Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

„Cazul Bănel”

Noul antrenor al Stelei caută mijlocaşi multilateral dezvoltaţi

Nicoliţă este tipul de jucător specializat, în sensul şcolii germane de fotbal. Stăpîneşte foarte bine o bucăţică de joc. Unii sar la cap din careu, alţii centrează, alţii dau pase, Bănel […]

marți, 7 septembrie 2010, 7:51

Noul antrenor al Stelei caută mijlocaşi multilateral dezvoltaţi

Nicoliţă este tipul de jucător specializat, în sensul şcolii germane de fotbal. Stăpîneşte foarte bine o bucăţică de joc. Unii sar la cap din careu, alţii centrează, alţii dau pase, Bănel aleargă pe banda dreaptă. Asta ştie să facă. Orice discuţie despre calităţile lui ca fotbalist se opreşte aici. Dacă sprintul lui lateral este util echipei sau nu, decide antrenorul.

Piţurcă i-a dat banderola de căpitan, Ilie Dumitrescu i-a retras-o. Asta nu înseamnă că valoarea lui Bănel a oscilat furibund sau că mijlocaşul Stelei a avut o cădere zdravănă de formă. Doar că plămînii lui umflaţi de efort precum cimpoaiele nu se încadrează în tiparul de echipă al noului tehnician. Cum arată acest tipar şi cît va cuprinde din preaplinul de aer proaspăt din Ghencea urmează să aflăm etapele viitoare.

Despre profilul lui Bănel se ştie aproape totul, după cinci ani de evoluţii în tricoul Stelei. Sau ar trebuie să se ştie. De vreme ce unii antrenori, patroni sau suporteri încă se declară dezamăgiţi de mijlocaşul maratonist. După apariţia de 12 minute în amicalul cu Turcia, s-a creat un „caz Bănel”. După huiduielile din meciul cu Timişoara, s-a creat un „caz Bănel”. După huiduielile cu Grasshoppers, la fel. Poate pentru că erorile lui Nicoliţă sînt uşor de identificat. Sare în ochi de cîte ori încetineşte sau evadează galopant din plutonul invizibil. E ca pulsul.

Nu e mijlocaşul polivalent, cu aptitudini ofensiv-defensive. Nu ia ochii cu o pasă înflorită, cu vreo scăriţă spectaculoasă, cu vreo fentă de Liga Campionilor, după ce-a plimbat crampoanele pe teren tot meciul. Este un jucător de mare valoare? Depinde cu cine-l compari. Cu fotbaliştii pe specific românesc, specializaţi în general şi generalişti în special? Atunci da, e un jucător de mare valoare. O piesă stabilă şi cu utilitate precisă în mecanismul echipei. Dacă-l compari cu mijlocaşi tehnici şi vitezişti, cu Pedro sau cu Xavi, talentul lui Nicoliţă devine cenuşiu şi unidimensional.

Nu e un fotbalist complet. Are limitele lui, pe teren. Nu-şi merită nici laudele nemăsurate, nici criticile la scenă deschisă. Merită judecat în interiorul acestor limite. Dar un lucru e sigur: a meritat banderola de căpitan la Steaua. Pentru loialitate, disciplină, decenţă şi alte calităţi pe care nu le deprinzi la antrenamente.

Probabil vor mai apărea alte „cazuri Bănel”, pînă i se lămureşte situaţia. Probabil va mai fi pălmuit şi pupat zgomotos, metaforic vorbind, pînă i se va găsi un nou loc în sacul cu jucării. Dar, indiferent de antrenor, indiferent de obiective, oricît de mulţi creativi ar avea în echipă Steaua, va avea nevoie şi de unii ca Bănel. De unii care să alerge.

