Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Afara din Ghencea! Acum!

Acest articol a fost scris impreuna cu cititorii si va fi publicat in forma finala in editia tiparita a Gazetei Sporturilor de miine, 22 septembrie.

Iata articolul in forma finala:

„M..e, Becali! Afara din Ghencea!”, iata refrenul ultimelor luni din viata […]

luni, 21 septembrie 2009, 9:48

Acest articol a fost scris impreuna cu cititorii si va fi publicat in forma finala in editia tiparita a Gazetei Sporturilor de miine, 22 septembrie.

Iata articolul in forma finala:

„M..e, Becali! Afara din Ghencea!”, iata refrenul ultimelor luni din viata Stelei. Am pus ghilimele pentru ca nu injur, dar acestea sint cuvintele potrivite.  Ceea ce face Becali din Steaua reprezinta UN ABUZ SI O SFIDARE PUBLICA. Va invit pe toti cei ce simtiti la fel sa va exprimati aici. Cred ca impreuna, presa si suporteri, putem scapa fotbalul romanesc de acest personaj.

Situatiile exceptionale cer masuri exceptionale. Fara violenta, dar cu proteste pasnice, zilnice, neintrerupte pina cind Becali va pleca de la club. Situatiile exceptionale cer schimbari radicale de discurs si de atitudine. Trebuie sa-i spunem raului pe nume. Sa-l expunem drept ceea ce este, fara ambalaj spectaculos, fara nuante, fara menajamente.

Singurul lucru necesar pentru triumful raului, se spune, este ca oamenii buni sa nu faca nimic. Cind umileste antrenori, cind jigneste suporteri, cind calca in picioare numele Stelei, cind ameninta si inchide portile, BECALI SE BAZEAZA PE UN SINGUR LUCRU: LIPSA DE REACTIE A FANILOR. Conteaza pe faptul ca le va trece furia, ca se vor resemna si vor astepta cu inima strinsa un nou episod de batjocura. Conteaza pe faptul ca numarul celor care au curaj sa-l conteste in public se reduce la citeva sute, oamenii de la peluze. Si ca milioanele de fani ii vor trece cu vederea toate isteriile, pentru ca baga bani la club. Argumentul acesta nu tine in contextul din Ghencea.  Si Stalin a bagat bani in cercetare, si Hitler a bagat bani in armata, ca sa distruga zeci de milioane de vieti. Si Ceausescu a bagat bani in scoli si in cultura, ca sa le puna in slujba cultului personalitatii.

Argumentul cu banii nu tine. Iar Becali nu este singurul milionar din Romania. Este doar un profitor care a pus mina pe club printr-o smecherie, punindu-si rudele printre actionari. Este un personaj nociv, o prezenta toxica in fotbal si trebuie tratat ca atare de opinia publica. Trebuie sa plece din Ghencea si ar fi o naivitate sa ne inchipuim ca va pleca de bunavoie. Singura solutie, solutia la indemina fanilor, este un protest organizat, indelungat si insistent. FARA VIOLENTA SI FARA ACTIUNI KAMIKAZE CARE SA AFECTEZE ECHIPA.

Nu  e timp sa ne intrebam cine l-a creat, produsul carui cosmar social-politic este. Putem sa nu-i rostim si sa nu-i scriem numele, dar nu putem ignora ceea ce se intimpla acum cu Steaua. Suporterii trebuie sa se faca auziti, pe toate canalele de comunicare, pe Internet si in strada, la antrenamente, la meciuri, in stadion, in jurul stadionului, la Parlament, in Piata Universitatii, oriunde in spatiul public. Dar, mai ales, trebuie sa inteleaga ca reprezinta o forta. Singura forta care poate elibera clubul de Becali, printr-un PROTEST CIVILIZAT, DAR FERM.

Sa nu ne facem iluzii! Televiziunile nu-l vor ignora dintr-odata, dar nu va vor putea ignora nici pe voi. Pentru ca voi sinteti ratiunea lor de a fi. Voi sinteti audienta. „Afara din Ghencea!” nu mai e de-ajuns. Ce batjocura trebuie sa se mai intimple, de ce dovezi mai aveti nevoie pentru a trece la actiune?

Au contribuit: Maria, paul, sevilla86, aitilop, Radu F., King Julian, Desonac, un fost spectator, ionn, razvanI, erki, serban, un stelist, axelll10, djficus, Tzo24, Filip din Chisinau, Bebe, Marius, Cosmin C, Alex, croitza, Fleaksprezece, mihai-dudu, matizu, deiutzu, campean calin, IEU25, afara cu golanii, clustercore, JJbecaly, sile, vamos, pensionarul, alex, gicu, noct, Marius Bv, mircea, scepticul, Doctorul, PAF, tataee, costinmatei, thejack, dordevil, dexter 71, Un gog, Cristi, Soryn, Pacuiul lui Soare, john, nebunu’, vic, Dr. HF, ockiu, deian14, eugen, sorex, Robert, duceledecabernet, farfuridi,vali, Cr1st1, Mihai, Roro, Sorin, Florin, Cristi Radu, bimbo, tgv, john, Dragos, Suporter Steaua, COSTA, ionut, RIP Steaua!, Arnautovici, valimld, iubesc Steaua, ZIDanNR1, andytfc, Laurentiu, Ardiles, bebelina_stelista, Vlad Iasi, SEVERUS PATIMA, m68, Raoul-Colo, cezar87

