Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Pîinea lui Mititelu

Ca un şef de club responsabil, domnul Mititelu se frămîntă cu firea în legătură cu soarta „naţionalei”. Şi-a exprimat o vie nelinişte în legătură cu metodele noului selecţioner. Poate s-ar îngrijora mai puţin dacă ar compara situaţia de la „naţională” […]

luni, 9 noiembrie 2009, 7:40

Ca un şef de club responsabil, domnul Mititelu se frămîntă cu firea în legătură cu soarta „naţionalei”. Şi-a exprimat o vie nelinişte în legătură cu metodele noului selecţioner. Poate s-ar îngrijora mai puţin dacă ar compara situaţia de la „naţională” cu o situaţie ceva mai familiară. Cu munca într-o brutărie, să zicem. Cînd construieşti o echipă e ca şi cum ai face pîine. Ai nevoie de făină trei nule, sare, drojdie, apă de la robinet şi ce mai ştie domnul Mititelu că se pune în aluat.

Se amestecă aluatul şi se lasă la dospit. Probabil, pe vremurile cînd purta şorţ, domnul Mititelu nu îşi băga degetele în cocă, să se asigure că nu s-a turtit. Aştepta răbdător să treacă jumătate de oră, îşi sufleca mînecile şi se apuca de modelat pîinea. Iar după ce punea pîinea la copt nu deschidea cuptorul din două în două minute, s-o înţepe cu scobitoarea, să vadă dacă e crudă la mijloc. Dacă ar fi procedat aşa, domnul Mititelu ar fi trebuit să-şi mute brutăria la Severin şi să se reprofileze pe cozonac.

Aşa şi cu „naţionala”. De vreme ce nu sîntem în junglă, unde totul creşte în copaci, inclusiv pîinea şi circul, domnul Mititelu trebuie să aştepte ca echipa lui Lucescu jr. să crească şi să se coacă. Şi abia apoi să ceară una mai crocantă.

Comentarii (43)Adaugă comentariu

Doctorul (96 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 19:55

Mititelu ar trebui sa se faca mai mic. Sau sa se treaca pe mute!

Peace,
Doc

un prazar (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 20:08

absolut corecta concluzia ! totusi, lasand la o parte mojicia lui mititelu, sa nu trecem cu vedere fraza lui lucescu jr, total nedreapta.”nu ma incalzeste ca fl. costea e gogheter, daca nu poate sa traga echipa dupa el. daca echipa e la retrogradare si nu joaca in cupele europene.”
lucescu face un gest total ne-benefic, pe care nu l-ar fi facut cand antrena la rapid si la brasov. pune pe umerii unui singur jucator, esecurile unei echipe. nu se face. altfel il putem intreba unde joaca mazilu, nu ? de ce l-a convocat pe d. niculae ,de vreme ce echipele lor nu joaca in europa si ei nu le trag dupa ei ,ca rezultate ? observ ca incepe sa-si justifice razboiul cu mititelu, de o maniera periculoasa !

Cornel (110 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 20:17

Mititelu ar trebui sa candideze la presedentie iar alegerile pt. presedinte ar trebui sa fie organizate lunar. In felul asta brutarii, iaurgii, militienii si vinzatorii de butelii promovati de regimul Iliescu la rangul de „barbatii neamului” ar avea cu ce sa-si ocupe surplusul mental ramas in urma crizei care le-a lasat maidanele pustii si viloaiele nevindute.

baba-oarba (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 20:21

marie maica, las-o jos ca macane. adica daniel niculae poate juca, dar costea nu! pe cine o fi tras dupa el niculae asta si pe ce loc o fi echipa lui? ca sa ti-o spui pe-a dreapta, ambii amandoi sunt o apa si-un pamant. ca si beizadeaua, numai ifose si talente, noroc cu voi ca-i puneti palma.

fata morgana (19 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 20:25

Dupa mintea acestui trepadus, Boloni nu ar fi trebuit chemat la nationala pentru ca jucand la ASA, echipa sa se afla in situatia Universitatii de astazi, Hagi nu ar fi trebuit chemat la nationala pe vremea cand juca la Brascia, Dobrin nu ar fi trebuit bagat in seama pe vremea cand Argesul se afla in josul clasamentului, Dembrovschi asisderea., ca si Multescu dealtfel. Si exemplele pot continua. Nu vi se pare ca e absurd? Flacaul se plange ca nu are cine sa o bage in poarta dar golgheterul Romaniei este trimis la plimbare, desi realizarile unui fotbalist sunt cu atat mai mari cand reuseste sa fie golgeterul tarii dintr-o echipa mica. Si o intrebare tot as mai pune, tot dupa logica pitica a acestui tabachera: cu ce sunt realizarile personale mai mari ale lui Tanase decat ale lui Costea, dar ale lui Roman? A nu se intelege ca spun sa nu fie convocati, dar intreb?!

