Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Drepturile „gunoiului”

Turcu l-a numit „gunoi”, Dolha îl poate face infractor

Vasile Turcu este bun de judecată. Dacă Dolha depune plîngere pentru atingere adusă demnităţii persoanei, acţionarul pasiv de la Dinamo va trebui să se declare poet mizerabilist, autor de metafore gunoiere. […]

luni, 29 martie 2010, 5:58

Turcu l-a numit „gunoi”, Dolha îl poate face infractor

Vasile Turcu este bun de judecată. Dacă Dolha depune plîngere pentru atingere adusă demnităţii persoanei, acţionarul pasiv de la Dinamo va trebui să se declare poet mizerabilist, autor de metafore gunoiere. Critica jucătorilor e una, ceea ce a spus el despre portarul dinamovist se încadrează la articolul 205 din Codul Penal, prin care se incriminează insulta.  

Mai devreme sau mai tîrziu, vom vedea şi asta: conducători de club chemaţi în instanţă pentru jigniri aduse fotbaliştilor. Pînă acum, n-au existat decît ameninţări. Cea mai recentă – la Jiul, unde patronul Şimota îşi acuză jucătorii de pariuri necurate. S-au văzut, de asemenea, jucători care să-şi dea clubul în judecată pentru restanţe salariale.
Dar încă nu a reacţionat nici unul la insultele lansate de la oficială. Poate le-au crezut îndreptăţite, poate doar s-au temut de represalii, poate n-au ştiut că „atingerea adusă onoarei sau reputaţiei unei persoane prin cuvinte, prin gesturi sau prin orice alte mijloace se pedepseşte cu amendă” (Codul Penal). Dar dacă şefii de cluburi se laudă că au încredere în justiţie, de ce n-ar avea şi fotbaliştii?

Dezminţirile jenante ale lui Turcu nu schimbă cu nimic situaţia. Măcar dacă ar fi prezentat scuze publice! Precedente în fotbalul mare sînt greu de găsit, pentru că managerii străini au altfel de texte. Vorbesc cam în genul lui Badea, dar mai des. Ca violenţă de discurs, Turcu şi compania se compară cu huliganii şi, pe alocuri, le şi dau clasă.
Pentru că l-a numit „maimuţă” pe un jucător marocan, un spectator francez a fost dat în judecată şi de Liga Profesionistă de Fotbal din Hexagon, şi de cele două cluburi. „Astfel de oameni n-au ce căuta pe stadioane!”, a explicat Frederic Thiriez, preşedintele LPF-ului de la ei.

Să ne imaginăm cum ar fi reacţionat Thiriez la comentariile lui Turcu. Să ne imaginăm apoi cum ar reacţiona LPF-ul de la noi şi cu cîtă invidie admirativă faţă de debitul verbal al acţionarului. Şi dacă LPF-ul s-a obişnuit cu rutina penală din campionat, poate ar fi cazul să-şi ridice capul din nisip sindicatul fotbaliştilor. Ştiaţi că există aşa ceva şi la noi? Cînd portarul Carlos a fost declarat vinovat de şefii Stelei pentru înfrîngerea cu Real Madrid, i-a luat apărarea sindicatul fotbaliştilor din Portugalia.

Dar Dolha nu e portughez, e român. Slabe şanse să se sesizeze vreo agrafă de birou. Singura care-l apără în faţa mai-marilor din fotbal e Constituţia. Care nu garantează un loc de muncă sau postul de titular, ci dreptul la demnitate, la onoare, care este un atribut înnăscut şi reprezintă „conştiinţa de a fi om printre ceilalţi oameni”. Pînă şi portarii care greşesc au dreptul ăsta. E timpul s-o afle şi cei ca Turcu.  

Comentarii (71)Adaugă comentariu

disneyland (2 comentarii)  •  29 martie 2010, 18:08

Porco sa faca bine si sa plece. Mai bine pe 10 fara banii lui decat pe 1 cu banii lui. Noi nu suntem Steaua sa ne prostituam pentru banii unor Dinu Paturica moderni.

