Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

CFR face scandal!

În sezonul 2009-2010, CFR Cluj a cîştigat Cupa şi campionatul. În „sferturile” Cupei, ardelenii au trecut de Craiova, scor 1-0, cu  Alexandru Tudor la centru. Oltenilor le-a fost anulat un gol, pe motiv de ofsaid. Într-o scrisoare deschisă adresată CFR-ului, […]

luni, 7 noiembrie 2011, 7:03

În sezonul 2009-2010, CFR Cluj a cîştigat Cupa şi campionatul. În „sferturile” Cupei, ardelenii au trecut de Craiova, scor 1-0, cu  Alexandru Tudor la centru. Oltenilor le-a fost anulat un gol, pe motiv de ofsaid. Într-o scrisoare deschisă adresată CFR-ului, clubul din  Bănie a cerut rejucarea meciului, „ţinînd cont de toate aceste greşeli tehnice şi de intrepretare a arbitrilor, în spiritul de fair-play al unei  competiţii knock-out”. Într-un top al greşelilor din arbitraj, realizat în februarie, de Gazeta Sporturilor, CFR Cluj apare drept echipa cea  mai favorizată de arbitri, în turul campionatului trecut: 10 greşeli „pro” şi 7 greşeli „contra”. La capătul celălalt al topului, Universitatea Craiova este cea mai defavorizată, cu 12 greşeli „contra” şi 5 greşeli „pro”. În topul pe întreg sezonul 2010-2011, CFR a coborît pe trei, cu 17 greşeli „pro”, la egalitate cu Timişoara şi după Dinamo (20 greşeli „pro”), şi Oţelul (18 greşeli „pro”). Arbitrii care au greşit în avantajul CFR-ului erau români, se înţelege.

În sezonul actual, pînă la arestarea lui Vasile Avram, CFR ocupa locul doi, cu 5 erori „pro”, în urma lui Dinamo, cu 7 erori „pro”. După venirea lui Crăciunescu, adică din etapa a 8-a pînă în etapa a 12-a, CFR a beneficiat de o singură greşeală de arbitraj. Una în patru etape. Şi nici o greşeală „contra”. Dacă echipa din Gruia nu mai e răsfăţata arbitrajelor, nu înseamnă automat că e victima lor.

În vara lui 2009, la startul sezonului cînd CFR cîştiga titlul pentru a doua oară, şefii de cluburi din Liga 1 cereau arbitrii străini. Mai puţin şefii CFR-ului. „Arbitrii români nu trebuie desfiinţaţi de la prima greşeală”, interveneaîmpăciuitor Iuliu Mureşan. „Ce facem, dacă chemăm arbitrii străini, desfiinţăm arbitrajul românesc? Arbitrii străini nu sînt pe gustul meu, i-am văzut şi pe ei,  am observat ce pot”.

În primăvara lui 2010, s-a declanşat ancheta în Dosarul „Mită pentru arbitri”, de la Piteşti. În toamna lui 2011, iar furtună, iar arestări,  încă un şef al CCA-ului după gratii. Poate e doar o atitudine preventivă, de manager care vrea să-şi apere afacerea ameninţată de contextul haotic. Cert e că, la cîteva săptămîni după începerea audierilor în „Mita din elicopter”, şefii CFR-ului au devenit brusc nemulţumiţi de arbitri români, declaraţi „incompetenţi” de Mureşan, încă de pe 2 octombrie. Iar arbitrii străini, ăia care „i-au tocat” în Europa, au ajuns pe gustul conducerii din Gruia. Păi, ce facem, desfiinţăm arbitrajul românesc?

Mai bine să ne amintim ce le-a răspuns preşedintele Mureşan oltenilor, la scrisoarea deschisă: „S-a făcut prea mult scandal pe acest meci, pentru că în fotbal sînt mulţi scandalagii”. Nu-i aşa că are dreptate?

