Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Definitiv, dar pînă cînd?

Conducerea Stelei îşi trăieşte fantezia cu mulţimi care plătesc şi dispar

90 la sută dintre abonaţii Stelei au fost interzişi în Ghencea. „Definitiv!”, a precizat Valeriu Argăseală. Aşa solemn spre ţeapăn cum sună, declaraţia asta ar putea face impresie. Dar […]

joi, 12 noiembrie 2009, 3:24

Conducerea Stelei îşi trăieşte fantezia cu mulţimi care plătesc şi dispar

90 la sută dintre abonaţii Stelei au fost interzişi în Ghencea. „Definitiv!”, a precizat Valeriu Argăseală. Aşa solemn spre ţeapăn cum sună, declaraţia asta ar putea face impresie. Dar ce-o fi însemnînd „definitiv” în dicţionarul preşedintelui stelist? Pînă la moartea termică a Universului sau pînă la prima manevră de imagine?

Ce-o fi însemnînd „abonat” în jargonul creativilor de la Steaua? Dar „suporter”, „spectator”, „public”? S-ar putea să însemne cu totul altceva pentru conducerea roş-albaştrilor decît pentru restul lumii, inclusiv Academia Română. Din abonamente şi bilete, Steaua a încasat sezonul trecut 5,2 milioane de euro. Banii au rămas definitiv în bugetul clubului. Numai că abonamentele au fost bannate şi biletele – raţionalizate. S-au evacuat peluzele, s-au periat tribunele. Urmează ca suporterii să fie însemnaţi cu fierul roşu în frunte, să aibă un benghi definitiv, o ureche „capsată”, ceva, ca să nu mai apară dezbateri de principiu la turnicheţi.

Deocamdată, domnul Argăseală înţelege prin „suporter” un fel de variantă bipedă a maidanezului. Ceva între pericol public şi sursă de blană. Dar, conform istoriei recente a Stelei, nimic nu e definitiv. Iar fanii se pot aştepta la noi peripeţii, dacă stăruie să cumpere bilete. De la conversaţii de salon cu bodyguarzii pînă la piuneze şi superglue pe scaune. Un superglue definitiv, desigur. De la teste cu poligraful la ghişeu pînă la o repriză de ruletă rusească la intrare. Cine are noroc vede meciul, cine nu, nu.

Inutil de precizat că nicăieri în lume cluburile de fotbal nu-şi pun imaginaţia la bătaie ca să se debaraseze de public. Inutil de precizat că o situaţie atît de lipsită de sens nu poate dura decît pînă la următoarea idee fixă a conducerii Stelei.

E de înţeles că liderii din Ghencea au tot felul de fantezii cu mulţimi care plătesc şi dispar cît ai pocni din degete. Ciudat e că, în cybersecolul XXI, suporterii Stelei nu găsesc ceva mai palpitant de făcut în satul global decît să vină la meci. Unde li se spune, galant, „domniţă” sau „vagabondule”.

Pe undeva, fanii roş-albaştri seamănă la încăpăţînare cu Nadal, alergînd după toate mingile în meciul cu Nicolas Almagro. „Aleargă chiar şi după mingile pe care nu le poate cîştiga!”, se mira comentatorul. Normal! Nu există vreo regulă în tenis conform căreia 1) Nadal cîştigă toate mingile şi 2) Nadal nu trebuie să alerge, vine mingea spre el. Dar există o regula valabilă şi în tenis, şi în fotbal, şi în sportul cu absurdul practicat de nevoie de galeria Stelei: cine nu aleargă după mingile definitiv pierdute şi nu bate la porti definitiv închise nu cîştigă.

Comentarii (103)Adaugă comentariu

fuller (6 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 8:43

Solutia cea mai simpla? Lasati-l pe B. singur cu garda lui pe stadion. Nu am vazut inca o echipa care sa reziste fara nici un suporter. A raspunde cu huliganism la huliganism nu va face altceva decat sa dezbine opinia suporterilor. La urma, nici nu va conta cine e vinovat – mizeria se va extinde peste tot. Lasati FC Becali cu stadionul gol, si umpleti-l pentru Unirea – un mesaj clar si incisiv. Nu reusesc sa inteleg ce oameni il doresc pe B. drept conducator politic. Probabil ca santem o natie de oi.