Roro (104 comentarii)  •  29 martie 2010, 18:24

Asta se intimpla cind specimene gen zidarul pot sa-si exprime parerile in public datorita presei dornice de audienta. Eu ii doresc sa ajunga cu mistria pe schele.

lauricius (1 comentarii)  •  29 martie 2010, 18:44

Acest „om de afaceri”, Turcu, cotizant sau nu la FC Dinamo Bucuresti, probabil lingau al lui Borcea, nu merita nici cea mai mica atentie. Nici macar acest articol-reactie cu privire la declaratia sa fata de prestatia portarului Dolha. Sper ca Ema isi va vedea de treaba si nu pleaca urechea la toate „gunoaiele” fotbalului romanesc. Asta este, e vremea incultilor imbogatiti intr-o economie a Romaniei inexistenta.
Dar o expira si vremea lor odata. Pana atunci, mearga nunta inainte !

prosper boy (3 comentarii)  •  29 martie 2010, 18:45

Maria, fotbalul din Romania e un nesfarsit prilej pentru adresarea de invective. De la oficiala, din tribune, de pe teren, de pe banca, dar in primul rand din studiouri TV, de la televiziuni care n-au imagini, dar fac talk-show-uri cu „ce parere aveti?” si „cum comentati?”
De pseudo-ziaristii astia ce fel de LPF, sindicat, CNA sau alta autoritate ne apara? Sau macar ce lege am putea invoca pentru ca cei cu cazier sa nu mai apara la TV, pentru ca sunt departe de a fi modele de viata, ba dimpotriva…
Ai putea face un exercitiu de imaginatie intr-un articol – LIGA I FARA CAZIER… adica fara mitica, jij, prunea, borcea, copos, tata jean, giovani, iancu, buduru si mai stiu eu cine o mai fi fost certat cu legea la un moment dat.

Andi (1 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:00

Ce sa ii ceri unui incult? Ciudat ca tocmai cei ca ei sunt promovati…
Asa cum uneori, in strainatate, imi e jena ca sunt roman, in acelasi fel ma simt ca dinamovist cand vorbeste (a se citi delireaza) un astfel de „om”.
Btw, v-ati pus in locul lui Dolha macar 15 secunde?…

Cristi (11 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:03

Si voi, presa , aveti o mare vina. Ii mediatizati non-stop pe indivizii astia. In ce campionat primul sunat sa-si dea cu parerea despre meci este patronul? La noi e doar jeg si multa vorba, la care ati contribuit cu totii decisiv. Vorba fotbalistilor: „v-ati dorit mai mult victoria”. Acum toata lumea trage ponoasele vanatorii de audiente. Nu-i mai bagati in seama, sa vedeti cum se linistesc lichelele din fotbal.

bobo (2 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:08

@disneyland din pacate, ai dreptate cand spui de Steaua. din cauza lui ‘paturica’ oierul nu mai merg la stadion (sunt stelist) si nici nu ma mai uit la meciuri. astept sa piarda cat mai multe meciuri ciobanul ca poate o vinde. chit ca vom fi pe locul 10. insa, tot din pacate, si la Dinamo e la fel 🙁 doar ca la Steaua e totul mai vizibil

gaga the third (1 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:13

atat stie vasile turcu…la propriu,atat stie el. el nu poate vorbi altfel,din tenebrele de unde provine,fara temelia unei educatii,realmente ATAT POATE turcu.
ps
el nu e dinamovist,e un oportunist. dintr-o sete de publicitate,a gasit dinamo ca trambulina necesara pt a-si vindeca complexele din tinerete (era ignorat,batjocorit de ceilalti,mic si negru,ma rog,stii povestea).

bogdan (10 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:16

De acord cu punctele de vedere expuse pe blog…vina principala apartine presei care a creat si continua sa intretina aceste specimene sub umane tip verii Becali, Turcu, Iancu, Mititelu, Dragomir, Mimi Stoica, etc. Fara interviuri si aparitii la TV ar dispare in neantul de unde au venit si, in acelasi timp, ar creste calitatea fotbalului jucat. E impardonabil cum sunt cultivati acesti inculti agramati, violenti. STOP !!!