mujotutun (200 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 20:27

Cata vreme il vom avea pe R. Lucescu la Nationala, lasciante ogni speranza, voi, che sperate!
Aceasta umbra a unui mare nume ne va duce mai de rapa decat Piturca. Iar FRF nu va face nimic ca sa-l impiedice!
Sa plece R. Lucescu de la Nationala! Este un Teo Craciunescu al antrenoratului, nu vedeti?

maria andries (1349 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 20:28

Pt. Cornel, e o idee, poate o sa mute Romania in alta tara, mai putin plina de umor 🙂

g (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 20:34

@ prazar

si ca sa continui cu ce zici tu, Mihai Roman trage cumva Brasovul dupa el? Brasovul joaca in Europa? Pe ce loc e brasovul in campionat ? cate jocuri in care a iesit in evidenta a avut Roman sezonu asta? de asemenea aceleasi intrebari si pentru Nicolae Grigore … pai cred ca mai corect era sa-l cheme pe Ilyes dupa criteriile lui, nu?
… de Gigel Bucur ce sa mai zic, de la meciul cu Sahtior n-a mai facut nimic nici in campionat nici in cupele europene si nici nu trage echipa dupa el ….
asa cum sunt de acord cu chemarea lui Cristi Tanase, pentru ca este un jucator de perspectiva si cu talent ,dar care atentie nu trage Steaua dupa el, nu marcheaza si fara suparare da nici nu prea joaca… asa eram de acord si cu chemarea lui Florin Costea.

Care in plus este un jucator tanar si pe care daca se crede un antrenor bun ar putea sa-l invete multe, sa-l responsabilizeze mai mult … dar se pare ca aici nu prea poti face nimic … si din pacate ai capotat cu Mutu care te-a facut si te va face … pentru ca se va „autoimpune” si n-ai ce sa-i face

motanul incaltat (137 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 20:56

Sunt suporter U si n-are dreptate cu Costea sau Prepelita dar macar astia sunt peste Daniel Niculae care a intrat in cartea recordurilor ca fiind atacantul care nu a inscris 2 ani sau Marica care e bagat la nationala numai ca sa i se arate antrenorului de la Stutgart ca e si el fotbalist.La cite goluri sa ne asteptam oare de la un cuplu de atacanti:Niculae-Marica???? Cred ca 2 atacanti luati la intimplare din divizia B din Ro ar fi fost o idee mult mai desteapta…Ce-ti trebuie oare sa vezi ca „Faina care o utilizezi e expirata sau mucegaita prin niste depozite ale Frantei sau Germaniei???????”

oltenasul (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 20:59

eu unul nu am nimic cu baiatu lui tata. Dar daca ma uit la comentariile de pe site observ ca la numire 9 dim 10 persoane aveau incredere in el, dupa meciurile cu franta parerile erau impartite iar akum observ ca 9 din 10 persoane il contesta. Asa ca puteti voi presa sa-l tineti in brate cat vreti.Cu multimea nu te pui

vasile (4 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 22:03

satu in germania dar asa ceva sa auzi de la un antrenor e lipsa de educatie de profesonalism ar fi demis in sec 2!!!unde joaca pudolski???friedrichcei de la stutgart!!!forma te aduce la nationala. de can nu a mai marcat marica ce fotbalist e asta?rusine

reloi (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 22:03

exista si varianta ca mititelu sa aiba mare nevoie de niste banuti …
si de unde sa scoata mai multi , daca nu de pe costea ?
dar pentru asta trebuie „expus ”
mai ales ca trebuie platita si valcea …
incurcate sunt caile fotbalului

cristian (28 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 22:08

O sa vina vremea cand Mititelu, asa cum e el…va va stoarce lamaia-n nas…si o sa rada de viitoarea mare echipa nationala, precum si de voi, cei care-l sustineti pe portarul asta de diviza b…sunt curios ce o sa mai ziceti atunci…o sa-i dati dreptate??…aveti rabdare..mai e liniste un an..si incep preliminariile pt Euro…

LAUR (14 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 22:13

slabut articolul Maria, de ce nu scrii despre cel mai bun arbitru din liga I in persoana lui Borcea Cristi? asteptam un articol despre el

chris badu (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 22:19

faina lui lucescu este expirata.

