Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Raporturi speciale

Măsurile de securitate de ultimă inspiraţie au plonjat Ghencea în plin SF cu buget redus şi, în consecinţă, cu trucaje rudimentare. Deocamdată, Argăseală &co deliberează pe baza pixelilor. În curînd, buletinul nu va fi de-ajuns şi vor trebui să aplice […]

miercuri, 21 octombrie 2009, 2:43

Măsurile de securitate de ultimă inspiraţie au plonjat Ghencea în plin SF cu buget redus şi, în consecinţă, cu trucaje rudimentare. Deocamdată, Argăseală &co deliberează pe baza pixelilor. În curînd, buletinul nu va fi de-ajuns şi vor trebui să aplice criteriul dezoxiribonucleic.

Suporterii vor fi analizaţi tot mai riguros, pînă la amprenta retiniană şi de acolo mai departe, pînă la receptorii neuronali, şi de acolo mai departe pînă la spirala de cromozomi. Agenţii de pază vor purta halate, bonete şi mănuşi de chirurg. Vor examina probele la microscoape digitale şi vor identifica virusul scandării încă din stadiul latent. Argăseală va jongla cu holograme din tribune, ca personajul lui Tom Cruise în „Raport special”. Şi va putea spune, cu cinci minute înaintea meciului, care dintre ultraşi are RH-ul negativ şi de ce. 

Pe stadioanele din toată lumea sînt interzişi cei deja condamnaţi pentru acte de huliganism. Pe cînd sistemul din Ghencea vizează identificarea şi condamnarea preventivă a huliganilor din viitor. Deocamdată poate indica doar ochiometric cam ce categorii de public nu prezintă riscuri: pensionarii, copii de grădiniţă, elevi de liceu.

Nu, nu e discriminare sau abuz, e prostie curată să te crezi Dumnezeu, fie şi în varianta miniaturală, de cartier. Trăgînd linie, pe termen scurt pierd fanii, pe termen lung, pierde Steaua. Imens. Da, conducerea clubului poate decide pe cine vrea şi pe cine nu vrea în tribune. Poate transforma stadionul într-o enclavă bine păzită cu mouse-ul, se poate juca de-a Nagorno-Karabah cu galeria. Poate chiar să treacă la manipulări genetice şi să prepare în sere suporteri mutanţi, după chipul şi asemănare ştiţi voi cui.

Dar şi suporterii pot decide dacă vor sau nu vor să vină în tribune. Mai repede decît ai compara poza unui lagăr cu poza unui stadion.

Comentarii (40)Adaugă comentariu

LAUR (14 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:03

trebuie sa scrii ceva si de unirea chiar daca toti au facuto pana acum sau chiar daca nu scrii de unirea atunci trebuia sa scrii despre dan sau despre mm . ciudat cum mm face treaba daca e lasat in pace ;)) cred ca e mana lui becali la mijloc ;))

ninjutssu (9 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:16

Multumim Maria, ai spus tot ce era de spus despre aceasta pseudo conducere de la Steaua, desi sunt sigur ca vor mai aparea si asa zisi suporteri care nu pot veni cu sotiile la stadion din cauza huliganilor din care fac si eu parte fara voia mea, si care vor spune ca acum in sfarsit s-a facut dreptate. Ce nu stiu ei, e ca orice masura ar mai inventa servitorul argaseala, noi vom fi liberi, vom fi acolo intr-un fel sau altul, si ne vom striga nemultumirea asa cum e normal intr-o societate libera.

Stefan (25 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:20

Eh mentalitate de oier ce vrei acuma Maria? Ai vrea mentalitate de parlamentar European? …

Totusi trebuia sa feliciti si Unirea undeva ca P.S. de exemplu pt meciu fabulos care l-a facut aseara .

