Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

În pielea „frustraţilor”

Şefii CFR-ului au schimbat tonul predicilor despre arbitraj

Arbitrajul din Supercupă a fost „corect, cu mici greşeli de ambele părţi”, în descrierea lui Iuliu Mureşan. Arbitrajul de la meciul cu Craiova (penalty neacordat pentru olteni, în minutul 57, la 0-0) […]

sâmbătă, 14 august 2010, 6:37

Şefii CFR-ului au schimbat tonul predicilor despre arbitraj

Arbitrajul din Supercupă a fost „corect, cu mici greşeli de ambele părţi”, în descrierea lui Iuliu Mureşan.
Arbitrajul de la meciul cu Craiova (penalty neacordat pentru olteni, în minutul 57, la 0-0) a fost comentat în felul următor: „Nu cred că fost penalty, nu comentez arbitrajul”.

Domnul Mureşan n-a comentat nici arbitrajul de la meciul cu Victoria Brăneşti (penalty neacordat pentru nou-promovată, în minutul 40, la 0-0). Arbitrajul de la meciul cu Astra a fost „execrabil” (ploieştenii au fost iertaţi de un „roşu”, în minutul 20, şi de un penalty, în minutul 30).

Şefii de la CFR consideră că s-a comis „viciere de rezultat”. „Voi face memoriu pentru prima dată în viaţa mea!”. Ironia sorţii de preşedinte de club! Domnul Mureşan a rîs cînd Urziceniul a depus memoriu după Supercupă: „Numai cei care pierd acuză!”. Dar important e cum ajung să piardă, nu-i aşa? Şi încă mai important e cum se ajunge la victorie, nu victoria în sine! Asta, dacă e s-o dăm pe etică şi morală în sport!

Dacă e s-o dăm pe polemici postjoc, s-ar spune că şefii CFR-ului experimentează propriile afirmaţii. „Dacă MM se mai uită la meci, o să zică că a fost un arbitraj bun!”, îşi încuraja domnul Paszkany adversarul. Poate că aşa ar trebui să procedeze şi conducerea ardelenilor, înainte de a ţopăi pe testele fizice ale lui Crăciunescu jr..

„I-am învăţat pe jucători să nu fie plîngăcioşi. Noi nu încurajăm cerşetoria!”, a adăugat acelaşi domn finanţator. Un memoriu nu înseamnă, desigur, „cerşetorie”. O reclamaţie nu înseamnă, desigur, o reacţie „plîngăcioasă”.
Ceea ce spune MM, susţinea Iuliu Mureşan, sînt „poveşti de frustrat, fără să-l jignesc”. La fel, ceea ce au spus antrenorii şi şefii de cluburi care au avut de pierdut din cauza arbitrilor, în meciurile cu CFR. „Domnul Stoica şi alţii trebuie să înveţe să şi piardă! Noi avem mentalitate şi spirit de învingător!”.

Acum şefii din Gruia trăiesc propria lor „poveste de frustraţi”. Cum e să fii în pielea acuzatorului? Halucinaţii, roşu în faţa ochilor, fugă de idei, noradrenalină la max? Vor avea stare să vadă meciul cu Astra o dată, de două ori, de nşpe ori, cine ştie de cîte ori, pînă cînd arbitrajul li se va părea cît de cît acceptabil?

Judecîndu-i după vorbe, s-ar zice că şefii clujeni nu se pricep la arbitraj şi observă numai greşelile comise împotriva echipei lor. Sau se pricep la arbitraj, dar au vrut să bruieze senzaţia că, din campionatul românesc, numai Clujul are parte de arbitraje ca-n Champions League. Nu de alta, dar celelalte echipe ar fi devenit invidioase. Şi s-ar fi strîns prea multă presiune.

Arbitrii greşesc. Arbitrajul românesc are probleme mari. Şefii CFR-ul ar fi trebuit să păstreze linia decentă „no comments”. Ori să ceară, din postura forte, de lideri ai campionatului, reforme drastice la CCA. Nu aduce a mentalitate de învingător să dai petrecere cu lăutari cînd capra dramatică a vecinului sucombă în chinuri. Nu dă bine să te comporţi ca şi cum propria ta capră e în afara oricărui pericol. Dacă e o epidemie de porcină?

