Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Mitul suporterului-brută

Fanii din Ghencea au schimbat moda: sacoul e noul fular Haina îl face pe om. Fularul, tricoul şi bannerul fac galeria. Sau nu? Conducerea Stelei a vrut să se asigure că „interzişii” vor îndulci tonul şi le-a oferit tichete gratuite […]

marți, 23 martie 2010, 4:41

Fanii din Ghencea au schimbat moda: sacoul e noul fular

Haina îl face pe om. Fularul, tricoul şi bannerul fac galeria. Sau nu? Conducerea Stelei a vrut să se asigure că „interzişii” vor îndulci tonul şi le-a oferit tichete gratuite la fotolii, pentru meciul cu Gaz Metan. Suporterii au venit îmbrăcaţi la costum, s-au aşezat în lojă şi au scos bannerele. „Pleacă!”, „Vinde!”. Nu şi-au schimbat părerea în funcţie de ţinută sau de locul unde stau pe stadion.

În ciuda unor cazuri izolate, încă nu s-a demonstrat ştiinţific că smogul de la nivelul oficialei blochează procesele de gîndire şi coerenţa în exprimare. Decizia de a-i îmbuna pe fani cu tichete la fotolii s-a întors împotriva şefilor clubului. În primul rînd, pentru că e o decizie tardivă. „Interzişii” şi-au cîştigat în instanţă dreptul de a intra pe stadion. Au obţinut, cu alte cuvinte, recunoaşterea oficială a faptului că în Ghencea nu se aplică alte legi decît cele ale statului român.

Pe de altă parte, şefii Stelei au invocat insistent vulgaritatea, ameninţările cu moartea, indecenţa, violenţa şi alte nenorociri pentru a-şi justifica abuzurile împotriva fanilor. I-au descris pe „interzişi” ca pe nişte „golani”, „drogaţi”, „vagabonzi”, „idioţi”. Pe scurt, ca pe reprezentanţii de seamă ai păturilor joase spre subterane ale societăţii, nedemni să beneficieze de drepturi civile, ca să nu mai vorbim de dreptul la abonament, care e, nu-i aşa?, un drept cel puţin divin. Conducătorii clubului îşi luaseră în serios poza de eroi civilizatori, care purifică tribunele pe criterii igienico-sanitare.

Dar mitul „suporterului-brută” trebuie reconfigurat şi updatat, după ce fanii s-au afişat la patru ace, în mod surprinzător, fără ghioagă la rever şi fără bizon în borsetă. Poate controalele la intrare au fost mai amănunţite decît de obicei. Poate sacoul e noul fular. Dar ceea ce s-a văzut în loja VIP nu avea nici de la distanţă, nici din loja vecină semnalmente de „vagabonzi” sau „idioţi”.

Haina îl face pe om. Dar omul face protestul. Cum ar fi ca suporterii să scandeze în continuare îmbrăcaţi la costum? Să renunţe la înjurături şi să adopte un ton „office” pe bannere. E drept, că nu e cea mai comodă uniformă. Nu rimează cu peluza. Dar spune mai multe decît un miting.  

Protestatarilor stelişti li se va reproşa, desigur, că sînt nişte băieţi de birou, care nu înţeleg fotbalul. Sau nişte intelectuali, care habar n-au ce-i munca adevărată. Sau, mai direct, nişte oameni civilizaţi, care nu pricep cum stă treaba cu legea pumnului.

Comentarii (67)Adaugă comentariu

puiu (1 comentarii)  •  23 martie 2010, 17:01

bravo Maria. mi se pare ca esti singura care a inteles natura protestului, care vezi mai departe de eticheta de golani,vagabonz etc.