Sarpele (24 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:22

Ce vina au cei din Nagorno-Karabah de te-ai luat de saracii oameni?! :))

gabi (14 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 15:28

in alte state exista legi care se aplica in timp ce la noi guvernantii nu au facut nimic pentru siguranta pe stadion.
felicit aceasta masura fiindca daca vor continua asa intrun timp scur (circa 2 ani) vom putea merge sa vedem un meci civilizat pe ghencea cu familia. Daca voua va place scandarile acestor „fani” inseamna ca romania isi merita soarta, o tara in care nimic nu se respecta.
Cand o sa vedem si la noi ca spectatorii iau masuri impotriva huliganilor atunci putem vorbi de aceleasi decizii ca in alte state, dar din pacate nu cred ca noi vom apuca asta daca nu vine cineva cu masuri radicale.
Imi pare rau ca sunt si oamni nevinovati dar asta e viata. Nu exista razboi in care sa nu moara si nevinovati.

passaris (4 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 16:46

ce ar trebui sa se mai intample ca sa inteleaga si presa sportiva ca adevaratele stiri de sport sunt cele cu si despre performante si victorii curate si sa le trateze cu maxim interes?????? nu ca pana acum cand datorita unui criteriu tampit(cel al numarului de suporteri, numele si istoria clubului respectiv, bla, bla, bla)tot citim cancanuri despre steaua si dinamo si undeva pe la sfarsit ceva , ceva si despre UNIREA URZICENI… la fel ati procedat si anul trecut dupa victoria de la Roma a CFR CLUJ!DAR ADEVARATII SUPORTERI SI MICROBISTI VA DAU PESTE NAS CAND AU OCAZIA: INAINTEA MECIULUI DIN GHENCEA AL UNIRII PARIATI CA NU VOR FI MAI MULT DE 7-8000 PE STADIONSI AU FOST 15000… CU RANGERS PARIATI CA VOR FI 25OOO????

Doctorul (96 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:00

Stimada doamna Maria Andries,

Tare as vrea sa vad ce poate sa dea condeiul despre victoria Unirii Urziceni de aseara. Se poate?

Multumesc anticipat.

PS. M-am saturat sa amendam zi de zi prostia celor din Ghencea. Am ramas fara foite.

Peace,
Doc

MM Lucian (5 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:04

Toate cluburile preocupate cu adevarat de fotbal si de imaginea lor investesc in marketing pentru a vinde abonamente, pentru a atrage suprterii la stadion , pentru a vinde tricouri , pentru a isi vinde publicatiile. Sentimentul meu este ca pseudo-managmentul Stelei lucreaza metodic , la indicatiile marelui conducator in defavoarea clubului si impotriva oricarui principiu de bun simt privind gestionarea unui brand cum este Steaua . Rezultatul ? Valoarea brand-ului si implicit a clubului o sa scada , adica pe limba „razboinicului ” MAI PUTIN MALAI , CASCAVAL , SUSAN sau cum vrea sa-i zica .Brand-urile trebuie sa taraga cat mai multi adepti si sa-i loializeze . „Fugitului de la balamuc „expertii lui in marketing i-au explicat altceva iar el aplica consecvent cu o perseverenta demna de anii in care si-a ratat educatia . Sa fie de capul lui !

Pal (2 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:36

Cine nu-si da seama ca inlaturarea lui Becali de la echipa, prin orice mijloace, este absolut esentiala, n-are simtul realitatii. Faptul ca la meci intra spectatori cu media de varsta a unui spectacol Popescu-Arsinel este doar o batalie pe care ciobanu o castiga, dar razboiul e lung. Poate ne ajuta si justitia, sa-l ascunda pentru „valiza” si sechestrare.

Nick (8 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:42

Acest articol este de o calitate foarte buna ! Maria, pe zi ce trece te imbunatatesti (dpdv profesional…si nu numai :P) !!!

Costi B (6 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:47

PAAAAALULEEE du te si educati simturile, cunostintele si asa zis viziunea!