Mutu (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 22:58

Lucescu nu e de 2 zile la nationala ca sa avem rabdare cu el. Deja a ratat lamentabil o campanie de calificare cu niste jucatori. Oricine poate observa ca nu a facut nici o schimbare fata de lotul care a luat 5 goluri in Serbia. Ce putem sa asteptam mai mult? Dintr-un kil de faina iti iese aceeasi cantitate de paine chiar daca astepti 1 ora sau 3 zile sa se coaca. Problema e ca dupa 3 zile s-ar putea sa fie in cuptor numai scrum.

Olteanul (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 23:00

Eu gasesc ca baiatu lu tata, tata mare demnitar al unui regim dictatorial, a ajuns antrenor de Nationala la un popor de mamaligari si mai ales de… colaboratori !!!

Cine isi poate inchipui asa ceva in Germania de est !? Mai nimeni…

Deja Lucescu al mic n-are nici un rezultat notabil in fotbal… nici ca fotbalist si mai putin ca antrenor!!! Ah… s-a calificat intr-o cupa UEFA care nu mai intereseaza pe nimeni in Europa…

Oricum, Adrian, chiar daca succesul n-a venit decit pe jumatate, e trup si suflet alaturi de Stiinta. Stiinta care a fost si este inca un simbol… anti regimului dictatorial unde Lucestii taiau si spinzurar !!!

Apoi doamna asta cu articolul ei… pare a fi inspirata de aspectul exterior al protagonistilor! Unu e cu cravata si a fost crescut de un regim otoritar… si alta si-a gasit cum sa-si cistige viata facind o meserie demna de tot respectu… Poate ca Adrian e si mai putin frumos…

Saraca doamana… si sarac popor de mamaligari!!! Numai la noi se folosesc atfel de „scari de valori”…

Niciunde pe glob… nu le-am mai vazut!!! Niciunde…

ALDO (63 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 23:00

pentru ca sant amici eu pe becali al vad presedinte iar pe mititelu ministrul sportului si tineretului iar atunci nationala ar fi alcatuita numai din jucatorii universitati DOBITOCUL ASTA DE MITITELU UITA CA PE VREMURI UNIVRSITATEA DADEA LA NATIONALA MAJORITATEA JUCATORILOR FARA SA-I IMPINGA CINEVA DE LA SPATE JUCATORII CRAIOVEI AJUNGEAU PE MERIT NU TIPA NIMENI LA SELECTIONER ,IDIOTUL VREA SA-L VANDA A INTRAT IN CRIZA iar costea ar face bine sa nu mai faca figuri la nationala ca acolo nu-i tolereaza nimeni figurile de la club

Dan C (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 23:25

Domnu Doctor, imi dau seama ca ai folosit computeru de pomana, Mititelu poate e MIC dar tu esti si mai mic iar d-vs cea care ati deschis povestea ati dat-o in bara cu asemanarea asta de doi bani.Si dupa cite vad nu va pricepeti la sportul de echipa de nici-o culoare.
Nu incurajez felul in care se exprima Mititelu asa poate el dar stiti care e problema asa simplu cum se exprima are dreptate.Se vede si fara binoclu ca acest Lucescu Jr. nu are nici-o legatura cu aceasta indeletnicire.Cei care se uita si le pasa de acest sport pot vedea ca nume mari din nationale mari stau acasa daca nu sunt in forma iar la noi sunt adusi toti negiobi si as pune o intrebare care e logica?Sau incepem sa inventam noi acum fotbalul si alcatuirea unui lot de echipa nationala.
Multumesc

A si inca ceva scrieti daca aveti ceva de spus nu postati vorbe goale nu vom cistiga nimic decit daca ne pasa.

juvete (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 23:41

cata nesimtire fatisa la junior, a uitat de Pancu de la Terek Grozny … nu de alta dar se pare ca se specializeaza in resuscitarea jucatorilor care oricum n-au confirmat nicioadata.

