Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Planul „B”, fără Mutu

Lucescu jr. trebuie să impună, nu să negocieze o nouă „naţională”

Cu ratarea calificării am avut vreme să ne obişnuim, dar cu meleul bucuriei după o victorie „de moral” cu Feroe, să recunoaştem, ne vom acomoda un pic mai greu. […]

joi, 15 octombrie 2009, 2:01

Lucescu jr. trebuie să impună, nu să negocieze o nouă „naţională”

Cu ratarea calificării am avut vreme să ne obişnuim, dar cu meleul bucuriei după o victorie „de moral” cu Feroe, să recunoaştem, ne vom acomoda un pic mai greu. Cu absenţa lui Mutu şi Chivu din lot, însă, e obligatoriu şi sănătos să ne obişnuim.

„Naţionala” are nevoie de jucători valoroşi, s-a tot spus. Dar merită menţionat că şi jucătorii, oricît de valoroşi, au nevoie de „naţională”. Gîndiţi-vă cum ar fi arătat carierele celor doi, sumele de transfer şi traiectoriile lor mondene, dacă nu jucau sub „tricolor”.

Iar cheia calificărilor o deţin, în fond, selecţionerii. Mai ales în cazul naţiunilor de talia noastră. Selecţionerii trebuie să dea direcţia, stilul şi viziunea unificatoare. Răzvan Lucescu trebuie să schimbe rapid discursul de diplomat cu un discurs de lider. Pentru că el conduce.

După Anglia – Belarus, postul britanic ITV l-a desemnat pe Beckham „omul meciului”, deşi evoluase numai 30 de minute. „Titlul ăsta e ca Nobelul primit de Obama, după doar opt luni de preşedinţie!”. Comentariul ironic n-a venit dinspre un jurnalist antiglobalist, ci de la Capello. Italianul îşi permite să-şi ia peste picior superstarurile. Îşi permite chiar să le pună condiţii. Beckham este poftit la lot doar dacă joacă la AC Milan.

Capello nu bagatelizează importanţa fotbaliştilor de valoare. Dar îi sare din schemă cînd sar peste indicaţii. Din fericire pentru ei, Mutu şi Chivu sînt români, nu englezi. Îşi îngăduie să aibă dureri de cot recurente şi o intoleranţă la ironii vecină cu seriozitatea. E adevărat că Anglia se poate lipsi de Beckham mai lesne decît se poate lipsi „naţionala” României de experienţa lor în accidentări şi chefuri. Dar Lucescu jr. are timp, pînă începe următoarea campanie, să amortizeze pierderea relativă a celor doi şi să conceapă un plan „B”, fără Mutu şi Chivu. De fapt, un plan „A”, la drept vorbind. Are timp să gîndească o schemă şi s-o impună, folosind ca materie primă, de pildă, tineretul lui Săndoi.

Mutu va reveni, mai devreme sau mai tîrziu, la „naţională”. Nu din impulsuri patriotice, nu după rugăminţi în genunchi. Ci pentru că este în interesul lui să evolueze sub „tricolor”. La echipa de club, un puşti de 20 de ani, Stevan Jovetic, i-a luat faţa cu o obrăznicie dezarmantă. Probabil nici el nu l-a înţeles pe colegul român, de vreme ce s-a apucat să marcheze în Liga Campionilor.

Nu-i exclus ca Mutu să păţească la fel şi la „naţională”. Să nu se bazeze pe faptul că Lucescu jr. nu convoacă, din principiu, copii din Muntenegru.

Comentarii (32)Adaugă comentariu

bimbi79 (32 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 14:39

‘Dar Lucescu jr. are timp, pînă începe următoarea campanie, să amortizeze pierderea relativă a celor doi şi să conceapă un plan “B”, fără Mutu şi Chivu. De fapt, un plan “A”, la drept vorbind.’

Bună zâua, Mărie,
Art. în sine este unul în nota caracteristică: unul acceptabil către bun.
Dar, cu pasajul citat, nu sunt de acord.

Mă voi explica:
În momentul în care Lucescu ăl mic a fost adus la naţională, calificarea era compromisă. Şanse mai erau doar pe hârtie, menite să-i ofere lui Piţi banii din rezilierea contractului.
Din acel moment, Răzvan ar fi trebuit să închege o echipă cu care să atacăm, următoarele preliminarii.
Dar, Lucescu a încercat imposibilul, adică a încercat calificarea la mondiale (dacă-i ieşea, era erou naţional).
Dar… a ratat şi calificarea şi alcătuirea unei echipe de perspectivă. A uitat, mult prea repede, când Mutu s-a dat lovit la meciul cu Lituiania, dar a jucat la Fiorentina…
Trebuia să renunţe, de mult, la „valorile” generaţiei ratate şi să facă un lot gen Braşov sau Urziceni, unde jucătorii luptă până la epuizare, iar meciurile oficiale din recent încheiata campanie de calificare trebuiau folosite pt. rodarea acestui lot.
Acum… este cam târziu.

