Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Lista pentru Ungaria

În funcţie de mersul Stelei în Europa, vom afla cum va arăta (sau cum ar trebui să arate) „naţionala” în meciul de la Budapesta

Meciul cu Ungaria s-a furişat discret dincolo de orizontul de aşteptare al microbiştilor români. Pînă pe […]

luni, 11 martie 2013, 10:55

În funcţie de mersul Stelei în Europa, vom afla cum va arăta (sau cum ar trebui să arate) „naţionala” în meciul de la Budapesta

Meciul cu Ungaria s-a furişat discret dincolo de orizontul de aşteptare al microbiştilor români. Pînă pe 22 martie, cînd e programat jocul de „totul sau nimic” pentru „naţională”, urmează returul de „totul sau totul onorabil” al Stelei şi toată atenţia, curiozitatea, febra de primăvară se concentrează asupra lui.

În acest anonimat convenabil, selecţionerul a anunţat lista extinsă a stranierilor pentru „dubla” cu Olanda şi Ungaria. Aşa e regula, s-o anunţe public, deşi toată lumea o ştie pe de rost: Cociş, Mazilu, Lobonţ, Raţ, plus Mutu şi Marica, abia refăcuţi după accidentări.

Alexandru Maxim a prins lotul şi după transferul la VfB Stuttgart, dar s-a accidentat între timp. Nu vă îngrijoraţi că lipseşte Florescu, a revenit în Liga 1, la Astra, şi va apărea probabil pe cealaltă listă, lîngă Grozav, Măţel, Rîpă şi compania.

Victor Piţurcă rămîne egal cu sine şi nu suferă revelaţii de la un meci la altul. Şi, chiar dacă ar suferi, nu poate inventa stranieri mai zdraveni decît cei pe care-i avem. Dacă n-ar fi fost returul de la Londra, chemarea sau nechemarea lui Mutu ar fi stîrnit comentarii, dezbateri, controverse. Însă discuţiile despre „naţională” trebuie să aştepte pînă după returul Chelsea – Steaua. Atunci se va completa şi lista cu jucătorii din campionatul intern.

După cum a afirmat în repetate rînduri, în viziunile tactice ale selecţionerului nu intră atacanţi „lenţi, mult prea lenţi”, precum Rusescu. Dar faptul că Steaua a învins Chelsea reprezintă o presiune în plus pentru viziunile tactice sus-pomenite. Echipa lui Reghecampf are jucători în formă, intraţi în atmosfera meciurilor cu miză. Are un portar lăudat de Rafa Benitez.

Are soluţii pentru jocul cu Ungaria. Ştim că Mutu este de neînlocuit, Marica este de neînlocuit, Lobonţ este de neînlocuit şi aşa mai departe. Dar simplul fapt că Steaua merge bine în Europa League ar trebui să le mai scadă o pernă de sub ei titularilor indiscutabili din lotul „naţionalei”.

Să-i facă uşor discutabili. Mai ales cînd sînt incomplet refăcuţi, plafonaţi, plictisiţi şi greu guvernabili. Poate ar fi timpul să primească şi alţii şansa de a „salva” România de la campanii ratate. Mutu, Marica şi ceilalţi „tricolori” impliciţi au salvat „naţionala” doar de la calificare.

Comentarii (56)Adaugă comentariu

huu (15 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:04

Nu mai bine zici direct, faceti din Steaua echipa nationala? am inteles ca tii cu steaua, dar deja exagerezi cu articolele astea.

florin (18 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:04

pffffff…..in sfarsit ai scris si tu ceva decent

Adrian (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:06

Rea, da…buna

litovoi (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:10

simplu, la fel cum U Craiova era Romania in 82, cum Steaua era nationala in 86, la fel acum Steaua =Romania.
Portar:Tatarusanu (rezerva Pantilimon)
Fundas dr.: Rapa (rezerva Luchin)
Fundas stg. : Latovlevici (rezerva Rat)
Fundasi centrali : Chiriches si Radu Stefan (rezerve Gardos, Goian)
Mijlocasi: Bourceanu,Pintilii, Chipciu,Tanase (rezerve Lazar,Cocis,Ad.Popa)
Atacanti:Rusescu,Marica (rezerve Mutu, Grozav,Alexe) .

