Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Se poate!

Levy n-a exagerat, ştie cum poate fi învinsă Liverpool: prin inteligenţă. E drept că Unirea doar a pîlpîit în atac în prima repriză, o bună bucată de vreme nu s-a văzut decît o singură jumătate de teren, cea în care […]

vineri, 19 februarie 2010, 1:07

Levy n-a exagerat, ştie cum poate fi învinsă Liverpool: prin inteligenţă. E drept că Unirea doar a pîlpîit în atac în prima repriză, o bună bucată de vreme nu s-a văzut decît o singură jumătate de teren, cea în care Arlauskis boxa cu umbra lui Gerrard. Dar a existat un capitol la care campioana României s-a bătut de la egal la egal cu regina Europei: sclipirile de viclenie de pe banca tehnică. Băieţii de milioane ai lui Benitez au preluat controlul prea repede, n-au avut curiozitatea să vadă ce gînduri au băieţii din Est.

Echipa care a stat în aşteptare a fost Urziceniul. Au aşteptat eroic, dacă ţinem cont de cele patru cornere în patru minute. Au aşteptat de nevoie şi aproape nimic nu anunţa saltul final din corzi în careul lui Reina. Adversarii s-au enervat, s-au bîlbîit, s-au pripit, au ratat cu veteranii, cu rezervele, cu toată echipa pînă au împins mingea în plasă. A fost unul dintre cele mai muncite goluri ale lui Liverpool pe Anfield. Şi unul dintre cele mai bine gîndite meciuri jucate de vreo echipă românească în ultimii ani. N-a lipsit decît stropul de nebunie ca să fie şi bine jucat. Urmează returul!

Comentarii (39)Adaugă comentariu

alex (1 comentarii)  •  19 februarie 2010, 1:11

si or sa cistige ialomitenii cu 2 goluri diferenta? nu prea cred…poate un 0-0 onorabil

azerty63 (13 comentarii)  •  19 februarie 2010, 1:20

Bine ca n-au jucat comentatorii, si acum mai faceau temenele la istoria lui Liverpool…

mm (14 comentarii)  •  19 februarie 2010, 1:21

ce se poate maria?
se poate sa luam 0-2 si acasa de la liverpool…asculta-ma ce spun, asa se intampla in fotbal…daca o echipa mare se chinuie acasa si bate la limita pe final, in deplasare, cand outsidera ar crede ca sunt sanse, incep sa joace si ei fotbal…deci scor corect in retur:
unirea-liverpool 0-2

nirdaf (1 comentarii)  •  19 februarie 2010, 1:24

scurt si la obiect frumos maria

Pacuiul lui Soare (48 comentarii)  •  19 februarie 2010, 1:52

nici o sansa nu avem in retur, dar ar fi nedrept si absurd sa condamni Unirea pt asa ceva; au jucat ce au putut, au bagat autobaza si din cind in cind au mai iesit frumos, cu pase din aparare. Dar pt aceasta faza a competitiei este prea putin. E bine si asa, de-ar fi inva vreo 3 echipe romane ca Unirea …

RiviOnze (9 comentarii)  •  19 februarie 2010, 2:35

asta e. a fost ok. e bun 1-0. asteptam sa atacam in retur

Delta Tulcea (19 comentarii)  •  19 februarie 2010, 8:02

in retur vor juca la fel , poate cu mai multe faze de atac – ma refer la Unirea

fuller (6 comentarii)  •  19 februarie 2010, 8:45

Unirea a jucat azi ca o echipa promitatoare – daca ar reusi sa lege jocul cu pase rapide asa cum a inceput sa o faca in aparare azi, o sa devina o echipa puternica. Este o echipa in crestere – sa nu uitam ca este prima lor participare in Europa, dupa ce acum cativa ani erau in B! Sa nu ne imbatam insa cu apa rece – Liverpool a fost clar peste ei, si meritau sa castige. Cand te baricadezi in jumatatea ta si nu ai o ocazie clara in 90min, e greu sa emiti pretentii. Unirea e la inceput de drum, si sant inca departe de a fi o forta europeana. Oricum, au reusit sa reprezinte onorabil Romania, asa ca felicitari!