Comentarii (98)Adaugă comentariu

sorin (75 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:14

Orice ce pasare pe limba ei piere!!

zodiackiller (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:14

OF, MARIA…NICI NU STII LA CE TE EXPUI, PT CA CFR ARE O ADEVARATA GHERILA ONLINE ! SA TE TII COMENTARII, SA LE SPUNEM, DELOC FAVORABILE TIE…
PS
EU SUNT INSA DE PARTEA TA !

Mircea (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:27

Cel mai bun articol al tau. Sincer sa fiu mereu CFR a fost avantajata. Acum ca nu mai este avantajata dar nici dezavantajata pare deranjata. Asa numitul gol al lor s-a vazut si la reluari ca nu a fost gol valid. Nu stiu ce vor de fapt?

parioara (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:29

felicitari…..bravo….foarte bine scris.

Cosmin (6 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:29

Maria DRAGA ! Dupa 89 toate echipele din BUCURESTI au fost favorizate de arbitraje datorita tehnicii „FAC SCANDAL” inainte si dupa meci deopotriva.Sistemul A DAT ROADE. Trebuie sa fie Paskani prostul miticilor la nesfarsit??????

beep (16 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:30

porniti de la clasamnte ale greselilor facute de d-voastra, deci mai mult decat subiective… de ex etapa 9, cfr petrolul 1-1. hentz sipovici in careu, hategan s-a facut ca ploua, noroc ca a vazut la peralta cu putin timp inainte. gol anulat aiurea dupa un fault/hentz/nu se stie. etapa 9 se afla intre etapa 8 si etapa 12, cred…
schimbarea celor de la cfr cluj se datoreaza urii d-lui craciunescu pe care a avut-o, o are si o va avea in continuare pt acest club, nu pierderii influentei.
aveti tupeu sa numarati greseli pro/contra dupa bunul plac, stiind ca sunteti subiectivi, doar sa manipulati

Rebel”U” (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:34

ai uitat de un sfert de fianla de cupa cu pandurii, finala de cupa cu timisoara… si muuuulte altele.. blatul cu „U” din mai 2008… facut din comanda pdl

route (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:35

Mai bine desfintam presa miticista…

laurucraiova (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:35

Multumiri din inima Maria pentru acest articol.

Kempes (6 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:37

PAskani nu se refera numai la meciul cu Dinamo in sine.El e mult mai destept decat credem.Intentia lui e sa faca circ precum fac toate echipele din BUCURESTI pe seama arbitrajelor. Nu conteaza daca ai dreptate sau nu, CONTEAZA sa PUI PRESIUNE PE ARBITRII.
Cand Borcea si Gigi nu au dreptate Maria se face ca nu vede, nu aude.De fapt, asta-i scopul, sa-l faci pe Arpi de rahat, in timp ce Steaua si Dinamo pot FURA sau Corupe in continuare…Thanks GSP 🙂

tumbler (7 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:39

La astia ipocrizia e tot atat de mare pe cat sunt ei.Macar daca aia de la Dinamo ar fi fost favorizati de arbitri mai ziceam,dar asa sunt chiar penibili.Sigur ca digera greu de tot bataia luata sambata si refuleaza si ei pe tema arbitrajului in loc sa accepte ca asta-i un joc si nimic altceva,se intampla sa mai pierzi si din cauza slabiciunilor proprii nu neaparat din cauza arbitrului.Vorba autoarei,cam multi scandalagii in fotbalul nostru.

luis (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:41

cfr nu trebuie sa faca scandal din cauza arbitrajelor ci mai degraba din cauza atacurilor furibunde si neamtemeiate a presei dambovitene presa care a inoculat in opinia publica idea ca cfr este o echipa favorizata si corupta.nu ma mira reactia celor de la cluj,este dezgustator ceea ce se intampla

dragomir(nu mitica) (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:43

raman la parerea ca dumneata nu ar trebui sa scrii despre sport.sunt ziare reviste care scriu lucruri frumoase despre si cu femei.acolo ar trebui sa te indrepti.