Comentarii (716)Adaugă comentariu

un stelist (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 9:39

Luci_frvsteaua „Cred ca jignirile aduse lui Jiji incep sa-i placa….este din nou in centrul atentiei mas-media…Ignorarea si indiferenta acestui specimen cred ca ne mai pot ajuta sa ne debarasam de el”

Mare dreptate ai daca nu ii mai este pronuntat numele sa vezi cum tace si el sau chiar va vinde Steaua

bravo Gigi (2 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 9:41

baaa …dar destepti mai sinteti,ia scoateti voi bani din buzunar si tineti echipa macar vreo doua trei luni sa vad atunci daca mai aveti gura mare.Ia veniti voi aia care va dati mari suporteri,care nu stiti nimic in afara de batai ,injuraturi,si distrugeri si intretineti Ghencea sase luni,atunci sa va aud

Dragosteaua (2 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 9:43

Emisiunile de sport sunt centrate pe Gigi.
Nu cred ca ziaristii ar dori sa scape de el.
Cred in schimb ca au interes sa o spuna.
Emisiuni despre sport nu sunt in stare sa realizeze pentru ca in majoritatea se pricep la sport cit orice telespectator
Nu va mai prefaceti; ar fi somaj in redactii fara Gigi
Faceti o anvheta in rindul suporterilor revoltati sa vedem si noi ce au de spus

chrysleo (4 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 9:49

Mary Shelley a scris candva o novela celebra. Pt. necunoscatori este vorba de *Frankenstein*. Asemanarea cu aceasta situatie: A-ti crat un monstu. Acum acest monstru nu mai este acceptat de societate, iar acum nu mai stiti cum sa va scapati de el. Frankenstein a fost creat de un geniu nebun, Becali de presa in cautare de senzatii si cresterea tirajului. Felicitari, tot asa! Sunteti pe drumul cel bun.

cocosatul (2 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 9:49

Acest Ceausescu 2 este un produs suta la suta creat de voi,televiziuni dornice de rating(ex.Mondenii).Daca s-ar simti ignorat ,desi ma cam indoiesc,poate ar vinde Steaua .Sunt de acord cu Maria .Tot ceea ce face pune in slujba cultului personalitatii.Gigi nu ar putea”trai” daca nu ar fi bagat in seama macar o data la trei zile.Are tot ceea ce poate avea un om.Ca si Dragomir nu se multumeste cu averea pe care o are.Si apropo de Dragomir,acesta este individul care a introdus valiza in fotbalul romanesc.Afost si arestat de securitate.De el nu se pomeneste nimic.Faceti o ancheta in Valcea si veti vedea cine este Dragomir.Trecand la CIOBAN degeaba il injurati.Nu ii faceti rau lui.Steaua pierde.Un meci fara spectatori mai bine nu s-ar mai juca.Tratati CIOBANUL cu indiferenta si poate vom scapa de el***

blueboy (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 9:50

Sa plece Becali de la Steaua

costy (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:06

Afara din Ghencea!!!

Stelist (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:12

Voi chiar nu va dati seama ca daca pleaca Becali de la Steaua echipa va ajunge in pragul desfiintarii ?! Ce mare milionar, dupa cum ati spus ca sunt cu gramada, credeti ca este dispus sa arunce cu bani pentru o echipa de fotbal, asa cum o face domnul Becali ?! In toti acesti ani de cand este patronul echipei, a adus in Ghencea cei mai buni jucatori de la toate cluburile din tara (Radoi, Cl. Raducanu, Dica, Goian, Nicolita, Plesan, Ov. Petre, Badea, Cristea, Szekely, B. Stancu, Tatarusanu, Tanase si lista ar putea continua) si a rezlizat cele mai mari performante ale fotbalului romanesc din ’89 incoace – o SEMIFINALA in Cupa UEFA si TREI calificari in Grupele Ligii Campionilor. Pe langa toate astea, a luat si o gramada de tzepe pe bani grei – cele mai concludent caz : Semedo – UN MILION DE DOLARI !!! Si toate astea doar pentru a ajuta clubul pe care noi il iubim !!! Si acum voi ii cereti sa plece de la echipa ?! Il injurati ca la usa cortului ?! Toate astea pentru ce ? Pentru ca „si-a permis” sa-si dea cu parerea despre anumiti jucatori ? Pentru ca a criticat abilitatile de antrenor ale lui Hagi sau Lacatus ? Pentru ca ii numeste golani pe cei care il contesta ? De fapt, nu el ii numeste astfel, comportamentul lor le da aceasta denumire. Si scandarea „STEAUA SUNTEM NOI” ce inseamna de fapt ? Ca vreti sa intrati pe teren la fiecare meci, sa retrogradati Steaua, nu ? Asa sunteti voi STEAUA ? Ii cereti sa plece pentru ca l-a concediat pe Bergodi ??? Ia ganditi-va putin ce s-ar intampla daca intr-o institutie, oricare ar fi ea, treburile n-ar merge asa cum trebuie si patronul ar intra intr-un birou sa ceara socoteala, iar seful de birou ar reactiona asa cum a facut-o Bergodi ? Nu ar fi concediat imediat oare? Peste toate astea, mai apar si bannere la intrarea in judete sau orase. Daca vreo 5 „suporteri” din respectivele locuri sunt impotriva lui Becali, nu inseamna ca toti fanii stelisti din respectivele locuri sunt impotriva lui. Adevaratii stelisti sustin si vor sustine echipa, indiferent de conducere. Si decat sa va preocupe indepartarea lui Becali de la echipa, mai bine v-ar preocupa sa sustineti echipa, pentru ca are nevoie, daca tot spuneti ca sunteti suporteri !!!

