Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Afara din Ghencea! Acum!

Acest articol a fost scris impreuna cu cititorii si va fi publicat in forma finala in editia tiparita a Gazetei Sporturilor de miine, 22 septembrie.

Iata articolul in forma finala:

„M..e, Becali! Afara din Ghencea!”, iata refrenul ultimelor luni din viata […]

luni, 21 septembrie 2009, 9:48

Acest articol a fost scris impreuna cu cititorii si va fi publicat in forma finala in editia tiparita a Gazetei Sporturilor de miine, 22 septembrie.

Iata articolul in forma finala:

„M..e, Becali! Afara din Ghencea!”, iata refrenul ultimelor luni din viata Stelei. Am pus ghilimele pentru ca nu injur, dar acestea sint cuvintele potrivite.  Ceea ce face Becali din Steaua reprezinta UN ABUZ SI O SFIDARE PUBLICA. Va invit pe toti cei ce simtiti la fel sa va exprimati aici. Cred ca impreuna, presa si suporteri, putem scapa fotbalul romanesc de acest personaj.

Situatiile exceptionale cer masuri exceptionale. Fara violenta, dar cu proteste pasnice, zilnice, neintrerupte pina cind Becali va pleca de la club. Situatiile exceptionale cer schimbari radicale de discurs si de atitudine. Trebuie sa-i spunem raului pe nume. Sa-l expunem drept ceea ce este, fara ambalaj spectaculos, fara nuante, fara menajamente.

Singurul lucru necesar pentru triumful raului, se spune, este ca oamenii buni sa nu faca nimic. Cind umileste antrenori, cind jigneste suporteri, cind calca in picioare numele Stelei, cind ameninta si inchide portile, BECALI SE BAZEAZA PE UN SINGUR LUCRU: LIPSA DE REACTIE A FANILOR. Conteaza pe faptul ca le va trece furia, ca se vor resemna si vor astepta cu inima strinsa un nou episod de batjocura. Conteaza pe faptul ca numarul celor care au curaj sa-l conteste in public se reduce la citeva sute, oamenii de la peluze. Si ca milioanele de fani ii vor trece cu vederea toate isteriile, pentru ca baga bani la club. Argumentul acesta nu tine in contextul din Ghencea.  Si Stalin a bagat bani in cercetare, si Hitler a bagat bani in armata, ca sa distruga zeci de milioane de vieti. Si Ceausescu a bagat bani in scoli si in cultura, ca sa le puna in slujba cultului personalitatii.

Argumentul cu banii nu tine. Iar Becali nu este singurul milionar din Romania. Este doar un profitor care a pus mina pe club printr-o smecherie, punindu-si rudele printre actionari. Este un personaj nociv, o prezenta toxica in fotbal si trebuie tratat ca atare de opinia publica. Trebuie sa plece din Ghencea si ar fi o naivitate sa ne inchipuim ca va pleca de bunavoie. Singura solutie, solutia la indemina fanilor, este un protest organizat, indelungat si insistent. FARA VIOLENTA SI FARA ACTIUNI KAMIKAZE CARE SA AFECTEZE ECHIPA.

Nu  e timp sa ne intrebam cine l-a creat, produsul carui cosmar social-politic este. Putem sa nu-i rostim si sa nu-i scriem numele, dar nu putem ignora ceea ce se intimpla acum cu Steaua. Suporterii trebuie sa se faca auziti, pe toate canalele de comunicare, pe Internet si in strada, la antrenamente, la meciuri, in stadion, in jurul stadionului, la Parlament, in Piata Universitatii, oriunde in spatiul public. Dar, mai ales, trebuie sa inteleaga ca reprezinta o forta. Singura forta care poate elibera clubul de Becali, printr-un PROTEST CIVILIZAT, DAR FERM.

Sa nu ne facem iluzii! Televiziunile nu-l vor ignora dintr-odata, dar nu va vor putea ignora nici pe voi. Pentru ca voi sinteti ratiunea lor de a fi. Voi sinteti audienta. „Afara din Ghencea!” nu mai e de-ajuns. Ce batjocura trebuie sa se mai intimple, de ce dovezi mai aveti nevoie pentru a trece la actiune?

Au contribuit: Maria, paul, sevilla86, aitilop, Radu F., King Julian, Desonac, un fost spectator, ionn, razvanI, erki, serban, un stelist, axelll10, djficus, Tzo24, Filip din Chisinau, Bebe, Marius, Cosmin C, Alex, croitza, Fleaksprezece, mihai-dudu, matizu, deiutzu, campean calin, IEU25, afara cu golanii, clustercore, JJbecaly, sile, vamos, pensionarul, alex, gicu, noct, Marius Bv, mircea, scepticul, Doctorul, PAF, tataee, costinmatei, thejack, dordevil, dexter 71, Un gog, Cristi, Soryn, Pacuiul lui Soare, john, nebunu’, vic, Dr. HF, ockiu, deian14, eugen, sorex, Robert, duceledecabernet, farfuridi,vali, Cr1st1, Mihai, Roro, Sorin, Florin, Cristi Radu, bimbo, tgv, john, Dragos, Suporter Steaua, COSTA, ionut, RIP Steaua!, Arnautovici, valimld, iubesc Steaua, ZIDanNR1, andytfc, Laurentiu, Ardiles, bebelina_stelista, Vlad Iasi, SEVERUS PATIMA, m68, Raoul-Colo, cezar87