Nikko (41 comentarii)  •  23 martie 2010, 17:01

Ma indoiesc ca ideea a fost sa-i imbuneze pe suporterii cu pricina. Ideea a fost sa-i aiba aproape. Bun, au pus niste pancarde cu „vinde” si „pleaca”, dar atat. Baietii aia nu se limitau doar la asta cand stateau in peluza. Scopul conducerii a fost atins.

steeaua forever (1 comentarii)  •  23 martie 2010, 17:23

forzza steaua traiasca brigada sud

George (1 comentarii)  •  23 martie 2010, 17:27

Maria nu se dezminte ! Inca un articol senzational pe aceasta tema ! Dar ai grija, politica postului e alta! N-as vrea sa te vad scriind pe la vreo revista obscura comentand noua ordine mondiala in sport. Ar fi mare pacat pentru presa sportiva .

jos_cenzura (45 comentarii)  •  23 martie 2010, 17:29

din cate am inteles, Becali ar fi vrut sa le dea banii pe abonament inapoi si sa nu ii mai lase la stadion; ma intreb daca nu existau niste reguli de comportament in acordul dintre abonat si club, care in cazul in care nu erau urmate, anulau acordul (adica abonamentul)

oricum nu cred ca trebuie sa incurajam astfel de oameni; unii or fi civilizati cum ii descrii dumneata, dar o mare parte sunt niste brute pline de ura (asta o spune unul care a fost pe anumite stadioane, nu inventez)

Speedy (98 comentarii)  •  23 martie 2010, 17:38

interesant articol, dar nu inteleg exact ce urmareste. sincer sa fiu, nu am vazut multe sacouri pe stadioanele din Anglia. Si mai e ceva ce nu inteleg. Cum de acolo, la ei, s-a putut ajunge in timp relativ scurt, de la brutele de pe Heyssel (si de pe alte stadioane, huliganismul nu era ceva izolat in Anglia la mijlocul deceniului 9) la suporterii de acum, care creaza atomsfera aceea unica. Fara sacouri 🙂

zero (15 comentarii)  •  23 martie 2010, 17:51

felicitari pentru articol, „senzationalul” din presa romana tebuie inlocuit cu adevarul, satisfactia este nemarginita , sunt multe lucruri de aflat, schimbari de produs, cu asta ar trebui sa-si ocupe timpul tun ziarist pasionat , poate asa presa va reveni la ceea ce a fost odata.

nu conteaza (4 comentarii)  •  23 martie 2010, 18:04

@Speedy, atunci cand vom avea conducatorii (de cluburi si din fotbalul romanesc) din Anglia, jucatorii din Anglia, meciurile din Anglia, banii din Anglia, societatea din Anglia si justitia din Anglia, atunci sa te astepti sa avem si suporterii din Anglia.

Maria, te asteptam printre noi la un meci, incognito. Cat despre injuraturi, a devenit o „moda” ca se injura, la fel cum a devenit o moda sa fim numiti vagabonzi si derbedei. Desi injuraturi la adresa lui Becali n-au mai fost de o perioada buna de timp.

Dar acelasi spectator/suporter roman/stelist care e oripilat de „huliganii care injura” ajunge in extaz si isi scuipa plamanii atunci cand e aceleasi urari sunt scandate de un stadion intreg la adresa dinamovistilor.

Armanovici (14 comentarii)  •  23 martie 2010, 18:09

Cum a fost atins scopul conducerii? Ca de proteste nu au scăpat, din contra, acestea se intetesc!

Clipa eliberării e aproape!!

unu’ din Sud-Steaua (1 comentarii)  •  23 martie 2010, 18:35

Maria, desi am remarcat ca esti o tipa inteligenta, iti marturisesc ca nu sunt un fan al tau si foarte rar obisnuiesc sa comentez vreun editorial.
Cu toate astea apreciez foarte mult modul cum ai pus problema in acest articol. Si eu si multi alti suntem de ani de zile alaturi de echipa asta, si nu vom permite ca ea sa fie confiscata de un interlop ce se crede atotputernic. Am facut multe sacrificii si probabil ca vom mai face, pentru ca refuzam sa murim inca odata cu dreptatea in mana. Sunt vremuri grele pentru Steaua, dar nu renuntam. Privim cu incredere inainte pentru ca Steaua nu traieste prin euro-ciobanul din pipera ci prin miile de stelisti devotati care se identifica cu cei 60 de ani de istorie ros-albastra.
Felicitari pentru articol! Tine-o tot asa!