cenzuratu (11 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 9:47

@un stelist plictisit
Scuze nu sunt asa de framantat de Steaua ca alde matale sa postez sub anonimat la orele 23.
Intrebarea cum trebuie sa scape Steaua de JJ nu trebuie sa mi-o pui mie ci celor care striga ‘Afara din Ghencea!’ printre injuraturi;desigur ei sunt mult mai preocupati de noi forme de injuraturi, cum sa patrunda la meci, eventual cu fumigene si banere culpabile decat de gasirea UNEI SOLUTII NORMALE LEGALE de a SCAPA de JJ.Daca tot aprobi partial aceste manifestari care frizeaza CIVILIZATIA si BUNUL SIMT, da tu o solutie ca INJURAND LA INFINIT se poate ajunge doar la:
_ESCALADAREA VIOLENTEI prin ATRAGEREA DE noi ADEPTI inclusiv prin de MEDIA care prezinta distorsionat o imagine IDILICA a personajului POZITIV-PROTESTATARII plini numai de CALITATI si INSISTAND OBSESIV asupra RAULUI SI URATULUI-JJ.
_PIERDEREA DE TROFEE si DECADEREA STELEI
Nu mai repet ca acelasi JJ, omul nu se schimba deloc, a fost aclamat cand obtinea rezultate.
Acum nici rezultatele nu mai intereseaza.
Ciudat e ca avem un personaj la fel de incult, de vulgar, de dictator, de lipsit de bun simt , de rezultate care CONDUCE o TARA (nu spui cine da’ persoana importanta) dar lumea TACE.

cenzuratu (11 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 10:48

@ghandalf
Vezi alte opinii cu mAJUSCULE:
Danyel77 are dreptate atunci cand spune ca eurooieru’ a facut profit frumusel de pe urma clubului… si de-aia nu se da dus…PRESUPUNERI SI SOCOTELI A LA PRUISTANDA.
Totusi, cand nu va mai fi profit, ciobanul va pleca… va fi insa prea tarziu, Steaua va fi la sapa de lemn si salvarea va putea veni exact de la cei pe care ala care iese in evidenta dintre oi ii numeste huligani STEAUA VA FI ADUSALA SAPA DE LEMN PRIN ACESTE INJURATORI SI NIMENI N-O VA MAI SALVA.
Pentru cei care nu inteleg de ce atata inversunare la suporterii echipei Steaua am sa incerc sa le spun pe scurt :
– ciobanu’ a terfelit ONOAREA unor oameni care au intrat in legenda sportului romanesc (fiindca Hagi, Lacatus, Balint, Duckadam Ienei si ceilalti sunt la fel ca Nadia, Ilie Nastase , Ivan Patzaichin , Gatu sau alti mari sportivi romani ) HAGI SI LACATUS S-AU FACUT CA ANTRENEAZA STEAUA PE BANI BUNI CU DESTULA RABDARE DIN PARTEA LUI JJ, BALINT SI JENEI AU INCEPUT EI CONSTIENTI CA JJ VA REACTIONA IAR PE DUCKADAM L_AI BAGAT DE LA TINE.
– eurooieru’ e doar un interlop parvenit, asa cum e tot clanul becaliot si a facut de rusine culorile clubului FRAZE CONFUZE
– analfabetul, si-a permis sa jigneasca fara motiv oameni pe care nu-i cunoaste si care au dreptul inalienabil de a fi respectati chiar si atunci cand isi exprima nemultumirea ACELEASI DREPTURI LE AU SI SPECTATORII CARE VIN CIVILIZAT LA MECI SAU URMARESC STEAUALA TV SI STOICHITA…
– din cauza acestui troglodit a fost patat cel mai iubit club de fotbal din Romania, fiindca nu se va sterge niciodata mizeria lasata de cioban cu ocazia valizei, brichetei, etc.DIN NOU VORBE FARA ACOPERIRE:VALIZA E INTALNITA LA ECHIPELE MARI SI PT BRICHETA NU EXISTA PROBE.
– noi, suporterii vrem ca echipa noastra sa lupte CORECT , sa joace un fotbal placut ochiului si ne-am saturat sa fim bataia de joc a ciobanelului mafiot albanez si sa primim “gratulatii” din partea prietenilor suporteri ai altor echipe din cauza iesirilor in decor ale acestuiaLUPTATUL CORECT SI PLACEREA OCHIULUI E O GARGARA,MAFIOT ALBANEZ IBIDEM+DISCRIMINARE
– STEAUA a insemnat demnitate, onoare, lupta, valoare si succes dintotdeauna ! Acum, ciobanu’ ne-a luat toate acestea si a facut din STEAUA stana lui ! SI… IDEI SUBVERSIVE VORBA LUI CONU IANCU
Pentru aceste motive, nu vom inceta niciodata sa-l contestam pe mafiotul (dovedit) bkli, cel care si-a permis mult prea multe (va mai amintiti ce “cadou” i-a facut neandertalianul unei ziariste chiar de ziua jumatatii frumoase a omenirii?).
De aceea vom folosi orice mijloace legale (nu ca interlopul bkli care trimite in tribune mardeiasii) pentru a-l determina sa inteleaga faptul ca intre STEAUA si el exista o uriasa incompatibilitate !!!ASTEA SUNT MIJLOACE LEGALE?JJ PLATESTE DIN GREU TOATE INJURATURILE, FUMIGENELE,BANNERELE, ORGANELE NU-SI FAC DATORIA SI VOI CONTESTATI DREPTUL ACESTUIA SA TRIMITA BODYGUARZI PROPRII CARE SUNT ATACATI CU PIETRE SI ACUZATI CA VORBESC URAT CU CEI CARE INJURA CU SPATELE LA MECI!!!
Dar lupta va continua pana la plecarea mafiotului din Ghencea !CUM SE VA REALIZA ACEASTA PLECARE?INJURATURILE V_AU INTUNECAT MINTEA NIMENI NU CAUTA O SOLUTIE REALA?