Nu poti sa vi sa joci cu Matel sau Gaman titulari in fata unor jucatori care au eliminat Ajax sau au batut Chelsea.

dragos (4 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:12

eu zic sa nu mai facem o selectionata nationala, mai bine doar jucatorii stelei, cand era pe 7 avea 7 jucatori la nationala acuma cand ii pe ii logic sa fie toata echipa, as mai propune ca indiferent cine castiga campionatul sa mearga tot steaua in liga campionilor. iar daca cumva o echipa indrazneste sa o bata pe steaua sa fie direct pedpsita cu minus 3 puncte, ce naiba stelistii trebuie sa fie fericiti si sa se simta bine, ii pentru binele natiunii ca doar mai toti tinem cu steua.

Catalin (7 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:13

Un articol cu adevart prost si banuiesc ca in lipsa de idei !
Chiar nu are nici un gram de baza reala la mijloc sau mai rau , chiar asta crezi … lucru care e cam ingrijorator !

cezar (21 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:13

in locul lui Rusescu m-as da lovit,daca piturca va
merge inainte cu lobont,matel ,cocis,mazilu nu ma mai uit la meciurile nationalei
hai steaua!

Racul (5 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:14

Io as face nationala din Steaua cu un varf de meserie (Marica sau Keseru sau Danciulescu), obligatoriu cu inlocuitori pt Tanase, Rapa (Tamas) si Chipciu, ultimii doi prezenti insa in lot.

george (44 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:16

ma tot uit la mutu in meciurile cu ajaccio… talent cu carul cand are mingea la picior, altruist-cu solutii de pase f bune, executii de maestru… insa nu pare dispus la efort… sunt multe momente cand este langa faza de joc insa doar se plimba sau se lamenteaza… nu mai are rautatea si determinarea pe care i le stiam si imi pare rau!… sunt jucatori mai in varsta ca el in multe campionate si au mai multa putere de lupta ca adi mutu. Cred totusi ca la nationala „ar pune osul” altfel !…
Despre Marica, sper sa se apeleze cu incredere la el… viteza, ambitia si executiile lui nu le au in prezent altii atacanti romani…

george (44 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:23

si…uitasem…. sa facem cumva pentru a beneficia si de serviciile lui Radu Stefan, un jucator in forma maxima, dar prea putin bagat in seama la nationala… si in articolele de presa…!?
Rat a inceput sa greseasca prea des in ultima vreme. E baiat bun, dar acum e vremea lui Radu Stefan.

Doru (6 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:28

Bine zis…Bravo Maria!…Ar trebui sa renunte la alde Mazilu, Cocis sau sa nu mai vorbesc de Florescu sau Gaman…

vlad (66 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:30

Marica a fost cel mai bun jucator in preliminariile astea, de ce sa-l critici??? si pana la urma care e rostul articolului??? Bourceanu, Pintilii, Tanase, Chiriches sunt titulari la nationala!! Probabil lor o sa li se adauge si Latovlevici. Deocamdata Mutu nu a prins niciun meci in campania asta cu Piturca… e doar pe o lista extinsa, nu inseamna ca nu o sa fie chemat. Daca tot vrei sa discutam, de ce nu-l pui si pe Grozav pe lista asta???

teddy (22 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:31

mersi ! chiar m-ai facut sa zambesc cu ultima fraza desi , este luni !

gica contra (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:32

Pacat ca-i puneti in carca lui Mutu campaniile ratate! Cu toate problemele si neamplinirile lui (e mic copil pe langa un Maradona, Gascoigne, Edmundo si lista e lunga), ne-a facut fericiti de multe ori si ne-a facut sa strigam din tot sufletul „Mu-tu, Mu-tu…!” Uitati ca un Gica Hagi, pentru a se califica la atatea turnee finale, a avut in spate niste colegi fantastici! Si asta se intampla cand Gica era mai mult rezerva la Real si Barca, sau retrograda cu Brescia. Oricum, dupa Mutu va ramane amintirea unor momente magice. Dupa Maria Andries ce ramane?

