Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Bonetti ştie prea multe

Echipa din „Ştefan cel Mare” are iarăşi probleme cu disciplina. Antrenorul nu respectă indicaţiile jucătorilor.

Una dintre condiţiile armoniei în fotbalul profesionist este ca antrenorul şi titularii să aibă acelaşi impresar. Sau măcar impresarii lor să fie rude între ei. […]

sâmbătă, 19 mai 2012, 9:17

Echipa din „Ştefan cel Mare” are iarăşi probleme cu disciplina. Antrenorul nu respectă indicaţiile jucătorilor.

Una dintre condiţiile armoniei în fotbalul profesionist este ca antrenorul şi titularii să aibă acelaşi impresar. Sau măcar impresarii lor să fie rude între ei. Sau să lucreze la aceeaşi firmă. Nu este o condiţie obligatorie, dar asta e tendinţa: tehnicienii să se prezinte la echipă cu o viziune şi cu un pachet de fotbalişti corespunzători acestei viziuni.

Bonetti a venit înarmat numai cu susţinerea lui Nicolae Badea. De unde şi disidenţa spontană pe care a întîmpinat-o la investire. S-a trezit în situaţia de a lucra cu materialul clientului. Şi clientul, şi „materialul” uman din lotul alb-roşu traversează o perioadă mai confuză în privinţa rolului în club. De aceea, acţionarii îi contestă alegerile tactice, iar jucătorii nu numai că nu-l ascultă, dar îl şi ceartă. Îl acuză că pozează în fotomodel, în loc să pozeze în antrenor.

Ciobotariu a trecut şi el prin aceleaşi furci polemice, a întîmpinat şi el rezistenţă din partea „materialului”. Aparent, s-ar spune că e problema tehnicienilor, de vreme ce nu reuşesc să se impună în faţa vestiarului. Sînt fie prea tovarăşi cu fotbaliştii, fie prea duri cu ei. Nu reuşesc să găsească nici o cale de comunicare cu jucătorii şi asta se vede în sinusoida din evoluţia echipei.

După derby, unul dintre acţionarii dinamovişti s-a plîns că „nu-şi explică ce-a vrut antrenorul”. Nici nu contează ce-a vrut. Mai greu e de aflat ce vor, de fapt, jucătorii lui Dinamo? Parafrazînd uzatul slogan, ei se fac că dau cu piciorul în minge, acţionarii se fac că nu înţeleg ce-a vrut antrenorul.

Antrenorul înţelege şi se enervează. Atît. Bonetti are limitele lui în ceea ce priveşte nuanţele limbii române. Nici cu DEX-ul în mînă, nu ar fi în stare să spună „bă, fraiere!” destul de convingător. Dar de înţeles, înţelege. În fine, bănuieşte. Şi-a făcut o părere despre profesionismul din Liga 1, despre cumetrii, naşi, fini, despre luptele intestine din birourile roş-albilor. La urma urmei, e italian. Ştie că se fac blaturi, ştie că jucătorii trîntesc meciuri, ştie şi ia măsuri inutile de precauţie. Acţionarii le numesc, la mişto, „experimente”. Dănciulescu le spune, direct, bărbăteşte, „mizerii”.

Cînd se va vedea mîna lui Bonetti la Dinamo? Cînd îşi va semna demisia, probabil. Oricine va veni în locul lui va trebui să suporte aceleaşi sîcîieli experte din partea „materialului”. Va fi ca un zidar pe care-l înjură cărămizile, un brutar pe care-l ironizează făina, un şofer pe care-l boscorodeşte maşina, un profesor pe care-l lasă corigent elevii etc. E grav, dar, să recunoaştem, e şi pitoresc, în genul unei lumi întoarse pe dos.

Cel mai convenabil, pentru Marius Niculae, Dănciulescu şi compania, ar fi un tehnician care le face ghetele, îi salută cu „Să trăiţi!” şi nu-i deranjează cu indicaţii. Ce-i atît de complicat de înţeles? Asta vor jucătorii dinamovişti.

Eventual, un antrenor care să şi joace în locul lor, nu doar să se laude cu golurile lor. Aşa, de pe margine, e uşor să critici.
La cît chef de alergat au arătat „cîinii” la derby, există şanse să-l vedem pe Bonetti centrînd şi dînd cu capul în finala Cupei. După care, suspicios, italianul să se scoată singur de pe teren în minutul 10.