Armanovici (13 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 10:54

Milici=cenzuratul, posteaza cu nume diferite, te ignor cu brio, anonimule!
@Bimbi79, bigi si alte clone care spala imaginea oierului cerand civilizatie si compasiune pt un HULIGAN CA GIGI becali: spre deosebire de voi, nu ma ascund dupa n-spe pseudonime, mi-am dezvaluit identitatea in interviul pt catavencu, am spus-o pe fcsteaua.ro, nu am nimic de ascuns.
Voi sunteti niste anonimi platiti de seful vostru pt propaganda.
Si sincer mi-e mila de voi pt ca prosti nu pareti. Doar rau intentionati.
Si ca atare sfatuiesc lumea sa va ignore. Nu merita sa iti pierzi vremea citind aberatiile voastre!

bimbi79 (21 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 11:23

Pt. Stilistul plictisit

Din păcate, pt. tine, cea mai iubită echipă de fotbal din România, a ajuns să fie PROPRIETATEA PRIVATĂ a unui om, în cazul de faţă, JIJI.
Dacă totuşi consideraţi că dreptatatea este de partea voastră, aveţi la dispoziţie JUSTIŢIA. Adresaţi-vă cu încredere şi vă va face dreptate.
Este singura metodă corectă şi legală.

MAYU (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 11:53

DIN PACATE AI DREPTATE, ESTE STARE DE RAZBOI , DE O PARTE VREAU SA CRED CA MAJORITATEA STELISTILOR PE DE ALTA PARTE UN INDIVID INCONJURAT DE CATIVA SUBINDIVIZI. IN RAZBOI TE FOLOSESTI DE ORICE METODA SA CASTIGI. DIFERA DOAR OBIECTIVUL: PENTRU STELISTI SIMBOLUL ,IDEA ,VALOAREA ,RESPECTUL; PENTRU INDIVID CASTIGUL IMEDIA ,TINTERESUL PROPRIU , AFACEREA.

cenzuratu (11 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 12:01

@armanovici
Nu imi permite GSP sa postez pe numele meu pe care-l utilizez permanent, Milici.
Ai inteles?
[Moderator: Cred că faceți o confuzie. Nu este adevărat].

cenzuratu (11 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 12:20

@armanovici
Insailarile si acuzatiile tale, pe care ti le-am demontat deja sunt jenante si ma fac sa rad.
Pe langa ca te alaturi suporterilor lipsiti de cel mai elementar bun simt care au injurat si injura birjareste pe oricine -staff Steaua, antrenori, jucatori (Dica, Banel, Lovinetc.) incriminand EXACT CEEA CE FAC SI EI, nici macar nu incerci sa acepti ca sunt si OAMENI cu ALTE PARERI.
Acum stiu cine esti, esti familistul cu meserie si facultate care a incriminat tratamentul la care ai fost supus vrand sa intri la meci dar tu chiar ii sustii pe cei ce sfideaza bunul simt cu injuraturi greu de imaginat

cenzuratu (11 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 12:25

@armanovici,
Ai facut o asociere inteligenta intre milici si cenzuratu ei sunt aceeasi persoana dar asta-i situatia.
Tot la fel de inteligenta e si afirmatia ca as fi omul lui Becali si ca nu trebuie sa mi se acorde atentie.
Ai ajuns sa ma acuzi de anonimat tocmai pe mine care postez numai cu numele meu adevarat spre deosebire de alti 95% din repondenti.

