Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Glorificarea lui Martinovici

Fanii stelişti au venit în cantonament, să-l felicite pe Martinovici pentru că a sărit să-şi apere colegii. Şi să-i propună banderola de căpitan. L-au declarat adevăratul reprezentant al spiritului războinic al echipei.

Gestul sîrbului, singurul cu reacţie nervoasă rapidă, este […]

marți, 1 noiembrie 2011, 4:49

Fanii stelişti au venit în cantonament, să-l felicite pe Martinovici pentru că a sărit să-şi apere colegii. Şi să-i propună banderola de căpitan. L-au declarat adevăratul reprezentant al spiritului războinic al echipei.

Gestul sîrbului, singurul cu reacţie nervoasă rapidă, este de înţeles. Explicabil. Omenesc. Bărbătesc. Şi înainte de a-l califica în vreun fel, e firesc să ne gîndim cum am reacţiona în locul lui. Ce se întîmpla dacă nu-l lovea pe agresor? Ce consecinţe încă şi mai grave ar fi avut intrarea bestiei pe teren? Nu putem şti. Şi judecata se clatină cînd se sprijină doar de presupuneri. Ceea ce ştim cu siguranţă este că pumnul rămîne pumn şi n-are ce căuta pe un teren de fotbal.

Promptitudinea lui Martinovici a entuziasmat, desigur, cum entuziasmează toate actele de dreptate pe cont propriu. Cînd justiţia şi cei care ar trebui s-o înfăptuiască lipsesc din peisaj, cînd ordinea întîrzie ca stewarzii pe tuşă, apare tînjirea colectivă şi/sau individuală după haiduci, războinici şi alte figuri de justiţiari. Dar aici este vorba de sport, de fotbal, nu de un cult al hidrantului spart. E vorba de o echipă, nu de o gherilă urbană. După ce se dizolvă aburii entuziasmului, merită să medităm la asta.

Este de înţeles gestul lui Martinovici. Explicabil. Omenesc. Bărbătesc. Dar nu trebuie confundat cu o faptă de eroism. În situaţie de extremă urgenţă, de extrem pericol, sîrbul a dat cu pumnul pe terenul de fotbal. Să fie, aşadar, bărbat pînă la capăt şi să-şi asume consecinţele pe plan sportiv! Violenţa, de orice fel, n-are nimic de-a face cu valorile fotbalului.

Martinovici a fost protagonistul unui moment nenorocit şi regretabil. Înainte de a-i da banderola, plăcut surprinşi că spiţa războinicilor nu s-a pierdut, e bine să ştim că asta nu rezolvă nimic. În loc să-i glorificăm pumnul şi instinctul salvator, mai bine ne-am bate capul de ce şi cum să facem astfel încît fotbaliştii să nu mai fie nevoiţi să se bată pe teren, ca să-şi apere viaţa.

Comentarii (138)Adaugă comentariu

mieusa (37 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 0:35

Mi-aduc aminte de un film in care trei insi violau o muiere si intreg barul se uita la ei si n-au facut nimic. Fata are dreptate: d’alde Martinovici in unele cazuri nu trebuie sa intervina. Felicitati, trebuie spectatorii care au aplaudat atacul, atat cei din bar cat si cei din tribuna, ca doar suntem oameni ce naiba.

Doc (8 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 0:41

Excelent. Cum mai zicea Tolontan, parca, daca ii dadea aluia cu piciorul in cap si il omora… acum ce mai scriam? il faceam sau nu si pe Martinovici animal, huligan samd?

RespectMartinovici (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 0:58

Intr-o tara in care rromii si huliganii fac legea fara ca nimeni sa ia atitudine, un sarb va trezeste la realitate – chiar se poate sa nu fiti lasi. Maria, ma intreb daca in tribune te-ar pipai si te-ar inghesui o jigodie, nu ti-ar lipsi un sarb cand toti romanii stau si se tem sa intervina, bucurandu-se ca nu sunt ei in locul tau?! Da’ e frumos sa scriem la ziar…

raspuns (3 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 1:00

scrii minunat. mi-as dori sa te atace unul pe strada, nimeni sa nu reactioneze si apoi sa te intrebi daca articolul tau, scris cand esti in deplina siguranta, mai are vreo valoare atunci cand corpul tau e la spital si fata mutilata. sau vreunul dintre parintii tai sa pateasca ceva. oare iti vei schimba opinia?