Comentarii (105)Adaugă comentariu

sase sase (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 11:58

Nu inteleg cum conducerea clubului (nu sunt dinamovist)admite asemenea taraturi de jucatori.Ar trebui sa se renunte la toti,sa se caute alti impresari si sa se aduca jucatori tineri ,fara fite, care sunt dornici sa joace fotbal.Trebuie reconstruita echipa de la zero si sa se stabileasca obiective ambitiose peste 2-3 ani.Politica de readucere in curtea clubului a jucatorilor care nu au dat rezultate in campionate de prestigiu este falimentara.Este ca si cum te-ai imbraca numai de la magazine de haine „second hand”.Risti sa fii mereu cu pantalonii rupti in fund (vorba lui Cristoiu).Probleme este mentalitatea patronilor de cluburi,care asteapta rezultate imediate,dar de la jucatori expirati.Cum apare un jucator care prinde o zi buna este ridicat in slavi si se mizeaza pe vanzarea lui pe sume astronomice fata de valoarea acestora.Reteta ar fi ca intai sa se formeze o echipa cu jucatori de valoare ,constanti in prestatiile lor din teren,seriosi la antrenamente si pe teren in timpul meciurilor.Apoi vor vrni si rezultatele.Se vor obtine si beneficii prin participari in competitii continentale,si prin vanzarea jucatorilor la cluburi de renume pe sume mari.Dar nucleul de baza al echipelor nu trebuie vandut.Intotdeauna cand se vinde un jucator,in curtea clubului trebuie sa fie cel putin 2 care sa-l inlocuiasca ,de preferinta din pepiniera de juniori a clubului.Cat timp nu vin din urma jucatori tineri din scolile de fotbal ale cluburilor (vezi Ajax)nu vom avea rezultate.Dar cine sa faca treaba asta ?Gigi Becali,Copos,Porumboiu ,Borcea sau chiar Paskany?ia uitati-va ce diferenta de educatie si de mamagement sportiv este intre acesti domni si patroni si presedinti de cluburi din Italia,Anglia,Franta,Germania Spania etc.Ati vazut acolo tiganii ca la noi?Dar rezultate ati vazut?bineinteles!

Steaua1986forever (5 comentarii)  •  19 mai 2012, 12:01

@Bogdan B- cum se face ca toate punctele Romaniei le-a facut Steaua atunci? Culmea culmilor, dupa 0-5 cu Haiffa STEAUA A TRECUT DE GRUPE. Ori nu intelegi realitatea…ori …esti dinamovist. Sunt curios ce echipa a facut punctele astea (pentru care s-a jucat cativa ani DIRECT IN GRUPELE CH.L) in imaginatia ta? Si cum iti explici ca desi Steaua a facut mereu toate punctele…nu a jucat NICIODATA direct in grupe, ci dupa calificari muncite din greu? Si apropos, articolul era despre mizeria de jucatori de la dinamo..nu despre Steaua..dar deh…frustrarea voastra nu mai vede altceva decat Steaua. In locul vostru mi-as pune intrebari dupa ce ati stat mai mult de jumatae de an pe locul 1…nejucand nimic….cum se face ca nu terminati nici in primele 5?

BB (52 comentarii)  •  19 mai 2012, 12:19

🙂
Super articol !!! Deci se poate, dar ai grijă că te ”pui rău” cu clanul bkli !!!
Partea rea e că Dinamo nu e singurul club la care se practică sistemul ăsta. Și ”verișorul” eurooier are aceleași metehne… și nu numai el, iar dacă pe lângă problemele interne cauzate de ”patroni” mai adăugăm la rețetă păstorirea fotbalului românesc de către nașu’ și mitică, avem soluția perfectă pentru dezastrul fotbalului românesc pe plan internațional.

V D (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 12:21

ACESTA ESTE MOTIVUL PENTRU CARE NU MAI VIN SUPORTERII CEI MULTI LA STADION…au sa inteleaga cat de curand domnii din conducere ce mare ”putere” au neglijat si blamat…FANII…lucrurile trebuiau rezolvate din interior…demult…

felicitari doamna Maria Andries

CristianMD (2 comentarii)  •  19 mai 2012, 12:22

Nu stiu cat de bun antrenor e Bonetti, posibil unul mediocru, asa cum sunt mai toti antrenorii pe la noi. Insa trebuie sustinut 100% omul acesta, cu greselile lui, caci fratilor avem inca o sansa sa curatam Dinamo de pramatii. Nu cred ca a fost blat, prea usor acuzam si devenim paranoici, cu ceritudine insa sunt prea multi jucatori care nu au ce cauta intr-o echipa ce se vrea campioana.

maradona (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 12:29

Foarte bun editorialul.