Andreea (2 comentarii)  •  23 martie 2010, 18:38

Becali nu a mai fost injurat de foarte mult timp, nici de Peluza sud, nici de Tribuna 2…de nimeni, tocmai pentru a nu ii da motive de plans la televizor
Ma uit la Gsp tv cand intra in direct atotstiutorul si maretul conducator .
El ne spune cum el este injurat el el si cum la Urziceni s-au conditioanat bilete de intrare pentru a fi injurat. El.
Dar ABSOLUT NIMENI nu s-a interesat macar sa vada daca asa au stat lucrurile. sau nu vor colegii tai sa il contrazica pe cel mai mare si mai tare razboinic al presei. Va spun eu acum ca nici acolo nu a fost injurat si nici in celelalte meciuri

Legat strict de articol Maria esti pe drumul cel bun

gigionne (4 comentarii)  •  23 martie 2010, 18:39

Daca haina il face pe om,nu inseamna ca ciobanul e OM.Stiti ce vreau sa zic.Cand injuri o reporterita ca la usa cortului si cel mai urat limbaj din sud-estul europei (doar ???),precum despotul din GHENCEA,oricum ai fi imbracat,nu ai cum sa te numesti OM !Intrebarea care se pune,cine-i OM,si cine-i CAINE ? (nu rosu,NEGRU !)

Sorin (3 comentarii)  •  23 martie 2010, 18:50

@Speedy, simplu! Foarte simplu s-a ajuns, din moment ce sefii fotbalului engleza NU ies toata ziua in presa, certandu-se intre ei sau jignind foste glorii ce au facut cinste fotbalului romanesc. 🙂

Sorin (3 comentarii)  •  23 martie 2010, 18:51

*Sefii fotbalului englez
sorry!

alinst (24 comentarii)  •  23 martie 2010, 19:50

interesant articol.dar sa stii ca scopul propus de conducerea Stelei a fost atins.nimeni nu a injurat.si fii sigura ca daca acesti baieti la sacou erau in tribuna,scandarile erau altele.m-am uitat ieri la dialogul dintre Petre Marin si un suporter care l-a injurat tot meciul.astept un articol pe marginea dialogului dintre cei doi.ar fi interesant de citit.in rest,FORZA STEAUA

cetateancumsecade (2 comentarii)  •  23 martie 2010, 20:00

Felicitari pentru modul in care srieti domnisoara, respectelele mele petru ca aveti capaciatea de a privii dincolo de aparente si a intelge substraturile. Si mai ales aveti curajul si onoarea de a spune lucrile clar si sincer. FELICITARI! FELICITARI! FELICITARI!

un suporter adevarat (1 comentarii)  •  23 martie 2010, 22:09

gresesti cand spui astfel de lucruri.daca esti anti steaua te rog sa numai scrii despre acest club.nu faci decat sa provoci in continuare spiritele,daca nu si asta iti doresti,si cred ca da.daca nu ai fost pe un stadion plin de reprezentanţi de seamă ai păturilor joase spre subterane ale societăţii, nedemni să beneficieze de drepturi civile,numai scrie.stai in biroul tau,in fata pc-ului tau si scrie despre altceva,sunt si alte sporturi uitate,multe,numai stau sa le enumar.si te asigur ca haina nu il face pe om,ci sufletul,cea ce gandeste,si cum vorbeste.daca tu consideri acesti suporteri care injura mai rau decat tiganii ca fiind niste domni,soryy..ti-ai gresit meseria???

viorel (1 comentarii)  •  23 martie 2010, 22:16

Citind articolul tau nu pot sa nu fac decat o mica completare:
– Steaua nu mai are identitate,Stelei ii lipseste un Jenei asa cum este Beckenbauer pentru bavarezi
– Steaua nu mai are un antrenor cu personalitate , desi mi-e greu sa recunosc Piturca a fost singurul care il facea pe eurooier sa taca
– Steaua nu are un presedinte care sa se identifice cu numele Stelei sa stie ce inseamna acest club pentru Romania , Valeriu se identifica cu , contul din banca ,bani pe care ii ia lunar fara sa faca ceva
– Steaua nu are un patron ,Steaua are un euroinapoiat care vrea sa interzica persoanele cu studii superioare sa intre pe stadion ,desi uita ca el s-ar autoexclude impreuna cu tot neamul lui.
– Steaua nu mai are lideri sau cel putin un lider de galerie adevarat , actuali sefi conform dictionarului explicativ al limbii romane (dictionarul lor ), la cuvantul „lider „sinonimul este’ bisnita”