Santa (14 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:44

„Într-un top al greşelilor din arbitraj, realizat în februarie, de Gazeta Sporturilor”. Daca imi amintesc bine s-a facut si alt studiu care arata si greselile facute impotriva CFR-ului. Nu ati avut bunul simt sa il promovati si pe acela. De ani de zile duceti o campanie constanta impotriva CFR-ului de parca ar fi cancerul fotbalului romanesc. Cre’ca conducerea ceferista greseste acum cand da vina pe arbitraj pentru meciul pierdut sambata. Dar in acelasi timp ma deranjeaza campania continua dusa impotriva CFR-ului. Aveti nevoie de un personaj negativ si ati ales CFR ptr asta. S-ar putea sa aveti inca o surpriza anul asta si „raii” sa castige din nou campionatul.

Stelarius (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:45

Marie, ai dreptate în proportie de 99%. Penalty-ul dat gratuit dinamovistilor in meciul recent disputat e acel 1% pe care nu ti-l acord. Bine?!?

Levi (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:46

Stimata D-na/D-soara.
nu stiu cum tineti evidenta greselilor pro si contra CFR-ului, dar dupa parerea mea etapa a 9-a este dupa a 8-a, deci seful arbitrilor era deja distinsul Domn Craciunescu. A fost un meci cu Petrolul in care a fost anulat un gol echipei noastre, arbitrul indicand hent, unul care urmarind reluarile s-a constatat ca doar el l-a vazut.

Stelarius (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:48

De ce mi-ti pus aceasta permanenta „eticheta”: „Your comment is awaiting moderation”?!? Foarte rar exagerez….

88gore88 (5 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:49

Am dori o statistica mai ampla,mai amanuntita a erorilor de arbitraj (Un Video cu toate fazele incriminate).La fel si pentru ultimul sezon in care Otelul a iesit campioana,in detrimentul Vasluiului si al Timisoarei.
Daca se poate si daca doriti!

Levi (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:49

tot in acelasi meci fundasul Petrolului a facut o preluare cu mana mult mai evidenta decat cea de la penalty-ul acordat impotriva noastra, dar nu s-a acordat nimic. Deci Dumneavoastra spuneti ca numarul greselilor contra a fost ZERO, cand avem doua clare ca lumina zilei intr-un singur meci. Poate veti lasa rautatea deoparte data viitoare si calculati ceva mai bine. Multumesc!

Flo (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:49

Bv Maria, ma bucur ca-si aminteste cineva de acel meci, de faptul ca acest Tudor ,”cel mai bun arbitru roman”, a scos mingea din poarta CFR-ului si a anulat Stiintei, un gol perfect valabil. Dupa aceea au fost „calariti” tot meciul dar s-au aparat ca nesimtitii in 30 metri si au ajuns sa castige CUPA Romaniei.

Anul trecut in returul de la Cluj , in meciul cu Craiova, la 0 – 1 au marcat in 3 minute, 2 goluri din ofsaid-uri clare ca lumina zilei, dar atunci a fost in favoare lor, nu au mai tipat.

Hotii striga hotii, asta este peste tot in Romania.

Gicus (19 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:50

Maria –

Ai dreptate, dar asta este Romania sa avansat, hotii nu mai striga hotii, acum se fura inte ei.

Astea sunt manevrele din Romania. Nu degeaba echipele Romanesti nu pot face fatza in Europa, pt. ca sa obisnuit cu jocul fals din competitia interna via valize, brichete, manevre a la dinamo cu arbitrii, etc…etc…

Pityu (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:50

In tara asta este nevoie de supraveghetori straini. Politia, Justitia si Arbitrajul sedesfasoara ca puteri carora nimeni nu le poate socoteala. Se adauga la acest cerc si ziaristii cand este vorba de Steaua si Dinamo.Esteb adevarata o veche borba dinainte de ’89 ?. Romanii r fi dus-o bine cand toti ar fi devenit securisti- cei mai aproape ziaristii.
Ei,dezgropati mortii sa justificati hotiile.

dan (12 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 19:59

Nu stiu daca CFR a avut de partea lor arbitrii in toti acesti ani in care a castigat o multime de trofee. Dar un lucru e clar: presa „sportiva” NU a avut-o niciodata de partea sa

Sangele(de bucurestean) apa nu se face!

blu (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:01

CFR ATACA ARBITRAJUL PENTRU NU MOTIV SIMPLU ………… LA URMATOARELE MECIURI ARBITRII SA II AVANTAZEZE ………….. CFR ESTE CEA MAI HOATA ECHIPA DIN ROMANIA !!!!!!!!!