Cata (8 comentarii)  •  19 mai 2012, 12:41

oare sa fie scris cu convingere? adica aceastea sa fie convingeerile de viata ale autoarei? eu am un dubiu aici. pt ca nu cred in coincidente. la 5 articole contra apare unul ce tinde spre normalitate. pare mai degraba politica editoriala cu un anumit scop. care sa fie scopul, draga Maria?

daca ma apuc sa scormonesc in urma cred ca voi gasi articole care sa-mi justifice suspiciunile…

George (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 12:45

100% valabil acest articol . Jucatorii lasa mult de dorit in ceea ce priveste implicarea in joc. Pana cand la conducerea clubului nu va fi decat un singur actionar si , pana cand impresarii jucatorilor nu vor mai influenta alcatuirea echipei , performanta nu va exista la Dinamo.

Ramona (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 12:48

Da. Aricol adevarat de la un capat la altul.

N. Petre. (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 12:52

Excelent articol,Maria.Gandesti cerebral. Clanul Becali ataca prin invaluire aducand mari prejudicii ,atat clubului Dinamo,cat si fotbalului nostru.Parerea mea este ca BONETTI trebuie sa ramana .Jucatorii care nu il asculta,sa plece.

i.fotbal (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 13:01

trist dar adevarat. felicitari pt. articol maria ,esti mai curajoasa decat toti colegii tai, care-si zic barbati,dar de fapt sunt purtatori ilegali de pantaloni( se aseamana leit cu jucatorii de la dinamo). bonetti, e clar nu e cel mai bun antrenor din lume,dar are caracter, alta mentalitate, si spune lucrurilor pe nume. SE PARE CA DARIO A ”INTEPAT” BUBOIU DE LA DINAMO,si cu siguranta ne-a starnit pe toti suporteri dinamovisti. FORZA DARIO , FORZA DINAMO

dinamo suntem noi (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 13:03

F BUN ARTICOL. ADEVARUL DE LA FOSTA ECHIPA DINAMO…PENTRU CA NU MAI ESTE O ECHIPA – ESTE UN SAT FARA CAINI DOAR CU CIOBANI !!!!

FCD IN ADN (95 comentarii)  •  19 mai 2012, 13:09

FOARTE ADEVARAT ARTICOLUL!!! FELICITARI!!!

ALEXANDRU (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 13:14

foarte bine.intr-un final mai vedem si noi ziaristi care mai spun adevarul.ar trebui mult mai mediatizat de gsp acest articol,dar nu cred ca se poate,doar o sa supere „domnii” becalihoti,nu??bravo d-na maria andries.iti multumim,noi,dinamovistii.

Mihai (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 13:18

Bravo Maria,o radiografie completa a situatiei de la Dinamo.Daca ciobanii behecali, si acolitul borcea sustin asemenea petarde,este clar ca jocurile se fac la casele de pariuri si din cand in cand la vanzarile de jucatori.Va intrebati de ce scad numarul suporterilor,de ce nu apar altii noi?Fara performante nu aduni suporteri.Spre exemplu tin cu Dinamo de prin 1963 cand lua campionate si cupe pe banda rulanta,doar asa se strangeau noi suporteri.Sa-l sustinem pe Bonetti,sa-i dam credit,sa daramam mafia din jurul echipei si astfel vom ajunge un mic Juventus,echipa de suflet a lui Dario.

ionut (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 13:30

foarte bun articolul, ar fi bine sa-l vada si badea si borcea si jucatorii (panaramele – cei care se simt si se stiu ei intre ei)

mishu (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 13:47

maria du-te si culca-te…nu poti sa-l acuzi si sa-l suspectezi niciodata pe danciulescu de blat…cum a facut bonetti..cum si de unde l-a descoperit dinamo pe acest mare antrenor nu o sa inteleg niciodata..nu a rezistat la nici o echipa mai mult de 3-4 luni nici macar in divizia D Si C in italia..si dinamo l-a vazut guardiola..sa nu mai spunem k ne i-a tara la misto cu exemple de genul ” este teatru tipic romanesc” etc..la fel ca si beto portarul de la cfr de fiecare data cometeaza ceva si termina cu „this is romania” ..chiar daca ei au dreptate in principiu nu poti sa vii intr-o tara straina unde castigi o gramada de bani si sa faci astfel de afirmatii..eu nu cred k in italia sau portugalia isi permite vreun strain sa faca asa ceva..si vorba aceea au si ei circarii lor, dar noi suntem baieti buni si primitori,ar fi trebuit dati afara in secunda 1 dupa afirmatiile astea arogante

