Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Privilegiile vorbesc

Steaua e „un club ca oricare altul”, spune şeful FRF, să-l audă toţi şefii din fotbalul nostru. De văzut, se vede altceva

Dintre scînteile care au zburat în dublu sens, între Steaua şi FRF, una are potenţial de fumigenă. Vine […]

vineri, 27 septembrie 2013, 9:06

Steaua e „un club ca oricare altul”, spune şeful FRF, să-l audă toţi şefii din fotbalul nostru. De văzut, se vede altceva

Dintre scînteile care au zburat în dublu sens, între Steaua şi FRF, una are potenţial de fumigenă. Vine din arsenalul diplomatic al lui Mircea Sandu, care n-a ratat nici acest prilej de a-şi scoate mănuşa de catifea reiată de pe mîna de fier. „Steaua joacă atunci cînd o programează cei care conduc fotbalul. Ei sînt un club ca oricare altul”.

Preşedintele FRF a adăugat că „Steaua primeşte foarte mulţi bani de la noi” şi că nu trebuie „să se creadă mai presus decît alţii”. Dacă, printr-un concurs trucat de împrejurări, oficialii roş-albaştrilor şi-au format altă impresie despre statutul lor în fotbalul românesc, ei, bine, Federaţia a avut o largă contribuţie.

Vă mai amintiţi cum s-a plimbat Dosarul Valiza pe la comisii, deschis şi redeschis, cu scandal? Cum şefii fotbalului au jucat fotbal la propriu cu decizia în acest caz? Nimeni nu şi-a asumat atunci judecata, verdictul a fost amînat ani în şir, pînă a venit verdictul de la tribunal. Iar cînd a venit verdictul de la tribunal, Mircea Sandu a afirmat că aşteaptă verdictul de la UEFA.

Imaginaţi-vă acum că în locul Stelei s-ar fi aflat altă echipă: FC Argeş sau Universitatea Craiova. Sau Timişoara. Ar fi dus FRF aceeaşi activitate de temporizare, pînă la adormirea completă a adversarului? Steaua a avut parte de un tratament preferenţial, „total acoperit de regulamente”, cum susţinea Mircea Sandu, fie, dar preferenţial. Pentru că, oricît ar vira la stînga pe cîmpii discursului, şeful FRF ştie că nu toate echipele din Liga 1 sînt la fel. Ştie şi acţionează ca atare. Fotbalul profesionist este o afacere de dreapta furibundă, nu un rai socialist. Cluburile mari fac legea şi pun condiţii. Dacă şeful FRF vrea să demonstreze contrariul, se oboseşte degeaba. Dar nu asta e miza, nu, e doar o umflare de muşchi retorici.

În Cazul Bricheta, Mircea Sandu s-a pronunţat înainte ca şefii comisiilor să analizeze faptele. „Cine nu va face precum Deaconu va fi exclus! Aveţi regulamentul la dispoziţie, aplicaţi-l!”. Apoi, după verdictul care-i aducea Stelei trei puncte la „masa verde”, acelaşi şef de federaţie a ameninţat Rapid cu excluderea din campionat, dacă recurge la instanţele civile.

După incidentul de la Petrolul-Steaua, din 2011, cînd a intrat un huligan pe teren, Mircea Sandu a aplaudat judecata comisiilor LPF. „E justă decizia. Şi eu aş fi procedat la fel ca Martinovici, dacă un spectator intra pe teren să lovească un jucător!”. Justă, nejustă, cert e că membrii de la Disciplină au descoperit atunci, miraculos aproape, un articol de regulament, pe baza căruia au anulat şi cartonaşele roşii arătate lui Martinovici şi Stanca, şi suspendările. Ar fi depus aceeaşi muncă de cercetare comisia, dacă era vorba de jucători de la Botoşani sau de la Mediaş? Poate că da, poate că nu.

Un exemplu recent, din aprilie, după Rapid – Steaua, managerul roş-albaştrilor a fost suspendat şi amendat în Apel, la LPF. Dar a fost iertat la Recurs: suspendarea i-a scăzut de la cinci luni la o lună, iar amenda, de la 10.000 de lei, la 740 de lei. Clemenţă e cuvîntul. Şi acum Mircea Sandu le atrage atenţia oficialilor Stelei că „nu sînt mai presus etc, etc”. Serios?

