Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Băiete, încă o tură!

Dinamo a aşteptat miracolul aşa cum aştepţi autobuzul în staţie. Vag resemnat, vag furibund la bara lui N’Doye. Cei peste 200 de fani alb-roşii din tribune au aşteptat să-şi vadă favoriţii luptîndu-se pentru şansa lor. Au aşteptat, au aşteptat şi […]

miercuri, 16 decembrie 2009, 10:45

Dinamo a aşteptat miracolul aşa cum aştepţi autobuzul în staţie. Vag resemnat, vag furibund la bara lui N’Doye. Cei peste 200 de fani alb-roşii din tribune au aşteptat să-şi vadă favoriţii luptîndu-se pentru şansa lor. Au aşteptat, au aşteptat şi probabil încă aşteaptă. Ăsta să fi fost meciul de „totul sau nimic”? Sau un exerciţiu de penitenţă al unor băieţi în tricouri norocoase? A fost ultimul tur din grupe sau mai urmează unul, şi încă unul, şi încă unul, în care vor răbufni şi vor cere nota?

Mingea, vorba comentatorilor, „cum-necum, rămînea la gazde”. Pe margine se agita ca ultimul naiv de pe pămînt un bărbat în trening roşu. Şi nu trebuia să scrie pe burtieră, ştiai, pur şi simplu, că încruntarea lui Ţălnar rezumă singurul capitol credibil din prezentul dinamovist. 2-1 la bare sună frumos, dar nu convinge în clasament!

Grecii ştiu comerţ. Ei nu-şi negociază ultima şansă, o inventează. Transformă o casă oarecare în casă memorială şi iau ochii şi banii turiştilor cu monumentul fals, dar oportun. Dinamoviştii iau monumentul şi-l transformă în SRL. Ţălnar, agitîndu-se pe margine, avea aerul că vrea să evadeze din butic.

Comentarii (49)Adaugă comentariu

Ovrebo (30 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 23:06

Dinamo chiar a jucat in seara asta si scorul este mincinos.

Ninel (2 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 23:15

Sa fim seriosi, cum poti zice ca a jucat ceva Dinamo la 0-3???

zmed (1 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 23:15

ce miracol maria??? grecii astia n-au jucat la pariuri!!!

danut banciu (1 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 23:17

Comentariul mi se pare ft prost….chiar a fost cel mai bun joc al lui dinamo din grupe, in ciuda unui teren ft prost si a unui stadion ostil…diferenta de scor nu reflecta nici pe de parte realitatea din teren…un meci mult mai echilibrat decat o arata scrul…felicitari pentru atitudine jucatorilor..pacat ca au avut ghinion si nu au reusit sa marcheze, ocazii si-au creat ..

zepelintour (1 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 23:18

Maria..iar scrii articolele dinainte si doar modifici pe ici colea? cum n-a jucat nimic? aveam o parere mai buna despre tien:|

Ghandalf (147 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 23:19

Dupa meciul asta nu scoateti DVD cu „minunea” !!!Penibili…
Un spectator…DIXIT

name (3 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 23:39

pentru ninel si altii ca ei, cred ca nu v-ati uitat la meci. da, dinamo a pierdut cu 3-0, dar a jucat foarte bine, a avut ocazii, a sperat, chiar si la 2-0 pentru greci. pe langa alea 2 bare a mai avut 3 ocazii mari, sau chiar foarte mari. oricum, daca socotim toate cele 6 meciuri, dinamo nu merita sa se califice. dar in acest meci scorul nu reflecta ce s-a intamplat pe teren.

bogdan (10 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 23:45

Au dreptate blogerii Maria, chiar vorbesti ca se te afli in treaba azi…daca Dinamo ar juca barimi la doua meciuri cum au jucat azi, in deplasare si contra unei echipe cu lot peste noi, ar defila in campionat si ar scoate capu si in Europa din pacate D-zeu te bate cind iti bati joc mai mereu si vrei sa te scoti la spartul tirgului, dar sa-i ironizezi dupa meciul de azi e chiar penibil..pacat de tine, cu Galata au fost pirnaie, dar cu grecii chiar meritau egal si la Bucuresti si acum, dar asta e. Buba e ca nu au nici antrenor, nici conducere, nu mai sunt nici bani, prafu si pulberea urmeaza, asta e adevarat.

juliusmad (2 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 23:48

dinamo nu a jucat nimic iar panathinaikos este o echipa destul de slaba. nu am vazut combinatii, pase „din prima”, deschideri in adancime, pase filtrante.dinamo a avut 2 suturi de la distanta si inca doua faze pe fondul relaxarii grecilor.