bogdan (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:14

Bine, bine ! PROTEST CIVILIZAT !! HA ! Poate ne oferi vreo idee ce ar putea insemna PROTEST CIVILIZAT si MASURI EXCEPTIONALE in varianta BHEEECALI ! Cred ca ne-ar extremina daca ar putea !!
Dupa cum bine spunea si anti_miros_de_oiaie ,voi , presa , nu il mai bagati in seama , pentru ca voi l-ati creeat. A ignora un om , al trata cu indiferenta , cred ac asta doare cel mai tare.
Cred ca masurile mai dure in ceea ce il privesc pe … nu-l mai numesc … de la voi trebuie sa inceapa ,prin ignorare totala, iar noi , suporterii, sa demonstram ca dragosatea fata de culorile clubului este mai presus de orice orgoliu si divergente de opinie !!
VIVAT STEAUA ! VIVAT SUPORTERII EI !
HABET clica de la conducerea ei !!

chrysleo (4 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:15

A si am mai uitat sa ceva. Nu uitati ca tot acest personaj, a fost ales de catre unii sa ne reprezinte tara in Europa.

RADUSL (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:17

Dragilor!!!Acest om,BECALI, nu va pleca niciodata de la STEAUA cu adevarat;presa este principalul vinovat;lui ii convune toata aceasta situatie pt.k este bagat in seama.Intradevar,STEAUA nu va mai cunosate performanta sportiva atat timp cat Becali „pastoreste” clubul.Este prea mandru si arogant si „demn” pentru a parasi corabia.Poate sa vina antrenor si MURIHNO,degeaba.Nu sunt fan STEAUA,sunt fan FOTBAL in general,dar ce se intampla in fotbalul romanesc este GROTESC.Prefer sa vad meciuri din Spania,Italia,Germania.Becali nu va pleca din club,poate in cel mai fericit caz va trece actiunile pe numele copiilor,vezi Mititelu la CRAIOVA;nimeni nu va putea sa il scoata de acolo,singurii care pot face ceva sunt suporterii ;cat timp va trai Becali si va fi actionar,Steaua nu va mai fi cea care a fost

marcelraducanu (3 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:19

sa incercam un exercitiu de imaginatie (stiu ca nu tine de foame, dar… )
steaua are o singura sansa, implementarea la club modelului folosit cu rezultate exceptionale in spania.
atat barca cat si real au sute de mii de suporteri contizani, asa cum am scris mai sus sa incercam un exercitiu de imaginatie….
suporterii stelei sa cotizeze lunar suma de 10 ron (fix cat un pachet de tigari – echivalentul a 2 euro)
dupa estimariile realizate de institutii de sondaj, steaua are in jur de 4 mil de sustinatori…. daca doar 25% dintre ei ar cotiza 2 euro lunar s-ar strange un buget lunar de 2 mil euro, anual 24 mil euro doar din cotizatii, plus drepturi de televizare, sponsori, bilete, bani de la uefa, steaua ar avea un buget net de minim 35 mil euro…
exact cat sustine ca a investit ciobanul in 5 ani…

Mistretzu (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:27

Cea mai simpla si civilizata metoda de protest este sa NU VA MAI DUCETI PE STADION LA MECIURILE STELEI!!!!
Si nici nu va mai uitati la televizor la meciurile Stelei, pt. ca le creste audienta. Daca or sa fie spectatori ZERO si telespectatori ZERO, nu or sa mai intre bani in buzunarul ciobanului si o sa renunte! E simplu…

montezuma (17 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:28

imi pare rau ca trebuie sa spun dar articolul e 100% gresit, la fel ca si parerea majoritatii celor care posteaza.
SINGURA SOLUTIE ca sa scapam de cioban este sa il ignoram. nu ne mai ducem la stadion, nu mai cumparam materialele promotionale cu steaua, nu mai cumparam ziarele in care se vorbeste despre cioban. in felul asta va pierde bani si va vinde steaua de buna voie.
daca protestam il vom ambitiona, si nu e nimic mai periculos decat un ***** ambitionat.
deci…putem sa-l ignoram?