CataC (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:08

Paskany si-o dat seama ca aia care au gura mare la TV reusesc intr-adevar sa-i influenteze pe arbitrii cu atacurile lor.

De aia si el si Muresan ataca acuma arbitrii, ca sa puna si ei p[resiune, pentru ca se pare ca voi, ziaristii, nu promovati altceva decat scandalul. Vreti sange, Paskany va da sange.

Imi pare rau ca o cedat si el, dar il inteleg. 99% ii vina voastra, a ziaristilor, ca ii promovati pe scandalagii. Toata ziua ne aratati ce mai zice Giovani becali si Mititelu! Ar trebui sa-i ignorati.

In fine, normal ca un comment ca al meu are influenta 0 pentru cei care decid ce apare maine in ziare. Nici nu stiu de ce ma obosesc.

Adi (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:12

fata,asta-i cel mai bun articol al tau,dar cred ca tu ar trebui sa stai mai mult la cratita si sa lasi sa se ocupe de fotbal pe cei care se pricep…bineinteles,ma refer la baietii care au emisiuni la gsptv si care stiu sa atace mai dur cfr-ul cluj.

vr (40 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:12

arbitraj corect zik eu
.tragere de trikou la ambele faze…ce sa mai zici…cfr vroia pe primul lok…nu iasa mereu cum vrei daca nu joci.

adi (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:16

prima data cand te citesc… si ultima!
prost articol…

mai bine te-ai apuca sa scri despre lumea mondena, cu fotbalul nu prea ai treaba

Lereter (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:18

Veti gasi tot timpul ,suporteri ai altor echipe care sa va aprobe.Problema ridicata de unii-pe buna dreptate e ca va permiteti sa faceti clasamente mincinoase cu asa zise greseli de arbitraj pro sau contra unora.Spre exemplu,se pot lasa nesanctionate vreo 10 ofsaiduri,faulturi in favoarea echipei Dinamo,daca la asta se adauda o greseala nesanctionata,in care Dinamo nu i se da ceva,verdictul vostru e clar: Dinamo a fost furata (remember stenograma Borcea-Avram,despre fiul Valentin ?).Aveti o mentalitate de ca bucurestenii trebuie sa castige titlul.Asta e vizibil si loa Vochin-de exemplu.Pare a fi o directiva.

Dinu (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:18

Bravo ARPI, fa CIRC, altcumva in Romania/Bucuresti NU SE POATE !!!!Altii au castigat/masluit campionate cu CIRC, SUSTINUTI DE PRESA gen GSP.
Uitati acum, penalty neacordat targumuresenilor ( pe motiv de blat anterior, iar Dinamo este inca in LIGA.
Cat despre GSP, unde nu-i nici Domnu nu cere..

victor L (165 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:19

Stiti, chibitii pasionati, dupa fiecare meci pleaca folosind deviza: „sa schimbam ternul si arbitrii” si se duc la o bere.
La noi, dupa fiecare meci, incepe un altul, nesfirsit, intre antrenori si patroni.
Iar ziaristii ii aţîţă cu „cearta-i drace”.

Cristi (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:22

CFR face scandal…
Si becali face scandal cam de 8 ani de zile. Si cine e cel mai promovat om de fotbal? Becali….
Asa ca terminati va rog cu ipocrizia.

kappa (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:33

Ati surprins foarte bine situatia: pentru CFR, arbitrii romani nu mai sunt buni din ziua in care a ajuns sef la CCA fostul mare arbitru Ioan Craciunsecu. Ati redat bine idea ca CFR a fost beneficiara coruptiei din arbitraj: cum-necum in cativa ani au ajuns sa aiba fire peste tot in arbitraj – si-au dat seama ca e mult mai putin costisitor sa investesti in arbitraje decat in jucatori. Ii arde rau de tot ca nu mai sunt sefi la CCA cei din lotul DNA – acum tipa din gura de sarpe ca au
pierdut accesul la varful conducerii arbitrajului.