sinucisu (1 comentarii)  •  16 decembrie 2009, 23:54

Hai Dinamo, hai, hai, hai!
Pe sub flori ma leganai!
Zai zai zai zai!
Sa nu dai de unde n-ai!
Dinamo, orice-ar fi,
NOi mereu te vom jeli!
Hai Dinamo, hai la anul!
Cucurigu, cucu bau
Dinamo e cu hau hau!

adrianssen (22 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 0:15

nu stiu ce meci ai vazut tu, maria, dar meciul la care m-am uitat eu a avut un Dinamo luptator.
greseli multe din pricina unui teren greu, dar de data asta ashtia chiar vroiau sa cashtige. au jucat fotbal.
Moti si Tamas, iar apoi dupa ce a intrat, Zicu au fost chiar buni azi.
scorul m-i se pare absolut nedrept.

si comentariul tau, de altfel.

alb-rosu_in_VN (24 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 0:53

Infrangerea e infrangere, poate cam severa. Asta a fost. In ciuda scorului, mie mi-a placut Dinamo. A incercat sa joace fotbal dupa puterile ei, pe un teren foarte greu. Daca jucam asa si in meciurile de acasa cu Galatasaray si Panathinaikos cred ca aveam o soarta mai buna. Pacat ca multi vor pleca, echipa incepuse sa se lege. Avem cativa jucatori de clasa, altii mai modesti. Tamas a facut un joc f bun. I-as mai remarca pe Moti, Ad. Cristea, N’Doye, Zicu. Submediocri Alexe, Torje, Andrei Cristea, chiar Niculae, adica oameni pe care ne bazam. Ma steptam ca cei cu talie mai mica sa zburde pe un astfel de teren. Torje e un fotbalist mediocru. Daca nu invata sa centreze poate sa se lase de fotbal. La fel, e pacat ca nu avem un fundas stanga care sa centreze cu piciorul stang. In fotbalul de azi daca nu centrezi de pe flancuri n-ai sanse. Ati vazut ce centrare a dat grecul la primul gol si din ce pozitie! L-a pus in mare incurcatura pe Dolha, care a comis-o din nou intr-un meci decisiv. Din pacate. Imi place Dolha ca om, dar cred ca Matache merita mai luta incredere. Ne-a scos de fiecare data si cam are si noroc, ceea ce lui Dolha ii lipseste. Am facut o impresie decenta cred, scorul e exagerat, dar am fost nevoiti sa iesim la joc. Panathinaikos e o echipa buna. Calitatea jucatorilor lor e indubitabila. Au facut niste preluari imposibile chiar si pe un astfel de teren. Trebuie sa recunoastem ca la ora asta grecii sunt mai puternici, calificarea lor e meritata. Asta e. Cred ca daca Dinamo va face acelasi joc bun ca azi si in returul de campionat, avem sanse la titlu. Se poate, chiar si cu Talnar antrenor. Si Talnar e ghinionist, l-am vazut cat se consuma pe margine la unele executii proaste. Aici intervine calitatea jucatorilor. Am avut ghinion si cu terenul, nu credeam ca poate fi atat de prost. N-a fost sa fie. Poate la anul.

petrache (66 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 0:53

Oameni buni cand o sa terminam cu plangareala (joc bun dar, vai Doamne, am avut ghinion, ne-au furat arbitrii, teren greu etc…) poate o sa mai jucam si fotbal. Daca am ajuns sa spunem ca am jucat bine la 0-3 pai chiar ca santem disperati.

alb-rosu_in_VN (24 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 1:00

Da, din pacate remarc si eu ca articolul este usor tendentios si chiar pare scris dinainte, autorul fiind convins ca si dl banciu, ca si altii, ca Dinamo nu va juca mai nimic. De jucat a jucat chiar bine, chiar daca n-a obtinut ce si-a propus. In sfarsit, s-au facut greseli, dar Dinamo a aratat bine azi, in ciuda terenului greu. Macar atata lucru sa-l remarcam. Ca sunt alte probleme, e adevarat, dar azi mi s-a parut ca s-au luptat cu mijloacele pe care le avem la dispozitie acum. Putin nedrept articolul, repet pare scris dinainte cu convingerea ca nimic bun nu se poate intampla. Dovada si rapiditatea cu care a fost publicat. Pare chiar usor rautacios. Nu cred ca era cazul. In sfarsit, la 0-3 nu mai poti spune prea multe, dar cine a vazut meciul stie ce spun.

cristy (75 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 1:03

Imi pare rau sa-ti spun Mariuca dar tu cred ca ai vazut alt meci.
Iar ceilalti ce comentati pe aici vedeti-va de echipa voastra.

