Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Cheia lui Stoichiţă

Antrenorul Stelei trebuie să preia puterea în vestiar

Eugen Baciu are şi el două mîini. S-a convins toată lumea după meciul cu Ceahlăul, cînd a ridicat braţele spre tribune, arcuite frumos, cu degeţelele mijlocii îndoite neregulamentar. Are, prin urmare, şi […]

duminică, 21 februarie 2010, 7:51

Antrenorul Stelei trebuie să preia puterea în vestiar

Eugen Baciu are şi el două mîini. S-a convins toată lumea după meciul cu Ceahlăul, cînd a ridicat braţele spre tribune, arcuite frumos, cu degeţelele mijlocii îndoite neregulamentar. Are, prin urmare, şi articulaţii flexibile. În următorul meci al Stelei, am putea avea surpriza să aflăm că are şi două picioare. Dacă încearcă aceeaşi schemă, din „foarfecă”. Nu e musai să stea cu faţa la tribune.

Ce să înţelegi din gestul fundaşului stelist? În primul rînd, că nu-şi propune să fie original. În al doilea rînd, mîinile revoltate ale lui Baciu exprimă, involuntar, desigur, starea de lucruri din vestiar. „Trebuie să lucrăm la psihologia jucătorilor, asta e cheia!”, a oftat Stoichiţă după meci. E regretabil că a fost nevoie de o înfrîngere cu 1-3, ca să-şi dea seama că articulaţiile lui Baciu se luptă pentru autonomie. Şi e regretabil să dai vina pe psihologia unor fotbalişti care tocmai te-au rugat să nu demisionezi!

Steaua traversează o criză de moral, Stoichiţă are dreptate, dar e o criză de moral provocată de o criză de autoritate. Care poate fi rezolvată numai de antrenor. E drept, tehnicianul stelist nu numai că n-are la dispoziţie jucătorii pe care i-a listat. Pe deasupra, trebuie să lucreze exact cu fotbaliştii care nu şi-au dorit să joace la Steaua, de fapt, nu şi-au dorit să joace fotbal deloc, nici măcar în echipa de la scara B. Şi au ajuns pe gazon pentru că n-au prins lotul de bambilici. Cel puţin, asta lasă să se vadă cu ochiul liber.
Dar nu înseamnă că n-au psihologia lor. Şi e treaba lui Stoichiţă s-o studieze, să analizeze degetele reprimate ale lui Baciu şi amintirile recente din copilărie ale lui Cristi Tănase. Să afle cum i-ar putea convinge să-şi dezmorţească restul articulaţiilor şi al terminaţiilor nervoase. Pentru început, ar trebui să umble un pic la psihologia antrenorului. Să devină, din tehnician care-şi pune soarta în mîinile jucătorilor sau ale conducerii, unul care ţine în mînă grupul. O figură autoritară, nu una stoică, gata să îndure orice decizie, cu condiţia să n-o ia el. 

Ce exprimă Baciu cu mîinile îl priveşte. Lipsa de motivaţie a fotbaliştilor îl priveşte. Oboseala extrasportivă, lenea cronică, atitudinea sublimă, toate astea cad în sarcina lui Stoichiţă. E drept că a ajuns la Steaua resemnat, mai degrabă gata să plece decît să vină. Iar campania de transferuri l-a resemnat şi mai profund. Dar în ritmul ăsta, tinde să-i rivalizeze în seninătate pe călugării budişti şi să refuze lupta la titlu din motive de nonviolenţă.

Psihologie e mult spus! Disciplina e cheia. Pînă şi jucătorii fără valoare sînt capabili de cel puţin un lucru: să stea cuminţi, cu mîinile la spate, şi să asculte de antrenor. Unde mai pui că tehnicianul Stelei are postul asigurat cel puţin o săptămînă.