iar daca cineva de pe strada prin absurd te-ar apara, sa scrii apoi ca nu merita glorificat respectivul, ba dimpotriva, sa isi asume gestul lovirii huliganului si salvatorul tau sa plateasca in fata legii

sarba si dansu (7 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 1:03

In mod normal, la noi s-ar termina asa: Stanca si Martinovicir fi condamnati la trei ani cu suspendare, iar baletisul care a intrat pe teren va fi achitat datorita unor vicii procedurale.

Radu (3 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 1:06

In primul rand toti barbatii adevarati au inteles si au apreciat ce a facut Martinovic. In al doilea rand nu esti in masura sa comentezi gestul unui om care s-a aparat in fata unui drogat inarmat si periculos. In al treilea rand iti doresc sa primesti si tu pumni in gura in timp ce iti faci meseria pt ca judeci un om care si-a aparat „familia” de un nebun…MARTINOVIC MERITA RESPECT PE VIATA DE LA TOTI IUBITORII FOTBALULUI

egh (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 1:12

Priviti imaginile. Un om normal ar incearca sa tempereze lucrurile …de exemplu Tatu. In rest raspunsul cu violenta la violenta nu e bun pentru o societate civilizata. Martinovici trebuia bagat si el in duba pentru declaratii la sectie la fel ca si jigodia aia de suporter. Loviturile sale cu piciorul puteau avea consecinte cel putin la fel de grave ca si pumnul primit de Galamaz. Imaginati-va ca sunteti agresati pe strada si raspundeti cu aceiasi moneda. Sunt convins ca organele va invita ambele parti la sectie.

andrei (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 1:17

bun,pentru inceput maria,repeti ” Explicabil. Omenesc. Bărbătesc.” de prea multe ori,martinovic se scrie fara i la sfarsit,e nume sarbesc nu e roman ca sa pui acel i,martinovic nu a dat cu pumnul in primul rand acel animal scapat din lesa a sarit cu genunchi spre pieptul lui martinovic iar el la prins de picior si la pus la pamant moment in care sa ridicat si a reusit sa i aplice 1 lovitura de picior in plin in torace si inca o lovitura ratata care avea ca tinta capul acelui prost,sincer credema joc fotbal daca eram pe teren in momentu ala probabil ca ii spulberam capul cu crampoanele,pentru gestul lui miselesc si tupeu de care a dat dovata merita sa fie decapitat,dupa legile din emiratele arabe dar din pacate nu suntem acolo,martinovic credema ca isi asuma responsabilitate pentru ce a facut,nu trebuie sa scrii tu un articol in care sa arati ca stii sa ”scrii’….mai bine nu ar trebui sa va bagati in fotbal voi femeile,chiar nu va vad rostul,decat sa scoateti prostii pe gura mai bine vorbiti de unghi,haine moda si altele…daca erai in locul lui galamaz si primeai acel pumn credema ca nu mai scriai articolu asta si i multumeai lui martinovic!!!

ady (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 1:18

Un articol scris de cineva care intradevar are capul pe umeri si nu priveste lucrurile cu subiectivism. Excelent articol. De asta ma declar un cititor fidel al blogul dvs. O seara placuta.

ady (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 1:20

Daca stati sa va uitati Geraldo il trage se duce la el sa-i spuna sa nu loveasca, lucru care nu l-a spus nimeni.

mateo (4 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 1:20

Nu pot sa cred ca te voi lauda pt doua articole la rand :). Felicitari totale, in sfarsit cineva care se vede ca are ceva in cap in presa asta dezolanta

novac (7 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 1:28

articol slab ca raspuns la violenta.
martinovici este un om de caracter si a reactionat firesc.
sau trebuia sa-l lase pe flacaul ala sa loveasca nestingherit din nou?

gogu (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 1:50

Nu e nicidecum o glorificare, mai degraba se incearca sa se puna accentul pe ceea ce inseamna spirit de echipa, spirit pe care se pare ca foarte multi de la noi nu mai stiu ce e aia. Culmea ca la Steaua majoritatea care stiu ce este acest spirit sint tocmai strainii, Martinovic, Brandan, si chiar si micutul Tatu, romani sunt doar citiva. La polul opus se afla fratii Costea si Tanase.