Comentarii (716)Adaugă comentariu

dobre robert (5 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:24

Nu mai citit articolele despe GIGI, pentru ca numai asa o sa ii scada „cota” si nu va mai scri nimeni despre el

GIGI LASA_NE

adrianssen (22 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:24

maria, trebuie ca si ai noshtri romani sa inteleaga ca omul din tine e cel mai important. e ceea ce ramane cu tine in casa, seara, dupa ce inchizi usa.
Cnad Hagi a renuntzat toti au strigat la el si l-au mazilit ca n-ar fi antrenor ca nu ar fi trebuit sa renuntze… dar nimeni nu a discutat porcariile lui becali. caci din toata istoria de atunci el (oieru) era cel ce nu avea un comportament normal. si totusi hagi a fost cel aratat cu degetul…
acum bergodi.
respect pt toti oameni ce se stiu respecta. ce-si cunosc valoare si nu accepta sa fie calcati in picioare.
suntem/ sunteti arhicunoscuti in ale misto-ului dar cand e vb de lucruri serioase alegem cu stomacul.
trebuie creat un exemplu deneratiei ce vine, altfel ne vom trezi cu o tzara de manelisti si mistocari fara de valori reale.
nu banul ar trebuii sa fie cel care vorbeste. profesionalismul.
profesionalismul e si aia o calitate. pozitiva.

Totusi… (25 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:25

Ma tem ca ai dreptate Maria. La cazuri exceptionale trebuie actiuni exceptionale….
va trebui oare o revolutie? Nu e exclus…..
Dar oricum, trebuie hartuit la nesfarsit! Sa nu aiba nici o clipa de liniste.
A, da….e nevoie sa fie contestati toti lingaii de pe linga el, fie ca e vorba de Argaseala, Stoichita sau Panduru.
Ultima si cea mai grea lovitura ar fi ca TOTI fotbalistii dar toti, sa faca greva si sa refuze sa iasa pe teren!
Pe unu il poate mazili, dar toata echipa nu!

magica steaua (3 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:30

vrem sa vedem coalizarea presei scrise sportive impotriva acestui cancer si acelorlati ca el (turcu, borcea, jenel).
e chiar asa greu sa nu puneti pe primul plan banii si tirajele, ci coloane vertebrala? principiile deontologice sunt doar o chestie teoretica?
polonezu: prostia incat te cuprinde!

mekkaman (3 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:31

Domnule Becali; nu sunt unul dintre „huliganii” pe care-i pomeniti mereu, atunci cand vi se cere sa plecati din Ghencea; sunt un suporter stelist din Bacau, care…spre exemplu, atunci cand Steaua juca la Bacau, aparea cu insemnele echipei mele de suflet, taman langa galeria bacauana. Am Steaua in suflet de aproape 25 de ani si mereu am crezut ca dumneavoastra veti reprezenta cu cinste clubul meu. DAR SPERANTA MEA A MURIT!
Va rog sa ascultati vocea mea si a altor zeci si zeci de mii de suporteri care nu doresc altceva decat binele echipei: DUMNEAVOASTRA NU MAI ADUCETI ZAMBETE PE STADION; E MOMENTUL RETRAGERII!!!
De 4 ani nu am mai fost pe Ghencea; din cauza dumneavoastra. Cred ca lucrul asta spune totul.
LONG LIVE STEAUA!!! „You Will Never Walk Alone”

oly (7 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:33

La Steaua care a apus… E o cale atat de lunga pentru a o reaprinde, trebuie gasit un Greuceanu care sa o scape din ghearele zmeului. Acel Greuceanu vom fi noi, zecile de mii de suporteri, ce vom folosi toate mijloacele legale pentru indepartarea „zmeului” ce a pus stapanire pe acest club. Proteste in fata stadionului, proteste in presa, la tv, oriunde. Decent, elegant, fara forme de violenta care i-ar da apa la moara zmeului sa continue cu caracterizari de tipul vagabonzi, alcoolici etc. Problema prioritara e sa incepem urgent cumva, si cred ca rolul de coordonator il poate juca galeria. Noi, ceilalti, vom fi masa, multimea care sustine ideea. Mult succes !

marius (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:33

Sunt stelist de 40 de ani. Eram copil si gustam din fericirea oferita saptamanal de ceea ce insemna spectacolul pe care il oferea echipa militara.
Dintrodata, cel putin dupa mizeria intamplata dupa anii 1990, mai precis cand clasa politica a dat mana in mod real cu interlopii gata formati pe care i-a pastorit si i-a adus in fata, a inceput distrugerea sportului romanesc in general. gb ( nu-i scriu numele cu majuscule ) este produsul lor, al generalilor si ministrilor care au vandut clubul, terenurile armatei si si-au burdusit buzunarele. Suntem blestemati sa inghitim umilinta nu numai din afara tarii ci si din interior. Niciodata nu ne vom mai ridica din mocirla. Pacat pentru tot spiritul romanesc sportiv adevarat. Sa lasi in ghearele unor clanuri lovite de nulitate, cinism si imbecilitate bunuri nationale asa se intampla. Si nu ne va mai ajuta dumnezeu !

lerghievici lucian (111 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:34

Da Maria, de acord cu tine.