Comentarii (49)Adaugă comentariu

Bizzy (3 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 20:09

slab

mittic (14 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 20:20

Frumos, mi-a placut ! Banel merita un articol pentru a-l incuraja

alinst (24 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 20:46

corect.merita banderola,poate Stancu o merita mai mult,dar Dodel in nici un caz

nea_nelu (14 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 21:00

Slab pe *****. Bun articolul, mi-a placut!Felicitari

subzero (2 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 21:07

da, alearga mult asta e o (1) calitate, nu are plasament in teren.. mereu antrenorii striga la el sa il aseze unde trebuie, este emotiv si speriat de adversar.. mereu combina in stanga, dreapta, spate.. niciodata in fata, nu are tehnica necesara sa scoata un adversar din joc in duelurile 1 la 1(fiind speriat nici nu prea incearca) si nici nu intelege faza avand o inteligenta sub medie. suteaza mediocru cu dreptul si aproape deloc cu stangul. toate centrarile si dribringurile sunt exersate facandu le mecanic fara o viziune. pasele sale sunt telefonate, usor intuit de adversar. sta cu capul in pamant mereu pt ca nu are tehnica necesara sa aiba mingea in vederea periferica.plamanii se duc cu timpul asta stie toata lumea, jucatorii compensand prin experienta si tehnica. este un fundas bunicel si atat.

subzero (2 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 21:13

am uitat sa zic.. nici fundas bunicel nu este pt ca le comite cand iti e lumea mai draga, intrarile prin alunecare facandu le in adversar, nu la minge.

Steaua1986forever (2 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 21:34

Ai dreptate Maria. L-am criticat pe Banel de nenumarate ori pentru lipsa de tehnica. I se pot reprosa multe lui Banel…insa un lucru este clar: nu l-am vazut niciodata sa „ia jocul la misto”. De fiecare data a fost un exemplu de daruire. Faptul ca mai mult nu poate si ca deja este plafonat….este alta discutie. Si da, si eu sunt de parerea lui Ilie Dumitrescu: Steaua de azi nu mai are nevoie de Banel, ar fi f.bine pentru el sa isi gaseasca echipa. Aici ajungem la alta discutie: cine va da bani pe el?

Stefanita (16 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 22:09

BRAVO
BUN ARTICOL
ADEVARAT
CAPUL SUS BANELE! VA VENI VREMEA CAND TE VOM REGRETA!

gica contra (56 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 22:25

subtire.

BUN ARTICOLUL, MARIA (13 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:01

Un articol bun !

Bravo.

As adauga 2 lucruri:

1) Banel Nicolita este un mijlocas polivalent ( jucand mijlocas stanga/dreapta ) si un jucator polivalent. In afara de portar cred ca apare pe orice post in timpul unui meci.

2) La Steaua ar trebui sa joace fundas dreapta ( singurul post gol la Steaua ). Astfel ar juca toti:

Tatarusanu

Nicolita-Galamaz-Abrudan-Latovlevici

Szekely-Apostol-Angelov-Tanase

Stancu

Bilasco

!!!

DD (45 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:03

Banel a suferit cand a aflat ca iubita face chat, Banela suferit dupa autogolul pe Bernabeu, Banel a suferit cand l-au huiduit suporterii, Banel a suferit cand a fost schimbat, Banel tot timpul are scuze ! E un fotbalist slab, de o echipa de la locul 10 in plus ! Clar ! E zero ca fotbalist, nus tie sa centreze, sa suteze sau sa dribleze ! Daruire ? Ok sa se face ambasador UNICEF ! Banel nu a fost niciodata vreun mare fotbalist ! Sper sa plece o data de la Steaua, ca astept de prin 2006 !

PS: Bane a avut 3 meciuri mari la Steaua…..Returul cu Betis din Spania, turul cu Galatasary de la Istambul….si un meci cu F.C. Arges acum vreo 2-3 sezoane ! Atat !

tavi (6 comentarii)  •  7 septembrie 2010, 23:10

revine ungurul,banel va fi capitan pe banca…

jos_cenzura (45 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 1:38

eu sustin ca banel are si simtul portii, care e foarte important. inzaghi ce calitati are pana la urma? si nu e unul dintre cei mai mari fotbalisti care au jucat vreodata?

