Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Orişicît, domnule Argăseală!

Bergodi e somat să explice de ce a plecat de la Steaua

Într-o sală de cinema, plină, un spectator indignat strigă: „Cineva fumează! Aprindeţi lumina!”. Strigă o dată, de două ori, se aprinde lumina, vine omul de serviciu, verifică. „Dom’le, […]

marți, 6 octombrie 2009, 6:25

Bergodi e somat să explice de ce a plecat de la Steaua

Într-o sală de cinema, plină, un spectator indignat strigă: „Cineva fumează! Aprindeţi lumina!”. Strigă o dată, de două ori, se aprinde lumina, vine omul de serviciu, verifică. „Dom’le, nu fumează nimeni!”.  „Da, dar orişicît!”, răspunde cetăţeanul indignat.

Bergodi a fost convocat săptămîna aceasta la Consiliul de Administraţie al Stelei. „Trebuie să dea explicaţii pentru absenţa sa îndelungată!”, a adăugat Argăseală. Nu e banc. Chiar aşa a spus. L-au dat afară cu scandal. L-au bălăcărit. L-au călcat în picioare. Da, dar orişicît! Trebuia să vină în continuare la club.

După ce a fost declarat nebun, „golan mincinos”, şantajist şi incompetent, probabil Bergodi arde de nerăbdare să revină în Ghencea. Abia aştepta convocarea lui Argăseală, stătea cu bagajele la uşă, gata să se prezinte în faţa Consiliului de Administraţie, ca să mai fie dat afară o dată. Atît de mult i-a plăcut prima demitere, încît a devenit dependent de senzaţiile tari din Ghencea, aşa cum unii devin dependenţi de ruleta rusească. Nu vă miraţi, se mai întîmplă!

Dacă italianul a lipsit pînă acum, înseamnă că a avut treburi mai importante de făcut. Treburi care nu suportă amînare. De exemplu, să depună memoriu la FIFA. Ori să uite coşmarul din noaptea meciului cu Sheriff Tiraspol. Îi va lua destul timp, poate o viaţă, poate mai mult. Dar orişicît! Ar trebui să trimită o telegramă de scutire, cu confirmare de primire, să se asigure că au înţeles toţi oficialii din Ghencea.

Ar fi un gest civilizat, care ar încheia o scurtă şi frumoasă colaborare. Încă de la instalare, preşedintele Stelei a avut numai cuvinte elogioase despre Bergodi: „un antrenor interesant”, „un antrenor inspirat”, „cel mai bun transfer al verii”. Nuanţele devastator de critice au apărut doar după demitere. Abia atunci, oficialul stelist a avut revelaţia subită că Argăseală e mai mulţi şi a declarat: „Noi n-avem nevoie de stilul italienesc!”.

Apoi, aceiaşi Argăseală au realizat că Bergodi a avut „unele reacţii deplasate”, cea mai deplasată fiind, desigur, plecarea în Italia. „Vrem să ştim motivul pentru care nu s-a mai prezentat la club!”, insistă preşedintele stelist. Rămîne de aflat unde au fost plecaţi pînă acum Argăseală, de ce au lipsit de la serviciu, dacă pun astfel de întrebări.

De vreme ce n-au nevoie de un antrenor „în stil italienesc” şi de vreme ce Bergodi nu şi-a schimbat stilul, de ce insistă să vină la club? Doar aşa, orişicît? Nu-i mai bine că Steaua a scăpat de „un golan mincinos”, nebun, şantajist etc, etc? Sau n-a scăpat încă şi memoriul la FIFA stîrneşte oarecare entuziasm birocratic în Ghencea? Te pomeneşti că iar se încheie contracte de urgenţă, ca în cazul „Valiza”, iar îi creşte prima de instalare lui Bergodi.

Sau poate, după venirea lui Panduru, Argăseală aveau nevoie de o activitate care să-i ţină ocupaţi. Vă daţi seama, să-l convoci pe Bergodi nu-i la îndemîna oricui. Întîi trebuie să-ţi vină o idee ca asta! Apoi trebuie să nu te laşi intimidat de ea.

Comentarii (117)Adaugă comentariu

gil (19 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 21:53

la ce sa ne asteptam ,daca presedintele lpf declara ca patronii sunt stapani ,iar angajatii sclavi?

Tik (2 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 21:58

In ultimul timp rad mai greu ca, de, e criza. Dar citind articolul asta chiar am ramas cu un zambet agatat sub nas, in coltul gurii.

milici (55 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 22:08

@bei milici
‘bey’ tu ma anonimule!
Esti un reprezentant tipic al corului dupa tupeul tau.
Astept argumente nu insailari ilogice.
Fara finantatori si interlopii tai (oi fi stiind ce inseamna cuvantul?) eram varza acum-toate valorile plecau pe degeaba in afara si acum eram cel mult ca Ungaria, fosta mare putere in fotbal.
O sa vezi peste 2-3 ani cand vom avea un fotbal curat si calificari in Cupa balcanica.
Practic toti fnantatorii au avut probleme , mai mult sau mai putin reale cu coruptia.
Dialogul cu un surzii e greu.

