Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Victoria

Bergodi putea să se dea la o parte, să închidă ochii, să-şi astupe urechile, să lase tăvălugul în vestiar. Putea să-şi bată joc de echipă şi de meseria lui. Dar n-a făcut-o.

Putea antrena în continuare la Steaua dacă-şi muşca […]

vineri, 18 septembrie 2009, 6:01

Bergodi putea să se dea la o parte, să închidă ochii, să-şi astupe urechile, să lase tăvălugul în vestiar. Putea să-şi bată joc de echipă şi de meseria lui. Dar n-a făcut-o.

Putea antrena în continuare la Steaua dacă-şi muşca limba şi-i prezenta scuze patronului. Nu-l lăsa cu onoarea nereperată, să-şi plîngă de milă pe toate canalele deodată. Nu murea nimeni, nu-i aşa?, dacă accepta un compromis. Prima oară e mai greu, dar la al doilea, al treilea, al patrulea, al enşpelea nici nu mai ţinea cont.

Bergodi putea să-şi nuanţeze măcar reacţiile, dacă nu principiile. Pe patron, se ştie, nu trebuie să-l atingi nici cu o floare. În nici un caz nu-i sugerezi c-ar fi „o zdreanţă”! Dimpotrivă,  îi faci aluzii fine, dar fiiiine!, că e o doamnă şi că doamnele n-au ce căuta la vestiare. Se jenează băieţii şi oricum se discută numai fotbal!

Sigur, Bergodi putea să mai schimbe şi el subiectul. Ştie destulă română încît să flecărească despre oi, praznice, telenovele şi sechestrări de persoane. Găsea o cale de comunicare cu patronul. Poate beau cafele la palat. Dar a vorbit numai despre fotbal. „Sînt aici pentru face antrenor”. Şi, într-un fel, pentru a-i răzbuna pe antrenorii dinaintea lui. Judecînd după reacţia patronului, şi-a atins scopul. Din cantitatea de spume a unuia şi calitatea tăcerii celuilalt, îţi dai seama cine a pierdut şi cine a cîştigat.

În pauza unui meci fără public, Bergodi a smuls o victorie de moral, cît toate înfrîngerile trecute şi viitoare ale tehnicienilor care trec prin Ghencea. Steliştii trebuie să-i mulţumească italianului pentru că nu şi-a plecat capul. Pentru că le-a dat un exemplu de profesionism şi bărbăţie. Pentru că s-a purtat ca un antrenor, nu ca o slugă. Fără să facă mare caz din asta. De fapt, nimic eroic în gestul lui. Aşa e normal.

Comentarii (110)Adaugă comentariu

moro (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 18:14

A slugarnicie suna si declaratiile lui Stoichita, dar si reactiile specialistilor de la gsp tv de ieri: „da Domnule Becali, aveti dreptate”; „Intelegem ce vi s-a intamplat”, etc. In timp ce flegma cu ADN Becali de pe fata lui Terzian inca nu s-a uscat, ceilalti il ling, preventiv, pe un alt posibil scuipator.
Rusine tuturor!

mircea (3 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 18:18

nimic mai adevarat si mai simplu decat cele enumerate,Maria.Foarte rar sunt episoadele in care profesionalismul,onoarea,demnitatea ,mandria de bun gust isi gasesc locul in tara aia…iarta-ma ca o numesc asa,dar ma face sa ma simt din ce in ce mai strain de locul acela numait romania…prin exact ceea ce este si defineste caracterul(sau lipsa lui)numit g.b.

si curaj voua…poate ar trebui sa faceti si voi o lista cu persoane non-grata prin presa de buna calitate…lasati-i celor cu telviziuni de apartament si audienta pe masura…

Vasy (5 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 18:31

Foarte corect!
Din pacate, Bergodi a gresit inca din primul moment acceptan scaunul la Steaua – era evident din capul locului la ce se va ajunge. Ce-a facut el? Si-a vazut de treaba si… cum ai spus: a invins!

cezar (15 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 18:33

Bergodi, jos palaria !

Euro-oierul „si-a luat-o”!

Si-a pus sluga noua, pe submediocrul Stoichita !

Asa vrea el sa castige Europa League ?

