Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Un verdict de bun-simţ

Comisia de Disciplină a dat dreptate fotbalului. E rîndul cluburilor să facă la fel.

Comisia de Disciplină a luat o decizie de bun-simţ: rejucarea meciului „U” – CFR. De bun-simţ.  Şi cu asta, s-a terminat cu laudele, să nu-i deochem.

[…]

vineri, 11 mai 2012, 6:33

Comisia de Disciplină a dat dreptate fotbalului. E rîndul cluburilor să facă la fel.

Comisia de Disciplină a luat o decizie de bun-simţ: rejucarea meciului „U” – CFR. De bun-simţ.  Şi cu asta, s-a terminat cu laudele, să nu-i deochem.

Decizia este în spiritul jocului, în primul rînd, şi, teoretic, ar trebui să mulţumească pe toată lumea: echipe, public, televiziuni. Mai puţin pe rivalii CFR-ului la titlu. Cadu şi Bornescu, pugiliştii care se ignoră, au primit cîte două etape de suspendare şi amendă de 7.000 de lei. O pedeapsă blîndă, pentru doi inşi care ar trebui lăsaţi să se afirme în orice altceva decît în sport.

Hotărîrile de la Disciplină pot fi atacate cu recurs. Iar verdictul de la Recurs poate fi atacat la TAS şi aşa mai departe. După ce şi-au pledat neobosit cauza zile în şir, după ce au pozat în victime din toate poziţiile, după ce nu i-au adresat lui Cadu măcar o mustrare de formă, oficialii lui CFR au anunţat că vor contesta rejucarea.

De fapt, ce vor? Trei puncte la „masa verde”? Ar însemna să patenteze cea mai comodă metodă de a cîştiga un campionat. Îţi iei doi-trei agitatori în lot, îi pui să enerveze galeria-gazdă, apoi dai vina pe organizatori că fanii lor s-au enervat. Mai simplu decît să nimereşti arbitrul cu bricheta sau terţii cu valiza!

De partea cealaltă, la „U”, Niculescu spune că e de acord cu rejucarea. Bornescu va fi sancţionat cu amendă de 1.000 de euro şi de clubul lui. Dar amenzile vor fi oare suficiente? Parcă lipseşte ceva, o consecinţă mai drastică. Ce fel de antrenor trebuie să fii, cu ce viziune asupra responsabilităţilor tale, încît să trimiţi în teren un jucător care nu-şi stăpîneşte nervii în mod repetat şi oricînd îţi poate pierde meciul la „masa verde”? Două etape desuspendare, ca pentru un banal cartonaş, o amendă modică pentru salariul de fotbalist. Şi atît? Bornescu a refuzat demn invitaţia la psiholog transmisă galant de Iuliu Mureşan. „Nu are rost să răspund, pentru că el e oficial, iar eu sînt jucător!”. Au răspuns oficialii lui „U”, care l-au trimis pe Cadu la tir.

Nu-i aşa că seamănă cu o ceartă între părinţii unor puşti? Pentru că nimeni nu sesizează esenţa gravă, antisportivă a caftului. E normal, se întîmplă, copiii se mai hîrjonesc. Cadu mai că n-a fost premiat cu o bicicletă nouă pentru ispravă. El e şi căpitan pe deasupra. Căpitanul unei candidate la titlu. Modelul de fair-play. Nu e vina organizatorilor că portughezul poartă banderola la CFR. Nici Cadu, nici Bornescu n-au vrut să-şi ceară scuze unul de la altul. Probabil le vor obţine prin alte metode, data viitoare.

Pînă la urmă, oprirea definitivă a meciului a fost un abuz al arbitrului. Alexandru Tudor a scăpat situaţia de sub control şi a văzut numai cartonaşe roşii ipotetice în faţa ochilor. El n-a primit deocamdată nici o pedeapsă şi, probabil, nici nu va primi. Crăciunescu susţine că a procedat corect. Ce-ar putea spune un tată despre copilul lui spiritual? Şi Tudor va rămîne cu impresia greşită că e în regulă să te joci de-a Cavalerul Poznaş al Apocalipsei şi să le iei fotbalul oamenilor. Poţi să te superi pe el?

