Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Afara din Ghencea! Acum!

Acest articol a fost scris impreuna cu cititorii si va fi publicat in forma finala in editia tiparita a Gazetei Sporturilor de miine, 22 septembrie.

Iata articolul in forma finala:

„M..e, Becali! Afara din Ghencea!”, iata refrenul ultimelor luni din viata […]

luni, 21 septembrie 2009, 9:48

Acest articol a fost scris impreuna cu cititorii si va fi publicat in forma finala in editia tiparita a Gazetei Sporturilor de miine, 22 septembrie.

Iata articolul in forma finala:

„M..e, Becali! Afara din Ghencea!”, iata refrenul ultimelor luni din viata Stelei. Am pus ghilimele pentru ca nu injur, dar acestea sint cuvintele potrivite.  Ceea ce face Becali din Steaua reprezinta UN ABUZ SI O SFIDARE PUBLICA. Va invit pe toti cei ce simtiti la fel sa va exprimati aici. Cred ca impreuna, presa si suporteri, putem scapa fotbalul romanesc de acest personaj.

Situatiile exceptionale cer masuri exceptionale. Fara violenta, dar cu proteste pasnice, zilnice, neintrerupte pina cind Becali va pleca de la club. Situatiile exceptionale cer schimbari radicale de discurs si de atitudine. Trebuie sa-i spunem raului pe nume. Sa-l expunem drept ceea ce este, fara ambalaj spectaculos, fara nuante, fara menajamente.

Singurul lucru necesar pentru triumful raului, se spune, este ca oamenii buni sa nu faca nimic. Cind umileste antrenori, cind jigneste suporteri, cind calca in picioare numele Stelei, cind ameninta si inchide portile, BECALI SE BAZEAZA PE UN SINGUR LUCRU: LIPSA DE REACTIE A FANILOR. Conteaza pe faptul ca le va trece furia, ca se vor resemna si vor astepta cu inima strinsa un nou episod de batjocura. Conteaza pe faptul ca numarul celor care au curaj sa-l conteste in public se reduce la citeva sute, oamenii de la peluze. Si ca milioanele de fani ii vor trece cu vederea toate isteriile, pentru ca baga bani la club. Argumentul acesta nu tine in contextul din Ghencea.  Si Stalin a bagat bani in cercetare, si Hitler a bagat bani in armata, ca sa distruga zeci de milioane de vieti. Si Ceausescu a bagat bani in scoli si in cultura, ca sa le puna in slujba cultului personalitatii.

Argumentul cu banii nu tine. Iar Becali nu este singurul milionar din Romania. Este doar un profitor care a pus mina pe club printr-o smecherie, punindu-si rudele printre actionari. Este un personaj nociv, o prezenta toxica in fotbal si trebuie tratat ca atare de opinia publica. Trebuie sa plece din Ghencea si ar fi o naivitate sa ne inchipuim ca va pleca de bunavoie. Singura solutie, solutia la indemina fanilor, este un protest organizat, indelungat si insistent. FARA VIOLENTA SI FARA ACTIUNI KAMIKAZE CARE SA AFECTEZE ECHIPA.

Nu  e timp sa ne intrebam cine l-a creat, produsul carui cosmar social-politic este. Putem sa nu-i rostim si sa nu-i scriem numele, dar nu putem ignora ceea ce se intimpla acum cu Steaua. Suporterii trebuie sa se faca auziti, pe toate canalele de comunicare, pe Internet si in strada, la antrenamente, la meciuri, in stadion, in jurul stadionului, la Parlament, in Piata Universitatii, oriunde in spatiul public. Dar, mai ales, trebuie sa inteleaga ca reprezinta o forta. Singura forta care poate elibera clubul de Becali, printr-un PROTEST CIVILIZAT, DAR FERM.

Sa nu ne facem iluzii! Televiziunile nu-l vor ignora dintr-odata, dar nu va vor putea ignora nici pe voi. Pentru ca voi sinteti ratiunea lor de a fi. Voi sinteti audienta. „Afara din Ghencea!” nu mai e de-ajuns. Ce batjocura trebuie sa se mai intimple, de ce dovezi mai aveti nevoie pentru a trece la actiune?

Au contribuit: Maria, paul, sevilla86, aitilop, Radu F., King Julian, Desonac, un fost spectator, ionn, razvanI, erki, serban, un stelist, axelll10, djficus, Tzo24, Filip din Chisinau, Bebe, Marius, Cosmin C, Alex, croitza, Fleaksprezece, mihai-dudu, matizu, deiutzu, campean calin, IEU25, afara cu golanii, clustercore, JJbecaly, sile, vamos, pensionarul, alex, gicu, noct, Marius Bv, mircea, scepticul, Doctorul, PAF, tataee, costinmatei, thejack, dordevil, dexter 71, Un gog, Cristi, Soryn, Pacuiul lui Soare, john, nebunu’, vic, Dr. HF, ockiu, deian14, eugen, sorex, Robert, duceledecabernet, farfuridi,vali, Cr1st1, Mihai, Roro, Sorin, Florin, Cristi Radu, bimbo, tgv, john, Dragos, Suporter Steaua, COSTA, ionut, RIP Steaua!, Arnautovici, valimld, iubesc Steaua, ZIDanNR1, andytfc, Laurentiu, Ardiles, bebelina_stelista, Vlad Iasi, SEVERUS PATIMA, m68, Raoul-Colo, cezar87