II dorim „succesuri”!

durden (209 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 18:34

1. 100% de acord cu moro

si 2.ma bucur ca in sfarsit s-a vazut ca bergodi nu e antrenor!n-a facut nimic nici la cluj sau rapid si nici la steaua…a castigat meciurile simple,pe care le castigam si eu cu prietenii mei din curtea scolii dar a dat gres in fata fiecarui adversar mai greu:sh.tiraspol,dinamo,urziceni,cfr…insa cum a venit el,mass-media l-a primit ca pe messia,ca pe un salvator…ei bine,unde va este salvatorul acum?!?!

marius (66 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 18:35

moro ai dreptate, e jenant cum inteleg ziaristii sa se comporte in fata acestui individ grotesc ca becali si e rusinos sa il asculti pe stoichita cand declara ce declara. d-aia n-a avut nicio performanta notabila ca antrenor desi mai avea putin si antrena si insulele capului verde si d-aia n-o sa reuseasca nici la steaua nimic. ba din contra va pleca dupa 2 luni cu tot scandalul de rigoare…

romeo (5 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 18:36

Bergodi, Craiova te vrea.

titi preda (139 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 18:39

@Din cantitatea de spume a unuia şicalitatea tăcerii celuilalt, îţi dai seama cine a pierdut şi cine a cîştigat.

În pauza unui meci fără public, Bergodi a smuls o victorie de moral, cît toate înfrîngerile trecute şi viitoare ale tehnicienilor care trec prin Ghencea.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Excelent Maria (ca deobicei) !!

mary (3 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 18:50

Cind ma uit la Steaua nu vad decit un circ facut de un mascarici, care-si bate joc de cea mai iubita si titrata echipa din Romania.

corneliu (4 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 18:52

stoichita se mira de cateva zile de jocul stelei, punea la indoiala capacitatea bergodi de a revigora echipa
stoichita dadea declaratii din care reiesea ca el chiar ar putea daca ar fi in locul lui cristiano
era mai intelept sa refuze, evident, dar foamea de performanta ii sta in gat lui misu stoichita
oricum, becali o sa-l faca pres la stana din pipera si dupa o vreme o va face de oaie la propriu, motiv pentru patron sa-l dea afara, iar pentru antrenor, o sansa de a castiga in doua luni salariul pentru un an, dupa care se va duce la echipa aia enigmatica la care tocmai se pregatea sa desanteze in cursul zilei de azi…lui stoichita nu i-a crescut doar burta in care are infipte doua macaroane subtiri ca paiul, dar si nasul…
mi-e teama ca panduru a facut si el sluj la palat nu din dragoste de steluta, ci pentru marafetii lighioanei complexate…
dar este treaba lor de oameni fara griji, sa nu le mai dam atata apa la moara, asta zic eu, sa fim indiferenti la „fenomenul” steaua…,atunci abia o sa se oftice si ciobanul, cand va constata ca baga bani, dar nu-i va raspunde decat ecoul, ca ieri, in ghencea-militar…

realistu (10 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 18:57

@durden: Sa stii ca CFR-ul de acum s-a format cu Bergodi pe banca. Poli Iasi a scapat de la la retrogradare cu Bergodi pe banca. La Steaua a format un grup a carui coeziune va rezista ceva timp, vei vedea. Sa zici ca Bergodi nu e antrenor denota superficialitate. Poate pentru tine e antrenor doar Guardiola, Ferguson si inca vreo 2-3 pishpirici care au noroc cu jucatori buni si buget urias. Da-i pe mana lui Bergodi lotul lui Barcelona sau Man. U. si vei vedea ce face cu el.

kELOO (21 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 18:58

EXCEPTIONAL ARTICOL, MARIA!

TRIMITE-L SI PE MAIL LU’BECALI SA I-L CITEASCA CINEVA! SI TRIMITE-L SI JUCATORILOR STELEI SA INTELEAGA CE INSEAMNA SA AI COLOANA VERTEBRALA…POATE AU SI EI „COJONES” SI SE DAU LOVITI, SA VEDEM CE FACE OIERUL, JOACA EL FOTBAL SINGUR?

