Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Şi acum, dreptate pentru Craiova!

Etern prigonitul Mititelu a pierdut răfuiala cu FRF şi s-a autoexclus din viitorul clubului

A început de la fuga lui Găman şi Bărboianu la Dinamo. A continuat cu plecarea lui Piţurcă. Nemulţumit de deciziile comisiilor LPF şi FRF, Adrian Mititelu […]

miercuri, 20 iulie 2011, 4:16

Etern prigonitul Mititelu a pierdut răfuiala cu FRF şi s-a autoexclus din viitorul clubului

A început de la fuga lui Găman şi Bărboianu la Dinamo. A continuat cu plecarea lui Piţurcă. Nemulţumit de deciziile comisiilor LPF şi FRF, Adrian Mititelu le-a reclamat la Parchetul General.

Pe membrii comisiilor i-a acuzat de abuz în serviciu, pe şeful Ligii – de instigare la abuz în serviciu. Asta, în martie. În iunie, a depus plîngere penală şi la DNA, cerînd despăgubiri de 20 de milioane de euro. Într-un comunicat, Mititelu reclama FRF şi LPF pentru „complicitate la înşelăciune în formă agravată, abuz în serviciu cu consecinţe deosebit de grave, asociere în vederea săvîrşirii de infracţiuni”.

Şeful Craiovei considera, aşadar, că e inclus fără voia lui într-un grup infracţional. Ar trebui să răsufle uşurat după decizia Comitetului Executiv de a dezafilia Universitatea.
Dar se declară, fireşte, nedreptăţit. Cazul Mititelu versus FRF are toate datele unui război între găşti. O gaşcă mai zgomotoasă, „masacru, măcel, săriţi etc, etc”, alta mai ceremonioasă, „conform articolului, alineatului etc, etc” . Faceţi abstracţie de regulamente, de statut, amintiţi-vă de ştirile cu săbii ninja din Craiova! Acum imaginaţi-vă că unul dintre încăieraţi se duce cu jalba la Poliţie, să-i facă dreptate. Aşa a procedat Mititelu. Şi s-a aşteptat, culmea!, să aibă cîştig de cauză.

Unde e clubul în tot războiul ăsta? Acolo unde s-a aflat mereu, din ’90 încoace. Pe mîna unor patroni depăşiţi de situaţie. Care l-au folosit ca să-şi consolideze statutul de „mahări” în oraş. Iată cine sînt eu, iată ce pot eu! Să mut Craiova la Turnu Severin, să ţin jucătorii sub cheie, pe Piţurcă la poarta cantonamentului şi să mă bat cu toţi, inclusiv cu galeria. Mititelu se proclamă nedreptăţit, e vorba însă de dreptatea lui, în diverse, nenumărate conflicte. Doar că treaba lui, ca şef de club, era să se ocupe de ceea ce e drept pentru Universitatea: datorii plătite, stadion fără probleme, jucători plătiţi, antrenori plătiţi, condiţii decente pentru fotbal, eventual linişte.

Chiar dacă membrii Comitelului Executiv n-ar fi decis dezafilierea Craiovei, mai devreme sau mai tîrziu tot aici se ajungea. Haosul în formă continuată nu poate avea decît astfel de urmări. Suporterii trebuie să aibă răbdare cu timpul, cum ar spune Preda. Fotbalul oltenesc a existat şi înainte de Mititelu şi va exista şi după. Filonul e puternic, numele e viu. N-a dispărut o echipă, a dispărut doar o variantă a ei deformată şi deturnată din propria istorie.

Comentarii (83)Adaugă comentariu

ionnis (84 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:30

primul 😉

jan pitesti (34 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:33

dreptate pt. toate echipele de traditie.

ovrebo (30 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:33

Bun, foarte bun articolul. Desi am avut opinii diferite de ale tale in majoritatea comentariilor mele, care nu au fost foarte dese totusi, de aceasta data nu pot spune altceva decat felicitari pentru un articol excelent.

sebaTM90 (3 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:35

Toti suporterii din Romania trebuie sa se uneasca si sa demonstreze masiv in strada…ESTE PREA DE TOT! AJUNGE!

ultras dinamo (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:38

Cel mai potrivit titlu ar fi fost „Prostu’daca nu-i fudul,parca nu e prost destul !”Se potriveste manusa lui Mititelu, dar si lui Iancu dje Cimisoara care dupa ce a facut valuri ca tsunamiul din Japonia s-a ascuns prin Bucuresti si se da lovit in amorul propriu! Doi smecheri in ale fraudelor care au confundat cluburile cu propria feuda.Au primit ce-au meritat !

strsu (32 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:39

Bună Mărie,

Ai dreptate doar parţial.