alin-ilin (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:35

radu stefan????

sola (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:35

sola

dd (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:38

de ce nu sar duce romania cu toata echipa stelei la budapesta? cred ca asta incerci sa spui. si asa au 10 jucatori la nationala.. luam si rezervele ca sa fie lotul complet.. vai de capul vostru de ziaristi.. va dau bonus la salariu daca laudati allmighty steaua?

fanulumocanu (59 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:39

Trei probleme:
1. Mutu s-a lasat de fotbal acum vreo 4 ani.Acum face doar meciuri demonstrative. E un fel Mansour Bahrami fara mustata.
2.Marica nu s-a apucat inca de fotbal. S-au s-a apucat dar nu s-a acomodat cu postul de atacant. Nu i-a spus nimeni ca treaba lui e sa dea 15 goluri pe sezon, el tot mijlocas la inchidere se crede.
3. Piturca risca sa ne strice campania de calificare. Cand a venit el la nationala, eram campioni mondiali si-acum exista posibilitatea ca nici macar sa nu ne calificam. Ar trebui combatut mai puternic. Unde vreti sa ajungem, pe locul 57 in lume?

doru (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:41

diferenta e ca astia de la Steaua nu dau comision ca sa fie convocati sa dea bine la cluburile unde joaca , ca vezi doamne sunt jucatori de nationala. Poate ar trebui pus Reghe si la Nationala si sa joace lotul Stelei plus Torje si Alexe.

fanulumocanu (59 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:42

am gresit-o p-aia cu „sau” .

Daniel (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:42

Lobont nu ar mai trebui sa prinda nationala cel putin nu acum , Tatarusanu sa fie in poarta si Pantilimon rezerva 🙂

sola (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:43

tatarusanu-chipciu,tamas,chiriches,latovlevlici-lazar,bourceanu-torje,tanase,mutu-stancu

dan (19 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:46

Daca te citeste nea Ovidiu….. stii ca el il vrea pe Mutu inapoi??? Sigur ca ai dreptate, dar mai spune si celor din redactie.

boris (58 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:59

domnişoară, n-aţi încerca un trading places cu piţurcă?

criu (4 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:59

tot scriem aici dar nimeni nu aude…fara mutu lobont marica , se poate fratilor!!!!!!! piti nu e prost , stie sa faca ekipe fara vedete …si tanase sa n lase fratilor sau florescu cocis sau keseru sunt p dinafara

tacalex (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 12:05

foarte bun articolul !!! bravo Maria Andrieş! Echipa nationala de fotbal in prezent este strict reprezentata de STEAUA si e normal sa fie asa prin prisma rezultatelor in special, dar si prin modul cum aceasta echipa joaca…atat timp cat se va tine cont de acest lucru vom avea sanse sa ne calificam…Piturca nu mai are nici o scuza referitor la jucatori , are de unde sa aleaga dar convocarile trebuie facute cu cap…mai ales ca acum prin partidele cu ungaria si olanda ne jucam de fapt calificare mult dorita…daca acum nu scoatem rezultate bune sansele vor fi mici sa ne mai calificam…

Gogu (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 12:34

Sunt curios daca ai vazut vre-un meci al lui Ajaccio, atat cu Mutu, cat si fara Mutu!

T&T (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 12:34

Rat si Mutu ar fi bine sa inteleaga ca nu mai pot face fata la un nivel inalt! Latovlevici e in vana si trebuie folosit pentru ca pare in forma maxima. In rest, avem multi jucatori care vor: Chipciu, Maxim, Rusescu, Grozav, chiar Adi Popa ! A! important ! Cu Tatarusanu si fara Tanase !