paul (10 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 23:49

o suta de comentarii, o suta de antrenori, sefi ai frf-ului. lasati-l pe lucescu sa-si faca treaba. nicaieri in lume nu e contestat si pus la o asemenea presiune un antrenor. ziceati de becali ca face si drege numai prostii dar vad ca si noi facem aceleasi chestii. ajung sa cred ca becali e imaginea unui caracter romanesc.
va convine sa va spuna cineva in fiecare zi ce sa faci la servici? sa va bata la cap ca nu ai facut aia, ca de ce asa, de ce pe dincolo.
practic, NU MAI AVEM NIMIC DE PIERDUT. macar incearca ceva, si tot e un progres fata de ceilalti ani.

bogdan-m (43 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 23:57

Pai mie mi se pare nationala destul de „coapta” cu Maftei, Apostol, Coman, Panin, Mara sau Danciulescu selectionati de-a lungul timpului.
Dumneavoastra uitati prea repede ca am fost umiliti de Serbia. Poate ca painea nu are ingredientele potrivite (ceea ce spune si Mititelu).
De ce nu contesta nimeni selectionarea lui Codrea care era contestat in „era Piturca”. De ce nu se discuta despre convocarile lui Marica, Ghionea, Gigel Bucur, Radoi, Daniel Nicolae, Nicolae Grigore, Nesu, Roman, Bornescu sau Maftei? Toti au ceva „probleme” de forma sportiva, de absenta de pe gazon sau unii de valoare.
De ce nu se discuta despre neconvocarile lui Florin Costea, Bourceanu, Deac, Stefan Radu, Prepelita, Torje, Gabi Muresan, Alexa sau Bilasco?
Ramanem sa citim aceleasi articole acuzatoare la adresa „dusmanilor” lui Razvan Lucescu si aceeasi atitudine protectiva fata de selectionerul ce are in palmares acel 0-5 de la Belgrad…

rodana9 (46 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 0:57

Bravo, Paul! Ma bucur ca mai exista si comentatori lucizi. Orbiti de patimi, cei mai multi se erijeaza in selectioneri- ca si Mititelu- ei stiu cel mai bine cum trebuie alcatuita echipa tricolora si nu cumva sa incerci sa-i contrazici ca te alegi cu cine stie ce flegme verbale. Este o mare diferenta intre munca de selectioner si cea de antrenor. Razvan inca este in faza de experiment si asta si face, cat ii mai permite timpul. Pana nu-i testeaza pe jucatori de cateva ori pe fiecare, n-are cum sa-si dea seama care corespund. Sunt o multime de criterii de care tine seama, evalueaza, analizeaza, trage concluzii. Vom vedea daca are dreptate sau clacheaza; important este ca, dintre atatea nonvalori, sa gaseasca fotbalistii dispusi la efort constant, continuu, care sa formeze un grup solidar. Numai asa vom avea rezultate. Oricat de valoros ar fi Mutu, nu trebuie acceptate aerele sale de independenta rau inteleasa si pe care si le permite doar cand vine la nationala. Oare de ce numai aici? Nu cumva fiindca i s-a permis mereu? Cat rau poate face un astfel de comportament coeziunii grupului va poate explica un psihopedagog oricand.

Cat despre Mititelu si ale sale opinii, nici nu merita sa discutam irosind timp. Ca F. Costea ar putea deveni un atacant valoros, este posibil. Deocamdata este inconstant, nazuros pana la isterie daca in echipa nu joaca fratele sau, de parca ar fi echipa familiei sale. Nu-l va ocoli selectionerul daca il va convinge ca merita selectionarea. Deocamdata ii acord credit lui Razvan si sper sa ne fie rusine ca l-am contestat inca din faza incipienta. Ar fi minunat pentru Romania.