omul negru (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 1:54

Draga jurnalista nu stiu daca ai facut ceva sport”de contact ” de echipa la viata ta, nu sunt golan, ma refer la handbal, baschet, fotbal feminin, etc ca sa poti intelege mai multe despre spiritul de echipa, s.a.m.d.
Imi pare rau dar n-am nici timp si nici spatiul necesar sa-ti explic….
Documenteaza-te despre ce ti-am spus si refa articolul, atunci vei fii iertata de cei ce simt sportul de echipa…

aham (67 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 2:00

eu nu inteleg cum puteti sa ganditi asa. ma da ce dobitoc a fost el ca n-a stat sa ia si el vreo cateva… ba, ce folositi in loc de cap??? maria e de inteles, e femeie si na..da cati luati drept bun ce elucubreaza ea, e altceva

tardiv (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 2:03

Maria, tardiv si populist…

sile (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 2:06

maria-dear, iar nu prea pricepi fenomenul…
1.steaua avea nevoie, IAR, de un bataios ca sa-i mai scoata braga din vine;
2. à la guerre comme à la guerre (evident ca e copy/paste, doar nu vroiai sa ma chinui…), deci MA ATACI – TE ATAC;
3 cind spui ‘Este de înţeles gestul lui Martinovici. Explicabil. Omenesc. Bărbătesc. ‘ totul devine clar – esti femeie (RESPECT) si asa vei ramine, purtujur!… altfel imi placi tare, te pup, ceao 😀

MMM (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 2:11

pentru cel/cea care a scris articolul: esti incapabil/a in a gandi?!

Ady.NYC (3 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 2:23

@ Maria Andries

In orice situatie de genul asta parerile sunt impartite in functie de gradul de pacifism al fiecaruia dintre noi sau cat de „politically correct” vrem sa fim. Este clar ca nimeni nu vrea sa vada scene de genul asta in sport si sunt convis ca si Martinovici ar fi preferat sa-si vada de jocul lui, m-ai ales ca Steaua deja conducea cu 2-0. Omul a reactionat exact cum ar trebui sa reactioneze fiecare dintre noi, cu curaj, si pentru asta trebuie felicitat.

Ce ai fi scris daca individul avea un cutit sau daca il lasa paralizat pe Galamaz, iar Martinovici il oprea din drum si poate salva viata altui fotbalist?…dar daca nimeni nu intervenea?…dar daca erai sotia lui Galamaz?

Ideea este ca daca o persona are tupeul sa se preteze la asa ceva, atunci trebuie sa fie pregatit sa suporte si consecintele. Individul trebuie dat ca exemplu si bagat
in puscarie ani grei pentru a nu incuraja astfel de iesiri.

„Să fie, aşadar, bărbat pînă la capăt şi să-şi asume consecinţele pe plan sportiv!”…MARE PROSTIE!!! Ce consecinte?…se cheama autoaparare!!! Nu Martinovici a sarit in tribune sa ia la bataie un spectator!!! El a intervenit dupa ce un coleg a fost atacat, iar altul sau altii urmau sa fie atacati.

Lui Martinovici ar trebui sa i se retraga cartonasul rosu!!! Oricum cartonasul ala rosu are valoare doar simbolistica…toata lumea stie ca Martinovici este un tip serios care a facut EXACT ce ar fi facut oricare dintre noi, daca am fi dispus de curajul lui.

Mircea (3 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 2:27

Bravo Bravo Bravo!!!

Yusmanis (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 2:33

Cand am citit zecile de articole pe tema asta scrise de catre toate animalele care incearca sa pozeze in jurnalisti , am avut impresia ca tara asta e bolnava rau.

Chiar asteptam si speram sa vad o parere corecta din partea cuiva si ma bucur ca a venit din partea unei femei.
Inca o dovada ca femeile sunt superioare ca gandire. Ma rog, unele dintre ele : )

bada (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 2:54

da! bravo! ce sa zic… imi pare rau ca nu a omorat 1-2 stelisti ca sa vad cum l-ati mai fi judecat pe ala de reusea sa il opreasca pe agresor; ar trebui sa intelegeti ca martinovici a actionat atunci cind nimeni din cei care trebuiau sa o faca nu au facuto. in concluzie as vrea ca in momentul in care luati interviu voi ziarsiti de la cineva sa vina 1 sa va ia la bataie sa vad daca stati sa asteptati fortele de ordine sa va apere sau dati sa va aparati.