Comentarii (716)Adaugă comentariu

wolf (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 23:25

O idee de protest, umpleti stadionul… dar toata lumea tace, sa nu se auda nici musca, indiferent ce se intampla pe teren si in loja. si daca nu va puteti abtine puneti-va leucoplast pe gura…. nu cred sa fie presiune mai mare decat ca 25.000 de oameni sa fie acolo si sa ignore total ce se intampla.

dragossh.| (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 23:44

Felicitari Maria.Sunt din Pitesti si vreau sa iti spun ca aici sunt o gramada de oameni care gandesc ca tine, ca mine, ca suporterii adevarati.Becali AFARA DIN GHENCEA.

crishu99 (4 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 23:48

pt gigi_becali_4

sa-si faca echipa F.C.Becali si e ok

Armanovici (3 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 0:14

1.Oierul a jignit suporterii Stelei? ADEVARAT. LA protestul din iunie 2009 au fost prezenti 3000 de oameni, printre care avocati, doctori, programatori, patroni, din toate categoriile sociale. Nu stiu cati erau certati cu legea dar sunt convins ca procentual mai putini fata de cati patroni din fotbal sunt certati cu legea
2.Oierul a umilit gloriile Stelei? ADEVARAT. Oligofren, betiv, ungur jegos se numeste umilinta si jignire nu demitere!
3Calca numele Stelei in picioare? ADEVARAT Steaua in perioada celor trei participari UCL speria europa vestica prin rezultate mari 0-3 cu Lyon, 1-4 cu Madrid si conferinte la palat:infratiri cu marmelada. In momentul de fata nu sperie nici pe sherif tiraspol.
4.A inchis portile STADIONULUI? ADEVARAT! A inchis portile STADIONULUIcomplicitate cu Mitica de la liga, sa fie aplaudat doar de rubedeniile lui si super observatorii lpf!
5A preluat clubul prin metoda camatarilor, intrand cu bodiguarzii peste consiliul de administratie si punandu-si nepotii in functii de conducere. Nu a existat transparenta, ca dovada paunescu nici azi nu recunoaste ca a semnat un act de vanzare cumparare!

Armanovici (3 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 0:18

domnul gigi_becali4…pupatul in posterior il faceti din pasiune sau pe bani?

Gogoseria din colt nu e STEAUA. STEAUA nu a fost bun privat pana nu a fost furata de indivizi ca Paunescu si Becali.

Iar interventiile lui becali coincid cu perioada in care Steaua a inceput sa o ia la vale.

Pana la Olaroiu, ciobanul nu avea voie sa decida la echipa NIMIC!

Dupa plecarea lui Stoica a venit declinul.

Nimic ascendent, totul in jos!

tudor (2 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 0:26

va scriu din londra uk si sincer nu pot sa cred k un antrenor a fost demis pentru k nu l-a primit pe patron in vestiar …. ce sa caute patronul in vestiar?? sa astepte sf meciului si in functie de rezultat sa ia o decizie nu sa se duca la vestiar ganditi-va dak s-ar duce abramovici la vestiar pei nu ar mai avea jucatorii loc de cati bodyguarzi ar venii dupa el sau berlusconi aceeasi chestie …….. doar in romania se poate intampla asa ceva

Adi (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 0:29

Felicitari pentru articol,mare dreptate in acele randuri.
Chiar e aiurea sa crezi ca daca pleaca acest fost cioba cu averea lui cu tot se va scufunda Steaua.Va fi un pic greu la inceput,dar oameni cu bani si mai ales cu minte se gasesc.

tudor (2 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 0:33

un cioban infect care conduce una dintre cele mai cunoscute echipe din romania peste tot in lume se zice k in lume sunt cunoscuti hagi nadia nastase dar sa stitii k si steaua este foarte cunoscuta in special in uk deci fostelor glorii ale stelei care au ceva bani sa le fie rusine k nu sunt in stare sa dea afara din ghencea un cioban incult parvenit si pe deasupra mai are legaturi si cu lumea interlopa si totusi este europarlamentar …………. NUMAI IN ROMANIA VEZI ASA CEVA

bobby (2 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 0:36

nu are nici-o legatura cu fotbalul,sa se duca de unde a venit(de la oi)si sa lase Steaua in pace!Vai de steaua lui,ca nu are nimic in capul ala de parlamentar european.

zizou (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 0:38

Tu mi-esti simpatica dar din pacate voi presa aveti mare vina in ascensiunea acestui bolnav sa faca circ si sa apara in presa iar voi ii satisfaceti aceasta necesitate. Ignorati-l. Asa o sa plece singur. Ignoranta il va termina. Dar nu ii puteti ignora banii nu? Va plati oameni pentru a-i aduce pe stadion la doua trei meciuri si sa-i scandeze numele, iar voi presa va veti face ca nu intelegeti ce se petrece iar el isi va lua iar avant. Iar pentru stelistii care stiu adevarul si care asteapta un singur lucru acum si anume plecare din ghencea am o propunere de viitor. Atunci cand il vom invinge pe martafoi si cand vom scapa de el trebuie sa facem o mare sarbatoare. Propun ca ziua in care vom scapa oficial de paranoic sa fie numita oficial „ZIUA SUPORTERILOR STELISTI”. Asa il vom umili si mai tare pe acest tulburat psihic din categoria Hitler, Stalin, Ceausescu si altii ca ei. Se strange latul. Istoria oricum te va judeca asa cum judeca pe toata lumea si sigur nu te va ierta.