bobo (2 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 1:25

Doamna Andries, m-am hotarat sa va las acest comentariu in care o sa fac o paralela intre Florin Costea pe de o parte si Daniel Niculae, respectiv Ciprian Marica pe de alta parte. Sezonale pe durata carora este facuta statistica sunt urmatoarele:2007-2008,2008-2009,2009-2010.Asadar putem sa incepem:
1. Florin Costea – 2007-2008- Meciuri jucate 29, goluri marcate 15, pase de gol 0
-2008-2009- Meciuri jucate 33, goluri marcate 17, pase de gol 5
-2009-2010- Meciuri jucate 11, goluri marcate 7,pase de gol 0
2. Daniel Niculae – 2007-2008- Meciuri jucate 35, goluri marcate 11, pase de gol 4
-2008-2009- Meciuri jucate 32, goluri marcate 0(ZERO), pase de gol 2
-2009-2010- Meciuri jucate 12, goluri marcate 2,pase de gol 2
3. Ciprian Marica – 2007-2008- Meciuri jucate 29, goluri marcate 2, pase de gol 6
-2008-2009- Meciuri jucate 27, goluri marcate 4, pase de gol 2
-2009-2010- Meciuri jucate 5, goluri marcate 0,pase de gol 0.
Adunand golurile lui Marica si Niculae alaturi de pasele de gol ale acestora( presupunem ca aceste pase inseamna tot un gol) avem un rezultat de 35.
Golurile marcate de Florin Costea, jucatorul pe care dumneavoastra l-ati criticat a marcat tot in 3 sezoane( de fapt aproape 2 jumate) 39 de goluri (fara pasele de gol), ceea ce arata cu 4 puncte mai multe pentru Florin Costea fata de Ciprian Marica+Daniel Niculae. Nu ar fi mai croacanta painea scumpa doamna cu Florin Costea ca ingredient principal de crestere a aluatului echipei nationale?

CB (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 2:06

Ati omis ceva,dupa ce fac painea muncitorii trebuie sa fie si platiti!

aitilop (18 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 2:09

micul Luce=zero barat ca antrenor….m-am lamurit. O fi mititelu trancalau,dar la ce convocari face…Nu era vorba de reconstructie? Pai, vii cu tinerele sperante Coman, Maftei, D. Niculae? Joci pe cartea lui Banel, Marica sau Codrea? Ce fotbal si ce perspective avem cu tine,mai baiatule? Un egal in Polonia nu ma va incalzi cu nimic…in schimb,sa fi jucat si tu cu 2-3 tinerei de 18-19 ani (stiu,sunt putini cu calitati),deja ma uitam cu interes. Asa,e un meci doar ptr palmaresul TAU,atat si nimic mai mult. 🙁

Pana Cand??? (29 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 3:06

Continuare la ce spune (bobo) D.Niculae in sezonul 2008-2009 a jucat 35 meciuri dar numai vreo 20 ca titular (Stabilit in Franta si sunt la curent) pe langa, ca PRESA de aici, Nici nu il baga in SEAMA! Deci ascultati-ma ce spun, cat despre Marica as dorii doar o intrebare pentru Maria! Cum este Posibil ca selectionerul (baiatu’ lu’ tata) sa convoace un jucator care nici in lotul de 18 nu este inclus si in ultimele 5 partide a jucat o repriza ADUNATA? Ma refer la Marica! Ascultam ieri pe GSPTV, cand Naum il intreaba pe asa zisu (lupescu) despre Florin Costea si daca ae merita sa fie convocat, dar saracu nici Patria nu o mai apara in „interesul” lor de acolo din federatie de toata jena!!!
P.S Poate nu sunte-ti la curent, dar va spun doar ca presa de aici(Franta) nu vorbeste de romania decat foarte foarte rar si cand s-a vb a fost numai de rau si si-au batut joc de noi, exceptie ( urziceni ) pentru ei fotbalul de la noi e CORUPT si cu asta am spus TOT!
La revedere!!!

GFLORIN (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 3:36

la ce selectie face Lucescu la ora meciului ma uit la i=un film bun LUCECULE esti THRILLER

donatello (2 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 3:52

aratati-mi si mie un selectioner in lumea asta care nu a castigat nici un titlu national nici ca antrenor,nici ca jucator? singurul specimen de acest gen este r lucescu.asta spune tot…

clau_blue (13 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 7:02

nu este in regula ce a facut mititelu, dar are dreptatea lui. cand vede varfuri trecute de 30 la o nationala in reconstructie, el brutarul stie ca ce este expirat nu se mai pune in raft. doi btrani pitici pusi varfuri de lance. ei trebuie sa infrunte aparatori adversi care in ultimul timp sunt niste munti. a trecut vremea asta… imi pare rau pentru razvan lucescu, si-a aratat limitele de om care promoveaza fotbalul la ciupeala, de cate ori trebuie sa o mai arate? o sa salvez aceste posturi si o sa le citim dupa cateva meciuri de „reconstructie”

Lion (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 8:39

slab articolul,dar in fine…
Mititelu a gresit cand l-a facut pe ala dezechilibrat mintal sau ce a mai zis,pentru ca nu e corect sa arunci cu cuvinte aiurea pur si simplu,dar il inteleg oarecum si pe mititelu.
Nu inteleg cum golgheterul ultimilor 3 ani nu are loc la echipa nationala,in rest…vine D.Niculae care s-a pierdut pe drum(luce poate e nostalgic,stim ca l-a antrenat in perioada lui de glorie.) sau pe G.Bucur care e si batran,nu a mai facut nimic in campionat,e mic…jucator fara viitor intr-un cuvant 🙂 ,pana si Mihai Costea are mai multe goluri date in campionat decat acest g.bucur care e selectionat tot mai des in ultima vreme.Cum sa nu te oftici?Nu cumva este o nedreptate la mijloc?