Armanovici (13 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 12:29

Cenzuratu, milici, bigi, migi etc: foloseste alte nume, ai o gramada la indemana.
Esti un anonim si asa ramai chiar daca vii cu un nume fictiv. Discursul tau seamana cu cel al lui argaseala de pe gsptv aseara.
IGNORE!

Armanovici (13 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 12:34

Culmea, cei care cer liniste sa vada meciul sunt cei care il injurau pe dica, o parte cetatenii de la tribuna 1, ca soferul de autobuz, cel pocnit de MM.
O parte din ei inca cer sa nu il mai „suparam” pe gigi, dar uita cum ii spurcau pe d’alde Dica, Lovin, Ov.Petre.
Culmea ipocriziei!

artistu (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 13:01

In primul rand, foarte fin articolul. E bine de stiut ca mai exista unii oameni, in presa, cu coloana.
In al doilea rand, nu stiu de ce persoanele antibecali, precum cel din Ghencea, isi tocesc tastatura degeaba cu indivizi ca gigi_becali_4, alex, Milici, bimbi79. Oamenii (?) astia nu pot fi numiti Stelisti. Nu poti sa te consideri stelist dupa ce Gigi a umilit, rand pe rand, fiecare glorie ros-albastra, dupa ce a tarat blazonul Stelei in orice scandal posibil si inca sa-l sustii pe cel mai sus mentionat. Nu poti sa spui ca FC Steaua Bucuresti este proprietatea privata a lui Gigi decat daca „tii” cu echipa asta de 3-4 ani.

PS: Tot inainte, baieti, sfarsitul dictaturii in Ghencea este tot mai aproape. Mai ales ca sunteti sustinuti din toate colturile tarii.

clau (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 13:28

huliganii trebuie scosi pe de stadion… problema este ca sita are ochiurile cam mari

bimbi79 (21 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 13:29

pt. artistu…

Moşule, citeşte actele !
Vrei – nu vrei, îţi convine sau nu, clubul de fotbal STEAUA BUCURESTI este al nepoţilor lui JIJI.

VIITORUL SUNĂ BINE !… spunea o veche reclamă !

Cunoaştem, adevărul supără, dar încercaţi, măcar, să vă obişnuiţi cu ideea.

Vă rugăm, în cel mai politicos mod, îndreptaţi-vă paşii spre: (la alegere, sau simultan)
– Ştefan cel Mare
– Giuleşti
– Regie
– Cotroceni
– Urziceni
– etc.

Nu avem nevoie de voi !

joe (25 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 13:38

Stimati fani stelisti care ati fost interzisi pe stadion datorita comportamentului , adica vezi injuraturi , blesteme etc. la adresa Lui George Becali si a familiei lui .
Stimati ziaristi care le luati apararea acestor fani , inclusiv ziarista care posteaza acest blog .
Va rog sa aveti bunavointa sa cititi cu atentie textul scris cu litere mici care se gaseste sub casuta in care noi ne scriem mesajele si care are titlul Reguli.
Deci celor care nu respecta regulile blogului li se sterg postarile .
Celor care au urechi de auzit si ochi de vazut le este clar ce doresc sa spun . Celor care nu , le cer sa mai citeasca odata atent aceste reguli .
Va urez o zi buna .

allexa (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 13:49

Comparatia cu Nadal este una nefericita. Rafa merita mai mult de cateva randuri de articol, unde culmea, este comparat cu fanii ros-albastri…Daca tot ai vazut meciul de tenis, puteai sa alegi sa scrii despre el pt ca a fost cu mult mai interesant decat ce se intampla acum la steaua!

