cind „s-a formulat contractul”, cum spuneti dumneavoastra
http://blogsport.gsp.ro/andries/2011/11/30/cei-mai-tari-dintre-bugetari/
http://blogsport.gsp.ro/andries/2013/04/20/petrolul-si-lupii-comunitari/

FlorinP. (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 16:23

Nu te supara dar esti din Ploiesti? Nu ti se pare ca ti se usuca condeiul batand apa in piua pe acelasi subiect. Nu te-ai saturat sa scrii numai mizerii. Ce treaba are spitalul judetean cu primaria Ploiesti-ului. Vi se pare ca Petrolul poate lua titlul stelei? Chiar daca steaua va are la mana si tot aruncati cu mizerii in echipa asta minunata si implicit in suporterii minunati pe care Petrolul tin sa te anunt ca steaua va termina mai jos decat Petrolul. Si atunci sa vedeti ce mai plangeti. Te pup pa-pa… nu meriti sa fii citita!

cornel (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 16:37

pai de ce scrii tu acest articol in ziua meciului cu ste_OAIA? ….de ce nu scrieti de baronul PSD cosma care controleaza judetul si care in campanie duce faina si malai la bosorogii cu 2 clase care sa il voteze? de ce nu spuneti ce mizerie s-a facut la alegeri cu insaurarea marionetei badescu ( i.d.i.o.t.u.l. cartirerului ) ?

petre (34 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 16:42

Doamna Andries, nici nu a trebuit sa citesc articolul, titlul e destul de bun. In tara la noi este sport, dar nu e sanatate. N-are nici o logica treaba asta.

petre (34 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 16:47

Acum imi pare rau ca nu am citit si articolul. Intr-adevar, unde nu e sanatate, nu e nici sport. Probabil tot mai am in minte acele sloganuri comuniste: „Traiasca PCR”, „Sport si sanatate”. Normal ar fi „sanatate si sport”.

petre (34 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 16:54

Si totutsi, doamna Andries greseste aici. Daca investesti in sport azi, nu mai ai treaba cu sanatatea in viitor. Mai trebuiesc facute si sacrificii.

costin toader (3 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 18:45

problemele de la spital sunt mult mai grave si mult mai vechi ,dar nimeni nu a avut curajul sa vorbeasca din partea asta a medicilor.felicitari dl.-ui dr.DAN OPREA pentru curaj dar problemele spitalului nu au nici macar o simpla legatura cu perfomanta sportiva a cluburilor ploiestene-vezi si cazul asesoft-pentru noi PETROLUL inseamna mai mult decat un club de fotbal,daca puteti intelege!si nu mi se pare deloc profesionist si intamplator din partea dumneata duduie ca scri acest articol chiar azi!!!

maria andries (1349 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 19:00

Pt. costin toader, spuneti ca nu e profesionist ca apare acest articol chiar azi. ati ghicit :), ideea era sa-i demoralizez groaznic pe fotbalistii de la Petrolul si pe suporterii lor, sa nu se concentreze la meci din cauza articolului meu. Interesant rationamentul!

Mihai (5 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 19:49

sint uimit,ma frec la ochi,ma ciup, nu-mi pot imagina citi inepti te citesc, o sa te citesc pe ascuns si o sa scriu commenturi doar noaptea de acum inainte, sa nu cumva sa fiu vazut in preajma acestor persoane,tine-o tot asa maria,scrii foarte bine pacat ca sint doar doi trei ca tine in presa

cetateanul turmentat (24 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 22:04

medicul dan oprea a avut curajul sa scoata la lumina problemele financiare ale celui mai pare spital judetean al prahovenilor si cum asteapta aceasta institutie bani din mila baronilor locali care sigur se trateaza in spitale straine

intrebare: de ce sa ajuga banii pe stadioane si nu intr-un spital care se lupta sa salveze viata unor oameni bolnavi

cluburile sa se autofinanteze si daca se poate sa sprijine si sanatatea localnicilor ,nu invers

sportul face bine oamenilor, fizic si recreativ,dar un spital e mai presus de un club care toaca bani publici ca asa a decis consiliul local si gata am iesit din problema

dam milioane sa plimbe unii basica prin iarba si in spitale ne mor semenii ca nu sunt aparate sa le salveze viata ,doar ca asa decide un cons
iliu local,doar ca e bine sa umplem stadioane ca sa primim voturi ?

felcitari lui tolontan si mariei ca se lupta cu vampirii banului public !

asa adad (1 comentarii)  •  1 decembrie 2013, 22:36

Bah nelu tin sa te anunt ca esti un retard cu R… Ideea e ca pacaliciul asta de primar a promis o pensie municipala pe care nu e in stare sa o dea,dar in schimb da bani la petrolul.oare acesti bani care se duc de la primarie la clubul de fotbal cat la % ajung in buzunarele celor care au votat in sedinta deschisa???inca odata:nelu esti un RETARD
Apropo de ce ai spus de spitalul de urgenta eu nu sunt de acord si tind sa cred ca este un scandal cu, culoare politica …

Comentează