Dodo (3 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 22:20

Acesti Argaseala sunt niste sclavi inapti, care stau pe langa oier deoarece in alta parte nu au unde sa se duca si ar muri de foame. Nu le este rusine, nu au orgoliu, nu au resentimente, ci doar frustrari : „ce ma fac daca pleeaca ciobanul?”; ramai fara branza. Afara cu starpiturile acestea, cu clanul Becali, STEAUA mereu !

milici (55 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 22:43

@zidannr1
Amice ma acuzi ca selectez ce-mi convine (in ce sens?) fara sa vezi ca aceasta tehnica e folosita exclusiv de coristi, nici unul nu vede absolut nici un merit al lui JJ.
Or fi si altii care doresc sa finanteze Steaua dar pana acum a finantat-o JJ, clubul e proprietatea lui, a cheltuit multi bani pentru asta.Anatorii sunt invizibili si-si freaca mainile daca nu dirijeaza corul din umbra si asteapta o pomana.Gasiti voi coristii pe cineva sa dea 40 milioane de Eur si mai
Aveti voi capacitatea si discernamant in gandirea voastra colectiva ca sa stabiliti cine e depasit , cine nu e si cand.
Vrem nu vrem inclusiv brandul Steaua apartine acum lui JJ.Corect e sa spunem ca aceasta Steaua a obtinut rezultate eternele cele mai bune din revolutie.
Sa vorbim despre coristi:
Il luati in brate pe Lacatus si Bergodi abtrenori slabi si fara rezultate , in general va agatati de orice opozant al latifundiarului, nu conteaza calitatea acestuia.
Mie-mi spui de cultura, limbajul si comportamentul suporterilor activi in special in Bucuresti.
Pot ei pretinde ce ei nu au?
Ca tot ai aminit de MM te faci sa uiti cum il huiduiau coristii si pe el.
Dar cum au huiduit atatia jucatori (Surdu,Banel,Lovin Dairo,Dica) care poate veau nevoie de incurajari.
Nu spun ca JJ nu e paranoic, aici s-ar putea sa ai dreptate.
Sa-ti mai spun una cu suporterii activi:pe vremea cand JJ le dadea bani si ii ducea la meciuri mergeam cu masina si la Afumati am trecut pe langa 15 autocare de suporteri activi opriti din ‘necesitate’.Absolut tot, vreo 1500 isi faceau treaba la vedere cu fata spre soseaua nationala.
Bafga niste vocalize dar nu falsa!
Vezi ca se scrie Zidane si n-ar fi rau sa nu te mai dai anonim.

milici (55 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 22:52

@adddy
Esti purtatorul de cuvant sau dirijorul corului de stii atat de bine ce ‘vrea’ masele.
Crezi ca exista unul in cor care stie exact ce vrea?
Cum functioneaza aceasta gandire si atitudine colectiva?
Sunt coristii niste puri neprihaniti care doresc cu forta academicieni si modele morale la conducerea Stelei.
A facut cineva lista revendicarilor ca la ‘rivolutie’?Luati-l si pe nea Nelu care e acum acu mai liber si va face un program meserias.
Cum fac coristii ca postreaza toti sub anonimat?

stelisti bucuresti (1 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 22:54

sa va fie rusine pt faptul ca il tolerati pe jb de atatea ani. pai la cati suporteri stelisti sunt in bucuresti ar trebui sa va strangeti 20000-30000 si sa protestati- la stadion, la biroul lui jb, in fata casei lui, peste tot. voi v-ati strans 200 sa-l contestati. de ce? unde sunt ceilalti??? sa fie oare adevarata vorba cu miticii din bucuresti si voua sa va convina ca va conduce acest parvenit??? de ce nu actionati???
un stelist

Dorin (2 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 23:06

Argaseala=un argat marunt
Becali=beep, beeep, beeep, beeep
Stoichita=”cel mai mare antrenor roman” dupa chipul si asemanarea celor de mai sus!

Uneori e bine sa rupi pur si simplu pisica fara sa te mai gandesti ce pui in loc.

Daca stati sa va ganditi Steaua nu este o reteta de succes. NU! Marketing. Performante. nu dragilor! Este doar instrumentul acetui de a-si face propaganda si de a spala banuti!

HAI STEAUAAAAAAAAAAAAAAA!

milici (55 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 23:14

@un stelisti
Batrane poate ceilalti stelisti in afara de voi , cei 200, gandesc altfel de ce crezi ca voi , infima minoritate, aveti dreptate?
Drept e ca ‘se face totul’ ca acest cor sa se umfle, se folosesc tehnici modermne de manipulare.
JJ va ajuta si el prin atitudinea sa autointitulata razboinica.
Vaorba aia-daca nu-i si fudul parca…

milici (55 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 23:15

@dorin
culca-te ca e tarziu si esti obosit.

George (13 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 23:31

SUperb, Maria, chiar am ras si chiar ai spus foarte bine.. trist, dar.. orisicat.. adevarat!

Clujean din State (17 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 23:31

Misto, Maria. Delicios.