Beldean (8 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:18

Cat de josnic poti fi ca sa-ti terfelesti astfel propriul jucator. Asemenea insulte nici macar prietenul Gigi Becali nu a catadixit sa rosteasca. Si se mai mira lumea de manifestarile huliganice de pe stadioane.Boneti avea ochi buni si pt jucatori dar si pt caracterul actionarilor.Un Turcu isi mareste penisul dar tot Turcu ramane. Operatii de marire de caracter, bun simt si cei 7 ani de acasa inca (din pacate ) nu s-au inventat. Sa fi sanatoasa Maria!

Tiffi (11 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:20

„Ce să-i ceri unui incult?”, întreba cineva înaintea mea. Întrebarea firească este: cine vrea să afle ce gîndeşte Turcu despre meciul Urziceni – Dinamo (4 – 4)?
Nu ştiu ce „finanţator” i-a zis unui nuş’ce fotbalist „nuş’ce fel de animal”. Problema e: dar pe cine interesează ce spune „finanţatorul”? Domnilor jurnalişti cu handicap în ceea ce priveşte bunul simţ, dacă vreţi să purtaţi discuţii „cu substanţă” cu „finanţatorii” cei culţi şi stilaţi, duceţi-vă personal la ei acasă şi vorbiţi cît poftiţi, dar nu-i mai invitaţi live în studio, fie şi prin telefon! Lăsaţi-ne să vedem şi noi o emisiune de analiză fotbalistică, chiar şi pentru etapele campionatului nostru ăla slab. Nu de alta, dar nu mai am pe ce alt canal să mai schimb, că dacă nu e circ la fotbal, e circ în politică, sau e vreo duduie care mă anunţă că s-au mai sinucis unii astăzi! Chiar vreţi să ne tîmpiţi de tot? Şi-aşa unii nu mai au scăpare…

ovidiu antonescu (1 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:23

…in primul rand cred ca presa e prima vinovata de aceste scandaluri pentru ca le cauta cu tot dinadinsul. „se vinde” si se obtine audienta atat de mult vanata. de ce trebuia sunat? se stia ca va rabusni. se spera chiar. asta nu inseamna ca vb lui sunt demne de un om. fac mai degraba parte din regnul animal. si da! poate fi dat in judecata si poate plati pt vb sale. asa cum cred ca si Dolha trebuie sa plateasca pentru greselile lui dese si foarte costisitoare pt echipa in lupta pt primele locuri. mi se pare un portar cu moralul unui copil care acum invata fotbal. este depasit de miza. ceea ce a spus Borcea este mai concludent: isi bate joc de munca echipei-in loc sa o ajute. si nu cred ca ar mai trebui sa i se dea credit. are 30 de ani nu 13. dar nici linsat. si nu in ultimul rand aici mai au repercursiuni si greselile din trecut ale acrtionarilor lui Dinamo. Imprumutul lui Lobont sa faca tusa la puteri mai mari sau debarasarea prea usoara a lui Matache. un portar care si-a facut datoria ori de cate ori a intrat.

Un_suporter_CFR (71 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:26

E frustrant faptul ca aceasta reactie vine pe relatia patron-angajat… e probabil ca astfel de manifestari ale omului de Neanderthal sa se petreaca si intr-un mediu in care angajatii sunt lipsiti de posibilitatea de a-si apara demnitatea, fara a-si periclita situatia materiala. Aceste palide imitatii ale fiintelor umane, acesti interlopi, odata ajunsi la un nivel financiar care le confera o incredere proportionala cu dispretul fata de toti cei din jur, isi pierd controlul si manifestarile de nervozitate ( justificata in situatia supraoboselii anumitor oameni care mai si lucreaza ) devin tot mai frecvente.
Exista insa si o solutie impotriva acestui tip de abuz? Primim oare despagubiri pentru ca ne distrugem neuronii afland zi de zi despre detaliile din viata acestor viermi?
O seara frumoasa Mariei!