Enduras (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 12:50

Cocis este cel mai bun mijlocas din lume !! Barcelona a vrut sa-l ia cand juca la Tiraspol, cu 50 de milioane euro,dar nu s-au inteles la pret(moldovenii cereau 5 saci de ceapa plus un kil’ de linte). Eu personal cred, ca alaturi de Cocis mai pot juca inca, Pompiliu Stoica,Oprita si sa-l naturalizeze si pe Nibombe(ex-Timisoara) ca sa dinamiteze defensiva. Ca domnul Piturca, au mai fost exemple(gen toti antrenorii de dupa Anghel Iordanescu)la fel de ciudati si de neinteles uneori.

Cosmin (5 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:08

Nedrept si nejustificat autoarea se leaga de Mutu si Marica,doi jucatori-intradevar supervalori,dovedite- in incercarea de a acredita ideea :”AVEM STEAUA,CE NE MAI TREBUIE ALTII”.Fara sa polemizez,acum cind Steaua este in glorie,Ajaxul a fost eliminat-zic eu- norocos,iar Chelsea inca nu este eliminata(si nici nu cred ca va fi).Vreau sa spun,ca Steaua are intradevar multi jucatori buni si foarte buni (Tatarusanu,Chiriches,Latovlevici,Bourceanu,Pintilii,Chipciu,Tanase,Rusescu,poate si altii) dar ca la nationala exista sigur valori care nu pot fi scoase din discutie :Pantelimon,Lobont,Goian,Tamas,Rat,Radu,Lazar,Torje,Mutu,Marica,Maxim,Stancu etc.Multi sint -valoric vorbind- peste stelisti. E logic ce face Piturca sa aleaga.El are 2 variante : prima,simpla,planteaza 3-4 jucatori pe scheletul Steaua,sau a doua,ia de la Steaua 4-5 jucatori si pune linga ei valori dovedite. Eu opiniez pentru a doua varianta. A vorbi despre Mutu,Marica,Mazilu,etc ca sint nevalorosi,inutili,ca acum trebuie sa experimentam, cu altii e mare greseala.Peste tot ,unde fotbalul e valoros,Nationala este suma valorilor momentului,nu suma perspectivelor. Asta e limpede. De aia mai joaca Pirlo,Robehn,Ribery,Terry,Schneider,Huntelar,Casano, Gerard,de aia Manchester U nu renunta la „batrani” etc. Dar incercarea autoarei de a-si bate joc de Mutu,-facandu-l „terminat,uzat,inuil” este o eroare asumata,toata redactie face asta,cu totii,iubitori de steaua&becali,ar vrea desfiintarea restului. Vedeti modelul CFR-ului,meci de meci furati de arbitrii (la ultimile meciuri,fara penalty-uri clare,la 0-0,criticati,stigmatozati,pedepsiti excesiv).Numai ca Piturca este un noncomformist,care a hotarat sa „moara pe mana proprie”,.nu pe sfaturile altora. Asta ,chiar daca uneori, greseste si el. De3ci sa asteptam cea mai eficace formula,cu Ungaria si Olanda,si eu cred ca 3-4puncte sint fezabile. Dar nu cum ar vrea dna Andries.

edy (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:12

pai in campania de calificare cand mutu a fost suspendat cate puncte a avut romania pana sa revina el? astea nu se mai vad. nu?

huu (15 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:16

Litovoi, ai omis cel mai bun om de la nationala, adica pe Torje.

Cosmin (5 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:19

Revin cu o scurta completare : citind toate postarile,constat existenta multor stelisti printre suporteri,exaltati ai momentului,care au uitat de de vreo 7 ani Steaua nu a mai fost campioana.Asa ca isi dau cu parerea despre toti. Eu unul ,ardelean fiind,tin cu UTA,dar l-am vazut pe viu,la nationala pe mutu in peste 10 meciuri (prin Europa). Asa ca stiu ce spun;este ceva de tipul lui Hagi,a dat multe goluri, a facut calificari,e mare fotbalist,adevarat spre sfarsitul carierei.Nu-l poti compara cu Rusescu,sau mai stiu eu care. Cind vor da sia lotii 100 goluri in liga italiana,sau prin Anglia sau Franta sa vina si ei la Nationala. E adevarat a facut multe prostii,dar in afara terenului.Cine e perfect in lumea asta ? Ala ” sa dea cu piatra !”