silvius (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 14:02

slugareala a devenit foarte obraznic in ultima vreme

Ander@joe (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 14:02

Stimate Joe, iti doresc sa ai parte de un sef precum ciobanul. Iti doresc sa te jigneasca pe tine iar tu sa stai cuminte, cu zambetulpe buze, urmand niste reguli pe care ti le traseaza acelasi sef si care n-au nicio legatura cu un stat de drept. Apoi, cind poate indignat si obosit, incepi sa-l apostrofezi, iti doresc ca seful tau tip cioban sa-ti trimita pe cap cativa baieti cu cefe groase si IQ negativ care sa-ti spuna, citez „iti bag cutitu’ in gat cind iesi din casa (stadion – in original)”…
Fara a fi adeptul ochi pentru ochi si dinte pentru dinte, astept sa-mi spui cine a fost primul care a incalcat regulile fotbalului, ale profesionalismului, bunului simt, civilizatiei, chiar regulile Bisericii (ca tot se da credincios), legile Statului si multe alte reguli…

Armanovici (13 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 14:17

Ani la rand protestele civilizate au fost intampinate cu ironii si nu au avut efect.
Ani la rand am asteptat ca justitia sa isi spuna cuvantul si sa il trimita unde ii e locul.
Ani la rand am asistat la distrugerea spiritului stelist.
Dupa ani in sir de umilinte, suporterii au gasit ceva la care gigi nu e imun si anume sa vorbesti ca si el!
De ce se aplica o dubla masura?

vag (8 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 14:28

Domnilor ziaristi,

Va rugam respectuos sa faceti diferenta intre huliganii de profesie si suporteri. Cei care vin la stadion numai sa injure non stop, folosind cele mai scabroase expresii, cei care arunca cu torte pe teren,cei care intra pe teren, cei care afiseaza banere rasiste si jignitoare, cei care fac acte de violenta pe stadioane sau in afara lor nu sunt suporteri ci infractori. Nimic nu justifica astfel de manifestari in spatiul public. Astea nu sunt contestari, astea sunt manifestari animalice. La fel ca in toate celelalte domenii si in sport trebuie facuta o revolutie la care sa contribuie toata lumea si, in primul rand, autoritatile si jurnalistii. Nu mai cautati senzationalul in aceste manifestari huliganice, pe care le numiti total eronat proteste, contestari. Lansati o campanie serioasa care sa conduca la descurajarea lor, nu la perpetuarea lor.

joe (25 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 14:39

Stimate Ander@Joe

Fereasca-ma dumnezeu de un sef de acest fel . Sigur ca ai dreptate . Din pacate eu sunt un om de moda veche care nu suporta trivialitatile pe care le profereaza peluza . As dori sa-ti spun 2 lucruri :
1. In educatie exista mai multe principii printre care unul este puterea exemplului care este fundamental in relatia parinte copil , profesor elev etc.
2. Postarea mea precedenta am adresat-o mai mult ziaristilor care au creat si impus aceste ” Reguli ” la care trebuie sa se supuna cei care scriu pe blog ( si care sunt absolut corecte ) in speranta ca vor vedea ca exista mari similitudini intre acest set de reguli care sunt impuse si nu se discuta si anumite masuri care se iau la Steaua . De fapt imi doresc ca ziaristii sa se mai uite si in gradina lor si sa nu mai judece cu masuri duble . In final draga Ander@joe as vrea sa-ti spun ca sunt sigur ca nu o sa iesiti la nici un liman cu Gigi Becali asa ca poate va mai ganditi la principiul acela despre care am pomenit mai sus .
Cu respect , un iubitor al fotbalului englez .

bigi (8 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 15:07

@Armanovici

Eu mi-am data seama de mult ca te numeri printre „suporterii” atat de bine precizati de @vag si nu te-am mai bagat in seama de mult. Chiar te ingrozeste realitatea ca sunt si multi alti oameni care au alte pareri decat tine? Daca eu, millici, bimbi79, cenzuratu s.a. avem pareri contrare, inseamna ca suntem una si aceeasi persoana? Te inseli amarnic prietene si daca persisti inseamna ca ai probleme grave de perceptie si comportament…

Armanovici (13 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 15:22

Milici=cenzuratu, a recunoscut el ca posteaza cu nume diferite.

De tot rasu.