Dragos Trestioreanu (7 comentarii)  •  19 mai 2012, 14:01

Exceptional text! Unul foarte adevarat, mai ales. Se spune ca nu jucatorii sunt de vina, ci numai cei din birouri. Ei sunt ingerasi, iar ceilalti – diavoli. Cine are coloana vertebrala are o singura solutie cand ii apare in fata Satana. Fuge mancand pamantul. A „fugit” cineva pana acum? Q.E.D.

claudiu 1984 (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 14:06

Foarte mult adevar in acest articol, felicitari pentru observatii.
In primul rand sunt suporter, suporter dinamovist, si ca suporter visez ca se va schimba ceva in viitor si anume ca nu o sa mai existe blaturi (aiurea, dar inca sper pentru ca sunt suporter…).
In orice sport se fac „manevre” si toti o stim, in liga 1 pe bani multi si cu mare atentie din partea celor implicati.
Cei care raman cu gustul amar la finalul evenimentelor suntem tot noi suporterii.
Nu ne ramane decat sa speram ca echipa preferata a cotizat atat cat trebuie, acolo unde trebuie si ca la final sa ne bucuram de „PERFORMANTA” obtinuta, valabila in conditiile astea doar pe plan intern si atat…

Mihai (2 comentarii)  •  19 mai 2012, 14:20

Domnii Badea si Savulescu trebuie sa scape de Borcea pentru ca Dinamo sa isi revina in adevaratul sens al cuvantului si jucatorii sa nu mai faca „fitze” in fata antrenorului. M. Niculae, Danciulescu, C. Munteanu, Dorel Stoica, Scarlatache, sunt jucatorii care trebuie urgent sa plece de la Dinamo !!!

Mihai (2 comentarii)  •  19 mai 2012, 14:21

Dar pana la urma cel mai bun transfer pe care l-ar putea face Dinamo in aceasta vara ar fi acela al despartirii de Cristi Borcea !!!!!