Şi FRF, şi LPF, şi instanţele lor au demonstrat contrariul, de-a lungul timpului. E prea tîrziu pentru o schimbare de doctrină. Ceea ce-l deranjează, de fapt, pe Mircea Sandu este indiscreţia conducerii Stelei. Lipsa de tact. Bocancul pe măsuţa de cafea. Faptul că roş-albaştrii vor recunoaşterea făţişă a statutului de privilegiat. Vor să dicteze regulile la vedere, să ştie tot poporul microbist de cine ascultă Mircea Sandu. „Sînt un club ca oricare altul!”, a venit răspunsul. Sau, mă rog, partea de vorbe din răspuns.

Comentarii (55)Adaugă comentariu

biancorossi (68 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:13

uupss.. asta o sa ii doara pe unii si altii..))) la Maxx !!

Adrian (4 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:21

Corect!

andrei (1 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:22

excelent articolul.imi place ca aveti curajul sa vorbiti deschis!

vlad (6 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:24

Nu pot fi de acord cu articolul asta!!! Este Steaua avantajata?? sigur, dar asa se intampla cu absolut toate echipele aflate in lupta cu statul, cu jucatorii, cu impresarii. Exceptiile notabile sunt Craiova si Timisoara, insa cu ele avea razboi personal Mircea Sandu!!!

Spuneti ca ce alta echipa ar mai fi fost asa avantajata in dosarul cu Valiza. Pai uite Sportul Studentesc…. Siman isi tine jucatorii ostatici, pe unii de peste 2 ani, fara sa le plateasca salariile!! oare cum??? Rapidul a avut pedepsele reduse la recurs in absolut toate cazurile, desi de fiecare data erau recidivisti!!! Ba, avem exemplu chiar ieri cu Petrolul…. imediat au sarit toti sa-i apere, ca daca TAS-ul a anulat articolul ala, atunci asa este. Pai nu era asa si atunci cand tot ei au repus articolul ala in regulament??? Daca era articolul ala in regulament, FRF-ul ar trebui sa ia in serios problema si sa-i depuncteze (iar Petrolul sa castige apelul de la TAS). Dar pe regulamentul actual FRF-ul e in opinia mea obligata sa-i depuncteze. Dar nu o s-o faca…. pentru ca toate echipele sunt avantajate, cocolosite….

Oscar (7 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:25

iti mai furnizez si eu un exemplu de tratament preferential (poate ca nu ai ascultat ce a spus sandu la Digi, dar el a confirmat ca steaua a avut parte de un tratament preferential). Cu complicitatea lui Valentin Ceausescu, Hagi a jucat la Steaua pe duplicat de legitimatie, deci pe fals. cand a fost vandut lui Real Madrid, cele doua ccuburi, Steaua si Sportul studentesc, s-au inteles sa imparta banii, lucru realizat la prima rata. Dar, dupa venirea lui Otelea, oficialii stelisti au refuzat sa achite si celelate rate. Cei de la Sportul (Cazan si Chihaia) au facut memoriu la FRF. S-a intamplat ce cred ca banuiesti si tu. Apoi, dupa memorii la UEFA, Steaua a fost obligata sa plateasca. Abia acum a obligat si FRF Steaua sa se conformeze. Sa fi fost vorba despre, cum spui si tu, Rapid sau FC Arges, mai era nevoie de arbitrajul UEFA? Intotdeauna oficialii Stelei au fost obraznici, aroganti, cinici. Pentru ei restul echipelor sunt partenerii de antrenament al clubului lor. Ca d-aia au fost ei reprezentanta burgheziei rosii.

ciucurel (67 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:26

bun articol ‘tanti! Cand altii primeau rosu pe nedrept stateau doua etape, la Steaua se reduceau pentru cartonasele primite corect, la o etapa. Vezi de exemplu cazul lui Herea de acum 2 ani cand din greseala a lovit un adversar cu cotul. Chiar si arbitrul a confirmat dupa meci ca a gresit cand l-a eliminat. A ramas totusi cu 2 etape suspendare.

Stelist (6 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:30

Chiar daca sunt stelist, nu pot decat sa-ti dau dreptate Maria. Bravo pentru un articol curajos!

