Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Cămătarii

Patronul Stelei a dat cinci milioane de euro la bugetul clubului în 2008 şi a luat în 2009 tot cinci milioane de euro. Banii lui, clubul lui. De vreme ce donaţiile la Patriarhie pot fi cerute înapoi, de ce să […]

miercuri, 18 noiembrie 2009, 8:44

Patronul Stelei a dat cinci milioane de euro la bugetul clubului în 2008 şi a luat în 2009 tot cinci milioane de euro. Banii lui, clubul lui. De vreme ce donaţiile la Patriarhie pot fi cerute înapoi, de ce să nu fie retrase donaţiile la o echipă de fotbal?

Nu căutaţi vreun sîmbure capitalist în toată povestea, pentru că n-o să-l găsiţi. Nu avem de-a face cu firme şi investitori. Economia Ligii 1 n-a ajuns în stadiul ăsta. Putem vorbi, în schimb, despre acte de milostenie, sclavagism modern şi cămătărie în cel mai cras stil fanariot. În nici un caz despre capitalism.

Patronii nu sînt patroni, ci creditori-binefăcători. Un fel de tutori financiari care împrumută cluburile, uneori cu dobînzi imense, cum arată rechizitoriul din Dosarul Transferurilor. Ca într-un cerc vicios al pomenii, ei miluiesc cluburile şi tot ei profită de pe urma milosteniei, aşa cum profită „peştii” de cerşetori. Echipele sînt gestionate jenant, la limita falimentului, fără transferuri, fără terenuri, fără bani de prime şi salarii. Primesc atît cît să nu moară. În rest, tot ce se strînge în căciulă se varsă în buzunarul patronilor. Milogii lor, banii lor.

Deocamdată, în România, cerşetoria e legală. Şi nu-şi bate nimeni capul să controleze banii care trec prin cutia milei. Asta ar explica de ce şefii de la Steaua, Rapid sau Dinamo preferă sistemul verificat al cămătăriei sentimentale în locul investiţiilor pe termen lung, care ar aduce mai mulţi bani în vistieria cluburilor. Şi ar mai fi un motiv pentru care fotbalul rentează: în cutia milei intră numai bani gheaţă. O adevărată mană cerească pe timp de criză.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

Freddy Rekla (23 comentarii)  •  18 noiembrie 2009, 21:07

Aferim!

2449 (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2009, 21:41

I love this country!

ockiu (4 comentarii)  •  18 noiembrie 2009, 22:17

nu ia donat niciodata la echipa – doar ia imprumutat – la fel face si borcea, turcu, copos, mititelu` si cred eu ca lista poate continua la toti „investitorii” din romania …
nu se investeste – se imprumuta … si in felul asta ei cred ca nu vor pierde niciodata … poate doar atunci cand vor da faliment 😉

cumidava2 (2 comentarii)  •  18 noiembrie 2009, 22:26

Imi pare rau ca aceste adevaruri se scriu asa din cand in cand si nu apar in lumina reflectoarelor la televizor, la DNA si asa mai departe.
Cum poate sa ajunga un bisnitar deputat european?? In romania este ionca multa naivitate!!! sau ce??
Cum poate un mafiot sa ajunga sa faca de ras ROM%ANIA, o echipa far STEAUA si nimeni sa nu riposteze??
CAT timp vor mai fura fara sa se stinjeneasca si fara sa fie trasi la raspundere??
Sa dai bani cu camata este interziz in EUROPA S-au intors ceasurile timpurilor la camatarii fanarioti???
Stimata doamna, nu slabiti presiunea pe acesti hoti care au desfiintat FOTBALUL ROMANESC

hingheru’ (4 comentarii)  •  18 noiembrie 2009, 22:35

Un adevar pe care noi, astia care-l injuram pe CSP, il stiam de mult. Bine ca v-ati prins si voi! Oricum, sunt inca destui care-l vad ca binefacator al echipei…trist dar adevarat.

Pacuiul lui Soare (48 comentarii)  •  18 noiembrie 2009, 22:44

Fanariotii au initiat primele masuri de reformare a statului, relatiilor sociale, sanatatii publice si vietii religioase. Deci mai intii lecturati va rog si apoi scrieti.