Ciprian (1 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 1:57

Maria, inainte sa citesc articolul te vedeam din start o pro Banel..asa doar de dragul unui articol..fiind convins ca nu ai habar de fotbal cum multe sau majoritatea femeilor nu au…insa am ramas placut surprins, ai perfecta dreptate in tot ceea ce ai spus..acum ramane la aprecierea fiecaruia sa puna toate astea in balanta si sa isi faca o parere, sunt foarte curios cat de mult implicata in fotbal esti..poate imi dai un add la adresa mea de mess sa imi raspunzi..multumesc anticipat!

mariuss72 (15 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 2:46

Slabi sinteti voi, si la spirit, si la cap. E un articol foarte bun, ca dealtfel toate articolele Mariei, doar ca multi nu au calitatile necesare pentru a reliza asta…ca si Banel, sinteti limitati. Vorbind de Banel, asta e adevarul, omul e limitat ca fotbalist, dar are caracter si suflet…limitati sint majoritatea fotbalistilor romani, caracterele le poti numara pe degete.

r.gabi (35 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 2:57

Comentariul este realist si la obiect.Banel este un truditor si nimic mai mult,care poate ajuta o echipa,dar de cele mai multe ori truda sa cinstita si chiar patimasa, se „deruleaza”in gol.
Motivele sunt multe ,dar importante cred eu ca sunt
„gandirea precara” si lipsa de „cultura fotbalistica”.
Banel a pornit de foarte jos si tocmai de aceea devenirea sa poate fi considerata o culme maxima si cred eu,ca tocmai din acest motiv merita tot respectul.
Cred ca viitorul sau nu poate fi legat de o echipa tehnica,ci de una alcatuita din jucatori aidoma lui,o echipa disciplinata tactic,formata in majoritate din acelasi gen de truditori.
Ii doresc tot binele pe care il merita cu prisosinta,macar si numai prin prisma atitudinii sale fata de munca

dorin (1 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 5:47

Este adevarat ca nu are prea multa tehnica dar este singurul jucator care ” ara terenul ” in timpul unui meci si deci isi merita salariul. Nu v-om mai vedea un altul cu atata modestie si bun simt ( cand vorbesti despre un fotbalist, te gandesti direct la o persoana cu fite, figuri, talente etc , dar nu si in cazul lui Banel ). Dar, din pacate asa este de cand lumea, persoanele cu suflet mare si bun sunt puse la zid si se arunca cu noroi si pietre in ele.

Pele (21 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 7:55

Piturca l-a bagat pe Banel in echipa si il lasa pe Kapetanos pe bara. Ce antrenor e asta? Cand n-are jucatori ca Hagi, o fura cu 3-0 de la niste desculti, mai mult nu stie.

tudorica (16 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 8:58

Capul sus Banel. Un vechi proverb romanesc spune „Nu mor caii cand vor cainii!”. Nu prea cred in chestiile astea cu neintegrarea in cadrul unui alt stil de joc impus de un alt antrenor. La fotbal e simplu, stii sa joci sau esti varza, ai valoare sau esti praf. Iar Banel a demonstrat de o mie de ori ca e fotbalist valoros. Si unul de mare calitate umana cu mult bun simt. Iar Ilie Dumitrescu daca nu-l mai foloseste inseamna ca pot fi si alte chestii la mijloc. Ce antrenor n-ar avea nevoie de un jucator care ara terenul neincetat? Mi-aduc aminte, cu voia domniilor voastre de un jucator cu alura similara. Sami Lee de la Liverpool. Alerga non-stop, fara plamani ziceai ca este. In semifinala cu Dinamo, el a facut tot mijlocul lui Liverpool. Daca nu mai este dorit la Steaua, ar fi o idee buna sa plece la o echipa la care sa fie apreciat.
Batand Europa in lung si-n lat n-am putut sa nu observ conationali de-ai nostri purtand tricouri avand pe spate „Nicolita”. Chiar sa nu-si dea nimeni seama ca Banel este un brand de marketing?

utaaradan (34 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 9:55

oare cine-i impresar ?

Titi (43 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 9:57

@ Ce cazul Banel,cum poti sa ti in echipa un jucator care fuge si deposedeaza pe banda dreapta si cand sa centreze,cand coechipierii sunt demarcati in careu O DA IN PLOPI.Pai nu a muncit degeaba? La fel si coechipierii care erau demarcati in careu?.Cand realizarile pozitive sunt 1% din economia jocului,,echivalent cu realizarile unui „indolent si lenes”,de ce sa mai ti un astfel de jucator? Asa din „nostalgia ” unor realizari intamplatoare?

@DD (13 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 10:18

Banel nu a facut doar 3 meciuri bune !