conti (8 comentarii)  •  19 mai 2012, 14:27

Poezie si filozofie.Astea sunt cuvintele care caracterizeaza pe Dinamo de vreo 10 ani incoace.O poezie trista parca preluata din scrierile bacaoanului George Bacovia.Daca Nicolae Badea cel care crede ca stapaneste adevarul absolut la Dinamo ar fi gandit lucrurile altfel la Dinamo asta vara si ar fi adus cativa jucatori valorosi,iar MUHAIELELE , si altii care fac umbra pe teren erau dati afara in vara, Dinamo defila in campionat.Echipa datoreaza acest loc sclipirilor lui Munteanu, Nicolae si Danciulescu.Cand ei nu au jucat bine rezultatele au fost penibilePreluat din G.S.P din 19.04.2010. Singurul obiectiv care i- a rămas lui Dinamo este cel legat de PROSTIE,INCOMPETENTA SI ARUNCAREA BANILOR PE FERESTRELE LARG DESCHISE ALE BATAII DE JOC. Cei care gestioneaza astazi Dinamo, isi bat joc cu seninatate de spiritul,de culorile de gloria si de cei care au facut performanta la DINAMO.Cred ca toti cei care se afla acum la Dinamo, ar trebui sa aiba acea poza simbol a lui Cornel Dinu din duelul cu EUSEBIO DIN 1969 ,pentru Mexico 1970,iar la intrarea pe Stagionul Dinamo ar trebui sa troneze statuia lui nea CPoate daca o vad ,isi dau seama ce a insemnat atunci spiritul lui Dinamo.Isi dau seama cine a fost Cornel Dinu.Poate daca se uita la ea insusi nea Cornel isi va da seama ce mare a fost.Ar trebui sa invete ceva de la modul cum a tratat acesta toate meciurile.Din spiritul de lupta de atunci,din darzenia lui CornelDinu,fratilor Nunweiller ,Sandu Gabriel,Rednic,Andone etc.,cei de astazi nu au preluat nimic.Gandul lor este numai la bani.Cei de dinainte de 1989 munceau pentru glorie si mai putin pentru bani.Conducatorii de atunci nu se trageau de sireturi cu jucatorii.Atunci nu existau printi si jucatori care sa apartina unuia sau altuia.Atunci toti erau ai lui Dinamo.Era tragedie la club ,daca nu erau rezultate.Plateu toti ,conducatori,antrenori jucatori.. Spre o gara a neputintei duc toate drumurile celor care conduc sau antreneaza Dnamo,pentru ca acolo e miscarea rotilor de tren, cu mirosul de ulei ars, de la marfarele de tot felul care se perinda prafuite, prin garile unei Romanii macinate de rautate,saracie si aroganta.Acesta este Dinamo in momentul de fata, un marfar prafuit, tras de o locomotiva din anii 50, condusa de domnul Badea ,un mecanic debusolat ,iar in spatele marfarului vin 2 acari,care trebuie sa raspunda in acest moment de rezultatele lui Dinamo,Cristi Borcea siIoan And one..Dinamo ,trebuie sa regindeasca alt tren,un tren care trebuie sa aduca oameni de mare calibru, buni manageri sportivi si foarte buni antrenori,daca nu ,va fi vai si amar pentru ca trenul.a suierat vreo 20 de ani si va suiera a paguba in Stefan cel Mare, inca 20, daca acum nu se trateaza serios problemele, cu care se confrunta cel mai galonat club din Romania.Ar mai fi multe de spus ,dar nu vreau sa trec de la realism la filozofie, caci i-as supara pe toti marii filozofi,care conduc destinele clubului.Prefer sa ma gandesc la anii de dinainte de 1989,cand in Stefan cel Mare era un Dinu,un Lucescu,Train Ionescu,nea Nae si alti oameni de calibru.

GABI (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 14:38

BRAVO……….

antoaneta (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 14:41

tin cu dinamo de pe vremea lui dumitrache,dar acum sint coplesita de tristete pentru ca nu inteleg de ce s-a ajuns ca intr-o partida cu steaua jucatorii sa nu aiba macar decenta sa salveze un retur catastrofal,pentru mine ar fi fost fericirea suprema!aseara m-am bucurat pentru cfr,ca mm era prabusit de durere!BLESTEMELE TUTUROR DINAMOVISTILOR PENTRU INGIMFAREA CU CARE A PRIMIT CADOURILE FACUTE IN NUMELE FINULUI!

Tudor (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 14:42

DOMNULE BONETI TU AI STRICAT TOTUL CE A FACUT CIOBOTARIU PT O JUMATE DE An CA DUMNEATA IL BAGI PE MUSAT,MICA,NAUMUMSKI CEI MAI PRAFI JUCATORI IN LOC SA-I BAGI PE DANCIULESCU SI BALGADREAN NICI NAM AUZIT DE MUSAT SI DE MICA 2 INEXISTENTI.De unde iai luat pe astia din tomberon de unde? Intrun meci cu STEAUA nai voie sa bagi junior ii bagi pe danciu,si cristi balgradean. E inatbisibil sa bagi asa jucatori la ‘DERBY’.

petru69 (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 14:46

Nota 10 pt. articol…..In concluzie ,atita timp cit schimba antrenorii acesti zisi patroni actionari sau ce o fii, e clar ca ei joaca la pariuri, mai pune cite un jucator sa trinteasca meciul si de vina e antrenorul…Astia ne cred asa de prosti ? ..Ii doare in cot de restul, daca presa ar fi corecta si nu ar rivnii la banii lor precis se autoseziza DNA-ul…Ar trebuii ca in turcia arestati pe capete…O echipa se construieste in timp…Bonetti draga,dai afara ,alege tineri care sa faca performanta,nu ma supar daca stam 2-3 ani pe loc 4-10 ..Duc dorul meciurilor de altadata..ce vedem acum ?…aranjamente, pariuri, certuri,NU MAI E FOTBALUL DE ALTADATA…..FOTBALUL E O AFACERE PT. CEI CU BANI…………..HAI DINAMO………….

mihai (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 14:49

BRAVOOOOO!!!!!! PANA NU DISPAR EVAZIONISTII DIN TRANSFERURI(FRATII BECALI,BORCEA)LA DINAMO NU O SA FIE NIMIC.CHIAR DOMN BADEA NU POATE FACE NIMIC IN ACEST SENS? OARE ASTA E SOCIETATEA ROMANEASCA?