Comentarii (102)Adaugă comentariu

bogdy (2 comentarii)  •  15 august 2010, 3:55

oooooopsss am uitat ceva LA MULTI ANI!

Albusibiu (31 comentarii)  •  15 august 2010, 4:05

Arbitrii au gresit in meciul CFR-Astra (in ambele sensuri, nu doar pt CFR!). Cine a vazut meciul poate spune greseli si contra Astrei. Cine nu, ia doar ceea ce gaseste prin rezumate. Arbitrii gresesc. Ok. De-acord cu asta. Dar atunci de ce de fiecare data cand se greseste (CICA!) anti-CFR se face proces de intentie? Pana la urma cred ca e cazul sa va puneti intrebarea cine e mai ipocrit aici: Iuliu Muresan (Nu si Paszkany!) fiindca isi contrazice declaratiile sau voi, presa si prietenii sai din fotbal, care vedeti masinatiuni doar cand e (CICA!) contra CFR-ului. De ce spun mereu „CICA”:
1. Acel raport de 7-1 al greselilor de arbitraj a fost demult demonstrat de noi ca fiind fals. Numarul greselilor contra si pro CFR a fost sensibil apropiat, iar voi, cei din presa, nu v-ati obosit niciodata sa vedeti si asta.
2. Arbitraj partinitor CFR-Urziceni? Hai serios! Ce-a fost acolo atat de grav de poate fi numit „viciere de rezultat”?!?
3. Univ. Craiova-CFR. Huzu a spus ca la ambele faze NU A FOST PENALTY. De ce atunci cand Huzu spune ca e penalty contra CFR el este primul citat iar acum a fost dat deoparte?
4. Faza din meciul cu Branesti: s-a spus de atatea ori ca se cuvenea lovitura libera din afara careului, nici vorba de 11 m. Asadar, pana aici, care sunt greselile Pro CFR in acest sezon!??!
5. De ce nu s-a vorbit absolut deloc de 2 faze aparent minore din meciul de la Timisoara? Un offside fluierat aiurea la Deac (la o faza la care a si bagat mingea in poarta) si unul si mai aiurea (cu pasa de la adversar) la Gabi Muresan, ambele in prima repriza, cand meciul nu era absolut deloc rezolvat. Ei bine, aceste erori nici macar nu au fost amintite…E normal? Vi se pare echitabil? Iata insa ca facand scandal (PENIBIL, e drept) Muresan v-a facut sa luati in serios ce s-a intamplat vineri. Altfel, nu sunt sigur ca s-ar fi scris macar un singur rand despre astea. Se pare ca voi, presa, doar la scandal reactionati. Asta spune totul despre ce fel de media sunteti…

Felicitari, domnisoara Andries. Tocmai ati dovedit ca sunteti vrednica de maestrul Ioanitoaia!

Dani (3 comentarii)  •  15 august 2010, 5:45

Imi place articolul. Trebuie insa sa corectezi ceva in a 2-a propozitie din ultimul paragraf (alineat) al articolului: CFR-ul… spuneai tu, dar corect e CFR-ului.
O zi buna!

cfr1978 (1 comentarii)  •  15 august 2010, 7:15

Preşedintele Iuliu Mureşan trebuia să se abţină în a comenta arbitrajul. Aici a greşit, nu era momentul. Vina e a echipei că a ratat foarte mult şi nu a fost în stare să o bage în poartă de mai multe ori. Şi la Timişoara a fost penalty la Edimar, autor fiind creatura Alexa, dar atunci măcar s-a abţinut de la observaţii pt că am jucat rău. Răutatea gazetei e evidentă că se tot fac referiri la pentalty-urile cu Craiova şi Brăneşti care nu au fost. Puţin mai multă obiectivitate nr-ar strica. Nu trebuie să comentăm arbitrajele ci să vedem ce nu merge, Piccolo şi Cadu au scăzut ca joc, dar şi Rada şi Alcantara ar merita o şansă. La mulţi ani! Hai CFR!!