Fara a ti le spune pe toate iti dau repede mai multe din cap:
-Steaua-Galata
-Galata-Steaua
-Betis-Steaua
-Rapid-Steaua
-Gaz Metan-Steaua
-Motherwell-Steaua
-Dinamo Kiev-Steaua

Si ce observi ? E decisiv !

Datorita lui Steaua nu s-a oprit in optimi cand a jucat SEMIFINALA UEFA ! Tot el a adus LIGA CAMPIONILOR in Romania in anul cand a eliminat Galatasaray. Pai ce sanse i-ar fi dat cineva Stelei sa faca acest lucru ? La ce jucatori avea Galata …

Bravo Banele ! Mare om, mare caracter.

eleven (1 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 10:23

De ce trebuie facut un „caz” din asta? E un jucator ca toti ceilalti dar care, in viziunea actualului antrenor, nu se mai incadreaza in jocul echipei. Atata tot. Daca discutam asa, putem vorbi la infinit si de Rica Neaga si de Nicolae Dica si de multi altii. Ca orice jucator ajuns la nivelul sau (Liga 1), Banel stie fotbal, face fata efortului cu brio, respecta indicatiile tactice, incearca sa-si ascunda/mascheze deficientele din jocul individual. Aaa, ca nu dribleaza ca Lutu, ca nu suteaza ca Hagi sau ca nu da cu capul ca Dudu e o alta problema. Daca-i luam pe rand, la nivelul de azi toti au defecte. Pana una-alta, daca ar fi sa-i intrebati pe adversarii directi, cred ca nu gasiti vreunul care sa spuna ca s-a simtit linistit stiind ca pe partea sa e Nicolita. Stilul lui bataios si capacitatea de efort il fac un om util in orice echipa de Liga 1 de la noi. Pentru alte campionate, cupe europene, echipa nationala discutia e alta.

Calin (15 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 11:08

Banel e genul de jucatorul sufletist, dar fara gandire. Reactioneaza impulsului de moment. Deposedeaza, fuge ca apucatul si o da inapoi la adversar, fiindca undeva in creierul lui ala mic, ii aude pe toti antrenorii din cariera lui strigand „da-i drumu’ repede”. Un foarte mare procent din pasele sau centrarile sale sunt gresite, devenind chiar periculoase pt propria echipa.
Nu este nici un „caz” si in nici un caz, un „decisiv”. Poate ca intr-un alt campionat, un antrenor profesionist, i-ar fi canalizat apucaturile spre un joc in favoarea echipe. Asa, este doar un gafeur mediocru, care alearga nebuneste, intr-o liga mediocra.

gogu (3 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 11:35

AM MAI SPUS-O SI CU ALTE OCAZII: BANEL SI-A GRASIT CARIERA! TREBUIA SA SE FACA MARATONIST, PENTRU CA ORICUM CU MINGEA NU LE ARE ! CU FAULTURILE SI SIMULARILE E PROFESOR !

Jenei Imre (2 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 13:13

Banel e sufletist , a facut cateva meciuri memorabile la Steaua , asta e clar… „Jardel” nu prea le are cu technica , stim cu totii cum dribleaza , cum centreaza … El are o SINGURA MARE CALITATE : ALEARGA DE RUPE PAMANTUL , dar de cele mai multe ori o face fara rost… In sfarsit , un antrenor care isi da seama ca Banel nu mai corespunde nivelului la care se afla Steaua . Pentru daruirea sa exemplara Banel merita TOT RESPECTUL ! FORZZA STEAUA !!!

zubizareta (1 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 13:49

Felicitari pt. articol. O „radiografie” lucida a jucatorului Nicolita.
P.S.: La multi cu numele sfant al Maicii Domnului!

Calin (15 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 14:15

Deci pana acum avem asa:

– Banel e sufletist
– Banel alearga
– Banel munceste (degeaba)
– Banel se daruieste
– Banel nu le are cu mingea

Concluzie: Probabil este popa sau vreun atlet (oricum stam prost aici). Sau poate este bugetar…De se zice ca-i fotbalist ?
PS – cum pot zice unii, despre el, ca-i „polivalent” sau comparabil cu Inzaghi ? C’mon !