Comentarii (109)Adaugă comentariu

Swiss (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 18:49

Da ai dreptate, au uitat doar sa precizeze si articolul din regulament in care sta stipulat ca doar echipa razboinicului luminii poate sa castige la masa verde, si evident apoi aplaudata decizia de toata presa. Acum pe bune, tu vorbesti serios fetiscano cu articolul asta, sau doar vrei multe click-uri? Ce a facut Cadu ce nu se intampla in fiecare campionat de cel putin 5 ori pe sezon? De ce ar trebui el trimis „sa se afirme in altceva decat in sport”? Doar ca e de la echipa pe care o urati si o denigrati voi atat de mult? Dar Bornescu e normal sa ia 2 etape pentru ceea ce a facut? E clar ca lumina zilei ca pana la urma CFR va castiga cu 3-0 cel tarziu la TAS spre disperarea voastra, a ziaristilor di sudul bronzat.

NeicaNimeni (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 18:51

O decizie lipsita de acoperire regulamentara e „o decizie de bun simt”. Un golan care sare la bataie pentru a-si „apara galeria” e „demn”.
Traim in Romania dar asta le intrece pe toate!

claudiu (2 comentarii)  •  11 mai 2012, 18:52

si apropo unde a castigat fotbalul ca eu am vazut doar o demonstratie de lupte libere predate de catre bornescu

tavalugu (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 18:52

Si daca era minutul 89 si 1-0 pt CFR, tot rejucare era? Cadu merita doar galben, in schimb Bornescu minim 10 -15 etape pentru comortamentul pe care l-a avut. Sunt dinamovist infocat si chiar urasc CFR, dar decizia corecta era sa castige la masa verde.

evros (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 18:54

Nu sunt suporter al niciunei echipe implicate in scandal , dar Cadu nu este la prima isprava.Este un cotonogar aparat de toti(oare dece), un tip conflictual_urmaritii antecedentele.Daca insa cautati vinovatul uitati-va la individul numitTudor care cred ca este un om bolnav ,un narcisist. Unde arbitreaza strica meciul.

john (34 comentarii)  •  11 mai 2012, 18:56

esti stelista doamna,se simte de la o posta!

DR (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 18:56

pai ce a facut cadu?

beep (16 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:02

a pune semnul egalitatii intre ce a facut bornescu si ce a facut cadu (ce a facut?) este strigator la cer! restul opiniilor, la fel ca sentinta, sunt subiective, partinitoare, dar ne asteptam la asa ceva. o sa-i batem si pe teren, din doua in doua zile daca vreti voi. verdict de bun-simt, auzi…

kkciosuldelahamangia (6 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:06

esti jalnica, cazul bricheta ? achitarea in cazul valiza, ca miorita sa nu fie retrogradata ? punctele din meciul cu petrolul cind la citeva etape in Olanda, situatie identica cu cea de la Ploiesti pe teren, dar acolo la Ajax-Alkmaar, se decide rejucarea. acest verdict nu are nimic de a face cu bunul simt, e FURT, totul a fost PREMEDITAT.

Vlady (2 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:07

Foarte corect, ca sa nu mai vorbim de faptul ca cei de la CFR au primit un penalty total aiurea, defapt de acolo a pornit totul, Cadu e un mare nesimtit, daca isi vedea de treaba si nu se dadea mare in fata galeriei lui U’ Bornescu nu ar mai fi avut reactia nervoasa.

[email protected] (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:08

Este mai degraba o hotie de mare clasa. De bun simt e sa judeci cu aceeasi masura, masura data de regulamente.