alin (11 comentarii)  •  15 august 2010, 7:25

dl. Muresan e de o nesimtire inimaginabila!!!!Numai pe Craiova i-au „facut” de vreo doua ori cu arbitrii( campionat+cupa )…..si are tupeul sa faca scandal .Parca vad ca acum urmeaza vreo 7 meciuri in care domnul Muresan nu comenteaza arbitrajul, in schimb o sa aiba de comentat ceilalti….

zorro (3 comentarii)  •  15 august 2010, 8:01

Scriind azi, trebuie sa incep cu un calduros LA MULTI ANI !
Dar, in loc de cadou, vad ca trebuie sa te avertizez, ca ai devenit si tu atinsa de acest virus CFRMANIA ! – virus ce a afectat grav presa mioritica de sport ( in sensul plaiurilor unde pasteau urmasele Mioritei sub comanda lui Bucur, iar azi scriu altii, pana mai deunazi sub comanda urmasului lui Bucur – primul afectat de virus). In meciurile in care Voi apreciati ca CFR a fost favorizata, nu-mi amintesc de nicio faza comparabila cu ce s-a intamplat la acest meci CFR vs Astra, la care progenitura celui plin de venin ce arbitra in lumina indicatiilor de partid, si care dupa ce s-a lins pe degete de mierea de la praz, si de la alti trandafiri, ar mai dori ca azi, sa ne-amintim doar ca a arbitrat si o finala de CL, nu si alte finale cum ar fi Cupa Romaniei (Dinamo- Steaua de ex) si sa-l dorim in fruntea arbitrajului mioritic, sau sa apreciem ca nepartinitoare sentintele vomitate la televizor(alt efect al virusului), mai nou la ora 16 ! Asta, asa, ca prinde bine la publicul sovin, sa dam cu pietre cat ne tine…limba sau condeiul in echipa „ungurilor”(?!?!)
Asadar, pentru ca exista antidot, nu pot decat sa-ti doresc: Insanatosire grabnica !

coss (1 comentarii)  •  15 august 2010, 8:23

f bine punctat, felicitari!

Michelle (1 comentarii)  •  15 august 2010, 8:32

La Multi ani Maria! Si continua sa uimesti prin corectitudine si acuratete.

un OM (1 comentarii)  •  15 august 2010, 8:47

Articol scris la obiect. Felicitari!
Ar trebui trimis prin fax pe adresa clubului cu mentiunea:pt. d-nul Muresan!…..poate asa o sa-si vada si ”lungul nasului”?!
LMA Maria !

sebby (4 comentarii)  •  15 august 2010, 8:47

cfr este echipa departamentala a pd-ului ,probabil ca pazskani a uitat sa faca cotizatia si i s-a adus aminte . sunt din timisoara si pana in urma cu trei ani uram pe dinamo dar cfr este o hoata mai mare .sa le fie rusine

stresu (67 comentarii)  •  15 august 2010, 9:19

Buna Prinţesă,

Astăzi sărbatorim Sf. MARIA MARE.

Numele tău este MARIA ANDRIEŞ.

Dacă simplificăm, ca la matematică, Maria cu Maria, rezultă, ANDRIS eşti mare.

Acest articol este unul care respectă milimetric adevărul.

Îţi mulsumesc Mărie pt. acest articol minunat din toate punctele de vedere, inclusiv literar.

LA MULŢI ANI, MĂRIE !

stresu (67 comentarii)  •  15 august 2010, 9:22

Cu scuzele de rigoare, revin cu o întrebare:

Dai şi tu o bere ?

vescu (3 comentarii)  •  15 august 2010, 9:35

Ati pus punctul pe „i” doamna Andries… Super editorial !!!… echipa ungurilor s-a c-am invatat sa le bage arbitrii mingea in poarta, sau, daca nu se poate, macar sa o puna pe punctul cu var, ca de acolo, Dumnezeu cu mila…..

vescu (3 comentarii)  •  15 august 2010, 9:36

Am uitat… mea culpa … LA MULTI ANI cu ocazia Sfintei Maria !!! dna Andries

razvanux (1 comentarii)  •  15 august 2010, 9:37

@justin – vezi ca nu ploua cu injuraturi la adresa Mariei din partea fanilor Clujeni…!? Poate asa faceti voi din bucale (sau de unde ii fi tu) cand cineva va critica echipele.