Costi B (6 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:54

Era chiar CULMEA sa lasati postat Adevarul..care de fel DOARE. Si asa n avea cine sa inteleaga !!!!!! ?
Amin

Costi B (6 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:58

O subiectivitate poate fi vazuta ca atare insa, adevarul si fondul problemei il ocoliti. CULMEA chiar ca si ziaristi.

Deeci noi ROMANII, exact ca la …J.O. important doar sa participam. D aia n are ursul coada

Costi B (6 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 17:59

Si Suporterii pe care n-ii meritam. Asta e doar inceputul

Tudor (32 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 18:32

@ Costi B
unu la mana. vorbesti chestii pe care doar tu le intelegi, discursul tau nu are nici un subiect.
doi la mana: suporterii pe care NI-I meritam..:)

marioand27 (6 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 19:04

foarte stintifico-biologic -istorica analiza.e buna pt cei ce inteleg.:)

virgil venezia (1 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 19:16

bravo,UNIREA!MANDRU CA SUNT ROMAN!DE FAPT….STELIST!PE CAND O SA FIU MANDRU IN FATA AMICILOR ITALIENI CA ECHIPA MEA IUBITA,VA FACE SENZATIE IN CHAMPIONS LEAGUE?????????????????????

Parvulescu (2 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 19:56

Felicitari Unirea . Ma tot gandesc daca tot vrea El Magnifico sa duca Steaua la Bragadiru, ca nu ar fi rau sa mergem cu toti la returul cu Glasgow sa aratam Oierului de ce e bine cu tribune , Galerie , Suporteri , Platitori …

emg (66 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 20:36

foarte bine scris. ce se intampla la steaua e un fel de SF tragi-comic.

nume: valeriu argaseala
functia: presedinte steaua

cea mai proasta gluma posibila…

paul (10 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 21:36

Maria, te rog explica-mi.

Aseara, Unirea a batut cu 4-1 pe Glasgow Rangers, a ajuns pe locul 2 in grupa si are sanse reale de a prinde primavara champions league.

DE CE pe pagina 2 – 3 -4 scrie despre steaua, iar Unirea e lasata tot mai mult la coada? Pariez ca daca Steaua avea aceste rezultate, aveam cel putin 12 pagini despre succes, 4 cel putin fiind umplute de declaratiile lui becali.
DE CE trebuie sa fii un maimutoi ca sa te bage lumea in seama? apreciati valorile fotbalului!

NOUA NE PASA DE SPORT! POATE PREA MULT!!!

kiki (12 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 21:52

d-ra Maria, dupa logica dvs, la noi ar trebui sa se intample nenorociri, ca dupa aia sa avem ce condamna si interzice…chiar daca pe moment aceste masuri par ilogice sau SF, pe viitor suporterii adevarati vor intelege ca acesta e cursul…civilizatie pe stadioane, fara injuraturi si fara huliganisme ci doar cu proteste pasnice…inteleg ca presei ii place sa se intample evenimente senzationale, dar civilizatia se poate impune si cu masuri restrictive…

suporter_roman (5 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 22:29

am ajuns la concluzia ca nu imi mai permit sa fiu suporter stelist,conform noilor criterii nu mai pot fi asa ceva..mai am mult de muncit pana sa ajung la pensie iar faptul ca am o facultate e clar ca sunt huligan,asa cum erau studentii batuti de mineri..
@kiki: esti penbil! civilizatie ceruta de cine?!? de un cioban care injura care a sechestrat si batut oameni care a furat, si se stie, prin diferite metode de la saracii pensionari, care a batjocorit tot ceea ce era steaua defapt ?!? pentru a fi civilizatie in ghencea trebuie sa dispara acel cioban,iar asta dupa cum observi nu se poate realiza in mod civilizat pentru ca il doare undeva pe ciobanel de justitie,civilizatie, ci doar se foloseste si le foloseste dupa bunul plac!