Io (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 3:41

Bravo! In sfarsit ceva pertinent pe tema asta.

booba (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 4:46

daca nu era Martinovici, pina intervenea cineva ala le viola pe toate fetitele Stelei, de la surorile costea la bomba sexy tanase.

florin (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 5:20

Dorin are dreptate. Daca in primul moment Martinovici a actionat corect stopandu-l pe agresor dupa aceea a devenit impreuna cu Stanca, agresor. Sub nici o forma cei doi nu pot justifica lovirea cu piciorul a respectivului individ. Fapta lor este la fel de penala ca a acelui individ si sunt convins ca avocatul infractorului ploiestean va stii sa foloseasca in avantajul lor gestul necugetat al celor doi. Sub nici o forma in timpurile actuale nu mai poti invoca Legea Talionului. Si ei mai pot folosi in favoarea lor si toate inregistrarile video in care cei care au comentat nedoritul eveniment s-au pronuntat in favoarea agresiunii stelistilor, instigand la randul lor la violenta. Repet daca in prima faza Martinovici a actionat corect stopandu-l pe agresor, dupa aceea a devenit el insusi agresor si ii va fi greu sa contrazica imaginile inregistrate si impreuna cu Stanca, sa scape nepedepsit de lege. Inclusiv de regulamentul de fotbal.

red77 (3 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 6:20

ce crezi il premiaza base ca pe bricheta?

Adyr (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 7:00

Da, intr’adevar, bunul simt al Mariei dicteaza articolul ! Daca e sa te iei dupa ceilalti GSP-isti (Vochin mai ales…) curand ar trebui sa mergem in pelerinaj la moastele Sfantului Martinovici !!! Dorin spune o chestie interesanta: daca agresorul face plangere penala impotriva lui Martinovici si Stanca ??? Atunci sa vezi ciudateniile legii ! Uitati-va la incidentul din 2008 cand un suporter stelist a intrat pe teren si a incercat sa loveasca portarul (parca de la Liege ?!): instinctul portarului a fost sa-l alerge pe agresor dar, dupa 2-3 pasi si-a revenit si si-a vazut de meci. El era acolo sa joace fotbal nu sa se razboiasca !
Prima reactie a lui Martinovici, normala ! Ce a urmat, picioarele in cap intr-un om cazut la pamant, bestialitate, lasitate.

adi (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 7:05

Vedeti ce se intampla cand femeia in loc sa stea la cratita, scrie articole de sport?

ANDREICA GOGU (17 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 7:44

domnisoara, m-am mai adresat dvs. de cateva ori si am avut impresia chiar ca m-am adresat cui trebuia; incriminam atunci printre altele faptul ca nu putini dintre colegii dvs. avand acces nelimitat la pagina de ziar cred ca sunt si frumosi si destepti si corecti, etc. Cazul ploiesti le da acestora sansa de a se crede in continuare buricul pamantului. Nu vreti dvs sa va puneti in locul lui Martinovici si sa-mi relati cat de indiferenti dar si oripilati de gestul individului v-ati fi comportat , lasand si sperand ca de atatea alte ori organele abilitate sa se pronunte (amenda de 500 lei vi se pare normala !!). Va supun spre analiza numai un aspect :pozitia de lovire (atac) a mainii individului ::puneti-va pe mana un box si spuneti-mi cum atacati cu boxul din pozitia in care se afla agresorul.

sundance kid (78 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 8:07

Pai asa e draga cum spui tu singura problema ar fi ca ti-ai ales personajul secundar din acel meci !!! Personajul principal ramine acel ploiestean d.ement care i-a spart tzeasta lui Galamaz care Galamaz nu va mai putea da niciodata acelasi randament pe postul lui pentru ca dupa cum stii ii placea foarte mult sa de-a cu capatzina in mingie dar banui ca de acum incolo nu o sa-i mai placa asa mult . La asta se mai adaoga si factorul psihic .Partea buna e ca Gigi asa cum e el de hulit are totusi un suflet bun si ii va face un nou contract .