In rest sint perfect de acord, de fapt presa ar trebui sa-si aduca aportul la intemnitarea mafiotilor astora, dar si ea e corupta.

stelistu` (11 comentarii)  •  18 noiembrie 2009, 23:04

de data asta ai zbarcit-o, stii cumva cam cat costa intretzinerea unui club de fotbal de talia rapidului, stelei etc pe luna?????? in cel mai bun caz 1000000euro! aici intra cazare ptr cei kre nu au o locuintza,cantonament deplasari,salariile tuturor angajatzilor shi lista poate continua! nu te-ai documentat ptr articolul asta, speculatzi shi suntetzi niste carcotasi! knd nu avetzi materiale inventatzi! rusine!

bad boy (56 comentarii)  •  18 noiembrie 2009, 23:21

n-ai vrea sa bagi vreo 5-6milioane euroi in ceva si sa nu-i mai iei inapoi vreodata?sa mai dai si citeva sute de mii pe luna….sa te vad atunci,mai ai aceeasi parere?ca asa,ca bagator de seama…e tare simplu!

irciog (10 comentarii)  •  18 noiembrie 2009, 23:29

Exact, de ce sa imbogatim un club, si poate sa castigam mult mai mult cand putem sa-l stoarcem ca pe cutia milei, mai ales pe timp de criza. Bravo Maria !

Ghandalf (147 comentarii)  •  18 noiembrie 2009, 23:52

Felicitari (din nou) Mariuco !
Ingineria asta cu imprumutul e demna de Al Capone !
Daca esti patron, INVESTESTI in afacerea ta pentru ca apoi printr-un bun management si multa munca sa obtii PROFIT !
Sa iti „imprumuti” firma suna ca si cum scoti banii din buzunarul de la pantaloni ca sa-i pui in buzunarul de la haina, reusind apoi sa muti din buzunarul de la haina mai multi bani inapoi in buzunarul de la pantaloni !!!
Ce fac „binefacatorii” si „milostivii” fotbalului romanesc e demn de filmele cu „cosa nostra” ! Ca la noi, la nimenea… inventivii „finantatori” au descoperit cum sa nu riste nimic in afacerea asta, ei nu investesc , ei imprumuta cu dobanda propriul club urmand sa aiba o garantie ca-si vor recupera cu varf si indesat „investitia” !!! Si rezultatele se vad mai ales la meciurile internationale !!!
Dupa cum bine puncta pe aici (cumidava2) DNA-ul nu pare sa vada prea bine faptul ca metoda folosita are un puternic iz sicilian si oricine are ochi de vazut sa vada si minte de priceput sa priceapa ca „milostivii” in cauza cam spala bani (obtinuti stiu ei cum) , prin intermediul cluburilor aduse la sapa de lemn !
AFARA CU MAFIOTII ASTIA DIN FOTBALUL ROMANESC !!!
Un suporter anticioban…DIXIT

brutus (8 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 0:06

la puscarie

www (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 0:21

„biutuful life, gorgios people, i love Rommania”

www (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 0:25

„vad k sacul se ruptu’ pi la colturi , dar tot mai duce sa te bagi in el pana la gat si sa iesi afara cu buzunarele pline de kascaval, mda…. asa este la noi, de ce trag clopotele mitica ? „

Cocalar (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 1:21

Nu vad ce vor sa demonstreze cei care cer sa te pui in pielea patronului ca sa poti critica … gen „badboy”, „stelistu”. Nu e obligatoriu sa fii patron, nici angajat, nici student, nici …etc … toate „titlurile” astea aduc obligatii ca si drepturi, insa, ca de obicei, in tara noastra obligatiile se cam uita … toata lumea cere drepturile.

Onel (12 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 3:03

Tot isteaţă ai rămas Mărioară dragă. :-* înca te plac să şti.

emg (66 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 3:47

e vreo surpriza in asta? parca am dormit pana acum si cand ne-am trezit brusc din somn, ce sa vezi? celebrul „eu bag bani in fotbal” auzit la 90% din patronii de la noi se dovedeste a fi ce? vrajeala? hai ca asta nu-mi vine a crede domne…..

Ion Ionescu Muc (16 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 3:49

Cei care sar in apararea „patronilor” sint cei care apreciaza banul mai presus de orice. La altceva n-au acces. Il admira pe JJ ca a fost baiat „destept” si si-a umplut buzunarele! Nici n-ar trebui sa intereseze ce face Becali pe mosia lui daca, in ultima consecinta, lipsa de orientare, de profesionalism n-ar distruge, incet dar sigur, fotbalul autohton!