ZIDanNR1 (15 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 0:09

@Milici
1 Zi-Dan= prescurtare de la numele meu(nu-s anonim ca tine milici)
2 Ti-am enumerat si meritele lui Becali dar este si trebuie sa fie istorie numele becali legat de cel al Stelei
3 Nu-s corist (sunt realist si stelist satul de mizeria umana numita Becali)
4 Ti-am explicat ca atat timp cat becali s-a incadrat intre niste limite de bun simt suporterii i-au trecut cu vederea multe
5 Steaua produce bani iar vrajeala cu 40milione bagate in Steaua nu tine. steaua a produs mult mai mult (cca 58 mil dupa unele calcule: bilete, UCL, drepturi TV, transferuri) Nu-s eu de vine ca becali face transferuri dupa ureche, critica jucatorii si vinde pe cei care puteau face performanta si aduce bani
6 Eu nu ma mictionez impotriva vantului ca tine dar asta nu inseamna ca ma dau dupa cum bate vantul.
7 legat de limbajul suporterilor ti-as pune urmatoarea intrebare: Cum vrei sa raspunda ei limbajului ciobanului?Sau neamurilor sale care scuipa si bat ziaristi, strica nunti si petreceri ale apropiatilor, isi injura nasii ca la usa cortului, si au pretentia sa fie respectati. Intr-o tara normala un asemenea personaj era de mult la zdup sau la psihiatrie .
8 huiduitul jucatorilor este o alta problema: cand vezi ca unii doar mimeaza fotbalul si au o viata extrasportiva dezastruasa chiar merita.
9 Eu unul sunt din provincie dar mergeam pana acum 3 ani la majoritatea meciurilor Stelei. Nu am interes direct (financiar) sa cada Becali. Asa ca nu tine la mine acuzatia de interes financiar .Nu stiu daca tu nu ai un interes direct in mentinerea lui Becali.
10 Nu cred ca falsez pentru ca ti-am adus contraargumente la tot ce ai spus. Vorbesc pe argumente nu pe inchipuiri.

Clujeanul din Atlanta (86 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 0:15

Eu nu zic ca steaua nu se poarta in cel mai josnic mod cu antrenorii ( ne face de rusine in Eu) dar si Bergodi isi merita soarta. El a stiut unde se baga si cam cum o sa sfarseasca. Asa cum stie si Stoichita .Si urmatorul si urmatorul pana clubul nu va mai fi patronat de albanezi….Sincer mi-e mila de suporterii Stelei. Nu ii suport ,dar parca acum sunt mai injositi si mai batjocoriti ca niciodata…

ZyklonB (1 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 0:19

de gura toti sunteti buni dar cind e vorba sa luati atitudine e vai de voi . seara la 23.00 stire nou pe situl vostru becali apreciaza inca un jucator , bla , bla , bla …………… tot timpul faceti asa , dati tare din gura pe bloguri si situl/ziarul e plin de analfabeti si cum mai vreti voi sa le ziceti . primul pe care il sunati dupa cite un meci binenteles ca nu poate fi decit un mare conducator de club . mi sila de voi

writeman (2 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 0:30

bravo maria, cred ca e unul din cele mai bune articole de pe site de mult timp. dreptate si acid de la un capat la altul.

BlueChaos (1 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 0:43

@milici
Tata,cred ca tu ar trebui sa te duci la culcare… Esti cumva platit de oier sa ii iei apararea aici?
Cand o sa tii cu steaua,sa intelegi ce inseamna aceasta ai sa-ti dai seama ce face acest „specimen”.
Nu zic ca nu are meritele lui ca a investit bani in aceasta echipa, dar,daca n uitam mai bine cati bani a casticat din acele calificari in cupele europene ai sa-ti dai seama ca mai mult a castigat 😉 ; in alta ordine d idei, dak el a bagat bani in echipa tot el a distruso, cate campionate a castigat steaua d cand este el aici (3)?
Steaua pt el in momentul asta nu este decat un foarte bun produs de marketing ;), nimic mai mult. Investitori se gasesc,terbuie doar ca ciobanu’ sa vrea cu adevarat sa vanda…. 😉

Bv Maria, super articolul, chiar si daca ar fi facut doar pt raiting 😛

axxter (4 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 1:11

bergodi a primit ce a cerut. nu a fost adus cu pistolul la tampla. doar a vazut ce au patit fostele glorii ale stelei, (lacatus, hagi) si totusi a crezut ca poate sa faca bine. asa ii trebuie, tuturor celor care vor mai merge la steaua ,in timpul becalianului.

dan (2 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 1:21

nu stiu de ce il mai bagati in seama pe argaseala,el e doar ecoul celui care-l plateste.asa a fost si ca „asistenta” dupa cum era platit asa ridica si fanionul. era sa zic fusta dar nu cred ca eram prea departe.mm a zis la o emisiune ca nu e capabil sa conduca steaua si ca l-a adus acolo pentru altceva.de ce oare nu ne-a spus si pentru ce…. dar oricum banuim… adio steaua in orice divizia vei fi in 2-3 ani!

Adi din Buzau (95 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 1:50

draga Maria, ai dreptate, dar de fapt, cui ii mai pasa?!

adrianssen (22 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 1:51

hahaha
i love you maria :)))