Dra Bekaly Argasealla (139 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 15:57

Domnilor ziaristi,

Va rugam respectuos sa faceti diferenta intre huliganii de profesie si suporteri. Cei care vin la stadion numai sa injure non stop, folosind cele mai scabroase expresii, cei care arunca cu torte pe teren,cei care intra pe teren, cei care afiseaza banere rasiste si jignitoare, cei care fac acte de violenta pe stadioane sau in afara lor nu sunt suporteri ci infractori. Nimic nu justifica astfel de manifestari in spatiul public. Astea nu sunt contestari, astea sunt manifestari animalice. La fel ca in toate celelalte domenii si in sport trebuie facuta o revolutie la care sa contribuie toata lumea si, in primul rand, autoritatile si jurnalistii. Nu mai cautati senzationalul in aceste manifestari huliganice, pe care le numiti total eronat proteste, contestari. Lansati o campanie serioasa care sa conduca la descurajarea lor, nu la perpetuarea lor.

vag (8 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 16:10

@Dra Bekaly Argasealla

Drepturile de autor se platesc, la fel si falsul..
Fii te rog amabil(a) si da-mi IP-ul tau.

cenzuratu (11 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 16:13

[Moderator: @cenzuratu&milici – La comentariile cu nr. 32 și 33 apăreți cu numele de „milici”, deci nu vă cenzurează nimeni. Ați decis singur să vă schimbați nickul din „milici” în „cenzuratu”, la un moment dat. Mulțumim. Vă rugăm să rămîneți ontopic și să încheiem discuțiile sterile asupra acestui subiect fără legătură cu materialul Mariei Andrieș. O zi bună!]

@armanovici
Chiar nu intelegi ca GSP nu ma accepta sub numele meu?
Faci glume de copil de gradinita, ti-am explicat situatia.
Te miri si tu de ce descoperiri faci, am recunoscut eu ca milici=cenzuratu nu am alta solutie.
Ce ai castgat ca ai semnalat ceva ce eu am semnalat demult?
Mi-am adus aminte ca ai participat la o emisiune probabil cea mai… cu Horica Iovanovici, cel care a fabricat o declaratie a unui jucator stelist, spusa chiar de el.Daca unul din voi ar fi auzit vreodata de deontologie nu ar face emisiuni anti JJ in aceasta configuratie.

antihuligani (6 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 16:17

D-ul Armanovici, din pacate nu o sa se poata impaca niciodata cu jiji.Stiti de ce ?Pentru ca la fel ca si branzarul din ghencea, el crede ca dreptatea si adevarul se afla numai si numai de partea lui,iar cei care nu gandesc [nu ca el,jiji,ar gandi]ca si el sunt „huligani”,”golani”,”drogati”.A purta o discutie cu d-ul Armanovici este acelasi lucru cu a incerca sa vorbesti cu cercopitecul din loja[daca ar fi posibil asa ceva]

bigi (8 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 16:19

@Armanovici

Daca nu distingi ironia din mesajul lui Milici, nu e vina mea.
Ramane cum am spus…

Armanovici (13 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 16:45

@antihuligani: de ce am fi dispusi sa ne impacam cu un om care a umilit si distrus ce iubeam mai mult. Nu dorim decat sa plece de la Steaua, sa vanda, si crede-ma ca lumea il va da uitarii.
Eu am raspuns civilizat si fara injurii, spre deosebire de cercopitec. Nu v-am jignit, de ce ma jigniti comparandu-ma cu el?
Staruinta si perseverenta noastra vine din credinta ca Steaua va scapa de acesta si va reveni la normal.
P.s. Nu am fost niciodata la Ivanovici in emisiune. Nu mai deviati de la subiect!

pinty (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 16:50

Gigi Becali poate ca merita toate injuraturile care se aud pe stadion dar NU am inteles ce legatura are acest fapt cu echipa. Indiferent cit de antipatic iti este acest individ, la stadion vii sa sustii echipa. Jucatorii asteapta incurajarile tribunei si ce primesc tot meciul ? M…e Becali. De parca asta le-ar da aripi. Mi-am inchipuit cu groaza ce senzatie poate avea un parinte care isi lasa copilul sa vada un meci de fotbal si apoi aude porcariile scandate de nesimtitii aia. Nici televiziune care a transmis nu are nici o scuza. Se putea intrerupe legatura sonora cu stadionul. Multi se intreaba de ce nu mai vine lumea la stadion. Iete de aia. Pai ce placere mai ai la o partida de fotbal cind de la inceput pina la sfirsit nu auzi decit injuraturi si iar injuraturi. In loc sa scurtam diferentele care ne despart de lumea civilizata, noi adincim si mai mult handicapul cu care am plecat la drumul asta nou.Dar asta e. Traim intr-o tara bananiera si mizeria umana este la loc de cinste.

bimbi79 (21 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 16:51

pt. Armanovici

Te asigur ca Jiji ar vrea sa vanda. Nu are cui ! Nu cumpara nimeni Steaua. !
Găste-i tu, repede, un cumpărător şi… GATA !