Dumi (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:36

asta este genul de articol facut pentru a crea zazanie intre suporterii stelisti si suporterii lui Mutu. Cand, de fapt, problema e f simpla, nimeni nu incurca pe nimeni. Maxim si Marica mai mult ca sigur vor lipsi.
Asadar poate juca Piturca linistit cu toata echipa Stelei, normal cu Gardos acolo unde la Steaua joaca Szukala. Pe Tatarusanu il va introduce sigur in fata lui Lobont, si atunci ramane intrebarea cu Mutu? Foarte simplu, Mutu ii va lua locul lui Tanase. Ca nici suporterii stelisti nu cred ca il doresc pe Tanase titular, l-au vazut ce a facut cu Chelsea, isi dau si ei seama ca e omul in minus de la Steaua. Deci Mutu va juca in locul lui Tanase, prin urmare disputa pe care o vrea articolul e inutila. Piturca poate avea doua semne de intrebare, intre Radu Stefan si Latovlevici, si intre Torje si unul dintre Adi Popa si Chipciu. Daca ar fi fost Maxim si Marica disponibili, atunci se putea naste aceasta discutie, insa nici asa nu inteleg care ar fi fost problema? E mai bine sa ai doua variante pe post decat nici una. In final, repet, problema Mutu e una falsa, pentru ca momentan Mutu arata mult mai mult decat Tanase, deci nu are de ce sa lipseasca din primul 11. Iar cum Matel e accidentat si cu Sapunaru e certat, Piturca poate sa mizeze pe Rapa, care a jucat tot mai bine in ultima perioada pentru Steaua

Elvir (16 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:14

Tatarusanu – Luchin (Sapunaru), Chiriches, Goian (Tamas), Radu Stefan (Latovlevici) – Maxim (Chipiciu), Bourceanu (Muresan), Lazar, Torje – Marica (Grozav), Rusescu (Mutu) Cred ca astia sunt in mare jucatorii pe care ne putem baza, daca e sa fim obiectivi. Din pacate pe postul de mijlocas central ofensiv nu avem momentan o alta solutie decat Lazar. Sper sa nu il mai vad la echipa pe Tanase pana cand forma lui nu il va recomanda. Realitatea este ca momentan joaca execrabil, e un mare minus in jocul Stelei.

george (44 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:15

mi-ar placea : Pantilimon-Matel, Chiri, Goian, Radu Stefan(Lato)-Maxim,Lazar(Pintilii),Bourceanu,Torje-Marica, Grozav (Keseru). Mutu in ultimele 30 min…

Seneslau (16 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:22

@Litovoi
Compadre, inteleg ca iti sustii echipa dar e nevoie de un minim de decenta ca sa nu cazi in derizoriu:
-Rapa la nationala suna ca o gluma proasta (gen Cocis, Florescu), e un jucator de duzina, mult sub nivelul celorlalti titulari ai Stelei
-Tanase titular? Sa iroseasca trei sferturi din actiuni prin solutii total neinspirate? Cand ii ai pe Torje si Maxim? WTF?
Ceilalti enumerati de tine sa zicem ca isi merita locul in echipa nationala (chiar daca nu toti titulari). Numai bine!

cimpoeasu ionel (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 15:04

ESTE CUMVA ROLUL ZIARISTILOR DE A ALCATUI LOTUL SAU ECHIPA.NU AM NICI O SIMPATIE PENTRU PITURCA,DAR ATAT CAT TIMP IL TINE ACOLO ,,IMPARATUL ,PARDON,CONTRACTUL,NU AVEM ALTA SOLUTIE.