În rest toate bune !
O zi bună, frumuseţe !

tudor999 (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 14:40

ce sa faca lucescu ? ce a facut piturca in preliminariile pt euro 2008. sa formeze ca la echipa de club, un nucleu de jucatori pe care sa-si construiasca strategia. el a incercat sa fie liberal, sa dea sanse tuturor, si celor de la steaua, dar si celor de la urziceni; si celor de la inter milano, dar si celor de la herta. nu se poate ! anglia, italia,franta, isi permit sa nu aiba neapărat un nucleu, pt ca nivelul campionatelor lor sunt atat de ridicate, incat oricine vine, chiar daca debuteaza la 30 de ani, joaca bine. noi nu ! sunt fotbalisti la noi, care iti iau ochii in liga interna, dar nu pot depășii un anume plafon, in meciurile internationale. maftei, cristea,mara sau de afara, max nicu ori danciulescu. apoi sa inchida cercul. adica sa isi faca o lista pt prelim. viitoare, cu cate 4-5 jucatori pe fiecare post si doar din lista aceea sa aleaga. in final, trebuie sa decida el, doar el, doar in functie de criteriile lui. atat !

suporter (6 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 14:40

Maria , te contrazic un pic. Spui ca jucatorii au nevoie de nationala , iata un exemplu – Craioveanu – care si-a construit o cariera frumoasa si fara nationala. Eu cred ca mai curand nationala , suporterii , sponsorii , ziaristii au nevoie de Chivu si Mutu decat ei de echipa nationala.
Sunt de acord cu planul B (fara cele doua vedete) , dar daca acest plan inseamna Coman , Maftei , Cristea , Mara , Grigore , Constantin , Maldarasanu , Buga ,Mazilu nu prea ma entuziasmez.
Eu unul nu prea stiu pe ce parte a baricadei sa ma situez in razboiul dintre cei care i-l vor pe Mutu si cei care nu-l vor , dar stiu sigur ca ideea de reconstructie oferita de Lucescu nu-mi surade. Si nu vorbesc aici numai de selectie , ci si de tactica , antrenament , relatia cu jucatorii…. Gandeste-te la o chestie , Mutu si Chivu sunt prieteni buni cu Lobont , va renunta Razvan si la el ?

bico (21 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 14:49

mutu in champions league nu are goluri nici cat dica
r lucescu a cam pierdut cinci meciuri oficiale degeaba si suntem exact ca pe 2 aprilie dupa austria adica in plop si plopul in aer reconstructia trebuia reinceputa treptat de fapt continuata ca piturca lua cate un gaman costea tanase pe la nationala lucescu mai are un pic si ii ia pe nae constantin badoi ilyes si burdujan

bimbo (3 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 15:33

Voi uitati, toti, ca urna 2 valorica nu e deloc totuna cu urna 3. Obiectivul, declarat, in lipsa oricaror sanse de calificare, a fost dobandirea acestei pozitii. Cred ca de aceea Razvan a adus la lot ce a crezut el ca e mai in forma la moment si/sau oameni pe care-i cunostea si in care are incredere. Totul, pentru puncte care sa ne mentina in urna 2. In plus, nu e vina lui ca Dananae, Tanase, si altii s-au accidentat.
Dar, de acum, e intr-adevar momentul sa intre in campanie si sa gandeasca pe termen lung. Si pentru federatie sa asigure amicale tari, sa ne trezim din pumni.

maigret (25 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 15:37

Total de acord cu tine:RECONSTRUCTIE de la zero!Eventual cu pustii lui sandoi…

california (56 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 17:06

capello si cu tine maria, aveti cale lunga sa-l intelegeti pe obama!…
coborind pe pamint la chivu si mutu, ma voi limita sa spun doar ca nici pe ei nu-i intelegi;
sti vorba aceea „dar cu calul ce-ati avut? ” ce v-a facut voua chivu? i-a respins lui razvan mingi cit pt. 10 meciuri si cu franta si cu serbia; iar dupa tapajul creat in jurul lui mutu, in care protagonisti sunt sandu, lupescu, lucestii amindoi (nu iti da de gindit?), eu cred ca mutu are asigurata mai mult ca oricind prezenta in echipa; pt. ca te poti justifica mult mai bine bagindu-l pe el in fata, decit pe …grigore!
in scurtul timp de dupa meciul cu feroe, l-am auzit de mai multe ori pe razvan atentionindu-ne ca el ne-a pastrat in grupa a doua volorica…
nu te bucura razvane, ca la cum am jucat si aseara, vom fi mana cereasca pt. cineva din grupa a 4-a, care aspira la calificare!