petru (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:34

sunt in asentimentul tuturor celor care au scris despre plecarea individului de la Steaua. intrebarea mea este cine vine in locul lui , cum vor fi achitate costurile lunare ale clubului, cine se inhama. individul nu va lasa usor clubul din mana pt. ca beneficiaza de imagine. are cineva o strategie si apoi sa scapam de individ?
in opinia mea toata presa este vinovata de ascensiunea mediatica a individului. nu mai trebuie bagat in seama de nimeni, nici de presa nici de suporteri, pur si simplu trebuie ignorat total. credeti ca Hagi, Nastase sau alte glorii steliste cu bani vor veni sa investeasca la Steaua?am indoieli. pe praful asta lumea sta cu banii fara sa riste si aici trebuie bani multi.
sa admitem ca individul pleaca si ia si mare parte de jucatori cu el. cu cine mai intra Steaua in teren? cu suporterii , cu ziaristii, cu Hrebenciuc? presa si liga suporterilor stelisti trebuie sa accepte ca si unele personaje din randul sustinatorilor au gresit folosind violenta ca forma de protest si s-a ajuns ca joaca echipa cu tribunele goale. de ce nu face lumea la fel si cand ne sunt incalcate drepturile elementare de catre guvernanti? pt. ca trebuie sa respectam legea, pe asta se bazeaza statul de drept in care avem si fotbal care face parte tot din statul de drept.este usor sa strigi „afara din Ghencea” dar nu rezolvi nimic daca nu ai solutii cu care sa inlocuiesti. pana una alta ne convine sau nu este afacerea individului si nu o poti lua cand ai chef, e nevoie de solutii in limita legii. nu poate veni nimeni la oricine in firma si sa dea dispozitii cum vrea el, e o chestiune privata aparata de legislatia romaneasca. noi suntem spectatori si stiu ca fiecare dintre noi suntem patrunsi de spiritul stelist dar TREBUIE sa scapam de individ in spiritul legii.

Doctorul (96 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:35

Nici un razboi nu s-a castigat prin ignoranta, iar acesta este un razboi. Trebuie sa folosim toate mijloacele democratiei. Toata puterea cuvantului. Toata artileria si logistica de care dispunem. Orice material didactic este folositor.

Nu se mai poate asa ceva!!!

Peace,
Doctorul

deiutzu (3 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:37

Becali, prietene, uita-te cine te iubeste ? Astia sunt fanii tai care te-ar urma si la Steaua 2003 ?
Macar de ar putea sa citeasca tot ce s-a scris aici (ma gandesc ca ar fi un efort supraomenesc sa reuseasca chestia asta), sa vada ce parere au oamenii. Galeria Stelei nu consta doar din oamenii care vin pe stadion. Sunt multi altii care sufera in casele lor, cu ochii atintiti la televizor si cand le e lumea mai draga apare minunatul nostru conducator…
Mi-e sila de tine Becali, mi-e sila si scarba, imi vine sa vars de fiecare data cand te vad..
Toate insultele, toate vorbele grele, urate si defaimatoare pe care le-ai aruncat pana acum, or sa se-ntoarca. Poate nu acum, cand ai impresia ca toata lumea ti-e la picioare, poate nu maine cand o sa iti pui capul pe perna, poate atunci cand chiar o sa crezi ca esti deasupra tuturor..
Si la fel de bine cum ai ajuns, la fel de dureros si de repede o sa ajungi jos..
Tine minte de unde ai plecat, pentru ca e posibil oricand sa te intorci acolo!!

Scruba (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:40

E un mare OF ! Steaua a făcut cinste României în Europa şi nu numai. Steaua şi alte cluburi de fotbal de la noi trebuie să scape de persoane care prin atitudine, comportament, vocabular,ş.a., aduc atingere persoanei . Cred că a sosit momentul ca Parlamentul şi Guvernul României trebuie să-şi exprime punctul de vedere. Mă aşteptam ca FRF şi Liga I, să ia poziţie şi măsuri. Observ că la noi, în opinia celor cu bani este , cu bani cumperi totul şi te faci stăpân peste fiinţa umană ! Sunt încrezător că milioanele de suporteri ai Stelei şi nu numai nu vor înceta protestul permanent şi apele tulburi se vor despărţi de cele curate, sănătoase.În prezent este îngrădit, observ, dreptul de a viziona pe viu un meci de fotbal pe Ghencea sub multiple forme de manifestare:că stadionul este suspendat de forul de specialitate autohton sau de cel european ori că finanţatorul nu vrea să permită accesul publicului simpatizant al echipei precum şi al celei adverse.Greşită este ideea că finanţatorul face ce vrea, că ai lui sunt banii.Da, dar unde sunt regulile democraţiei la care vrem să tindem ? Le scoatem din buzunarul de la ceas cât ne convine şi cum ne convine ! Mass-media sportivă şi nu numai, nu întâmplător i se spune putere în stat, trebuie să contribuie la limpezirea aplelor şi nu la tulburarea acestora în cazul deosebit de la Steaua. Mulţumesc !

Popa Ovidiu (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:42

Scriu aceste randuri fara sa fi citit ce au scrie ceilalti inaintea mea; asa ca daca ma repet „mea culpa”.
Steaua nu merita tratamentul la care o supune Becali. (Eu in locul lui Bergodi probabil ca il si pocneam 🙂 ).

Becali este unde este datorita romanilor:
1) Europarlamentar l-au votat romanii.
2) Mediatizat – promovat de presa romana.

Ce ar trebui sa faca fanii stelisti? Sa nu mai mearga la stadion – echivalentul grevei pana nu dispare acest cioban din sport.

Ce ar trebui sa faca eurloparlamentari?Sa nu mai mearga la Europarlament – pana nu dispare acest cioban din U.E.