NusFanFotbal (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:30

Deci cu tot respectul, nu sunt un fan fotbal sau doar in romania unde fotbalul este transformat in afacere. Am citit articolul si am urmarit cateva emisiuni Tv cu acest personaj ‘Gigi Becali’ si am observat incultura masiva de care a dat dovada. In primul rand o greseala fatala este aceea ca se baga unde nu-i fierbe oala, adica la echipa. Nu are nicio idee despre cum s-ar juca fotbalul, dar totusi are o idee cum sa construiasca o echipa? Sa nu ma credeti prin acest post ca sunt anti Steaua, nu. Eu sunt anti Becali. Daca ar fi o echipa pe care as dori sa o sustin aceea ar fi Rapid sau Unirea Urziceni. Dar toate sunt infectate de ‘virusul afacerilor’. Fotbalul nu se mai joaca ca in vremurile trecute, jucatorii joaca pt. a castiga si suporterii sustin, sa nu credeti asta.. Acum fiecare suporter ajunge sa se ia la bataie daca nu ii castiga echipa, de ce? Din prostie. Ma opresc aici ca deja ajung prea departe si dau pe langa articol, dar ideea este ca: BECALI A DISTRUS STEAUA.
Totul se vede acum, daca ar fi facuta o cumparatie cu Steaua de acum 5 ani si cu cea de acum s-ar vedea..
Va sustin: AFARA BECALI.

cheers

chrysleo (4 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:31

Intrebare (pl dati raspunsul fara a va uita pe google).
Cine sunt patronii (proprietarii, actionarii) urmatoarelor cluburi? Barcelona, Man. United, Real Madrid, Liverpool, Arsenal. Exact nu stiti sa raspundeti. Motivul? Nu se bate toba in presa, ca ei fac si ei dreg si nici ei nu se dau in spectacol. Si daca printr-o minune ati stiut sa dati toate aceste nume, garantat nu ii recunoasteti daca ii vedeti pe strada.

Radu F. (6 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:39

Nu stiu daca va citi cineva postarea mea, insa eu m-am hotarat sa protestez intr-un mod foarte civilizat, chiar daca voi fi singurul care sa-l puna in aplicare… imi voi lua un tricou alb pe care voi imprima doar atat „PLEACA DIN GHENCEA!”, pe care-l voi purta atat la firma cat si in cartier… sper sa fie cat mai multi suporteri care sa ia acest exemplu pentru a-i arata individului cam cati oameni nu-l vor!
Maria, as aprecia daca ai reusi sa faci o campanie cu colegii de la GSP, in sensul asta… ceva de genul tricoului de care iti spun, pus in Gazeta dintr-o anumita zi, la un pret de 10 lei, ca banuiesc ca nu poate costa mai mult un astfel de tricou imprimat.
Astept, raspuns, chiar pe mail daca poti.

Multumesc!

La puscarie (2 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:40

Daca presedintele Basescu il baga la puscarie pe cioban il votam cu totii!!!!!!!!!!!!!!!!

La puscarie (2 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:41

Arest Gigi!!!!!!!

paul pascal (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:43

E TIMPUL SA SE TREZEASCA PRESA.

Sunt stelist de mic dar ce se intimpla acum la Steaua e o rusine. Cunosc foarte multi stelisti ,dar toti , fara exceptie , sunt de acord ca BECALI a asasinat STEAUA. Asa ca , ceea ce spune Becali precum ca Steaua e reprezentata de milioanele de suporteri din tara , e perfect adevarat , numai ca aproape toti sunt de acord ca acest om a asasinat spiritul Steaua.
Daca ar avea omenia si credinta pe care o afiseaza cu atita ostentatie ar trebui sa vinda clubul unor oameni cu bani cu adevarat stelisti.SA NE LASE IN PACE ! …. si sa se ocupe de afacerile lui si de treburile de parlamentar european respectiv de … drept comun. Presa ar trebui sa aiba mai multa intelepciune si sa nu-si mai asigure existenta din declaratiile infantile ale lui Becali. VA RUGAM IGNORATI-L. Sunt persoane in tara asta mult mai valoroase pe care care presa le poate stoarce de informatii si declaratii. Prin promovarea continua a acestui om pe toate posturile de tv si in ziare, PRESA APARE ASERVITA ACESTUI OM SI BANILOR LUI, O PRESA BECALIZATA IN ULTIMUL HAL . EA ASA APARE IN ACEST MOMENT. FACETI UN SONDAJ SI O SA VA CONVINGETI