Che Guevara (49 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:31

Steaua a ucis fotbalul in Romania.

baros (2 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:34

daca era avantajata nu era atatia ani pe bara…

I George (1 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:36

Inca un articol foarte bun, marca Andries!
Eu sunt stelist, dar nu pot sa nu remarc ca aceasta echipa a fost ajutata de mai marii fotbalului in cam toata istoria ei, de cand a fost infiintata, in anii de glorie cand a castigat Cupa Campionilor si pana azi cand pentru Steaua s-a inchis tot timpul un ochi, daca nu chiar doi. Nu sunt mandru cu asta, ba chiar ma cert cu prieteni de ai mei, care sunt sustinatori infocati ai Stelei, dara asta e adevarul.
Ce se intampla acum cu Meme Stoica e de toata jena, am scapat de Gigi si a venit istericul asta care din 2 fraze rostite una este o ineptie, dar el are impresia ca el este cel mai destept si cel mai bun conducator din istoria fotbalului. Va spun sincer ca eu schimb canalul cand il vad pe Meme la TV.
In ceea ce il priveste pe Sandu, ce mai e de spus. Acelasi personaj viclean, ahtiat dupa putere, birocratic, cu atitudine de „capo dei tutti capi”. Spune ca pleaca la anul de buna voie si ii lasa loc lui Gica Popescu … va spun eu ca nu scapam de Nasu decat cand o sa fie cu mainile incrucisate la piept … pun pariu cu oricine ca nu pleaca la anul.
P.S. La fel si cu Mitica, e vesnic!

EU (2 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:38

„…Imaginaţi-vă acum că în locul Stelei s-ar fi aflat altă echipă:… Poate că da, poate că nu…. “Sînt un club ca oricare altul!”, a venit răspunsul. Sau, mă rog, partea de vorbe din răspuns.”
Esenta articolului…:)

Hermen (1 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:39

Ai grija Maria,pe la sport.ro au spus niste baieti acelelasi lucruri in unele emisiuni.Acum nu mai apar pe acel post.Sa nu te trezesti ca da un telefon mm prin redactia voastra …

Foarte bun articol.Felicitari.

petru (20 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:39

Despre Sandu, numai de rau !
Ce a facut din STIINTA CRAIOVA , nu poate fi refacut, reparat,despagubit nici de toate zecile sau sutele de milioane de euro.A distrus inimile a zeci , poate sute de mii de romani.Acest lucru se vede si va aparea din ce in ce mai acut.Stiinta Craiova nu poate fi un teren de rafuieli personale .La fel cu celelalte cazuri … M-am trezit cu aceasta echipa in suflet , voi ramane cu adevarata STIINTA CRAIOVA in suflet ,chiar daca unii vor sa o cloneze.. O VOI SUSTINE ORIUNDE VA JUCA , FIE SI LA CAPATUL PAMANTULUI …

zurzu_zurzu (13 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:39

Acum se vede pe fata cine e privilegiata in Liga l si cine nu.Daca se aplica regulamentul ad literam si pentru Steaua asa cum s a intamplat cu Timisoara,Craiova,Arges,de mult Steaua era retrogradata in liga inferioara si acum nu mai venea sa se bata cu pumnul in piept ca ei aduc puncte din Europa.Ei fiind cei mai mari infractori din Liga l la ora actuala.Banii aia multi de care vorbeste Mircea Sandu ii primeau alte echipe.Apropos,se vede la CFR ca nu mai este la putere gasca de la cluj cu Boc in frunte,d aia CFR nu mai este privilegiata de arbitri si inoata prin mijlocul clasamentului,acolo unde ii este locul de drept…Nu am nimic cu ei si in general cu nici o echipa,dar unii prea vor sa ia caimacul indiferent cum si altii sa stea sa se uite,ca asa doresc ei,sa fie privilegiati!!Ce daca se numesc Steaua,Dinamo,CFR,daca au gresit,sa plateasca.Asa e corect si normal,daca vrem sa fim normali!!

ginel din obor (24 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:46

numai titlul, si este sufficient pentru mine.
argumentatia este cunoscuta de toata lumea si e corecta.