Ce ar trebui sa faca presa romana? Sa nu mai scrie nimic despre el, sa fuga de el cand il vad (ca dracu de tamaie).

Si poate daca facem toate astea scapam de prostia nemarginita a acetui om.

dturdes (2 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:42

Singura solutie e ca la fiecare meci al Stelei de pe teren propriu sa intre in teren doua – trei mii de suporteri care sa spuna clar si raspicat: GEORGE BECALI, PLEACA DIN GHENCEA / STEAUA NU E STANA TA !

pol (2 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:42

Trebuie scos din viata publica in suturi.
Totul nu sta doar in porcariile pe care le-a facut in fotbal, ci in cele ce urmeaza a le face in POLITICA SI VIATA SOCIALA.
Ne trebuie ajutor si de la vedetele clubului STEAUA, altfel nu cred ca vom fii luati in seama de cei ce pot sa taie acest cancer.
BRAVO MARIA!

ockiu (12 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:42

@zuzu – „Stiti care e problema, nici nu merita apelativul de “cioban” si asta o spun cu toata convingerea ca ma trag din neam de ciobani, care au muncit toata viata pentru o batranete linistita.”

foarte bine zis – e un impostor!

Sergiu (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:43

eu sunt dinemovist dar gigi ar trebui sa plece din ghencea pentru binele lui si a familiei lui.ciao fortza dinamo

danutz (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:43

Trebuie facuta o schimbare cu adevarat in fotbalul Romanesc,daca trebuie facut ceva trebuie facut in privinta unor investitori in fotbal ca Becali sau Mititelu de la Craiova,spun de Mititelu ptr ca este o copie fidela a lui Becali,eu am tinut cu Universitatea de mic copil dar nu pot sa raman indiferent la ceea ce face Becali chiar daca nu sunt suporter stelist,,astfel de oameni trebuie sa dispara din acest fenomen ptr ca fac numai rau,sa lese pe altii care vor cu adevarat sa faca ceva la aceste cluburi care nu-i intereseaza profitul in primul rand sau imaginea ci doar performanta si atunci vor avea rezultate

kokos (34 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:44

pacat de echipa asta,de numele si istoria clubului steaua.cuprins de megalomanie si paranoia nea gigi n-o sa lase jucaria asta a lui.chiar a cheltuit el 40 milioane?nu aprimit nici-un ban din bilete,din drepturile de tv,dinparticipari in cupe,din sponsorizari,din vanzari de jucatori si mai ales,din pariuri?echipa e varza,fara antrenor,fara jucatori buni deci,toate bune.hai craiova!(cu toate ca si astia nu sunt departe de colaps)

alex (3 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:45

respect!
becali pleaca din GHENCEA!!!!!!!!!!!!

george (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:46

sa va spun o poveste.am un prieten caruia pe vremea lui ceausescu becali ii aducea lapte si branza, undeva pe calea victoriei pe langa hotel bucuresti. Intr-o zi a venit becali si prietenul meu nu era acasa. becali era asa de tantalau ca nu stia sa sune la interfon sa ii deschida cineva. si a stat la usa blocului vreo trei ore
pana l-a gasit prietenul meu. va dati seama ca acest oier a ajuns sa schimbe monumente ale fotbalului ca Hagi sau bergodi?

polonezu (100 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:47

-am citit cate postari am putut, si socot ca nu pre sunt la subiect; sa dau un exemplu (dintrun domeniu ales absolut intamplator): sa zicem ca eu cumpar o turma de oi; nu poti veni dta sa-mi dictezi cand sa le scot la pasune, cand sa le mulg sau cati berbeci sa pastrez, sau cati ciobani sa pun, sau pe cati bani sa o vand! e proprietatea mea personala si eu dictez! Cu totul altfel se intampla cu turma de oi a satului (proprietate comuna in care fiecare satean are cateva oi!): proprietarii (era sa zic …consiliul de administratie) hotareste cum sa fie pastorita -nu ciobanul!

Mircea (40 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:51

Initiativa este de laudat, este de laudat ca vine din partea presei dar nu are voie sa moara in aceasta faza, trebuie sa se dezvolte, sa ajunga o miscare la nivel national. Iar asta este greu iar obstacolul cel mai mare este tocmai societatea romaneasca. Dam vina pe presa dar sa nu uitam ca presa este oglinda societatii si asta nu numai in Romania ci peste tot in lume ! Pt a transforma o societate iti trebuie intai de toate schimbare de mentalitate, pt a schimba mentalitatea iti trebuie timp, rabdare si mai ales perseverenta; iti trebuie invatamant si structuri ale statului care functioneaza…
Cred insa ca deja s-a initiat un inceput. Concret: abordati presa audio-vizuala, demascati-l acolo de unde isi are cei mai multi sustinatori, dar demascati-l voi, suporterii si nu va lasati intimidati de banii pe care-i detine si nici de rezistenta opusa de presa audio-vizuala. Profitati si folositi ca o oportunitate faptul ca presa scrisa va este alaturi pt a razbi in cadrul presei audio vizuale.
Dar, luati-va si responsabilitatea si riscul ca anul acesta, pt Steaua va fi foarte greu, ca clubul si echipa trebuiesc reconstruite si ca asta are nevoie de timp.