nelu (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:53

Civilizat? De ce , sincer nu am fost adeptul violentei sau altor lucruri dar civilizat inseamna ca nici macar sa nu mai injuram , la adresa acestui om , am 28 de ani si sunt un om care tine cu Steaua de cand ma stiu , sunt un om cat se poate de normal , mers la scoala cu servici cu o viata serioasa , nu neaparat un ultras dar acum sincer trebuie dat tot pana acest ***** e ridicat si duss la groapa.
Nu trebuie cu violenta intradevar , daar civilizat totalmente nu se va putea , trebuie umilit in toate felurile atat el cat si apropiati sai , trebuie injurat si scuipat de cate ori il vedem , acum desi imi este rusine ca spun asta si probabil ca la varsta mea ar trebui sa vad altfel si ma dezamagesc pe mine ca nu pot asta , eu zic ca doar fiind mai rai si mai inversunaati ca el vor reusi.
Sa nu uitam sunt oameni care l-am ales pe el eurparlamentar, ii este atat de rusine cand ma gandesc la asta incat nu imi gasesc cuvintedin cauza nervilor care mi provoaca o astfel de situatie.
Am fost plecat si lucrat legal in Sua, In Dublin si sincer din cauza romanilor ca el fara cultura si a altor elemente criminale care au ajuns peste hotare multi ne vad si cred ca suntem toti la fel , putini sunt romani care se mandresc si care spun celor de afara ca chiar daca e greu si mai avem de crescut ca societate totusi e frumos , e bine si mai ales este mandru sa fi roman.
Nu cred ca vom putea scapa de el dar daca o vom face va fi o noua era , si sper ca aceea zi sa fie cat mai aproape de noi.
Pt toti acei care cred ca acest om a facut bine la Steaua si in societate , oameni buni laut o carte de istorie chiar si de clasa a 4-a si vedeti acolo cine ar trebuie si ce fel de oamnei ar trebuie sa ne reprezinte , si cine a facut ceva bun in tara asta.Din pacate oameni cu care ne putem mandri se mai gasesc doar acolo in cartile de istorie , ar trebui sa ne dea de gandit acest lucru. Sunt pe cale de disparitie oameni care ne reprezinta si care ar trebui elogiati, au ramas tot mai putini

Afara cu ciuma (2 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 10:55

Un singur lucru vreau sa accentuez si anume faptul ca cei ce il contesta nu sunt 30-60 de golani ci sunt sute de mii, poate milioane.

Eu unul, care candva abia asteptam meciurile Stelei, am ajuns sa-mi fie scarba sa ma uit la Steaua – Pandurii.

Am mutat pe Eurosport unde am vazut un meci fabulos: Man Utd – Man City 4-3. Ala fotbal si alea cluburi ..tata… nu amatorismul lui Becali.

****

Propunere – Coco (2 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 11:02

Am citit mai jos de ideea unui stelist de a imprima niste tricouri cu „PLEACA DIN GHENCEA”.

Sunt curios ce tiraj ar avea Gazeta daca ar pune la pachet Gazeta + tricoul mentionat.

Daca tot sustineti aceasta campanie, haideti sa o facem la scara nationala.

Doar stiti sloganul Gazetei: „Noua ne pasa de Steaua”

jarculea (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 11:07

ideea cu tricourile din gazeta sporturilor ar trebui pusa in practica-,,afara din Ghencea”

Gicone (16 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 11:11

Pt benny:
Probabil ca ar trebui privit si investigat psihologic… de oameni capabili sa ii descifreze mintea aia a lui… ca sigur are mai multi DUMNEZEI… aceasta fiinta… Oricum, e trist ce se intampla cu Steaua… Eu tin cu Dinamo,,, dar sa stiti oameni buni ca e nu normalitate in fotbal… cu astfel de personaje, gen: Becali, Borcea, etc etc… Si nici nu stiu cand „fotbalul va scapa” de ei…

Radu Banciu (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 11:12

RADU BANCIU

O dată pe lună sau o dată pe săptămână, Gigi Becali vinde Steaua din plictiseală. Când e foarte plictisit o vinde pe 50 de milioane de euro, când plictiseala e mai uşoară o dă pe nimic.

Dacă există un cumpărător real, Gigi îl ironizează, îl compară cu cei din familia Becali, îşi aduce aminte de neamul pe care-l reprezintă şi nu mai vinde. Dacă nu există niciun doritor, Gigi vinde Steaua la televizor. Oricine o poate cumpăra. Steaua devine proprietatea celui care îl ascultă în acel moment pe Gigi Becali.

În realitate, Gigi nu stăpâneşte nimic. Nici să vrea n-ar avea ce să vândă. Steaua e o gogoaşă. O utopie. Oamenii s-au agăţat de echipa asta din lipsă de perspective şi de idei. Nu exista „esenţa Steaua”. Steaua n-are nimic uman în ea. Steaua e armata lui nea Nicu, elicopterul de pe comitetul central, jucăria lui Valentin şi cel mai mare vector sportiv de influenţă propagandistică. Rezultatele ei sunt bucurii nord-coreene. E vina noastră că ne-am trezit cu ea pe cap şi-am fost apoi obligaţi s-o suportăm?!