Articolul tau e mult prea.. Romanesc. Las ca merge si asa.. Pacat, dezamagire crunta

Dorin (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:11

apropo,Budescu a luat 3 etape de suspendare pt ca si-a permis sa-si faca o cruce in fata arbitrului 🙂 al vostru Chipciu? 🙂

karol (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:12

nu sunt de acord cu d-voastra in privinta deciziei,si ma refer la decizia lui Bornescu care merita un verdict cu mult mai aspru pt faptele de golanie ce a facut. Butoanele invizibile ale fotbalului romanesc nu se vad pt ca sunt invizibile,dar toti stim ca exista si sunt acolo undeva la Bucuresti! Ne-am convins incaodata!
P.S. Ati uitat sa reamintiti ca Bornescu a avut rolul de agitator inca din anul 2006(in diverse ocazii si cu diverse echipe) cea ce sa vazut si acuma prin usurinta jucarii rolului principal! Cu multa stima Karol !

recunosc, sunt de la tara (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:17

NE PUTETI SPUNE,
NOUA CARE SUNTEM MAI PROSTI SI NU-NTELEGEM ASA BINE FENOMENUL SI STAM GURA CASCA SA NE DESCHIDETI DVS OCHII…
CONFORM CAROR ARTICOLE DIN CARE REGULAMENT A DAT COMISIA DREPTATE FOTBALULUI?

varga (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:17

de acord cu ideea rejucarii pe teren, insa partinitor restul articolului.
cum puteti echivala ce a facut cadu cu ce a facut bornescu?

primul gest e o provocare, pedepsibila in interiorul institutiilor fotbalului, al doilea e o agresiune fizica in afara jocului. cele doua nu sint echivalente nici juridic nici moral, iar in orice instanta primul nu poate fi considerat cauza suficienta pentru cel de-al doilea.

comisia a dat dovada de orice altceva decit bun simt acordind pedepse similare celor doi. dpdv juridic e foarte limpede cine e victima si cine e agresorul in acest caz, cu atit mai mult cu cit prima agresiune a fost recidivata apoi in tunel.

iar presa sportiva, care dupa ce a incitat spiritele nationaliste in saptaminile dinainte si a folosit apoi cuvinte inflamatoare ca „razboi”, da dovada de lipsa de bun simt atacindu-l imediat, in continuare, pe jucatorul care a fost supus unor agresiuni repetate, inclusiv din partea unui oficial al clubului advers! sigur ca el nu e nevinovat, insa gravitatea faptelor lui bornescu si a celor doi care il lovesc pe portughez in tunel depaseste cu mult o provocare. stiu ca sinteti „doar” jurnalisti sportivi, dar ginditi-va putin la ceea ce faceti, la valorile pe care le autorizati prin discursul vostru public. chiar nu va dati seama ca e vorba de un cetatean strain agresat fizic in mod repetat de cetateni romani, pe fondul unei inflamari a sovinismului anti-maghiar?

in fine, cu totul in afara bunului simt e si lipsa oricarei pedepse acordate institutiei organizatoare, clubului „u”, care s-a facut direct vinovat, de facto, de actele de violenta. nu poti sa treci cu vederea ceea ce s-a intimplat, asa cum a facut comisia, asta e chiar definitia iresponsabilitatii.

sint curios daca veti permite sau veti cenzura mesajul meu.

HP (2 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:23

sant de acord cu decizia comisiei de disciplina care a dat dovada de verticalitate intr-un campionat in care le este permis mult prea mult patronilor si angajatilor din cluburile sportive. cred ca ar trebui introdusa o lege care sa dea drepatul ca federatia sa amendeze pe orice presedinte de club care critica arbitri sau alt club. in NBA sau NHL de exemplu de cate ori deschizi gura sa critici (si chiar daca dreptatea este de parte ta) trebuie sa suporti financiar consecintele.

in romania arbitrii sant supusi la presiuni mult mai mari decat in alte campionate. clubul care pierde aproape mereu ciritica arbitrajul, iar in caz meci egal se intampla ca ambele cluburi sa critice arbitrajul in ziare si TV.

sant dezamagit de lipsa de profesionalism a celor doua cluburi implicate. CFR si U ar fi trebuit sa se autosesizeze si sa suspende pe cei doi jucatori implicati in altercatie. asta ca sa arate tarii ca in ardeal principiile si morala sant mai importante decat rezutatul.

