Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Clubul unde nu se întîmplă nimic

Ca să se schimbe ceva la Steaua, trebuie schimbat patronul

„Becali e vinovat că Steaua a ratat un an!”. Judecata a fost exprimată de Cristiano Bergodi, în interviul acordat Gazetei. Cît înseamnă un an în viaţa unei echipe? E la […]

vineri, 19 martie 2010, 7:47

Ca să se schimbe ceva la Steaua, trebuie schimbat patronul

„Becali e vinovat că Steaua a ratat un an!”. Judecata a fost exprimată de Cristiano Bergodi, în interviul acordat Gazetei. Cît înseamnă un an în viaţa unei echipe? E la fel ca un an din viaţa unui om, mai mult, mai puţin? La viteza fotbalului de azi, un an trece foarte repede. Ierarhiile se răstoarnă şi se refac cît ai clipi. Numai că la Steaua timpul nu curge. Şi nu de un an, de cîţiva ani. A observat şi fostul tehnician din Ghencea că echipa bate pasul pe loc. Evenimentele se repetă periodic, nu se schimbă decît numele antrenorilor şi al jucătorilor. Tiparul distructiv se păstrează intact.

Ce înseamnă să ratezi un an? „Defineşte ratare!”, i-ar cere un klingonian microbist lui Bergodi. Dacă Real Madrid, cu galaxia la purtător, a fost eliminată din „optimile” Ligii, înseamnă că a ratat anul? Posibil. Dar, din punctul de vedere al marketingului sportiv, Real Madrid n-a ratat nici măcar o secundă din 2000 încoace. A ieşit din Liga Campionilor, dar, pentru al cincilea an consecutiv, a fost declarat cel mai bogat club din lume.

Depinde ce-ţi doreşti. Bani, performanţe, faimă, demnitate? Steaua nu ştie. Şi chiar dacă ar şti, la club nu sînt permise decît „pohtele” patronului. Iar „pohtele” astea au înlocuit treptat valorile care susţin o echipă. Judecînd după furtunile nervoase şi accesele de veselie, s-ar spune că în Ghencea se întîmplă în fiecare zi cîte ceva. Nu în fiecare zi, ci de la oră la oră, şi chiar dintr-un minut în altul, în cuprinsul unei singure fraze! În realitate, sub suprafaţa isterică nu se întîmplă nimic. Pauză. Întuneric. Din cînd în cînd, cineva izbeşte o uşă, cineva se baricadează în vestiar. Apoi se lasă din nou amorţeala.

„Marele meu regret e că începusem o muncă şi nu mi s-a dat voie să continui!”. Bergodi n-a înţeles probabil de ce nu i s-a dat voie. Astfel de lucruri sînt greu de înţeles. De ce dictatorii africani îşi măcelăresc supuşii? Probabil nici ei nu-şi dau prea clar seama de ce. Antrenorul italian se miră ca un funcţionar ONU că regimul din Ghencea cumpără grenade second-hand, în loc să construiască şcoli şi spitale. Să le dărîme, da, iată o provocare! Iată o demonstraţie de forţă! Dar să le construieşti?

După calendarul lumii de afară, Steaua a pierdut un an. Calendarul din interiorul clubului indică însă aceeaşi dată ca în ziua cînd controlul a fost preluat de actualul patron, printr-o mărire şmecheră de capital social. În acea zi au plecat şi Bergodi, şi Olăroiu, şi Hagi, şi Lăcătuş, şi Protasov, şi Dorinel Munteanu şi toţi ceilalţi care au început o muncă la club. Istoria a stat în loc şi nu se va clinti pînă cînd nu se schimbă patronul.