IGNAT VASILICA DORU (1 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 1:15

forza steaua!
dar de claudiu niculescu nici un cuvant!?

Flavius (2 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 1:25

Nu vreau sa polemizes dar comentatorule..asta cu pase filtrante..Dinamo nu a mai jucat asa de nu mai stiu cand.A facut un meci bun zic io..Am suferit doar la eficacitate..daca tot iti plac cuvintele astea.

Flavius (2 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 1:26

”polemizez”

creieras (11 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 3:30

daca asta e dinamo care joaca „bine” si ia bataie cu 3-0,abia astept ziua in care o sa joace „fenomenal”

salpingindis (11 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 3:35

Asta e Liverpool de Romania?Cam penibila….

Beldean (8 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 9:44

Dinamo pare mai degraba o echipa de amatori care se aduna o data pe saptamana sa joace fotbal. Doar ca amatorii au ceva mai mult entuziasm iar dupa meci merg impreuna la o bere indiferent de cine castiga sau cine pierde. Le recomand baietilor de la Dinamo o bere rece, oricum pt. ei nu conteaza in ce tricou joaca iar saptamana viitoare se vor intalni din nou. Doar ca in mod sigur multi vor fi adversari, jucand cu tricouri diferite, dar conteaza? ce naiba, doar sunt amatori!

ciupi (400 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 10:18

nu-mi explic de ce ii caineaza oamenii pe caini. sunt la vreo unsprezece puncte de locurile retrogradabile. ce altceva in plus vor, la felul in care joaca, la modul in care sunt condusi, la intervalele in care semneaza condicile la baile de alcool?!

Bazil (6 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 11:25

Dupa ce Dinamo a fost masacrata – in presa, pe teren, de arbitraje jenante, in vestiar, de “actionari” scelerati si ,in toto, de fluctuatiile si mediocritatea bancii tehnice, ne mai miram c-au fost “turisti”? Echipa a jucat ce-a putut si in fata unor greci modesti, a ratat mult prea mult. Nu se putea ca attea loituri miselesti, deliberat administrate, sa nu lase urme.
Dupa ce a pierdut nu stiu cate puncte datorita unor arbitraje ostile, toata lumea e acum fericita ca Dinamo se afla pe locul – opt? Dinamo traieste, in mic, tragedia acestui popor, condus de ticalosi si damnat la mizerie.
Macar, intr-o grupa asa-si-asa, a facut sase puncte; Steaua nu a reusit sa bata nici macar Tiraspolul!

gelu (6 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 11:37

Am jucat ca niciodata.., am pierdut ca-ntotdeauna. Dupa cate se vede a inceput sa fie valabil cam pe la toate sporturile de echipa in care suntem implicati. (ca romani, evident )

Daca la 0-3 spuneti ca am jucat bine , mai bine lasa…Poate ca asa va place…

Atata timp cat vom continua sa ne lamentam (ca-i terenul prost, ca-i vremea capricioasa, ca nu se aliniaza astrele,s.a.m.d) asa vom continua. Adica prost.Atata timp cat ne vom extazia pentru „ocaziile avute” (?!) si pentru barele date intr-un meci , asa vom fi batuti. Atata timp cat vom analiza faze, (apropo, ce se intampla daca cineva ne dadea gol ca in meciul FRA-IRL ??!!) cu asta vom ramane.
Nu pot sa inteleg cum de ne explicam (noua inshine, ca altora nu putem) ca am fost buni , dar altii au avut noroc si ne-au batut.
Si presa are un rol urias in aceasta spoiala a sportului romanesc in general , fara sa-si dea seama ca ne ingroapa. Apropo, ce-am facut la handbal ?! Deci, fara exagerari, suntem acolo unde ne este locul, undeva jos , spre baza piramidei. Vom ajunge sus atunci cand vom juca execrabil , pe un teren execrabil si vom castiga cu 3-0. Iar presa va titra , ” trebuia sa mai marcam, de ce nu s-a intamplat?”.

ca si incheiere, poate imi traduce si mie cineva expresia : ” vom lasa spectacolul la o parte , importante sunt cele 3 puncte” . Care spectacol…?Cand s-a intamplat? Cu cine? L-a vazut cineva..??