mihai georgescu (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 14:55

Corect articolul. clanul Becali a distrus fotbalul romanesc.Situatia de la Dinamo nu este diferita ca performante de Steaua sau Rapid.Doar ca suporterii dinamovisti nu pot fi manipulati.Uitati ce patesc stelistii:apare Gigi la TV ii minte si ei cumpara bilete ca sa-l sustina financiar pe patron. El se lauda ca baga bani.

theli (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 14:59

Excelent articol ! Felicitari!

Dandu (16 comentarii)  •  19 mai 2012, 15:04

Cei mai vinovati de situatia de la Dinamo sunt asa-zisii actionari.Nu au investit nimic si asteapta totul.
Nu cred ca Maria are dreptate.De ce?Pentru ca de la un lot atat de subtire toata lumea vrea totul.Plus ca,daca vii intr-o casa noua nu trebuie sa te comporti ca Fiul Domnului fara sa ai habar cu ce jucatori participi la un meci. Dupa com face echipa,cred ca da cu banul cu 30 de min inainte de meci.

Sebi (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 15:22

Chiar ca-i excelent articolul tau, mai rar vad un blogger care sa scrie articole cat mai lungi, felicitari inca o data.

namis (3 comentarii)  •  19 mai 2012, 16:01

deci ar trebui sa inteleg ca bonetti e un antrenor extraordinar, spre deosebire de , sa zicem Ciobi, care ia dus pe primul loc. da, intr-un fel ai dreptate, dAR NU VEDETELe si-au facut pregatirea de iarna, care nu a fost facuta, nu se pun ei in teren, ii pune bonetti, daca vezi ca grigore e blat, il scoti imediat, nu astepti. ii banuie pe danciu, moti, si altii de blat… e urat, f. urat…da, e gigolo, antrenor nu prea, dovada ca de cand a venit in afara de scandal nu a facut mai nimic. asta e, danciu, niculae, munteanu, balgradean, moti, borcea, stadionul, dinu, sunt de vina, numai antrenorul bonetti NU. adica cei care in tur dominau estetic si nu numai campionatul sunt de vina, cei care aveau o posesie demna de barcelona,care marcau pe banda rulanta goluri, EI sunt de vina, bonetti nu are nici una. DAR NOI, SUPORTERII, AVEM VREO VINA??? spune draga maria, eu ce vina am, ca vad mascareli, ma vad cu prietenii toti rad de mine, ce vina am, spune ca le stii pe toate…
becalii au vina ca mai sunt in fotbalul romanesc, borcea ca nu se da odata la o parte, sa ii ramana lui badea si altora clubul asta blestemat, sa desfiintam dinamo ca si u craiova, cred ca ar fi cel mai bun lucru. DA Bonetti stie prea multe, din pacate ce ar trebui sa stie nu prea stie, adica sa antreneze…pacat, ca ar da bine la imagine…

Radu C. (16 comentarii)  •  19 mai 2012, 16:13

mai mult de jumatate din articol este fals. barbateste spus, „o mizerie”.
„Cel mai convenabil, pentru Marius Niculae, Dănciulescu (…) ar fi un tehnician care le face ghetele”.
Marius Niculae e un dinamovist pur-sange. In aproape toate meciurile trage echipa dupa el. Chiar si atunci cand joaca prost si nu ii ies golurile sau suturile ori pasele, tot se simte prezenta lui pe teren. Tipa la colegi, ii cearta cand gresesc, ii felicita cand reusesc.
Danciulescu? Mai arata-mi un jucator ca el in Liga 1. Profesionist 100%. Si pe teren si in afara lui. Nu degeaba are 200+ goluri date.

neluspritz (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 16:20

Draga maria , nu cred ca e frumos sa tarasti in noroi numele unor glorii dinamoviste cum sunt DANCIULESCU si NICULAE. Mai ales ca DANCIULESCU nici nu a avut treba cu derdy de romania. Frumos ar fi sa iti ceri scuze fata de aceste glorii ale clubului nostru. Toata stima pt cei ce au comandat acest articol

gpvici (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 16:22

Excelent Maria. Un pansament pentru fanii dinamovisti. Atat as vrea sa spun. Jucatorii dinamovisti NU au facut nici un blat cu vreo echipa. Ei sunt blat cu ei insisi.