gogu (2 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 11:55

Maria, nu pot spune decat un singur lucru dupa acest articol. Te ador! De-am avea parte in Romania de jurnalisti ca tine care sa poata fara nici un fel de remuscare sa spuna lucrurilor pe nume…am fi departe. Steaua a subjugat federatia si liga, si asa cum ai spus si tu, e prea tarziu ca Nasu’ su Mitica sa se mai dezica ( fac si rime ) de ceea ce sunt si de ce au facut.

calin (59 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 12:05

Articol tendentios. Intr-un meci pe Olimpico, arbitrul a fost lovit cu o moneda, a intrerupt meciul, iar Roma a piedut meciul cu 3-0. In Romania exista acelasi regulament. De ce sa il intrepretam diferit? Pentru ca nu avem respect fata de lege?
Vorbesti de cazul valiza, dar uiti sa mentionezi ca nesanctionarea Stelei a dat-o TAS. Iar in cazul lui Galamaz, Martinovici se afla in auto aparare si a actiunat ca sa salveze viata si sanatate lui si a colegilor lui.

Bogdan (5 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 12:06

Sa nu uitam ca l-au prins pe Neaga DOPAT si nimeni nu a avut de suferit. Nici CLUBUL si nici JUCATORUL.

Leaf (1 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 12:12

Nea Sandule, spune-i treaba asta si lu’ Bricheta. Prea multe „greseli” pentru steaua, in meciurile cheie.

Andrei (144 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 12:18

Incredibil, echipa cu cea mai mare sustinere se bucura de privilegii. De neimaginat! Nicaieri in lumea asta… a, stai asa, banii vin din televizari? Care sunt meciurile cu cea mai mare audienta? Dezechilibrul este mult prea mare, si din pacate banii conduc.
Sunt de acord cu esenta articolului, dar exemplele sunt foarte foarte proaste.
1. Despre cazul „Bricheta” cred ca nu are sens sa mai discutam iar pe tema asta. Niste maimute arunca cu obiecte in arbitru, oricare dintre noi ar fi facut la fel in situatia aia.
2. Argumentul cu intrarea pe teren a suporterului de la Petrolul mi se pare halucinanta. Indiferent care sunt regulile, situatia aceea trebuie tratata separat, e o situatie exceptionala, iesita din comun. Din nou, oricine s-ar afla in situatia aceea ar face exact la fel.
3. Problema cu „clementa” este ca se aplica majoritatii, nu doar celor de la Steaua. Si in multe alte cazuri, (rupt de picioare, etc.) s-a acordat „clementa”.

Pacat de articol, daca stateai putin mai mult sa te gandesti la niste situatii mai evidente iesea mai bine. Felicitari pentru incercare, totusi…

Tostao (10 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 12:20

da,Maria ai dreptate,dar Steaua duce fotbalul romanesc in spate de ani si ani…asta le da posibilitatea sefilor fotbalului (mitica si sandu) sa se bata cu pumnul in piept sustinand ca liga 1 este tare!!!…se hranesc cu iluzii….daca nu era Steaua, nu juca Urziceniul,Galatiul sau chiar si Clujul, in grupele LC….pana la urma Steaua este „vinovata” ca avem un campionat(falimentar) cu 18 echipe!?!….punctele aduse de ea si intr-o masura mai mica Rapidul,au adus niste bani in fotbalul romanesc si de aici si tupeul acestor personaje nefaste din fruntea fotbalului,este mosia lor,taranoii fac ce vor, comisiile sunt cutitul cu care taie „painea” in liga1!….Forzza STEAUA!

EU (2 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 12:21

Neaga a fost prins dopat la FC Arges, inainte sa ajunga la Steaua. Intr-adevar, clubul in culpa nu a fost sanctionat…
Vad ca unii insista ca Steaua trebuia retrogradata – nu vad continutul, e doar o exprimare fara sens.
… Avem regulamente. Le aplicam? Poate ca da, poate ca nu :))

ticbis (126 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 12:23

@biancorossi
Te cred…
Cel mai mult ii doare insa pe dinamovisti!!
Zeci de ani au facut legea in fotbalul romanesc, au inventat „cooperativa” si „ghetele de aur”…, normal ca le vine greu sa priceapa ca epoca lor a apus…; cu tot securismul de care se mai agata inca (vezi Anghelache)!
Gata…!!! Este cazul ca in fotbalul romanesc sa dicteze echipa care de 10 ani de zile, chiar daca n-a castigat campionatul intern, reprezinta de bine de rau Romania in fotbalul european!
Restul e can-can!

marius (5 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 12:45

steaua a castigat campionate si cupe cu ajutorul federatiei …urmand ca ajutorul promis a se intoarca sub forma de fasicuri groase de euro la nasul dezastrului…..daca e vorba de bani se schimba regulamente peste noapte..tara noastra e condusa de infractori…asa ne trebuie .