Sorinache (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:23

Clar si la obiect.100% de acord. Pana la urma trebuie sa primeze argumentul sportiv. Daca-s buni, n-au decat sa castige la rejucare.

valentin (2 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:25

campionii onestitatii, Caile Ferate „Romane” Cluj, se plang ca nu castiga campionatul la pomana comisiilor. Hahaha!

de data asta va bate U de va sare pomana din cap.

raVen (87 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:25

Sa zicem primul articol scris pe GSP cat de cat … insa oricum… cu ce a gresit Cadu ? S-a bucurat la golul lui ? Ar trebui sa taca malc ca nu cumva un BOUrescu vine sa-l cafteasca… Asta deja nu am mai inteles…

dcoios (8 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:29

Articol fara bun simt as spune… in ce regulament scrie sa se decida dupa „bunul simt” al membrilor/ Puteti sa raspundeti la intrebarea aceasta? Bornescu e un imbecil care daca bine-mi aduc aminte a rupt oasele unui jucator acu citiva ani printr-o iesire criminala Kung FU si a fost suspendat vreo 16 etape. Acest idiot fara creier nu are ce cauta in fotbal.Iar Cadu a facut si el o idiotenie dar nu -l-am vazut dind cu pumnii asa ca de unde „pugilist” . Au facut Clujul de rusine amindoi si trebuiau suspendati ca atare nu dupa „bunul plac” al altor idioti. La TAS se va decide si LPF ar trebui sanctionata deasemenea pt. incalcarea reulamentului in vigoare prin aceasta decizie fara baza.

cornel (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:34

Unde erati,Doamna dupa meciul Petrolul-Steaua?

victor L (165 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:36

Maria Andries,
pardon,scuzati, dar aici ne despartim.
Poate ca asa se vede de la voi din Bucuresti, camasa fiind mai aproape de Steaua ori Dinamo, pardon, de corp.
Daca rejucarea meciului din minutul 1 pare asa si asa, doua etape suspendare si pentru Cadu si pentru Bornescu e o mare magarie. Cu asta sinteti de acord, atunci acceptati ce i s-a facut Craiovei.
Apoi, toti ati navalit pe arbitrii cind nu va iasa pasienta pentru „granzii capitalei”. Tudor a procedat corect in harmalaia de acolo. In fond el ia deciziile si nu ziaristii de la Gazeta.
UN anti CFR Cluj.

criss (2 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:36

Pt aia care tot intreaba ce a facut Cadu? Cand observatorul iti spune sa nu mergi sa inciti si tu iesi de la vestiare si faci exact invers inseamna ca ori ai probleme la bibilica ori ai clar intentia de a provoca… pt un gest asemanator in Anglia Abedayour a primit 3 etape… mai ganditi-va cine a provocat si sa nu mai vb de provocarile si incitarile celor din conducerea CFR inainte de fiecare meci. Daca sunt asa buni sa accepte sa joace pt ca asa mi se pare normal.

catalin68 (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:41

incredibil se incurajeaza violenta agresivitatea .aici s-a dat dreptate oierului acelasi oier care a incurajat violenta cind cei doi supoeteri de la u l-au rupt pe jandarmul ala in bataie.deja fotbalul nu mai e sport in ro noroc ca avem in europa la ce sa ne uitam.adio jurnalisti de sport si fituicile voastre adio fotbal romanesc

ade (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:43

Eu nu pricep… ce a facut CFR? Cum s-a anulat golul? Ce a facut Cadu ca sa fie suspendat, cand merita maxim un galben?

Sunt satul de atata ura si influentare media anti cfr.

Roro (104 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:44

Parerea si a mea este ca s-a luat cea mai normala decizie, insa,Cadu trebuia sa ia doar galben,iar in situatia data doar o etapa,iar Bornescu minimum cinci etape. Pentru mine e clar ca Tudor strica mai multe meciuri decit le arbitreaza corect,din cauza arogantei dusa la extrem si a unei pareri despre sine exagerat de buna,fata de realitatea care este la polul opus.El este cel ce a generat evenimentele,prin acordarea unui penalty vazut numai de el,desi se afla la trei metri de faza. Si acest caraghios de arbitru trebuie suspendat destul de mult, macar 5 etape.