Mihai (28 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 3:06

Eu inteleg ca dpdv istoric, ziaristii sunt socialisti
dar una e sa fii socialist functionand intr-un sistem comunist, si alta e sa fii socialist, dar functionand intr-un sistem democrat.
Ce s-a intamplat cu Bergodi este un conflict de munca care trebuie rezolvat in instanta. Doar un judecator poate da un verdict. Restul e vrajeala. Angajatul Bergodi avea un contract de munca. Angajatul Bergodi a ALES sa nu se mai prezinte la locul de munca in urma demiterii la TV! Angajatul Bergodi are la indemana unelte numite institutiile statului pentru a cere sa i se faca dreptate daca s-a simtit lezat. Pana in momentul unei decizii judecatoresti sau al demiterii OFICIALE, angajatul Bergodi este obligat prin contractul pe care l-a semnat sa se prezinte la locul de munca. Ce este asa de complicat?
NU! nu sunt platit de niciun oier, nu sunt stelist, dinamovist, rapidist, timisorean, etc, sunt un Roman care locuieste si munceste in SUA de mai mult de 14 ani si care a inteles ca daca traim in CAPITALISM, traim dupa regulile capitalismului si ale democratiei. Poate sa-mi faca mie seful orice la locul de munca, daca eu decid pe cont propriu sa nu ma mai prezint a doua zi, inseamna ca am ales calea judecatii si astept hotararea unui judecator.
*** Si mie imi este greata de personajul Becali, dar nu pot sa judec tot ce face si tot ce misca in societatea lui comerciala prin prisma a ceea ce simt eu pentru el. Este prea muls sa cerem impartialitate de la voi?

avocat george (1 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 3:30

Domnule Argaseala. Am o experienta de peste 50 de ani in dreptul muncii, drept comercial,civil,penal etc.Sunt la curent cu toate spectele privind cazul antrenorului Bergodi inclusiv cu scrisoarea prin care-l convocati la sedinta consiliului de administratie.Tin sa va precizez cu regret ca din aceasta relatie conflictuala castig de cauza il are fostul dv.angajat.Manifestarea de vointa a angajatorului de a rupe raportul de munca cu fostul angajat a fost facuta publica.Exista elemente suficiente la dispozitia angajatului ca mijloace de proba ce pot fi folosite intr-un eventual proces.Nu va imbatati cu apa rece. Exista un element clar de extraneitate (ex loci)conflictul fiind de competenta unor instante de judecata externe.Odata intrat in UE legilatia interna se aliniaza legislatiei europene indiferent ce scrie Codul muncii intern in materiue de competenta teritoriala.(constitutia romana).Nu va amagiti. Ati anticipat masura demiterii.Declaratia pres.Ligii este suficienta. Mai sunt si alte probe.Atunci la inceput trebuia sa-i aduceti la cunostinta sub luare de semnatura convocarea la Consiliul de Administratie. Acum e prea tarziu. A fost umilit in public. Luati-vă avocati cu experienta sa va dea sfaturi corecte. ****. Acum o trageti.Va costa.

filozof (6 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 3:40

si eu sunt de aceeasi parere:
milici – la culcare!
comentariile tale nu aduc valoare; folosesc spatiu degeaba.
lasa-te de sport, e spre binele tuturor!

Cristi (6 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 6:36

Maria Andries!Prbabil singura ziarista care mi a scapa fara sa ii critic articolele…si sincer nici nu am sa o fac pentru simplul fapt ca e priceputa si indiferent de subiectul dezbatut mentine aceiasi culoare cap-coada.Tot respectul draga Maria Andries,continua asa si vei fii respectata…*****. Imi plac articololele tale nu numai ca sunt fresh dar si pentru ca nu dau senzatia ca ***** sefi si sefuleti asa cum fac majoritatea colegilor tai din presa.**** Respect te pup!Ciao!

Adi.NYC (3 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 6:49

hahaha
I love you, too…Maria!!!!

sile (15 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 7:38

SLUGARSEALA NU E DOAR ECOUL CELUI CARE-L PLATESTE, E UMBRA LUI, E MIROSUL LUI, E URMA DE LA PANTOF, E ATOTNESTIUTORUL DESPRE CUM SE GESTIONEAZA UN CLUB CA „””STEAUA”””

arh. Gheorghe Petrescu (246 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 7:46

FRUMOS ARTICOL. AFARA CU patronul STELEI DIN GHENCEA! HAI STEAUA !

Nutu (14 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 8:04

7.10.2009, Bucharest

Dar orişicît!
O zi buna,
Nutu

adrian (9 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 8:45

Argaseala a pierdut contactul cu realitatea, sufera de acelasi sindrom ca si Meme inainte de a pleca din Ghencea: patronul detine adevarul absolut si nu poate gresi. Argaseala e un om de nimic, el nu are pareri, nu are coloana vertebrala, ar trebui sa plece odata cu Becali.

impartzial (3 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 9:37

@milici. Trebuie sa ai cel putin ochelari de cal sa nu vezi tipul de coloana vertebrala alui JJ, toata stima pentru faptul ca a investit la Steaua dar fii sigur ca si acest lucru l-a facut pentru a obtine profit material si de imagine. Spun asta fiindca dupa un calcul simplu si destul de realist dupa parerea mea facut de un suporter pe un site stelist, JJ nu e in pierdere ci dimpotriva in castig. Daca sunt bani pe care i-ar fi investit aceia sunt din spagile care nu sunt declarate pentru manevrarea butoanelor. Declaratiile contradictorii si stilul habarnist in care vorbeste imi provoaca scarba si daca prin absurd omul asta ar deveni presedintele Romaniei eu sigur emigrez iar cei ce-l voteaza isi merita soarta.