PREŢ BUN : 30 BULIOANE !

lucian (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 16:52

@armanovici
NU inteleg de ce te chinuiesti sa ii convingi de ceva pe oamenii astia,fie sunt platiti cu cateva sute de lei sa faca comentariile astea,fie chiar cred asta,ceea ce e mult mai grav!
Ei sunt genul care „vorbesc” in fata calculatorului si cand incepe meciul se aseaza confortabil pe fotoliu cu o punga de seminte in mana,si daca au noroc sa vada un meci bunicel reusesc sa nu adoarma!
NOI suntem cei care mergem pe stadion,pe ploaie,pe vant,pe ninsoare,suntem scuipati,injurati,batuti(vezi meciul cu timisoara) si ar trebui sa ne adresam ceva de genul:”va rugam domnule becali plecati din ghencea”
Protestul o sa continue oricum,4-5 friigigisti d-astia nu or sa ne opreasca
piei satana!

bimbi79 (21 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 16:53

pt. armanovici

Vezi ca esti la mijloc.
Intre bigi si bimbi.

bigi (8 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 17:00

Domnisoara Maria,

Ce sa inteleg din finalul comentariului dvs? Cumva ca asa-zisii suporteri sa continue cu „..UE Becali” si celelalte scarbosenii de nereprodus, ca astfel vor obtine „victoria”?…

bimbi79 (21 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 17:00

Zâua bună, Mărie !

Mai spui şi tu ceva ?

Dacă nu, o întrebare:
De ce la nr. total de comentarii apare o cifră (în acest moment 87, dar sunt afişate 83.
Întrebare: Unde este diferenţa ?

O zi bună frumuseţe !

Armanovici (13 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 17:23

@pinty: e un sacrificiu pe care trebuie sa il facem pt a scapa de parazit.
Crezi ca noua ne place? Am si eu 2 fetite.
Dar din pacate e singurul medicament la care acest parazit reactioneaza. A fost tolerat de prea multe ori, la civilizatie el raspunde cu flegme.
Reactia noastra e pe masura marlaniei sale. Daca eram ca in spania fluturam batiste, dar asa. Actiune, reactiune.
P.s.: nu fac parte din galerie.

cenzuratu (11 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 17:46

@armanovici
Esti cam paralel cu civilizatia, in orice postare jignesti pe cineva, uneori desigur involuntar dar asta nu e o scuza.
Chiar crezi ca intrenetul s-a inventat ca sa facem un dialog al surzilor.
Sti ce inseamna dialog, democratie, accepti ca nu pot fi toti de acord cu tine?
Sunt anonimul, cum zici tu, milici, nu te mai obosi sa faci deductii savante, nu sunt acceptat sub numele meu adevarat.

Garrincha (9 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 17:49

Multumesc Maria pentru articol. L-am citit si cred ca ai reusit sa surprinzi exact starea de fapt in care ne aflam.

claudiu (4 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 17:53

bravo!

mikutu (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 18:11

@cenzuratu :
democratie , drept la libera exprimare , nu e totuna cu rea intentie sau prostie crasa , etalata la superlativ ! armanovici este un tip deosebit , un patimas ros-albastru , care s-a saturat , ca multi altii , de slaba conditie intelectuala a celor ce nu pot vedea viermele din mar ! si da , este paralel cu ”civilizatia” pipereana , becaliana , free-gigi-ana , in general cu civilizatia romaneasca a secolului XXI , o civilizatie de un prost gust nemaintalnit ! nu este de condamnat pentru asta , ci merita tot respectul !

pentru CENZURATU (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 18:32

in caz de nu ai observat deja s-a gasit solutia!…..si acesta este BOICOTAREA tuturor meciurilor pana pleaca ciobanul!

si culmea oierul ne da o mana de ajutor…..e Ceausescu 2 ce mai…….la ultimul meci inca au fost multi 2000 sa vezi meciurile viitoare……

.astept cu nerabdare ziua in care sa venim cu totii pe stadion si sa strigam OLEEE OLE OLEE OLEEEE CIOBAAANUL NU MAI EE !!!

Armanovici (13 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 18:34

Da recunosc si nu imi e rusine de asta: in fiecare mesaj il jignesc pe cioban.
Satisfacut?

bimbi79 (21 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 18:38

PT. MIKUTU

Ce intelegeti domnule prin libera exprimare ?

