Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

17 echipe şi o fantomă

Unirea Urziceni se pregăteşte să bîntuie Steaua

Într-un fotbal curat şi viu, Unirea Urziceni trebuia retrasă din campionat. Şi înscrisă eventual în campionatul lui Moş Crăciun. Dar Liga 1 funcţionează după reguli care permit menţinerea artificială în viaţă a unei […]

vineri, 10 septembrie 2010, 6:02

Unirea Urziceni se pregăteşte să bîntuie Steaua

Într-un fotbal curat şi viu, Unirea Urziceni trebuia retrasă din campionat. Şi înscrisă eventual în campionatul lui Moş Crăciun. Dar Liga 1 funcţionează după reguli care permit menţinerea artificială în viaţă a unei forme de fotbal fără inimă, fără creier, fără lot.

Porţile clubului ialomiţean nu s-au închis strict din motive de business. Patronul Bucşaru mai are de vîndut nişte jucători şi de reglat nişte datorii. În caz de retragere, ar fi trebuit să scadă din preţ şi să înapoieze banii din drepturile TV.

Unirea nu e prima, nici ultima echipă în ruină. Se mai întîmplă. Fiorentina, Napoli, Leeds United, Portsmouth au retrogradat din cauza datoriilor. Nu falimentul e condamnabil, nici decizia lui Bucşaru de a trata fotbalul ca pe o afacere oarecare, mai puţin demnă de salvare decît altele. Faptul grav e păstrarea unei umbre în competiţie. O umbră spăşită, care nu mai are în comun decît numele cu echipa care aduna opt puncte în grupele Ligii Campionilor.

Nici nu mai putem vorbi despre o echipă, ci despre o ipocrizie strigătoare la cer. O convenţie jenantă, în urma căreia ne-am ales cu un campionat de 17 echipe şi o fantomă. Unirea va alinia de bine, de rău unsprezece jucători în meciul cu Steaua. Unsprezece oameni care evoluează pentru prima dată în această formulă. Nu se ştie cine-i plăteşte şi pentru cît timp. Se ştie doar că vin, în majoritate, de la clubul din Ghencea.

Aberaţia aceasta, în litera regulamentului şi în spiritul carnavalului din Liga 1, are binecuvîntarea complice a LPF şi FRF. Parodia de echipă pe care a întocmit-o Bucşaru nu poate genera decît o parodie de fotbal. Trei puncte la masa verde ar fi reprezentat o soluţie cinstită. Trei puncte smulse unui adversar care neoficial a încetat să existe reprezintă o pomană dubioasă.

Dubioasă, nu garantată! E drept că meciul cu Steaua reprezintă o provocare pentru ochi. Mai ales pentru ochii exersaţi în detectarea blaturilor, a aranjamentelor şi a cotelor la pauză. Dar Unirea nici măcar nu trebuie să se dea la o parte. De vreme ce nimeni nu s-a împiedicat vreodată de o umbră. Sigur, poţi să pierzi un meci şi de unul singur. Bunică ştie de ce.

Comentarii (60)Adaugă comentariu

morbo (3 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 18:26

mai bine asa decat sa dispara. imediat va aduntati ca hoitarii la capataiul muribundului. macar voi sa aveti respect pentru o echipa care a realizat atatea, daca bucsaru nu are. poate urziceniul o sa-si revina candva, ceea ce e mai greu de facut daca se desfiinteaza. in tarile civilizate ale fotbalului echipele nu se desfiinteaza. ajung jos de tot, dar termina campionatele, chiar daca pe locuri retrogradabile. nu o sa putem construi nimic solid aici daca vrem sa distrugem complet, cica pentru onoare,cica din respect pentru ce a fost odata, ceea ce abia se taraste. lasati-o sa supravietuiasca asa, macar asta inseamna o sansa in plus sa-si revina candva. in plus, niste oameni tin si au tinut cu echipa asta. moartea unei echipe e totusi cea mai mare tradare pentru niste suporteri.

Alex (12 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 18:29

Din pacate este inca un articol slab.
Solutia pe care a ales-o Domnul Bucsaru este foarte usor de inteles, a preferat sa nu piarda niste bani si sa tina echipa dar la un alt nivel, acum ar fi chair tare ca Unirea sa se si salveze de la retrogradare.
Dar problema cea mare este ca de obicei SISTEMUL.
Treziti-va si nu va mai mirati atat, ati uitat oare?
Traim in ROMANIA!!!