pamfletaru (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 0:40

becali e-n toate,
in cele ce sunt
si-n cele ce maine
vor ride la soare

pac, pac,becali
e chiar si la inchisoare

CETATEANU (7 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 1:05

De multa vreme nu l-am mai numit decat „patronul”. Am pus si eu ghilimelele pentru ca nu mai suport, e un fel de pariu cu scarba, si mi-e frica doar de rezultatele Stelei, care ar putea domoli amploarea fenomenului. Ce-ar fi sa nu-i mai pomeniti nici voi (tu) numele? Pentru ca aici nu e atac la persoana, e atac la fenomen, un fenomen care azi e… „patronul”, maine poate fi altul mai mititic, sau opusul cel mai larg.

gigi_becali_4 (16 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 1:13

armanovici,

morala ta este : ” Nu bateti iarna cuie cu pisica in geam !” 🙂

1. Cei 3.000 de oameni erau 200, si sunt sigur ca toti doctorii si avocatii si profesorii umbla in timpul liber pe strada si striga ” Biiip lui Becali !” Or fi fost si ginecologi printre ei, mai stii ?… Aceeiasi 200 care pun bannere rasiste la meciul cu Ujpest… Aceeasi 200 care incalca legea meci de meci cu intrari pe teren si incercari de lovire a jucatorilor adversi, distrugeri de bunuri, scaune, garduri, etc, aceeasi care injura de mama, tata, copii, copaci si flori, aceeasi avocati si doctori care bat cu lantul jurnalisti si cu caramida politisti… Gigi este prea bland cu huliganii, la fel si politia si jandarmeria.

2. Pe care dintre fostele glorii steliste a facut Gigi „ungur jegos, oligofren, betiv” etc ? Cred ca ai gresit filmul…

3. Calca numele Stelei in picioare pentru ca Steaua pierde in fata lui Real Madrid si Lyon ? Dar pentru ca eliminam pe Valencia in anul in care VALENCIA era posesoarea CUPEI UEFA ?… Dar pentru ca am eliminat pe GALATASARAY ? Ca am batut pe DINAMO KIEV ? ANDERLECHT ? BETIS SEVILLA ? STANDARD LIEGE ? BESIKTAS ? LENS ? SAMPDORIA ? HERTHA BERLIN ? HEERENVEN ? etc etc etc.

3. A inchis portile stadionului ?? Ori dormi, ori visezi … Stadionul a fost inchis DE UEFA pentru bannere rasiste, injurii, torte, intrari pe teren, distrugere de bunuri. Adica voi, cei 200 …

4. Becali a ajuns actionar majoritar la club in momentul in care banii cu care el credita clubul au depasit 51% … Asta este definitia actionarului majoritar, asta este democratie, asta este economie. Nu avea nevoie de bodyguarzi pentru ca avea ordinele de plata .

5. STEAUA ESTE O SOCIETATE COMERCIALA , ESTE UN BUN PRIVAT cu capital 100% privat, deci DA ! este la fel ca gogoseria din colt in raporturile economice.

6. Becali s-a implicat la echipa de pe vremea lui Olaroiu, presa de la vremea respectiva urla ca si acum ca se baga peste antrenor. Deci calificarile in C.L s-au facut si cu implicarea lui.

Din Franta (4 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 3:05

D’le armanovici, ai si tu dreptate in felul tau la iesirile unor suporteri dar problema aici nu se pune la o mana de 200 de suporteri ci la nivel de tara si chiar de diaspora romaneasca si sincer ca’ti zic cu cata lume am vorbit toti sunt deacord ca Becali sa plece. Nu am ceva personal cu el ptr. ca nici nu merita atentie acest gen de persoana si aici atrag atentia presei si multimediei romanesti care la creat pe acest sinistru personaj mioritic si care au participat dealungul anilor la cultul personalitatii si au pus multe caramiz la soclul tronului sau ca cel mai si cel mai si acum regreta toti. Becali a fost clar, „nu sunt microbist si nu tin cu Steaua decat din momentul in care am bagat bani in acest club si daca plec gata am terminat cu simpatiile vizavi de acest club”, oare nu spune tot declaratia acestui individ?! Problema e ca sunt foarte multi oameni cu mai mult creier in tara asta si cu bani si de ce nu chiar straini care sa investeasca in acest club atat drag noua si sa ne reprezinte cu mandrie si nu sa ne crape obrazul de rusine cand gazetele straine rad de el si de vulgaritatea lui de proasta educatie, badaranie si neciopleala expusa fara oprire cu orice ocazie cand ii se ofera in presa si televiziune. Acest om daca nu punea mana pe Steaua la ora actuala era un nimeni cu bani multi, dar faptul ca tine Steaua in gheare si’o asigurat reclama gratuita si nu mai are nevoie sa plateasca publicitatea si campaniile electorale prin presa si multimedia ca sai asculte aiurelile si vulgaritatile de om limitat. Sunt stelist prin traditie in familie si sincer de cand acest personaj tine clubul simt ca de la an la an se rupe ceva in mine si sufar, romani nu ma dezamagiti si salvati acest club de un om de nimic , perfid, fals, si mafiot! Multumesc, de la Paris cu respect TC.