Adi (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:59

Bravo Grekule! Asa este: cum voi l-ati creat (voi=presa) tot voi trebuie sa incepeti revolutia si sa ne sustineti. Inca un lucru Maria: poate mai reusesti sa strecori 2 cuvinte in articol: RESPECT CRISTIANO!!!!

calinescu horia (2 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:59

Acum sunt la finalul carierei,pensionar,dar am fost si poate in mici procente mai sunt stelist.Nu as fi crezut niciodata si mi-aduc aminte de meciul Stelei cu AS Roma cand Halagian prefigura echipa viitoare castigatoare a Cupei Campionilor,ca am sa ajung sa nu mai suport Steaua pentru ca acest cetatean numit Becali a distrus tot ce era mai frumos la acest club!Stau si ma intreb ce este mai bine :sa protestez sau sa raman pasiv !De ce asemenea oameni ca Becali considera ca banii inseamna totul pe lumea asta ? Eu raman totusi cu imaginea de neuitat din meciul cu Anderleht de la Bucuresti cand am stat la peluza si am fost aproape de Piturca cand a marcat golul nr.3 si s-a agatat de plasa portii in entuziasmul nostru a suporterilor !Aceasta este totusi Steaua !
cu stima ,
horia c.

cipri (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:00

unde ajungem in ritmul asta? cat mai poate sa rabde suporterul din ziua de azi? cat veti continua sa-l bagati in seama pe acest NIMENI, pe acest INCULT, pe aceasta samanta de scandal? incetati odata pentru totdeauna sa-l sunati, sa-i cereti parerea despre un meci de fotbal, sa-l invitati la televiziuni, sa-l cautati la PALAT, sa-i faceti reclama. va rugam ingnorati-l in totalitate pe acest parvenit, pe acest patron salbatic. si cand ne gandim ca acest personaj ne reprezinta la bruxelles, ca a candidat la presedentia Romaniei, ca acest imbecil a ridicat biserici, cu scopul declarat de a-si aduna simpatii de la oameni de rand. acest personaj care vorbeste de religie si lucruri sfinte ca si cum el le-ar fi facut, acest personaj care nu stie nici sa citesca corect, acest fals personaj care nu a invatat ce este ala respect. nu-i pot zice cioban, pentru ca probabil as jigni alti oameni care fac aceasta meserie si nu ar fi corect sa-i bagam pe toti in aceasi oala. dar lipsa crasa de educatie, de respect al valorilor nationale, respect al persoanelor care platesc un abonament sau bilet pentru a fi injurati de acest deseu al societatii romane nu ne face decat sa luam masuri, in a-l ignora total.
va rugam sa faceti in asa fel incat ALA sa dispara de la televizor, din ziare, din viata publica.
Haideti sa-l aducem inapoi la statutul de GIGI, statut pe care l-a avut inainte sa ajunga mare sef la steaua bucuresti

rodana9 (46 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:02

Nu cred in retragerea lui Becali daca protestele noastre civilizate si ferme, cum ni se cere, nu vor afecta si echipa. Uneori, este nevoie sa sacrifici un om pentru a salva o mie. Pana nu va fi aceasta cea afectata-prin rezultate care sa o scoata in afara Europei de unde vin cei mai multi bani- nu va pricepe ca pierderile permanente financiare il vor ruina. Zornaitul banilor este singura muzica pe care o asculta. Sa investesti continuu fara ca macar sa amortizezi cheltuielile, acesta este unicul motiv pentru care obsesia pe care o are acest individ cu limbaj si comportament suburban pentru Prim-plan(nu pentru Steau neaparat, dar EA ii asigura prezenta sacaitoare, naucitoare pe ecrane si in paginile jurnalelor) se va diminua si va ceda. Pana atunci ne va sfida pe toti, indiferent ce vom face si zice. Are obrazul atat de gros ca nu poate fi strapuns decat de pickamer-ul unor actiuni radicale:

1. Liderii galeriilor sa transmita fanilor stelisti din intreaga tara mesaje repetate, la radio, tv., pe Internet sa nu mai mearga la niciun meci al acestei echipe. Sa se constituie grupuri de actiune la portile stadionului din Ghencea, prin rotatie,care sa-i convinga si determine pe spectatori sa nu cumpere bilete, sa nu sustina financiar, prin plata biletelor, prosperitatea patronului.

2. Sa facem apel la vedetele de talk-show-uri sa preia initiativa, sa-l ridiculizeze pe Becali, sa ni se alature prin declaratii transante de sustinere(un exemplu il reprezinta „Carcotasii”, in special dl. Gainusa).

3. Doamna Andries sa incerce sa-si apropie cat mai multi colegi din bransa pentru a i se alatura, caci, dumneaei este varful nostru de lance.

4. Sa rugam jurnalistii sportivi, din presa scrisa sau vorbita, sa boicoteze imaginea acestui primitiv si sa instituie „embargo” periodic: cate 7 zile, apoi 10, apoi 30 de zile fara sa aminteasca de numele Becali(nici Giovani, nici Victor), fara sa-l dea pe posturi ca si cand n-ar exista marele nimic. Daca jurnalistii nu ne vor fi aliati nici acum, in ceasul de pe urma, sa-i indemnam pe suporterii stelisti din toata tara sa nu mai cumpere niciun ziar sportiv in care apare numele lui Becali.

5. La meciurile din deplasare sa existe bannere si scandari antiBecali, fara sustinerea echipei Steaua.

6. Sa inaintam un memoriu-cerere catre MApN, semnat de foste glorii steliste si de personalitati notorii-indiferent din ce sector social provin, prin care sa solicitam rezilierea contractului de inchiriere dintre acesta si Becali et comp.