ANdrei (4 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 5:03

Deocamdata ciobanul are imprumutati la Steaua vreo 15 mil euro . Putea sa stea cu banii acasa , nu sa-i bage in club ca apoi cucoane care nu au facut nimic la viata lor sa comenteze despre lucruri pe care nu le inteleg

bimbi79 (21 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 9:49

Neatza Mărie,

“…și au trăit fericiți până la adânci bătrâneți”, spune basmul românesc.
Dilemă: de ce din poveste se omite un cuvânt important, precum au trăit împreună fericiți…?

Îţi răspund din culise la întrebare: fiindcă se subînțelege. Adicătelea, numai împreună putem fi fericiți.

Revenind la „oile” noastre, draga mea, ceea ce scrii tu nu se numeşte editorial, se numeşte bârfă; scurt, clar şi precis.

Ai prins „din zbor” o ştire despre… şi ai continuat războiul tău rece contra lui Jiji.
Te întreb: ai verificat această ştire ? Nu te obosi să-mi răspunzi, cunoaştem răspunsul tău NEGATIV !

Altă întrebare care va rămâne fără răspuns: Ce este ILEGAL în ceea ce a făcut Jiji ?

Şi o ultimă întrebare: Oare, Iancu, Porumboiu, Copos et.comp. nu au luat şi ei bani din clubul pe care-l patronează ? Despre ei de ce nu scrii nimic ?

Mărie m-ai obosit, m-ai plictisit !

Te aştept cu ceva concret, palpabil care să-l incrimineze pe Jiji, pt. că ţie nu-ţi pasă de sport, îţi pasă de… JIJI, ai o problemă MARE !

O zi bună, frumuseţe !

Timi (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 10:10

place de tine ;;)

sandmann (31 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 10:12

pur si simplu vorbsti despre lucruri pe care nu le cunosti.
vino cu date concrete si lasa ideile populiste …
oricine poate scoate asemenea afirmatii despre oricine dar voi ca ziaristi , ar trebui sa aveti alta atitudine
doar ca aici nu scrie o ziarista ci un suporter

bogdan XIII (87 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 10:43

interesant (si revoltator in acelasi timp!) este ca aceasta camatarie se face inclsiv cu banii uefa – vezi cei 10 milioane de euro virati de bucsaru lui gigi becali. apoi, uitati-va la declaratia de avere a „euro-parlamentarului” si veti vedea ce sume figureaza cu titlul de imprumuturi date. fireste, fara sa spuna cui si cu ce dobanzi. daca uefa nu ar mai plati banii pentru participare in cupele europene decat in conditii de claritate, precizie si legalitate… probabil ca smecherii ar fi obligati sa lase fotbalul si sa se apuce de alte porcarii.

Delaurentis (3 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 10:55

Astept parerile celor care pupa dos de creditor, sa ne spuna candid ca oierul e patron adevarat, mana cereasca pt muritorii de rand si ca Steaua e sac fara fund.
Stiati ca actul de infiintare a actualei societati comerciale nu exista(nu poate fi gasit) pt ca neoficial e un fals grosolan(e plin de greseli si ar trebui sa fie lovit de nulitate) ?

ady (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 11:30

ce poate face un titlu tendentios……………
nu sunt fan becali, recunosc, la inceput ma distra dar acum a inceput sa faca prea multe prosti
„imprumuturile” actionarilor catre societati comerciale sunt o practica uzuala in economia noastra, ce nu spune autoarea (sau nu stie) este ca aceste imprumuturi nu sunt purtatoare de dobanzi
fara acestea multe societati ar da faliment sau nu si-ar mai putea desfasura activitatea in conditile in care mecanismul de accesare a creditelor sau e inca foarte greoi si rata dobanzilor destul de ridicata
atat timp cat nu exista o lege clara a sponsorizarii aceasta situatie va continua
cred ca majoritatea celor care comenteaza aici nu cunosc semnificatia cuvintelor investitie – investitor, o investitie presupune sa dai niste bani in scopul obtineri unui profit, material sau de alta natura
cei care dau bani fara sa-i mai primeasca inapoi sau sa obtina vreun profit se numesc filantropi