Lerghievici Lucian (111 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 17:36

Da Maria, de acord cu tine.

Petre (5 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 18:13

Tare aia cu Obama. A ajuns prmeiul Nobel ca si Oscarul la filme, o gluma. Cat despre comparatia Lucescu-Capello… n-am cuvinte. Aduna si pe Lucescu al batran si ajungi la sfert de valoare.

emg (66 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 19:14

ce-ai cu chivu? eu zic ca nici nu se pot compara cei 2 in planul seriozitatii si atitudinii

marian (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 19:33

da fiecare avem dreptul la opinii.eu sincer nu inteleg de unde atita antipatie ptr razvan?omul a venit deschis vb cu presa a convocat jucatori care nu au mai fost convocti in mandatul lui piti,cind era piti toti eram suparati ca era prea inchis nu ne baga in seama pe noi nici pe ziaristi ,jucatorii erau ca la puscarie ,iovan dormea pe holurile de hotel.a venit razvan si a respectat jucatori ptr ca intelege ca fiecare are un caracter puternic in fine totul se rezuma la respect .oricine greseste e de inteles dar cind cineva te respecta incearca sa respecti si tu la rindul tau pina la urma aici sta totul ,daca mutu sau oricare alt jucator se respecta sau respecta pe cineva sau ceva cind intra in teren trebuie sa ne arate ca isi doresc ca vor si atunci sunt sigur ca vor avea mult mai multa apreciere din partea tuturor,dar eu unul sunt satul de lehamitea care a cuprins romania si acum si sportul.ps respecta si vei fi respectat si totul va fi mult mai bine

motanul incaltat (137 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 19:56

Pur si simplu nu vad comparatia cu Anglia.Cit sint ei de conservatori ,au adus un ANTRENOR-CAPELLO.Noi dupa ce avem o nationala de anti-talente care nu se pot transfera peste 2 milioane de euro,ne-am adus si o „prastie” de antrenor.Se scria ca depusese CV-ul LOTHAR MATHEUS dar era neamt-asa c-a fost preferat Razvan Lucescu-cu 0 performante si un salariu pe masura.Singurii vinovatii sunt Sandu si Lupescu.Doar astia trebuie trasi la raspundere -restul sint niste nevinovati…In locul lui Mutu si eu tot asa as proceda: nationala lor si fotbalul promovat de ei…Cit sint de figuranti sau fitosi-la ora actuala fara Mutu si Chivu suntem sub Insulele Feroe.Poate ca acum ceva timp-Mutu s-a drogat dar cred ca era 100 de clase peste Marica,Radoi sau Rat care prezinta simptome cu toate ca poate nu s-au atins in viata lor de substantele interzise…

duckzila (6 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 22:06

@emg : sunt exact de aceeasi parere! ce treaba are chivu in povestea asta? ok, am vazut cu totii ca e mai „fragil” …dar asta e! …doar nu poti sa ajungi atat de paranoic sa mai zici ca se accidenteaza intentionat numa sa nu vina la nationala…sa fim seriosi!

realistu (10 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 22:53

Cu Mutu? Fara Mutu? Planul lui „macar-de-erau-dreacu-destepti” functioneaza. Distrage atentia de la el. In timpul asta 22 milioane de selectioneri someri califica Romania pocnind din degete.

Obama? Yes, he sucks. E un fel de Boc de la ei. Nu face nimic, dar ranjeste bine in presa. La fel si Beckham.