Muresan s-a retras din Comitetul Executiv atunci cand au inteles exact care-i miscarea; odata ce au prins firele in mana si au „investit” acolo unde trebuie, nu i-a mai interesat nici macar locul din CEx al FRF.

CFR are mare nevoie de arbitraje gen Augustus Constantin cu FC Vaslui cand Sougou a primit cadou un penalti la o simulare/fortare in careu in timp ce Vaslui a fost privata de un gol perfect valabil in prima repriza. Bine, acolo a intervenit si tusierul semn ca s-a lucrat cu toata brigada de arbitri. Felicitari CFR, felicitari Vasile Avram!

Interesant cum CFR s-a intarit nu la lotul de jucatori ci la lotul de blatuitori si trisori prin angajarea lui Razvan Zamfir. E limpede unde merg investitiile lui Paszkany.

Tot ce atinge acest mare investitor pute: si-a lasat sotia pentru o dansatoare de club; si-a ales sponsor pentru club compania Rosia Montana Gold Corp care prin toate mijloacele vrea sa puna pana pe aurul din Apuseni chiar cu riscul unui dezastru ecologic. Intrebatii pe cei de la Gold Corp (cu sediul in Toronto, la vreo 30 de km de unde stau eu) daca ar putea face proiectul ala in Canada.

Ceea ce a facut CFR in ultima vreme miroase rau, duhneste foarte tare si ascensiunea acestui club coincide cu decaderea fotbalului romanesc. Astia sunt ca un cancer: au aproape numai jucatori straini si sunt implicati profund in coruptia din arbitraj. Banii pleaca de la Paskany dar asta-i mai inteligent decat Borcea si restul si stie sa-i bage pe altii la inaintare. Va fi greu de dovedit dar din punt de vedere moral nici nu-i nevoie: pomul se cunoaste dupa roade.

Targu Mures (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:33

Penalty neacordat pentru Tg Mures…Arbitrul si-a facut treaba….Arbitrul si-a luat banii…Targu Mures (blatisti) retrogradeaza, Dinamo ( blatisti) ies campioni.
CEVA ANORMAL IN ASTA???????????
Transilvaneni TREZITI-VA !!!!!!!!!!

C (5 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:33

Care sunt greselile PRO Dinamo? 20 sezonul trecut si 7 pana acum?

Blondul (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:35

Cred ca ar trebuii sa lasati sportul celor care se pricep cu adevarat,in speta fotbalul!Fenomenul e frumos va rog nu il distrugeti dumneavoastra,jurnalistii!Faceti scandal din orice,faceti statistici pe nr greselilor de arbitraj in loc sa ajutati voi distrugeti!!Domnisoara cred insistent ca ar trebuii sa va apucati de altceva,poate meteo sau horoscop pana nu e prea tarziu!

durden (209 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:38

eu zic ca ei fac atata tam-tam si pt a distrage atentia suporterilor de la ceea ce e cu adevarat important.adica nu ar conveni nimanui sa le sara acum conducatorilor suporterii in cap.ca na,ii inteleg si pe ei,e greu sa pierzi un meci(si implicit primul loc) in prelungiri.chiar ii inteleg de ce ar fi nemultumiti.insa asta au inteles si sefii cfrului si acum incerca o diversiune:sa-si verse nervii pe arbitraj sau pe dinamo…metode tipice ale celor care conduc echipele din romania

radu (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:39

sunt subiectiv recunosc … dar nu exista comparatie intre limbajul unora si al altora. ps: am vazut aici pareri cum ca arbitrajul a ok, nu a fost iar penaltyul acordat lui dinamo a fost de fapt inexistent.

misu (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:43

Marie, tu nu stiu cu cine votezi, dar stiu ca acest articol este, asa, pentru tine si familia ta.