Dinamo25 (1 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:30

Bogdane, fara astfel de invitati ar mai face televiziunile rating? Pe ei doar asta ii intereseaza si intretin astfel de comportament.

jos_cenzura (45 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:42

au murit oameni la revolutie pentru dreptul la exprimare libera, chiar merita sa o pierdem din nou (chiar in numele „decentei ” sau pentru ca Europa ne impune political correctness)?

vlad (1 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:42

Capitolul VI – INFRACTIUNI CONTRA LIBERTATII PERSOANEI

Art. 205 Lipsirea de libertate in mod ilegal
(1) Lipsirea de libertate a unei persoane in mod ilegal se pedepseste cu inchisoare de la unu la 7 ani.
(2) Se considera lipsire de libertate si rapirea unei persoane aflate imposibilitatea de a-si exprima vointa ori de a se apara.
(3) Daca fapta este savarsita
a) de catre o persoana inarmata;
b) asupra unui minor;
c) punand in pericol sanatatea sau viata victimei, pedeapsa este inchisoarea cuprinsa intre 3 si 10 ani.
(4) Daca fapta a avut ca urmare moartea victimei, pedeapsa este inchisoarea de la 7 la 15 de ani si interzicerea exercitarii unor drepturi.
(5) Tentativa la infractiunile prevazute in alin. (1) – (3) se pedepseste.
Deci, draga Maria, ce zici? 😉

turcu totusi are dreptate (3 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:47

atata vreme cat turcu baga bani multi si pune suflet are dreptul sa zica ce vrea despre dolha…dolha e doar angajat pe banii lui nea vasile…dolha a gresit grav asa ca afara cu el

prosper boy (3 comentarii)  •  29 martie 2010, 19:48

Ovidiu, Dolha a gresit la un gol din 4. Cum sa plateasca el si pt. oalele sparte de N’Doye la primul gol, si de Moti la golul 4? Hai sa fim mai ponderati ca e cel mai bun pe care il avem acum. Curca edezordonat, Babicu e acum mai mult de moral ca are o varsta totusi, Lobont nu mai vine, iar Matache, cu tot respectul, e de lina portii 99% si nici nu prea umple poarta, n-o acopera din bara in bara, nu stiu daca ma intelegi…

Ionut (4 comentarii)  •  29 martie 2010, 20:15

Maria, oare de ce nu faci tu si colegii tai de breasla ceea ce noi nu putem face? Adica sa va intalniti cu acest om, Turcu si sa-i spuneti verde-n fata ca-i imoral si ipocrit. Sa incercati in mai multe randuri sa-l educati, fotbalistic vorbind. Sunt convins ca aveti numarul dumnealui de telefon; ati putea face ceva mult mai mult decat un articol bine gandit si scris. Daca tot asa o tineti, nu rezolvati nimic… Veti vedea ca cititorii, probabil, va aproba, provocati dezbateri, bla-bla, dar, mai sus numitul tot ala e! Iar voi il veti intreba iar si iar despre chestii si chestii, inainte si dupa, pana cand romanasului ii vine sa plece sus la munte, sus la munte la izvor. Dar nu in Carpati, acolo prin Alpi, Himalaya sau Ural, acolo… departe!

GentleGiant (28 comentarii)  •  29 martie 2010, 20:19

nr. 17: iti doresc un sef ca Turcu!
Cei ca tine nu au ce face cu chestii din astea inutile ca libertatea, demnitatea etc.
Cit despre Turcu, sa se uite el in oglinda si sa spuna singur cam ce comparatii animaliere inspira si daca nu-i mai simplu sa faca misto de el.

1q (1 comentarii)  •  29 martie 2010, 20:45

Insulta nu mai e incriminata in codul penal.

cristi p (8 comentarii)  •  29 martie 2010, 20:56

Cel mai bine e sa ne inchipuim un fotbal fara Turcu si Becali. Adica fara gunoaie.