Comentarii (37)Adaugă comentariu

sneijder (2 comentarii)  •  19 martie 2010, 20:30

IDEAL: inainte de inceperea unui sezon,antrenorul,managerul si patronul se aseaza la masa. antrenorul decide de cine nu mai are nevoie,cine nu se incadreaza in proiect. apoi,traseaza posturile deficitare si profilul jucatorului de care are nevoie pt sistemul de joc pe care vrea sa-l aplice. managerul are rolul de a aduce jucatorii care sa aiba acel profil. evident,el are deja o baza de date cu 3-4 solutii pe fiecare post. de asemenea,antrenorul poate face propuneri,dar depinde de ce sistem de lucru se accepta la club: sistemul englezesc,in care antrenorul decide tot ori cel italian ,spaniol ,german,in care un presedinte sau manager,aduce jucatorii,antrenorul spunand doar posturile deficitare. in functie de monitorizarile secunzilor si de recomandarile antrenorilor de la tineret,sunt promovati un numar de jucatori tineri din baza proprie. in functie de randamentul dat in cantonamente,sunt pastrati toti sau o parte,la echipa mare. la final,patronul stabileste bugetul de transferuri si salarii,in limita caruia se lucreaza. inn cazul unei echipe in reconstructie,se da un termen de un an in care un antrenor poate lucra fara presiune. doar in situati exceptionale antrenorul e demis inainte de acest termen.

sneijder (2 comentarii)  •  19 martie 2010, 20:42

LA STEAUA: inainte de inceperea unui sezon,antrenorul,managerul si patronul ,toti intruchipati intr-o singura persoana,gigi becali,se aseaza la masa. se serveste branza, aripioare de pui,lapte si masline.gigi decide de cine nu mai are nevoie,cine nu se incadreaza in proiect,in functie de inspiratia divina dupa post si rugaciune plus o saptamana pe muntele athos.apoi,traseaza posturile deficitare si profilul jucatorului de care are nevoie .sa fie religios si sa isi asume vina la esecuri dar sa stie sa-i multumeasca patronului pt inspiratia la schimbari,atunci cand inving. cunoasterea unei ode catre patrn,constituie un avantaj. de asemenea,jucatorii trebuie sa accepte sa joace gratis si pe o perioada de 90 de minute,gigi avand dreptul de a-i rezilia contractul oricand. evident,el are deja o baza de date cu 3-4 solutii pe fiecare post: postul negru,vinerea mare si postul din ziua de miercuri.de asemenea,antrenorul poate face propuneri,dar depinde de ce sistem de lucru se accepta la club: sistemul dvd si cel in care gigi aduce atacantii,e preferat in ghencea. in functie de monitorizarile secunzilor si de recomandarile antrenorilor de la tineret,sunt promovati un numar de jucatori tineri din baza proprie. apoi stoichita ii imprumuta la iasi pana se mai coc…deci pana la 30 de ani. la final,patronul stabileste bugetul de transferuri si salarii,in limita caruia se lucreaza. 0 lei,0 bani.in cazul unei echipe in reconstructie,se da un termen de un an in care un antrenor poate lucra fara presiune. din fericire,la steaua nu se construieste,deci antrenorul poate fi demis oricand.

pitzy (7 comentarii)  •  19 martie 2010, 20:48

gigi ramai in ghencea. tu stii cel mai bine. nu pleca. nu vinde. sa traiesti 100 de ani.

booba_viola (15 comentarii)  •  19 martie 2010, 21:04

Bravo Gigi, faci treaba buna, nu schimba nimic.
Vrem ca spusele lui Jackie Ionescu, pe care toata miticimea il face senil, sa se adevereasca: „cluburile comuniste se vor autodistruge”.
Gigi esti campion, bravo, tine-o tot asa.

yoo (1 comentarii)  •  19 martie 2010, 21:10

din pacata la steaua nu se bata pasul pe loc, ba din contra este o „involutie” (asemanatoare cu el grande ciobandante)