Din Franta (4 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 3:08

…scuze, defapt postul meu e dedicat ptr cetateanu gigi_becali_4 si nu ptr domnu Armanovici 🙂

marius (66 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 4:13

eu zic asa: sa plece de la steaua in primul rand pt ca nu se pricepe la fotbal. demonstreaza asta in fiecare cuvand, in fiecare actiune. nu are nicio treaba. e paralel.

pe urma vin incultura, prostia, netoleranta, violenta, salbaticia, etc, etc, etc..

caltabos meru (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 6:19

Becali e calit sa lupte pe termen foarte lung!Nu-l vor speria deloc protestele zilnice ale contestatarilor sai!Becali va pleca de la Steaua doar daca cineva vine cu o oferta avantajoasa d.p.d.v financiar !Becali nu a dezarmat si nu a intrat in panica in nici un moment al vietii sale!Becali va rezista la Steaua inca multi ani de acum incolo!Becali va cumpara de acum incolo numai jucatori puternici din punct de vedere psihic!Becali vrea ca Steaua sa ajunga o echipa puternica!

tele (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 7:40

Crezi ca e suficient becali ? De dragomir ce zici? De borcea? OOO de sandu? Fotbalul trebuie curatat de uscaturi, care ranesc. Unde sunt ceilalti? Adica cei buni?

vag (8 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 8:20

Horia Ivanovici a aratat adevarata fata a presei sportive romane. Fals, intriga, manipulare, minciuni!…
MULTUMIM HORIA!…

ALEXANDRU (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 9:20

CRED CA O SOLUTIE IMPOTRIVA LU BECALI AR FI ACEA SA-L DAM TOTI IN JUDECATA PENTRU JIGNIRI ATUNCI CAND ZICE CA SUNTEM DROGATI GOLANI. SI NU NUMAI NOI CI TOTI ACEI MARI OAMENI PE CARE ACEST INDIVID IA JIGNIT PE PARCURSUL ACESTOR ANI NEFERICITI DE CAND EL A VENIT SA DISTUGA CEVA FRUMOS CA SA FIE EL CEL MAI CUNOSCUT. CRED CA AR TREBUI SA FACEM CUNOSCUT CE FEL DE PERSOANA ESTE NEA GIGI SI IN PARLAMENTUL EUROPEAN SA VEDEM DACA LE CONVINE CELOR DE ACOLO SA FIE ASOCIATI CU ACEST PERSONAJ CARE NUMAI SUFLET DE OM NU ZACE IN EL. HAIDETI SA-L DAM IN JUDECATA PE BECALI PENTRU TOATE JIGNIRILE DOMNULE HAGI DOMNULE LACATUS DOMNULE DORINEL MUNTEANU SI MAI ALES DOMNULE BERGODI (APROPO TOATA VIATA MEA VETI AVEA CEL MAI MARE RESPECT DIN PARTEA MEA) SI TOTI ACEIA CARE ATI FOST FACUTI DROGATI GOLANI SI MAI STIU EU CE HAI SA-L DAM IN JUDECAT PENTRU CALOMNIE SI JIGNIRI SI DE CE NU PENTRU INSTIGARE LA VIOLENTA. HAI SA NE UNIM SI LA TRIBUNAL CU EL. VA RESPECT PE TOTI ACEIA CARE SUNSTINETI IDEEA DE DEMNITATE.

shalom (17 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 9:29

de acord cu tine Maria dar te rog sa-mi raspunzi sincer la o intrebare:ce sau cine ii impiedica pe acei”asupriti” de la steaua sa isi dea demisia sau sa isi rezilieze contractul cu FC Steaua?Am trait s-o aud si pe asta :daca nu iti place patronul sa plece el si nu angajatul.Asa se procedeaza la voi la ziar?nu prea cred.Sunteti pur si simplu penibili atata vreme cat sustineti o mana de huligani care mai ieri va rupeau piciorele cu lantul

pentru alexandru (28 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 10:00

Ai dreptate Alexandru, ma gandeam si eu zilelel trecute la chestia asta. Exista imagini cu suporteri de la meciurile Stelei, de la intalnirile cu antrenorii s.a.m.d., suporteri despre care Becali a spus ca sunt drogati si nebuni. Daca vreunul dintre suporteri se gaseste in imaginile acelea, sa puna mana pe telefon si sa contacteze un avocat. E caz castigat 100%. Asta e cea mai buna solutie. In cateva luni ati scapat de el definitiv. Iar in legatura cu Parlamentul European, ar trebui sa trimita cineva inregistrarea in care Becali si Dragomir vorbesc despre sclavi si slugi. Sau cea in care Becali da dovada de rasism fata de italieni. Alaturi de inregistrari si marturia psihologilor. Nu cred ca ar vrea PE sa aiba un nebun paranoic si rasist in curtea lor.

SS (6 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 10:04

@shalom, si atunci cand un cancer pune stapanire pe tine, ce faci, iti cauti alt trup sau tai raul de la radacina?
Pentru cei ca tine, Traiasca Victoria!

Andrei, Oviedo (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 10:07

Becali este o rusine nationala. Ar trebui facut un referendum pentru a fi retras din pozitia de parlamentar UE.

Marius (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 10:51

e cel mai prost personaj cu care omul secolului XXI poate lua contact… se inrudeste foarte mult cu berbecul… are bani, dar ce fatza are… incult si urat… E un las! Cred ca pe acest om il putem „stimula” altfel sa plece de la echipa… n-are nevoie de nume sau culori… sa dovedeasca la alt club k e „puternic”. „Esti mai slab decat decat Dumitru Bucsaru!”