Voi explica.

Mititelu are partea lui de vină, cu multe datorii în diverse părţi.
Dar, încet şi sigur acestea erau plătibile.

ADEVĂRATUL şi singurul distrugător al Universităţii este Piţurcă, ajutat de PROFITORII FOTBALULUI ROMÂNESC: SANDU şi DRAGOMIR.

Dacă ne aducem aminte, acelaşi experiment, trişorul Piţi, a vrut să-l aplice în Ghencea (Jiji l-a „mirosit” şi nu a cedat).
La timpul respectiv se specula că Piţi a cerut acele „garanţii” doar pt. a-l face pe patron să nu mai vorbească la TV despre echipă; dar că niciodată n-ar lua banii sau terenurile puse ca garanţie. (Ce vrăjeală ieftină).

Aproape la indigou, scenariul s-a repetat la Craiova unde MITITELU a muşcat momeala.
Unde sunt declaraţiile lui Piţi că n-ar face rău echipei, că nu are nevoie de banii sau proprietăţile lui Mititelu etc.? APĂ DE PLOAIE !

Mărie, mai gândeşte-te şi nu mai lua în braţe mafia fotbalului românesc.

PS – Urmeaza Steaua (moft puşcăriaşul Dragomir)

raul_eduard (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:40

incredibil. dc e sa fie dreptate atunci sa fie retrogradate si echipele rapid si steaua alaturi de toate echipele care au datorii. sa vedem ce echipe mai joaca in divizia a

duralex (6 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:41

1.dreptatea patronului investitor, ce se crede alfa si omega de la mititelu la becali, de la copos , la borcea, de la iancu, la ninel staicu=nutu, de la bucsaru , la paszcany
2. dreptatea macelarilor de la frf si lpf
3. dreptatea antrenorilor demisi , nnnnnnnn
4. dreptatea lui piturca razbunatorul=terminatorul craiovei intr-o masuras mai mare decit pityfenicul mititelu,, care a incheiat dupa demiterea de la steaua , un contract dolosiv, desi nu mai avea voie sa antreneze in acel campionat o alta echipa de liga intii.daca in instanta l-as apara pe mititelu sunt convins ca as cistiga .piturca e ipocrit, pervers si mercantil. distruge un mit de dragul satanei, a babilor si orgoliului sau.
5. dreptatea craiovei maxima care asista neputincioaca dupa 27 de ani la acest circ macabru, dee neimaginat
6. dreptatea celor neputinciosi in plan local,
7. dreptastea sacalilor, hienelor si rinocerilor in frunte cu sandu, zis nasul, dragomir, zis corleone, a celor implicati in fotbal pt a fura, a minti, a mima fortbalul, competitia, jocul, spectacolul fara sau cu spectatori
8. dreptatea jucatorilor de asi cauta alte echipe, alte meleaguri
9, dreptatea suporterilor care nu pun mina pe bat, bite, pietre sa vina la frf si lpf in sir indian de la bistrita, oradea, timisoara, craiova dsi sa mute casa fotbalului pe stadioane, in tribune, nu la caracal, chiajna, mioveni.
10. dreptatea presei de a scrie, a vorbi si a ingropa in clisee si neuitare performanta craiovei, galerioa timisoarei, neputinata oradei si bistritei.
DREPTATEA CELOR NEDREPTI, NEPUTINCIOSIM, NEMERNICI CARE IAU 15 MII EURO LUNAR DIN FOTBAL CA SA DEA PE GURA SI MECLA, CARE IAU COMISIOANE CA TRECI PE LINGA EL SI EL PE LINGA FOTBAL, DREPTATE PRIN ALEGERI GENERALE LA FRF SI LPF!AMIN!SANDEL ET MITEL!

Mos Mielache (9 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:42

Cum se zice, ca orice sfirsit ascunde simburele unui nou inceput? Mai adevarat ca in cazul Stiintei nici ca se poate. Sa asperam ca Mititelu e primul dintr-o serie de „fosti” pe care fotbalul (cu sprijin institutional, dar ce conteaza 😀 ) ii elimina in lupta pt. SUPRAVIETUIRE. Fotbalul e viu si mai devreme sau mai tirziu se va separa griul de neghina. Vor urma altii: Iancu e si el pe „traseu”! E prilej de bucurie si motiv pt. a fi optimisti. Cum se zice, „unul la mina”!