P.S. Referitor la Peluza Sud doresc sa imi arat public recunostiinta si sa spun ca ei sunt singuri care au fost , sunt si vor fi parte din Steaua , au aratat ca pot fi de cel putin 10 ori mai civilizati decat cei care stau in mod obisnuit in loja si mai arat un lucru ca peluza poate deveni o loja , dar cand loja devine peluza… ce facem?O inchidem definitiv ?

ionut (2 comentarii)  •  23 martie 2010, 23:09

In ceea ce priveste articolul: FELICITARI! Tare ca intotdeauna.
Cat despre suporterii din Peluza SUD : voi ati ramas una din ultimele sperante ale regasirii simbolului. Tineti-o tot asa!

irciog (10 comentarii)  •  23 martie 2010, 23:59

Multe cuvinte de bine pentru articol. Te citesc de mult timp si ma pot declara un fan. Contestatarilor tai le doresc ca intr-un mod intamplator si bizar de sanatos pentru ei sa profite de faptul ca pot gasi carti gratis pe internet, sau chiar lucruri inteligente cu care se pot imbogati cultural. Keep’it cool ! >:D<

Ghandalf (147 comentarii)  •  24 martie 2010, 0:15

Mariuco, te apropii de potentialul pe care ti l-am intuit !
Un articol pertinent, putin (mai mult) ironic, bine directionat si o adevarata invitatie la comentarii.
A fost interesant sa urmaresc si comentariile postate, unele dintre ele exprimand realitatea, altele fiind in tonul dat de el eurociobandante !
Suporterii sunt insa oameni cu bun simt mai mult sau mai putin, pot fi la fel de bine doctoranzi sau vidanjori, dar au ceva comun : dragostea pentru echipa !
La englezi s-a rezolvat problema huliganismului prin aplicarea legii fara jumatati de masura ceeace a permis trecerea intr-un timp foarte scurt de la episodul Heyssel la stadioane care nu au gard intre gazon si suporteri !!!
Acolo, cine a „comis-o” o data, va vedea meciurile doar la televizorul din sectia de politie unde trebuie sa se prezinte in zi de meci, in caz contrar suportand sanctiuni drastice.
In conflictul dintre eurooier si suporteri , interlopul de la stana este de fapt huliganul nicidecum suporterii care s-au saturat sa vada cum cel mai titrat club de fotbal din Romania este tarat in noroi si distrus dupa bunul plac al unui individ vesnic urmarit de niste trepadusi inarmati cu reportofoane, care-i sorb cu nesat „perlele” si flatulatiile verbale (doar-doar ii va mangaia redactorul sef pe crestet), cand de fapt, pe el ar trebui sa-l urmareasca doar organele statului , iar vorbulitele lui cele de „intelepciune” pline, sa fie consemnate mai intai de catre anchetatori si mai apoi de catre grefieri !
O seara buna,
Mithramir…DIXIT

petre stelistu (34 comentarii)  •  24 martie 2010, 0:31

Ciobanul e un rau societatii romanesti,nu numai a clubului Steaua.

Laurentiu (2 comentarii)  •  24 martie 2010, 0:53

nu haina il face pe om

jeanau28 (1 comentarii)  •  24 martie 2010, 3:22

multumim din suflet pentru acest articol!!!dupa aparitia lui vei fi catalogata si tu de il ciobandante drept o „zdreanta”,iar badigarjii te vor urmari peste tot!!!poate asa intelege lumea care dezaproba manifestarile noastre ca, de fapt,ne comportam asa ca sa inteleaga nenorocitul…da,am coborat noi la niveul lui,numai pentru a reusi sa il facem sa priceapa ca nu banii cumpara o pasiune de o viata,ca nu ne poate goni sa fim fani la alta echipa,ca este un rau care vrea sa para un bun samariten…multumim mult pentru ca,in sfarsit,cineva vede adevarata fata a unor suporteri disperati (care in viata de zi cu zi avem joburi normale) si a unor oameni care refuza sa li se ia una din putinele placeri care au mai ramas in ziua de azi…noi suntem cei care am stat in zapada pana la brau,noi suntem cei care am indurat ploi si friguri,noi suntem cei care,de multe ori,ne-am luat batai aiurea de la jandarmerie etc etc…de fapt,ce a mai ramas aceasta echipa fara suporteri?