bogdan (3 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 11:40

nu stiu cati dintre voi au un habar cum se conduce o societate comerciala
dc tu esti patron de firma si faci investiti in ea(fie ca cumperi utilaje,fie ca angajezi oameni,fie ca cumperi echipamente)in contabilitate apare ca aport al asociatilor,ei asociati nu pot sa isi recupereze investitia doar dc societatea iese in profit,iar profitul de imparte la asociati sau actionari,in functie de aportul fiecaruia
dc tu ca patron iti imprumuti propri-ai firma atunci normal ca societatea nu va obtine sau va obtine greu profit,pt ca profitul reprezinta diferenta dintre totalul veniturilor si totalul cheltuielilor,iar atata timp cat societatea iti este datoare normal ca nu iese pe profit.
cluburile de fotbal din romania indiferent cum sunt organizate fie ca societati comerciale,fie ca asociaatii,ele trebuie sa depuna declaratii fiscale la finante,si bilantul anual si/sau semestrial la finate si o.r.c.
dc sunt organizate ca asociatii atunci asa zisi patroni fac numai donatii si deci nu pot sa isi mai recupereze banii investiti.
dc sunt organizate ca societati comerciale se aplica ce am spus mai sus despre societatile comerciale.
eu stiu ca informatii despre aceste societati se pot obtine si de la finante si de la O.R.C
sa faca bine ca acesti ziaristi din romania sa faca rost de un bilant,si balanata siatunci o sa vedem cum stau lucrurile.
venituri ar trebui sa aiba pt ca indiferent in ce divizie se joaca,pt a se inscrie in campionat trebuie sa fie afiliati federatiei,aceasta inseamna ca sunt membri cotizanti,ceea ce duce ca la finele campionatului fiecare club sa primeasca bani de la federatie in functie de pozitia ocupata si in functi de nivelul diviziei in care joaca, plus ca acum se primesc multi bani si din drepturi de televiziune,care sunt corelate cu cota de piata a clubului si pozitia din campionat,mai sunt venituri din sponsorizari,mai sunt venituri si din vanzarea drepturilor federative ale jucatorilor.
iar in partea cheltuielilor,pe langa cele cu salariile si intretinerea clubului si a stadionului,multi patroni au contractat imprumuturi de la banci in numele clubului ca ei sa nu investeasca multi bani la club,deci oricum am lua situatia cluburilor din romania este ff grava in sensul in care sunt considerate doar masini de facut bani,de spalat bani si de creere de imagine publica.
ascultatima pe mine ca nici un patron din lumea asta nu investeste intr-o firma dc ea ar fi in pierdere.
ce sa mergem asa departe,nu stiu dc este vre unul din noi care ar da sa zicem 500 de euro cuiva stiind ca acela nu ii va mai da banii niciodata.

lucy (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 11:49

d-na Maria de ce nu va facetei dumneavoastra un club si sa investiti cum doriti. pana atunci daca nu cunoasteti fenomenu nu va mai bagati

garcea costel (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 12:15

afara din fotbal,,,becali si mititelu,,,faceti mai mult rau decit bine fotbalului romanesc

bimbi79 (21 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 12:58

Bună Mărie,

Problemă:

În ediţia de campionat trecută, Gigi Becali a împrumutat clubul de fotbal din Urziceni cu 10 bulioane.
Faptul că Bucşarru, patronul acelui club, îi dă banii înapoi lui Becali se poate numi abuz din partea patronului din Urziceni ?

La mintea ta, cred că da !

Mărie, cu cine votezi ?
Nu uita să pui ştampila pe JIJI, febleţea ta…

@bimbi79 (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 13:04

Domnule bimbi cred ca esti intr-o mare confuzie.Ciobanasul candidat nu a imprumutat clubul Unirea Urziceni,ci persoana Bucsaru….

bobby (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 13:31

Stim numai sa aparem pe la televizor,vorbe multe fapte deloc.Asta stim: numai scandaluri,aparitii la televizor si fotbalul sufera.

deian 14 (11 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 13:52

esti frumoasa…gandesti bine dar nu stii sa te exprimi si multi nu8 inteleg pt ca ai perfecta dreptate dar un ziarist tre sa fie atent

bimbi79 (21 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 14:02

Pt. anonimul sau anonima care mi-a raspuns

Nu stiu care din noi face confuzie (accept si varianta ta).

Dar te intreb: De ce Bucsaru a inceput sa restituie din imprumut dupa ce au sosit banii de la UEFA ?
Acei bani erau ai Unirii pt. participarea in L.C., nu erau ai lui Bucsaru…
Dupa logica, parca eu sunt mai aproape de adevar…

Cu bine !