Intr-adevar, ar trebui umblat un pic la CFR la joc… sunt cam debusolati iar atacul scartzaie.
Sunt de parere ca trebuia sa-i batem fara drept de apel, nu sa ne plangem ca am fost furati (desi greselile crase de arbitraj ca cele ale lui Teo au darul sa te infurie).

vic (2 comentarii)  •  15 august 2010, 9:40

aaaa da si nu stiu la cine te referi prin „Frustrati ” dar eu cred ca acest termen se apropie mai mult de tine :)) . in tara nu se face performanta in nimic . in fotbal nu se face ca nu lasati voi sa se faca 😀 … asta e adevaru … am vazut si articolul ala de rahat cu L’equipe si ala dupa meciul steaua-cfr … esti stelista din copilarie banuiesc nu? ca ultimu cioban din muntii romaniei … ma intreb si eu … in tara asta oamenii mor de foame , nu au locuri de munca , nu se face performanta in nimic, nici in arta nici in sport … dar tu? cum a ajuns o parasuta ca tine sa faca editoriale pt un ziar atat de important in romania ?

forza cfr (1 comentarii)  •  15 august 2010, 9:43

iexista o mare deosebire !
frustratii acuzau arbitrajul fara vreo baza reala.
cu urziceni si cu craiova n-au fost erori reale de arbitraj. mm si mititelu aveau discursu pregatit dinainte.

dimi (13 comentarii)  •  15 august 2010, 9:44

Asa este draga Anotak tocmai asta nu vede Dr.Muresan echipa este expirata au luat atatea goluri in primele etape.Apoi e si o echipa de cotonogari,vesnic nervosi pe deciziile arbitrilor sau chiar pe deposedarile adversarului ia-si numi aici pe Cadu,Culio,Muresan si Deac care sunt deja in vizorul arbitrilor.Si ce-i mai trist ca au doar doi romani in echipa.Ori cu asta se mandreste Ardealul lui Muresan? .Acest individ ar trebui exclus din fotbal cu adevarat !

Traiam (6 comentarii)  •  15 august 2010, 10:32

La mulţi ani MARIA! Felicitări ! Bine punctat, la obiect şi … la subiect!

redsef (17 comentarii)  •  15 august 2010, 11:06

Alex, las-o balta, esti mai mult decat penibil sa spui ca nu au fost penaltyuri pentru Craiova si Branesti impotriva CFR-ului!!! Ori nu ai nici cea mai marunta idee despre fotbal, ori te-ai uitat la alte „reluari”! Faza de la Craiova – CFR a fost mai mult decat clara fara nici o reluare, penalty si rosu lui Claro – ultim aparator! Cum puteti avea unii tupeul sa invocati meciuri in care „CFR a fost furata ca in codru”, cand asta s-a intamplat ultima oara acum trei ani, la acel meci cu Steaua!? De atunci pana si Tudor a schimbat tabara, a trecut cu arme si bagaje de partea clujenilor (vezi penaltyul clar neacordat lui Dinamo in semifinala Cupei si cel neacordat Craiovei in prima etapa)…
CFR e protejata de arbitri in mii de feluri – Gabi Muresan trebuia eliminat pana acum fara discutie in doua meciuri din trei! – si nu mai departe de acum o saptamana Iuliu Muresan urechea ziaristii in direct la o emisiune TV, „Aici gresiti voi ziaristii, arbitrii nu iti pot pierde un meci! Numai echipa ta iti poate pierde meciul, pe propriile greseli, nu arbitrii!”. Cu cata nesimtire s-a schimbat radical discursul in cel mai scurt timp!!!