George (28 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 13:06

Total fals.. Deocamdata , si in trecut , nu prea a avut adversar steaua in romania.. Iar in europa este singurul club care ne reprezinta cu cinste an de an..
Dar asta nu ii da dreptul sa se considere privilegiata.. Deocamdata , maria , nu atiu de ce aduci aminte de cazul bricheta, cand uefa a judecat si a hotarat in acest caz.. Oare si uefa este pro steaua ?. Si impotriva turcilor ?.
In al 2 lea caz.. Poate tu , care esti o femeie firava, ai putea sa te adcunzi sub birou daca un nebun ar intra in redactie si ti ar lovi colegii.. Dar daca acel nebun te ar lovi pe tine.. Poate ai vrea sa fi aparata de un coleg mai cu muschi , care mai trage de „fiare”… Sau poate preferi caacestia sa se uite ca la teatru..
Una peste alta , cauti sa scrii cate ceva in fiecare zi , cateodata foarte bine , cateodata foarte prost.. Tu hotarasti in ce categorie incadrezi articolul de azi…

George (28 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 13:11

Mai bine i ati boicota pe gunoii astia de la frf , care de 23 ani distrug fotbalul din romania.. Steaua este singura care ne reprezinta an de an in europa.. Asa cum poate ea, si aduce bani in fotbalul romanesc.. Mai bine a ti spune cati bani a luat federatia pt. Transferul lui chiriches si pt. Ce motiv , pt. Ca nu vad sincer ce face frf pt. Tinerii fotbalisti , pt. Copiii din romnia… Probabil ca daca nu era academia hagi , gica popescu , am fi stat mult mai rau.. Despre asta ar trebui sa scrieti zi de zi , despre acesti samsari , acesti nenorociti care distrug in fiecarezi fotbalul din romnia… Care nu reduc campionatul la vreo 12 echipe.. Sa avem si noi spectacol adevarat , saptamana de saptamana.. Asta sa scrieti..

biancorossi (68 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 13:16

@ticbics
ai vrut sa-mi dovedesti ca am dreptate cand am spus ca articolul acesta nu va fi pe placul oricui ? pai, da, ai reusit, cu brio chiar..))

Bogdan (1 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 14:03

Doamna Andries,

Cu afirmatii de genul „Poate că da, poate că nu.” acest articol ramane unul cel mult mediocru, ca sa nu ii spun slab, fara esenta ….

Sa azim de bine.

ciprian (2 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 14:51

nesimtirea stelistilor e data tocmai de favorizarea fatisa de care au parte atat la frf cat si la liga. pentru stelisti exista un alt fel de regulament, de la ruperea picioarelor adversarilor pana la atacarea suporterilor sau injuraturile la adresa oficialilor. iar comisia de recurs e facuta doar pentru a reduce dastric orice suspendare sau amenda data stelistilor. este evident faptul ca se judeca cu 2 masuri : una pentru stelisti si alta pentru restul lumii. inaclcarea propriilor regulamente in cazul stelistilor de catre comisiile de la frf sau liga a devenit ceva comun. si asta cu sprijinul direct al mass mediei de care – si bat joc stelistii obisnuiti de mult cu pupincurismul presei@!