MARIKO SAN (8 comentarii)  •  19 februarie 2010, 9:40

Dupa o perioada fara jocuri oficiale,rezultatul Unirii e unul bun.Nu e usor sa te trezesti pe terenul unei echipe cu un asa nume.Speram sa vedem totusi si un gol al Unirii in retur.

pele (1 comentarii)  •  19 februarie 2010, 9:45

ba fratilor comentati ,dar nu aveti nici unu mentalitatea ca se poate castiga returul,liverpool sa prezentat mult mai slab decat sevilla,si atunci de ce nu am spera ,
pot face un 1-0 la final si sa castige in prelungiri ,
pot castiga chiar si cu 2-0 daca au mai mult tupeu pe atac,
dar ce sa mai om trai si vom vedea

Decebal (2 comentarii)  •  19 februarie 2010, 9:47

un egal in retur ar fi foarte onorabil, insa mi-e teama sa n-o luam pe cocoasa mai rau decat a fost la Liverpool

cris (22 comentarii)  •  19 februarie 2010, 10:01

0-0 e cel mai probabil rezultat, tinand cont si de cum a jucat liverpool cu steaua sau rapid. dar cine stie, unirea a ratat in champions league ca poate mai mult si decat steaua, si decat rapid.

gelu (6 comentarii)  •  19 februarie 2010, 10:04

A fost un joc la alibi , ce-ar fi fost daca intra mingea din sec 25 ? Ne tavaleau rau de tot… Asa, noi ne-am aparat (atat stim/atat putem) , ei au ratat , mai putin ca de obicei..
O vorba mare spusa dupa meci de Mironica : campioana Romaniei ar retrograda daca ar juca in liga lor.. De retinut.
Si inca ceva , la ce lucruri minunate se gandeste seful PRO TV ? Asa a spus in comentariu…Bag de seama ca la aceleasi lucruri la care se gandeste si Maria in acest comentariu…no offence..

CRIS77 (4 comentarii)  •  19 februarie 2010, 10:12

azerty63 are dreptate . Comentariile sunt pline de sabloane , si nu doar lingvistice ci si de gandire si atitudine.Toata lumea stia cine e Liverpool , mai interesant era sa apreciem lucrurile bune , pentru ca o echipa buna in primul rand trebuie sa stie sa se apere .
Maria zice bine ca nu le a lipsit decat un strop de nebunie pentru a fi eroi.

knxDan (4 comentarii)  •  19 februarie 2010, 10:59

1. Unirea venea direct de la meciuri de pregatire de 2 lei.
2. Apostol TREBUIA sa dea GOL, cand i-a „furat” mingea lui Mascherano. ERA OBLIGAT SA NU ISI BATA JOC DE ASA O SANSA.
3. Brandan a „comis-o” la marginea careului, deci si noi am avut noroc ca nu a iesit decat un corner prapadit.
4. Cotele la pariuri erau chiar grave: 1.50-4.00-9.00.
5. Unirea trebuia sa joace ca si cum ar fi jucat cu Steaua, adica sa dea gol.
6. Liverpool, aseara, era echipa de batut.
… si legat de retrogadarea Unirii, in conditiile in care ar juca in Premier League: M. Lucescu a zis la un moment dat ca Barcelona ar retrograda in Serie A. OK. Cred cu tarie ca si Liverpool ar avea mari probleme in Liga I, in momentul in care i se „citeste” jocul. Nu ar retrograda, dar nici n-ar avea sanse reale la titlu.