Razvan? Cum isi asterne, asa doarme.

corectorul (41 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 23:12

Impresionanta chestia cu discursul lui Lucescu! „Titlul” lui Beckham,o fi fost si el „pe bune”,sau cel putin asa au vazut cei care i l-au dat. La nivelul asta,Beckham nu mai e al sponsorilor,poate sponsorii sunt ai lui!In cazul lui Obama insa,e alta poveste.Nu ne bagam,ca ne prindem urechile! sau mai rau,ni le prind altii!Sa revenim la lucruri serioase:Mutu va reveni la „Nationale” (depinde de decizia TAS).Si asta pentru ca Kent-ul e scump,iar „Carpati” nu se mai fabrica.

cosmin (5 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 23:18

numai k lucescu ii are doar p chivu si p mutu. capello are vreo 50 de fotbalisti mai buni k cei 2..isi permite sa-i urecheze…si probabil cei 50 n-au in spate un impresar care trege sforile in tot fotbalul englez 🙂

al_dinamo-de -citit (11 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 0:53

nu ai ce echipa sa faci fara mutu si chivu. sa va intre bine in cap: restul sint banali, de duzina. oricit de mult o vom da pe partea atitudinii si a coeziunii nu vom obtine nimic pt simplul fapt ca nu avem valoare.PUR SI SIMPLU A SOSIT MOMENTUL CIND TREBUIE SA RECUNOASTEM CA NU AVEM VALOARE.cine sunt ei? apostol, maftei, coman-pantera-orice-sut-e-gol-doar-pe-poarta-sa-fie,marica,varga,mara,bucur,goe-prea-driblatul-de-sarbi,etc…OK,sunt practicanti ai fotbalului,dar sunt buni numai pt confruntari cu LETONIA, LITUANIA ,CIPRU,MALTA,BALARUS, maxim AUSTRIA si cam atat.MAI DEPARTE NU MAI MERGE.ODATA MERGEA.DE CE?PT CA IN ECHIPA ERAU F. MULTI JUCATORI DE MARE VALOARE, NU NUMAI 2 CA ACUM.ACUM AVEM DOAR 2: MUTU SI CHIVU.NU AVEM VOIE SA RENUNTAM LA EI!TREBUIE DOAR ADUSI LA CAPACITATE MAXIMA, CU ORICE EFORT.

MARIA, RATEZI DOUA ASPECTE ESENTIALE, SAU POATE LE STII DAR NU VREI SA LE AMINTESTI:
1. Razvan face echipa in stil sentimental, aducand jucatori slabi precum coman , maftei……pe deasupra face si schimbari aiurea.
2. SCANDALUL MUTU E O DIVERSIUNE PT A ATRAGE ATENTIA ACOLO.NU ZIC CA NU AU DREPTATE DAR EXAGEREAZA ENORM.IDEEA E SA SE VORBEASCA CAT MAI PUTIN DE MIRCEA SANDU, DRAGOMIR, GIOVANI, TOT FRF-UL,ETC. IN MOD NORMAL M.SANDU AR TREBUI SA PLECE PT SIMLUL FAPT CA IN 20 ANI NU S-A OCUPAT NIMENI DE COPII SI JUNIORI CI S-AU BAZAT PE JUCATORII BUNI CARE ERAU.ACESTIA S-AU DUS SI ACUM NU MAI VINE NIMIC DIN URMA SI VA FI JALE.

mersi (7 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 3:36

Oricat de valoros si de „neinlocuiti” ar fii Mutu si Chivu, trebuie inceput ceva de durata si avut rabdare. O cu totul alta echipa, fara Coman, Maftei sau chiar Radoi, Marica. Ceva in genul in care Serbia a preluat tinerii de la under 21 si a avut rabdare 4 ani, ei necalificandu-se nici la Euro 2008, dar iata, s-au calificat acum pentru World Cup 2010. Asa ca, s-ar putea sa ratam si Euro 2012, dar tot trebuie sa facem ceva de la 0 si de durata. Dupa parerea mea, in 2 ani nu se poate forma o noua echipa si sa se obtina performante, dar in 4 ani se poate!

stevenngerrard (1 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 10:03

pt. al_dinamo_de_citit
nickname-ul tau te tradeaza: critici pe razvanel ca ia jucatori de duzina fosti sau actuali rapidisti de-ai lui, dar tu esti la fel ca el cand te cramponezi de „valoarea” mutu doar pt ca e fost „caine” – sunteti toti o apa si-un pamant – „iubiti” nationala, dar sa fie cu ai vostri, nu cu ai lor… asa facea si „marele” nea mucea sr. care nu lua jucatori de la Steaua, desi aia tocmai luasera cupa campionilor…

radu (22 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 10:21

un plan B fara Mircea Sandu se poate???

bfg (1 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 11:36

Mai inainte de planul B fara Mutu sa incercam un plan A fara alde Radoi (jucator inutil, nu e in stare sa faca marcaj nici macar unor electricieni), si toti acei jucatori de peste 29 de ani, care nu au niciun viitor la nationala, care nu-si gasesc utilitatea pentru 2012 si care nu au nici valoare. Abia apoi putem pune in aplicare planul B.