Pentru Vlad (10 comentarii)  •  29 martie 2010, 21:01

Articolul citat de Vlad e din noul cod penal, care nu e inca in vigoare. In schimb, articolul mentionat de Maria cu sanctionarea penala a insultei e din vechiul cod penal si e ABROGAT !!!

Adrian (1 comentarii)  •  29 martie 2010, 21:06

am incercat sa postez un comentariu, fara cuvinte obscene, fara atacuri la persoana. De asta nu l-ati postat, era prea civilizat? Rusine gsp!

Flavius Petrus Sabbatius Iustinianus (1 comentarii)  •  29 martie 2010, 21:06

@ #16 (Vlad) : Ceea ce ne arati tu e in viitorul cod, care inca nu a intrat in vigoare.

Cu toate astea, articolul 205 C.p. e abrogat. Ce a spus Turcu nu e fapta penala, e doar nesimtire iesita din comun.

flavius (5 comentarii)  •  29 martie 2010, 21:10

Cand intalnesti asemenea personaje abjecte si complexate (stim noi de ce…) este ideal sa le tratezi cu indiferenta totala, nu sa le tot chemi la emisiuni sau sa le contactezi telefonic.
M-am saturat de maimutoii astia (bietele animale n-au nici o vina) care ne agaseaza cu idioteniile si nesimtirea lor fara margini. Faceti emisiuni fara finantatori,patroni si alte creaturi care n-au nici o legatura cu fenomenul FOTBAL!

Ghandalf (147 comentarii)  •  29 martie 2010, 21:41

Mariuco, ma extaziezi ! Le-ai pus pe teava si le tragi la foc automat !!! BRAVO !!! Mi-ai adus aminte de celebra vorba a lui Karl Eitel Friedrich Zephyrinus Ludwig von Hohenzollern-Sigmaringen cunoscut sub numele de Carol I al Romaniei, care pe frontul Razboiului de Independenta fiind, cand au inceput sa bubuie tunurile a exclamat : „ASTA-I MUZICA CE-MI PLACE” !!!
Acela a fost un inceput glorios al istoriei Romaniei moderne, acesta poate fi un inceput in istoria gazetariei sportive romanesti.
Nu stiu daca mi-ai citit vreodata comentariile la editorialele tale, dar daca ai facut-o, atunci stii ca am militat intotdeauna pentru un sport curat, in spiritul fair-play-ului si al respectului pentru partenerii de intrecere (macar pentru faptul ca fara ei, n-ar mai fi intrecere si ar exista riscul ca alergatorul solitar sa ajunga pe locul doi =)) ).
Din pacate, problema asta cu lipsa de respect nu se limiteaza la „gratulatiile” pe care le auzi in tribune sau in jurul terenului de sport, e o problema acutizata a intregii societati romanesti…
Se mai spune ca nu se face primavara cu o singura floare…
Da , dar tot trebuie sa fie una prima !
Mithramyr… DIXIT

alinst (24 comentarii)  •  29 martie 2010, 21:49

atata timp cat fotbalul romanesc e condus de infractori-marturie stau procesele in care au calitatea de invinuit-nu ne putem astepta la mai mult.stelisti.ro a incetat sa mai scrie despre becali.astept sa vad reactia suporterilor dinamovisti si atunci ne vom convinge si de calitatea umana a celor care isi zic suporteri.in rest numai de bine

elf (1 comentarii)  •  29 martie 2010, 23:15

Conducerea de la Dinamo este formata din niste hahalere. Imi pare rau ca presa ii baga in seama atat de mult; dauneaza imaginii clubului.

agentulx (12 comentarii)  •  30 martie 2010, 0:20

intr-adevar vorbele lui turcu il descalifica, dar de unde si pana unde e vorba de penal? art.205 din CP e abrogat…nestiinta, manipulare? sau circ pentru prostime? ce sa ne mai miram, cand insusi guvernul ne insulta zi de zi prin tot ce face, dar noi sarim si ne revoltam doar la cuvinte…ipocriti mai suntem…