Eugen Borbely (27 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 14:37

Stimata domnisoara,
Cel mai mult ma distreaza comentariile, dar cand ma gandesc cati au drept de vot, nu ma mira ca tara asta poate produce asemenea specimene.
Succes in continuare

SEVERUS PATIMA (58 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 14:43

cREDITORI CERSATORI DUPA IMAGINE , CERCUL VICIOS IN CARE SE INVART TOATE SI DIN PACATE VICTIMILE COLATERALE SUNTEM NOI CEI MULTI SI PROSTI -AUTODENUNT .

LIVIU-OLT (31 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 14:49

Daca as afla cu cine votezi Marie as intelege articolul tau…a…. cu Marinaru….

mihai (3 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 14:49

Excelent marie. Tine-o tot asa

Crocodil indragostit (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 16:38

Nu sunteti sanatosi

adrian (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 17:03

pai fiecare patron face o investitie si vrea profit e logic. nu? sunt bani lui!

lucian lerghievici (111 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 18:23

Da Maria, de acord cu tine dar cam scurt articolul.Poate ai si argumente ca e ffff interesant.

Avatarele.Ro (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 19:45

Pãi dragã Maria nu ţi minte cã aşa i-a zis Corleone la Gigi, dacã bagă bani la Steaua o sã scoatã mai mulţi ? :))

Tovi (11 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 21:03

Ala a avut de profitat in primul rand ca imagine. La un moment dat peste 5 % dintre romani i-ar fi acordat votul. dar au intervenit scandaurile cu Hagi si cu alte simboluri ale fotbalului romanesc si …a pierdut voturile. Dar a castigat oricum , in afaceri conteaza sa ai un nume si el si l-a obtinut ca „patronul Stelei”. Deci a castigat mai mult decat a bagat. Dar se pare ca sunt unii sa mai creada in bunele lui intentii. Pentru el Steaua a fost de la inceput o vaca de muls. Si Steaua nu e doar o SC sau un SRL , este un simbol , ceva ce nu poate fi cumparat cu bani. Este ca si cum cineva ar cumpara casa natala a lui Ion Creanga sau a lui Eminescu si ar deschide in ea o carciuma . Asta face becali cu Steaua !!! treziti-va!!!!

fuller (6 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 23:16

Singura concluzie de aici este invalidarea teoriei sustinatorilor lui Becali, care aduceau argumentul ca el este singurul in stare sa investeasca in Steaua. Datele arata ca el de fapt a castigat bani de pe urma Stelei, ceea ce nu e rau dintr-o perspectiva manageriala. Doar ca atunci e cazul sa se renunte la ipocriziile de genul „am bagat zeci de milioane in club”, si sa recunoasca ca tine clubul la limita de supravietuire doar pana cand jecmanirea e totala. Pentru cei care-l compara cu Bucsaru, nu uitati un mic detaliu: Bucsaru a investit sa aduca o echipa care nu exista in Champions League, pe cand Becali a preluat o echipa fanion si a distrus-o. Diferenta dintre un management bun si unul prost. Amandoi vor sa scoata bani la urma urmei, insa lui Becali nu ii pasa de distrugerea unei echipe. De fapt a fost deja distrusa, caci nu mai exista decat FC Becali SRL. Sper sa ajunga fara nici un suporter pe stadion. Imi este mila de cei care se lasa cumparati de biletele lui gratuite …

pentru bimbi79 (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2009, 23:41

cica jiji a imprumutat clubul Urziceni cu 10 bulioane:)))…banii aia au fost pentru Bucsaru pentru a face cartierul ala GREEN SITY……mare iti e gradina Doamne…….

apropo jiji a bagat 2-3 mil dolari la inceput iar el scoate bani de pe urma Stelei din 2004 (banii nostri ai suporterilor)..plus ca banii care au ramas in club (banii nostri ai suporterilor) i-a aruncat pe ferestra invetindui mai mult decat defectuos

bimbi79 (21 comentarii)  •  20 noiembrie 2009, 9:20

Pt. anonomi

Invalid user ID“INVALID USER ID”
este un mesaj din partea calculatorului: “Încearcă din nou.
Dacă problema persistă, contactează administratorul de sistem/reţea”.
Detalii: mesajul e corelat cu momentul când se face log-in (log-in = autentificare într-un anumit site/ program, prin scrierea numelui de utilizator+parola); cele mai frecvente motive de eroare constau în scrierea greşită a parolei/utilizatorului sau numele utilizatorul nu există în sistem/în reţea din diverse motive (nu a fost înregistrat încă, a fost şters, etc).

În mod figurat, “Invalid user ID” apare atunci când îţi bagi nasul unde nu ştii.