Kroco (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:42

Doanma Andries aveti dreptate, dar sa nu uitam ca acea gasca ceremonioasa a inchis ochii in doua rinduri cind Stiinta trebuia retrogradata, prima la interventia lui Adrian Paunescu si a doua oara la interventia lui Mitica Dragomir. Anul trecut domnul Duru a facut mare tamtam ca Stiinta nu trebuia sa primeasca licienta. mitikelu a crezut ca poate fenta legea la infinit, dar uita ca fara ajutor de la dusmani lui FRF si LPF a fost exmatriculat din cauza notei 4 la purtare.

5inco (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:45

Maria,

Nu inteleg cum poti sa te pronunti pentru o situatie din Craiova tu nefiind aici.

Faptul ca Mititelu o fi antipatic sau ca nu face lucrurile cum multi si-ar dori sau ca a stricat acum doi ani o super echipa prin ratarea deliberata a cupei UEFA, nu trebuie sa cantareasca in judecarea situatiei clubului U Craiova si a deciziei FRF.

Decizia FRF este o decizie impotriva lui Mititelu, dar care afecteaza cel mai mult clubul U Craiova.

Este ca si cum ai inchide o scoala pentru ca directorul e incapabil.

Atentie mare! pentru ca voi in media nu sunteti echidistanti si sunteti mereu de tabara lui Pitzi si a celorlalti anti-Mititelu, cand pe primul rand ar trebui sa fie clubul, indiferent cu ce patron o fi.

Mircea (12 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:46

„Situaţia asta este ca în filme şi eu am să fiu Rambo, un killer în jungla mea. Voi declanşa jihadul!” Right ! Nu, situatia este ca intr-un roman al lui Kafka, hey desigur Kafka nu este cool ca Rambo, nu-i asa mititelule??

catalin (15 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:50

in loc sa comentezi NEDREPTATEA CARE I SE FACE CRAIOVEI si anume faptul ca o comisie frf prezidata de avocatul personal al ui piturca a obligat craiova sa-i plateasca aceluiasi piturca o suma de bani record pt fotbalul romanesc si chiar european, tu ai tras concluzia ca mititelu e unicul vinovat.
vezi ca esti confuza: intai a fost tinut piti al vostru pe la portile cantonamentului si ABIA APOI au fugit (la instigarea satanei) cei 2 mega-fotbalisti.
mai documenteaza-te si abia apoi lanseaza idei!

moromete (3 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:51

Doamna Maria , Mititelul are el o mare parte din vina….numai ca in cazul asta……vina cea mare nu mai e a lui!!!este a personajului cancerigen…..cum se explica faptul ca cei mai vehementi contestatari ai cancerului din sistem sunt unul dezafilita pt ca a avut tupeul frate cu nesimtirea sa isi caute dreptatea dupa ce i-au fost luat cu japca 2 jucatori si de restul tine si cu dintii nu mai sa nu se duca la formatiile pe care are o ura patimasa de suporter oltean?…….iar al 2-lea mult superior din punct de vedere financiar si care a pierdut titulu in sezonul recent incheiat din cauza arbitrajelor(culemea….ca si in cazul lui mititelu caruia i-au grabit retrogradarea) se zbate in mlastina diviziei B???
pros cum il vede lumea……cu gura mare…..sarac cum e………………ARE MANDRIA AIA OLTENEASCA IN EL DE A NU SE LASA CALCAT IN PICIOARE!!!!in loc sa il contestati pe el…….stiindui deja defectele……..incercati sa vedeti care e cancerul craiovei ….apoi al fotbalului romanesc…………….daca deschideti putin ochii si incercati sa vedeti miza(jucatorii aia de care mititelu tine cu dintii dar pe care i-a sacrificat involuntar ca si consecinta a scandalurilor si a betelor in roate puse, vezi listari la bursa ale fondurilor , terenuri blocate)….o sa vedeti cum sta realitatea fotbalului mioritic care este stat in stat si se conduce dupa principiu cine nu e cu noi e impotriva noastra……nu exista frendly fire……astea sunt 2 reguli de baza in conducerea fotbalului……