ALDO (63 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 12:23

la Dinamo problemele sant la nivelul conducerii tehnice ,n-am crezut in minune pt ca talnar nu e BONETI ADICA MARELE BONETI omul care a venit ca un anonim si a plecat ca UN MARE ANTRENOR ,boneti a avut curajul sa promoveze tineri cu moderatie ex dragos grigore ,talnar dupa trei saptamni de pauza l-a aruncat titular pe alexe fara nici o logica ,andrei cristea care marca meci de meci a fost tinut rezerva doua saptamnai ca apoi talnar sa spuna ca nu e in forma ,talnar mergand pe varianta batrana si iesita din forma niculescu ,niculescu a fost si este idolul meu cum pe vremuri era multescu ,dar talnar a gandit cu inima pt n-are creier . ACUM AU SA-L ADUCA PE ANDONE ALT SPIRIT DINAMOVIST CU CV DE NULITATE ,andone a luat un campionat cu dinamo despre care conducatorii clubului SPUN CA STIU EI CUM A LUAT ANDO ACEST CAMPIONAT ,la cluj andone a luat un campionat suspect de BLATURI VIZIBILE DE PE LUNA si acum ACTIONARII SE INTORC LA PROIECTUL ANDONE ,eu unul m-am saturat de fosti jucatori ai clubului care se cred antrenori NU MAI VREAU SPIRIT DINAMOVIST ,NU MAI VREAU PICIOR DE DINAMOVIST IN CLUB CA L-AM AVUT MEREU PE DINU SI UITE UNDE AM AJUNS ,AVEM NEVOIE DE PROFESIONISTI INDIFERENT CA AU ANTRENAT ALTE ECHIPE

dyers_eve (4 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 14:38

Mai oameni buni, Dinamo a jucat bine???!!! La ce nivel va raportati, de va multumiti cu jocul ala? In mod clar nu au avut un joc de Europa League. Faptul ca „au vrut” nu e un argument. Un joc bun e ala in care reusesti, nu in care doar incerci.
Nu e vorba de faptul ca au luat 3 goluri, e vorba de faptul ca nu au dat niciunul, desi le trebuiau 2. Un 5-2 era mai putin rusinos. Asa ca puneti mana si faceti voi o definitie speciala, de uz intern, pentru „joc bun”.

Danciu (1 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 14:40

Nu poti spune ca nu au incercat.Eterna vorba ramane valabila :atat a pot la aceasta ora.Cred ca ar trebui reconstructie totala si sa se axeze doar pe castigarea Cupei .Sansele la titlu sunt mici .Fara petarde aduse inapoi , gen Kirita, sau Barcauan.Tineri pe care sa-i creasca, si opriti 3,4 din lotul actual.In conditiile in care actionarii si-ar vinde si nevasta, nu numai jucatorii, nu mai raman multe de spus.

Tudor (32 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 15:36

@ gelu
subscriu in totalitate

hahahihi (1 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 17:01

Deci ramanem cu un singur DVD pe anul asta? Nu l-au mai iesit socotelile la pariuri ca in „miracolul de la Liberec’ ?

alex (345 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 17:22

Ne amintim cu totii de entuziasmul ce a urmat minunii de la Liberec.Acum, dupa parcurgerea tuturor acestor etape cu rezultate nesatisfacatoare, entuziasmul a disparut. In fata ni se infatiseaza un peisaj al amagirii si deznadejdii, transformate intr-un sentiment de umilinta si inferioritate.

DD (45 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 20:33

Daca voi suporterii dinamovisti spuneti ca Dinamo a jucat bine dar a pierdut cu 0-3, chiar va meritati soarta ! Putin obiectivism !

Anotak (56 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 21:20

Am mai citit cateva comentarii,aici de fata,unde unii condamna pe cei care spun ca,Dinamo a jucat bine.Ambele tabere au dreptate in felul lor,si cei care spun ca au jucat bine(comparativ cu ce au jucat pina la acest joc) si cei care spun ca,daca au jucat bine,cum de a fost 3-0. Ar fi mai corect daca am recunoaste cu totii ca,aceasta e valoarea majoritatii cluburilor de fotbal din tara in comparatie cu cele din campionate cu adevarat profesioniste.In concluzie,AMATORISM,punct.