Comentarii (25)Adaugă comentariu

Marian (2 comentarii)  •  21 februarie 2010, 20:12

De lipsa de valoare a lui Zapata nu spui nimic domnisoara? Sau ai si tu parte de banii dati de Zapata prin intermediul P.R.-ului ca sa-i mascati evolutiile dezastroase si lipsa de valoare.Toti aveti scopul de a distruge Steaua

Un_suporter_CFR (71 comentarii)  •  21 februarie 2010, 20:13

Maria…nu stiu daca un astfel de gest trebuie comentat.
Consider ca jucatorul trebuie dat afara, insa ma intreb daca pentru un astfel de comportament nu exista clauze care sa exonereze clubul de plata obligatiilor financiare – nu e nimeni obligat sa suporte astfel de mizerii.
O seara frumoasa!

deian 14 (11 comentarii)  •  21 februarie 2010, 20:59

de luni de zile vb singur…ce psihologie …steaua e varza si oaia nu vede …..jalnic

draga… (2 comentarii)  •  21 februarie 2010, 22:18

steaua traverseaza o criza de fiere. asta te face sa te chircesti si sa devii mic,mic de tot. si stoichita are exact jucatorii pe care si i-a dorit. nu a avut nevoie de ionescu,nu a avut nevoie de onicas,nu i-au placut ochii rosii ai lui ochirosii. niste antrenori care au revitalizat niste cariere si care stiu sa lucreze cu pusti,pt ca nu au alta solutie ( d. munteanu si grigoras ) i-au reinventat pe acestia trei. stoichita i-a vrut pe parpas,jale…pardon,jelev, pe pepe cel gras ca un pepene. sa nu asteptam minuni de la stoichita. sa nu asteptam sa lacrimeze icoana facatoare de minuni. stoichita e un antrenor slab si umil.un aventurier.

draga… (2 comentarii)  •  21 februarie 2010, 22:23

totusi, imi explica cineva conform carei litere de regulament a intrerupt hategan meciul 10 minute ? nu cumva trebuia sa ceara mai intai capitanilor si oficialilor sa tempereze lucrurile ? abia apoi se lua decizia.

andrei (5 comentarii)  •  21 februarie 2010, 22:53

Corect Maria! Sunt de acord cu ce spui, dar e un factor negativ deloc de neglijat: Gigi Becali!

Mokopole (10 comentarii)  •  21 februarie 2010, 23:05

Cu toate ca e cam devreme sa ne pronuntam categoric, exista Murphy si el spune – ca fiecare om competent avanseaza pana la gradul incompetentei sale. Lippi se pare ca si-a cam atins-o. Cea mai mare greseala este trimiterea lui Tanase in zona de lupta din 30-ul advers. Stoichita l-a neutralizat aseara, nu advarsarul! De ce Hagi n-a jucat varf retras? Corespunde calitatilor pe care ar trebui sa le ai pe postul ala, din motivatiile lui Lippi! L-a incercat Ienei de vreo doua ori si s-a lamurit. Tanase e pre imatur pt. postul ala. El se simte cel mai bime intr-o zona neutra, laterala in special de unde sa vamuiasca cat mai multe baloane, sa vina lansat spre poarta si sa aiba posibilitatea de a combina.
“Nu-l pun pe Tanase lateral pentru ca acolo are doi adversari: jucatorul echipei adverse si tusa” Lipip dixit! Sa-i anunte cineva repede pe Hagi, Zidane, Cr. Ronaldo, Messi si altii ca si-au ratat carierele, toata viata au jucat ca prostii impotriva unui adversar nemilos: tusa terenului!
Asta ar fi un aspect. Al doilea- si mult mai grav- tinea de attitudinea pe care a aratat-o prin alcatuirea echipei! Asta nu tine de inspiratie, sau de o greseala punctuala, ci este expresia lipsei de orizont, nesigurantei, nestiintei antrenorului. Sa nu incepi cu Banel si Karamian fundasi, atunci cand tu singur trambitai pe toate canalele ca o sa faci o stea ofensiva nu tine de greasala, tine de “total eclipse of the mind”, ca sa parafrazez dintr-o perioada care iti place, the 80s.
Sa nu joci cu Bogdan Stancu in fata iarasi tine de un blocaj mental grav, in conditii de mediu ideale: joc acsa cu suporteri in tribune, impotriva ultimei clasate, cu o presa favorabila, cu transferurile solicitate realizate.
Daca greselile tehnice sunt de inteles( un post gresit, o schimbare gresita), greselile de conceptie sunt intolerabile.
Si sa nu joci cu un fundas in stare sa faca o invaluire si sa dea o centrare, intr-un meci de acasa contra ultimei clasate aparandu-se supranumeric este o greseala de conceptie.
Sa nu joci cu Bogdan Stancu al doilea varf e o greseala de conceptie.
Sa nu-i dai lui Tanase libertatea creatoare de miscare e o greseala de conceptie.
Sa insisti pe Zapata care nu face gafe mai multe decat Tatarusanu, dar nici nu are perspectivele lui de crstere(valorica, financiar) e o greseala de conceptie.
Sa mizezi pe Baciu, care n-a dat randament decat langa cel putin doi dintre Lovin, Radoi, Ghionea, Goian si n-a jucat doua meciuri legate de 5 ani e o greseala de conceptie.
Sa nu-i dai nicio sansa lui Tudose e o greseala de conceptie.
Valabil si pentru Onicas, Ionescu, Bicfalvi.
Sa te gandesti sa-ti dai demisia dupa meci e o greseala de conceptie.
Sa nu ti-o dai este o greseala de conceptie mare.
Sa mai si declari public lucru asta este si mai mare greseala de conceptie.
Demonstreaza incompetenta d-lui Lippi si practic confirma si explica aspectele din jurul Stelei.
Rezultatul nu are nicio importanta, si e cea mai mica din grijile d-lui Stoichita.;putea sa fie 24-0
Dl. Lippi pare ca si-a atins maximul competentei salesi de acum inainte totul nu o sa fie decat o lunga agonie si pt. el si pentru Steaua
De urmarit !