Cor (18 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 10:07

Maria,cred, ca cel mai bine sa nu mai amintiti de Steaua(fotbal) in nici un articol.Si asta o spune un stelist.Astia sunt prea bagati in seama!Pacat de jucatori!

marius bistrita (1 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 10:11

Excelent articol
Asa DA!
Trebuie spus adevarul despre balacareala din FOTBALUL ROMANESC, de la STEAUA in special!
Oamenii nu sunt sclavi pe plantatie, iar contractele trebuie facute si respectate. Nu dat banii din mana sau valize!
FRUMOS ARTICOL si la OBIECT!

catalin (5 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 10:38

bravo si pt umor. e drept, toate slugile ard de nerabdare sa foloseasca pluralul seniorial. te gindesti, ce platosa de nesimtire au oamenii astia, nimic nu-i atinge. orice om cu un minim de bun simt, ar renunta de mult, ei insa continua sa se expuna ridicolului cu o incapatinare demna de o cauza mai buna

milici (55 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 10:57

@ zidannr1
O sa-ti raspund pe punctele tale poate asa intelegi despre ce vorbim:
1 Zi-Dan= prescurtare de la numele meu(nu-s anonim ca tine milici)-ASTA e numele meu , ai mei nu s-au gandit sa ma boteze cu NR1.
2 Ti-am enumerat si meritele lui Becali dar este si trebuie sa fie istorie numele becali legat de cel al Stelei-NIMENI din cor nu refera decat DEFECTELR lui JJ si NICI un MERIT, restul sunt vorbe goale.
3 Nu-s corist (sunt realist si stelist satul de mizeria umana numita Becali)-POTI fi simutan si CORIST REALIST-restule sunttot vorbe fara acoperire
4 Ti-am explicat ca atat timp cat becali s-a incadrat intre niste limite de bun simt suporterii i-au trecut cu vederea multe-despre SUPORTERII ACTIVI am scris cateva lucruri dar ti-e greu sa CITESTI pana la capat..
La comportamentul si limbajul lor nu cred ca sunt indreptatiti sa ceara moealitate.Pe NET sunt mai mult SUPORTERI PASIVI printre care te numeri care HABAR nu AU ce REVENDICA ACTRIVII.Mentionez ca eu sunt din Bucurestean, nascut in Timisoara si tin cu POLI.
5 Steaua produce bani iar vrajeala cu 40milione bagate in Steaua nu tine. steaua a produs mult mai mult (cca 58 mil dupa unele calcule: bilete, UCL, drepturi TV, transferuri) Nu-s eu de vine ca becali face transferuri dupa ureche, critica jucatorii si vinde pe cei care puteau face performanta si aduce bani-ADUNI ca drapaelele lui Caragiale,omul a incercat sa bage bani, o fi mai si gresit,dar clar e in PIERDERE la salariile oferite.
6 Eu nu ma mictionez impotriva vantului ca tine dar asta nu inseamna ca ma dau dupa cum bate vantul-UNA SPUI si ALTA FUMEZI.Intamplator esti chiar pe directia vantului.Eu NU.
7 legat de limbajul suporterilor ti-as pune urmatoarea intrebare: Cum vrei sa raspunda ei limbajului ciobanului?Sau neamurilor sale care scuipa si bat ziaristi, strica nunti si petreceri ale apropiatilor, isi injura nasii ca la usa cortului, si au pretentia sa fie respectati. Intr-o tara normala un asemenea personaj era de mult la zdup sau la psihiatrie -BAGI un FALS SUBIECT,protestantii nu cer LIMBAJ ACADEMIC.Cine a dat primul cu piatra atat timp cat JJ le-a asigurat suporterilor transport si conditii si ei cum au raspuns?-INTR-O tara normala aacest tip dePROTESTANTI ILEGALI ar fi cu adevarat bagati la ZDUP.
8 huiduitul jucatorilor este o alta problema: cand vezi ca unii doar mimeaza fotbalul si au o viata extrasportiva dezastruasa chiar merita.-UNDE ai mai vazut sa fie huiduiti fotbalistii in masa de suporteri?Ce suporter i n lume l-ar HUIDUI pe BANEL care-si d viata pe teren?
9 Eu unul sunt din provincie dar mergeam pana acum 3 ani la majoritatea meciurilor Stelei. Nu am interes direct (financiar) sa cada Becali. Asa ca nu tine la mine acuzatia de interes financiar .Nu stiu daca tu nu ai un interes direct in mentinerea lui Becali-NICI macar nu am insinuat ca ai fi implicat , eu am treaba cu cei ACTIVI nu cu chibiti de pe NET.Nu cunosc pe absolut nimeni din clanul Becali, daca ai cauta pe net ai vedea ca am postat si eu replici in sensul ca JJ ar trebui sa plece dat in nici un caz nu trebuie constrans prin ILEGALITATI, AFECTUINDU-I proprietate si pe MOTIVE RIZIBILE.
El ar trebui sa plece pentru ca nu manageriazac corect echipa sipune prea multa presiune pe jucatori prin declaratii aiuritoare.
10 Nu cred ca falsez pentru ca ti-am adus contraargumente la tot ce ai spus. Vorbesc pe argumente nu pe inchipuiri.-DA-mi un SINGUR contraargument REAL si nu povesti in toate punctele.
Asa cum am mai spus nu am treaba cu suporterii de pe NET gen DINAMO, dreptul la opinie e garantat , daca unora le place sa cante in COR asta e. Eu amtreaba cu suporterii ACTIVI care PROTESTEAZA ILEGAL si aduc PREJUDICII echipei si jucatorilor.Ca ceilalti incita asta e aici nu avem ce face.