B. Carol (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 9:28

Cu tot regretul pt.Lucescu R.de ce ia facut Mititelu,dar si eu cred ca un Codrea,Marica,Coman si altii ca ei,nu au ce cauta la nationala.In ceea ce il priveste pe Coste Fl.,e talentat ca fotbalist dar n-are minte(ca si Mutu),si minte nu poti baga cu palnia in capul unui asa zis fotbalist. Il felicit pe Razvan pt.ca a renuntat la Mutu,care in ultimele jocuri a nat.mai mult a tras echipa inapoi,decat s-o ajute.

MihaiP (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 9:41

Oameni, sustinatori sau „aprobatori” ai lui Mititelu , se vad de la o posta motivele pt care sunteti de acord cu el. Aveti in comun aceleasi 4 clase, de la fara frecventa. Abtineti-va, daca nu aveti lucruri in comun cu limba romana.Culmea, majoritatea sustinatorilor lui Mititelu au greseli in comentarii.Asta nu va spune nimic?
Cat despre doamna Maria, tot respectul. Tineti-o tot asa!

stiintzelu (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 9:57

deci eu credeam ca razvan asta gandeste…si il apreciam pt asta…poi bai baiatule(al lui tata…sau mai stiu eu…),daca un jucator al carei echipe se bate la retrogradare(asa cum zici u…un mare cunoscator),este capabil sa marcheze 10 goluri sezonul asta(inclusiv cupa romaniei),asta imi spune mie ca valoarea lui este cu atat mai mare…daca intr-o echipa asa proasta da 10 goluri….ce ar trebui sa faca sa poti spune si u ca trage echipa dupa el?…marica…care joaca la o echipa de cupe europene…este senzational…trage echipa dupa el…din pacate o cam trage in jos…nico…a dat un gol dupa 2 ani si….sa ma ierti razvane…dar chiar trage echipa dupa el…bucur…nu mai stie timisoara ce sa faca cu atatea goluri marcate de el sezonu asta…P.S.razvane vezi ca a marcat si ilyes etapa trecuta…si am informatii ca va marca si maldarasanu…si poate si nae constantin…pe ala ai mai avea sa il aduci…si referitor la paine…este cu atat mai buna domnisoara cat are toate ingredientele…si putin suflet…pe care brutaru…cum va place voua sa ziceti…chiar il pune

banks (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 10:17

@clau_blue : au poate messi e vreun urias si televizoarele ne sunt defecte, au lentilele intoarse ? dar maradona ? dar pele ? (s-ar putea ca astia 3 sa fie, de fapt cei mai mari fotbalisti ai tuturor timpurilor)
bine, poti sa zici, de exemplu, ca gigel bucur nu e messi.
de acord, dar nici marica sau costea sau pe cine ai mai vrea tu acolo in fata, nu mi se par vreun cristiano ronaldo, ca sa spun drept.
morala : defilam cu ce avem si cu cine e in forma sau se potriveste in grupul gandit de antrenor. care antrenor nu e responsabil de faptl ca la copii si juniori de mult nu se mai lucreaza organizat si sistematic. mai. pe romaneste, federatia are dureri in pix despre problema asta

LoL (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 11:08

Draga Maria comentariul tau e haios. Dar sa trazi de un om ca a lucrat intr-o brutarie nu e frumos. Stii…. painica aia pe care o cumperi tu trebuie sa o faca cineva … Pe de alta parte constat ca nu ai inteles nimic. Lasand la o parte atacul lui Mititelu, atac destul de urat in exprimare, ideea este insa corecta. Omul are dreptate sa fie suparat ca are golgheterul Romaniei in echipa (golgeterul de anul trecut si golgheterul la zi al campionatului) iar marele Razvan ***** nu se oboseste sa-l convoace nici la un amical preferand atacanti care au „confirmat” la echipele lor de club (gen Daniel Niculae :)))))) ).