andrei (1 comentarii)  •  19 martie 2010, 21:32

Ramai acolo Jiji. Inca putin si-i duci in B. Multa bafta

flroin.b (39 comentarii)  •  19 martie 2010, 21:41

Nu stiu daca Bergodi era mai antrenor decit Stoichita ,dar stiu ca Bergodi ,asa cum a zis si el ,avea un plan ,o strategie .A inteles ca nu prea sint bani si a decis sa mizeze pe tineri si la un momentdat Steaua avea in teren 6 jucatori sub 24 de ani.Cu ei in teren Steaua s-a calificat ,doar cu victorii in grupele Europa League ,e drept ,adversarii nu au fost de prima mina ,dar chiar si asa pentru prima oara dupa plecarea lui MM Stoica ,aveam in fata o idee.In clipa in care a fost alungat aproape totul s-a prabusit .Sa nu se inteleaga gresit ,Stoichita nu e vinovat ,el iubeste Steaua si a venit aici cu ginduri curate ,dar nu a avut curaj sa continuie ce incepuse italianul.Nu pot sa inteleg de ce in iarna au fost indepartati jucatori tineri ce promitea-u ,Onicas e cel putin cu 3 clase peste Plesan si totusi a fost pastrat olteanul ,de ce ? E greu de spus .Ionescu e macar la fel de valoros ca Toja, iar Ochirosii e mult peste Surdu .Pentru ce au venit fratii Karamyan ,Pepe Moreno ,Parpas sau Jelev ? Au adus ei ceva in plus Stelei ? Nu ,nimic ! Sintem o echipa batrina si jucam batrineste ,singurile sclipiri mai vin de la Szekely si Kapetanos ,oameni fara de care acum am fi fost departe rau de titlu.Daca ar fi fost contiunat o parte din proiectul lui Bergodi nu stiu daca am fi cistigat titlul anul acesta,probabil ca nu ,dar am fi cistigat citiva jucatori si in vara ,cu doua -trei trasferuri Steaua ar fi avut o echipa tinara si care citiva ani nu ar fi avut rivale.Asa ,in acest an nici titlul nu-l vom cistiga ( sa de-a Dumnezeu sa ma insel ) ,iar viitorul l-am imprumutat la altii.
Ps -Cite ceva si despre marele si talentatul Tanase. De cind a venit la Steaua ,pe baiatul asta eu nu l-am vazut decit prin discoteci cu o ,,bomba ” urita si lata dupa el.In rest ,omul pe care Steaua a dat o groaza de-a bani ,a jucat doua sau trei meciuri in 22 de etape . De asta avea nevoie Steaua ,de un fis dezamorsat de o bomba ?

diss (58 comentarii)  •  19 martie 2010, 21:50

maria, tu ai mare dreptate dar noi acum ce sa facem ? sa ne transformam in catelusi?
asta este , eu tot cred ca pana la urma D-zeu ne va ajuta si vom scapa de cel care este cangrena stelei. numele lui nu merita mentionat.
multi dintre colegii tai au o parte de vina :umbland ca bezmetici dupa rating au creat un monstru!

porojao (12 comentarii)  •  19 martie 2010, 22:10

de obicei nu-mi place cum le pui in pagina, insa cu acest articol te-ai autodepasit. Este foarte bun si este adevarat ce spui. Felicitari pentru articol. Situatia actuala este un point of no return… din pacate. Asteptam cu totii clipa sa vanda…

Copy-Paste (1 comentarii)  •  19 martie 2010, 22:30

Eu nu sunt suparat !

Asa suna o declaratie a factotumului de la Steaua dupa meci ! “CFR a facut egal, deci titlu se joaca, n-am de ce ma sa ma tem! ” continua el.
Mie mi se pare un mod de gandire sanatos si constructiv, nu ? Adica, de ce sa facem o tragedie, o inmormantare la un esec banal, cand obiectivul mai poate fi atins ? Am zis esec banal ? Pai sunt doar 3 puncte amarate intr-o intrecere sportiva, da-le-n ma-sa, iar pana la urma, tot el, luminatul, va incheia razboiul absurd de 62 de ani, plin de patimi si resentimente ! Ii boteaza copilul lui borcea, deci vor deveni rude !

Acest exemplu de pacifism la varf este o adevarata lectie pentru noi toti si pentru toate rivalitatile fotbalistice stupide din tarile lumii ! Ce presedintii din Spania sau Anglia ?! Sa vada la noi aici, la Romanica, la manelica, cum e cu incuscreala ! Se omorau pana acum oameni pe strazi inainte de meciuri, se alegea cu infarct cate un suporter al carei echipe ce primea gol in ultimul minut, pentru ca el, faierul, se gandea cum va da ochii a doua zi cu colegii de munca, simpatizanti ai celorlalti ! Dar de acum, gata !
De azi, dupa cum s-a vazut, totul s-a schimbat ! Atitudinea celor in verde (ca unii se vor supara daca le zic “alor nostri” ) a fost reproducerea celei adoptate fata de derbiuri in ultimii ani de catre al nostru carmaci. A fost duplicatul perfect. Asadar, ce rautate dom’ne, pentru ce, cand familia e sanatoasa acasa ? Suntem acolo in fata, e perioada de post, deci D-zeu ne va face lideri pana la Paste pentru credinta noastra nestramutata !