Cristi fan Steaua (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 11:12

Felicitari Maria, tine-o tot asa si nu te lasa intimidata de nici o ****** din lumea fotbalului, nici tu si nici colegii tai de la care asteptam mai multe articole de inlaturare a oaiei parazite (G.B.) din Ghencea care este a suporterilor nu a unui cioban. Am si eu o intrebare: de ce nu-i interzice MAPN-ul sa mai foloseasca arena? Exista vreun document de cesiune a arenei intre oier si Mapn (informatia asta mi-a scapat), poate daca sunt stelisti adevarati acolo ajuta si ei!!! Sau la pus Hrebe bine?

TapOut (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 11:26

gigi_becali_4

De unde scoti bai baiatule toate povestile alea?

1. Erau 200 intr-o vineri, intr-o vineri in care tinerii mergeau la scoala si cei mai in varsta la lucru. Au venit acolo studenti si oameni care si-au permis.

In toata tara, toata lumea il uraste pe becalii. Uita-te numai la comentariile de pe aici sau de pe alte siteuri. Vei vedea ca toti il injura pe cioban.

2. De la gigi:

Boloni – ****
Hagi – *****
Balint – ****
Lita Dumitru – ****
Iordanescu – ****

Si doar de astia imi aduc aminte.

3.De ce nu spui prietene care era situatia Stelei in momentul cand Steaua batea Valencia sau Betis sau Lens?

Atunci la echipa nu conducea becalii. El doar dadea niste bani si scotea mai multi. Atunci conduceau oameni competenti ca MM Stoica, Protasov, Olaroiu, Zenga. Sclavii gen argatseala nu aveau cuvant de spus si gigi era tinut la respect.

Cum a plecat MM, cum s-a dus totul dracului.
Din cauza cui?
Din cauza oierului.

4.Ordine de plata? Tu esti nebun? Becalii nu functioneaza cu ordine de plata. Ca asa te vede statul. Si daca te vede statul…
Totul a mers pe sub mana. Paunestii nu au vrut sa ii dea clubul, voiau sa ii dea banii. becalii nu a vrut, a bagat batengarzii in sedinta si i-a obligat sa ii dea clubul.

8 mil dolari – Cu atat i-a imprumutat gigi pe paunesti. Atat „a dat” gigi pe Steaua!

5. Acea societate privata pe nume Steaua are alt patron, nu pe gigi becalii. In acte, gigi becalii nu e patronul Stelei. Oficial, gigi becalii nu e patronul Stelei.
El e doar creditorul din umbra.

6.Daca tu crezi ca Steaua a facut performanta datorita calitatii de antrenor a lui gigi, e clar ca esti dus cu capul. Felicitari! Ti-ai ales si nickname-ul perfect.

vali (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 11:35

pleaca!cumpara`ti alta ekipa de preferat in albania….acolo ti-e locul!iar daca nu ti-e clar ca lumea nu te vrea aici ti-a dovedit`o atata timp!nu vei pleka vom avea grija sa pleci…lasa-ne steaua nu este a ta!noi o vom cumpara…daca erai asa incapatanat inkat sa cunosti puterea banilor ai fi putut sta in spatele cortinei….gestionandu`ti banii cum trebuye…nu asa atotstiutorul gigi….pakat…ai transformat un vis frumos intr`un cosmar…lasa-ne sa salvam ce mai e de salvat….vinde steaua!ocupa-te cu ce sti u mai bine….la fotbal ejti pe dinafara!rusine tie…pt mine ejti un copil de 18 ani cu impresii in kap!multumesk pt libertatea comentului….

NonMollareMai88 (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 11:37

@gigi_becali_4

In primul rand la protestul impotriva lui becali a aderat intreaga tara . Argumentul cum ca cei care-l contesta pe idolul tau sunt doar „200 vagabonzi” e doar o incercare disperata de-a minimaliza contestatarii, oarecum la fel facea si Ceausescu in 89 si-a ajuns in 4 scanduri.

La mitingul de duminica au fost cel putin 400 oameni, si au fost doar atatia datorita utilitatii indoielnice a unui asemenea demers, s-au mai facut mitinguri unde au venit si 3-4 mii oameni si perspectiva sumbra in care se afla situatia Stelei nu s-a schimbat foarte mult. De ce s-ar strange foarte multi oameni daca n-au siguranta ca prin actiunea lor vor schimba ceva in mod sigur? Iti garantez ca daca suporterii Stelei ar avea garantia ca printr-un miting l-ar schimba pe becali s-ar strange zeci de mii cel putin.

2. Gigi Becali a jignit si umilit toate fostele glorii ale Stelei precum Hagi, Iordanescu, Boloni, Balint, Lacatus etc. Ca sa negi asta iti trebuie o doza mare de nesimtire .

3. Atunci cand Steaua elimina Valencia la club erau angajati oameni profesionisti si competenti si cel mai important erau lasati sa-si faca treaba. Becali pe atunci inca nu se credea un Leonardo Da Vinci geniu in tot si-n toate. Performantele acelea au fost create exclusiv de Zenga si MM Stoica, idolul tau n-are nici un merit.