Beldean (16 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 8:24

Martinovici a profitat la fix de pumnul incasat de Galamaz, pt. a se descarca de toata presiunea si de toate frustrarile acumulate de echipa, in plan secund, si de el in plan principal. Violenta cu care a raspuns acelui huligan e aproape mai mare decat violenta huliganului in sine. E bine? E de apreciat dorinta de a-si apara colegii, apropiatii, dar e important si cum o faci!!! Daca o lovitura a lui Martinovici l-ar fi ucis pe huliganul respectiv? Ce ati fi spus dupa……..? Asta nu se intreaba nimeni, nu-i pasa nimanui?? Aproape toti oamenii au in decursul vietii momente in care vor sa rastoarne lumea, prostii toata lumea face, (mai ales la 25 ani) dar toata lumea are dreptul unei a doua sanse!

laurentiu (18 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 9:20

respect Maria!

cristian (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 9:34

martinovici erou ????????? sunteti cu capul toti …ce a facut mare lucru? au sarit 10 pe unu si e mare erou??traiesc intro tara de retarzi .lasa ca am sa-l nenorocesc personal pe martinovici asta!!!!

Alex Marian (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 9:35

Fătălăi şi bagaboante cu pretenţii de fete-mari, într-o situaţie ca aia nu mai contează că e stadion de fotbal, nu mai e valabilă vrăjeala voastră ieftină şi flower-power.
Este autoapărare, este stare de necesitate.
Martinovic a dovedit de mai multe ori că merită banderola, dar nu o va primi pentru că nu e un pupîncurist al gunoiului suprem.
Altfel, din partea mea să-i suspende cât vor, şi pe el, şi pe Stanca, deşi NU E CORECT şi nici cartonaşe nu trebuia să le dea, dar oricum echipa nu merge şi orice s-ar face, până nu pleacă ăla, Steaua nu e Steaua…

Cel mai câştigaţi îs Mitică şi alte scursuri ca el, care vor să distrugă de tot fenomenul ultras de la noi, autoditrus în mare parte deja. Petrolul mai avea ceva resusrse din acest punct de vedere, mai avea suporteri, stadion, atmosferă, antrenor care punea suflet şi ceva echipă.

Dereglatul nu ştiu dacă realizează că le-a dat apă la moară celor ce vor numa’ „cetăţeni” în tribune, probabil vor da acum puşcărie pe viaţă pentru un banner, 30 de ani dacă te uiţi urât la un jandarm, etc.

intruder (5 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 9:36

Din pacate, ai trecut pe langa, desi ai fost aproape. 🙂 Martinovici a facut exact ceea ce trebuia sa faca, intr-o situatie limita. Nici mai mult, nici mai putin. Glorificarea sa o face presa si, eventual, 20 de suporteri ai Stelei care l-au cerut capitan. Pentru ca, urmatorul criteriu dupa valoarea fotbalistului (la care nu s-a calificat nimeni din lotul Stelei) este determinarea in joc. Adica, macar sa vrei daca tot nu poti.
Problema e alta, si vad ca e foarte putin dezbatuta: glorificarea imbecilul/ui sinistru si a gestului sau incalificabil, de catre suporterii ploiesteni (a se vedea urletul prelung de satisfactie ce a succedat loviturii). Asta ingrijoreaza!

@Nicolae Petre – Stimate domn, curentul flower power, al carui exponent sunteti se pare, e un ideal utopic si nu o realitate . Traiti volens nolens intr-o lume violenta si, dincolo de ipocrizia de a spune din fata calculatorului ca, intr-o situatie in care va este amenintata viata, principalele Dvs. preocupari ar fi integritatea fizica a agresorului si micile bucurii care ii lumineaza viata cotidiana, va anunt ca in orice fel de incident neplacut ati fi victima sigura.