stando (9 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:43

Arbitrii romani nu pot fi mai buni decat nivelul campionatului, dar fiind romani nu au credibilitate nicaieri. UEFA si FIFA se uita la ei ca la ciumati, sunt delegati numai la partide minore. Cluburile din tara stiu mai multe decat FIFA si UEFA si se cunoaste nume cu nume cine pentru cine „trage”. Problema ca nimeni nu e curat, nimeni n-a castigat un trofeu pe bune, fara ajutorul arbitrilor. De asta cei care striga – de la Paszkanyi la Borcea si de la Copos la Becali – se revolta in genunchi, ca burghezia germana in fata lui Bismarck. Asta e maximum ce vom auzi/vedea din partea patronilor de cluburi vis-a-vis de arbitraj: caraiala, icnituri, vaicareli dar cam atat. Pentru ca fiecare are in dulap o colectie de schelete…

ioan (10 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:48

mi s-au parut penibili ambii ceferisti , proba timpului ne-a aratat cine sunt de fapt cei 2 . Ei spun ca ajuta fotbalul romanesc , dar cu ce ? Si-ai insusit banii de pe 2 „calificari” in ucl si au scos din pepiniera 1 jucator in atatia ani . La nationala nu dau nici un jucator de obicei , iar in rest ei se lauda ca sunt cei mai profesionisti si obiectivi oameni din lume si ne spun noua la televizor ca albastru nu e albastru ci mai degraba e orice alta culoare , numai albastru nu . Jalnic .

dan (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:48

Astea 20 greseli pro dinamo de unde le-ai scos..

kfk (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:50

Doamna Andries,
La fel cum exista jurnalisti slabi, exista arbitri slabi. Onestitatea, respectiv reaua vointa fac diferenta dintre un arbitru corupt si unul incompetent. Spre exemplu, eu cred despre dumneavoastra ca scrieti cu onestitate despre CFR Cluj. Chiar nu va place aceasta echipa si este dreptul dumneavoastra sa aveti o parere. Dar, ca jurnalista, sunteti incompetenta. Pentru ca judecati faptele in conformitate cu propriile idiosincrazii, nu cu obiectivitate.

De acord ca arbitrajul de la meciul cu Dinamo nu a fost problematic. Problematic a fost ce s-a intamplat inainte – Alexandru Tudor a fost supus la presiuni din partea conducatorilor de la Dinamo inainte de meci si asta nu pare sa fi deranjat pe nimeni. Ca, de data asta, conducatorii CFR s-au umplut de ridicol e alta poveste. O poveste care nu prea are legatura cu continutul general al articolului dumneavoastra.

In legatura cu statisticile legate de greselile de arbitraj pro si contra CFR-ului pe care le tot citati, as dori sa va intreb care e metodologia de cercetare. Spre exemplu, golul pe care l-a dat E. Kone sezonul trecut impotriva Universitatii Cluj, gol la care a fost offside dintr-un varf de bocanc e greseala pro-CFR sau nu? E un simplu exemplu pentru ca asa, am vazut si eu o gramada de imagini in care s-a gresit in defavoarea celor pe care ii blamati acum – o gramada sunt vizibile doar la reluari TV, asa cum sunt si cele pe care le mentionati dumneavoastra in top. Incercati sa faceti o analiza obiectiva si veti vedea ca proportia va scadea.

Spuneti ca “In sezonul actual, pina la arestarea lui Vasile Avram, CFR ocupa locul doi, cu 5 erori “pro”, in urma lui Dinamo, cu 7 erori “pro”. Dupa venirea lui Crăciunescu, adica din etapa a 8-a pina in etapa a 12-a, CFR a beneficiat de o singura greseala de arbitraj. Una in patru etape. Si nici o greseala “contra”. Daca echipa din Gruia nu mai e rasfatata arbitrajelor, nu inseamna automat ca e victima lor.” Sunteti sigura? Meciul cu Petrolul Ploiesti din etapa a noua va spune ceva? Nu l-ati vazut vazut? A fost un penalty clar refuzat (la o faza identica petrecuta anterior s-a dat penalty pentru Petrolul) si un gol anulat. Aceea a fost viciere de rezultat. Pai daca asa numaram greselile pro si contra CFR, dati-mi voie sa ma indoiesc de statisticile citate mai sus.