stelu (12 comentarii)  •  19 mai 2012, 16:41

Nea Tudor : nu era Mica, era Marea bre ! unul dintre inexistenti !

stelu (12 comentarii)  •  19 mai 2012, 16:42

In rest, bravo pentru articol ! Poate , putin prea subtil !

dinUamo (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 16:52

Intr-adevar aveti dreptate…cel mai corect articol care descrie situatia de la Dinamo in cele mai mici detalii…dar putem noi scrie pana la pastele cailor, ca nu se va schimba nimic, din pacate…de zeci de ani e aceeasi „mizerie” (ca sa-i parafrazam pe altii…) aici, toti inruditi unii cu altii, blaturi, pariuri, orice numai la fotbal sa nu se gandeasca…pe ei nu i-a interesat niciodata performanta, ci doar agoniseala rapida pe spatele fanilor si a celor care inca mai credeau in ceva…de ce credeti ca e singura echipa din Romania, extrapoland chiar din Europa sa zicem, care are mai multi proprietari, actionari, finantatori, etc…acolo unde este numai unul, treburile merg altfel…dar aici e o adunatura de vedete, de aere si de parsivi…nu o sa se faca treaba la Dinamo niciodata daca vor ramane aceleasi persoane si aceeasi mentalitate invechita, comunista…poate sa vina si Mourinho, chiar si Guardiola, ca tot la fel va fi, pentru ca jucatorii vor fi la mana actionarilor din fata si din umbra, ca niste roboti urmand cu strictete programarea deja facuta…antrenorul este o marioneta, un paravan, astfel incat ceilalti sa poata sa faca doar ce vor ei, fara sa-l ia in considerare, de aceea trebuie sa fie unul fara personalitate, gen Talnar, Marin, care tac si nu fac nimic…oare vom avea si noi o echipa la fel ca si celelalte, fara interese, fara trucaje, fara marionete si „actionari” cu duiumul? tot asteptam de ani de zile…dar totul e la fel…meciuri castigate numai cu echipele „noastre”, iar jocul umplut cu praf in ochi de jucatori impusi, fortati, ratati…dar o sa fie frumos cand vom juca cu ei si peste ani, nu contand daca au peste 40 de ani, peste 50…important sa fie ai lor si daca sunt tineri, doar sa poata juca sa fie imediat transferati…ce conteaza altceva pentru ei?

Andrei (5 comentarii)  •  19 mai 2012, 17:12

Cei care distrug clubul nu sunt jucatorii. Actionarii, dar cel mai mult impresarii. Cand a plecat Bonetti in 2009 a zis adevarul si pentru asta il respect. Toti antrenorii care au fost adusi, in afara de Andone, au fost adusi sa faca echipa in functie de ce vor actionarii.

Cand Dinamo o sa scape de impresari si actionari atunci o sa fie o echipa buna. Si un stadion nou nu ar strica. :d

Hai Dinamo!

speedy_man (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 17:30

Situatia de la Dinamo e descrisa perfect, dar ce putem face noi suporterii?
Sper sa nu plece Bonetti si sa fie lasat de handicapatii de becali sa-si faca treaba.

Mike-Toronto (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 17:52

Bun articol,Maria!
Bravo, avem nevoie de astfel de analize acide si la obiect!
Problema e ca va fi f.greu sa schimbi mentalitatea jucatorilor, conducatorilor, antrenorilor…
Toata suflarea fotbalistica este acum(si pe buna dreptate) intr-o stare paranoica, vazind blaturi si acolo unde nu sint(desi fum fara foc nu iese)…Asta va fi cel mai greu de recistigat, increderea publicului si convingerea ca avem un fotbal cit mai curat posibil, caci nimic nu e perfect in lumea asta si peste tot exista coruptie…In orice caz, Maria, nu-i lasa, arde-i pe mercenari, indiferent ca sint „conducatorii” lui Peshte, fotbalisti, antrenori…Multumim pt. articol!