madskills (11 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 9:36

Draga Maria, frumos scris dar omiti ceva foarte important, la fel cum o fac si cei care posteaza aici. In codul penal, la infractiuni privind obligatia de asistenta a celor in pericol, art.201,alin.1 scrie in felul urmator: Omisiunea de a da ajutorul necesar sau de a anunţa de îndată autorităţile de către cel care a găsit o persoană a cărei viaţă, integritate corporală sau sănătate este în pericol şi nu are putinţa de a se salva, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă ! Galamaz sau altul care urma sa fie lovit, NU aveau putinta de a se salva. Martinovici (ca oricare altul de acolo) era OBLIGAT de lege sa intervina. Asa ca inainte de a spune ca vai, trebuie sa-si asume fapta dpdv sportiv, omul si-a facut datoria de CETATEAN, ceea ce primeaza in fata datoriei de SPORTIV. Si da, este un erou, nu pentru echipa, este un erou pentru ca a a facut ce ar fi TREBUIT sa faca orice fiinta umana: sa intervina pentru alt semen de al lui care este in primejdie. Chiar si in ratb auzim zilnic: politia capitalei va recomanda sa aveti grija de bunurile dumneavostra si sa reactionati ORI DE CATE ORI CINEVA ESTE IN PERICOL”. Case closed

caine rosu 18 (37 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 9:43

Obiectiv, clar, corect! Bravo şi felicitări, Maria!

giuliano (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 9:43

Excelent ultimul paragraf!

gaga (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 9:47

IN sfarsit un punct de vedere DECENT! Este josnic sa lovesti un caine doborat la pamant, darmite unul care chiar daca nu o arata este totusi OM. …. SI APOI IL MAI SI GLORIFICI! hm … catre ce ne indreptam

don quijote (98 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 9:51

In sfarsit, un articol pertinent. Gestul lui Martinovici poate fi inteles sau chiar justificat pana la un punct. Suntem , totusi, pe o arena sportiva iar violenta nu are ce cauta.
Felicitari Maria !

california (56 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 10:05

propun sa privim problema dintr-un alt unghi: ce se intimpla daca toti jucatorii stelei, in frunte cu bravul lor capitan, il luau in primire pe intrus si-l lasau pe targa? in mod sigur arbitrul nu avea curaj sa pedepseasca o echipa intreaga, niciun alt golan nu ar mai fi avut curaj sa intre pe teren ca sa agreseze jucatori, liga si frf-ul ar fi fost de accord ca echipa a actionat in legitima aparare pt. a-l neutraliza pe agresor si nu mai avea loc atita filozofie;
imi aduc aminte ca pe vremuri (probabil si acum e la fel), daca reclamai la militie ca ti s-au furat rotile de la masina, iti spuneau sa prinzi hotul si sa-l retii pina vin ei sa-l aresteze; unul mai naiv i-a ascultat dar nefiind prea bine cladit a trebuit sa se ajute de o ranga; a facut citiva ani de puscarie; mai nou gigi, desi a procedat mult mai elegant, tot a stat inchis o luna, timp in care reteaua de hoti de masini si-a vazut linistita de treaba;
nu intimplator politistul roman ia bataie de la interlopi; cel american, daca se simte amenintat ii impusca;
e ciudat sa vezi ca destui ii cauta nod in papura lui martinovici, tot asa cum am ramas total neplacut impresionat vazind cit de multi se straduiau la giurgiu sa-i acopere pe ucigasii unui sportiv!
“pacifistilor” le sugerez sa-l intrebe pe rudy giuliani cum a facut ordine in new-york iar pina atunci, cind vor fi atacati in propria casa, sa incerce sa rezolve situatia (in baza perceptelor pe care le afiseaza), pe cale amiabila, fara violenta;
P.S. oare de ce sunt asa convins ca martinovici va fi purtat de catre golan prin tribunale?

Radu (3 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 10:18

Si inca ceva: daca Alexa si cu Prepelita au primit cate 3 etape de suspendare pt ca au cedat in fata presiunii unui meci de fotbal, iar Rui Duarte si Pancu au scapat fara sanctiune chiar daca si-au lovit partenerii de intrecere, cum mai poate cineva sa ceara suspendarea a doi sportivi ce s-au aparat in fata unui individ care nu avea ce sa caute nu pe gazon ci in tribune? Doar niste oameni fara minte pot sa ceara asa ceva…Maria, imi pare rau ca trebuie sa iti spun asta: gandesti mai putin decat o gaina si faci jurnalistii gazetei de ras. Mai bine ai iesi si ai matura strazile si ai spala wc-uri decat sa comentezi un fenomen si un sport pe care nu il intelegi deloc.PS: doar prostii si frustratii iti dau dreptate. RUSINE

maria andries (1349 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 10:28

Pt. Pantzi, asa-i, copiii sint prioritatea, ca adultii sint mai greu de educat, de la o virsta 🙂

maria andries (1349 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 10:45

Pt. Ady.NYC, judecata trebuie sa se sprijine pe fapte, nu pe exercitii de imaginatie