Să înjuraţi ca la uşa cortului într-un loc public ?

Pt. voi asta e civilizaţie ? asta e democraţie ? asta e libera exprimare ?

Trebuie să recunosc: Gigi este un tip mai mult decât tolerant. S-a purtat cu voi cu mănuşi.

Mergeţi şi înjuraţi la cinematograf, la teatru sau în alte spaţii publice. Unde aţi fi ? La mititica !

Asta nu înseamnă că Jiji este uşă de biserică. Are şi el păcatele lui, dar asta nu înseamnă că o gaşcă de nespălaţi să-şi facă de cap, să înjure, să ameninţe oameni nevinovaţi.

bimbi79 (21 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 18:57

O seară bună tuturor !

Pe mâine !

Armanovici (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 21:38

Bai bimbi79, zis si bigi zis si milici zis si cenzuratu zis si trollu.

Daca ar fi dupa tine toti de pe stadionul Dr Constantin Radulescu ar fi trebuit arestati imediat dupa CFR-Steaua pentru ca toti au scandat un MUSETEL STEAUA.

Asa?

Cum puteti fi asa pudici si ipocriti?

cenzuratu (11 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 21:59

@armanovici
Neica te dadeai familist cu servici si stai zi lumina pe internet, fara nici un folos dandu-ti cu presupusu si facand dezvaluiri fantasmagorice din realitatea imediata.
Daca nu ai inteles nici acum eu nu m-am referit la jignirile pe care le aduci lui JJ ci acelora pe care le proferezi impotriva tuturor celor ce nu sunt de acord cu tine.
Sunt tot milici , chiar daca te apuca rasul afland asta, cred ca nu mai e nevoie sa-ti explic de ce nu postez pe numele real.

Ghandalf (147 comentarii)  •  13 noiembrie 2009, 23:22

@cenzuratu
Mi-a placut pledoaria ta , pacat insa ca nu are niciun argument !
Singurele „argumente” au forma de postulate ( convenabil nu-i asa ? )
Daca ai avut impresia ca aprob injuraturile te-ai inselat (sau nu ai citit alte comentarii postate de mine la alte articole) …
Nu sustin formele de „lupta” in afara literei legii, dar asa cum am spus-o, bkli este incompatibil cu ceeace inseamna STEAUA !
Tu, avand in vedere ca pierzi mult timp ca sa scrii aici pro cioban sub diferite nickname-uri cred ca primesti banuti frumosi de la becali!
In ceeace priveste afirmatia ca bkli e mafiot, nu trebuie s-o dovedesc eu, a dovedit-o ancheta din care a rezultat ce relatie este intre oier si interlopii din Bucuresti !
Sa fii sanatos (macar la corp), la tine „mens sana in corpore sano” nu se aplica…
Pur si simplu, cineva… DIXIT

cenzuratu (11 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 0:21

@ghandalf
Mai mult decat sa-ti demontez toate afirmatiile, punct cu punct nu pot sa ma fac inteles.
Eu dezaprob injuraturile, atmosfera de pe stadion, si pe cei care sustin continuarea luptei (implicit partizanii injuraturilor caci asta e singura caracteristica a luptei anti becaliote.
Matale care lupta o sustii?
Presupunerea ta ca primesc bani de la JJ imi dovedeste ca esti un tip perspicace.
Am explicat sunt milici , nu obisnuiesc sa operez in anonimat, am mai scris asta dar matale citesti doar ce-ti convine.
Preocuparile tale pentru timpoul meu ma bucura.
Ai incercat in fne un raspuns, argumentand ca becali e mafiot prin niste presupuneri legate de o ancheta netransparenta.Nu spun ca n-ar fi dar cu astfel de argumente putem demonstra orice.
L-a sfarsit mi-ai zis-o adanc, reiau urarea ca sa nu uiti.
Sa fii sanatos (macar la corp), la tine “mens sana in corpore sano” nu se aplica…
Intamplarea face ca sunt pensionat medical , ai intuit si de data asta perfect.
M-ai lasat fara replica , esti mare de tot n-am ce zice.
Ca sa nu uiti sunt milici.

Armanovici (13 comentarii)  •  14 noiembrie 2009, 18:48

Am noroc de un serviciu unde pot arde gazu’ pe bani.
Ce ti-e si cu capitalimul asta, te platesc sa stai pe net.
N-am jignit decat pe Becali. Gratis. Si o sa o fac din nou. Am motivele mele.

Comentează