Vi se pare ca am batut campii pana acum ? Eu zic ca nu, ba chiar este singurul mod de abordare viabil si plauzibil al fotbalului in Ghencea din urmatorii ani! Cum, iarasi vi se pare ca aberez ? Pai daca da, veniti de vedeti urmatorul meci pe teren propriu! Credeti ca se va schimba ceva dupa aceasta seara, in tribunele prafuite ale tot mai anostului nostru stadion ? Sa fim seriosi !

Semnatarii pactului vor fi, nu-i asa, oameni de cuvant cu o coloana vertebrala robusta ! E de ajuns sa te uiti la liderul lor, cata tinuta morala impune, si-ti vei da seama ca cei condusi de domnia sa vor binele si propasirea Stelei, d-aia au si fagaduit ca o vor incuraja. Apoi, cei de la tribune, se vor alatura si ei scandarilor, ba mai mult, ii vor acoperi cu huiduieli si dezaprobari pe cei cativa derbedei care vor sa faca rau echipei.
Credeti ca acesti “suporteri buni” ( fiindca inteleg ca trebuie sa se faca o departajare oficiala) doresc altceva in acest moment ? Mie nu mi se pare, si doar idiot sa fii sa nu realizezi ca, odata ce accepti un om sa te conduca fara sa i te opui in vreun fel, esti de acord cu metodele sale, cu modul de a gandi, cu felul sau de a fi ! E doar aproparea tacita de care pipereanul avea atata nevoie acum o luna.

Ti-e greu, draga stelistule, esti disperat ca am incheiat un deceniu groaznic din punct de vedere statistic in fata spurcatilor ? Atunci taci si sufera, tu esti cel care votai pe site-uri ca protestele trebuie sa inceteze ! Oricum, in Groapa, au fost doar suporterii adevarati care au sustinut echipa. Esti revoltat de situatia actuala de la Steaua ? Asta e , ea a picat din cer ca un blestem, iar tu nu o poti schimba si d-aia nici nu faci nimic ! Deci, inca o data, ciocu’ mic ! Ti-e frica de intentiile destabilizatoare ale celor cateva sute care-l vor pe Becali plecat, doar pe considerentul ca “n-are cin’ sa vina !” ? Atunci loveste-i cu putere pe cei cu “ idei subversive”, iar daca ai prin preajma cativa interlopi sa te ajute, e de apreciat !

Sau mai bine, dupa aceasta seara neagra, ca sa arati rivalilor (care or mai fi ei ?) ca nu te lasi batut si ca personalitatea ta e in continuare erecta , baga un protest spontan la stadion *******! Va avea din nou ocazia barosanul sa mai puna de-o curatenie consistenta de primavara si poate, si de-un nou pact, prin care sa se angajeze ca “de acum ma intereseaza in mod special meciul cu dinamo, nu doar Cupa !” . Abia atunci vei rezolva cu adevarat problema si te vei putea duce acasa linisit si optimist !

Delta Tulcea (19 comentarii)  •  19 martie 2010, 22:52

Total de acord cu florin.b . Chiar daca nu castigam actualul campionat aveam speranta ca ceva vine din urma, ca o noua Steaua se formeaza din jucatori tineri, rapizi…

Exista totusi o speranta : comertul cu terenuri se va sfarsi odata si odata..cate pamanturi poti cumpara si vinde ?! iar ciobanul altceva nu stie.. poate atunci renunta.