kiki (12 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 22:53

@suporter roman
daca becali a facut toate aceste nenorociri de care spui tu, atunci el tb sa raspunda numai in fata legii si nu suporterii trebuie sa-l traga la raspundere…aveti atatea metode civilizate sa-l contestati, dar lasati stadioanele in pace, acolo tb sa se joace fotbal si doar atat, nu intelegeti ca pe teren sunt si jucatori care nu pot juca sub asemenea tensiuni?…nu transformati tribunele stadioanelor in campuri de lupta si locuri de „executie publica” …

suporter_roman (5 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 23:03

@kiki: jucatorii nu tremura din cauza suporterilor ci din cauza ciobanului,nu se pot concetra pentru ca le este frica sa greseasca o pasa si sa nu se supere ciobanul sa le scada salariile!chiar nu vezi cum le vorbeste jucatorilor,antrenorilor,cum ii umilueste?!? iar metodele civilizate nu au reusita in fata unui astfel de om iar ideea acestor proteste e sa il faca sa piarda bani,imagine,pt ca asta il doare defapt pe omul asta..

suporter_roman (5 comentarii)  •  21 octombrie 2009, 23:04

si uneori jocul stelei e comic,toti il cauta pe banel pentru ca de el nu se ia ciobanul si isi permite sa greseasca

FCS (2 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 10:26

bai „suporterilor care va credeti adevaratii suporteri”…va intreb ceva : 1..VA PLACE CAND ACEST PERSONAJ I-SI BATE JOC DE TOATA LUMEA ( HAGI, TUDOREL STOICA, LACATUS..ETC, DE NOI SUPORTERII ) ???
2..VA PLACE CAND STEAUA CASTIGA CAMPIONATE TRUCATE ?
3..CAND ALEARGA JUCATORII CU VALIZE PT A-I PREMIA ? si nu in ultimul rand ..4 ..VA PLACE CA AM AJUNS DE RASUL LUMII CU ACEST PERSONAJ ? eu unul ,m-am saturat de nimicul asta si sunt de acord cu acei „huligani”…trebuie sa plece din ghencea CU ORICE PRET

eu (3 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 10:39

1. Paul are dreptate..cu UNIREA..merita laudati baietii
2. Maria nu stiu daca voi ziaristi si romanii sunt constienti de ‘securitatea informatiei”..2 aspecte doar..daca i-ti fac o copie la CI/BI (poza cu tel sau diverse) esti ‘praf’ apoi in viata..am datele tale si le pot folosi pentru a face diverse lucruri ilicite (tocami de aceea te legitimezi doara la anumit organe ale statului-exista legi)..iar daca iti fac o poza la nr de card 9de salriu) i-ti execut totii banii in 30 sec pe inet..
DECI revin cat de…sunt romanii car asunt de acird sa dea CI_ul la stadion SI MAI ALES de ORGANELE STATULUI..si presa NU iau atitudine..se poate face usor o baza de date „particulara”..si in ce scopuri poate fif folosita..E legala treab cu datele CI la particulari!??..Cum romanii nu duc lipsa de prostie..spor la treaba..Da sa nu tipati..apoi ca v-ati fript!Argaseala e tare rau „trebuie sa demonstrez ca esti NEVINOVAT!”..ahahaha si fraierii inghit..parac VINOVATIA stiu ca trebuie probata..ma rog..bafta!!
PS: Vin alegeri are nevoie BECALI de CI-URI..ce naiba..!

bogdan XIII (87 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 12:56

gigi si prietenii lui… se vor impaca, la fel cum s-a impacat si cu verii. au totul in comun: violenta (limbaj si fizica), smecheria, ignoranta, „pohta ce-au pohtit” – deocamdata, ii separa doar unele interese. se va termina, dupa picioare spate jos cu pupat peata endependenti! punem pariu?

mircea dinescu (14 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 13:17

Domnisoara,astfel de masuri se aplica si in vest.In Olanda suporteri intra pe baza de card de acces.Cei care au comis acte huliganice nu pot intra pe stadion. Daca vrem sa curatam sradioanele de huligani astfel de masuri trebuie sa puna in aplicare toate culuburile.
Scumpete, de ce crezi ca CIO vinde bilete la Olimpiada nominal? Din acelsai motiv, huliganii si teroristi.