porojao (12 comentarii)  •  24 martie 2010, 8:44

Eu am fost la fotolii si nu am remarcat baietii la costume, poate au adoptat un smart casual, oricum la sacou sau nu, eu nu prevad un viitor stralucit Stelei cu GB patron. Imi doresc sa vinda, este singura sansa ca Steaua sa fie salvata! Ma gandesc foarte sincer la o cheta nationala… 3,5 milioane de suporteri x 10 euro fiecare si rezolvam cazul. In plus suporterii vor alege presedintele…

M. Radulescu (16 comentarii)  •  24 martie 2010, 9:01

Nu sunt din cei care presupun ca o peluza poate fi confundata cu un conclav al ingerilor, dar nici din cei care accepta ca „nebunul din capul satului” poate face si spune orice, dupa bunul sau plac. Articolul pune in evidenta exact pozitia celor care gandesc astfel. Apropo, ii propun domnului „laudat copios” de peluze si nu numai sa-si manifeste talentele cu care face risipa in Ghencea si in media, prin parlamentul european. Felicitari d-ra Andries !

Marius (2 comentarii)  •  24 martie 2010, 9:05

:)) ms, m-ai binedispus inainte de munca

P.S. corect ce zici

danyarad (2 comentarii)  •  24 martie 2010, 9:34

Bun articolul.Am si un sfat pentru cei din peluze:ce ar fi sa inchiriati de la ministerul apararii peluzele stadionului?becali spune ca este casa lui iar clubul pe care il pastoreste societate comerciala,peluza va deveni ,,casa”voastra iar in peluze ve-ti putea desfasura activitati comerciale din care sa va platiti chiria.Daca reusiti sunteti mari,succes.

vasglo (91 comentarii)  •  24 martie 2010, 13:04

Maria,
Cu spiritul tau de observatie inascut, te rog sa-mi spui, ai observat daca „peluzarii de la fotolii” erau fericiti la sfarsitul meciului ca echipa lor „de suflet” a castigat?
Eu, de pe „sticla”, am vazut niste fete posomorate ca „protestul” lor nu si-a atins scopul. Ei sunt fericiti cand „Steaua lui Becali ” pierde, ca nu e Steaua lor :))

Speedy (98 comentarii)  •  24 martie 2010, 13:07

sorin>trebuie sa fie mai mult decat atat. Cred ca Ghandalf se apropie de realitate cu explicatia. Ideea e alta…sincer sa fiu, nici nu mi-ar place sa vad in tribune sacouri, costume….farmecul stadionului e tocmai culoarea, jargonul, chiar si injuraturile…sunt convins ca nici in Anglia suporterii nu-i zic „de bine” lui alde Drogba dupa o ratare, sau lui Terry dupa vreun luft…dar atmosfera nu sufera comparatie.

vag (8 comentarii)  •  24 martie 2010, 15:48

Maria,
Gresesti, aia sunt „fanii din Ghencea”, dar nu ai Stelei, ci ai oricarei alte echipe care vine in Ghencea sa joace cu Steaua..Nu vezi ce efect „benefic” are actiunea lor asupra echipei pe care pretind ca o iubesc si o sustin spre „marea performanta? Uita-te sa vezi cu cata tristete intampina vreo realizare a echipei „de suflet” si te convingi de adevaratul sens al actiunii lor..

Armanovici (14 comentarii)  •  24 martie 2010, 15:52

Vasglo, mai da pe la stadion si când se joaca meciuri, nu numai când se da salariu si doar pe la caserie!

O sa ai o surpriza mare, si anume ca sticla televizorului deformeza realitatea la fel si banii ciobanului: te fac sa vezi totul in roz, chiar dacă pute!

Sper sa folosesti cu cap banii de la ciobanului!