Serban (38 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 15:04

În naivitatea mea credeam că GSP va ajunge să publice sămânță de cățisme, dar ….. păcat! La articolul dvs. „închinat” lui Marica, am comentat despre solidaritatea prost înțeleasă a majorității presarilor, că jurnaliști respectabili nu prea mai sunt.
Azi, cel târziu, ar fi fost cazul să apară poziționări vehemente împotriva făcăturii cu declarația trunchiată a lui Contra, care a generat huliganismul împotriva suporterilor ploieșteni!
Nu-mi amintesc vreun articol, nu contează semnătura, care să fi cerut FRF și LPF să nu mai fie părtinitoare cu Rapid, pe al cărei stadion suporterii scuipă de zeci de ani spre banca oaspeților, dacă cumva antrenorul iese până la marginea terenului.
Dacă-i vorba de protecție întreb : DE CE mm ȘI ARGĂSEALĂ N-AU AJUNS SĂ POATĂ SĂ PREDEA FULARELE ȘI MINGIILE CE AU FOST ARUNCATE SUPORTERILOR DINAMOVIȘTI PLINE CU PETARDE, de chiar jucătorii dinamoviști ?!
Că dinamoviștii au o istorică bună conviețuire cu Miliția (Jandarmeria) și Procuratura se știe, dar, azi, când nu se mai pune problema refzului de viză pentru ieșirea din țară, care-i problema pentru un ziarist onest?

MicutzuDan (1 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 17:42

nu inteleg de unde atata suparare din partea simpatizantilor echipei sTEOAIA, de faptul ca echipa este favorizata nu are sens sa dicutam, o vedem cu totii, problema adevarata se afla in curtea FRF si mai exact a sefului FRF, pentru ca nu este vinovat cel care primeste, ci cel care da.

helioglobalus (21 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 18:51

mai ţineţi minte cazul cu Neaga şi Buturugă de la FC Argeş, găsiţi dopaţi şi suspendaţi 2 ani? În urma transferului, Neaga este iertat. Buturugă? El nu s-a transferat la steaua…

CLA (94 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 20:40

Mult curaj sa scrii negativ la adresa stelei…

schafe (2 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 21:14

In ziar sa scrieti si despre acest prolific suporter stelist pe numele lui ,,George,, care masacreaza limba si caligrafia limbii romane la fel ca si idolul sau, George Gigi Becali

denethor (56 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 21:34

@ciprian: vezi ce-a scris serban,deasupra ta.incearca sa gandesti …nu sa dai pe dinafara !

Ride bene chi ride ultimo (8 comentarii)  •  27 septembrie 2013, 21:47

Ca deobicei, Maria scrie ce stie si stie ce scrie. Felicitari !

daniel (4 comentarii)  •  28 septembrie 2013, 1:26

Au fost cazuri atat cu Steaua cat si cu Rapid, Dinamo,Vaslui, CFR(echipele mari).Avem cazul cu barajul Rapidului al meciului Rapid- Steaua care regulamentar trebuia oprit ,sau cazul petardelor aruncate de jucatorii lui Dinamo,……….etc .Sunt stelist dar regulamentele trebuie aplicate si in cazul Stelei!
La polul opus sunt Craiova ,Timisoara si Sportul sanctionate neregulamentar.

McAnthony (22 comentarii)  •  28 septembrie 2013, 7:36

@Hermen : Subscriu si aduag : sa nu se teama Maria . Vom iesi in strada si o vom sustine . Asa este , maleficii sandu si dragomir sunt in stare de toate porcariile sa o reduca la tacere .

Lila (39 comentarii)  •  28 septembrie 2013, 7:50

pacat, esti orbita de dorinta de a epata, nu vezi lucrurile reale! ce e asa greu de inteles ca frf, cand programeaza meciurile, e normal sa ajute singura echipa ce ne reeprezinta in cl? are vreo importanta ptr frf daca se joaca sambata sau duminica sau vineri meciul Stelei? ar trebui sa aiba: frf trebuie sa programeze pentru a o ajuta in cl; daca tu vezi lucrurile altfel atunci da-mi voie sa-mi pun semne de intrebare privind logica ta! de ce aduci in discutie cazul valiza? n-ai inteles ca meciul de la cluj a fost trantit in favoarea cfr, din ordinul lui boc? e vorba iar de logica? eu zic sa-ti faci o analiza serioasa cu privire la modul de a gandi, logic sau ilogic, daca vrei sa scrii cu adevarat! in rest s’auzim numai de bine!

dani (88 comentarii)  •  28 septembrie 2013, 10:02

Sint fan Steaua, dar vreau ca dreptatea sa fie Dreptate. Regulamentul sa fie egal pt toti. Si nu este in fotbalul mafiot condus de Nasu. Acolo banii vorbesc, mita. Meciurile se cistiga la masa verde, nu pe gazon. Au grija arbitrii Nasului sa netezeasca calea victoriei, celor haraziti de Sandu. Nefiind competitional-cel mai bun cistiga- fotbalul condus de Sandu, nici fotbalistii, n-are de valoare. Din punct de vedere tehnic, sint rudimentari. Daca obtin mici rezultate-efemere- o fac numai cu hei-rup. Cu alergatul, fotbal nu stiu si nici fotbalisti de valoare nu apar intr-un fotbal condus de mafioti. Politica iresponsabila a lui Mtrcea Sandu a fost-si este-DUPA MINE POTOPUL!