gyno (13 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:52

Cu alte cuvinte …in opinia ”luminatei tale minti” unul care a luat amenda pt parcare…sau n-a acordat prioritate de dreapta merita sa i se ia casa…..”..mai devreme sau mai tarziu tot aici se ajungea”… de unde naiba stii tu…ai ghicit in cafeaua de dimineata ? Motivele puerile care le indica FRF sunt valabile pt orice club din toate ligile…, nu e nimic grav in ce a facut Craiova…n-a facut blaturi , n-a platit arbitri , n-a omorat vreun oficial….singurul lucru ”grav” e ca si-a cautat dreptatea in civil…ATENTIE …intr-un proces de munca intre club si un angajat !!! Fapt care e prevazut inclusiv in regulamentele vagi ,ambigue si aberante ale FRF !!! ESTE NUMAI SI NUMAI O EXECUTIE IN STIL MAFIOT URMATA DE O IMPARTIRE A BUNURILOR INTRE MAFIOTI….!!! JUCATORII CRAIOVEI AU FOST SI SUNT UNICA MIZA IN ACEASTA MIZERIE….

UK (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:53

corect, nu a murit fotbalul in Banie, a fost doar o sinucidere a lui Piticot, rapus de propria mistocareala, grandomanie si, practic, prostie.

cris (3 comentarii)  •  20 iulie 2011, 16:55

…SI ACUM … CINE II OMOARA PE MIRCEA SANDU SI VICTOR PITURCA PENTRU ATROCITATILE COMISE….ASTA ESTE INTREBAREA SI MAI ALES CAND !!!!!

Bridges (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:00

Intrebarea zilei : Cine este de vina ? Pot spune ca acum 10 luni Craiova era o echipa frumoasa,entuziasta,umplea stadionul,visa frumos la o cupa europeana…Acestea toate s-au spulberat in ziua in care si-a bagat Satana coada…Dijn acea zi totul s-a prabusit ajungandu-se azi la acest deznodamant….Mititelu a gresit in momentul in care l-a adus pe Piturca…Se poate spune asadar ca Mititelu este de vina ? Se poate.

dan (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:00

Mititelul este sarac, poate si sigur nu il duce prea mult capul, dar a investit niste bani , poate negri poate gri sau albi, in fotbal, tu ai facut asa ceva ? Nu! Daca ai investi in ceva , bijuterii sa zicem si niste prieteni, cu care ai mancat o paine , prajitura etc iti fura bunurile, ce faci? Dupa logica ta trebuie sa taci pt ca erau prietenii tai. Gresit! Te adresezi institutiilor abilitate, iar FRF ce face dezafiliaza Craiova nu fiindca este patronul sarac sau fara facultate, nu pentru ca se adreseaza la DNA. Le e frica?

moromete (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:01

Se putea ca tu,Mariuca o adevarata Cati Teodorescu a presei sportive de rahat,din romanica,sa nu bagi Dinamo,in aceasta ecuatie,totusi,cu multe necunoscute?Si pentru informarea corecta,a celor care au deschis mai tarziu televizoarele,ordinea cronologica este urmatoarea:Intai a fost indepartat Piturca si dupa aceea,au fost declarati liberi Gaman si Barboianu,care ulterior au ajuns la Dinamo…Sigur, daca ar fi fost prin preajma,peietenul tau,giovani becali,art fi dat pe gaura gurii,informatia cum ca, Mariuca era prea ocupata cu alte activitati si de aceea are mici probleme cu memoria.
In rest,mare pacat de Craiova.

manymany (4 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:03

Bla, bla, bla, nu tu argumente juridice, nimic, chiar ne consideri atat de prosti?
Invata sa te documentezi, sa ai cunostiinte juridice, sa stapanesti Ragulamentele si statule fotbalistice, sa stapanesti dreptul constitutional macar si apoi Dna. jurnalista sa scrieti un articol argumentat.
In rest am citit o opinie subiectiva si atat. Avem mari dubii asupra moralitatii autorului!

gab (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:06

Cu tipul asta de patroni care confisca si vor sa se identifice cu tot: club, culori, istorie, succes, investitii, puneri/demiteri de antrenori si jucatori, stadion, gazon etc, cum mai pot unii sa considere ca nu conteaza cine este patronul!? Cum poti sa le acorzi circumstante unor analfabeti care distrug tot ceea ce inseamna bun simt si sport in general? Doar pentru ca au bani sau cel putin asa zic ei. Credem ca se termina pamantul fara ei?