Locul Stelei nu e la palatul lui Gigi Becali, ci la muzeul identităţilor măsluite.

dispari ciobane (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 11:13

Hai GSP,asteptam tricourile cu mesaj…implicati-va si voi mai mult!

radu (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 11:18

nu te da batut domnule becali,botosaniul e cu tine. HAI STEAUA!

gin (12 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 11:25

OK, Gigi ii batjocoreste pe suporteri, ii face hahalere si haimanale. Dar, stelistii adevarati si mari unde sint.
Hagi si Lacatus, folositi de Becali pe post de mop, de ce tac si nu iau atitudine. De ce nu-si folosesc notorietatea pentru a scapa Steaua de acest Cancer?
Ce spun Imi Ienei, Puiu Iordanescu, Victor Piturca si multi alti stelisti in cuget si simtiri?
Protestul suporterilor va fi, evident, neglijat. Ei sunt „haimanale” si „bagabonti”, dupa optica patronului.
DAR CEILALTI?

Lary (3 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 11:30

Boicot total!
Embargo pe steaua pana cand va pleca
Steaua este punctul pe care se sprijina acest individ abject ca sa isi faca publicitate.
Profita de rating-ul si suporterii echipei ca sa isi faca imagine si sa castige bani.
NU mai mergeti la stadion,numai cumparati produse cu steaua incercati sa nu mai urmariti nici macar la televizor meciurile stelei.
Si ca sa va fie si mai usor ganditi-va ca aceatsa nu este Steaua cu care tinem noi si cu care suntem crescuti de mici.
Ghencea a fost candva Templul fotbalului romanesc acum este o ruina.Steaua a fost candva una dintre cele mai respectate nume in Europa si in lume iar acum este doar o umbra palida.
NU vedeti ca nu mai exista nici urma de trecut in Gehncea?Cei care au adus glorie sunt batjocoriti si facuti ”zdrente” ?Pentru ce sa mai mergem la meciuri?Pentru ce sa mai cotizam la club?
STEAUA NU MAI EXISTA!!!Cel putin deocamdata.
MA doare sufletul cand scriu asa ceva dar fara trecut nu putem zari un viitor.

Bogdan (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:00

Am fost un sustinator al lui Becali mult timp, cred ca am fost prost, orbit de unele gesturi caritabile facute de acest om ce-l foloseste pe Dumnezeu in discursurile sale pentru a se face iubit de cei ce cred cu adevarat in El. Gata, trezirea, realitatea e dura……oamenii nu mai suporta sa fie batjocoriti si facuti haimanale de un om ce se crede mai puternic decat toti. E inadmisibil sa faci milioane de oameni haimanale doar pentru ca nu-ti impartasesc gandurile si parerile. Becali, trezestete………lumea te urasti, pleaca cat inca nu e prea tarziu

laur (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:03

s-a umplut paharul!asa nu se mai poate!sa-L invoci zilnic pe D-zeu si sa ai asemenea comportament inuman e strigator la cer!si pe deasuprea mititica de la liga9***** care refuza sa plece si traieste pe spatele patronilor)vorbeste de sclavism in secolul XXI!e incredibil cata mizerie este in fotbalul romanesc!trebuiesc urgent schimbate la toate cluburile conducatorii si investitorii cu altii care aibe idei capitaliste,constructive raportate la performante fara sa se induplece a cadea in jocurile mizere de culise!Hagi,Nastase,Lacatus,Popescu..etc SALVATI STEAUA !

mihai (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:11

Face de ras Steaua si Romania . contestati-l pe stadion , tot stadionul si va pleca . la alegeri o va lua ***** , iar daca presa va renunta sa ni-l prezinte cateva ore pe zi in 6 luni va fi o trista amintire.

livio (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:11

Becali…tot ce-ti cerem e …..sa pleci odata din ghencea!!

balaci80 (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:14

sunt stelist de mic si la 14 ani plecam cu prietenii din pascani pana la bucuresti sa vad meciurile din ucl chiar daca pierdea era trist dar si bucuros ca vedeam steaua jucand acum nu ma mai bucur la victorii din cauza unui om care noi si presa l-am facut mare cine stia de becali inainte sa preia steaua? nimeni , poate doar oile lui care le avea atunci acum e mare parlamentar daca se insista pleaca de la echipa dar trebuie sa fie la scara nationala . maine ma invoiesc de la munca ca sa ma duc la bacau sa pot continua protestul „hahalerele „si „bagabontii „capul sus si tineti-o tot asa pana la urma o sa castigam noi toti dictatorii au cazut i se apropie ziua

Mihai_Busteni (5 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:17

Imaginati-va 1 milion de suporteri in alb inscriptionati pe piept cu sloganul „AFARA DIN GHENCEA!!”..umpland piata UNIRII!!!fara trivialitati si fara „lupte de strada”!!sa facem o „MICA REVOLUTIE” care sa dureze pana in momentul in care el ar ceda STEAUA!!parerea mea e ca asta e singura solutie!!daca vom iesi numa cate 500 in strazi nu vom face nimik!!de ce doar la bine sa umplem strazile!!??haide-ti sa ne unim si sa scapam de acest om!!cei ce sunt pro acestui om sunt cei ce le-au dat cate o casa..cate cva de mancare…dar asta cu ce ajuta STEAUA??cu absolut nimik!!!sa se duca fratzilor la crucea rosie daca e asa darnik!!!si sa ne lase pe noi sa redevenim ceea ce am fost!!!