Poate vi se par radicale sau chiar stupide propunerile mele, dar de propuneri avem nevoie in acest moment inainte de a porni la actiune, nu de frazeologie. Asadar, va invit sa veniti cu solutii nu cu metafore. Sa lasam blazarea, suficienta, dezgustul si sa actionam solidar acum cand primul strigat de deznadejde s-a auzit prin remarcabilul articol al doamnei sportului romanesc.

ciocumic (13 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:04

Becali nu a inteles nimic din ce i s-a intamplat in primavara. El pierde acum exact ceea ce l-a salvat. Sustinerea populara care l-a propulsat din arest pana in parlamentul European. Pedeapsa lui Becali e simpla. poporul trebuie sa-l abandoneze pe Becali iar el trebuie sa ajunga acolo unde trebuie. Condamnat pentru infractiunea savarsita si sa-si ispaseasca pedeapsa meritata pentru sechestrare de persoane. Este atat de simplu.

bogdan (2 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:05

Doua lucruri f importante il fac pe gigi sa tina steaua si sa nu o vinda: banii si imaginea.
Steaua produce bani…f multi pt nivelul unei societati din romania. Stiu din surse destul de veridice, dar si din natura meseriei ca Steaua a raportat profit la 31.12.2008 aprox Stim cu totii ca in perioada de timp pe care o traim cel mai important patrimoniu pt un club sunt suporterii si numarul lor. Dupa asta alearga si marile cluburi din Europa. Suporterii creeaza audiente, suporterii cumpara produsels clubului, suporterii platesc bilete si abonamente. Toate acestea rezulta in VENITURILE CLUBULUI. Iar Steaua sta f bine pt nivelul Romaniei la acest capitol. Deci gigi nu o sa renunte ever la steaua. Cea mai buna metoda de protest este sa nu mai cumparam bilete, produse oficiale, tribune goale…asta vreo 3 luni. Nu vreau sa sune a lauda…insa eu anul trecut am bagat in buzunarul ciobanului (nu al stelei, pt ca el confunda activele societatii, inclusiv cashul, cu banii lui…lucru comun la un parvenit de tip PATRON MIORITIC) in jur de 500 lei. Abonamentul l-am foflosit 2 etape si am fost la un meci de UCL dupa care le-am dat de pomana unor cunoscuti (au vrut sa-mi dea bani insa am refuzat). Si stiu ca cei mai multi dintre noi cheltuie ceva bani pt STEAUA…

Partea financiara il doare cel mai tare…iar ca imagine daca la fiecare din meciurile de acasa cind e si el in tribuna s-ar stringe 500 de stelisti ca duminica (respect pt toti cei care au fost prezenti) in parcare si sa-i cinte macar o ora…asta l-ar omori. EU dau in scris ca in maxim 3 luni vinde clubul…Ginditi-va ca vin restul de doua meciuri din UEFA legue…asteapta banii din bilete…de fapt a si recunoscut ca asta il doare cel mai tare: ca plateste amenzi pt galerie si pt ca joaca fara suporteri…Asta cu FINANTATORUL in fotbal e doar in Romania si poate in citeva tari vecine. Un club ca si Steaua se autofinanteaza…chiar de ar fi sa se imprumute la banci comerciale (pt achizitii de jucatori e o practica comuna la cluburile din Vest). pt activitaile curente (salarii, chirii) un club ca si Steaua se AUTOFINANTEAZA

banks (2 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:05

Am si titlu am si motto :

Titlu : „Jos labele de pe Steaua”

Motto : „Cea mai tare aroganzta
„Toti becalii iau vacantza”

rodana9 (46 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:12

Si inca ceva: cand STEAUA va fi de vanzare, cu adevarat, multi se vor bate sa o cumpere. ESTE CEL MAI TITRAT CLUB, este un brand formidabil care ii scoate din anonimat pe cei ce-l detin. De ce credeti ca nu-l da din mana Becali? Fara el devine un NIMENI, un ANONIMUS asa cum ar fi si trebuit sa fie mereu. Sa-l scoata el la vanzare numai si o sa vedeti. Acum nimeni nu se pronunta caci toti stim ca este doar pseudoteatru. Cand va deveni certitudine o sa roiasca investitorii. Este convingerea mea ferma.

Morosanu Cristian-Dumitru (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:12

Este o rusine nationala ce se intampla la Steaua. Este clar că in orice situatie Stelei ii va fi mai bine fara Becali. Este strigator la cer cum oameni civilizati si normali sunt umiliti de un incult ingamfat caruia Dumnezeu i-a dat bani doar ca sa vada pana unde poate duce prostia si lacomia umana. Sunt de acord cu orice masura anti-Becali, de la proteste pana la cotizatii care sa salveze Steaua de Becali. Felicitari pentru initiativa!

BAGHERA4 suporter stelist (2 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:13

demiterea lui Bergodi ,a fost justificata de Becali prin faptul faptul ca ia fost lezata onoarea.ceea ce stim cu totii este faptul ca Becali nu are onoare ,a pierdut-o de mult ( asta in cazul in care a avut ,onoare vreodata).ne amintim cu totii ca Becalii nu a dat dovada de onoare in fata lui Hagi,Balint,Lacatus,Iordanescu,Emerich Jenei,Tudorel Stoica,Greszlak,Szekeli,Nesu,Goian, etc……( sunt mult prea multi ca sa-i enumar pe toti),Becali nu a dat dovada de onoare atunci cand invitat in studio a relatat discutii avute intre patru ochi cu Porumboiu,Mititelu,Dinu Gheorghe,…etc. punand-ui pe acestia in situatii delicate,Becali dorea ca Steaua sa joace in Champions League indiferent prin ce mijloace (amintiti-va celebra valiza),Becali a donat bisericii 2 milioane de euro dupa care ia cerut inapoi,Becali a ….etc. . Poate cineva sa sustina ca Becali are onoare,as fi curios sa aud argumente . eu sustin ca George Becali nu are ONOARE , deci Bergodi nu avea ce sa afecteze.

mamaika (5 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:17

becali este creatia voastra.