moskopole (10 comentarii)  •  19 februarie 2010, 11:13

Pt. noi, care le stim potentialul au jucat bine spre f.bine, nu poti sa le ceri mai mult si merita felicitari- au facut tot ce au putut. Insa din pacate, impresia care au lasat-o acolo a fost una deplorabila, chiar daca ar fi scos vreun egal sau chiar daca ar fi invins, prin cine stie ce noroc, nu pot scapa de senzatia aia de venetici veniti sa ia si ei o canistra si sa o stearga cat mai repede, parca se jucau sporturi diferite. Rezultatele astea scremute, sa stiti ca nu impresioneaza pe nimemi in Europa. Aparitia a astfel de echipe-nu numai Unirea si nu numai romanesti- produce iritare, enervare, antipatie, desconsiderare: Ia uite-i si pe disperatii astia, au venit sa vada lumina multa noaptea. Nu intelegem spiritul jocului, suntem niste aratari pt. ei, si apoi ne miram si ne ofuscam, ca, sanchi: “De ce nu ne vor la masa lor?”Uite de sta nu ne vor , ca mancam cu mana, ne stergem la gura cu fata de masa, ragaim ca prostii, tragem flatuatii ca Gigi, mancam fructe dupa masa si amestecam berea cu vinul si cu sampania.Disperarea asta defensive, recurenta, anacronica,fara nicio perspectiva produce lehamite .Scorul de 1-0 nu e mincinos, e fals si mistificator.Ce spun toti inteligentii acum: “Ah, ce aproape am fost!”Cand o sa incepem sa jucam fotbal raportat la valorile europene si nu la paradigmele psiho-somatice ale neamului atunci vom incepe saluam 4-5, dar atunci vom sti unde duntem. Vom fi mai aproape. Pana cand nu invatam civilizatia fotbalului putem sa avem scoruri cat de stranse, tot o sa fim la ani lumina distanta! Si asta nu costa bani.E doar o attitudine mintala!

cris (22 comentarii)  •  19 februarie 2010, 11:56

Asta cu retrogradarea campioanei romaniei daca ar juca in champions league e doar o alta ineptie care suna bine. au 4 sau 5 echipe foarte bune, care domina fotbalul european, si inca 15 care ar fi cupa uefa daca ar juca la noi in campionat.

cris (22 comentarii)  •  19 februarie 2010, 11:56

scuze, am vrut sa spun in premiere league

durden (209 comentarii)  •  19 februarie 2010, 12:22

mda…se face prea mult tam-tam…unirea a jucat praf si a avut noroc cu carul!aa si un portar in forma maxima

Ghandalf (147 comentarii)  •  19 februarie 2010, 12:53

Urmarind jocul, mi-am amintit (cu nostalgie) de perioada in care Craiova Maxima avansa in cupele europene pana in ”sferturi”…
Pana la acel moment, atunci cand jucau cu echipe cu nume din vest, echipele romanesti stateau ”la cutie” incercand sa ciupeasca cate ceva. Abia din acel moment echipele romanesti au inceput sa prinda ceva curaj si sa joace fotbal cu adevarat contra marilor cluburi europene ( si as aminti aici memorabilele meciuri ale lui Dinamo contra Hamburgului sau al Stelei contra Anderlechtului ).
Astazi suntem din nou in faza ”timorata”…
Urmeaza faza ”lipsei de complexe”…
Dar, cand ?
…DIXIT

vilmaristul (1 comentarii)  •  19 februarie 2010, 13:16

sa nu fim carcotasi!
chiar si cu ,,perfuzii” liver.,e liver
si noi nu ne am facut de ras
nu sunt fan urziceni,sunt in primul rand roman,si asta e tot ce mai avem al nostru,in sport

kopite (32 comentarii)  •  19 februarie 2010, 13:21

Unirea trebuie sa se deschida la Bucuresti. Ceea ce inevitabil va crea spatiu de manevra. Sincer mi se rupe de rezultat in Minie Mouse Cup dar cred ca batem cu 3-0. Si cand zic „batem” iau in considerare ca nu cu Unirea tin de 30 de ani :))

YNWA

ciupi (400 comentarii)  •  19 februarie 2010, 14:47

urzicutzele puteau scoate ceva aseara, cu conditia sa nu fi jucat la fel de prost ca liverpool. s-a jucat prost in doua palete : haotic, fara idei, de catre gazde, lipsiti de curaj si de tupeu, de catre ceilalti. una peste alta a fost o partida care te facea sa-ti spui: „las’ca nici la otelul-international de maine nu va fi ceva de doamne-ajuta”.