CLUJEANUL DIN ATLANTA (86 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 18:56

Ce bine imi pare ca am emigrat si am lasat in urma toata ****** aia. Bravo Maria ,poate ii scrii un email marelui Mitica despre asta.

vlad (4 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 19:02

Frumoasa intentia, dar complet fantasmagorica. Ce justificare ar putea avea LPF sau FRF sa retrogradeze pe Unirea??? Ce tribunal din lumea asta le-ar da dreptate??? Unirea este departe, foarte foarte departe de faliment, este poate exact opusul, una dintre echipele cu cel mai mare profit din fotbal…. nu numai anul trecut, dar si asta dupa transferurile facute. Toate echipele enumerate mai sus au avut probleme cu datoriile, mai ales la stat (pentru ca cele din privat nu se iau in considerare ca motiv de retrogradare – Real Madrid are credite de 500 milioane de euro luate), sau cum ai spus de-a dreptul au falimentat. Nu e cazul Urziceniului… e o chestie pur si simpla de vointa a patronului de a distruge. Nu poate sa fie oprit! Daca citai macar un paragraf dintr-un regulament, roman sau din vest care ar fi putut permite o retrogradare…

a (1 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 19:03

fantomele vor fi singure impotriva tuturor:D

morbo (3 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 19:24

si ma gandesc oare cum ar fi ca proprietarii lui liverpool, intr-o situatie destul de proasta si ei, ca sa-si salveze afecerile din america, sa ia aproape toate incasarile echipei, 200 mil.euro, sa zicem, sa vanda dupa aia majoritatea jucatorilor si alte active, deci alte incasari, din nou pentru ei, hai, sa si plateasca niste datorii la banci din banii astia si dupa aia sa lase echipa sa se descurce cu,de exemplu, vreo 5 milioane. de acolo sa cheltuie liverpool banii care-i trebuie.
ce-ar zice nea mitica? banii americanilor, nu? candva au cumparat capitalul si acum au bagat in buzunar toate veniturile normale ale clubului, nelasand mai nimic pt cheltuieli. ba, mai mult, au si lichidat active, venituri suplimentare. dar banii lor, nu? ca dreptul de proprietate e drept de proprietate si faci ce vrei cu firma ta (hahaha, ar fi revolutie in anglia…sau un nou razboi cu iancheii) insa echipa si-ar reveni incet-incet (sau mai repede, ca-i liverpool, brand serios)daca nu s-ar desfiinta, o parte din incasarile tranferate de americani repetandu-se anul urmator(tv, bilete etc.). si daca proprietarii nu si-ar baga iar mainile. la un nivel mult mai jos, asa poate sa o duca si bucsaru cu unirea. nu-i convenea sa vanda clubul, ca ar fi incasat mai putini bani decat vroia, poate ceva de genul activului net, nu al activului brut, ca acum.a scos din firma veniturile, a lichidat active, cheltuieli abia daca mai are cu echipa, dar la anu’ mai vin niste venituri. din televiziune, poate mai gaseste vreun jucator talentat pe nu stiu unde…dar frumos ar fi din partea lui sa vanda cuiva echipa la anu’.
deci inca o data. nu mortii unirii urziceni!

alin (11 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 19:24

ceea ce e bizar , e ca nicio casa de pariuri nu a scos meciul din program….

Mihai (2 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 19:41

Frumos articol dar sa sti ca gresesti Maria si asta pt ca ai omis 2 lucruri f simple. 1 Unirea nu e o umbra ci doar o echipa care a devenit o echipa mica si care se pare ca va fi formata din tineri de perspectiva..pentru ca patronul nu isi mai permite. Si acum sincer…pe cine intereseaza de unirea ? inima cui vibreaza pentru unirea ? cine varsa o lacrima pentru unirea ? ce a fost unirea ? A fost doar un vis creat din nimic..o pasare phoenix creata din nimic o echipa competitiva chiar si la nivelul UCL creata din jucatori pe care probabil si pandurii s-ar vi gandit de 2 ori inainte de ai transfera..tot respectul pentru pandurii a fost doar un exemplu. o echipa formata din niste diamante neslefuite care acum s-au finisat si pot luat titlul Steaua. 2 La unirea nu va juca nici-un jucator de la steaua in meciu direct cu echipa din Ghencea. Cam atat ar fi de precizat. Numai bine!