Cougar (2 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:26

scurt pe doi

vorbim de proteste paşnice, susţinute şi ferme.
vorbim de reacţie.
perfect. (aproape) toată lumea are cablu, mulţi au internet, există pieţe, există localuri, baruri de profil, există tot felul de locuri în care să se vină la meciuri.

după mine, gsp-ul are în spate un trust şi nişte sponsori care să-i permită să organizeze un loc suficient de mare în care suporterii stelei şi ai echipei-oaspete să se adune şi să vadă meciurile, să le urmărească pe nişte pânze mari, cu videoproiectoare şi să se comporte civilizat. (cred că e momentul de o dovadă de civilizaţie din partea fanilor, având în vedere că vorbim despre păstrarea fotbalului din toate punctele de vedere.).

nici un ban pe biletele pentru meciuri în ghencea, rezilierea abonamentelor, if possible. becali e un om guvernat strict de bani, părerea mea. şi cred că nu-l doare nimic mai tare decât să fie silit să scoată bani din propriul buzunar pentru a acoperi susţinerea clubului.

cred că doar aşa, precum şi un boicot mediatic susţinut (nu doar de cei de la realitatea), ar putea să-l facă să renunţe la steaua şi să-l ucidă financiar încet pe becali, pentru că o astfel de măsură (socială, civică, politică, mediatică, oricum vreţi să-i spuneţi, e de toate) l-ar discredita aproape complet în ochii oricăror parteneri de afaceri.

eu aşa aş face.

Sile (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:33

Domnilor SUPORTERI, de ce trebuie sa protestam violent impotriva unui om care nu stie sa faca diferenta intre violenta si nonviolenta? De ce trebuie sa ajutam la suspendarea terenului propriu, echipei pe care o IUBIM( eu cel putin am vre-o 40 de ani de cind tin si sustin aceasta echipa. Nu credeti dragi suporteri ca ar fi mai bine ca la meciurile de acasa ale echipei sa nu mai mearga nici un suporter pe stadion? Cum s-ar mai lauda acest gura bogata cu incasarile de sute de mii de Euro pe care le incaseaza saptamina de saptamina, ori la jocurile internationale? Nu considerati ca si asta ar fi o forma de protest? Nu credeti ca isi va lua lumea in cap cind cea mai iubita echipa din Romania ar juca etapa de etapa fara spectatori si fara sustinerea FANILOR? Este o parere personala. Orcum ar TREBUI SA PLECE DIN ghencea

DANI (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:43

ACEST CIOBAN ANALFABET CARE NU GANDESTE NIMIC, SI SE BAZEAZA NUMAI PE INSTINCTUL LUI PRIMAR, NU AR TREBUI SA REPREZINTE NIMIC IN TARA ASTA (IN SCHIMB, E PROMOVAT IN MASS MEDIA DE CATE 150 ORI PE ZI IN STIRI, REPORTAJE, ZIARE ETC) AR TREBUI SA FIE JUDECAT SI PEDEPSIT PENTRU MARLANIILE PRIN CARE A AJUNS EL MARE LATIFUNDIAR. POATE NUMAI ASA VA FI FORTAT SA VANDA STEAUA UNUI INVESTITOR CARE GANDESTE SI CARE VA REFACE DIN STEAUA CEEA CE A FOST DINTOTDEAUNA: SIMBOLUL FOTBALULUI ROMANESC.

martin_dinca (37 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:45

Bravo Maria ,

Bine scris articolul (de suporteri ) . Nu trebuie sa-l mai lasati , ca distruge echipa si apoi chiar si pe el insusi . E vai de capul lui . Desi are putere .

Din pacate , o sa vanda atunci cand o sa vrea , tot unui zero , aveti grija . Ca sa aiba influenta interopii din clanul becali in continuare acolo.

NU VA LASATI ! PIERDE TOATA LUMEA ! INCLUSIV DINAMO , CA NU MAI ARE PARTENER SERIOS ! INCLUSIV RAPID ,CA IL ARE PE BECALI 2 ……..SI ASTIA SE VOR INMULTI …..(GEN TURCU , BORCEA , MITITELU ..vomit doar cand enumar….ETC)

Radu B. (13 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:46

Din păcate, asta este starea tipică la români… Latră mult, dar nu fac nimic pentru că nu sînt în stare să se pună de acord doi oameni, d-apăi armata de susținători.