NAIBA (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 12:46

In mare Mititelu are dreptate.Razvanel nu ia neaparat jucatorii de valoare ci numai pe cei cu care a colaborat in trecut. Iar faptul ca nu convoaca jucatori care se bat la retrogradare (desi unii sunt golgheterii campionatului)arata caracterul minuscul al „baiatului lui tata” care se contrazice in fuctie de cum ii convine. Cred ca n-ati uitat ca nu cu mult timp in urma Razvanel se lauda ca il va chema la nationala pe Cristi Tanase chiar daca va juca in liga a doua. Sigur el nu este bolnav psihic, dar nici vreun mare selectioner.

GARDA VECHE,STIINTAe (5 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 13:10

Maria,atat timp cat tu nu cunosti cuptoru,de eri,in nici un caz nu poti vorbi de prezent!pt ca zodiile arata altcumva!

whiteLion (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 13:35

Florin Costea, a jucat de la debutul Universităţii în prima ligă, în septembrie 2006 şi până în prezent, în 106 meciuri (campionat şi Cupă), marcând 48 de goluri. O medie excepţională de aproape un gol la două meciuri, performanţă cu care niciun jucător din ultimul deceniu, din fotbalul românesc, nu se poate mândri.

De asemenea, în acest sezon, în cele 14 meciuri jucate (campionat şi Cupă) a înscris 10 goluri, adică şapte în campionat şi trei în Cupă.

Făcând referire la concluziile selecţionerului Răzvan Lucescu cu privire la Florin Costea, am făcut o analiză a jucătorilor convocaţi de acesta la lotul naţional pentru amicalul cu Polonia.

Portari
– Costel Pantilimon (22 de ani, Timişoara) – şapte goluri primite în ultima săptămână
– Dănuţ Coman (30 de ani, FC Braşov) – finul lui Răzvan Lucescu
– Mircea Bornescu (29 de ani, Rapid Bucureşti) – patru jocuri în ultimele cinci luni şi patru goluri primite

Fundaşi
– Cristian Săpunaru (25 de ani, FC Porto) – rezervă
– Vasile Maftei (28 de ani, Unirea Urziceni) – titular, Liga Campionilor
– George Galamaz (28 de ani, Unirea Urziceni) – titular, Liga Campionilor
– Mirel Rădoi (28 de ani, Al-Hilal Saudi Club) – evoluează într-un campionat de nivelul Ligii a II-a, la noi
– Dorin Goian (28 de ani, Palermo) – rezervă
– Cristian Chivu (29 de ani, Internazionale Milano) – ieşit complet din formă
– Răzvan Raţ (28 de ani, Şahtior Doneţk) – titular la echipa tatălui său, Mircea Lucescu
– Mihai Neşu (26 ani, Utrecht) – rezervă

Mijlocaşi
– Mihai Roman (24 de ani, FC Braşov) – promovat de Răzvan Lucescu la FC Braşov, revenit de două etape, după o pauză de două luni
– Nicolae Grigore (26 de ani, FC Braşov) – rezervă
– Bănel Nicoliţă (24 de ani, Steaua Bucureşti) – chemat la sugestia presei
– Cristian Tănase (22 de ani, Steaua Bucureşti) – revenit după o veche accidentare. A jucat 200 de minute, în ultimele cinci luni.
– Paul Codrea (28 de ani, Siena) – se află pe ultimul loc cu Siena în Italia
– Iulian Apostol (28 de ani, Unirea Urziceni) – titular, Liga Campionilor
– Dacian Varga (25 de ani, CS Unirea Urziceni) – titular, Liga Campionilor
– Tiberiu Ghioane (28 de ani, Dinamo Kiev) – titular, Liga Campionilor

Atacanţi
– Daniel Niculae (27 de ani, Auxerre) – două goluri în ultimii doi ani în Franţa
– Ciprian Marica (24 de ani, VfB Stuttgart) – rezervă
– Gheorghe Bucur (29 de ani, Timişoara) – ieşit din formă
– Andrei Cristea (25 de ani, Dinamo Bucureşti) – cinci goluri în actualul sezon

De remarcat este faptul că dintre cei 23 de jucători convocaţi de Răzvan Lucescu numai şase pot fi evidenţiaţi, fiind titulari şi cu rezultate bune.