milici (55 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 11:11

@impartzial
De unde ai scos-o pe asta cu coloana vertrebrala?Asta e o revendicare?
Daca se doreste un finantator academician, , moral , model de comportament, cu coloana vertebrala, logic in exprimare, care sa nu fuga dupa imagine, care sa bage bani ca sa fie injurat cautati pe altul si verificati-l inainte..
Ceie care protesteaza efectiv, si cu ei am eu probleme ar trebui saaiba cateva din ei aceste calitati inaintge sa ceara de la JJ
Chibitii de pe NET sa fie sanatosi si la punga grosi nu am nimic cu ei.
Restul sunt vorbe goale,scarba, presedentia, habarnicia, emigrarea..
daca toti am iesi pe net cand ne e scarba s-ar bloca toate retelele..
Sa auzim de bine!
Aceeasi rugaminte sa iesi de sub ANONIMAT.
O fi inpartial ca to romanul dar lasa pe alti sa te caracterizeze.

milici (55 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 12:30

Santem martorii unei alte campanii de atac cu toate mijloacele asupra lui JJ, e o competitie la care fiecare cauta sa-si aduca obolul, majoritatea acuzand si gasind tot felul de pricini latifundiarului, fara ai recunoaste nici un merit sau macar dreptul la proprietate.
Se folosesc argumente subtiri si tehnici de manipulare cunoscute.
Cine are alta parere e trimis la culcare, atacat de asemeni tot fara argumente.
Vorba comunistoida-CINE NU E CU NOI E IMPOTRIVA NOASTRA.
Avem de a face cu o imensa MAJORITATE pe NET pentru ca milioanele de suporterii tacuti nu stie nimeni ce cred.Situatia e comparabila cu situatia SUPORTERILOR DINAMOVISTI (nu vreau sa atac Dinamo dar asta e situatia) multi pe NET, putini pe stadion.
Eu sunt suporter Poli Timisoara , mi-a placut Steaua 86 si nu pot fi de acord cua aceasta turnura a lucrurilor care poate duce la distrugerea acestui club.
Incercand sa deslusesc misterele acestor proteste, ILEGALE , NEDEMOCRATICE in care NIMENI NU STIE CE VREA (exceptand refrenul abscons-JJ Pleaca din Ghencea)am incercat sa privesc mai echilibrat starea de lucruri, nu cred in UNANIMITATE si in COR.
Am fost taxat ca fiind platit de clan etc.
Pentru clarificare mentionez ca nu sunt de acord cu atitudinea protestatarilor pe care am calificat-o mai sus si nici cu incitarile pe NET..
N-am nici o treaba cu clanul, JJ ar trebui SA PLECE dar nu din aceste motive confuze in acest mod si riscand sa terminam echipa.
Dovada atitudinii mele e o postarea mai veche de mai jos(vezi intrarea 53 din articolou lui Tolo-Crampeie in noaptea punctelor):
———————————————————-
Articolul de baza refera echipele romanesti, replicile sunt in mare majoritate despre Steaua;asta arata numarul mare ai suporterilor stelisti dar si frustrarile acestora.
E posibil ca lupta contra lui JJ sa sfarseasca prin diparitia Stelei.
JJ e evident lamentabil ca om politic,conducator de club, caracter,e un incult cu ifose;el cumpara si vinde orice (partide,voturi, terenuri, echipe etc), isi da cu parerea in toate domeniile, elucubreaza permanent pe toate canalele, o face pe crestinul desi comportamentul lui contrazice permanent asta.
Stelei i-a facut numai rau, nu a inteles niciodata spiritul stelist, el finanteaza un vehicul care sa-l tina permanent in atentia publicului urmarind un scop inteles numai de el.Giovani si Victor ar trebui sa-l sfatuiasca sa se abtina sa dea din goarna ca face rau echipei si familiei.
A ajuns europarlamentar de rasul Europei, mai mult se viseaza si presedinte;va imaginati tara condusa de JJ , un Basescu la puterea 10.
JJ trebuie sa plecede la Steaua dar nu cred ca lozincile, tipuriturile si scandalul de pe stadioane sunt o solutie.
Steaua joaca fara suporteri, pierde puncte si deja a ajuns o echipa mediocru clasata in Europa.
In plus JJ are la indemana solutia vanzarii jucatorilor dupa care ce se intampla?

———————————————————-

Agamitza (11 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 13:21

As vrea sa citesc sau sa aud ce solutie propun „suporterii” pentru continuarea activitatii fotbalistice in Ghencea. Aici nu e vorba despre lupta suporterilor cu Ciobanul ci distrugerea clubului Steaua. Comportament tipic romanesc. Ziaristii si „suporterii” pun umarul la daramarea singurului club romanesc de fotbal care a cistigat un trofeu. Daca noi nu atunci nici ei!!! In toata harmalaia asta hopa si Maria FaraLegaturaCuFotbalul. As vrea sa citesc si eu un articol despre fotbal al aceste „domnisoare”. La bagat strambe se pricepe oricine. Tara de biciclisti!

Armanovici (12 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 13:21

@milici: oierul a preluat Steaua, un bun national, ILEGAL SI ABUZIV!
Asa ca scuteste-ne de postarile tale kilometrice ca oricum nu le citim.
Vorbarie multa fara finalitate. Tipic Ilici si clica lui.
Steaua e ca o cladire istorica pe care o ai in administrare: nu o poti demola, nu o poti modifica, poti sa o ingrijesti bine, altfel afara din ea!