mariusgsl (1 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 14:17

Daca Banel ar avea mereu un om caruia sa-i dea mingea pe care a muncit-o(el poate sa invete sa dea mingea acelui om), nu ar mai gresi atat de vizibil. Nu trebuie decat putina munca in plus cu el, pentru ca acum Steaua are ceva atacanti .
Si ar avea loc in echipa daca ar fi mai blond. …el sau Ilie Dumitrescu. Ar trebui sa-si aduca aminte ca era si el la fel de muncitor. Nu-l depasea decat Lacatus la asta.

deco (26 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 15:28

Banel merita sa joace la Steaua mereu, dar nu poate juca titular inaintea lui Radut. pustiul e criminal de bun.

panaite (2 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 16:40

banel intradevar nu este un maradona,mesii sai hagi dar este un jucator de fotbal care isi da sufletul pe teren.ar trebui respectat de fanii stelei ca face parte din familia lor.tratamentul la care este supus banel este in opinia mea unul josnic,fanii stelei ar trebui sa fie alaturi de el pt ca trece printro perioada mai grea si nu cred ca huiduielile unor asa zisi fani care nu au pus in viata lor piciorul pe o minge sau a anumitor ziaristi care nu fac altceva decat sa scrie numai tampenii de spre unul sau altul ar ajuta un om in speta noastra banel sa treaca peste perioda mai grea in care se afla acum.as vrea pt banel sa isi gaseasca o alta echipa ca sa scape de mizeriile care i se intimpla acum

coco (2 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 17:40

A existat o echipa de salahori, cu Radoi sau Paraschiv, dupa chipul si asemanarea lui Olaroiu si pe placul lui MM Stoica, in care Banel se incadra. Echipa aia s-a spart, au venit alti antrenori si in sfarsit unul cu „oua” suficient de tari incat sa spuna raspicat: Banel se potriveste cu ce vreau eu sa joace echipa asta ca pumnul pe ochi. Asta e, nici Steaua n-a inceput si nu se termina cu Banel, nici lumea n-a inceput si nu se termina cu Steaua pentru Banel. Va prinde probabil un contract afara si fiecare isi va vedea de drumul lui.

stresu (10 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 18:01

despre cazul „razvan” cand ne expui vastele tale cunostinte ?

Peñarol (78 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 18:29

Prefer un Banel in echipa mea decat un „print”(Ad. Cristea) care doarme pe teren(chiar daca-mi marcheaza 3 goluri pe meci)! Da-ti-i inapoi banderola!

Kendo (13 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 19:22

Banel a gresit sportul. Punct. Ca sa parafrazez un alt comentator, prefer un lenes care da 3 goluri pe meci decit un salahor care alearga nonstop. Pentru ca fotbalul se joaca pe goluri, nu pe kilometri alergati…

Apoi, vad ca altii s-au apucat sa adune meciurile bune ale lui Banel. In momentul in care se intampla asta, e clar ca omul are MAJORITATEA

Kendo (13 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 19:24

(cum spuneam…) are MAJORITATEA meciurilor proaste. Nu vad pe nimeni sa-i planga de mila lui Baciu, desi tin minte ca a facut un meci excelent cu Arsenal si nu a comentat niciodata ca sta pe banca sau e trimis la echipa a 2-a.

tardelli (15 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 19:50

Cand Banel dadea 2 goluri lui Betis in Spania cum era?Cand a dat golul campionatului din acea foarfeca incredibila cum a fost?
Problema e cu Ilie Dumitrescu.El vrea sa demoleze tot ce a creat Piturca.Pentru a nu i se spune in caz de succese ca echipa a fost creata de Piturca.
Ilie nu e decat un dandy de Ferentari care folosese cuvinte gen „fortuit„` si altele pt a epata.
Cultura lui generala e jalnica….

dogaru (17 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 20:24

Deac sau Nicolita,tot aia e…numai cine nu vrea sa vada,ma poate contrazice.

dogaru (17 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 20:28

cum?daca nu joaca capitanul intr-un meci,nimeni nu are voie sa poarte banderola?nu inteleg.
pai daca e asa,de ce Radoi a purtat banderola in lipsa lui Chivu?va rog un raspuns…

Lucian (16 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 21:01

Szekely si cu Radut au sapte clase peste Banel ! Banel nu a avut niciodata fata de Steaua, acum ce sa mai faca Ilie cu el avand doi jucatori tineri si valorosi pe postul sau !?

sorinuss (1 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 22:38

Lasa ca atunci cand am pierdut la Dinamo cu 1-2 si implicit si campionatul. Banel …. Si in multe alte ocazii. A venit vremea Banele, viteza.. Multumim , dar nu mersi

@@DD (45 comentarii)  •  8 septembrie 2010, 23:49

Unu la mana…..in meciul cu dinamo Kiev Dica a fost jucatorul meciului…..ai uitat de Dica, du-te Dica…..