Iar cu Anderlecht n-am jucat, cu Sampdoria am luat bataie si cu Hertha am facut egal, ce mari performante sunt astea ? Cat despre participarile din Champions League unde am reusit incredibila performanta ca din 18 meciuri sa obtinem 1 singura victorie sa facem 3 egaluri si sa pierdem 14 meciuri ma faci sa rad. Tin sa-ti amintesc ca si acele 4 rezultate au fost obtinute cu un mare noroc, jocul infect si incapacitatea de-a lega 2 pase consecutive mai ales in Ghencea a pictat o imagine a neputintei si umilintei greu de suportat pentru stelistii autentici, doar niste papagali fani gigi becali s-ar putea bucura cand favoritii nu leaga doua pase si iau bataie pe banda rulanta.

3. E prima data cand Uefa a inchis portile stadionului la Steaua, asta din cauza unei replici perfect proportionale cu actiunile suporterilor unguri care strigau si afisau injurii rasite, xenofobe si iredentiste la adresa intregului popor Roman. Daca iti place sa stai capra la altii si sa incasezi fara sa ripostezi e problema ta, dar nu ma mira, lipsa de demnitate e unul din principalele trasaturi al tiparului fanilor becalisti din care faci parte si tu .

4. Stim cu totii in ce fel a luat becali Steaua, un simbol national a fost luat cu japca in schimbul catorva milioane de galbeni…Patrimoniul Stelei facea mult mai mult.

5. Poate societatea Steaua e societate comerciala, dar clubul de fotbal Steaua care este reprezentat de societatea comerciala doar in acte este mult mai mult decat atat. Este o stare de spirit, o istorie ce reuseste sa lege milioane de oameni intr-un ideal comun . Doar voi becalistii puteti sustine ca Steaua e a lui becali, doar voi puteti sfida iubirea milioanelor de oameni .

6. Haha, Olaroiu a si spus ca gigi se credea inca de pe atunci mare antrenor dar ca intotdeauna reausea sa-l pacaleasca . Olaroiu a reusit sa-l joace pe degete pe cioban lasandu-i impresia ca el chiar decide acolo asta pentru ca poseda o inteligenta mult superioara lui,. Becali s-a laudat cum face de obicei si voi becalistii ati pus botul cum faceti de obicei. Becalii si Becalistii creaza simbioza perfecta a relatiei stapan – sluga, orice aberatie zice el voi aprobati credincios .

Alex (2 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 11:41

Daca vrem sa scapam de el o masura ar fi sa nu mai mergem de loc la stadion la nici un meci timp de un an de zile. Atunci ar pierde bani si nu s-ar mai simti important. Jucatorii vor intelege la urma urmei e si spre binele lor.
Haide sa protestam sa-l lovim unde il doare mai tare- imagine publica–asta e Steua pentru el.
Numai bine

Lucinho89 (2 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 11:50

@gigi_becali_4
In primul rand e vorba de protestul din 6 iunie 2009 la care au participat chiar aprox 3000 oameni, nr anuntat chiar de televiziuni. nu e vorba de protestul de duminica 20 sept.
In al doilea rand eu nu inteleg de ce tot continui cu ideea asta cu ‘200 huligani’ (numai gigi si argasela mai sustin lucrul asta ) , cand stelistii din toata tara, si nu numai, sustin plecarea lui becali pe motivul ca a distrus toate miturile Stelei si in curand va distruge si clubul Steaua. Si eu sunt de aceeasi parere, si nu fac parte din grupul „celor 200”.
In ultimul rand tin sa-ti amintesc ca la inceput ciobanul sustinea ca sunt „20 de huligani”, dupa aia 30, 50, 100, 200 si numarul lor a tot crescut incat ii este si frica sa recunoasca ca sunt mult mai multi decat isi poate imagina. Nu crezi ca nr „huliganilor” a crescut cam repede intr-un timp asa scurt? eu unul asa cred…si o sa mai creasca…

mog (3 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 11:54

doamne cat de ingust si orb e acest user cu numele idolului sau – becali.

nu pot decat sa cred ca ori esti platit sa spui ceea ce spui-si sa l sustii ori tu ai fost plecat din lumea asta in ultimii 3 ani si ai ramas cu imaginea lui de prin 2005 2006 atunci cand lucurile mergeau binisor la club.
prietene as da orice sa ti vad mutra de becalist in momentul in care el va pleca din ghencea.te rog frumuos sa pleci si tu cu el odata.steaua are nevoie de suporteri ei nu, suporterii lui becali.

Radu (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 12:49

Sunt placut impresionat ca o femeie a avut curajul sa scrie articolul acesta. Felicitari Doamna Andries! Aveti respectul meu.
Iar in ceea ce-l priveste pe actionarul Stelei (refuz sa-i solidific brand-ul pronuntandu-i numele), desi am ragusit in peluza NORD cat l-am contestat, nu ma voi opri pana nu scapam de aceasta pleava inculta lipsita de respect fata de oricine si orice.

Suporter Steaua (3 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 12:57

Din multiplele transmisii TV, vad ca Becali este foarte mandru de statutul sau de europarlamentar. Este „Everestul” carierei sale publice. Nu cred ca a visat vreodata sa ajunga in Parlamentul European, iar acum ca a ajuns acolo doreste sa fie apelat doar cu „domnul europarlamentar”. Consider ca 50 de contestatari, avand bannere in limba romana, engleza si franceza, prezenti la Strasbourg pentru 1-2 zile ar rezolva problema Stelei instantaneu.

bobby (2 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 13:07

sa se duca si sa lase STEAUA in pace!Dar pana la urma el ce este:antrenor sau patron?Este prea…..,ca sa aibe una din aceste functii!Nici cap nu are,de altceva numai vorbesc.Felicitari Maria tine-o tot asa si voua baieti!