Armanovici (14 comentarii)  •  24 martie 2010, 15:53

Erata: Banii ciobanului!!

vasglo (91 comentarii)  •  24 martie 2010, 16:46

@Armanovici,
Stii vorba aia, „sarpele cand il doare capul iese la drumul mare”. Asa si cu tine. Blogurile sunt pline cu „opinii” de tipul ..”ba pe-a m.a.tii” din partea „fanilor” stelisti care „protesteaza”. Fii sincer si spune-mi, te-ai bucurat la glorile lui Stancu si Kapetanos? Ar fi culmea sa-mi zici ca da, cand abia ieri spunea-i ,pe un „post concurent”, ca visul vostru al „suporterilor adevarati si pentru care Steaua e un mod de viata”:)), e sa „ingropati Steaua ca sa scapati de Cioban”.

vasglo (91 comentarii)  •  24 martie 2010, 17:00

…”spuneai”.., mea culpa..

Armanovici (14 comentarii)  •  24 martie 2010, 17:37

Minti cu nerusinare, nu am zis ca visul nostru e sa ingropam steaua!! Niciodată!

Sa ingropam ********

Da, prioritar in momentul de fata e Protestul!!

Cu ciobanul in frunte nu mai putem continua!

In istoria fotbalului nu cunosc nici un caz in care suporterii sa isi fi distrus echipa, insa stiu o grămadă de echipe ruinate de patroni incompetenti! Steaua se va regenera pentru ca ne are alături si ne pasa de ea!

Voi sunteţi trecatori si veţi dispărea odată cu oierul din pipera! Probabil la sf sezonului dacă avem noroc!

Speedy (98 comentarii)  •  24 martie 2010, 17:56

armanovici> n-o sa aveti norocul asta. intelegeti odata un lucru: nu conteaza ca aveti sau nu dreptate (eu zic ca aveti), veti „muri cu dreptatea de gat”. omul asta nu va renunta la steaua, pt. ca fara steaua el e nimeni (chiar daca are bani, tot nimeni ramane). Toata publicitatea si notorietatea lui sunt obtinute pe spatele stelei. Singura metoda ca sa il faceti sa plece ar fi sa fie ignorat. De suporteri, de ziaristi, de toata lumea. Atunci cand va fi nimeni chiar si avand steaua, abia atunci va renunta.

Armanovici (14 comentarii)  •  24 martie 2010, 18:11

Nu ai cum sa îl ignori, e un cerc vicios. Ne luptam cu el cum putem. Dacă ar fi contestat vehement meci de meci, oricât de idiot ar fi nu poate rezista!

Mai vorbim!

Speedy (98 comentarii)  •  24 martie 2010, 18:28

armanovici> bineinteles ca nu ar pleca daca l-ati ignora numai voi. Dar nu va pleca nici daca il contestati. Daca ar fi ignorat si boicotat de TOATA lumea – mai ales de presa – cred ca ar pleca in mai putin de 6 luni. Dar presa, in goana dupa rating si senzational, se uita in gura lui de parca ar fi Herrera, Moratti si Fergusson la un loc.

vasglo (91 comentarii)  •  24 martie 2010, 19:47

@Armanovici

1. „Da, prioritar in momentul de fata e Protestul!!”, adaug: evident numai pe stadion, in timpul jocului, cu riscul prejudicierii jocului favoritilor:))

2. „Cu ciobanul in frunte nu mai putem continua!”, deci Steaua cu Becali nu ne intereseaza, sa se aleaga praful de ea :))

3. „In istoria fotbalului nu cunosc nici un caz in care suporterii sa isi fi distrus echipa, insa stiu o grămadă de echipe ruinate de patroni incompetenti!”.. adaug: in inconstienta voastra, o brevetati voi acum, cand Steaua e la un punct de lider si lupta cum poate sa reuseasca, FARA AJUTORUL VOSTRU ba, dimpotriva, si contra voastra..

4. „Steaua se va regenera pentru ca ne are alături si ne pasa de ea!”, adaug: Cum? Aveti bani, cumparati-o.. Daca pleaca Becali si nu pui nimic in loc, STEAUA DISPARE. Chiar si o clona ratata de fan stelist ar trebui sa priceapa asta..