Cfr_Atlanta (86 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:45

Unde a fost Cadu PUGILIST????????????????????????

benga (19 comentarii)  •  11 mai 2012, 19:47

Verdictul e de bun simt. Complet nesimtit era clasamentul afisat de toate ziarele de sport din Romania care le treceau clujenilor de la CFR 3 puncte in plus. Ceea ce spune multe

Room (32 comentarii)  •  11 mai 2012, 20:03

O rusine! Numai la romani se poate, facem un regulament, bun prost, pe care nu-l respectam. Asa Tara Asa fotbal!!

Room (32 comentarii)  •  11 mai 2012, 20:11

Bornescu=doua etape; Budescu=trei etape de suspendare!!! Nu Mai trebuie nici o demonstratie.

rads (4 comentarii)  •  11 mai 2012, 20:12

draga maria, nici nu am citit articolul … nu are sens, titlul fiind elocvent. in situatia in care un jucator al echipei oaspete este batut de catre doi reprezentanti ai clubului organizator nu poate fi o alta concluzie decat pierderea cu 3-0 a meciului de catre clubul care angajeaza batausi. cand o sa se repete acest tip de incident, si poate o sa se foloseasca si cutite, o sa intelegi si tu de ce …

junior (9 comentarii)  •  11 mai 2012, 20:30

da’ cand le-a anulat un gol sibiului in meciul cu cfr cum a fost ? macar de ochii lumii putea si muresan sa zica ca si doreste rejucarea ( de la scorul de 0-1 eventual) dar nu , ei vor sa castige la masa verde , ca a zis tudor in raport ca s0au batut echipele intre ele .si cum echipa lui e de fetite ( au mancat bataie la vestiare) macar „pe teren” sa castige si ei

SS (87 comentarii)  •  11 mai 2012, 20:36

Ce interese ascunse a putut avea CFR Cluj ca sa creeze incidente atunci cind conducea cu 1-0!!?
Chiar suntem o intreaga natiune sclava lui Belciug???
Pentru ca trebuie sa ajunga steluta crestina in Ch.League!!?
Stelisti!!
Voi de ce nu va revoltati!?

uzu (8 comentarii)  •  11 mai 2012, 20:39

maria. fara suparare, nu am citit articolul si nu il citesc dinc auza titlului : „Un verdict de bun-simţ” ?
Adica tu consideri ca suspendarea lui Borbescu pentru doua etape e de bun simt ?
Poti raspunde aci sa ma lamuresti ?

bogdan (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 20:48

De bun simt este doar rejucarea , Bornescu trebuia suspendat ceva mai mult de 2 etape .Dupa ce am vazut finala EL ,tot ce se intampla la noi este o mizerie care alunga suporterii de la meciuri , ce sa vezi ? fotbalisti de 2 lei ? fotbal de curtea scolii ? in afara de nesfarsitele scandaluri in rest totul este zero

Precedent (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 20:52

in Romania 1000 RON costa sa bati un fotbalist:

Foarte simplu cand intra un jucator oaspete in stadion cotra sumei de 1000 RON angajezi un maseur si ala da in in adversari fara mila pana le sare fotbalul din cap si dorinta de a inscrie.

Pacat ca nu putem face si in Liga Campionilor o manevra de asta batem sigur Barcelona la propriu ca aia is mici

oarecare (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 20:52

draga maria dar cum de nimeni nu pomeneste de o suspendare a celor de la u?! voua chiar vi se pare ca organizarea a fost ok?! un oficial al clubului da intr-un jucator si clubul nu pateste nimic?! tragic. bornescu trebuia suspendat si inca cum trebuie ( budescu a luat 3 etape pt nimic), stadionul cel putin 5 etape fara suporteri( vezi cazul petrolul) si clubul amendat sa-i usture. cadu suspendat doua etape e normal, rejucarea meciului da e normala.
clubul trebuia suspendat foarte rau si amendat dar voi presa nu ziceti nimic taceti malc.