Alex Marian (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 10:54

Punct de vedere decent şi pertinent? =))
Bine vă şade, oameni mari să faceţi pe fecioarele.
Martinovici a făcut ceea ce trebuia făcut, doar că s-a pripit şi nu a lovit cum trebuie, ăla nu trebuia să iasă pe picioarele lui, trebuia să aibă urme de crampoane pe toată faţa, să-şi amintească mereu ce gunoi e.
Indiferent dacă era un dinamovist, un craiovean, timişorean, aş fi avut aceeaşi opinie. Se pare însă că la unii e mai intens sentimentul de „câine” decât omul şi lansează comentarii ca cele de mai jos.
Avem nevoie de mai mulţi ca Martinovici în România, care să nu se uite, să riposteze!!!

MIHAI (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 10:59

MINCIUNI SI DEZIFORMARI …….cu asta se ocupa ivanovici de foarte mult timp,nu am vaz in viata mea asa ceva,eu propun sa se mute la palat la gigi si sa i faca statuie lui martinovici….sunt curios daca murea suporterul ala pe teren de la loviturile stelistilor ce zicea,niste ziaristi varza care incurajeaza violenta si ne mai miram de ce am aj aici….

Enache (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 11:03

Cetatenilor de bine pe care ii dezgusta gestul lui Martinovici, le urez din tot sufletul sa fie pusi intr-o situatie asemanatoare. Un prieten sau o ruda sa cada langa ei pe strada dintr-un NEVEU dat de un pulifrici cu mintea rara, iar ei sa fie urmatorii vizati de acelasi pulifrici. Ce ar face ei? Ca niste cetateni de bine ar apela serviciul telefonic gratuit 112, dar surpriza: politistul nu este ginul din sticla sa sara imediat, dureaza ceva timp(presupunand ca ai tu timp sa suni 112, eu zic ca dupa primu 1 format esti deja pe jos), iar pulifriciul se apropie amenintator si atunci ori il lasi sa te calce in picioare, ori ii dai tu pana nu mai misca. Asa ca stimati ipocriti, pacifistii lu’ peste daca as fi prieten cu voi sau ruda n-as avea nici o baza si sa iesim pana la paine.

Enache (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 11:13

Si inca ceva, vad pe aici tot felul de cetateni care isi fac probleme pt. integritatea fizica a acelui dement in urma contactului cu Martinovici. Cand te duci undeva cu gandu sa rupi capu cuiva trebuie sa te gandesti ca s-ar putea sa pleci tu cu gatu rupt si la ce mecla avea papitoiu ala nu cred ca sughitza planeta in cazul disparitiei lui.

ovidiu (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 11:17

@beldean daca cumva pumnul brutei care a intrat in teren si l-a lovit pe galamaz miseleste pe la spate( asta si pentru cei care spun ca nu e moral sa lovesti pe unul cazut) il omora pe fotbalist tu ce mai postai aici??????
sa revin la varianta unora care zic , ca Martinovic l-a lovit cand era cazut. A-ti vreodata in postura sa opriti un agresor ?????? Ma gandesc ca nu. Va spun eu ca cel mai sanatos este sa il pocnesti pana stii ca e imobilizat. Daca cumve se ridica si scoate vre-un cutit. Cati dintre voi pacifistilor stiti sa va aparati in fata unui cutit????
sau poate ati sta sa va faca cateva gauri…

ggaa (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2011, 11:45

Pai sa-nteleg ca cel mai bun lucru era sa astepte jucatorii stelei sa fie cotonogiti si sa nu aiba nici o reactie….Hai sa fim seriosi si sa incercam sa fim si noi in pielea lor….oare cum am fi reactionat….am fi fugit….?sau am fi ripostat….????

Comentează