oitza barsana (3 comentarii)  •  19 martie 2010, 23:26

„Becali este capabil sa distruga Steaua”,marcel raducanu in septembrie 2008.
Ei bine se pare ca a cam avut dreptate.De la an la an Steaua este din ce in ce mai slaba.Daca au ajuns ziarele sa puna titluri de genul”Cine a facut echipa, Gigi sau Lippi?” ori „Ingropati de Gigi” inseamna ca am ajuns rau de tot.Si cel mai grav este ca am ajus rau si la nivelul suporterilor.Galeria Stelei, scindata in diferite grupuri a fost batuta la toate capitolele:Pe strazi, la mesaje la spectacol, la tot.Pana nu pleaca acest „bufon national” , ne am lins pe bot de orice trofeu.Sa fie clar.

anakin (14 comentarii)  •  19 martie 2010, 23:40

mult stimata doamna Maria, tot respectul pentru acest articol! nu numai ca ai spus un mare adevar, dar ai avut curajul sa afirmi raspicat ceea ce cei mai multi jurnalisti nu au curaj sa afirme: adica ai avut curaj sa spui raspicat ca atata timp cat becali va sta la echipa, steaua va merge tot in jos. in emisiunile televizate nu prea au curaj multi sa afirme acest lucru clar, deoarece intra becali in direct si ii face prosti, tembeli etc. ca el doar atat poate, saracul. unii mai spun si la TV ca becali distruge echipa, dar tu ai spus-o raspicat si clar. bravo! esti curajoasa! daca s-ar pune presa pe becali, poate ca am scapa de el. si, poate, mai multe voci care sa sune in consonanta cu ceea ce spui tu, ar putea cantari greu, iar noi am putea scapa de ***** becali. inca o data, bravo!

m68 (21 comentarii)  •  19 martie 2010, 23:54

Frumos scris,si la obiect.Toate analizele facute de voi jurnalistii sportivi cat si cele facute de noi suporterii stelei duc la aceeasi concluzie: JIJI TREBUIE SA PLECE

cetateancumsecade (2 comentarii)  •  20 martie 2010, 0:09

Feliictirari pentru articol, ma bucur ca in sfarsit vad un ziarist care pare ca a inteles ceea ce se intampla cu adevarat la steaua si pentru ce protesteaza un gup de omani care au onoare si mandrie.

Resiteanu’ Exilat (17 comentarii)  •  20 martie 2010, 1:13

Ce atat de mult zgomot pentru nimic? Steaua (ca si surata Dinamo) este o echipa ILEGALA care nu ar trebui sa mai existe din 1989. Dar nici atunci nu a fost revolutie, doar o simpla lovitura de stat, orchestrata de altii… Deci, lupul si-a schimbat doar parul. Si Romania a ramas cu cei dinozauri sportivi bolsevici. Vreti echipe istorice? Atunci ar trebui sa incurajati Rapidul, Unirea Tricolor, UTA, UD. Resita, Poli Timisoara, CFR Cluj, U Cluj si Craiova, Poli Iasi.
Asa ca: Steaua si Becali se merita reciproc, la fel ca Dinamo si actionarasii ei.

Cris (2 comentarii)  •  20 martie 2010, 1:50

pt a-l convinge pe becali de ce ar fi de facut la steaua ca sa fie bine, consider ca e la fel de greu ca a convinge o baba de 80 de ani cu 2 clase sa nu mai creada in dumnezeu ca nu o ajuta la nimic…

boris (58 comentarii)  •  20 martie 2010, 10:31

urmeaza meciul becali-borcea, 12 reprize, ca la box. sau marea intrecere capitalista a cumpararii de jucatori si arbitri. dupa congul final, se va vedea cine insfaca ultimul sac de la uefa, cu 10 milioane dolari. precedentului castigator (bucsaru, urziceni) nu i-a mers prea bine…

anotak (56 comentarii)  •  20 martie 2010, 10:38

Un singur lucru nu pot intelege,de ce,de fiecare data incercam sa ne raportam la echipele de prim rang din Europa,de ce nu ne vedem lungul nasului,ce treaba are fotbalul nostru amarat cu fotbalul adevarat.Daca ne uitam in propria ograda,vedem ca,atat echipele de club-cat si echipa nationala,n-are nici o treaba cu fotbalul adevarat.Cat priveste patronii-presedintii de cluburi,sa avem pardon,cine sunt domniile lor,o stim prea bine.Din ce medii s-au catarat in fruntea cluburilor stim,stim si prin ce metode au reusit sa ajunga la aceasta performanta.Daca luam in parte pe fiecare,ne dam seama ca locul lor este cu totul in alta parte,nu la sefia unui club de fotbal.La marile cluburi din Europa,patronii si presedintii,angajeaza profesionisti,care fac treaba,iar de schimbat ai schimba,doar la contra performante,nu ca la noi,daca antrenorul nu asculta de patron,zboara.