Arkan (1 comentarii)  •  30 martie 2010, 2:07

Rusine celor ce se considera barbati. A trebuit sa ne aminteasca de onoare o femeie. Bravo Mariuca,poate invata ceva si colegii tai din presa scrisa si video. Ma bucur nespus cind vad atitea comentarii care protesteaza impotriva mitocanismului din fotbal.Cu aceiasi moneda trebuesc tratatii toti Mitici, Sandeii, Mititeii, Borceii, Oierii, Hipopotanii,Palincarii etc.

catalin (1 comentarii)  •  30 martie 2010, 6:54

E greu sa ai cei 7 ani de acasa si sa stii sa respecti un sportiv indiferent de ce rezultat are jocul.Dar vor disparea la un moment dat si acesti nemaiintalniti investitori care nu au facut sport de performanta niciodata in viata lor (poate doar cel cu paharul).Ar trebui ca ,comisile ligii si federatiei sa se autosesizeze si sa-i sanctioneze.Ei probabil asa vorbesc si acasa,deci li se pare normal.

Nikko (41 comentarii)  •  30 martie 2010, 8:40

@turcu totusi are dreptate: Bai, nene, tu ai nevoie de tratament. Tu ai impresia ca un patron, daca plateste un angajat, poate sa-i faca si sa-i spuna ce vrea, pentru ca e patron? Daca ajungi cumva patron, eu zic sa citesti niscaiva carti de legislatie, s-ar putea sa ai surprize de la vreun angajat…

goyo (1 comentarii)  •  30 martie 2010, 9:19

Un articol cu coloana vertebrala. Bravo de 1000 de ori! Felicitari Maria!
Sa ai Sarbatori Fericite, nu ca ****** despre care meseria si demnitatea te obliga sa scrii.

levi (17 comentarii)  •  30 martie 2010, 9:53

La ce v-a asteptati, d-ra , de la indivizii astia? Mai mult de jumatate din conducatorii de cluburi din liga 1 sint niste badarani cu averi suspecte,unii chiar analfabeti, ce pretind sa fie respectati in timp ce ei improasca insulte peste tot! Dar,mai dureros este faptul ca desi primiti mesaje de dezaprobare ( prin intermediul net-ului) de la cititori, voi- presa- continuati sa-i mediatizati in exces, ignorindu-i aproape total pe cei cit de cit mai civilizati! Cind ai meciuri bune vazute (si au fost citeva returul asta), scrie d-le de fotbal si lasa-i **** pe patroni ! ***

original sin (2 comentarii)  •  30 martie 2010, 9:56

si eu am fost suparat pe Dolha dar ce face individul asta numit turcu ( am scris special cu litere mici) depaseste deja orice limita! si va mai aduce-ti aminte , el era suparat pe galerie pt ca il insulta…asta-i tare!!

iancu vianu (2 comentarii)  •  30 martie 2010, 10:15

felicitari! nu numai pentru acest articol,ci pentru modul cum scrii!

Bandolero (4 comentarii)  •  30 martie 2010, 10:42

Zile fata …. zile de la obraz , pacat ca nu te aude nimeni, si un neghiob ca turcu …. well precum numele mai e drum pana spre civilizatie …

Speedy (98 comentarii)  •  30 martie 2010, 11:48

maria, ce intelegi prin scuze publice? l-am auzit aseara la gsp tv pe turcu cerandu-si scuze – e destul de public?
vreau sa precizez ca nu-i iau apararea, dealtfel sunt stelist si putin imi pasa ce face turcu sau ce se intampla la dinamo. si sigur, la nivel de principiu ai dreptate….si la steaua ar fi vreo cativa fotbalisti care ar avea sigur castig de cauza in instanta daca ar avea curaj sa-l actioneze pe il ciobandante. eram numai curios ce fel de documentare faci atunci cand scrii un articol :)…sau gsp nu e destul de public? unde ar fi trebuit sa-si ceara scuze? si mai am o intrebare: ce valoare au scuzele? suntem copii sa-l luam in brate pe „nu mai fac”? sau oameni responsabili, care isi asuma ceea ce spun?