Ra (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 20:52

Rusine cfr.De ce nu spune nimeni ca totul a plecat de la meciurile castigate aiurea.Cu U au incercat acelasi lucru.De ce nu se spune nimik despre cum s-a dictat penalty pt hotii astia?De ce nu se spune nimik despre cartonasul galben primit de Galamaz in min 5?tudor avea caietele la el. semnat…..un stelist!

adi_stelistul (107 comentarii)  •  11 mai 2012, 20:53

Conform ROAF (art.60, pct.9) decizia e gresita. Eu as fi dat 3-0 pentru CFR, conform regulamentului (desi, intre noi fie vorba, acesta are multe carenta – dar asta e). Sunt curios sa vad motivatia comisiei. Cum justifica decizia. Cred ca va fi ceva de genul „intrucat faptele nu au putut fi incadrate in niciuna dintre prevederile ROAF…”. Oricum, ceva de rasul lumii. Mie decizia mi se pare ca este in interesul fotbalului , dar in contra regulamentului. Care ar trebui revizuit.
PS Cea mai tare chestie ar fi sa iasa scandal la CFR-Steaua in ultima etapa si comisia sa dea meci pierdut pentru CFR din cauza problemelor organizatorice. Sper ca nu…

BB (52 comentarii)  •  11 mai 2012, 21:00

O decizie de bun simț … DA !
În primul rând la adresa suporterilor de pe stadion , care s-au comportat mai decent decât ”protagoniștii” din teren. Ei AU DREPTUL să vadă fotbalul care le-a fost răpit de prostia celor care răspund la numele de Cadu , Bornescu și Tudor. Ar fi fost și de mai bun simț dacă s-ar fi acordat etape de suspendare pentru TOȚI cei care au participat la bătaie ( câte 5-6 de fiecare echipă ). Faptul că Tudor a oprit meciul ca să nu dea cartonașele alea, PUTE ! Cum ar fi evoluat CFR-ul fără cei 5-6 titulari pe finalul de campionat ? Ce ?!? Au fost în legitimă apărare bieții CFR-iști ? Nicio problemă și Martinovici a fost suspendat fiindcă l-a pălit pe aurolacul ăla de la Ploiești. Ei bine, de-aia nu le-a dat Tudor, să nu-l supere pe șefu Arpy și să nu-l lase fără 5-6 titulari pe ultimele etape !
Mai priviți și neconcordanțele dintre declarațiile arbitrului și cele ale observatorului… alte semne de întrebare.
Fotbalul nu este pentru cluburi, fotbalul este pentru suporteri ! Pentru cluburi sunt doar banii. Lăsați fotbalul suporterilor.
Rejucarea CU ARBITRU STRĂIN e singura soluție de BUN SIMȚ !
Se teme Mureșan de asta ? De ce oare ?
Cam atât despre subiectul ăsta…

victor L (165 comentarii)  •  11 mai 2012, 21:04

Felicitari, Maria Andries.

Gogu (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 21:05

Lovitura de pedeapsa a fost un cadou. E normal sa se inceapa de la 0-0. CFR-ul sa arate ca poate sa castige un campionat pe bune. Fara comisii, fara TAS, pe teren.
Multi judeca evenimentele din momentul in care cadu a dat gol. Dar golul a fost dintr-un penalty inventat! De ce nu il suspenda pe acest arbitru? A gestionat execrabil momentul, pana la urma daca dadea un rosu lui bornescu (gest incalificabil) si tot rosu lui cadu ( asta doar ca sa compenseze proasta decizie de a da penalty:) cred ca partida putea sa continue pt ca nu au fost probleme cu publicul. Iar pt ce s-a intamplat pe tunelul spre vestiare observatorul putea sa faca un raport iar vinovatii sa plateasca. Dar ne place circul iar „oaia” vecinului e mai cu moț.

starchild (17 comentarii)  •  11 mai 2012, 21:19

Nu ai de unde sa stii tu daca e un verdict de bun-simt sau nu. La baza vedictului sta motivarea intreruperii jocului facuta de Tudor, confirmata de observator si supervizor.