De acord ca Mititelu face niste declaratii care nu-si au rostul, dar comenteaza-mi si mie selectia asta, …. te rog!

cri cri cri (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 14:01

Portari
– Costel Pantilimon (22 de ani, Timişoara) – şapte goluri primite în ultima săptămână
– Dănuţ Coman (30 de ani, FC Braşov) – finul lui Răzvan Lucescu
– Mircea Bornescu (29 de ani, Rapid Bucureşti) – patru jocuri în ultimele cinci luni şi patru goluri primite

Fundaşi
– Cristian Săpunaru (25 de ani, FC Porto) – rezervă
– Vasile Maftei (28 de ani, Unirea Urziceni) – titular, Liga Campionilor
– George Galamaz (28 de ani, Unirea Urziceni) – titular, Liga Campionilor
– Mirel Rădoi (28 de ani, Al-Hilal Saudi Club) – evoluează într-un campionat de nivelul Ligii a II-a, la noi
– Dorin Goian (28 de ani, Palermo) – rezervă
– Cristian Chivu (29 de ani, Internazionale Milano) – ieşit complet din formă
– Răzvan Raţ (28 de ani, Şahtior Doneţk) – titular la echipa tatălui său, Mircea Lucescu
– Mihai Neşu (26 ani, Utrecht) – rezervă

Mijlocaşi
– Mihai Roman (24 de ani, FC Braşov) – promovat de Răzvan Lucescu la FC Braşov, revenit de două etape, după o pauză de două luni
– Nicolae Grigore (26 de ani, FC Braşov) – rezervă
– Bănel Nicoliţă (24 de ani, Steaua Bucureşti) – chemat la sugestia presei
– Cristian Tănase (22 de ani, Steaua Bucureşti) – revenit după o veche accidentare. A jucat 200 de minute, în ultimele cinci luni.
– Paul Codrea (28 de ani, Siena) – se află pe ultimul loc cu Siena în Italia
– Iulian Apostol (28 de ani, Unirea Urziceni) – titular, Liga Campionilor
– Dacian Varga (25 de ani, CS Unirea Urziceni) – titular, Liga Campionilor
– Tiberiu Ghioane (28 de ani, Dinamo Kiev) – titular, Liga Campionilor

Atacanţi
– Daniel Niculae (27 de ani, Auxerre) – două goluri în ultimii doi ani în Franţa
– Ciprian Marica (24 de ani, VfB Stuttgart) – rezervă
– Gheorghe Bucur (29 de ani, Timişoara) – ieşit din formă
– Andrei Cristea (25 de ani, Dinamo Bucureşti) – cinci goluri în actualul sezon

clau_blue (13 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 14:47

@banks ai dreptate dar cei trei erau clasicul nr. 10, jucatori de creatie, genii, adevarat costea nu este c. ronaldo, dar, vorba ta, daca era crescut la copiii si juniori cum a crescut ronaldo poate era pe aproape. ca orice antrenor care vrea rezultate rapide se foloseste de jucatorii care ii cunoaste, dar nu asta i s-a cerut, cred…. se pare ca trebuia o reconstrutie, adica rabdare si tutun, nu se vede, el se mandreste ca deja are rezultate „de fapt am pierdut un singur meci…” 🙂

Newsted (4 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 14:49

I-auzi aici…Florin Costea:
-sezon 2007-2008- 15 goluri in liga I:
-sezon 2008-2009- 17 goluri ( golgeter al Ligii I, impreuna cu Gigel Bucur );
-sezon in curs: 7 goluri in liga I si 3 in Cupa Romaniei;
Compara-l tu Maria cu cine vrei din echipa nationala de azi! Eventual cu Daniel Niculae care da mai putine goluri ca un fundas rezerva. Sau cu Marica.
Razvan se crede tac-su’, dar il anunt ca nu are nici stiinta lui Lucescu sr, nici norocul lui si nici macar flerul acestuia. Brasovul nu e Corvinul de pe vremuri. N Grigore nu e Boloni, iar Marica nu e Camataru.
Voua va place de el, ca e baiat prezentabil, are nod frumos la cravata si va uda pe toate doar cand apare pe sticla, dar fotbalul e altceva.
De fapt e mai bine ca nu a convocat pe nimeni de la Craiva. Sa se ingroape cu „fruntasii” lui de la Brasov si Steaua ( Surdu la nationala!!!!!! ).
Pa!

Comentează