Armanovici (12 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 13:38

Anglia, o tara avansata, suporteri civilizati.
Patronul Birmingham city FC declara ieri: AM VANDUT CLUBUL DATORITA PROTESTELOR!
Asa ca toata teoria ta ridicola pica simplu jos.
A protesta nu e ilegal!

Armanovici (12 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 13:52

Soluti e simpla si unica:
Oierul scoate la vanzare clubul cu ANUNT OFICIAL nu abureli de stana, azi vand, maine nu.
Tace din gura pana tranzactia se finalizeaza pt ca el dauneaza cel mai mult activitatii fotbalistice prin declaratiile hazardate si contradictorii.
S-a spus asta pe www.*****.ro, dar tot se gasesc fitilisti sa intrebe care e solutia, de parca jj e unica mantuire!

milici (55 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 14:04

@armanovici
Nu faci decat sa te inscri la fix intre galagiosii fara argumente
O sa-ti raspund pe puncte:
@milici: oierul a preluat Steaua, un bun national, ILEGAL SI ABUZIV!-AI habar ce inseamna un OIER?Ce PROBE ai, cine-ti da dreptul sa faci astfel de afirmatii?Chiar crezi ca libertatea cuvantului iti permite sa spui orice?
Asa ca scuteste-ne de postarile tale kilometrice ca oricum nu le citim-CITITUL e obositor pentru tine.V-ati pus adevrati ochelari de cal priviti doar ce va convine.
Vorbarie multa fara finalitate. Tipic Ilici si clica lui-NICI tu nu intelegi ce ai vrut sa spui aici.
Ce Ilici , ce finalitate vrei?Ai proprietatea cuvintelor pe care le folosesti??
Steaua e ca o cladire istorica pe care o ai in administrare: nu o poti demola, nu o poti modifica, poti sa o ingrijesti bine, altfel afara din ea!-VORBE FARA NOIMA.Esti paznicul cladiriiMONUMENT, dai tu afara pe cine vrei?
Esti suporter activ sau numai pe NET?

ZIDanNR1 (15 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 14:21

@milici
1. Daca nu intelegi jocul de cuvinte Zi-Dan NR ONE ( ma refer la marele jucator dar am si norocul sa ma cheme Zi… Dan) si inteleghi doar ce vrei e problema ta. nu stiu care din noi are problema ochelarilor de cal.
2. A bagat bani dar a si scos. tu alegi sa crezi ca e pe pierdere, eu aleg sa cred ca e pe plus atat la bani cat si ca imagine plus europarlamentar !!( asa a scapat si de sub urmarire penala) Nu stiu daca Becali era ce este fara a fi patronul Stelei.
3. A fii corist nu este un defect atat timp cat esti obiectiv si te bazezi pe argumente reale.Nu ma csd corist pentru ca eu nu i-am cerut lui Becali decat o doza mai mare de respect si o atitudine de patron NORMALA!!
4. Vorbesti si faci diferentiere pe criterii de implicare PASIVI si Activi. Care este diferenta. Procedezi la fel ca ideologia comunista care imparte oameni in clase in functie de interes pentru ai invrajbi unii contra altora. Toti sunt suporteri indiferent de gradul de implicare pentru ca toti iubesc Steaua.Exista modul activ si pasiv de a protesta.(studiaza putin istoria si doctrinele si ai sa vezi ca am dreptate)
5.Ti-am mai spus si mai sus la punctul 2 , depinde ce alegi sa crezi. daca e pe pierdere sau pe plus. Becali nu este banca in romania sa nu-si asume nici un risc si sa iasa numai in castig. A investit dar si a scos. Pierderile i se datoreaza 100% lui datorita mangementului prost.
6.Ti-am explicat cum sta treaba cu mictionarea si corismul. Doar de dragul contradictiei vad ca esti impotriva vantului.
7. ti se pare cumva ca Becali este un presedinte sau patron de club din Spania ca suporterii sa-i fluture batiste albe si el sa plece de rusine :)) . Orcarei actiuni ii corespunde o reactiune egala si contrara ca sens si ca forta(e un principiu din fizica care se potriveste perfect aici).Deocamdata am vazut doar manifestari verbale inca nu s-a ajuns la violenta(doar violenta verbala e drept pe care nu o aprob in genaral, dar nici nu o contest in situatia actuala)
8.cati jucatori mari nu au fost huiduiti!? Numai la Real imi aduc aminte de Hierro sau Canavarro (si ce jucatori au fost).
9.Probabil e singurul punct in care sunt de acord cu tine. Dar in momentul in care dobandesti ilicit(Dragomir a spus ca el l-a ajutat pe Becali sa FURE Steaua) un bun atunci insasi ideea de proprietate legala nu mai are sens. Uzufructul Brandului Steaua suplineste pe deplin viitoarea despartire a lui Becali de Steaua.
10.Cate argumente mai vrei? In plus nici nu esti implicat sentimental la Steaua deci opiniile tale (desi par obiective) sunt partizane. Nu ai cum sa intelegi fenomenul daca nu esti implicat sentimental. In momentul in care un membru al familiei sau chiar tu (ipotetic vorbind) o sa fii umilit de un nesimtit de patron atunci sa vorbesti! De pe margine e usor sa emiti ipoteze si sa dai verdicte. Satulul nu-i credecelui infometat. Sa te vad cu Iancu daca s-ar comporta la fel ca Becali (desi nu este departe). Voi ati protestat pt Uhrin. Nimeni cred dintre Stelisti nu i-a luat apararea lui Iancu.