Aceto (4 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:10

Maria, multumim pentru articol. Poate de maine ne vom ingriji mai mult de filon si ne vom respecta mai mult numele. Si nu ne va mai interesa nustiuce reclamatie la DNA sau nustiuce inselaciune in forma continuata. Poate vom sti mai mult sa savuram driblingul unui pusti din Bailesti si sa ne aducem aminte de ce iubim fotbalul si Stiinta. Toate cele bune.

io (50 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:12

Ehei, flacaii mei, daca au inceput sacalii sa-si dea la gioale, inseamna ca sfarsitul e aproape. Daca va inchipuiti ca Nasu’ Sandu si Corleone au adus cinstea in fotbalul romanesc, va inselati. Sunt ultimele lor zbateri, cu juvatul de gat, stati aproape, d-abia cum incepe sa devina frumos.

victor L (165 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:14

Subscriu cu ambele miini si de la ambii capeti ai tastaturii: FRF, LPF sint total nevinovate si deasupra oricarei banuieli. Am uitat sa adaug ca admir lupta presei sportive pe4ntru un climat normal in fotbal. Sa ne traiasca si Jiji.
Jos Mititelu.

Ro5in (78 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:15

Nici n-are rost sa mai argumentez. Ce te poti astepta de la Maria?

mihai (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:27

Maria draga mea ai usurinta in exprimare dar o logica teribil de simplista !!!!

grigo (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:38

BUNA ZIUA,va scriu de la Bruxelles,cu durere in inima pentru mizeriile din FRF,din incapabilitate de ai face ceva lui Mititelu au lovit neica-n Stiinta noastra,dar oare cine-s dragomir,sandu,piturca????,trei saracuti care si-au facut citeva sute de mil euro,din salariile lor ,fireste,dna-ul fireste,,,,stevie wonder.dar ce este vreo problema ca distrusara pe POLI?,ca la deranjat IANCU CU DREPTATEA?,si MITITELU ca ne-au FURATsi cu arbitrii de 4 ani?,de NEA JEAN cu datorii?,ca Dinamo,Rapid etc,,nu au datorii,,,sic,HAI SA FIM SERIOSI,HOPA ataca si pe GIGI BECALI,,acu-i acu,dezgroapa razboinicul luminii securea razboiului??,sau e pui CREVEDIA?,ca este credincios si DUMNEZEU ESTE IUBIRE SI DREPTATE,dar,,,,.STIINTA NU VA MURI NICIODATA,ESTE IN INIMILE NOASTRE PE VECI,CUM A SPUS SI CRISTI MINCULESCU CRAIOVA-I ETERNA.

NU CONTEAZA!! (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:48

PT MINE ASTAZI FOTBALUL ROMANESC A MURIT PENTRU TOTDEAUNA SI JUR CA NU AM SA MAI PRIVESC ACEASTA MIZERIE DE FOTBAL IN VIATA MEA,TIN CU UNIVERSITATEA DE MIC COPIL DE LA 8-9 ANI CAND AM INCEPUT SA VAD MECIURILE,POATE CA NU AM PRINS ACEA MARE ECHIPA DAR AM TINUT FOARTE MULT LA ACEASTA ECHIPA!!!IMI PARE RAU,SPER SA FIE FERICIT SANDU SI DRAGOMIR.PITURCA E UN LAS.GATA AM TERMINAT LIGA1 NUMAI EXISTA PRT MINE.

D(r)acImpielitzat (10 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:49

Mai bine nici ca se poate spune!

Nu ti-am mai citit articolele de cativa ani buni, ma disperai! Acum am citit din greseala finalul la articolul asta si stupoare. nu-mi mai ramane decat sa spun: felicitari!

„Suporterii trebuie să aibă răbdare cu timpul, cum ar spune Preda. Fotbalul oltenesc a existat şi înainte de Mititelu şi va exista şi după. Filonul e puternic, numele e viu. N-a dispărut o echipă, a dispărut doar o variantă a ei deformată şi deturnată din propria istorie.”