Vorbiti apoi despre arestari si mita dosare de mita. Ce legatura au acestea cu CFR-ul? Deocamdata prin stenograme apar conducatori de la Dinamo si FC Vaslui. De ce legati aceste cazuri tot de CFR Cluj? Cred ca am un raspuns si asta schimba putin afirmatiile de la care am pornit argumentatia: la dumneavoastra nu e vorba de incompetenta, ci de rea vointa. Omiteti cu buna stiinta niste fapte care nu sunt neaparat cunoscute de catre toata lumea pentru a acredita ideea ca CFR fura.

In final, o intrebare as avea pentru dumneavoastra: cu ce echipa tineti? Cred ca ar fi buna o declaratie de interese pentru a sti in ce cheie sa va citim editorialele. Jurnalistii onesti asa fac.

Albusibiu (31 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:50

Satul pan’ peste cap de astfel de discutii/ Speciale pentru-a delecta cornutii/ Ii spun scribei: „Brava Maria/ Da-i inainte ca sa-ti iei simbria”!

Marin (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:51

Marioara, ce arata statisticile din 1948 pana in 2011 despre Steaua si Dinamo???????

marcos (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:51

ca intodeauna IPOCRIZIA are parte de cap de afis la GSP. Este evidenta campania anti CFR a celor din presa si fotbalul „central”. De ce nu analizati fazele echidistant, ci cu patima specifica? Clasamente de greseli false de parca numai GSP ar avea dovezi video. Se face exact ca in propaganda COMUNISTA, sau cu o reteta mai veche si anume „crede si nu cerceta”. Ce sa mai zic de discursul lui Dinu, demn de un SEMIDOCT autentic. Cand a fost Maniu fricos, las? cand a cerut in calitate de lider roman intr-o Ungarie Mare sa se uneasca cu tara? Astfel de paralele admiteti voi pe posturile TV si in ziarele voastre. Ca s nu mai spunem de faptul ca CFR este facuta de catre un reprezentant de frunte a echipei Dinamo „echipa de militieni”. O fi stiind el ceva din amintiri, amintiri pe care voi le savurati chiar daca vin din „gunoiul elitist” al Bucurestiului.

kappa (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 20:58

Pe lista de prioritati a lui CFR se pare ca a ajuns demiterea lui Craciunescu de la CCA. Cu toate ca fostul mare arbitru e incoruptibil si deci nu va face delegari la comanda asigurand astfel arbitri nepartinitori la toate meciurile, clubului CFR nu-i convine. Nu au nevoie de corectitudine.

Suspectez ca CFR va lucra pe ideea aducerii de arbitri straini incernand sa forteze o demisie a lui Craciunescu. Ei nu au avut nevoie niciodata de arbitri straini.

Deci sa ne asteptam ca CFR sa incerce sa coopteze si alte cluburi in acest proiect cu arbitrii straini. Asul din maneca CFR poate fi chiar M. Sandu. Greseli de arbitraj vor fi cu siguranta, dar momentan s-a reusit o stabilizare a situatie arbitrajelor tocmai prin persoana sefului CCA. In acest moment, daca arbitrii gresesc, greselile lor sunt considerate umane, deci arbitrajul a castigat in credibilitate.

Problema arbitrajelor nu va fi rezolvata definitiv decat atunci cand se va introduce reluarea video. Ma uit in fiecare weekend la fotbal american si vad ca se poate – functioneaza extraordinar. Meciurile dureaza mai mult dar asta ar spori enorm spatiul publicitar si ar aduce incasari de cateva ori mai mari cluburilor. Nu degeaba cel mai scump spatiu publicitar e in timpul finalei SuperBowl.