Eu (6 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 19:41

@Vlad: Simplu, ai auzit de Fiorentina? Stii de ce a ajuns in liga a 4-a italiana? Exact din acest motiv, datorii, neputinta de a plati jucatorii, sa faca deplasarile etc. La Real este alta problema, ei au datorii, dar au linie de credit asigurata, bugetul este facut si nu vor avea probleme sa acopere salariile, deplasarile etc. E cu totul si cu totul altceva. Daca ar fi fost o tara normala, unde se poate face sport, Unirea era in campionatul judetean acum, trebuie sa recunoastem. Pacat ca a ajuns cineva sa-si bata joc de echipa asta… Daca nu era in stare, de ce nu a vandut clubul cu tot cu jucatorii in iarna sau in vara?

Mihai (2 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 19:51

Daca ar fi sa tragem o linie la finalul ultimilor 5 ani si de altfel cei mai gloriosi din istoria acestei echipe si sa o definim.. Cuvantul cel mai potrivit care ar definii Unirea Urziceni la apogeul ei ar fi…..RECORD pentru ca asta a fost Unirea un record…o echipa formata nu doar din niste anonimi..dar acei jucatori erau considerati terminati atunci cand au ajuns la unirea. Un RECORD pentru ca a asta a fost din moment ce ea o echipa fara suporteri si de randera aplaudata In templu fotbalului cand juca… acolo chipurile pe teren propriu. Un record pentru ca a fost o echipa respectata de toti si nici cei mai inversunati adversari nu i-au putut contesta performantele. de ce ? pentru ca a fost o echipa curata. iar performantele realizate sau facut cu sume f mici platite pe niste jucatori alesi dupa sudoarea rezultata in urma testelor fizice..si nu doar pe fler nume si grad de rudenie.

Ghandalf (147 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 20:17

Singurul lucru cu care sunt de acord la acest articol este ca e mare pacat de stricarea unei echipe care ne-a adus 8 puncte din UCL .
In rest… urma scapa turma : ce-ai vrea ? Sa interzicem transferurile intre echipele din liga I ? Sa retrogradam o echipa fiindca a dat mai multi jucatori intr-un loc si a luat altii (in conditii avantajoase financiar ) ? Totusi, echipele astea NU sunt subventionate de stat si se conduc asa ca niste simple afaceri din care investitorii au dreptul ( ce nesimtiti, nu-i asa ?) sa mai si scoata profit !
In ceeace priveste „parodia”, ramane de vazut daca echipa asta va fi o umbra sau daca va produce surprize prin liga lui Mitica 🙂 .
RED-BLUE WOLF… DIXIT

Tudor (32 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 20:32

@Eu, ai dreptate, lucrurile sunt foarte simple in campionatele in care se joaca fotbal, insa cu precadere in germaniaq si franta regulile sunt foarte stricte…la fiecare inceput de sezon cluburile isi prezinta cu acte situatia financiara, in caz de nereguli existand o serie larga de sanctiuni…
a se vedea chiar anul asta rc strasbourg retrogradata in liga a IV a franceza, liga cu statut de fotbal amator

liviu (2 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 22:41

dar fc arges cand a fost retrogradata, a fost corect oare? nu i-a luat nimeni apararea echipei din pitesti. ati tabarat toti asupra ei. si? care sunt rezultatele? nici macar n-a inceput procesul lui penescu. e clar tot o inscenare marca basescu. pentru ca fraierul ala de penescu n-a vrut sa-i sponsorizeze botoasei de elena campania electorala. de ce ati uitat toti subit? sau de ce bucsaru nu e cercetat de dna pt mismasurile pe care le face? stiti cate infractiuni a facut rahatul asta prin intermediul interlopilor din ialomita? ati fost si voi curiosi sa cercetati? cu ce e mai prejos ca penescu?

nelutzu (1 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 22:42

Daca trebuie retras cineva….trebuiesti retrasa dumneata, duduie, din activitate…pai ce conteaza ca vand 1 jucator,2 sau 10 ???? ….tot clubul ala a ramas! Singura provocare pentru ochi ar fi vreo doua palete peste gura unora care bine fac ca isi dau cu parerea ca e liber….dar nu in halul in care o faci dumneata.Mi-am pierdut 5 minute din viata citindu-ti prostiile si mai 2 scriind acest mesaj…ca sa-ti dai seama daca mai era cazul ca nu toti inghitim rahaturi ca astea…Sorry miss you really suck.!

matei (1 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 22:47

iti zic eu. raspunsul e simplu. fc arges n-a cotizat la frf si lpf. a incercat sa se lupte cu sistemul si a pierdut categoric. pai hotzii de la medias, care au ramas in locul lor cat crezi ca au cotizat la frf prin taticul blaturilor de la bistritat, ioan horoba? vreo 700.000 de euro. dar ce sa stie ziaristii sa verifice. pt ei conteaza doar steaua, dinamo, rapid. atat. restul e tacere.