Nikko (41 comentarii)  •  20 martie 2010, 12:18

Ba se intampla destule la Steaua. Dar nu ce ar trebui sa se intample. Adica, altceva inafara de circ ieftin. Slabe sperante cu Becali acolo.

Marcel Tut (5 comentarii)  •  20 martie 2010, 14:55

Maria, multumesti ca gandesti cum ar trebui sa gandeasca toti jurnalistii din bransa. Ciobanul trebuie sa plece de la Steaua, asa ar trebui sa inceapa orice discutie despre Steaua.

Si daca el ar pleca, fotbalul romanesc ar avea de castigat. Asa amarat cum este el, ar fi mai curat. De cand a aparut acest marlan in fotbal, parca toata mizeria a iesit la suprafata, toate practicile oculte au capatat un iz de normalitate datorita felului lui infect de a prezenta anormalul normal si normalul ceva ilegal.

Cam asta e concluzia, Steaua nu mai are viitor cu acest imberb!

Vladysart (2 comentarii)  •  20 martie 2010, 18:49

Un articol bun si un comentariu excelent facut de „Copy-Paste ” cum rar mi-a fost sa citesc in Gazeta.
Ma bucur ca exista printre noi oameni care gandesc clar si stiu sa-si expuna ideile.
Adunati o mana de oameni din orice peluza sau tribuna din Ghencea si sunt mai educati mai inteligenti si mai civilizati decat tot clanul becali.
Va uitati la un om care daca nu s-ar fi nascut in familia potrivita ar fi muls la propriu oi si vaci.

mihai (8 comentarii)  •  20 martie 2010, 19:07

@ copy paste..read my mind..o singura observatie..nu suntem sute suntem mii sau zeci de mii..da lumea sta pe bara..eu sunt afara si sufar frate..de ulte ori mai uit e drept..da miercuri am suferit..cum n am mai suferit in fotbalde mult..aveti dreptate voi frate..tre sa mergeti mai departe..

Ghandalf (147 comentarii)  •  20 martie 2010, 21:33

Chiar daca Maria are perfecta dreptate, totusi, el ciobandante TREBUIE sa fie tratat cu o doza serioasa de (ce are el mai de pret) ignoranta !
M-am saturat sa tot aud de eurooier intr-un asemenea hal ca nici macar atunci cand il injura cineva nu mai citesc articolul, sau schimb canalul tv.
Grobianul nu merita sa-i fie pomenit numele !!!
… DIXIT

Un_suporter_CFR (71 comentarii)  •  20 martie 2010, 22:03

Acest articol e o atitudine contra actualului patron, mai mult decat simpla exprimare a unei pareri cu privire la modul in care este condusa Steaua.
Si totusi, e oare exceptia care sa atraga atentia sau e doar regula, valoarea mediana a unei clase de mediocri ajunsi in varfurile ierarhiei, fie ele politice sau economice, a carei lipsa de scrupule are repercusiuni in lumea sportului?
Oricum, salutari Mariei!

Smart O (8 comentarii)  •  20 martie 2010, 22:34

eu tot cred ca bisnitarul tot bisnitar ramine cu tot neamul lui . cind nimeni nu va mai crede in steaua atunci va cistiga pentru ca la loterie va fi potul gros . steaua ramine in carti doar pentru mismasurile loteriei de aceea nu va pleca bisnitarul niciodata de la steaua . dar nici steaua nu se va mai ridica la valoarea de altadata

Smart O (8 comentarii)  •  20 martie 2010, 22:47

nu numai la steaua sint probleme . tot fotbalul romanesc este bolnav . de aceea antrenori si jucatori care au contracte acolo unde sportul acesta e rege nu vor sa mai revina intr-un campionat trucat . tot de aceea sint tot mai putini cei care-si gasesc drum spre marile campionate . dar si asa cei mai multi stau in mocirla pina-n git asa ca nicicum nu ar putea evolua in alte campionate

diagnostic (123 comentarii)  •  21 martie 2010, 2:37

Ati auzit de metastaze?? Acolo au aparut, deja! In acel angrenaj , fost sanatos, pacat de ei.