Punct si nu de la capat pana nu lamurim chestia asta!

Puteti trai, voi ziaristii si ¨ziaristii¨, macar doua (2) zile fara sa-l intrebati ce crede sau ce parere are sau…? Daca da, respect, desi nu cred…daca nu, sunteti clientii lui, sclavii lui, ma rog…

Va rog din suflet, traiesc la ‘jdemii de km distanta de tara (in Hong Kong), ma trezesc cand voi dormiti si-l vad pe cioban pe orice pagina de web romaneasca ma duc, pe stomacul gol, si-mi face o greata…

Va rog, incetati!
Romania nu inseamna becali!

marius (66 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:18

Afara din Ghencea! Acum!

vali (2 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:18

Daca tot atacam pe toate fronturile poate dati cateva clickuri si aici w.w.w. p.e.t.i.t.i.e o.n.l.i.n.e. ro/p.e.t.i.t.i.e-p.1.8.1.2.1.0.4.3. h.t.m.l

danSteaua (18 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:18

Omul cu „sclavii la patron”, Dumitru Dragomir, trebuie scos si el din viata publica. E un bun prilej pentru a da un exemplu de „forta poporului” celor care sunt sau care vor veni la putere. Romania post-ceausista are nevoie sa creeze un precedent de acest gen. „R_i_n_o_c_e_r_i_i” trebuie eliminati din viata sociala si politica! Oameni ca Dragomir si Becali, toti!, trebuie declarati „persona non grata” de fotbalul romanesc. Nu mai trebuie lasati sa fie investitori sau sa faca parte din structurile, de orice nivel, ale fotbalului din Romania. Sa auzim numai de bine!

BogdiP (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:20

Se poate face si un consiliu de finantare format din foste glorii care sa contribuie cu banii necesari pentru sustinerea echipei si sa de-a mana libera antrenorului ales…

bogdan (2 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:20

Dragi stelisti…ma scuzati ca am omis sa va ofer date financiare in comentariul 229. Spuneam ca Steaua a obtinut profit anul trecut 2008 in jur de 11-12 mil de RON. Datele trebuie publicate in curind de ONRC

Iar la 2007 oficial Steaua a inregistrat TOTAL VENITURI (declarate chiar de nea gigi la Reg Comertului) de aprox 52 mil RON.

REPET: STEAUA PRODUCE F MULTI BANI…Tot ce face el este circ…nu o sa vinda STEAUA ever pt ca ii aduce bani si imagine (ce iubeste el mai mult pe luma)

rodriguez (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:20

Deci ma numesc rodriguez sunt din bucuresti am 18 ani si de la 12 ani eu nu am pierdut nici un meci al stelei de acasa am fost si la cateva deplasari si sunt trup si suflet pt culori eu nu inteleg cum poate sa stea M..A aia la steaua el nu are nici o treaba cu echipa,nu are treaba cu fotbalu el nu gandeste nu stie ce vb a stricat echipa aia frumoasa care acum 3 ani batea pe sevilla a batut pe rapid si a ajuns pana in semifinalele cupei uefa de atunci nu sa mai auzit nimik din anul 2007 a inceput sa se destrame echipa si ghiciti cui??? din cauza ……… de becali cel mai bn sa lase echipa sa o vanda ca el nu are nici o treaba cu steaua si cu fotbalu:-?? hai sa strigam toti BECALI GEORGE PLEACA DIN GHENCEA STEAUA NU ESTE A TA. te iubesc steaua cu tn pana la moarte:X:X:X:X:X:X

aitilop (18 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:22

Revin.
Recunosc ca nu mai urmaresc demult declaratiile personajului,dar ieri eram curios ce s-a intamplat cu mitingul de la stadion (apropo,doar 300? eu stau la sute de kilometri dar as fi mers…)
Si surpriza,papagalul de serviciu de pe sport.ro ce-l intreaba? -domnule (sic!) be,ce veti face cu acestia? -i-am filmat si nu ii vom mai lasa sa intre pe stadion. – cum,domnule be? – vedeti voi…asa a continuat discutia vreo cateva minute….stau si ma-ntreb cum naiba lingaului nu i-a trecut prin cap sa puna o singura intrebare: DE CE? De ce sa le interzica intrarea pe stadion? Atat si nimic mai mult!

furiosul (2 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:24

Becali ar trebui sa puna pretul pe steaua si in public cu acte in regula sa semneze actul de vinzare – cumparare cu mentiunea ca devine valabil daca in termen de x zile se depun banii in cont. Parerea mea este ca nu se vor gasi cumparatori uitativa la copos, porumboiu, mititelu, iancu s a m d Toti cei enumerati sau capatuit cu o gramada de bani dar nu cred ca intimpurile pe care le traim sa mai apara cineva interesat.Esta doar o speculatie.Nu va asteptati sa vinda steaua pe bani putini si e dreptul lui sa ceara cit socoteste el ca valoreaza.Cred totusi ca o mare vina o au acei zisi vagabonti care au facut mare rau clubului ginditiva la cite meciuri fara spectatori a jucat steaua.de fapt ei au facut jocul altora cu interese din alte sfere.