DAR POATE AVEM NOROC SI IL BAGA JUDECATORII LA PARNAIE .

mary (3 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 18:59

Cind ma gindesc cu ce ginduri vin jucatorii la Steaua, ce dezamagire ii cuprinde, dupa care ar sunt in stare de orice ca sa plece si sa scape de cosmarul – Razboinicul luminii –

ciupi (400 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 19:02

bergodi nu a dat pentru prima oara ocazia de a ne arata ca de el nu se sterge altceva decit praful vremii care trece peste toti si toate. din pacate a aratat asta numai romanilor. daca nimeni din tara asta – dar NIMENI, NU UN NIMENI! – ar refuza ofertele viitoare ale „exponatului”, ce s-ar intampla? in afara de faptul ca o va antrena de unul singur, avandu-l secund pe elton!

ciupi (400 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 19:06

…cu scuzele de rigoare din partea degetului mnijlociu de la mina dreapta, „…daca nimeni n-ar accepta…”.

mary (3 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 19:06

Ma intreb ce ar spune jiji daca suporterii n ar mai venii la stadion ? Oare de cite nepoti ar avea nevoie sa i sustina echipa antrenata de el. cel mai prolific antrenor din dinastia Mascaricilor !

hai craiova !!! (13 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 19:07

cam avea dreptate becali cu fostii antrenori ai stelei hagi, lacatus. munteanu, dar cu bergodi chiar a gresit, si a cm batut joc de el si d-zeu o sa l pedepseasca,,, jur ca de dim ma gandeam cum ar fi craiova cu bergodi,,si acum citesc ca mititelu i a propus sa preia echipa… doamne ajuta

romeo (5 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 19:16

Bergodi s-a inteles verbal cu Mititelu.

Mihai (28 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 19:22

Maria, gresesti.
Cu scuzele de rigoare si cu respect o sa incerc sa-ti explic de ce cred asta.
Becali este asa cum il stim si nu are rost sa ne prefacem uimiti de fiecare data cand ne zdruncina principiile cu iesiri si decizii pe care le consideram cel putin bizare. Becali trebuie judecat fara pasiune. Lasi latura emotiva deoparte cand te apuci sa-l analizezi serios pentru ca altfel vei inclina balanta foarte rapid impotriva lui. Asta pentru ca reactionam negativ la vocea, imaginea, cuvintele lui, toate transformate in insulte atunci cand simte ca are ceva de spus si mai ales cand se simte insultat sau chiar batjocorit.
Cu toate astea, eu cred ca patronul Becali este de cele mai multe ori judecat gresit cand vine vorba despre ideologie. Daca am putea sa analizam ideea Becali si nu omul Becali, am avea probabil mai multa intelegere si mai putine degete indreptate inspre „monstrul” Becali.

Aseara, dupa demiterea brutala a lui Bergodi, Becali a declarat ca ceea ce l-a deranjat a fost nu faptul ca nu l-a lasat in vestiar, dar felul in care a facut-o. Asta este ideea pe care trebuie sa o disecam la rece.
Intrebarea care se pune este: „Este corect (sau acceptabil) ca un angajat, pe orice pozitie ar fi, sa isi exprime nemultumirea in orice fel doreste fata de conduita patronului?”
Eu zic ca nu. „Ce cauti aici, du-te inapoi in loja” au fost vorbele antrenorului, insotite de gesticulari usor de imaginat el fiind italian.
Cum se poate ca toti jurnalistii care scriu despre acest subiect sa nu vada clar ca cel care a declansat conflictul a fost chiar Bergodi? Chiar avand dreptate, a grsit si a suportat consecintele. Orice alt patron probabil ca s-ar fi suparat, dar ar fi intrat in polemica sau ari fi sarit la cearta. Sau in cele mai bune cazuri, ar fi asteptat pana dupa meci si intr-un cadru intim, in biroul patronului in mod normal, i-ar fi spus: „Ce ai facut azi nu este OK. Esti angajatul meu si nu poti sa vorbesti astfel cu mine mai ales in fata altor angajati.
Iti dau un avertisment azi si iti accept scuzele, dar nu voi tolera astfel de comportament atat timp cat lucrezi pentru compania mea.”
Problema este ca voi il judecati cu inima si nu cu capul. Mai sunt multi dintre voi care il judeca si din sentimente de superioritate ce dau nastere la invidie si apoi la rautate si la o judecata impartiala.
Cand veti inceta sa judecati ciobanul, si o sa incepeti sa judecati ideile lui se va schimba probabil si tonul acuzator si superior din articolele voastre prin care va coborati la un nivel apropiat lui.
Ti se pare o lectie de demnitate ce a facut Bergodi? Nu. Este o lectie de prostie. Demn era sa fie diplomat si sa-si respecte patronul chiar si atunci cand nu este de acord cu acesta, sau sa-si dea demisia in cazul in care nu accepta conditiile si relatia de lucru impuse.