the phenom (32 comentarii)  •  19 februarie 2010, 14:51

Ce „se poate”,Mariuca?chiar sunteti orbi cei care credeti in asa ceva?sau nu va pricepeti la fotbal!unirea a stat tot meciul cu fundul in poarta asteptand ciupeli si fredonand aceeasi melodie obosita si enervanta a fotbalului romanesc din 92 incoace..aparare supraaglomerata,pase laterale,faulturi si contraatacuri lesinate.faptul caLiverpool n-a dat 5 astora se datoreaza tensiunilor de acolo,lipsa lui torres,grija pentru meciul cu city.e o diferenta imensa nu numai valorica,ci si intre alura fotbalistilor lui liverpool si astia.se vede din avion ca aia arata k niste superstaruri ce apara un brand mai valoros ca insasi romania si niste anonimi cu figuri maneliste.singurul care arata a om venit din lumea civilizata e antrenorul unirii,in sfarsit o veste buna:))..asa ca,revino-ti,nu se poate nimic si,mai mult decat atat ar trebui sa se bucure toti de succesul lui liverpool ,pentru ca e triumful civilizatiei fotbalului si a societatii,in general,in fata mizeriei mioritice.

Speedy (98 comentarii)  •  19 februarie 2010, 15:08

unirea a mers acolo cu gandul la 0-0. prin aceasta prisma, se poate spune ca aproape au reusit…au stat bine in teren (in terenul lor) si chiar daca au fost dominati foarte clar, adversarii nu au avut foarte multe ocazii mari. personal, nu sunt de acord cu abordarea lor…cum bine observa cineva pe aici, este un stil de joc care nu aduce mai nimic. Poate aduce rezultate, dar sigur nu aduce respect din partea adversarilor. Poate ca unirea chiar se va califica, pt. ca nici liverpool nu m-a impresionat foarte tare…desi personal ma indoiesc, cred mai degraba ca va pierde si aici. Dar un lucru mi se pare sigur: chiar daca va castiga, nu va fi mai respectata in europa. poate ceva mai temuta si mai luata in serios. Acum, depinde ce vrem 🙂

misu (1 comentarii)  •  19 februarie 2010, 15:15

Pe mine ma dispera comentatorii astia si spiritul lor plangacios; pe care ne-o transmit si noua
E o onoare pt ei ca iau loc intr-o cabina pe stadioanele Europei si tot timpul spera la niste miracole.
Inainte de meci: avem sansa noastra, mingea e rotunda, etc
Inainte de gol: trebuie sa rezistam, sa fim eroi
Dupa ce luam gol: diferenta e una financiara, jucatorul ala costa cat toate transferurile din Liga 1 la un loc
La final: misiunea noastra in retur nu e imposibila, englezii sint de batut… blablabla

Aceleasi stereotipuri verbale, viziune zero despre joc.. miau-miau-miau.

Speedy (98 comentarii)  •  19 februarie 2010, 15:24

phenom> nu au stat cu fundul in poarta. s-au aparat avansat si modern, dar cam atat. mi-au amintit de filmul Charlie Chaplin Boxer. Numai ca nu se puteau ascunde dupa arbitru :). in rest, au incercat cam totul ca sa inghete jocul, sa adoarma adversarii si spectatorii. Poate ca asta era singura metoda pt. a obtine, eventual, un rezultat bun….nu stiu…dar, dupa cum am mai spus, un astfel de stil de joc nu atrage respect. Ne plangem peste tot ca suntem priviti de sus in europa, ca nu ne vor, ca arbitrii ne dezavantajeaza. pai, cu stilul asta de joc, cum ar putea fi altfel?

the phenom (32 comentarii)  •  19 februarie 2010, 16:24

Speedy-pentru mine fotbal inseamna Maradona si singurul sau urmas adevarat,Robby Baggio,inseamna Brazilia 82-86-talent,spectacol,glorie,samba,Germania 90-disciplina,eficienta ,panzer v,Turcia 2008-eroism,darzenie,forta de lupta.Sunt 3 repere ale notiunii de fotbal.romanii,au facut in 20 de ani un singur meci cu adevarat-5-1 cu Tara Galilor,cu maestrul Dinu pe banca-apoi a inceput epoca:10 in aparare,gazoane mocirloase,vanturi siberiene ,lamentari tv si restul mizeriilor.romania,prin esenta ei,urateste totul.romanii uratesc cupele eurone si turneele finale,cele mai spectaculoase echipe atunci cand joaca cu noi intra in jocul nostru ordinar si spectacolul este distrus.romanii iau premii pentru cel mai urat meci al turneului,in cupele europene pentru cele mai miloage si grotesti echipe.prin insasi esenta noastra nationala,noi uratim si scoatem in evidenta ceea ce au strainii bun ,elegant si valoros.romanilor le place balciul,vaietatul,cearta,contrazisul fara temei,mizeria morala,el nu are reperul binelui si se hraneste doar scotand in evidenta grotescul.la tv,in presa,etc.in sport,in general si in fotbal,in special,este la fel.asa ca nu numai ca nu are ce sa iti placa,dar urasti asa ceva si trebuie sa te bucuri atunci cand acest ordinar sistem este invins.