Bogdan (17 comentarii)  •  20 iulie 2011, 17:58

Doamne, exista pe lumea asta indivizi intr-atat de redusi mintal ca grigo? Vad ca exista, din pacate… Pentru cei incapabili sa distinga realitatea de convingerile lor batute in cuie – si in cap! – Iancu e cu dreptatea, Mititelu e cinstit si Becali e credincios… Cum poti, nebunule ce esti, sa pui Dumnezeu si Gigi Becali in aceeasi fraza, nenorocitule?? Din moment ce iti lipseste cea mai elementara notiune a valorilor, pe cine crezi ca intereseaza parerea ta? Esti exact din aceeasi rasa cu Mititelu, va credeti importanti cand voi sunteti doar niste nulitati fara nimic in creier!!

catalin (15 comentarii)  •  20 iulie 2011, 18:10

@bogdan
se pare ca esti cam saracut cu duhul si nu te pricepi la ironii sau la subtilitati. partea buna consta in faptul ca a ta va fi Imparatia cerurilor, doar asa scrie in Biblie.
grigo facea MISTO de jiji, de mafiotii din frf, insa unii mai naivi (cum e si cazul tau) au luat-o ad litteram.

motanul incaltat (137 comentarii)  •  20 iulie 2011, 18:31

Daca ar fi sa fac o comparatie cu istoria ,U Craiova a insemnat pt.fotbalul romanesc datorita generatiei care a format Craiova Maxima un fel de Imperiul Roman….dar ca orice,imperiu trebuia sa cada odata…Pacat ca pt.Roma a existat Nero,iar pt.Craiova doar securisti ca Netoiu si Staicu si acest tarano-interlop care a pus capac…Poate va mai renaste vreodata ca pasarea Phoenix sau va disparea pt.totdeauna ca si Cartagina-un singur lucru e pozitiv-am scapat de Mititelu,numai ca e un pret MUUUULT PREA MARE,pt .tot ce a insemnat Craiova in fotbalul romanesc si chiar european in perioada ei de GLORIE.

pd (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 18:32

toti sunt niste mafioti,incepand de la mititelu si terminand cu mircea sandu asta care a uitat ce boala a avut,sa nu uitam ca e cineva sus care ne judeca,,FORTZA STIINTA,,
Toti suntem cu STIINTA pana la moarte

Cornel (110 comentarii)  •  20 iulie 2011, 18:34

Mititelu e un personaj ridicol si ar fi o usurare daca ar disparea din prim-plan dar cit de orb trebuie sa fi ca sa-i crezi pe M.Sandu sau Dragomir preocupati de altceva decit de interesele lor ?! Liga si federatia lor sunt organizatii infractionale sadea, paraziteaza fotbalul si atat ! Asteptam dezafilierea FRF de catre UEFA ( dar acolo, aoleu, e Blatter !!!) O sa ne uitam la fotbal feminin de acum, poate iti gasesti si tu locul, Mario !

billa (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 18:52

imi pare rau dar te inseli….nu e vb de fotbalul oltenesc e vb de UNIVERSITATEA…e mare diferenta!!!!! suporterii stiu despre ce vb!!!!!! probabil ca stiinata a fost dezafiliata pentru ca mititelu e prea prost…de gura si nu numai! din pacate cand a urlat ca il fura arbitrii la pitesti a luat 100 de mii amenda…s-a dovedit ca avea dreptate. Mare parte din ce zice sunt sigur ca are dreptate e o mare mafie in fotbal la noi…pentru ca e romania nimeni nu face nimic.suntem o rasa de incapabili!!!!