ion (1 comentarii)  •  15 august 2010, 11:29

cateodata femeile se pricep la fotbal mai mult decat grasii.super articolul

CFRist (3 comentarii)  •  15 august 2010, 11:41

Problema arbitrajului din Romania trebuie rezolvata. Nu se mai poate juca fotbal in astfel de conditii. Sunt total de acord cu tine Maria, conducatorii nostri ar fi trebuit sa taca, sa zica si acuma cu lejeritate: „Nu comentez arbitrajul!” cum a facut Mandorlini. Antrenorul a recunoscut, am jucat slab si gata. O echipa campioana ar trebui sa inscrie chiar de 10 ori in poarta unei echipe ca Astra. Aici nu valoarea echipei din Ploiesti il critic, ci lipsa mentalitatii de luptator din partea jucatorilor ceferisti.
Ideea de a aduce arbitrii din strainatate nu e o idee buna. De ce? Si in campionatele straine se joaca meciuri. Sa nu credeti ca cel mai bun arbitru o sa vina la un meci Dinamo – Steaua in loc de un Chelsea – Manchester. Daca apelam la arbitrii straini, o sa vina doar arbitrii slabi din acele campionate.
Noi ar trebui sa apelam la fosti arbitrii de clasa. Din pacate Craciunescu si Porumboiu sunt implicati in fotbal, deci ei nu pot sa participe la o reconstructie. Dar aducand un Pierluigi Collina, Puhl Sandor si inca 3, am putea rezolva arbitrajele pe viitor. Sa creasca ei noua generatie de arbitrii.
Si inca un lucru ar trebui sa fie introdus de LPF. Cei care critica arbitrajul, sa fie suspendati pe luni intregi. Dar cei de la CCA sa se autosesizeze, dupa fiecare arbitraj catastrofal. Omul greseste, asta e. De aceea e fotbalul frumos, te lupti nu doar cu echipa adversa, ci si cu arbitrii de pe teren. Daca esti bun castigi si asa, daca nu poti sa comentezi.

danyarad (2 comentarii)  •  15 august 2010, 12:07

Maria,este articol normal avand in vedere comportamentul cameleonic al lui Muresan.Trebuie remarcat insa altceva.De cand cfr-ul a inceput sa castige trofee,toti formatorii de opinie muncesc din greu sa minimalizeze orice succes al acestora.Ziaristi respectabili au ajuns sa lucreze ,,pay per words”(sper ca ma intelegeti)pentru a arunca in derizoriu munca unor fotbalisti care nu au nici o vina ca nu joaca in Bucuresti.A fost jenant sa-l ascult pe stelistul Gradinescu,care se chinuia sa relateze o realitate vazuta de toti telespectatorii.Este jenant sa-l ascult pe dinamovistul Geambasu care vede peste tot blaturi si hotii(cand este vorba de cfr), pariuri sportive la Poli.Totusi cel mai adevarat este ciclistul Naum care isi canalizeaza toate emisiunile pe denigrarea provinciei si a echipei nationale.Este o constatare trista iar daca crezi ca gresesc intreaba-ti colegii daca au curaj sa jure in biserica.

todor (6 comentarii)  •  15 august 2010, 12:07

Domnule Muresan,ce tare doare,nu?

Alex (4 comentarii)  •  15 august 2010, 12:46

@redsef „Alex, las-o balta, esti mai mult decat penibil sa spui ca nu au fost penaltyuri pentru Craiova si Branesti impotriva CFR-ului!!!”

Poate sunt la fel de penibil ca Huzu si alti specialisti care au confirmat ca n-a fost nici un penalty acolo?
Si inca ceva, Muresan a tacut de multe ori chiar si atunci cand a fost dezavantajat. Sunt 2 feluri de erori: neintentionate si rau intentionate. Cand erorile contra CFR-ului s-au incadrat in prima categorie, s-a abtinut sa comenteze. Acum insa, a fost ceva mult prea grav. Acest lucru, insa nu scuza lejeritatea cu care s-au luat doua goluri prin centrul apararii.

Nu as vrea sa dau vina doar pe Craciunescu, is foarte curios ce-au indicat ceilalti arbitri – au sesizat ceva? Ca doar de aia is 3 in total, ca sa-l ajute pe central. Reluarile nu mi s-au parut suficient de clare pentru a demonstra daca si arbitrii de tusa si-au ochelari cu dioptrie gresita sau nu.

In concluzie, tind sa fiu de-acord cu Cadu, care a declarat ca va fi pregatit pentru meciuri de 11 contra 14. Iar voua va urez La multi Ani si multa sanatate!