unknown (1 comentarii)  •  21 februarie 2010, 23:09

M-am convins si de Stoichita. Din fata televizorului se vedea ca jucatorii sunt morti, pur si simplu nu puteau sa alerge, innotau aproape toti. Pentru ce naiba atatea cantonamente daca la sfarsit nu mai esti in stare sa alergi ? Plus de asta plesan si ovidiu petre sunt doua epave, onicas si andrei ionescu sunt clar peste ei, cel putin intr-un meci cu Ceahlaul erau mult mai potriviti. In orice caz tre sa fie mari tampiti cei din Ghencea daca au lasat apararea in baciu, vesnica rezerva si jelev, un jucator mediocru, vizibil de pe luna.

ursache.ro (1 comentarii)  •  21 februarie 2010, 23:11

Mai mult de-atat cred ca nu are rost sa mai spunem ! Bine pus punctul pe i !

Moskopole (10 comentarii)  •  21 februarie 2010, 23:31

Cu toate ca e cam devreme sa ne pronuntam categoric, exista Murphy si el spune – ca fiecare om competent avanseaza pana la gradul incompetentei sale. Lippi se pare ca si-a cam atins-o. Cea mai mare greseala este trimiterea lui Tanase in zona de lupta din 30-ul advers. Stoichita l-a neutralizat aseara, nu advarsarul! De ce Hagi n-a jucat varf retras? Corespunde calitatilor pe care ar trebui sa le ai pe postul ala, din motivatiile lui Lippi! L-a incercat Ienei de vreo doua ori si s-a lamurit. Tanase e pre imatur pt. postul ala. El se simte cel mai bime intr-o zona neutra, laterala in special de unde sa vamuiasca cat mai multe baloane, sa vina lansat spre poarta si sa aiba posibilitatea de a combina.
“Nu-l pun pe Tanase lateral pentru ca acolo are doi adversari: jucatorul echipei adverse si tusa” Lipip dixit! Sa-i anunte cineva repede pe Hagi, Zidane, Cr. Ronaldo, Messi si altii ca si-au ratat carierele, toata viata au jucat ca prostii impotriva unui adversar nemilos: tusa terenului!
Asta ar fi un aspect. Al doilea- si mult mai grav- tinea de attitudinea pe care a aratat-o prin alcatuirea echipei! Asta nu tine de inspiratie, sau de o greseala punctuala, ci este expresia lipsei de orizont, nesigurantei, nestiintei antrenorului. Sa nu incepi cu Banel si Karamian fundasi, atunci cand tu singur trambitai pe toate canalele ca o sa faci o stea ofensiva nu tine de greasala, tine de “total eclipse of the mind”, ca sa parafrazez dintr-o perioada care iti place, the 80s.
Sa nu joci cu Bogdan Stancu in fata iarasi tine de un blocaj mental grav, in conditii de mediu ideale: joc acsa cu suporteri in tribune, impotriva ultimei clasate, cu o presa favorabila, cu transferurile solicitate realizate.
Daca greselile tehnice sunt de inteles( un post gresit, o schimbare gresita), greselile de conceptie sunt intolerabile.
Si sa nu joci cu un fundas in stare sa faca o invaluire si sa dea o centrare, intr-un meci de acasa contra ultimei clasate aparandu-se supranumeric este o greseala de conceptie.
Sa nu joci cu Bogdan Stancu al doilea varf e o greseala de conceptie.
Sa nu-i dai lui Tanase libertatea creatoare de miscare e o greseala de conceptie.
Sa insisti pe Zapata care nu face gafe mai multe decat Tatarusanu, dar nici nu are perspectivele lui de crstere(valorica, financiar) e o greseala de conceptie.
Sa mizezi pe Baciu, care n-a dat randament decat langa cel putin doi dintre Lovin, Radoi, Ghionea, Goian si n-a jucat doua meciuri legate de 5 ani e o greseala de conceptie.
Sa nu-i dai nicio sansa lui Tudose e ogreseala de conceptie.
Valabil si pentru Onicas, Ionescu, Bicfalvi.
Sa te gandesti sa-ti dai demisia dupa meci e o greseala de conceptie mare
Sa nu ti-o dai este o greseala de conceptie si mai mare.
Sa mai si declari public lucru asta este cea mai mare greseala de conceptie.
Demonstreaza labilitatea d-lui Lippi si practic confirma si explica aspectele din jurul Stelei.
Rezultatul nu are nicio importanta, si e cea mai mica din grijile d-lui Stoichita.;putea sa fie 24-0
Dl. Lippi pare ca si-a atins maximul competentei sale.
De urmarit cum evolueaza situatia!