În comentariul 32 am acceptat şi varianta că banii au fost luaţi de Bucsaru.
Aşteptam însă răspunsul…
Cum rămîne cu logica ?

P.S. – Sper ca introducerea să v-o explice cineva…

O zi bună FRUMUSEŢE !

fisherking (17 comentarii)  •  20 noiembrie 2009, 10:36

„Din perspectiva manageriala”, asa cum bine ati mentionat, stimata doamna, cred ca nimeni nu ar puea fi impotriva unei persoane/entitati care sa-si recupereze banii investiti/imprumutati la un club de fotbal. Ar insemna ca clubul respectiv a fost profitabil, ceea ce e bine, in mod indubitabil. Dar atat timp cat doar creditorul are de castigat, atat timp cat toate astea s-au realizat prin devalizarea clubului, atat material cat si moral, prin indepartarea cotizantilor, prin distrugerea premeditata a unui brand cu impact decisiv pe piata, nu mai putem vorbi de management ci de camatarie josnica, de jaf in toate acceptiunile termenului. In limbajul interlopilor, dintre care provine si cercopitecul prezidentiabil, ce a facut el se numeste asa: a dat „temelie” clubului Steaua. Scurt, concis si la obiect.

razvan (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2009, 11:15

pai sunt banii lui! este patron…daca vrea muschiul lui vinde toti jucatorii si isi baga banii sub perna! nu mai puteti voi de grija stelei…cautati subiecte si atat!
http://www.erepublik.com/en/referrer/alfascorpio

GARDA VECHE,STIINTAe (5 comentarii)  •  20 noiembrie 2009, 13:12

Mariuta,cu camatarii,este poveste, si adevar,pentru faptu ca,eu traesc in afara granitelor de mai bine de 30,de ani.Facand raportu la lumea in care ma invart,n-am reusit sa gasesc un milionar,facut de el,insusi in toti acesti ani!!(nu raportez aici valoarea caselor si investitii facute c a valoare),pt faptu ca voi vorbiti de sume ex-orbitante acolo!!!?Si-n continuare,daca o tara are atati milionari,corecti,n-ar trebui pusa problema,bunei stari,a acestei Tari?!Inteles find faptu ca,este o tara bine pusa la punct,in realitate,de catre acesti oameni,de afaceri,*caz in care nu toti sunt camatari.(?)
Maria,te rog sa folosesti Sulita,lu Mihai,in acordanta.

bimbi79 (21 comentarii)  •  20 noiembrie 2009, 17:06

Bună Mărie,

Schimbă titlul…

Pe Rodion l-a chemat CĂMĂTARU, nu cămătarii

O zi bună, PRINŢESĂ !

dan (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2009, 17:35

mai maria esti total impotriva lui gigi din cate vad eu tu daca ai avea un magazin orce de haine si ai investi in anumite produse le dai la acelasi pret cu care leai cumparat tu? eu cred ca nu deci vrei profit pune mana si sterge subiectu asta ca e de tot rasu nu vezi ce spui tu poate nu ai una de o mie in buzunar si iti arde de alti cum face profit pe milioane de euro

denis (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2009, 20:11

….despre milionarii de carton din fotbalul romanesc sau cei in general de la noi din tara,puteti voi sa scrieti pana o sa ramineti fara degete la mana,pt ca,exact in dos ai doare pe ei de criticile voastre,exact in dos ai doare pe ei de antipatia suporterilor……..cand descoperiti ceva vi se baga pumnul in gura cu tupeu ca sa nu zic altfel…..ce fac ei si cum fac numai ei stiu la voi ajunge foarte putin sau deloc….stiti voi cum se face un transfer in romania?habar nu aveti……stiti voi cum sunt obligati unii tineri talentati sa semneze cu un impresar sau altul?habar nu aveti….stiti voi cati tineri jucatori sunt in tara asta care au talent adevarat nu vopsiti cum zicea andone saracu,si care ar merita maine sa imbrace tricoul nationale?habar nu aveti..si stiti de ce?pt ca voi stati in cloaca aceea numita bucuresti si nu va miscati hoiturile in tara ca sa vedeti talente….si hai mai lasati-o balta cu toate povestile voastre,va raportati la bucuresti si gata,restul nu conteaza si voi ca si politicienii….ma doare sufletul cand aud la tv mai ales la gsp comentariile acelea acide in care voi spuneti ca echipa nationala e in reconstructie dar ca nu are cu cine …….treaba e ca ar avea nu ai vede nimeni……

Comentează