O tot dai la intors, dar de raspuns tot nu mi-ai raspuns, te-ai bucurat la golurile Stelei in poarta Mediasului?

danycostin (1 comentarii)  •  24 martie 2010, 21:09

Steaua nu e a suporterilor,a noastra ci a lui becali si din pacate ,se pare ca a lui va ramane in continuare.sunt stelist de 32 de ani,dar am ajuns sa tin cu echipele pe unde antreneaza Lacatus.si ca mine sunt foarte multi!multi care stim cine a marcat in 85 in meciurile contra lui dinamo sau cine a avut o bara cu benfica in 88 ,dar care acum privim steaua ca pe o echipa oarecare din cauza lui becali.daca protestele copiilor alora duc la ceva bun nu am de unde sa stiu.stiu doar ca ei au coloana vertebrala,curaj sa infrunte gealatii lui becali.iar pt modul cum au protestat la ultimul meci,nu pot fi decat felicitati.

Armanovici (14 comentarii)  •  24 martie 2010, 23:17

M-am bucurat! Când era Bergodi pe banca!

Mulţumit?

Andy (2 comentarii)  •  25 martie 2010, 3:15

Genialo, iar ai facut un articol penibil. Nea Ovidiu ce zice ? E multumit ?

corneliu (64 comentarii)  •  25 martie 2010, 9:05

vasglo, termina cu ipocriziile pe care le debitezi! Daca ai ceva cu paronul, te duci nene in Pipera si protestezi pana iti vine rau! Voi sunteti niste *******! Va doara „la basca” de Steaua! Voi sunteti niste spectatori dinamovisti si atat! Ma uit in Anglia „se balacaresc suporterii cu patronii americani”, dar cantau si cand Manchester era condusa si a fost invinsa! Echipa nu este numai voastra si catorva fosti generali este si a noastra!

vasglo (91 comentarii)  •  25 martie 2010, 9:32

@corneliu

Va urmaresc interventiile si le apreciez, dar de data asta faceti o eroare. Va referiti probabil la postarea mea de la nr. 40, dar nu ati mers mai jos, pe fir, pana la nr. 29. Ati fi vazut ca la nr 40 este o replica cu continut ironic, pe alocuri, fata de postarea unui „fan stelist care protesteaza” sub numele de @ Armanovici..

adi47 (3 comentarii)  •  25 martie 2010, 9:48

pt „vasglo”:
1) caz de suporteri care au distrus o echipa : Liverpool (cred ca stim cu totii acele „incidente” de prin anii ’80 cauzate de „suporterii” [ a se citi huligani] englezi, acele crime care au facut ca Liverpool sa stea afara din Europa destul de mult timp)
2) ai ceva cu becali? du-te la el la poarta si fa ceva; de exemplu cum au facut suporterii dinamovisti ca i-au atacat pe actionari (de au plecat cu duba politiei de la stadion, si nu din cauza ca au comis vreo infractiune, ci pentru motive de securitate… a lor), acum vreo 2-3 ani, si le-au „revopsit” masinile jucatorilor, ca aparea niculescu pe la tv si se plangea de siguranta familiei lui… sau cum au facut cei de la rapid, cand i-au vopsit gardurile casei lui copos cu mesaje pe care si voi le uzitati
3) echipa nu are nicio vina! daca voi credeti ca facand ceea ce faceti il #uteti pe becali, de fapt voi #uteti echipa, si nu numai acei 20 si de jucatori, ci incepand de la omu care tunde iarba, staff-ul tehnic… (tot ceea ce implica un staff tehnic [cred ca nu trebuie sa intru in detalii] si terminand cu cel care aduna pungile si cojile de seminte de dupa meci)
4) STEAUA nu este a voastra! (pt ca daca ar fi a-ti umple stadionul la fiecare meci si nu ar fi doar 3-4 mii de suporteri (vezi exemple gen Real Madrid, Barcelona, Man. United, Chelsea… s.a.m.d. unde toata lumea are abonamente si unde exista un sindicat al suporterilor si ei au un cuvant de spus in ceea ce priveste organigrama clubului, pt ca ei dau niste bani si li se recunoaste acest drept!) STEAUA este a celor soldati si ofiteri care au infiintat-o in ’47 si a celor care umpleau stadionul si a celor care au facut glorie la si pt acest club!!!
P.S. mesajul este nu numai pt „vasglo” ci pt toti Adevaratii Stelisti!!!