Braveheart (6 comentarii)  •  22 februarie 2010, 0:18

Apud I.L. Caragiale:

„Tipătescu: În sfârşit, avem un fotbal curat.
Pristanda: Curat murdar, să trăiţi coane Fănică!”

(palimpsest după „O scrisoare pierdută”)

HelL (5 comentarii)  •  22 februarie 2010, 0:28

Oltchim e aproape de semi-finalele ligii campionilor la handbal si aici se vorbeste de articulatiile lui Baciu.Sunt un mare fan fotbal.Dar meciul a trecut.Azi a fost alt meci.Unul de liga campionilor.Nu de Liga 1,care,din 6 echipe(sau cate am avut), a dat doar una mai departe. Eu chiar nu inteleg,asta in general valabil.Avem si noi un sport,in care ridicam cu adevarat capul sus, si nimeni nu le baga in seama pe fetele astea.Bine ca Baciu castiga 120 euro pe an, si nu stiu cate fete de la oltchim castiga cel putin pe jumate.Ignorati performanta,promovati mediocritatea(putin spus).E cel putin trist ca nimeni pana acum(Duminica, 21.02.2010, ora 23:25), la mai bine de 3 ore de cand s-a terminat meciul Oltchimului nu a scris ceva,pe un blog,un coltisor acolo,sa fie,sa stie lumea ca cineva totusi mai stie altceva inafara de Gigi,Tanase,Iancu,Copos,Borcea,Mititelu.Cand e un meci pierdut de Steaua, in 1 ora apar cometarii pe bloguri,cu nemiluita.Deci,Hai Baciu ! ! !

HelL (5 comentarii)  •  22 februarie 2010, 0:30

Rectificare : 120 000 de euro pe an la Baciu… scuzati greseala.

Armanovici (14 comentarii)  •  22 februarie 2010, 0:52

Cheia e una singura Maria, si anume plecarea nenorocitului din Ghencea! Asta ar trebui repetat non-stop! In presa, la tv, la radio!
Nu constientizeaza lumea ca starea asta de razboi persista pana când va pleca? Atâta ura s-a adunat incat nu mai se poate face nimic

ionutz2000 (4 comentarii)  •  22 februarie 2010, 5:31

Stoichita, ca un adevarat antrenor, trebuie sa fie autoritar in vestiar. Atitudinea lui nu o sa aduca nimic bun Stelei.