zlatan (3 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 21:22

Pentru Bazil
Daca ai ajuns sa vorbesti despre Steaua cand articolul se refera strict la evolutia lui Dinamo inseamna ca ai o problema. Sunt stelist si parearea mea e ca Dinamo are un lot valoric si numeric mult peste cel al Stelei asa ca afirmatia ta despre evolutia din grupele Europa League nu are rost. Dinamo cel putin are jucatori care pot dribla cu fata spre poarta adversa si nu spre propia poarta cum fac „super fotbalistii” stelisti Toja, Dayro Moreno si Plesan.

je (2 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 22:39

Daca tu spui ca Dinamo a jucat aseara prost, chiar nu prea ai legatura cu fenomenu! sau nu te-ai uitat la meci?!?

daniel (3 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 22:50

V-am citit mai mereu comentariile dumneavoastra foarte fine ,inteligente dar in acelasi timp directe si la subiect si cu mult adevar in ele -reale.Din pacate asta ori nu l-ai scris tu ori ai gresit ori a scris suportera stelista din tine nu e normal pt un jurnalist de valoarea ta .Pacat.

john wayne (56 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 23:59

@daniel:
care valoare?!

LAUR (14 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 1:34

pana una alta dinamo a reusit sa intre in grupe… patronii greci investesc putin mai mult decat borcea si compania dinamo sa se bucure ca au intrat in grupe …. la anul sa investeasca mai mult si sa creasca pretentiile

alb-rosu_in_VN (24 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 1:46

pt Alex
Nu sunt de acord cu tine. Pana una alta, aceeasi soarta cu Dinamo au avut-o toate cele 4 echipe romanesti din EuropaLeague, unde am avut si 2 victorii, spre deosebire de altii… In campionat distanta e maricica dar nu irecuperabila in retur, si suntem calificati si in semifinalele cupei Romaniei. N-a fost un an atat de slab cum crezi. Eu ca suporter dinamovist nu ma simt umilit. Se putea mai bine, dar atata am fost in stare. Nu uita ca in campionat am pierdut 4 puncte in ultimele 2 etape. O diferenta de 2-3 puncte era mai normala la modul cum am fost arbitrati. Apropo, tu suporterul carei echipe esti?

mario (58 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 4:09

super maria!
simplu si la obiect.felicitari!

miza (1 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 8:15

Am vazut meciul si consider ca ne-am straduit sa facem un meci bun,ocaziile nu au lipsit,dar….cred in faptul ca terenul ne-a dezavantajat,ne-a lipsit norocul(si asta au vazut-o cu totii la ratarile dinamovistilor),apoi valoarea celor 2 echipe nu se pune in balanta…..sunt dinamovista si m-a afectat profund rezultatul,am sperat pana in ultima clipa,dar….atat putem,cel putin in aceasta perioada destul de fragila de la club.Sper sa se faca schimbari majore la Dinamo,pe multe planuri caci anul acesta a fost un haos,o nebunie care ne-a afectat foarte mult,pe noi,pe cei care stam cu sufletul la gura si ii urmarim sau ii insotim la meciuri.

mosu” (10 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 9:53

Neata Marie

Barclay (5 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 10:01

Da, Dinamo a jucat formidabil si da, a avut un ghinion nemaivazut;in plus, in repriza a doua a trebuit sa joace impotriva unor arbitri ingrijorati ca nu au reusit sa-si justifice spaga: primul gol al grecilor a fost marcat dupa un fault la portar absolut indiscutabil, de manual: n-ai voie sa faci paravan in fata portarului la doi metri de linia portii; urmatoarele doua goluri au fost marcate din offside; pana nu s-a facut 3-0 nu s-a dat niciun offside impotriva lui Panathinaikos, iar dupa aia (cand arbitrii se linistisera si se gandeau, probabil, sa le ceara si un bonus grecilor) s-au semnalizat vreo cinci consecutive; Cristea a driblat in cateva randuri, in jumatatea sau chiar in careul lor, cate 3-4 jucatori greci a tinut mingea zeci de secunde si a incheiat fara sa o piarda, cu pasa sau centrare( asa a aparut si sutul lui Niculescu, respins de un fundas grec cu capul de pe linia portii); am avut, dupa o statistica aproximativa, de doua ori si ceva mai multe suturi pe poarta decat adversarii; grecii incepusera sa traga de timp inca din primul minut al RII, iar la schimbari traversau terenul cu viteza unor babe chinuite de artroza.
Comentariile postate pe aici sunt cumva la a treia mana, nu vizeaza meciul, cu evenimentele lui, ci comenteaza comentariile si impresiile exprimate de terti cu privire la meci; or, trebuie sa se tina cont de faptul ca Dinamo e silita sa existe si sa evolueze intr-un context profund si in totalitate ostil. Cei doi insi degeaba care au povestit live ce-au vazut ei la Atena in timpul meciului au vorbit de vreo patru ori despre echipa cu „S” si transferul uimitor pe care urmeaza sa il faca, s-au vexat pentru ca dinamovistii nu au primit mai multe galbene, sau pentru ca ar fi beneficiat de un offside nesemnalizat, in timp ce la golurile frauduloase ale grecilor au reactionat cu bucurie calma, pentru ca isi vazusera confirmate sperantele.
„S”-istii – atat cei declarati, cat si cei din provincie, care se pretind ca ar tine (si) cu echipa din orasul lor, inghit orice enormitati, pentru ei criteriul acceptabilitatii nu e adevarul, cu ura impotriva lui Dinamo; ceilalti, de teama de a nu ramane singuri si expusi ridicolului, accepta mizeriile vehiculate de majoritate si le iau ca punct de pornire pentru eventualele reactii proprii; in felul asta, o sa devenim cu totii intoleranti la adevar, incapabili sa mai asimilam altceva decat tabloide si manele.