Marian Nicolescu (1 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 23:07

ANUNŢ

Ca locuitor al micului oraş ialomiţean,

cu amar în suflet şi lacrimi în ochi anunţ durerosul:

ADIO, UNIREA URZICENI!
de Marian Nicolescu

Azi, Paradisu-i prăvălit pe la chindie,
Doar ce şi-a pus batista pe ţambal!
Noi, fanii, toţi, trăim umila tragedie:
Moare Unirea-fost miracol în fotbal.

Adio, voi, eroi cu chip de îngeri
Pe culmi de glorii, alb-albastre,
Deşi plecaţi pe văi de plângeri
Aveţi un loc în inimile noastre.

A fost un vis, poveşti nemuritoare,
Dacă gândim, vom spune şi socoate:
Cu trudă şi credinţă,forţă şi valoare
Întotdeauna, spui: fireşte că se poate!

Azi ,măreţia-n lume, e un periplu rar
Şi, orice temerar poate să-ajungă sus,
Dar, poţi să cazi, că sus, e temporar!
Cam asta-i, tot ce am avut de spus.

Dani (37 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 23:08

17 echipe si o fantoma? E prea plina de diplomatie aceasta afirmatie. Mai corect era spus „13 echipe si 5 sateliti”. Si inca o eroare la finalul articolului: Steaua s-a impiedicat de… Bunica, iar Dinamo s-a impiedicat de…ma rog, aia asa sint ei, impiedicati 😉
Si totusi…daca exista vointa, Unirea poate sa ramina bine-mersi in prima liga, si chiar poate da lovitura cu Steaua, deoarece la ora actuala Steaua nu este o echipa ci o adunatura. Va conta foarte mult cit se apasa pe butoane. Prietenii ciobanului stiu de ce.

cutzu (8 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 23:40

vad oii care au mancat prea multa iarba de bucurie
sa va stea in gat!
asta nu e competitie bai berbecilor cu sparing partner…
traiasca uefa, protectoarea blaturilor din intreaga europa!

cutzu (8 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 23:45

dorim tuturor oilor vizionare placuta!

meciul shtana de stepa-sthana va atinge un rating care va demonstra cati tzarani de la bloc
au abces la antena uno (hal de bataie de joc, in loc sa transmita pe rapid…)

l337_owner (23 comentarii)  •  10 septembrie 2010, 23:57

Sunt un microbist mai tanar, ca sa zic asa, si as dori sa-mi explice si mie cineva despre ce e vorba cu acest caz Bunica de care tot aud vorbindu-se mai nou.

bercea mondial (5 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 0:18

salutari din catalunia, soare 30 grade caldura, o regiune unde echipa fanion este o religie…ce urate mi se par rahaturile astea din tara de aici…

DD (45 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 0:24

Unirea va alinia de bine de rau, unsprezece jucatori in toate meciurile viitoare care vin, nu numai cu Steaua ! Nu stiu de ce se insista pe Steaua ! Tot aia o sa joace si cu cfr si cu Craiova, Dinamo etc….!

Cfr cati jucatori are imprumutati la alte echipe ? Dar Dinamo ? Ce atat tam-tam ?

De ce sa se desfiinteze o echipa care ne-a facut cinste in Europa ?

edis (26 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 0:40

Foarte frumos articol felicitari!

Pacat ca putini sunt cei care il inteleg.
Oricum parca e un facut Rapid e furata constant direct sau indirect 3 p cu bricheta 3 pct cu uite viza nu e viza..anu asta 2p cu Unirea pardon Steaua 2..stiu stiu Rapid a incercat in toata existentza sa sa strice apele mafiei din fotbalul romanesc…oricum nimic nu-i intamplator

eu personal dar si in numele Rapidului iti multumesc pt acest articol desi are legatura doar indirect

gica contra (56 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 0:44

1.Marioara,jucatorii trimisi de la steaua la urziceni nu au drept de joc in meciul direct.
2.Intr-o presa normala, un articol se scrie dupa o prealabila minima documentare.
3.intr-o tara normala,ironiile ieftine se taxeaza.
din pacate,sintem in romania.