STELIST 86 (9 comentarii)  •  22 februarie 2010, 8:02

STOICHITA este principalul vinovat,nu are un caracter puternic,este docil,umil,fals ca este bun psiholog,DACA AVEA DEMNITATE,RASPUNDERE,ONOARE cind a vazut ca becali nu transfera fundasi la echipa trebuia in secunda 2 sa-si dea demisia,el a vrut sa pacaleasca fotbalul ,care nu l-a iertat,daca i-au fost cerute rezultate trebuia sa pretinda indeplinirea conditiilor lui,RUSINEA produsa i-a innegrit CV-ul,NU ESTE DECIT UN OM SLAB,O GLUMA CA ANTRENOR!

diss (58 comentarii)  •  22 februarie 2010, 8:05

ai dreptate maria, stoichita e ca o baba care se plange mereu de cateceva. e un bun incasator, gigi i-o da mereu peste bot iar jucatorii il roaga sa nu isi dea demisia….pai daca vine un antrenor adevarat mai fac ei ce vor?
doamne ce a ajuns steaua, de fapt a ajuns exact unde ii este locul….

Cipri (28 comentarii)  •  22 februarie 2010, 9:33

Slabut!
Cam repetitiv despre gestul lui Baciu

vali mocanu (14 comentarii)  •  22 februarie 2010, 9:34

vai mama lor! vai lume, vai…

stresu (67 comentarii)  •  22 februarie 2010, 11:51

Bună Mari,

„…cu degeţelele mijlocii îndoite neregulamentar…”
Aşa cum ne explici tu, deducem că lui Baciu îi lipseşte…ceva . (celelalte degeţele erau îndoite, iar cele mijlocii erau întinse)
Sunt de acord cu tine. Baciu a făcut un gest urât, Baciu s-a coborât la nivelul galeriei.
Dar te întreb, distinsă jurnalistă, galeria, sau ca să fiu mult mai exact, o mare parte a galeriei, prin comportamentul lor, prin avalanşa de bulgări de… gheaţă, au demonstrat, pt. a câta oară, că interesul lor nu este de a viziona, civilizat, un spectacol sportiv, ci de a căuta, permanent, sămânţa de scandal, de a crea dezordine, de a face rău, chiar echipei favorite.
Nu vreau să-i iau apărarea lui Baciu, gestul lui este incalificabil, dar trebuie să-l înţelegem că la un asemenea tratament nervii cedează şi…

În altă ordine de idei, stimabilă, abia acum îţi pot da, un răspuns competent, la art. din 12.02.ac:
În această vacanţă fotbalistică, cele mai bune transferuri au fost făcute de CEAHLĂUL !
În perioada vacanţei, în paginile GSP-ului Ceahlăul n-a existat…
Asta nu înseamnă că nemţenii se vor bate la titlu, ci înseamnă că o echipă aproape retrogradată, a reintrat în horă, joacă şi nu m-aş mira să o vedem şi în sezonul următor în „A”.

PS – De OLTCHIM ai auzit ?

castro (35 comentarii)  •  22 februarie 2010, 12:03

Pai, tu, Marie, nu gazeta voastra e cea care ne-a exasperat in pauza competitionala cu Steaua, ca vezi Doamne! ce va rupe ea norii? Nu ne ingretoseaza ea in fiecare an cu informatii cu nemiluita despre o echipa tot mai slaba, depasita in ultimii ani de echipe altadata inexistente, dar despre care abia daca se pomeneste? De ce se mediatizeaza atat mediocritatea asta ambulanta numita Steaua? E clar ca acolo, atat timp cat va mai fi „El Ciobandante”, nu se va mai vorbi de performanta. Atunci, ce chichirez galceava? Pentru ca are cei mai multi suporteri declarati? Degeaba, daca acestia sunt scarbiti de ce se petrece acum la club si sunt dezinteresati. Am prieteni stelisti care mergeau pe vremuri la stadion, oameni doxati, dar care acum nici macar la TV nu isi mai pierd timpul cu meciurile Stelei. Ce sa vada? O echipa mult prea mediatizata in raport cu valoarea ei? Degeaba ne omoara GSPTV cu Steaua, Steaua, Steaua, Jiji, Steaua, Jiji, Steaua -dimineata , la pranz si seara, ca fotbalul adevarat il joaca tot Urziceniul, CFR-ul, chiar si Gazul!