Mario (3 comentarii)  •  15 august 2010, 12:49

Un articol foarte bun!Problema a fost discutata de prea multe ori si este evident pentru toata lumea ca CFR nu putea sa castige atatea trofee in Romania fara ajutorul arbitrilor.Domnul Muresan este unul dintre cei mai falsi oameni din fotbal si din cand in cand isi arata adevarata fata.Pentru cei de la Cfr avem un singur mesaj: niciun om(partid) nu ramane vesnic la guvernare;).La multi ani Maria!Tine-o tot asa:)

Augustin (1 comentarii)  •  15 august 2010, 12:55

STEAUA LIBERA!!! VINDE, PLEACA, M_RI!!!

Campioana CFR (3 comentarii)  •  15 august 2010, 13:06

Care 11m pt. Craiova si Branesti?? La Craiova Nuno Claro a atins intai mingea, cu Branesti a fost imbranceala intre Muresan si unu de la Branesti!

Ati uitat probabil de golul lui Deac anulat aiurea in meciul de la Timisoara?

In meciul cu Astra 11m a fost cat se poate de clar iar faza cu Bjelanovic a fost culmea furtului pe fatza!..

Dar ce sa ne asteptam de la odrasla slugii fecaliene Craciunescu??

Spunea cineva mai sus care ar fi solutia pentru arbitraj. Un sef al arbitrilor strain! Unul care nu mai cere voie clanului Fecali sau altora ca sa stie ce sa faca!…

Bogdan (1 comentarii)  •  15 august 2010, 13:21

Tipic romanesc! M as bucura sa se mai greseasca in cateva meciuri impotriva lor , sa vedem ce mai comenteaza! Toti eram niste frustrati in opinia d-lui Muresan cand vedeam greseli grave de arbitraj pro CFR , dar d-l Muresan poarta fusta, n are taria de caracter sa recunoasca cand s a gresit pro CFR , face valuri numai cand lucrurile stau in defavoarea lor. Domnule Muresan nu va ia nimeni punctele inapoi , daca recunoasteti ca s au comis greseli pro CFR , dar iti trebuie caracter pentru acest lucru. Va lipseste cumva?

eu (8 comentarii)  •  15 august 2010, 13:24

foarte adevarat ca ei scris acolo CFR s-a acoperit de penibil,atat jucatorii cat si sefii acestui club parvenit,care a luat cu japca o parte din fanii lui U Cluj care in contextul dat(U in B ) s-au afiliat CFR.LA MULTI ANI MARIE!

amusement (2 comentarii)  •  15 august 2010, 13:33

eu nu inteleg despre ce vorbiti cand ziceti ca la Craiova – CFR a fost penalty care penalty fratele meu?? Nuno Claro la acea iesire nici nu l-a atins pe costea, a atins mingea a dat si reluarea si comentatorul a zis ca nu a fost penalty.. apoi la faza aceea din careu cu panin, a fost duel 1 la 1, e adevarat ca dezechilibrat fiind, panin pune o mana apoi pe atacantul Craiovei dar mingea oricum nu mai avea cum sa o prinda Craioveanul fiindca era a Lui Nuno Claro.. comentati aiurea nu stiti fotbal in niciun campionat nu se dadea penalty pt asa ceva

joe (1 comentarii)  •  15 august 2010, 13:34

Bla,bla,…cam asa se poate caracteriza articolul.

vic (2 comentarii)  •  15 august 2010, 13:54

dimi draga , daca te crezi asa destept … spune-mi te rog cu cati italieni a cucerit Inter Milano cupa Champions League ?

Albusibiu (31 comentarii)  •  15 august 2010, 14:10

redsef, tu chiar existi? Si daca da, crezi ca discuti despre baschet sau despre fotbal? (apropo, si daca-i asa, la Costea se dadeau „3 secunde” la a doua faza discutata!). :))

bigbelly (2 comentarii)  •  15 august 2010, 14:26

Radacinile discursului lui Muresan sunt ceva mai adanci de-atat… E de fapt un „plocon” pentru Nasu’, iar Nasu’, nu-i asa, dupa ce va transa in felul asta vechea lui problema cu Craciunescu al batran, le va intoarce serviciul baietilor cu ochi albastri de la Cluj. Metoda au brevetat-o cand cu valiza ciobanului, a functionat, acum e doar o variatiune pe aceeasi tema.
Anyway, sa-l pui pe Muresan in aceeasi fraza cu notiuni gen „bun-simt” e un non-sens.