Maccarone (2 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 1:33

Într-un fotbal curat… Ho-ho!

booba_viola (15 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 4:17

Un adevar ai grait: trebuie sa dea inapoi drepturile TV.

uzu (3 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 6:46

@Ghandalf
„ce-ai vrea”. desteptule. de exemplu eu as vrea sa existe o forma de cenzura care sa opreasca inculti ca tine sa posteze comentarii imbecile.
„ce-ai vrea”
vorba lui CLUJEANUL DIN ATLANTA, bine naibii c-am plecat si nu trebuie sa traiescu cu astia ca tine …
bine Maria. „ce-ai vrea” ? sa fie si la noi ca in Germania ?
ei si tu acuma …

Bunicâ (3 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 7:21

Pazea, ca m-am transferat azi noapte la Unirea si am drept de joc cu Steaua !
Ah, uite un SMS de la Gigi, cica daca sunt „baiat cuminte”, ma ia cu el in pelerinaj la Muntele Athos.
Mi-ar place, zau asa, dar parca tot mai fain este sa-i dau un gol Stelei !
Maftei arde si el de nerabdare sa mi-o ia inainte, asa ca va trebui sa ma concentrez serios.
Hopa, uite un mesaj de la Liga, cica transferul meu nu este inregistrat oficial si deci in consecinta nu am inca drept de joc.
E clar, Steaua e deja campioana … daca nici EU – care i-am suflat deja un titlu – nu o pot opri din marsul ei triumfal spre Champions League.
In concluzie, mi-am schimbat optiunea si mi-am trimis CV-ul in Ghencea : Hai Steaua United !

@l337_owner (87 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 9:27

30 nov 2007
Goria Buzau (Stelutza) – Steaua Bucuresti
min 90
Steaua conduce cu 1-0
lovitura libera pt Gloria
executa Romica.. BUNICĂ!
şut sub transversala. gol fabulos
rezultat final
1-1

vasile (2 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 11:35

Sunt curios ce va mai scrie Maria dacă Unirea bate Steaua.

J (2 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 13:30

Problema pe care unii nu vreti si altii nu puteti s-o intelegeti:

O echipa de mijloc, care NU e in lupta directa cu Steaua si mai are de jucat atat cu Steaua cat si cu Urziceni poate opta pentru 3 puncte „sigure” cu Urziceni in schimbul cedarii a 3 puncte cu Steaua, atata timp cat Steaua „controleaza lucrurile” la Urziceni. Problema nu e doar meciul direct, problema meciului direct e cea mai mica. Asa se folosesc „satelitii” ca masa de manevra si de aceea ei nu sunt acceptati in aceeasi liga cu echipa intai.

galateanul (2 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 13:33

cand RAPIDUL a transferat in masa de la BRASOV nu s-a vazut!?!? cand RAPIDUL a furat titlu cu Mircea Lucescu pe banca tehnica cum a fost (Ionitoaia stie)????!!!! mereu scrieti numai ce vreti!!! nu a existat echipa curata in Romania niciodata pana cand a aparut UNIREA URZICENI….aceasta echipa trebuia sa apara intr-un oras mare si nu in raionul „Urziceni”!!!!

noway (9 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 14:24

in romania e posibil orice. toate se aranjeaza politic, inclusiv fotbalul. mai ales cand e condus de comunisti cu vechi state ca militica si sandu.
cine-i unirea? a existat vreodata?

adrian C (4 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 15:54

Daca este sa vorbim despre fantome,fotbalul nu este decat un alt exemplu.Fantome avem si in guvern,fantome avem si in parlament iar lista poate continua.Insasi Romania este o fantoma.Milioane de oameni au disparut in cautarea unui trai decent,exact ca niste fantome,cei care au ramas traiesc cu putin,fantomatic.Totul se petrece in clar-obscurul cotidian,situatie in care unii prospera iar altii mor de foame.