bogdan (3 comentarii)  •  22 februarie 2010, 12:15

in ziua de azi nici un jucator valoros nu isi prea doreste sa vina la steaua sa faca performanta,de frica ca nu cumva sa nu-i fie pe plac lui jiji si sa-si rateze cariera.
cei care vin la steaua nu le pasa de nume,de culori,de blazon,de performanta,ci ei vad steaua doar ca o perioada de tranzit,o rampa de lansare,un nume mare in cv,atat.
imi amintesc de muti jucatori de la steaua care nu au ajuns sa joace la mari echipe din europa sau sa castige salarii mari,dar pt steaua si-au dat sufletul pe teren,sa ne amintim de marele atacant al stelei,CIOCOIU,sau de MILITARU,si multi altii din generatia lor sau din alte generati ante jiji.
singurul jucator care mai seamna putin cu cei din perioada ante jiji este nicolita,care a dezamagit totusi sambata.ar mai fi unul si anume kapetanos care in ciuda arvesitatii lui jiji el si-a facut treaba si sambata dar si in alte meciuri inainte sa intre in gratiile lui jiji.
pacat ca am ajuns sa vorbim de 2 perioade in istoria stelei:
-una ante jiji,o perioada plina de sadisfactii,cu trofeie,cu meciuri frumoase cu care sa ne mandrim
-alta perioada,perioada jiji,prina de jigniri,presarata ici colo cu cateva performante,dar plina cu multe dezamagiri si multe umilinte.
dc ante jiji vorbeam de recorduri de invincibilitate impotriva adversarilor traditionali,acum nu mai avem nimic.
dc ante jiji vorbeam de hegemonia stelei acum ne intrebam pe cand un alt trofeu,nici macar cupa romaniei nu o mai castigam desi steaua detine cele mai multe trofeie.
dc ante jiji se dorea performanta pt renume acum se doreste doar banii,nu mai conteaza prin ce mijloace(vezi cazul valiza,cazul fularul lui dinamo,cazul bricheta),mijloace care au patat imaginea stelei,dar care cel mai mult a ranit orgoliul suporterilor.

ce ma doare cel mai mult este ca tot ceea ce insemna steaua candva se pierde si nu se mai poate recupera.
va mai amintiti cand NEAGA,un jucator cazut in disgratia lui jiji, urca in galerie sa strige alaturi ea?care jucator din steaua de azi credeti ca ar face acest lucru?Karanienii? nu cred,Baciu? nu cred,Toja? nu cred,Plesan? nu cred,Tanase? nu cred,Ovidiu Petre? nu cred.

MOARE STEAUA FRATILOR!

JIJI PLEACA DIN GHENCEA !

nicu (1 comentarii)  •  22 februarie 2010, 12:51

cu cat scrieti mai mult despre Steaua cu atat aceasta echipa de fotbal merge mai prost , Unirea Urziceni nu are parte nici de 10% din ce scrieti despre Steaua dar are infinit mai multe rezultate decat echipa stramutatului de Becali

STEAUA (11 comentarii)  •  22 februarie 2010, 13:12

Cred ca nu stii despre ce vorbesti , nu stiu ce cauti tu unde esti veziti femeie de treaba ta si inchide-ti blogu asta nasol

STELIST RESEMNAT (1 comentarii)  •  22 februarie 2010, 15:08

Pentru mine e clar si dureros; datorita in mare parte lui Becali care nu stie cum se face performanta, daca intradevar si-o doreste, Steaua nu mai e Steaua sau mai bine zis jucatorii stelisti nu mai sunt stelisti ci doar niste fiinte vii imbracate in tricourile (a se citi culorile), candva glorioase, ale Stelei. In egala masura galeria Stelei nu mai are nimic comun cu ceea ce aceasta insemna in vremurile cam de mult apuse. In mare parte o adunatura de frustrati si lasi in acelasi timp (la scoala, in grupul de prieteni, la servici, etc.), care nu au nimic comun cu civilizatia, cu ideea de spectacol, (chiar asa care spectacol?), cu respectul si care sunt prezenti la stadion fiindca doar aici, in haita, au curajul sa refuleze. Nu va faceti iluzii dragi stelisti de peste 40 de ani, in ritmul acesta probabil nu veti mai avea ocazia sa traiti clipele pe care le-ati trait candva. Totul e doar amintire si resemnare. Tot respectul pentru cei care inca mai stiu ce e fotbalul!

Comentează