valentin (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 13:15

Din aceste sute de mesaje,reiese clar,aceasta facatura a democratiei,a „reusit”,sa fie urita de milioane de oameni!De ce?Raspunsul e simplu:i s-a dat atita atentie,incit,facatura a uitat ca e pamintean,se crede trimisul cerului pe pamint!Vina,90%,o are media,scrisa si vorbita,care nu conteneste in reportaje,de parca ar fi vorba de obama,nu de un neica nimeni(nu ca obama ar fi cineva) si tot media ar trebuii sa-l ignore,sa nu-l mai pomeneasca,sa nu il mai „vada”!Atunci,da,facatura va suferii,va inebunii,va incepe declinul lui!Dar,sincer,nu cred in asta,banii pe care unii ii iau de la el,prinzurile si berea puse pe masa,”glumele” facaturii,ii fac pe unii ziaristi/reporteri sa UITE ca au un rol in lume:informatia!Altii s-au vindut pt.mai putin…!

BIBI (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 13:19

Cineva in comentariu spune un lucru interesant in legatura cu jignirile domnului George Becali la adresa suporterilor, antrenorilor, jucatorilor, ziaristilor, oamenilor politici sa fie dat in JUDECATA da este ceva super ok dar mai avem nevoie de ceva foarte important pentru a avea un puternic sprijin din partea tuturor celor jigniti in decursul anilor o organizare juridica a „ROMANILOR JIGNITI DE GEORGE BECALI”

Dan (2 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 13:34

Dragi compatrioti,

Cred ca ar putea fi o solutie sa-l ignoram ,dar toti din aceasta tara, sa nu mai mergem la niciun meci, chiar daca si echipa va suferii .
Sigur ca exista si varianta sa mergem la stadion si sa-l contestam toti, dar in acest caza s-ar putea ca individul sa se simta bine , sa iasa la loja sa ne priveasca cu superioritate( nu exista decat financiar si nici asta nu va mai dura mult).
Totodata ar trebuii sa facem apel la toate televiziunile de profil care se respecta ( nu B1 TV SI OTV!) , si care-l contesta sa nu-l mai invite in studio sau telefonic, si sunt aproape convins ca in 2-3 luni nu va mai exista.
Mai cred ca este o solutie sa facem un meeting in fata ministerului apararii, la guvern si la presidentie si sa cerem expres ca MAPN-ul sa nu-i mai prelungeasca contractul de inchiriere ,iar astfel se va dizolva automat.
Sa ramana cu palmares cu tot !
P.S. Stiu ca este greu sa le cerem jucatorilor sa-l conteste , dar daca se simt intr-un fel persecutati sa faca ceva ! Si pentru ca sper ca acest apel sa fie citit si de ei ii informez ca valoarea unei echipe este data de nr de suporteri,sustinatori!
In rest numai de bine !

Adi din Buzau (95 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 13:54

Parerea mea este ca Gigi nu stie ce este respectul, desi il pretinde de la toti.
Toti barosanii si trepadusii vor respect, dar oare ce inteleg ei prin asta?!

Gigi intelege prin respect ce vrea el, si declara deschis ca el ii respecta pe altii cat il respecta si ei pe el, dar hai sa vedem cit respect are el pentru altii…

Daca ar respecta publicul, nu ar spune azi un lucru, pentru ca miine sa declare ca a mintit.
Daca si-ar respecta antrenorii, nu i-ar angaja pentru competenta ca sa-i dea afara pentru lipsa de slugarnicie.
Daca si-ar respecta jucatorii, nu i-ar terfeli in presa si in fata cu „judecata” lui.
Daca si-ar respecta partenerii de competitie, nu ar umbla cu valize si sacose ca sa le fure sansele.
Daca si-ar respecta prietenii si colegii, nu le-ar dezvalui secretele la TV.
Daca si-ar respecta dusmanii, nu i-ar umili prinzandu-i cu bodyguarzii ca sa ii judece mafiot intr-un bar.
Daca ar respecta poporul român nu ar alege sa il reprezinte in Europa doar ca sa scape el de puscarie.
Daca s-ar respecta pe sine insusi, nu s-ar mai lauda in gura mare cu puterea, credinta si banii sai, si cu „respectul” sau pentru altii.
Daca l-ar respecta pe Iisus, nu ar declara ca Iisus a impartit oamenii in stapani si sclavi, cand Iisus a spus „cel care vrea sa fie conducatorul celorlalti trebuie sa ii slujeasca pe ceilalti” si le-a spalat El insusi picioarele ucenicilor ca sa le arate ce inseamna asta.

Gigi Becali nu respecta pe nimeni, fiindca un stapan ca el nu are nevoie sa respecte nici un om, nici un popor, nici o institutie. El e patron la Steaua si mare binefacator al celor napastuiti doar ca sa aiba suficienti suporteri cand ajunge la ananghie, intr-un sistem in care numarul de oameni conteaza mai mult decat principiul pentru care se protesteaza sau se voteaza. Deci pretentia lui la respect e doar o scuza pentru ceea ce face fara nici un respect pentru nimeni.