johnny (15 comentarii)  •  21 martie 2010, 2:45

Tocmai am vazut ” The Last King of Scotland” ca tot vorbeai de dictatori africani:D
Becali va avea aceiasi soarta ca orice dictator mai devreme sau mai tarziu.Eu sper cat mai curand pentru binele unei echipe care a facut istorie si a creat mereu o imagine buna fotbalului romanesc.

Calin din Cluj (1 comentarii)  •  21 martie 2010, 9:57

Sunt de acord cu articolul dumneavoastra. Insa, trebuie sa remarc si un castig al fotbalului romanesc, venit in urma dictaturii steliste. Daca Steaua a batut pasul pe loc, s-au ridicat echipe din provincie, cu patroni mai putin bogati, dar mult mai modesti si inteligenti.

Mimi (13 comentarii)  •  21 martie 2010, 10:23

o singura mentiune: pe olaroiu nu-l poti pune in aceeasi oala cu hagi si restul, olaroiu a stat mai mult de o jumate de campionat si a avut niste rezultate. practic e singurul in timpul caruia istoria s-a miscat, daca imi permiti exprimarea. oricat de anti gigi ar fi cineva, nu poate sa nege asta. bine in proportie de 90% meritul pentru atitudinea patronului din acea vreme a fost tot al lui olaroiu, care parca a fost mai psiholog decat in altii in a-l intelege si manipula pe gigi becali (si sa nu-mi sariti in cap, ca „a manipula” e verbul perfect pentru omul la care se refera, daca vrei sa ai viata cu gigi trebuie sa-l manipulezi, nu sa-l intelegi, nu sa-l multumesti etc..)

cristi (1 comentarii)  •  21 martie 2010, 10:25

Cu jucatori precum Golansky, Emegara, Toja, steaua nu va lua titlul nici fara Gigi, nici cu Mourinho pe banca. Sa mai spunem ca Ov Petre e plafonat, P Marin e deja pensionar de mult, Baciu face meciuri cand si cand, Plesan e fotbalist doar cu ambitia, Zapata face gafe cand nu trebuie.
Singurii jucatori care au fata de steaua sunt Banel, Kapetanos, Szekely, Stancu. Poate si unul din Karamieni

irciog (10 comentarii)  •  21 martie 2010, 13:52

Si-atunci, cand suntem atatia nemultumiti ?! Ce facem cu nemultumirea noastra ? Cand si mai ales cum mai protestam ? La meciuri nu vreau sa ma mai duc, la tv nu vreau sa-l mai vad, de el nu vreau sa mai aud, dar inca tin cu Steaua si el o distruge in continuare …

mr juve (1 comentarii)  •  21 martie 2010, 14:02

probabil ca ai dreptate, dar becali a dus prima oara o echipa romaneasca in CL, iar steaua de cand este a lui becali a castigat 3 titluri daca nu gresesc( 2003) incoace..

@ cristi (4 comentarii)  •  21 martie 2010, 18:07

I-ai enumerat p-aia patru care ar fi de valoarea Stelei. Dar te-ai intrebat ce obiective ar trebui sa aiba echipa? LC, normal. Aia patru au fata de EL, nici macar de rezerve la LC. Finantatorul celei mai titrate echipe din Ro e falit, trebuie sa plece!

ska (1 comentarii)  •  21 martie 2010, 18:43

Amin !

jason_gold (3 comentarii)  •  21 martie 2010, 19:50

deci eu voi fi stelist toata viatza, nu conteaza de rezultate
trebuie sa ne impacam cu ideea ca un timp de acum incolo Steaua nu va avea performante extraordinare, dar va veni si o pereioada cand Becali isi va da seama ca e un cioban sau va veni altcineva in locul lui….
nu putem decat sa speram…
FORTZA STEAUA!!!
o iubire ros-albastra pana la moarte!!!

Comentează