stormseeker (7 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 12:23

Mda…grecii astia sint dati naibii. Au pus peste tot bare, i-au bagat laserul in ochi lui Niculescu, au plantat sirene in spatele portii lui Dolha ca sa-i distraga atentia, au mituit arbitrii. In mod normal trebuiau sa se contabilizeze numai ocaziile, nu golurile. Si uite asa ne-au furat de ne-au rupt iarasi (in mod sigur exista o coalitie interna si internationala anti-Dinamo).
Din pacate niste nesimtiti au inventat o regula absurda : FOTBALUL SE JOACA PE GOLURI….

De la Maestru voor Andries (6 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 12:39

Pao-Dinamo 3-0, un scor inexact

Pentru cele ce urmează, trebuie mai întîi de toate să depun un jurămînt – a, nu pe Biblie, e de ajuns pe pixul meu – că nu sînt dinamovist. Nici stelist. Ţin cu Progresul Finanţe-Bănci, deci cu nimeni. În consecinţă, susţin şi ca un caragialian care se teme de exageraţiuni că ceea ce s-a numit miercuri noapte “O seară catastrofală pentru Dinamo”, acel meci de la Atena în care dinamoviştii, aici, în Gazetă, nu au luat o notă mai mare de 6, a fost cea mai bună prestaţie a lor din ultimii ani. În orice caz, cel mai bun meci al lor din Europa League 2009. Şi nu numai al lor, ci al oricărei alte echipe româneşti aflate în această competiţie a sărăntocilor pe care desigur, anul viitor, visează s-o cîştige alde Juve, Liverpool, Doneţkul, Werder şi alţi “nefericiţi”. Giovani Becali – despre care se poate spune orice, numai că nu se pricepe la fotbal – a declarat că Dinamo, în repriza a doua, a avut 40 de minute de fotbal occidental. Fiindcă nu vreau să exagerez, zic doar atît: dacă Dinamo ar juca în campionat cum a făcut-o la Atena – în spiritul şi cu vîna de acolo, în ritmul, ambiţia şi încordarea cerute de un adversar deloc galactic, dar nici galant, precum şi de un teren de care grecii nu se ruşinau cum ne-am fi autopamfletat noi – dacă Dinamo ar juca “pe intern” nu 34 de etape, ci 33, ca acolo, ar lua titlul. Şi, atenţie, nu discut de ghinion… (nici de impresarii străini din tribună).

A existat un singur “ghinion”. Mare şi între ghilimele. Prostia lui Dolha, la 0-0, după un final de repriză al nostru. Un ghinion pe măsura unor noroace care le-au dat curajul să atace cum nici una din europenele noastre nu a cutezat. Un “ghinion” care nu a rupt meciul, ci le-a dat forţa pentru zeci de minute viguroase, cu un Tamaş trăznet, cu un Adrian Cristea foarte bun şi cu ceilalţi care numai de nota 4 nu erau. A decis, desigur, clasa. Clasa care face ca un Cisse să nu rateze ca un Niculescu. Clasa dintre Ninis şi Torje. Dar pentru clasa lui, Dinamo a făcut un joc peste condiţia română, peste tot ce ne-au arătat uefantasticele autohtone. Iar scorul e inexact.