Cretinii de Blater si Platini vor sa tina fotbalul in evul mediu – alte tari (cu oameni normali la cap, vezi SUA – NFL) au rezolvat de mult problema arbitrajelor.

Blater (ce rezonanta de „blatist”) se chinuie din rasputeri sa tina fotbalul in bezna si in coruptie. Daca ati urmari fotbalul american, ati realiza cat de departe au ajuns americanii in materie de organizare, eliminarea coruptie – adevarat respect pentru competitie si pentru cei care o urmaresca. Nu exista greseli de arbitraj care sa influenteze soarta unui meci, regulamentul este imbunatati de la un sezon la altul pentru a elimina orice suspiciune, orice gresala chiar omeneasca. Totul sa fie corect. In timpul asta, Blater si compania fac exact opusul. Jenant.

maria andries (1349 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 21:13

Pt. kappa, reluarea video ar rezolva o parte din problema, ma gindesc ca tot ar aparea unii nemultumiti de unghiul de filmare, de ecleraj, de rezolutie etc 🙂

uzu (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 21:24

bine maria. nu stiu daca tu stii daca ai dreptate sau nu.
1. topul greselilor pro si contra e facut la Bucuresti. te rog, nu spune ca asta nu conteaza.
2. CFR a pierdut 2 puncte cu Petrolul pe greseli de arbitraj vizibile din avion. un 11 metri la hent neacordat si un gol cu capul la care s-a dat hent si nu era nici vorba de asa ceva. Nu-mi spune ca nu am dreptate.
3. CFR a pierdut ieri 3 puncte cu DInamo pe greseala de arbitraj. Ala a fost 11m la baschet, dar nu la fotbal. (nu va grabiti sa-mi spuneti ca nu exista 11m la baschet). Daca nu dadeau aia meciul se termina 2 – 1.

Asta doar de cand a venit (sau era pe venite Craciunescu)

Cu 5 puncte + la CFR si 3 in minus la Dinamo, situatia in clasament era alta.
De ce ti se pare aiurea ca paskany e suparat. Adica omul baga bani. Normal ca se simte furat.
La fel, normal ca atunci cand se greseste in favoarea ta, nu vezi sau nu iti pasa.
Mi se pare absolut aiurea ca se tot discuta offsideurile la mustata si fante de lumina. Acolo e greu. tre sa vezi toti jucatorii de la lilmita in momentul pasei … greu. Dar 11m care nu s-a dat impotriva Petrolului sau 11 care s-a dat pentru Dinamo ieri … nu pot intra la categoria greseala umana ci mai degraba la rea vointa sau dorinta exagerata de a-ti multumi seful. sau viitorul sef.
Presupun ca tu intelegi (multi nu inteleg) ca in ultimii ani presa din Bucuresti, de dragul Stelei care se scufunda a creeat un curent anti CFR. Comentatorii TV se bucura ca si copii cand CFR ia gol … penibil moment.
Chiar e atat de greu ca ziarist sa iti controlezi trairile proprii si sa incerci sa fii obiectiv ? nu obiectivitatea il face pe ziarist ziarist ?

ps/ craciunescu intrebat fiind daca a fost offisde la nu stiu ce gol al CFRului a zis ca n-a vazut faza. N-a fost offside, dar de cat sa spuna el ca n-a fost a preferat sa afirme ca el nu se uita cum arbitreaza arbitrii pe care ii deleaga … faza aia s-a dat de o groiaza de ori la TV …

noroc c-avem la arbitrii sef obiectiv.

ps/ de-aia nu traiesc in Romania. intelegi ce vreau sa spun ?

uzu (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2011, 21:30

@kappa
„CFR a fost beneficiara coruptiei din arbitraj”
cum se face ca pana acum n-am auzit nimci de CFR pe la DNA. Am auzit de dinamo, de vaslui, de timisoara, de sandu, de borcea de mitica, de porumboiu, evident de iancu … nimic de paskany, nimic de CFR.
poate ne explici tu ca vad ca faci aformatii foarte serios deci probabil stii tu ceva.
s-auzim !

Comentează