In meciul cu Motherwell, deabia-deabia s-a miscat toata echipa !

In meciul cu Gaz Metan , Banel a reusit un sut de senzatie si atat, in rest a fost zero barat ! Asta nu te face fotbalist !

Rapid – Steaua sfert uefa, s-a terminat 1-1…cu golul lui Banel ! Si atat ! A dat un gol, in rest ce a jucat ? Mai ti minte ?

Betis – Steaua am spus ca e unul din cele trei meciuri mari ale lui Banel !

Galata – Steaua la fel, am spus deja ca e si asta unul din cele trei meciuri mari jucate de Banel !

Steaua – Galata, a fosy un meci in care Banel ne-a imbolnavit pe toti cu centrarile lui in primul adversar si cu suturile sale vrute spre poarta, dar ajunsa mingea in aut de tusa !

De cand te uiti la fotbal ? Mai ai ceva meciuri „mari” ale lui Banel ? Despre ce vorbesti ? Banel e un jucator de fotbal, nu fotbalist…..impus in echipa de Gigi Becali ! Zero centrari, zero suturi, zero dribling ! Deci, care fotbal il joaca Banel ?

GRASUU (1 comentarii)  •  9 septembrie 2010, 8:20

RESPECT BANELE!!DU-TE LA O RIVALA A STELEI!!POATE ASA O SA-SI DEA SEAMA CE AU PIERDUT!!!

redF (1 comentarii)  •  9 septembrie 2010, 9:15

eu cred ca astfel de jucatori specializti pot fi pusi in valoare doar de niste atrenori priceputi. nu este si cazul lui Ilie Dumitrescu insa!

Craiovean (11 comentarii)  •  9 septembrie 2010, 10:12

Dragilor, despartirile trebuie sa fie decente. A murit regele, traiasca regele. Asta e soarta tuturor, dar in amintirea momentelor petrecute impreuna, ar trebui sa se desparta cu strangeri de mana. e o vorba la romanasi : „sa lasi loc de buna ziua”

Eu (6 comentarii)  •  9 septembrie 2010, 10:51

Bravo, bine scris – totul depinde de antrenor, ce vrea, ce are la dispozitie etc, dar va fi nevoie de astfel de jucatori-muncitori cu plusuri si minusuri.
Insa antrenorii trebuie sa stie si cum sa se poarte cu astfel de jucatori, e clar ca Banel a jucat in functie de antrenor pana acum si asa va fi pana va iesi la pensie. Banel a avut perioade foarte bune, cand si centra nu doar alerga, si perioade in care alerga degeaba, orice ar fi facut tot prost iesea…
Bafta Banele, numai bine si lasa lumea sa vorbeasca, intotdeauna vor fi nemultumiti…

Vasilica (6 comentarii)  •  9 septembrie 2010, 11:19

Banel nu este agreat de catre ILIE, datorita pigmentului si formei capului mult asemanatoare. Nu pot aparea doi cu aceleasi caracteristici fiziologice la aceasi mare echipa precum Steaua. Nu da bine pe ecran.

gabijojo (1 comentarii)  •  9 septembrie 2010, 13:36

mie personal nu mi-a placut nicioadata banel; nu stie cu mingea, nu gandeste fazele si nu are tehnica; el stie doar un lucru: fuge mult dar de multe ori fara minge. Si legat de banderola de capitan: nu are personalitatea necesara, sincer nu vad inca unul care sa aiba o coloana vertebrala dintre jucatorii stelei.

marius (1 comentarii)  •  9 septembrie 2010, 18:22

cred ca se incerca cu Banel, acreditarea unu nou tip de fotbalist: atletul-maratonist fara cap, e drept ca reusea sa care mingea 40 de m spre poarta adversa si in rest mai nimic, reusea sa te exaspereze cu executiile din preajma careului, despre centrari ce sa zic, una nu era ca lumea

Comentează