unualtu (1 comentarii)  •  15 august 2010, 14:35

ma intrebam cand o sa apara asemenea articole despre „hibridul” din gruia….acuma isi arata toti oamenii de acolo (absolut toti) adevarata fata de „travestiti” …oricum bafta in cariera ta de ziarista …sper ca acest articol sa nu iti aduca probleme … ca au mai fost cazuri in care cineva ii adaca pe „cam pioni” si au pierdut joburi si alte …

nenea iancu (3 comentarii)  •  15 august 2010, 14:59

felicitari pentru acest post Maria…ai mare dreptate :D…Clujul a fost mereu ajutata de arbitrii!!!
La multi ani pentru ziua de nume!!!

clujeanul din Atlanta (86 comentarii)  •  15 august 2010, 15:28

Dupa meciul de la Timisoara ,Muresan a tacut. Nu am vazut nici un articol din partea presei miticiste sa scrie ceva legat de arbitrajul de la Timisoara. 11 m neacordat si un gol a lui Deac anulat degeaba. Plus offsidul care nu a fost la Muresan. Daca presa intervenea poate Muresan nu intervenea. Dar presa miticista ce a facut? S-a lins pe bot cu scandalul (vesnic) din Ghencea. Muresan a tacut dupa meciul de la Timisoara si a felicitat adversarul. Oricum juniorul Craciunescu a venit cu lectia invatata. Iar Maria draga, despre ce penaltyuri neacordate vorbesti la Craiova si la meciul cu Branestiul? Te rugam fi mai OBIECTIVA. Esti o jurnalista mult mai buna decat dinozaurul de Ioanitoaia, demonstreaza asta. Ce ai scris despre Muresan 100 % adevarat iar ce ai scris despre meciul cu Craiova 0% adevarat.

cubalibrezz (2 comentarii)  •  15 august 2010, 15:29

incredibil……..
muresan striga viciere de rezultat,,,,,,nu se poate
acum trei ani la primul lor event a fost prapad cu arbitrajul(ma gandeam ca au innebunit)

alex (2 comentarii)  •  15 august 2010, 15:58

In campionatul trecut CFR a fost avantajata de arbitrii in opt meciuri (viciere de rezultat) si dezavantajata in unul singur. Cam asa a castigat CFR fiecare campionat sau cupa. Nici pe vremea de glorie a lui Dinamo n-am vazut asa ceva.

polonezu (100 comentarii)  •  15 august 2010, 17:31

-ideea ca daca o echipa a fost avantajata candva e normal sa fie dezavantajata ulterior (si deci sa faca …ciocul mic), e deadreptul diabolica; pastrand logica, inseamna ca arbitrajul ar fi un fel de …nu te supara frate (ca sa nu spun alba-neagra)!

Un_suporter_CFR (71 comentarii)  •  15 august 2010, 18:02

Daca ar fi iesit si ar fi spus : ” Din pacate, s-au comis erori de arbitraj care au influentat rezultatul „, ar fi fost poate altfel. Cred insa ca dincolo de declaratiile lui Muresan, sta o presiune constanta din partea patronului; nu vi sse pare ca Muresan se aseamana cu Dragomir ? Atata vreme cat interesele nui ii sunt amenajate, e o oitza blanda, insa de indata ce se aduna nori negri, isi schimba specia…

Un_suporter_CFR (71 comentarii)  •  15 august 2010, 18:03

Scuze..nu ii sunt amenintate

radu (2 comentarii)  •  15 august 2010, 18:23

si in campionatele straine sunt arbitraje jalnice de multe ori, insa la noi, ca in orice domeniu, promovarea in arbitraj se face pe relatia tata-odrasla sau alte grade de rudenie (sau pe bani) iar ca sa nu sufere prea mult odrasla, taticu’ mai vine si-si da cu parerea pe unde apuca despre arbitraj, desi modul de arbitraj difera substantial fata de ce era acum cateva decenii… cat despre cfr – au atacanti indolenti, fundasi greoi, au ratat exasperant si, chiar daca au foat doua faze clare impotriva lor, trebuiau sa marcheze 4-5 goluri si era gata… ziaristii-eterna problema – normal ca toti canta la masa care le da mai mult, ca-i saracie mare in tara… platesti bine- esti totta ziua bagat in seama si ti se ridica osanale din 10 in 10 minute; nu platesti cat se cere, las’ ca vezi tu! si asta e valabil pentru TOATA presa nu numai in sport… dar asta e romania, din pacate

maria andries (1349 comentarii)  •  15 august 2010, 18:51

Pt. @all, multumesc mult pentru urari! 🙂

Cineva (2 comentarii)  •  15 august 2010, 18:55

Mda. ce sa zic?