vasglo (91 comentarii)  •  25 martie 2010, 10:22

@adi47
Faci aceeasi confuzie regretabila ca si @corneliu (45). Ce naiba, nu sunt vizibile semnele „:)) ” de la puinctele 1 si 2 din postarea mea cu nr. 40, care semnifica „abordare ironica, in ris, dat peste nas etc.”
Postarea mea de la nr 40 a fost scrisa si se citeste in raport cu postarea de la nr. 36 a lui @Armanovici..
Urmariti firul dialogului @vasglo -@Armanovici care incepe de la postarea cu nr. 29.
Deci, consider ca tot ce ai scris tu si @corneliu (100% corect) se adreseaza de fapt lui @Armanovici.

vasglo (91 comentarii)  •  25 martie 2010, 10:45

@Armanovici

M-ai dat gata! Cum, tu „suporter stelist adevarat”, care „esti alături si iti pasa de ea” (echipa), nu stii ca acum Stoichita e antrenorul Stelei si se lupta la titlu, fiind la un punct de lider? (sic)

Armanovici (14 comentarii)  •  25 martie 2010, 12:11

1. Stelistilor adevarati, cum ***** se face ca in tur eram lideri detasati la nr de suporteri, cu peste 10000 de spectatori pe etapa? S-au schimbat suporterii dintr-odată sau marlanul a luat nişte decizii care au destabilizat echipa? De ce nu umpleti voi stadionul cu dragostea voastra, ca in retur nu s-a înjurat deloc? E ilegal sa protestezi sau vouă va place un stat totalitar, aveţi nostalgie după epoca de aur?

2. Adică noi alegem o modalitate legală de a protesta, da protest 90 de minute, care nu e ilegal deloc si tu vii si sugerezi ca ar trebui sa incalcam legea, sa ii distrugem casa oierului, sa aruncam cu pietre in maşinile jucătorilor??? Am ales calea legală, am făcut miting, probabil vom mai face, am acţionat in judecată clubul!! Problema mare nu sunt jucătorii ci ******* care ii aduce ca sa îşi bată joc de ei! Nu avem cum sa protestam cu efect fără a afecta parţial echipa, protestele in afara stadionului nu au efect!

Am văzut cu toţii deznadejdea pe fata ciobanului după meciurile in care a fost huiduit, fapt ce l-a dus la luarea unor decizii aberante care ii vor grabi plecarea!! Îl afectează enorm, de aceea nu vom opri protestele pana nu va pleca!

3. Liverpool nu a fost desfiintata, cazurile heysel si hillsborough sunt mult mai complexe decât ati crede, a fost vorba si de incompetenta organizatorilor, a poliţiei, o grămadă de factori! Suporterii insa au readus-o acolo unde ii era locul, ca dovada a câştigat UCL cu ajutorul imens dat de the KOP!

4. Suporteri sunt acei care merg in ploaie si canta 90 de minute la un Steaua cu ultima clasată, când „stelistii adevarati” stau la tv cu berea in mana aşteptând meciurile cu Lyon sau real Madrid! Aici ai dreptate, deastea nu suntem mulţi, ca dacă eram vreo 20.000 era demult ciobanul plecat!

Vasglo, nu are rost sa îţi răspund pentru a scrii mesaje contra-cost!

hulkster (1 comentarii)  •  25 martie 2010, 12:29

Mi sila de astia care zic” hai sa incurajam echipa ,ce tot aveti cu becali”.
Acum problema este ca Steaua nu mai este nimic din ce o fost ,nici pe plan fotbalistic nici la nivel de suporteri,iar de glorii calacate in picioare nu are rost sa mai vorbim.
Noi (cei adevarati) suntem dispusi la orice pt . a scoate Steaua din ghearele monstrului.
Datorita ******* de patron am ajuns sa ma uit fara emotii la meciurile stelei.
Sper sa ratam campionatul si europa league ,sa terminam pe 7 sau mai jos a.
RESPECT Maria Andrieş ,MA BUCUR SA VAD CA O PARTE DIN PRESA S-AU SATURAT DE becali SI NE INTELEG PROTESTUL.

Comentează