Exagerez? Nu eu exagerez. Eu am urlat cerînd o minune la Atena? Eu am halucinat zi şi noapte cu “asaltul spartanilor”? Cei care jelesc “seara catastrofală” a lui Dinamo, ei exagerează. Ei au o gîndire catastrofală. De ce? E simplu: după zeci de meciuri nasoale în care, ahtiaţi după o victorie cu orice preţ, am celebrat (mă includ!) “rezultatul mai bun decît jocul”, sîntem tot mai puţini aceia (iar mă includ) în stare să înţelegem că există meciuri în care jocul poate fi mai bun decît scorul. Am doi prieteni dinamovişti (pot da nume!) fideli, dar mai ales competenţi, care mi-au telefonat că, după ce au făcut zob scrumierele şi sticlele de prin casă la atîtea ratări, s-au culcat şi au adormit mulţumiţi de echipa lor. Atît – cum ar spune Cornel Dinu.

Bad (2 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 13:08

pentru Barclay

Sunt un „S”-ist declarat (nu stiu de ce nu poti sa scri stelisti sau steaua), dar asta nu e un impediment pentru mine in a tine cu echipele romanesti in cupele europene. Dinamo a fost mediocra la PAO, chiar daca a avut 2-3 oameni care au jucat extraordinar . Ca sa facem o gluma, cel mai bun atacant al echipei Dinamo a fost Tamas. Un Tamas care poate sa dea lectii la multi atacanti de la Dinamo si din tara. Oricum PAO a fost inferioara, practicand un joc slab, dar a avut noroc cu un jucator monument, Cisse, care inca joaca fotbal, cu toate ca a avut piciorul rupt de 3 ori in cariera. Si nu numai ca joaca, dar inca o face bine. Din 3 ocazii a dat 2 goluri si a contribuit la primul gol. Nu e vina lui pentru deciziile brigazii de arbitrii. Iar arbitrajele din Europa nu se pun sub semnul intrebarii din punct de vedere al corectitudinii. Asta tine de bun simt.

Bad (2 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 13:10

pt. Barclay

Iar in legatura cu comentatorii… si eu am zis ca nu merita nici „minim pe economie” la ce comentarii fac.