17 Nentori Tirana (383 comentarii)  •  11 martie 2013, 15:21

Sticla intreaba, Piti raspunde cu un banc:

Cite orgas* poate avea o femeie intr-o noapte de se* salbatic?
Raspuns: Cui ii pasa?

andrei (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 15:43

Stimată lady,

Voi, adică Gazeta, v-aţi erijat în mari cunoscători ai limbii române folosind tot timpul î în locul â cum este legal şi reglemetat de către ACADEMIA ROMÂNĂ. Domnişoară, vrei să schimbi şi numele proprii? ai făcut şcoala? Râpă se scrie aşa cum am scris eu nu cum doreşti matale ..Râpă nu Rîpă! CAPISCI?

mihai (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 16:29

Stau sa ma gandesc ce va inspira doamna sa scrieti asemenea articole. Cunosc multi oameni someri dar bine prgatiti ce pot scrie mult mai bine decat dvs. Oare ce face diferenta ? Sa nu o luati in nume de rau pentru ca nu fac vreo legatura intre dvs si toate pitipoancele ce ajung sa scrie la un ziar. Sper sa fie doar o inspiratie venita intr-un moment de raceala sau gripa. Sincer va rog scrieti ce ganditi chiar daca nu este estetic. Folositi anumite cuvinte precum un snob etaleaza un ceas de aur. Nu spun ca nu trebuie sa scrieti , spun doar ca stati prea mult sa cautati sinonime elevate cuvantului ce v-a venit in minte. Si pana la urma trebuie sa va vedeti nivelul ce nu este prea jos dar nici foarte sus. Cu perseverenta puteti ajunge sus.

cipri (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 16:58

Mihai draga, articolul este chiar unul bunicel. La ce te referi? Poate ai citit altceva…

cipri (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 17:00

Draga Andrei,

numele proprii nu se modifica…Asa ca regula expusa de tine e gresita

heXagon (13 comentarii)  •  11 martie 2013, 17:28

fata asta ramane la fel de complexata, in ceea ce il priveste pe piturca…

ioan (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 17:42

cocis, mazilu, lobont, nu au ce cauta din start, iar mutu doar rezerva. tare ma tem ca la nationala nu se ia dupa criteriul ca cel ce are meciuri in picioare sa aibe prioritate, iar cei mai lenti la buzunare la fel nu au loc.

tony (4 comentarii)  •  11 martie 2013, 17:43

papusa dupa cum vezi nu prea e lumea de acord cu articolu tau. Poate ar trb sa te uiti la clasament si la campania lu Piturca. Si sa constati ca a pierdut un singur meci cu Olanda(care este peste noi valoric). Apoi ar trb. sa nu il mai critici degeaba, pt ca deocamdata nu sunt motive. Suntem la egalitate de pt. pe primul loc. ca nu il suporti tu e alta treaba , dar macar nu o mai face publica , macar atunci cand nu e cazul

gigi netzoiu (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:11

Mutu si cand doarme e mai bun decat orice alt jucator roman aflat in activitate. Marica ne-a cam scapat de fiecare data in ultima vreme. De astia doi trebuie sa fii imbecil sa te atingi. La astia mai trebuie adaugat Radu Stefan. Restul da, sunt de acord, dar faceti scandal pt Mazilu, Cocis si restu’, nu pt Mutu.

vasco (317 comentarii)  •  11 martie 2013, 21:03

Articol foarte bun,dovada ca nu a fost inteles de cei mai multi postaci.Ca de obicei ei au treaba ba cu steaua,ba cu piturca,ba cu mutu si arata ca nu inteleg nimic.Tipic.

razvan (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 21:38

se poate pe dracu fara mutu lobont si marica. cu cine in locul lui mutu? tanase? care are cel mai bun sezon acum ca are 4 goluri date? cine in locul lui marica? am ajuns sa il comparam pe adi popa cu torje… inteleg ca sunteti stelisti infocati, dar totusi… hai sa fim obiectivi… echipa ar trebui sa arate asa, doar o opinie: tatarusanu – matel chiriches goian radu (rat) – pintilii bourceanu – torje mutu chipciu – marica.

Altfel jucam cu mutu in teren. a facut ce prostii a facut, dar totusi, mutu e mutu, momentan nu are rival la nationala…

razvan (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 21:40

nu zic ca automat nu se poate fara mutu, poate obtinem o victorie norocoasa cum a fost cu turcia, dar avem de n ori mai multe sanse cu el pe teren… din primul minut. mai bine il tii o repriza de la inceput decat sa il bagi ca pe o tanara speranta ult 20 min..

Comentează