Care este acest MOTIV? Sunteti ziar de sport, macar asta va credeti, s-a dat o decizie, nu mai este nici un motiv prin care sa se tina motivarea lui Tudor SECRETA. Care este acest MOTIV, GSP, ziar de sport de top din Romania?

Cristi (4 comentarii)  •  11 mai 2012, 21:23

Ce pacat ca nu se ia in mod serios in seama toate materialele video de la acest meci de pomina U-Cluj/CFR-Cluj.
Daca s-ar analiza cu spirit de raspundere tot ce s-a intimplat de la incalzirea echipelor pana la oprirea partidei masurile ar trebui sa fie mult mai drastice .
In opinia mea cea mai buna solutie era ca ambele echipe sa piarda meciul cu 3-0 , Cadu si Bornescu sa nu aiba drept de joc pana la sfarsitul campionatului iar Tudor sa fie trimis sa arbitreze echipe de liga 2 pana la sfarsitul anului .
Masurile luate azi de federatie mie imipar mult prea blande.

Cristi (4 comentarii)  •  11 mai 2012, 21:24

Nimeni nu este de neinlocuit , inclusiv Tudor , Cadu si Bornescu.

Despre fotbal (2 comentarii)  •  11 mai 2012, 21:32

Ma dezamagesti cu fiecare editorial. Pacat…

PmG (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 21:38

fara nicio logica articolul tau. Care suporteri s-au enervat??…au intrat pe teren??…ce au facut suporterii??? Cadu i-a provocat dar suporterii n-au raspuns…meciul a fost suspendat din cu totul alte motive, nu din cauza suporterilor.

silviu (1 comentarii)  •  11 mai 2012, 21:38

gresita decizia, daca e sa se rejoace, de ce din minutul 1 si nu de la 0-1 din minutul intreruperii ???

florin.b (3 comentarii)  •  11 mai 2012, 21:47

Poate ca sint eu nebun,sau poate ca vad doar conspiratii peste tot ,dar ma incearca un gind,o ipoteza;Poate ca asa trebuia sa fie,era greu de acceptat pt suporterii lui U ,ca favoritii lor ar putea pierde pe teren un meci cu marea rivala si poate ca trebuia inventat un conflict.Un conflict in care ar fi trebuit sa se implicii suporterii infierbintati ai gazdelor.Dar uite ca ceva nu a tinut ,spectatorii nu au aruncat cu scaune,cu fumigiene ,nici nu au intrat pe teren si totusi meciul s-a intrerupt.Scenariul era bun,poate chiar perfect,dar ceva nu a mers ,iar acum cei de la CFR se declara tare ofensati ca nu au primit o victorie la iarba verde .Mare necaz pe baietii astia foc de cinstiti de la CFR.

suporter_inflacarat (6 comentarii)  •  11 mai 2012, 21:48

Din ciclul „orori de judecata si probleme false”, urmeaza Marius Mitran. La Fanatik, acum vreo 10 minute, el se arata revoltat ca jucatorul Cadu a fost lovit cu salbaticie pe tunel si de aceea trebuia dat 3-0 pt CFR. Dle Mitran, numai certificatul medico-legal decide cat de salbatic a fost lovit Cadu. NU DUMNEAVOASTRA ! Eu unul, nu stiu. Stiu doar ca, la nici o ora dupa meci, Cadu facea glume in direct pe post cu Niculescu. Tot ca exercitiu pt logica dv, un incident similar a avut loc la meciul Rapid-Tg Mures. Un oficial de la Rapid il loveste in ceafa pe dl Helesteanu de la Tg Mures. Filmare clara !!!! Pai ce decizie luam in cazul asta ? 3-o pt Tg Mures, nu ? Raspundeti, dle Mitr

Comentează