Conti (8 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 13:29

Dragii mei,

Scriu pe acest site de mult timp.In iarna trecuta i-am dat dreptate lui Gica Popescu.Am sustinut inainte de inceperea perioadei de pregatire ca Dinamo va pati ca anul trecut daca nu -si va aduce jucatori de valoare.Si asa a fost.Bag de seama ca dupa cum se deruleaza lucrurile, perspectiva la Dinamo e sumbra.Daca se continua asa ,se va pati ca anul asta ,ca anul trecut si ca in alti ani,adica se vor aruca bani ,fara a se obtine performante.L-am vazut pe Turcu intro zi, la TV ,dar din pacate in comparatie cu prietenul lui Gigi Becali ,care a invatat destul de multe in cei 20 de ani de dupa 90 ,el a inceput sa invete cam tarziu cum e sa arunci cu banii pe fereastra in destui ani de actionariat la DINAMO FARA CA SA OBTII VREO PERFORMANTA ,dar mai bine mai tarziu decat niciodata.ASA SE INTAMPLA PESTE TOT LA ECHIPELE CARE SUN CONDUSE DE SEMIDOCTI in fotbal gen BORCEA,BADEA ….si de poeti –filozofi precum CORNEL DINU.Cu catedere de semidocti si de poeti filozofi ,DINAMO nu va face niciodata performanta.Se vorbeste de reconstructie dar nu se face nimic. .Singurii oameni care pot sa faca reconstructie in momentul de fata la DINAMO, sunt DINU VAMA la nivel de conducere si MIRCEA LUCESCU ca antrenor,ceilati sunt poeti sau filozofi precum Cornel Dinu.Daca se vrea filozofie si poezie sa se mearga cu” reconstructia “cu jucatori ca Petre, Barcaoan si alti expirati de genul acesta ,daca se doreste un proiect pe termen lung sa fie LUCESCU cu DINU VAMA ,daca nu ,sa fie ca acum ,cu echipa a II a pe locul 16 si cu un viitor incert.Asta e Turcu.El este un mare sufletist dar ca si Badea si Borcea IN FOTBAL sunt incompetenti.In iarna TRECUTA s-au scumpit la tarate si s-au ieftinit la faina .Daca vroiau performante si Liga campionilor trebuiau sa bage in transferuri cel putin 2 milioane de euro, ca-i recuperau IN VARA.Dar incompetenta si prostia se platesc intotdeauna.Bagati mana adanc in buzunar, aduceti-ii pe unul din cei 2 ,cu un proiect pe 5 ani de la copii si juniori ,echipa a II a si pana la conducerea clubului.A fost de cascadorii rasului cand Turcu a acuzat doctorii si pe cei cu pregatirea fizica PENTRU REZULTATELE PROASTE DE ASTA VARA.Cu jucatorii pe care i-au avut antrenorii, doctorii si altii ,au facut din ***** bici. Nu vi se pare ca pretentiile sunt prea mari, pe langa ce material uman au oferit actionarii.Turcu nu trebuie sa fie suparat pentru ca selectia LA DINAMO a facut-o prietenul lui Borcea,iar managementul sportiv tot el adica tot BORCEA.Daca a intrat la DINAMO trebuie sa continue sa invete ,sa aiba mai muta intelegere fata de cei care doresc sa investeasca precum Negoita ,NETOIU si altii…….NU SA SE GANDEASCA SA PLECE SAU SA-SI CUMPERE ECHIPA.Daca gandeste asa ,inseamna ca mai are un defect, adica ,nu este dinamovist adevarat.
Dinamo in aceast MOMENT SE AFLA INTRO invalmasala a incompetentei si a prostiei. Acolo sunt numai paradoxuri, competentii sunt inlocuiti cu incompetenti, ,de aceea lucrurile prostesti care se intampla la Dinamo nu trebuie sa mai mire pe nimeni,da Dinamo la prostie si incompetenta va intra in carte recordurilor daca va continua sa fie condus de CRISTI Borcea si CLANUL BECALI.Bani aruncati pe geam 10 ani si in alti ani de acum incolo,daca va fi condus de catedra de prostie condusa de BORCEA si de catedra de filozofie condusa de CORNEL DINU.Baieti in tribuna cu voi ,lasati-ii pe altiii care vor sa faca treaba si sa obtina performante la DINAMO.N-am inteles cum I s-a permis lui Borcea sa-si bata joc de atatia bani in acesti ani fara sa obtina vreo performanta notabila.Altii au fost dati afara si au pltit pentru putin iar catedrele de prostie-aroganta-filozofie isi fac de cap la clubul DINAMO.Daca ar mai avea puterea nea DORU POSTLNICU ar vedea ei ce inseamna sa-ti bati joc de traditia si de baniii Cubului Dinamo.Ar plati cu varf si indesat,dar astazi suntem in Romania si ne putem bate joc in orice moment si de oricine.DINAMO e in moarte clinica si nu cred ca isi mai reveni in curand, datorita acestor indolenti.TOATA VINA PENTRU INSUCCESELE LUI DINAMO, O POARTA CONDUCATORII ,CARE IN ACESTI ANI AU ARUNCAT BANII CLUBULUI PE FERESTRELE LARG DESCHISE ALE INCOMPETENTEI.Borcea ,Dinu si altii ca ei sa mearga sa faca filozofie la ei acasa, nu la DINAMO.

maria andries (1349 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 15:47

Pt. Conti, Badea vorbea despre „o reorganizare dupa model german”. Imi place la nebunie cum suna, tie nu?

Miss T (1 comentarii)  •  25 decembrie 2009, 0:54

Pt a reusi in fotbal,si nu numai este nevoie in primul rand de daruire,atat din partea antrenorului ,cat shi a jucatorilor.Performanta nu se poate realiza doar ‘la nivel declarativ’,desi aici am fi cap de serie.Desi nu snt dinamovista,privesc cu regret dupa fiecare meci pierdut declaratii de genu’:”Asa nu se mai poate…o sa se ia masuri etc”[aceleasi declaratii obosite;pe care,dupa parerea mea ar trebui sa se simta obligati sa le respecte pt ca:in primul rand asa e normal,in al doilea rand ar avea numai de castigat]
Pana atunci vom asista cu totii neputinciosi[mai mult sau mai putsin pt borcea,turcu etc] la derularea aceleiasi povestri triste[pt fani shi nu numai]DINAMO va mai pierde titluri,suporteri…
Nu crd ca exista minuni…ce sa int la Liberec nu a fst minune…a fst pana la urma ceva normal,asa ar trebui sa fie mereu.Din pacate noi sntem prea obisnuitsi sa pierdem,am ajuns sa acceptam asta shi sa cautam shi scuze.Ok,recunosc a fst ceva senzational..dar nu o minune:)

ADY10 (1583 comentarii)  •  3 decembrie 2010, 18:41

Da.

Comentează