suporter (15 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 13:50

Nu Mutu, cred, ca este problema la echipa nationala ci chiar Razvan Lucescu.
Presa l-a demis pe Piturca si acum ezita sa-l critice pe inlocuitorul lui care nu are autoritate si nici altceva.
Ar trebui inlocuit razvan cat mai este timp.

jan pit (34 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 14:00

cu mutu fara mutu trebuie sa avem un campionat intern bun sa vina jucatori de valoare la nationala

goghe (5 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 14:11

Nah, …. de data asta ai dat-o in bara 🙂
Sa nu te superi – dar citeodata este bine sa treci peste ce „urla” media si sa gindesti singura.
Am mai spus-o si repet: nici Mutu, nici Chivu nu sint selectioneri. Daca R. Lucescu este cu adevarat selectioner, atunci el este responsabil de: selectie, relatia cu jucatorii, echipa, tactica, schimbari si relatia cu presa.
Sa faci numai relatia cu presa – pentru ca da bine dupa Piturca – este mult prea putin. Imi pare rau sa spun asta, dar Lucescu seamana cu taica-sau, un smiorcait care da vina in stinga si in dreapta.
Faptul ca Mutu face ce face la nationala este vina SELECTIONERULUI! Si fara suparare pentru toti care il tineti efectiv in brate pe „baiatul lui tata” – daca era asa bun sau daca stia ceva, DE CE NU A STERS PE JOS CU FEROE???? N-A FOST NICI MUTU, NICI CHIVU, A AVUT SUPORTUL MEDIA, INCURAJARI, ETC … DE CE?! = PENTRU CA NU STIE!
Simplu.

goghe (5 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 14:16

Si sa nu uit 🙂
Paralela Capello-Beckham vs. R.Lucescu-Mutu seamana perfect cu comparatia Mercedes E500-2009 vs. Dacia 1300-1969. Amindoua sint automobile, au volane, motoare si cite 4 roti … in rest, numai de bine!
Las-o incolo ….. 🙂

Makoo (4 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 14:57

Mutu ca Mutu… da’ cu Chivu ce-aveti?

RedJack (1 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 14:59

Felicitari, foarte bun articolul!
Cred ca observatiile sunt foarte pertinente chiar daca paralela cu nationala Anglie pare fi usor trasa de par.

Totusi mi se pare o greseala ca se pun in aceeasi categorie cei doi jucatori, Mutu si Chivu. Chiar daca si Chivu mai are probleme de comportament sa nu uitam ca si Hagi, Stelea sau alti mari fotbalisti ai nationalei au avut diverse conflicte cu presa sau antrenorii.

Oricum, inca o data, felicitari pentru articol!

FCDinADN (1 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 15:06

Rusine pt acest articol dom`soara Andries

senateo (18 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 19:03

Daca e sa se analizeze la rece cauzele esecului din Serbia Mutu are o parte de vina infima. Pricipalull sponsor al dezastrului de la Belgrad ramane incompetenta lui Razvan Lucescu. Cu o incapatanare oarba ziaristii ( si din pacate si Maria Andries care deobicei era obiectiva) continua sa traga din toate pozitiile in Adrian Mutu. Lasati-l in pace pe Mutu si concentrati-va asupra intrebarii : Cine poate fi selectionerul capabil sa mai duca nationala la un turneu final? Razvan Lucescu este prea mic pentru aceasta palarie.

@ sanatateo (5 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 19:26

Alegerea lui Lucescu drept selectioner a fost ca alegerea lui Obama in SUA: zici mersi ca ai scapat de Satana (Bush ori Piturca), nu conteaza pe cine pui in loc, nu poate fi mai rau. Incetul cu incetul, americanii au aflat ca Obama e doar raul mai mic fata de Bush, si noi ca Lucescu e raul mai mic fata de Piturca. Dar rezultate ioc, nici la unul, nici la altul. Si, din pacate, nici perspective.

Mutul (5 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 19:34

Mutu a comis-o de-atatea ori intr-un mod jalnic pe plan extrasportiv, incat „hai sa-i mai dam o sansa” e dovada de naivitate. Plus ca are 30 de ani, de aici nu o ia decat in jos ca valoare. Minutele pe care el le iroseste in tricoul echipei nationale ar putea fi foarte bine folosite pentru a familiariza jucatori noi cu atmosfera de la lot si meci international.

Comentează