stresu (67 comentarii)  •  30 martie 2010, 12:04

„Zile” si de la mine

Scuze, dar nu ma pot abtine…

mircea (13 comentarii)  •  30 martie 2010, 12:23

De cand cu Prunea si Lupescu la FRF,iar Alex Radulescu la mititica s-a ales praful de sindicatul jucatorilor profesionisti.Iar latraul de D-tru Costin face pe liderul de sindicat.

belphegor (1 comentarii)  •  30 martie 2010, 12:30

Pentru ca suntem in Romania Dolha nu poate face nimic fiindca ar fi mancat pe viata (a.. tu esti ala cu reclamatia),dar consider ca si LPF si FRF trebuie sa se sesizeze din oficiu si sa deschida proces ****** turcu vasile zis PITICU ******. Maria felicitari pentru articol. Mai vreau.

GRECU (2 comentarii)  •  30 martie 2010, 13:00

Pacat Ema e un om inainte de toate…nu ai voie sa vi cu un asemenea atac suburbannn…rusine …esti o rushine ….etnicule turcule

Lucian Lerghievici (111 comentarii)  •  30 martie 2010, 15:30

Sunt de acord cu tine.

maigret (25 comentarii)  •  30 martie 2010, 15:39

Felicitari,Maria!Ce pacat ca nu sunt mai multi jurnalisti ca tine,´´de atitudine´´i-as numi eu…Intreb inca o data:de ce l-am ******* pe Ceausescu,ca sa-i promovam pe becali,turcu,iancu etc.?Popor roman,trezeste-te din ignoranta,ca deja e prea tarziu!

california (56 comentarii)  •  30 martie 2010, 15:45

problema e simpla; nu poti sa invinuiesti pe cineva ca nu este mai bun sau mai priceput decit este, iar restul tine de civilizatie si de educatia fiecaruia in parte.

ahuramazda (3 comentarii)  •  30 martie 2010, 15:46

Fiecare dintre noi avem multe drepturi, insa problema este alta: Cati ni le si exercitam? Traim in Romania, iar in timpurile de astazi multi au impresia ca nici macar epoca sclavagista nu a fost abolita. sunt prea multe exemple pe care nu are sens sa le detaliez, le cunoastem multi din presa scrisa. Pacat ca persoane care de fapt ar trebui sa fie, poate un exemplu, recurg la astfel de ‘trucuri’ ieftine pentru a iesi in evidenta. D-nul Turcu intrase intr-un con de umbra, si trebuai sa iasa cumva. A gasit modalitatea. Neortodoxa, din pacate, dar in stilul caracteristic. Sa speram ca vom ajunge odata si noi oameni. Poate odata vom depasi stadiul de ‘romani’. Ar cam fi timpul, nu este momentul sa aratam macar ca avem atitudine si a nu uita un lucru: A gresi este omenesc…, iar noi suntem doar oameni.

uzu (9 comentarii)  •  30 martie 2010, 15:49

bine maria.
cadn zici bine zici bine. asta e.
eu sunt un critic al tau nu un fan. dar de data asta (si mai de cateva) ai scris bine si la subiect.
felicitari.

stresu (67 comentarii)  •  30 martie 2010, 16:45

Buna Mari,

Mi-a placut comentariul lui Prunea: „Dacă eram în locul lui Dolha aveam altă reacţie. El este un băiat educat!”

Indirect, poate fara sa-si dea seama, a recunoscut ca el, Prunea, este needucat, nu are cei 7 ani de acasa !

Interesant raspuns, interesanta replica.

O zi buna, frumusete !

maria andries (1349 comentarii)  •  30 martie 2010, 17:03

Pt. agentulx, pe 18 ianuarie 2007, Curtea Constitutionala a declarat drept neconstitutionala abrogarea art.205, prin urmare…

Comentează