Tritza Fanitza (2 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 16:52

Eu zic sa vorbim despre orice dar numai despre dezastrul de la nationala nu! Traiasca Lucestii Junior si Senior! Cu ajutorul lor vom vedea si Europenele tot la televizor, linistiti, fara emotii… Face bine la inima sa stai linistit acasa, in fotoliu, sa te uiti la Ghana / USA… sau Slovacia / Macedonia…

Aura (5 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 18:05

Fotbal? Nu… iluzie….Curatenia, normalitatea sunt lucruri mult prea greu de suportat intr-o societate ca a noastra. Ele se bazeaza pe adevar. Si, de obicei, acesta doare. Asa ca ne multumim cu umbre, luminile le-am pierdut pe drum, una cate una, de 20 de ani incoace.

Ric (1 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 18:43

Felicitari Federatiei Române de Footbal !
Pai dupa cele 2 rezultate bune ale nationalei (cel mai bun Junior LUCESCU !)
Ce ne facem dragi Români cu asa oameni puternici …
doar in decizii ????? traiasca mafia si televizorul care ne va oferi ale nationale de footbal mult mai capabile.

Joe (1 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 22:26

Care fantoma domnisoara ? Vazusi cum fantoma batu Steaua ? Ce echipe din Liga 1 vor mai invinge Steaua ? Putine, poate….Fantoma e mai vie decat toate celelalte 17…

fingers (3 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 22:35

astept scuzele (daca ai bun simt ) fata de cei pe care iai jignit in articol

Dani (37 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 22:38

Fantoma aia a Urziceniului chiar a bintuit adunatura de valori a Stelei…Buhuhuuu!

RedCard (10 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 23:08

As vrea Fantoma campioana!!! :)))
Bravo, Fantoma Urziceni!
Bravo, „U” Cluj-Napoca! (da, sunt dinamovist)

RaDu (4 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 23:13

Te-ai inselat amarnic Maria!Unirea a demonstrat bun simt si baietii trebuiesc felicitati.Data viitoare poate esti mai imspirata.

Tritza Fanitza (2 comentarii)  •  11 septembrie 2010, 23:16

Unirea / Steaua? Cine e fantoma? 1 _ 0

morbo (3 comentarii)  •  12 septembrie 2010, 2:12

hmm, poate urziceniu o sa termine si campionatu asta mai sus de steaua

boris (58 comentarii)  •  12 septembrie 2010, 8:19

fii linistita, domnisoara! la iarna, unirea se retrage din campionat si steaua isi ia punctele inapoi. chiar ma mir cum de n-ati priceput cum devine chestia.

Nea Caisa (70 comentarii)  •  12 septembrie 2010, 8:56

Iata, Maria, ca ti-a fost titlul aurit – sau blestemat, dupa caz: Unirea a bintuit Steaua. Si citeva ginduri: dupa toate intimplarile din ultima vreme, jucatorilor Unirii nu le-a mai ramas decit onoarea: au jucat cu onoare pentru onoare. Jocul tinerilor stelisti, temporar ialomiteni, arata ca fotbalul nostru dispune inca de material, dar duce lipsa de croitori buni. Nu in sensul ca acestia ar fi niste mari jucatori pititi prin Baragan, ci tineri care, condusi si antrenati cu competenta, rabdare si pasiune, pot deveni jucatori remarcabili.

lucian (1 comentarii)  •  12 septembrie 2010, 10:30

Cum e doamna Andries?Cum e cu Unirea?Asteptam cu interes urmatorul articol 🙂

cipy7 (2 comentarii)  •  12 septembrie 2010, 10:48

Astept scuze de la toti cei care au spus ca meciul Unirea-Steaua va fi blat, de la toti cei care s-au anteprountat, de la toti jurnalisti si analisti sportivi care striga: „blat” si pun paie pe foc intr-un campionat si asa sufocat de suspiciuni.

Vlad (2 comentarii)  •  12 septembrie 2010, 12:25

Maria draga, ai cam dat-o in bara…

Tristar (4 comentarii)  •  12 septembrie 2010, 12:33

Nu pot crede, Marie, ca nu intelegi un lucru simplu: CA MITICA BUCSARU NU MAI ARE BANI SA TINA SALARIILE SI ECHIPA LA UN NIVEL INALT, FIIND MANCAT DE DATORII! Si pentru ca datoriile le are la Gigi Becali, isi plateste datoriile dand jucatorii Stelei. O fi moral, n-o fi, omul n-are alta solutie. Ce Dracu’ e asa greu de priceput?!? Eu, unul, chiar m-am mirat cum de au rezistat financiar atata timp, cei de la Unirea Urziceni!

Comentează