Craiova for ever (3 comentarii)  •  20 iulie 2011, 19:19

Eu vreau sa spun un lucru pe care nimeni nu vrea sa il spuna nu il vede sau nu are curajul sa il spuna. Pentru dezastrul Craiovei sunt vinovati si Mititelu si Piturca. Mititelu pentru ca a semnat cu ochii inchisi niste clauze care sunt nerealiste si in neconcordanta cu cota de piata a lui Piturca(daca cota de piata a lui Piturca este de 7 milioane FRF trebuia sa ii plateasca minim 2 acum cand la instalat ). Mititelu e vinovat pentru naivitate iar Piturca pentru lacomie si santaj si amandoi sunt vinovati pentru ca pun orgoliul personal in fata intereselor echipei. Unul vrea sa tina echipa cand e clar ca nu are lichiditati suficiente, iar celalalt tine de cele 7 milioane sfindand bunul simt si realitatea si o lume intreaga ce vrea sa fie orbita de el. Culmea ca FRF tine spatele unui santajist ca PIturca care a spus ca daca nu are Mititelu bani sa ii plateasca mai bine se desfinteaza echipa. Suntem aproape de acest dezastru si unii il aplauda pentru asta pe PIturca. Mai grav este ca sunt oameni care au uitat de Corneliu Andrei Stroie si nu fac un apel la el pentru a se exprima public fara de acest lucru. El si nu Piturca sau Mititelu au creat aceasta echipa si ar fi trebuit sa conduca aceasta echipa de la inceput dar daca Mititelu l-a vrut mai mult pe Piturca istoria il pedepseste punandu-i in fata un arogant mai mare ca el cum este Piturca.Se va face dreptate si va fi de partea celui mai putin lacom si arogant. Sper ca acesta sa fie Mititelu pentru ca asa cu toata nepriceperea lui a bagat totusi mai multi bani decat Piturca in aceasta echipa.SI NU UITATI CA NIMENI NU L-A IMPIEDICAT PE CARTU PE PITURCA SAU GH POPESCU SA IA ECHIPA DE LA STAICU SI N-AU FACUT-O. NICI ACUM CARTU NU FACE NIMIC DAR DA DIN GURA IAR GH POPESCU TACE SI NU FACE NIMIC. NICI EI NU SUNT MAI PUTIN VINOVATI DECAT MITITELU. EU CRRED IN CRAIOVA SI IN FORTA ISTORIEI EI. UN MIT NU SE DISTRUGE PRINTR-O INCERCARE DE DEZAFILIERE. IUBESC DIN SUFLET CRAIOVA SI CRAIOVA NU VA MURI….

ipsilante (35 comentarii)  •  20 iulie 2011, 19:24

Cind omori pe cineva sau ceva, din ura sau dragoste, tot CRIMA se cheama! „mititelu”,imbogatit conjunctural, limitat in educatie, pregatire si intelepciune, a trecut Stiinta si suporterii, timp de vreo sase ani, prin toate felurile de umilinte si scandaluri… Rezultatul? Dezafilierea! Practic DESFIINTAREA! Se striga ca, si-a sacrificat banii familiei! OK! Si? Din orgoliu imbecil si prostie manageriala, acelasi „mititelu” a distrus TOT! Si banii si Stiinta! Acum, de vina sint toti, mai putin el! Ca Mitica-Corleone si Nasu’ Sandu, mafioti devotati fotbalului, si-au agonosit averile URIASE, de lefegii modesti, trudind din greu, asa e!? Problema este ca, pina acum acesti BOSI l-au „cocolosit” pe escroccul de „mititelu”, iar acum li s-a pus pata si-l linsaza lovind MORTAL in STIINTA! Se pare ca FOTBALUL DE GASCA, atit la nivel FRF cit si Liga, are Regulamente si Instructiuni clare, valabile pentru PROSTIME si…LEGI NESCRISE dar FERME, stiute si aplicate MORTALE, NUMAI de BOSI! Cam asa se „vede” fotbalul romanesc contemporan! Pacat de o mare LEGENDA! Odata cu Stiinta, fotbalul ADEVARAT, a mai murit putin…P.S. Bravo MARIA! Scrii frumos, adevarat si inteligent!

Lola (20 comentarii)  •  20 iulie 2011, 19:47

‘U’ are vreo 10 ani de istorie adevarata, restul cam slabut. Echipa aia a lor ar fi putut sa faca legea prin Europa cativa ani, asa cum a facut-o Steaua. Doar ca Lucescu cel puriu a stricat un mare viitor. In rest, cand aud de salariile lui Barboianu si Gaman, Beldeanu si Negrila se dau cu capul de pereti ce noroc au fraierii de azi.

Fan_STIINTA (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 19:52

Pacat de suporterii acestei echipe

Un Iobag (4 comentarii)  •  20 iulie 2011, 20:41

Bine, bine, toate ca toate, fiecare avem dreptul la opinii si la exprimarea lor.
Dar iata ce nu inteleg eu: PE CE MOTIV A FOST DEZAFILIAT CLUBUL UNIVERSITATEA CRAIOVA???

Maria Andries, poate ma luminezi si pe mine referitor la baza acestei decizii. Si te rog, nu face referinta la interpretari subiective. O decizie ce afecteaza un membru, orice membru, trebuie argumentata. Din clipa in care argumentul rational devine o chestiune de opinie parasim tarimul dreptului, fie el natural, pozitiv, ori cum il mai vrei, si intram in domeniul abuzului.