dan v (10 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 13:18

dragii mei stelisti, Foarte posibil sa nu fiti interesati de parerile mele, de aia nici nu le exprim. Ma intreb doar: de ce va incapatinati sa fiti fani ai Stelei? De ce nu il lasati pe Ala in plata Domnului? Chiar nu ati prins smenu? Oare toti baietii astia de imbraca tricoul Stelei, ar mai juca, daca nu ar fi platiti asa cum sint ei platiti? Ca doar nu credeti ca au venit in Ghencea de dragul fanilor? Credeti ca le este drag de B? … si totusi … o parere … sfat … nu exista RAZBOI fara victime, pregatitiva de ce-o fi mai rau ….

calin (59 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 13:46

super tare

aurel (7 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 14:22

ordinea si securitatea personala trebuie sa prevaleze oricaror false principii democratice. masurile de control sunt foarte bune, caci a devenit imposibil de acceptat atata grosolanie si huliganism din partea unor grupuri organizate care se numest suporteri, dar intrabati nu pot explica ce doresc si fani ai carei echipe sunt?!

pana la urma pe stadioane venim ca sa ne bucuram si sa fim alaturi de o idee, nicidecum ca sa o murdarim. cei pe care ii aparati nu sunt suporteri, ci doar niste jalnici derbedei! ei nu au nici o treaba cu steaua si cu istoria ei, ci doar folosesc un simbol ptr a justifica mitocania si prostia care o revarsa fara nici un pic de rusine asupra culorilor ros-albastre!

vio (3 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 15:29

Încă de la început trebuie să precizez că sunt unul dintre cei care îl detestă la maxim pe „oratorul din Pipera” (îmi este şi silă să-i pronunţ sau să-i scriu numele). Aceasta nu mă poate însă determina să provoc răul echipei de suflet, echipei cu care ţin de la vârsta când încă nu puteam să pronunţ corect toate cuvintele, însemnând cam de acum 50 de ani. De aceea nu pot să accept modul de reacţie al unora din peluze. Sunt convins că la baza întregii „revolte” a unei părţi dintre ultraşi stau instigările lui Jean Pavel şi a acoliţilor săi. L-am văzut cu ochii mei la unul dintre meciuri cum împărţea bani (de unde oare dispune de asemenea sume??) pentru a răsplăti atitudinea peluzei sud. Nu cred că putem accepta aşa ceva. STEAUA nu este obiectul de bişniţă sau de şantaj al nimănui. STEAUA este un bun naţional, este cea mai iubită echipă din ţară şi aşa trebuie să rămână. Mărturisesc faptul că, în ultimul timp, nu mai merg pe stadion. Prefer să stau în faţa televizorului sau a calculatorului şi să sufăr de unul singur. Îmi este jenă de ceea ce se întâmplă pe stadionul căruia obişnuiam să-i spunem „TEMPLU”. Jena este provocată atât de comportarea unor aşa zişi ultraşi din peluze, precum şi de comportarea şi „perlele” finanţatorului, pe care întreaga presă i le vânează şi le amplifică, de parcă ar fi vorba de cine ştie ce vedetă. Am spus-o şi o repet: oierul nu ar exista fără popularizarea practicată de presă (din setea de a prezenta scandaluri, bârfe, poziţii incitante, într-un cuvânt MIZERII).
Sper ca, în al 12-lea ceas, suporterii adevăraţi ai STELEI să meargă pe stadion, să-l ignore pe bădăran şi să susţină echipa aşa cum numai ei o ştiu.