dan (12 comentarii)  •  19 februarie 2010, 16:44

NU SE POATE, atata timp cit scopul tau e sa nu primesti gol si nu sa joci fotbal NU SE POATE

stresu (67 comentarii)  •  19 februarie 2010, 16:48

Zâua bună Mărie,

„Filmul” ăsta, cu o echipă românească retrasă în apărare (unii îi zic autobază, alţii apărare modernă, avansată) şi o alta care atacă aproape continuu, l-am mai văzut de nenumărate ori. Acelaşi scenariu, aceiaşi regie şi acelaşi… tragic final (doar protagoniştii sunt, de fiecare dată alţii).

Titlul tău se vrea, mai degrabă o întrebare retorică decât o exclamaţie de încurajare.

SE POATE ! – hai să fim serioşi, nici ceea ce vreau eu, nici ceea ce vrei tu NU SE POATE !

O zi bună, frumuseţe !

Speedy (98 comentarii)  •  19 februarie 2010, 16:52

phenom> nu te contrazic. dealtfel, comentariul meu nu sustinea altceva. te-am contrazis doar referitor la fundul in poarta. NU au stat cu fundul in poarta, dar nici nu au iesit prea des din jumatatea lor de teren. Pt. mine fundul in poarta a fost la Italia – romania in 82 la Florenta – sigur iti amintesti. Chiar daca e comparabil ca aspect, stilul de aseara a fost altceva: nu s-au aparat, au incercat sa inghete, sa refuze jocul. in rest, sunt de acord cu tine…poate doar sa mai adaug la lista ta doua meciuri…romania-germania 5-1 (desi amical) si romania-anglia 3-2 la euro nu mai stiu care :).

Stelistu’ Nebecalizat (2 comentarii)  •  19 februarie 2010, 17:01

Se poate, dacă considerăm fotbalul o mică ciupeală sau sau dacă se întîmplă o minune (în privinţa invocării şi bazării pe minuni, comentatorii şi „oamenii de fotbal” de la noi surclasează Biserica !).
Nu se poate fiindcă fotbalul este un sport, adică o luptă, al cărui scop este să mergi tu către victorie, nu să aştepţi să-ţi cadă pere mălăieţe în gură. Şi nu se mai poate fiindcă ar fi păcat ca Gerard să rămînă la televizor în timp ce nişte băieţi cu înălţimi sub cea medie a populaţiei Romîniei să ne inducă ideea căî reşaparea este arta antrenoratului.
Deci, Hai Liverpool, fiindcă iubim fotbalul !

Cornel (110 comentarii)  •  19 februarie 2010, 17:12

Mda, Unirea a pîlpîit, a filfiit, a gilgiit, a bolborosit, insa doar in primii 30-40 de metrii de poarta – asta inseamna ca a fost „o echipa scurta”, ca tot aud expresia asta la tv ? Ronny Levy asta trebuie ca e din Tecuci, prea stie la perfectie tactica nationala ( aia cu arderea grinelor, otravirea fintinilor si gaurirea soselelor ! ) Daca mai tinea putin, tribunele s-ar fi prabusit sub greutatea celor 50 000 de spectatori adormiti…

andy Arad (1 comentarii)  •  19 februarie 2010, 17:30

FC LIiverpool sau alta echipa din campionate adevarate daca trebuie sa ne dea 4 goluri in general ne da. daca nu trebuie, joaca economic si in general ne bat oricum.din respect pt suporteri au jucat cu echipa de baza insa foarte economic avind meciuri dificile in campionat (chiar au ceva campionat englezii)unde de fapt au interes maxim .vor veni la urziceni sau unde vor veni si vor bate tot asa , se vor califica si noi vom sta la taclale ce aproape suntem de ei si ei ce bani au si noi nu.doar accidental mai putem face ceva in sport sau in orice alt domeniu multa vreme pentru ca suntem pe nicaieri cam la toate capitolele.care nu ii idiot si a trecut granita de vest 1 metru realizeaza asta.