O sa incep cu partea in care ai dreptate. muresan nu trebuia sa zica nimic de arbitraj, sau cel putin nu in asa fel. putea sa atraga atentia intr-un mod civilizat, sa constate ca au fost greseli impotriva CFR-ului, si atat.

Si acum partea in care nu ai dreptate. Dupa spusele lui d Huzu, nu era penalty nici cu craiova, nici cu branesti. (apropo: imi place foarte mult branestiul!!! joaca un fotbal super, de calitate). si mai erau destui care au fost de acord cu aceasta parere. problema este ca majoritatea jurnalistilor sunt dinamovisti, stelisti, rapidisti. Mai sunt si conducatorii gen mititelu, iancu. si asa s-a creat o atmosfera anti-CFR. Da, recunosc ca au fost destui greseli pro-CFR in ultimi ani. mai urmeaza sa recunoasteti si dvs (si in general presa) ca au fost si destui greseli anti-CFR. mi se pare interesant cum ascunde-ti acele greseli.
As vrea sa va intreb un lucru: de ce nu raspunde-ti la comentariile care-s pro-CFR? care-i invoca pe d Huzu, sau golul lui Deac, anulat aiurea.
Repet: muresan nu trebuia sa faca scandal. Dar va rog sa insista ti numai pe partea asta in viitor (comportamentul conducatorilor, jucatorilor), nu pe greselile pro-CFR, pt ca au fost greseli si anti-CFR.

clujeanul din Atlanta (86 comentarii)  •  15 august 2010, 19:12

Maria draga lasa tu te rog multumirile pt urari si raspunde postarilor. Asta vor cititorii de la un blog nu dume. Acu raspunde tu te rog de ce au fost soua presupuse 11 m la Craiova. Comentatorii au spus ca nici vorba,Huzu la fel. Iese Mititelu ,face scandal si ajunge o ziarista experimentata ca tine sa puna botu…Mario ,poti mai mult de atat.Si ….la multi ani!

Alexandru M (1 comentarii)  •  15 august 2010, 19:21

Anul trecut fara greseli de arbitraj in favoarea lor nu stiu daca prindeau cupele europene.Acum au vazut viciere de rezultat(!?!).Ca sa vorbesti de viciere de rezultat E MUSAI SA TI SE ANULEZE CEL PUTIN UN GOL VALABIL (in favoarea CFR s-au intamplat si d-astea)!!!Asa despre ce viciere vorbesc?

amusement (2 comentarii)  •  15 august 2010, 20:28

e incredibil asa ceva. unde vedeti in Anglia sa se discute atata despre arbitraje? sau ce credeti ca Romania e cea mai corupta tara din Lume.. imediat o sa ziceti ca si DNA e pro CFR si ca si Basescu e pro CFR nu vedeti ce penibili sunteti?? chiar si articolul acesta e penibil, unde vezi tu in Anglia sau Spania sau Italia asemenea articol clar rau intentionat. Daca CFR e asa ajutata de arbitraje de ce nu se sesizeaza DNA-UL?? Adica o tara intreaga zice ca CFR e avantajata de arbitrii si DNA-ul nu face nimic oare ei sa nu fi auzit de asa ceva??

petre stelistu (34 comentarii)  •  15 august 2010, 22:41

Cadu mai joaca fotbal la CFR?La intrarile lui ar trebui sa ia rosu in fiecare meci.Degeaba Muresan face atata scandal,cat Boc este la puterea tarii si CFR-ul are viitorul asigurat.Totusi,pentru mine,doar rezultatele din cupele europene vorbesc.

Comentează