Catalin (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 18:01

putem discuta mult si bine … ce vina are Bonetti ca niculae nu mai stia cum sa faca sa nu ajunga la minge …de d. grigore ce sa mai vorbim … oare o sa scapam de borcea ..porcea …

florin (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 18:14

Cit timp exista clanul Becalli ce este stapin pe mentalitatea unor jucatori, nu vom avea fotbla la Dinamo. Ce nu inteleg jucatorii este ca ceea ce conteaza cel mai mult este, valoare lor ca fotbalisti si nu valoarea contractelor pe care le semneaza in Romania. In mod gresit ei se complac in situatia de a nu fi jucatori de valoare si raspund prezent la orice pretentie a fratilor Becalli. Cit timp nu vom avea un adevarat preparator fizic, nu vom avea nici preagtire. Acest lucru s-a vazut cit se poate de clar in returul campionatului. Acestea sunt doar doua din cauzele din care am distrus fotbalul in Romania si in afara tarii nu mai contam deloc. Felicitari pentru articol, insa din pacate in conditiile actulae din fotbalul Romanesc eu il vad inutil. Nu se va intimpla NIMIC BUN. E pacat ca ne batem joc de tot si facem lucrurile de mintuiala, o alta meteahna a noastra, lucru ce ne va duce din ce in ce mai mult in jos.

valah (14 comentarii)  •  19 mai 2012, 19:03

Un articol bun. Subtil, desigur. Sta la limita dintre „a fost blat, o stim cu totii dar nu pot sa rostesc asta cu voce tare” si „a fost boicotul antrenorului de catre jucatori”, varianta de acoperire a celei dintii. Oricum sparge monopolul produselor jurnalistice de tot felul prin care se incearca, atit de jignitor prin intentie, distanta fata de adevar si ignorare a numarului celor care il accepta, sa ne spuna ca ultimul steaua-dinamo a fost un meci corect.

TarjetaRoja (19 comentarii)  •  19 mai 2012, 19:10

Pe vremuri erau pictate tablouri cu „Sfîntul Gheorghe cu sulița în mînă răpunînd balaurul”.

În zilele noastre avem mai nou tablouri cu „Nea Jiji cu valiza în mînă blătuind balaurul”.

Că, vorba aia, ce nevoie avem de viața balaurului? importante sînt cele 3 capete … padon, puncte … puse în joc.

jucatori de cacao (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 19:48

A fost boicotul antrenorului de catre jucatori” …ramane bonetti …multumim maria asta este si opinia noastra

bvc (1 comentarii)  •  19 mai 2012, 19:58

problema e ca boshorogii lui dinamo nu il vor pe bonetti .danciu sa mai taca din gura ca tot din cauza lui a fost dat si n’doye care alerga de isi rupea ghetele el si cu kone

comisar (8 comentarii)  •  19 mai 2012, 21:21

La Steaua e un singur manager care strica jocul echipei cum ii place, desfiintand pe oricine mai mic din staff. La Dinamo sunt mai multi, care fac acelasi lucru desfiintandu-se si ei intre ei si pe oricine mai mic din staff. Dinamo e mai eficienta in autodistrugerea propriei evolutii… Locul in clasament o dovedeste.

cata (8 comentarii)  •  19 mai 2012, 23:06

La Dinamo e o dezordine de nedescris…O anarhie…

groparu (12 comentarii)  •  20 mai 2012, 3:10

Ai perfecta dreptate si nu. La Dinamo problema e ca pestele de la cap se „mpute. Conducerea nu are curajul sa faca ce se facea odata pe timpuri, adica sa taie in carne vie. Atunci este normal ca jucatorii sa faca fite. danciulescu desi mai da un gol din cind in cind alearga in reluare iar Niculae e iesit complet din forma sportiva. Poate si un pic supraponderal. In ambele cazuri au trei solutii: sa joace ca rezerve, sa joace la Dinamo 2 sau sa plece. Amintiti-va in trecut de alti doi corifei ai atacului dinamovist ( dupa parerea mea cu mult peste Danciulescu si Niculae). E vorba de Dumitrache si dudu Georgescu. Cind evolutia lor nu a mai fost corespunzatoare au trebuit sa plece de la Dinamo. Dupa un criteriu ca acesta ar trebui sa se ghideze conducerea. Insa pentru a nu baga mina in buzunare „finantatorii: prefera sa mearga cu glaobele inainte. Desi nu e cine stie ce mare antrenor, Bonetti a simtit acest lucru. Parerea mea este ca inlaturarea grupului care face valuri va fi benefica pentru noul campionat. Oricum mai devreme sau mai tirziu Danciulescu tot va trebui sa-si puna ghetele in cui. Claudiu Niculescu e un exemplu.

Comentează