milici (55 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 14:44

@armanovici
Amice esti superficial si le-ai pricepi partial.
Aia din perfidul Albion au protestat legal dupa legile lor, noi nu putem face la fel?
Sau nu stii ca si la noi sunt niste legi pentru manifestari?
La noi vine unul si stabileste el ce e national, ilegal, abuziv, cine trebuie sa plece , cum si unde, cine sa scrie pe NET si cum, ce e bine si ce e rau.
C-asa vrea muschii lui!
Gaseste cativa ciraci, ii prelucreaza aia se mira de asa ganditor, muschiulosul ii crede si gata la Razboiul.
Cum le stii tu pe toate bobocule!
Bine a zis Brucan ca nici peste douazeci de ani nu vom intelege democratia.
Mai faci si umor involuntar;cred ca de-aia nu merge Steaua ca face JJ declaratii hazardate!!!
Incearca sa citesti postarea 87 fara sa adormi si apoi mai discutam!

milici (55 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 15:04

@ZIDanNR1
1.Era vorba de anonimat eu postez pe numele meu si tot tu ma acuzi ca lucrez ca anonim.Lasa-i pe altii sa-ti atribuie nr.1
2.Becali are o imagine proasta care nu face doua parale. nu-i subestima pe romani.JJ e europarlamentar datorita lui Vadim si e cercetat in cauze cam aiurea printre care Valiza…
3.Nu esti corist dar ingani cu corul.Tu i-oi fi cerut lui JJ eventual ceva in gand , nu esti protestant direct, de unde stii ce vor astia?
4.I-am numit activi pe cei care merg curent pe stadion, pasivi pe chibitii de pe net ca alde matale.
5 Nu am treaba cu protestantii de pe NET i cu cei ce huiduie efectiv.Citeste postarea mea 87 mai veche in care sunt si eu impotriva lui JJ dar nu asta e maniera.
6.Ai spus-o prea adanc pentru mine.
7.Manifestarile sunt ILEGALE si incalca DREPTUL la PROPRIETATE.Esti REVOLUTIONAR de PROFESIE ca sa stabilesti tu daca aceste incalcari sunt ok?
8.Se mai huiduie cate un jucator dar nu numerosi.Sa-l huidui pe Banel e prea de tot asta spune totul despre calitatea activilor.
9.Brandul Steaua era ZERO azi fara purcoiul de bani.
10.Practic nu ai argumentat nimic concret.Tu spui ce gandesti tu dar habar nu ai cine sunt si ce vor cei care huiduie permanent.Te reprezinta ei?.Sunt aproape de Steaua si suficient de departat ca sa nu asist pasiv la aceasta demolare aechipei.Am luat si apararea lui Borcea si a lui Dinamo, pentru care nu am simpatie dar situatia e similara.

Armanovici (12 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 15:04

@milici: Nu sunt deloc superficial.
Prefer sa vin cu argumente in locul vorbariei goale.
Nu o sa iti mai raspund pt ca aiurezi fara a spune ceva concret. De aia nu te citesc integral, te-am
deslusit dupa 2 propozitii.
Suporterii lui Birmingham au protestat civilizat pt ca si patronul a fost civilizat, i-a deranjat lipsa performantelor, asta a fost motivul.
Daca ii facea patronul drogati si le spunea ca le transforma clubul in birmingham villa, iesea macel.
Cu toata civilizatia lor!

Valiza (4 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 15:10

Un articol foarte bun! Poate-l citeste si obedientul de Argaseala.
Nerusinarea lui trebuia ridiculizata!

As dori sa citesc un articol si despre cauzele care au dus la ura impotriva lui Jiji.
Trebuie sa spuna cineva lucrurilor pe nume! Nu „conducerea clubului” nu „situatia complexa” si alte gaselnite ocolitoare.
O analiza a confiscarii Stelei de catre un incult grobian, manat doar de interes personal si de imaginea sa paranoida de „razboinicul luminii ” vrem.
O anliza a degradarii Stelei de patronul necivilizat vrem.
Vrem sa i se spuna clar in presa, de ce este urit de suporterii Stelei si nu „contestat” cum va exprimati elegant dar imprecis.
Asteptam!

marco (2 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 15:24

foarte fain articol, m-am ras tare..
milici si armanovici, get a room, cum se spune.

milici (55 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 15:27

@abramovici
Amice muschii sunt folositori omului la cu totul altceav decat crezi tu.
Fereste-te de citit daca tot intelegi totul din doua propozitii.
Candd JJ ii ducea cu autocarele pe suporteri de ce nu protesta nimeni sau atunci era cult, frumos destept si devreme acasa?
Intai au aparut protestatarii ilegali si antidemocratici si pe urma i-a caracterizat JJ, asta e ordinea reala a desfasurarii evenimentelor.
E o mica diferenta fata de situatia de la englezi initiata de fluierici.
Cum le stii tu bobocule i-ai citit imediat din doua randuri si pe englezi!
Inca vreo doi ca tine si noi astialalti nici nu am mai avea nevoie sa mai gandim.

Admin GSP (4 comentarii)  •  7 octombrie 2009, 15:30

Armanovici si milici :
Va rugam respectati regula 3. Nu transformati acest blog intr-un „chat”. Viitoarele comentarii nu vor mai fi publicate daca mai continuati sa va „atacati” unul pe celalalt.

Comentează