In final, am o intrebare. Daca presedintele unei comisii ce ia o decizie executorie, cred si definitiva, este avocatul personal al uneia dintre cele doua parti interpelate de catre comisie, oare ce trebuie facut? Ori cum se numeste o astfel de situatie? Oare este legala? Oare conflictul de interes nu e o notiune morala si legala in Romania? Oare cel ce se poate considera victima unei astfel de aberatii nu are dreptul de a se plinge la o alta instanta?

suporter (1 comentarii)  •  20 iulie 2011, 21:02

oameni buni.nu mai conteaza ai cui suporteri suntem. maine orice echipa poate fii in locul craiovei si al timisoarei.
propun ca la meciu cu argentina sa ne exprimam impotriva lui mitica si sandu. sa mergem dupa ei…sa le transmitem ca ne-am saturat
sa-i huiduim tot meciul

tudor_theo (6 comentarii)  •  20 iulie 2011, 21:03

sunt clujean, cu ambele echipe…. Mititelu ne-a hartuit mult cu istoria aceea din `74 si in ultimii 6-8 ani a facut ceva „manareli” pentru Steaua. Asta nu ma impiedica sa spun ca este unul dintre putinii care au luptat impotriva sistemului mafiot de la federatie si liga. Astfel a impiedicat-o pe Craiova de la a castiga titluri cumparate, ca cel al nostru, al Cfr-ului, din 2008. Si oricum nu ar fi avut bani, Mititelu. Pacat de Craiova, dar sper sa ramana in cinstea surghiunitului si sa renasca ca pasarea Phoenix, intr-un fotbal mai curat. Asa sa dea Domnul!

spinoza (7 comentarii)  •  20 iulie 2011, 21:35

Auziti! Intreb si io, ca cetateanul turmentat: Da’ pe Mircea Sandu cine-l dezafiliaza de Mitica Dragomir si viceversa, apoi pe primul de FRF si pe al doilea de LPF? Sa fie „aia cu gluga si coasa”? Nu-i pacat de Craiova si de suporterii ei sa planga? Pentru ce sa sufere fanii? De ce tocmai „Stiinta”? Dezafiliati-l pe Mititelu de „Stiinta” si de Craiova. Este cea mai buna solutie. Oricum magraoanu asta „n-are nicio vina”. Asa s-a nascut!

oneata (3 comentarii)  •  20 iulie 2011, 21:42

Craiova a fost dezafiliata TEMPORAR.
Pana pleac Mititelu, apoi clar o sa se revina asupra deciziei.
Cu o alta organizare Craiova o sa revina in cativa ani.
Ce tot o trageti atat cu moartea acestei echipe?

sundance kid (78 comentarii)  •  20 iulie 2011, 21:46

Asa e Maria imi plac editorialele pragmatice, realiste caci trebuie sa scriem si asa in cazuri de forta majora. FELICITARI !

sundance kid (78 comentarii)  •  20 iulie 2011, 21:52

@ moromete : Noi suntem zmekeri de Bucale nu au ce sa ne faca !!! Capisci ? Si daca nu Capisci ce daca !!

sundance kid (78 comentarii)  •  20 iulie 2011, 21:55

@ motan : Care IMPERIU ROMAN ba ??????? Ai ceva la bila ? Auzi la ala IMPERIU ROMAN !!! Poate mai degraba DACIA 1310 !! IMPERIUL ROMAN !!

Gogu Pintenogu (3 comentarii)  •  20 iulie 2011, 22:01

Fato, nu vreu sa fiu misogin dar nu-mi dai de ales. Probabil ca talentul tau era mult mai bine pus in valoare la activităţi domestice decît la fotbal.
Din comentariul prezentat reiese ca Mititelu reprezintă principala cauză a dzafilierii. DE CE? Că nu s-a aliniat MAFIEI din fotbal (pe care matale o scuzi)? Că a băgat ca prostu 20 mil euro în fotbal? Că a promovat tineri la echipă ? Cunoşti un singur caz de implicare a lui Mititelu în măgăriile din fotbal? Atunci de eşti atît de convinsă că Mititelu este cauza dezafilierii? Poate nu ţi-a şi dumitale de o şaorma acolo… DE CE ESTE MITITELU PRINCIALUL VINOVAT?

flocirica (2 comentarii)  •  20 iulie 2011, 22:04

imi pare sincer rau de olteni, de echipa lor…dar mititelu a lasat tot timpul impresia si dupa vorba si dupa port ca este de fapt doar un bagabont sef de gasca si prost si tampit…

Comentează