alex (4 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:25

Astept cu nerabdare prima miscare a suporterilor stelisti, am sa particip 100%. Sunt satul de toti murdarii astia din fotbalul romanesc, nu doar de jiji.
Vreau spectacol in fotbal, vreau doar fotbal, fara ei fara acei baroni, patroni, sunt doar purtatori de boala si dependenti de bani murdari.
Vreau sa vad odata P-ta Universitatii plina de oameni care sa ceara plecarea ciobanului.
Forta Steaua!

lulu (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:25

VA INTREB CE REZULTATE AU AVUT CEI ENUMERATI DE VOI
ANTRENOR ADEVARATI SUNT PUSTAI,GRIGORAS,LUCESCU, MOLDOVAN,HIZO,PETRESCU,CARTU,SABOU CARE FARA SA AIBE MARI VALORI AU DEMONSTRAT CA POT SI CU JUCATORI TINERI SAU CU JUCATORI PE CARE ALTI IAU ARUNCAT ASTA INSEAMNA SA FII ANTRENOR SA FACI DIN RAHAT BICI SI SA SI TROSNEASCA

Steaua tuturor (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:28

poi in primu rand domnule George becali …va rugam sa parasiti Ghencea ca nu aveti nici o treaba cu fotbalul cel mai importat lucur pt tine ciobanule sunt oile …si banu’ …..oricum Becali asta a vrut sa faca de prima data sa distruga steaua , istoria si sa isi impuna propria dictatura la Steaua ..

Shogun (8 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:28

Am mai spus-o si repet. Singura solutie este greva jucatorilor. Ei sunt primii a caror onoare si caracter sunt terfelite de Becali, si numai prin solidaritatea lor Steaua va scapa de tiran.Spiritul Stelist nu inseamna numai lupta pe teren impotriva rivalelor din Stefan cel Mare, Giulesti, Gruia, Oltenia, sau Europa, ci si lupta impotriva parazitilor sai interni.
Jucatorii trebuie sa faca greva, Becali nu va putea sa-i dea afara in bloc, iar grevei lor trebuie sa se alature presa. Becali nu poate sa existe daca nu-si desfasoara maimutarelile pe canalele de media. Daca nu are circ, Becali isi ia jucariile si pleaca inapoi pe cimp (sau in celula). In fine, noi suporterii trebuie sa suntinem greva, prin ignorarea completa a articolelor, emisiunilor si stirilor al caror subiect este Becali. Astfel, daca audienta scade, ziarele si televiziunile il vor baga din ce in ce mai putin in seama si il vor elimina treptat din atentia publica.
Astfel, se va intoarce la oile lui schioape si carlanii lui tineri din Pipera, si va fi acolo mirlan suprem, nu in Ghencea.

Cristian (2 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:28

Mi se pare foarte interesant faptul ca din atat de multe comentarii, niciunul nu este in apararea lui Gigi Becali. De data asta mi se pare ca a mers prea departe si ca nu mai este cale de intors. Nu mai convinge pe nimeni…sau de fapt, cred ca ne-a convins pe toti 🙂

nimeni (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:31

In primul rand STEAUA NU ESTE A TA BECALI cum si nici acei suporteri pe care tu ii numesti huligani, drogati si etc, ci este a poporului roman care iubeste aceasta echipa si aceste culori. Acei huligani care ti-au umplut buzunarele de bani , care au fost langa echipa atunci cand le era greu si asta tot din vina ta, si cand loveai in legendele vii ale acestor culori care din pacate sunt calcate in picioare de tine. ai facut din ea si din jucatori o masinarie ca la teatru de papusi le joci din ate dupa bunul tau plac si ai sa ramai surprins daca vei ramane singur peste tot acest teatru care deja a inceput sa se strice de cand nici un suporter nu a mai calcat pe acolo, deja sunt paienjeni care au tesut panza peste locurile din stadion. si stai linistit ca asta este doar inceputul unei boli care te macina pe dinauntru pana vei mai inceta sa respiri. O lume intreaga asteapta sa-ti dai ” ultima suflare” in Ghencea si atunci cand vei fi dincolo ……. de gard si nu vei mai avea acces te vei gandi ca ai gresit si ca nimic nu se mai poate recupera. Ca asa este omul nu apreciaza ceea ce are langa el decat atunci dupa ce a pierdut acel ceva. Astept cu nerabdare clipa cand acest club va reinvia din propria -i cenusa ca pasarea Pheonix. BECALI PLEACA DIN GHENCEA SI LASA SA TRAIASCA ACESTE CULORI.

anti-impostori (4 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:31

Subscriu acestui articol, cu amendamentul ca nu este de-ajuns doar protestul asa cum este el descris in articol. Oierul „europarlamentar” fost bisnitar la Inter nu va intelege sa se retraga, deoarece el fara Steaua ar ramine acelasi nimeni care fusese si inainte de a pune mina pe acest club, cu complicitatea sefilor armatei si a statului.
Daca nu se urmareste doar un joc politic (pina la alegeri) atunci e esential ca FIZIC Becali sa simta ca este in pericol. Doar asa va parasi clubul, e un megaloman, si e las, ca toti megalomanii. Presa trebuie sa-i ajute pe fanii stelisti, fiindca ea l-a transformat pe acest oier in monstrul de azi.

zidanne (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:36

Subscriu!

Comentează