eu (3 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 17:10

PT AUREL..man pe bune..tare ar fi sa te controleze bodyguarzii (firma privata) lui becali..sa-ti ia CI..apoi…daca se intampla ceva pe langa tine in timpul meciului…atata zic..sa cumva aia sa-ti rupa o mina..sparga masina..in fond..le-ai dat cI..cu toate datele..sau doamen fereste sa dea BECALI pe unu afara din firma..iar ala pe stick..stie el ce sa faca cu baza voastra de date! POATE ASA VINE mintea la cap unora…
NU SUNT PENTRU HULIGANI!!..dar nici pentru fraieri!

nicky (22 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 17:25

In principiu, sunt de acord cu aceste masuri. Asa au procedat si englezii la inceput, dar si Real Madrid si Barca de vreo cativa ani. Ce ma deranjeaza este ca aceste masuri au venit abia acum, cand vizati de injuraturile grosolane conducatorii echipei si nu rivalii din campionat. Nu imi place becali sau argaseala, ii vreau plecati cat mai repede de la Steaua, dar aici sunt de acord. Este timpul ca la stadion sa apara oamenii cu familia, chiar daca sotiile nu au habar de fotbal, asa cum un ultras incerca sa imi demonteze aceasta teorie. Este timpul ca injuratura sa nu mai aiba acces la urechiile copiilor si femeilor cat timp sunt alaturi de tine in stadion, facandu-te sa iti fi dorit sa nu mai vii. Este timpul sa aducem si noi atmosfera aceea de civilizatie de pe terenurile din Anglia sau Germania. Daca asta e pretul, sa fie, chiar daca e un pic tarziu. Pacat doar ca presa incita spiritele in acest moment si mai ales pacat ca mitica dragomir este contra, cand e lesne de observat ca leagea sa nu da randament mai mare ca aceasta masura. Sus Steaua! Jos becali!

aurel (7 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 17:52

ptr. „eu”:

uite asa prefer sa raman eu fraier! sunt uimit de atata grija si spirit civic din partea unora a caror unica preocupare este sa insulte si sa murdaresaca o idee. caci voi nu pe becali il tarati in noroi, ci umiliti steaua meci de meci! steaua noastra, care s-a ridicat de atatea ori deasupra vremurilor nu merita o astfel de rusine!

stau fara grija: suporterii stelei, cei care vin la meciuri cu un singur gand, acela de a se spera si de a crede in echipa noastra, nu au a se teme de nimic. visul va fi mereu al nostru si noi vom trai intotdeauna in imparatia luminii, ptr ca steaua inseamna lumina si gand bun! voi….sunteti prea departe si nu intelegeti nimic, caci intunericul v-a inghitit si va imbolnavit mintile! FORTZA STEAUA!

onlySteaua (1 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 19:27

Toti vorbesc de huligani si drogati uitandu-l pe primul huligan si cel mai drogat albanez: George Becali. Daca intr-adevar se vrea stoparea actelor huliganice, ar trebui ca acest personaj demn de epoca de piatra sa fie primul interzis pe stadioane.
El mereu instiga si mereu jigneste. Ameninta si-si asmute gorilele (lasitate pura) peste toti cei ce-l contesta. INCLUSIV PESTE FEMEI SI COPII. Injura cat toata galeria, scuipa, iar unii mai putin norocosi (de ex. Huidu sau Malanga) au fost agresati si fizic. Se leaga chiar si de morti. ASTA-I cIOBANUL, desteptilor. Voi doar bagati botul la niste pretexte foarte la moda. Pentru ca doar atat va permite dramul de ratiune care-l mai aveti.

VINDE, PLEACA, MORI!

Caligula (2 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:10

Ce scurta trebuie sa iti fie mintea sa gasesti salvarea impotriva fenomenului Ultras la GB? Nu imi place nici mie comportamentul de tip Ultras dar cand cineva isi permita sa batjocoreasca de la Boloni la Hagi, de la Lacatus la suportori, e limpede ca ceva nelalocul lui se intampla. Imi este efectiv sila cand vad atata prostie. Prefer vulgaritatea ultrasilor, prostiei infinite a celor se lasa inca influentati de GB.

Comentează