Singurul lucru posibil pentru Steaua este ca un suporter stelist să organizeze un „puci”, în sensul să creeze baza pentru organizarea unei societăți pe acțiuni (parte juridică, cont bancar etc.). Cine se simte suporter cotizează… se strîng bani… se cumpără echipa (sau se face alta, că JJ zice că o transformă p-asta în Steaua ’93)…

Cînd suporterii vor cotiza, vor avea chiar un cuvînt de spus în consiliul director/AGA și, printre altele, vor fi ceva mai responsabili.

shpagasin (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:47

Sunt mult mai multi cei care sunt de acord cu plecarea lui Becali din Ghencea. Incercati sa faceti un pool pentru o saptamana sa vedeti rezultatele.

Popica (9 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:53

Ma gandeam la un motto dintr-o reclama ” prin bun simt si responsabilitate vom creste ” parca era, ce frumos suna si ce departe suntem de adevar.

livadariu raul (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 12:57

distruge steaua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

danutziunie’47 (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 13:06

Nu facem nimic injurand in continuare,mai rau ne face in ciuda.proverbul cu ‘prostii si nebunii sunt cei mai periculosi oameni’ mai bine sa-i ocolesti se potriveste perfect lui becali.singura solutie este sa cumparam noi,suporterii clubul de la el transformand clubul dupa modelul real sau barcelona cu noi actionari sa zicem 10000000 de actiuni a 10 euro iar restul de 10-15 milioane un om cu bani care sa iubeasca Steaua ,eventual Gica Hagi sau altcineva care sa fie si primul presedinte.apoi peste 4 ani alegeri si tot asa.cine va veni cu bani si proiecte viabile va fi ales de noi cei sper peste un milion de actionari suporteri.vi se pare mult 10 euro?ne trebuie cineva care sa vina cu proiect adevarat pentru prezent si viitor.nu v-ati saturat de prostiile, gafele si inganfarea lui becali?ce sansa are Steaua cu un om fara pic de scoala, cultura, cunostinte de marketing,economie si un proiect de viitor?banii nu fac totul.poate acest mesaj il vor citi si cei atasati de clubul acesta si care vor sa investeasca in trecutul,prezentul si viitorul clubului numarul unu in Romania.

STELIST DE PESTE 50 ANI (1 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 13:09

becali trebuie sa plece , asta este clar. Acest lucru se poate realiza foarte usor daca NIMENI nu mai merge la stadion ! Asa nici sponsorii nu se mai inghesuie , nici interviurile nu vor mai fi asa de dese , si nici echipa nu o sa mai joace nimic. Fotbalul este pt asistenta , asa incit protestati nemergind pe stadion , acolo fiid locul de adunare al sau si al neamului sau de bisnitari agramati si nesimtiti ! Doar asa o sa plece ! DIN PACATE ESTE CEA MAI NEAGRA PERIOADA A ACESTEI ECHIPE !

Dani (3 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 13:10

Pare macat ca un om ca becali a ajuns sa-si bata joc de cel mai mare club de fotbal din Romania..daca are pic de bun simt in el ar fi bine sa plece ca si asa si-a facut destula imagine pe carca Stelei nu cred ca mai are nevoie.

Lary (3 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 13:12

Haideti sa facem un gest fara precedent!
Suporteri stelisti din toate orasele Romaniei afisati bannere impotriva raului de la Steaua.
Sa vada ciobanul cat de mult este ”apreciat”.
Haideti sa vada ca in toata tara sunt „golani,haimanale si derbedei”.
Afisati bannere cu ”BECALI PLEACA DIN GHENCEA” la geamuri,pe stalpi pe garduri.Poate asa suporterii vor aparea si mai mult in presa.
Ca sa apari in presa trebuie sa faci rating,haideti sa facem rating si sa facem un lucru care sa vuiasca pe toate canalele de stiri din Romania si din Europa.Asa va fi cunoscut si in Parlamentul European cine este ciobanul cu adevarat.Haideti sa il facem cunoscut pana la capat dar de aceasta data cu adevarata lui fata hidoasa.
Pleaca din Ghencea,Becali pleaca din Gehncea!!!Pleaca din Ghencea,Becali pleaca din Ghencea!!!!

Radu (2 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 13:22

As vrea sa terminam cu treaba asta ca Becali baga bani. Sa ne intelegem. Jucam cu tineretu. Steaua e singurul club care are sansa sa se autofinanteze. Am vazut stadionul aproape plin la meciuri fara miza. Asta le-a redus salariile. Se castiga mai putin ca la Vaslui. A vandut in ultimu an jucatori de vreo 8 milioane de euro. A cumparat unu de nici 2 milioane. Hai sa terminam cu Becali care baga el bani. A luat din Cl 2 ani la rand aproape 40 de milioane. Hai sa terminam ba cu Becali care baga bani.

Cristi Borcea (2 comentarii)  •  22 septembrie 2009, 13:24

se lauda oieru ca incurajeaza jucatorii da aseara la be 1 tv la nasu el spunea ca nu a vandut mai nimic pentru ca nu au valoare………pandiii, jucatoriii……..se aude???

Comentează