maria andries (1349 comentarii)  •  19 februarie 2010, 17:33

Pt. Cornel, inca nu-mi dau seama daca linistea din tribune, care i-a incintat pe comentatori, era de bine sau de rau 🙂

california (56 comentarii)  •  19 februarie 2010, 18:36

maria, tot nu ai inteles cum sta treaba; altfel spune-ne de cite ori a batut levy pe liverpool prin inteligenta ca prin fotbal nici atit.

duta alexandru (1 comentarii)  •  19 februarie 2010, 19:20

vom vedea in duminica!dinamo-craiova…..!!!!

io (1 comentarii)  •  19 februarie 2010, 19:21

ai dreptate “the phenom” in ce priveste fotbalul romanesc si tu “misu” in ce priveste comentariul de pe pro tv. iar tu maria mai taie cu “se poate”. e tot una cu “am venit sa luptam”, “sa speram ca”, “cu un pic de noroc…”, samd.(suna a lozinci vechi de pe timpul comunismului). TREZITI-VA fratilor si fiti REALISTI! (iar tu maria invata ce este profesionalismul intai, in Germania ar fi fost criticati si facuti cu ou si cu otet cei de la unirea cu tot stafful lor de sus in jos). cu cine puii mei vreti sa castigati impotriva lui liverpool? unirea si-a jucat sansa impotriva lui stuttgart care in momentul ala treceau printr-o criza uriasa si nu au stiut profita de aceasta, iar acum va dati sanse cu liverpool…hai sa fim seriosi. am vazut echipa ce poate, nici macar PRIMUL pas de la deschiderea partidei n-a ajuns unde trebuia,ce sa mai vorbim de “atac pilpait”? ala nici un copil de mingi de la Liverpool nu l-ar fi numit atac. ca de altfel tot meciul…zero, nimic, nichts, nada, niente, null, etc!! mingi aruncate la nimereala ca sa mai poata rasufla apararea. vorba antrenorului meu la situatia lui apostol cand a recuperat mingea la jum. terenului: „dute ba!!…dute ba!!“si dupa finalizare: “dute-n p…a m…i“. sau ne mai spunea el ca atunci cand adversarul se simte inferior trage si de la cea mai mare distanta, exact ca in cazul lui unirea. cica „au stat in asteptare…de nevoie“, baaaaaah aia o fost NEPUTINTA! FRICA!, s-au ckackat pe ei de frica!! si invatati sa va mai retineti din elanul vostru, fiti realisti si tratati subiectele cu profesionalism!!! tipic romanesc: ne laudam cu un meci din ’66(in care ne laudam ca prostii cu titluri cum ca i-am umilit), ne dam in petic cu luni inainte si ne imbatam cu „…ce frumos ar fi daca…” si alte chestii de-astea, iar dupa meci se lasa tacerea ca insfarsit ne-am trezit din nou la realitate. de ce nu faceti invers, adica fiti realisti de la bun inceput, nu va dati prea multe sanse, dar in spatele tuturor acestora MUNCITI si ANTRENATI-VA ca pt. ultimul meci al carierei voastre si demonstrati-ne contrariul. atunci o sa va RESPECT si io. Fotbalistilor:..CAND NE ARATATI ODATA FOTBAL? CAND VOI FI MANDRU SI SA STRIG IN GURA MARE PE STRAZILE DIN STRAINATATE “HAI ROMANIA”? CAND O SA INVATATI SA DATI SI VOI CU PICIORUL-N MINGE? CAND O SA VA APLAUD?

milici (4 comentarii)  •  19 februarie 2010, 19:39

Cine da sanse Unirii cu Liverpool a vazut alt meci si , simultan, se pricepe al naibii la fotbal.

Comentează