Dar Gigi Becali merita sa fie respectat si eu il respect
numai pentru inocenta cu care dezvaluie tuturor modul de gandire
al oamenilor cu bani, renume si putere politica.
Ei nu candideaza pentru a fi alesi, sau pentru a face bine Romaniei sau Europei, sau oamenilor,
ci pentru a castiga mai multa influenta, mai multa putere, pentru sine.
Ca sa aiba cum negocia mai mult din ciolan, cu oricine castiga…
Iar uneori chiar pentru a dobandi imunitate in fata legii…
Iar daca e adevarat ca orice candidat primeste si bani de la buget pentru campanie,
mai e si acest motiv la mijloc – bani de incasat de la stat…

Tot respectul, Gigi Becali, pentru ca ne dezvalui fata adevarata a „democratiei” banoase,
si a „laconomiei” de piata, vazuta de la nivel inalt.
Poate o faci din prostie, sau poate o faci calculat ca sa castigi astfel simpatia celor scarbiti de clasele inalte ale noii societati romanesti, sau poate asta e misiunea ta divina, sa spui adevarul despre cei care doar se lauda ca spun adevarul, ca si tine.

Respect impulsul tau de a spune adevarul, fiindca vreau sa respect adevarul, dar asta nu inseamna ca te-as vota, cat timp tu personal nu ai mereu respect pentru omul de linga tine.

Mars (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 14:08

@gigi_becali_4

Domnule argaseala chiar nu aveti nimic de munca azi ? vad ca tot postati cu multa pasiune…
Si inca un lucru : nu mai comparati Steaua cu gogoseria de la colt in niciun context !

Armanovici (12 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 14:22

@suporter Steaua: detaliaza, cum am rezolva problema stelei cu bannere la Strasbourg?

Mihail Medrea (3 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 14:29

Cu alungarea lui Becali de la Steaua se poate crea un precedent. Pe baza acestuia, putem trage nadejde ca vom scapa si de celelalte loaze din fotbalul romanesc…

Holostencu (3 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 14:35

Sa plece pur si simplu.

adi (2 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 14:52

comentam ca fraierii dar nu facem nimic concret

bebelina_stelista (55 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 15:11

Nu stiu de ce ii acordati acestui gigi_becali_4 atata atentie cand e clar ca este orice altceva numai stelist nu. Ce stelist intreg la minte vrea raul acestui club? Atat timp cat acest om va fi in fruntea clubului, Steaua se va degrada incet-incet. Declinul a inceput inca din 2003. Nu aduce nimic bun la echipa. Nimeni nu are nici cel mai mic suport din partea lui. Incepe sa miroasa a putred tot ceea ce Becali intreprinde la Steaua. Numai noi, cei care suntem adevaratii suporteri putem face un bine acestui club si intregii sale istorii. Impreuna putem inlatura raul din radacina. STEAUA SUNTEM NOI!!!!

zdac (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 15:31

Subscriu la ceea ce spune Adi din Buzau , 100% de acord cu ce ai spus, cred ca e cel mai bun comentariu ce l-am citit in ultimii 5 ani despre domnul becali.Felicitarile mele , sunt intru totul de acord cu ce ai scris.multi jurnalisti ar trebui sa isi ia notite.
BECALII i-ati valiza si pleaca din Ghencea!!
Drum bun si cale batuta.
Doamne-ajuta!

IAN (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 15:32

Daca nu s-ar gasi vreun investitor care ar avea forta financiara sa cumpere STEAUA, va propun ca toti stelistii adevarati sa punem o suma, sa zicem 10 euro, sau 50 si chiar 100 (depinde catzi ar fi dispusi sa faca asta, de ex. cu 10 euro ar fi nevoie de 400.000 de stelisti), sa strangem banii si sa cumparam STEAUA din mana lui Becali. Acum cred ca ar fi momentul potrivit.
Ca sa fim siguri ca vinde, va trebui ca si jucatorii sa il ajute pe patron, adica sa sacrifice anul asta competitional pe toate fronturile, eventual sa si retrogradeze 1 an, deoarece intr-o astfel de situatie Becali si-ar distruge total imaginea, iar el tot ce face e numai pentru imagine.

mastiff (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 16:11

Cred ca acesta este singurul blog din acest site unde apar decat comentariile obiective, scrise corect din punct de vedere ortografic si care nu contin mesaje vulgare catre vreun club sau persoana. Respect pentru asta, Maria Andries si celor care au scris aici. Cat despre George Becali, cred ca nu mai este nimic de zis in plus fata de ce a scris Adi din Buzau. Intr-adevar, poate cea mai buna caracterizare si cel mai bun comentariu. Daca s-ar interzice mesajele ce contin cuvinte jignitoare in toate rubricile sportive si nu numai, poate nu ar mai scrie cei care nu se pot exprima decat injurand. Salutare tuturor.

civilizatie (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 16:27

Suntem departe cu totii de normalitate. Acest personaj este produsul nostru, al tuturor, inclusiv al meu.
Nu am sa ies sa strig in strada, nu am timp, trebuie sa muncim, sa supravietuim in Romania anului 2009.
Prima masura, schimb postul TV indiferent de stire, emisiune, daca apare Becali.
O idee foarte buna mi s-ar parea ca asociatia suporterilor stelisti daca dispune de fonduri sa protesteze elegant printr-o miscara de media organizata. Adica spoturi, panotaj stradal, cu mesajul AFARA DIN GHENCEA! si o imagine a suporterilor stelisti scandand. PLatita, legala, pusa pe toti stalpii si copacii drumurilor de acces in Bucuresti dinspre Pipera.

costi (1 comentarii)  •  23 septembrie 2009, 16:50

eu cred ca ar trebui sa plece din romania nu numai din ghencea.si el si verii lui.

Comentează