Cupa Romaniei.. (97 comentarii)  •  28 septembrie 2013, 16:03

De cand ma stiu, urmaresc cu interes meciurile din Cupa Romaniei ! Si in special tragerile la sorti ! ( daca ceea ce se intampla in faza saisprezecimilor, si mai sus, se numesc ei „trageri la sorti …”) Dupa mine, tragerile la sorti, ar trebui sa fie asa: Se scriu 32 bilete cu numele echipelor ramase in competitie, biletele cu numele echipelor, se baga in niste bile, apoi toate bilele se baga intr-un recipient transparent si cineva, neutru, din sala, baga mina, amesteca bine bilele,trage pe rind bila nr. 1 care va juca acasa cu echipa din bila 2 ! Apoi, se procedeaza la fel in continuare ; 3 cu 4, 5 cu 6, etc. Ceea ce face federatia, nu este tragere la sorti ! Nu stiu cum se face, nu stiu cum se intampla, dar absolut de fiecare data in aceasta faza si in faza optimilor, dar si in sferturi, echipa Steaua are parte INTOTDEAUNA de un partener de intrecere dintre cele considerate cele mai slabe ! Intotdeauna, fara exceptie ! Facem prinsoare ca si in faza urmatoare, Steaua va avea parte de acelasi noroc ? N-am nimic cu Steaua, chiar ma bucur ( mai putin, desigur !.. , eu fiind suporterul altei echipe..) cand obtine victorii in cupele europene dar chiar asa, sa ai bafta porcului in Cupa Romaniei,de fiecare data, e de neinteles ! De ce sa nu cada intre ele, Steaua cu Dinamo, de exemplu, sau Astra cu Petrolul, sau CFR cu U Cluj chiar din faza saisprezecimilor daca e tragere la sorti ? Ar fi meciuri deosebit de spectaculoase.. Cum procedeaza ei acum, nu e tragere la sorti !.

George (28 comentarii)  •  28 septembrie 2013, 16:05

Pt shafe …
Masacrarea limbii romane de catre mine ?? Am vazut ca am avut cateva greseli , dar este din vina ” dispozitivului ” … Nu sunt fan George Becali , sunt doar fan steaua .. pt. ca altceva nu exista in romania.. Steaua este egal cu fotbalul in romania.. Si asa cum piturca a putut amana o etapa de campionat pt. a pregati meciurile nationalei.. Asa se putea intampla si in cazului stelei… Se putea ajunge la un compromis.. Nu la aceasta pozitie de dictator a unui gunoi care este mircea sandu..

George (28 comentarii)  •  28 septembrie 2013, 16:11

Pt toti antistelistii de pe aici. :
Steaua nu are rival , restul este CAN-CAN …
In campionatul asta slab, nu ne gandim daca batem etapa de etapa , ne gandim doar care va fi diferenta,, am fost favorizati cu legia , cu chelsea si cu ajax..?? Daca da inseamna ca am ajuns un club MARE …

expertcontabil (85 comentarii)  •  28 septembrie 2013, 18:25

maria, in ani de zile nu am apreciat un articol al tau, dar asta de astazi le anihileaza pe toate celelalte. eu nu credeam ca un gazetar sa aiba curaj sa scrie realitatea ajutorului primit de steaua in orice situatie cand a avut neaparat nevoie. iti mai aduc aminte inca un caz

vaslui-steaua 0-4 (blat dictat tot de conducatorii fotbalului romananesc) LA PACHET cu
jiul petrosani-rapid 3-0 (la masa verde , bineinteles ca regulamentar toata echipa rapidului eliminata cu rosu, sau mai exact, atat cat trebuia)

SA FIE 101 % SIGURA CA STEAUA ESTE CAMPIOANA

ura si la gara

hai sa vedem acum realitatea:

UNICA,SINGURA,CEA MAI, ETC joaca cu : CORONA,SAGEATA,CHIAJNA,VIITORUL,BOTOSANI, s.a. (in curand cu CLINCENI,BERCENI) si asta in prezent ca au mai fost ex: BRANESTI, IAR
SHALKE joaca cu :BAYER,BORUSIA, etc.

si ce rezulta:

un natural: SAHLKE-STEAUA 3-0 (si nemntii nici nu au fortat decat 30 minute)

Maria extrapolam peste 5 ani ce se intampla:

STEAUA va juca cu 17 echipe din echipe formate din baieti dintre blocurile romaniei sa alerge si ei duma basica. DAR STEAUA VA FI SI MAI UNICA,SINGURA,CEA MAI, ETC , BINENTELES AICI PE MAIDANE.

osanu79 (1 comentarii)  •  28 septembrie 2013, 22:36

Nu sunt stelist , dar chiar daca dvs aveti dreptate in ceea ce sustineti ,eu totusi cred ca Steaua merita sa fie avantajata putin in raport cu ceilalti . De ce ? Pentru ca sunt singurii care fac ca fotbalul romanesc sa existe in Europa , atat ca rezultate obtinute cat si spectatori reuniti la meciuri si nu inultimul rand calitatea fotbalului prestat . Cu respect .

Alex One (132 comentarii)  •  29 septembrie 2013, 7:54

Steaua nu este un club ca oricare altul. Este o tampenie sa afirmi asa ceva .Steaua tine fotbalul romanesc in Europa stie toata lumea chiar daca nu recunoaste public. Oare ce s-ar intampla daca Stelei i s-ar permite (stie Dragomir de ce nu vrea) sa-si negocieze separat drepturile de televizare precum Real sau Barcelona in Spania ? Cati bani ar primi,daca ar mai primi ceva, „egalele” Gaz Metan, Botosani, ACS,Sageata, Corona,Concordia, Viitorul,Vaslui, U, Brasov, ? Si cat ar mai fi comisionul infractorului ? Poate nu pare principial dar in orice domeniu si oriunde cei de top se bucura de privilegii, pentru ca aduc ceva in plus . Din pacate concluzia articolului este, nu respectati regulamentele (Bricheta, Valiza, etc.) ca sa dovediti ca aveti sange. Daca s-au aplicat stramb anumite reglementari in situatia unor echipe de ce nu s-ar proceda la fel si cu Steaua, ca sa dovedim, spre satisfactia unor imbecili, ca prostia e egala ?

Lucian (15 comentarii)  •  29 septembrie 2013, 8:09

VOI SUNTETI EXACT CA IN SCRISOAREA PIERDUTA CUM VA SUPARA CINEVA SCOATETI SCRISOAREA SA ARATATI CE TARI SUNTETI VOI EU STIU CA CEI CARE FAC ASA CEVA SUNT COMPLICI SI ASTA SE PEDEPSESTE VOI INCERCATI ACUM SA ASMUTITI SUPORTERI IMPOTRIVA CONDUCERI STELEI PENTRU CA VOI NU ATI REUSIT DAR EXISTA UN DUMNEZEU ASTA SA NU UITATI NICIODATA

Lucian (15 comentarii)  •  29 septembrie 2013, 8:14

acest poate ca poate ca nu arata exact faptul ca se joaca la doua capete deci putem sa jonglam cum ne convine

Lucian (15 comentarii)  •  29 septembrie 2013, 8:16

TOT DE LA VOI ZIARISTI AM AUZIT EXPRESIA NU ERA BINE SA-L ELIMINE CA DISTRUGEA ECHILIBRU JOCULUI PAI DACA REGULAMENTUL SPUNE ELIMINARE ELIMINARE SA FIE

arh.Gheorghe Petrescu (246 comentarii)  •  29 septembrie 2013, 16:28

Romanul daca nu trece la fapte, prin a desfiinta mafia romaneasca a lui Nasu si Carleone, degeaba vorbim. Cu vorbe nu faci mare lucru in fotbalul Romanesc. Trebuie o interventie chirurgicala in fotbalul de ginta latino-romaneasca, altfel, batem apa in piua, multi ani. Hai Steaua! Hai Romania!

Comentează