Clujeanul din Atlanta (86 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 19:32

Bergodi merita ce a primit! El a stiut cu cine face bussines. Cand s-a dus la STeaua stia ca o sa fie umilit. A fost umilit Hagi ….care e un simbol al stelistilor. Bergodi a venit pt bani. Urmeaza Stoichita care a mers la negocieri la 2 noaptea. Orice pt bani….

iulian (2 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 19:39

sigur,avand in vedere antecedentele lui becali,firesc ar fi sa-l condamnam pentru ce s-a intamplat.ziaristii sunt si ei oameni si reactioneaza emotional,mai ales daca e vorba despre implicarea patronului in treburile antrenorului.intrebarea care trebuie pusa e daca bergodi ar fi ramas la echipa azi daca nu ar fi fost acea altercatie.pentru ca steaua nu a jucat grozav iar bergodi iese astfel cu fata curata datorita jegului de becali.

Filbert (45 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 19:43

Bergodi isi cam merita soarta, stia prea bine la cine intra sluga ca doar nu aterizase din Cizma cu doua ore inainte sa semneze cu Steaua. Dupa multe umilinte a avut o tresarire a demnitatii, drept urmare a primit un sut in dos asa cum vor primi toti care-l vor urma.
‘Cine nu -si aminteste trecutul e condamnat sa-l repete’ (G. Santayana)
Acum se duce la mititelu, un silitor student al scolii de diplomatie, expertiza si bune maniere ‘becali g.’

akkiller (10 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 19:47

cind a venit la steaua am scris citeva coment(uri) despre bergodi lacatus performanta etc etc
am deschis netu acu 5 min shi nu shtiu exact in ce context a fost demis bergodi
dar un lucru e clar steaua nu mai e acea echipa de care mam indragostit shi cu toate astea nu pot sa no iubesc
o sa sufar iar alaturi de ea o sa ma doara sufletul la infringeri shi o sa beau 3 zile la meciurile de neuitat (steaua valensia 2 0 )
ma parasit iubita acu 2 saptamini shi mi se parea ca sa sfirshit lumea am vazuto azi shi nu am avut decit un fel de antipatie
steaua ma dezamagit shi mam simtit parasit de aceasta iubire veshnika de foarte multe ori insa de fiecare data am uitat ce sa intimplat shi la urmatoarele meciuri tot acolo voi fi pe stadion sau in fata televizorului chear daca urasc oieru mai mult ca pe oricine

SEVERUS PATIMA (58 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 19:55

vina lui Bergodi ca vinew din alta lume unde nu exista compromis , ci doar dorinta de a face pergormanta .A gresit ca si-a facut meseria asa cum stie el mai bine , dar victoria morala e foarte importanta pt el .I-a dat o lectie de demnitate pe care nu o va intelege niciodata oricati meditatori de buna purtare ar avea.Si mai e ceva , peste toate incertitudinile din fotbalul nostru avem nevoie de oameni de caracter ca Bergodi .Nu trebuie sa fie nici Napoleon nici Bethoven , trebuie sa fie antrenor .Ma bucur ca a inteles asta cel mai bine , in CV asta va scrie .Pe unde a fost a lasat loc de buna ziua dar Gigi cu cati dintre fostii colaboratori mai vorbeste ?

dumitru nicolae (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 20:07

NU STIU daca CITESTI SI COMENTARIILE la ARTICOLELE Ttale, DAR DACA O SA L CITESTI PE ACESTA TE AS RUGA DIN TOATA INIMA DE SUPERTER STELIST SI AL FOTBALULUI in GENERAL SA I ROGI SI PE COLEGII TAI DE TRUST SA NU-L MAI SUNE PE BECALI DUPA ORICE MECI DISPUTAT FIE EL AL LUI DINAMO, FIE AL NATIONALEI, PT CA NU-I VREUN FOST MARE ANTRENOR SAU SPECIALIST IN ALE FOTBALULUI CA SA I SE CEARA PAREREA TEHNICO-TACTICA A MECIULUI RESPECTIV. EL PROFITA de OCAZIE SI-SI VARSA TOATE FRUSTRARILE ZILNICE IN DIRECT CU COLEGII TAI CARE MAI IL SI PERIE SI PROVOACA MORTI FIIND DUPA RATING. ACEST OIER sr TREBUI CONSULTAT DOAR STRCT PE CE SE PRICEPE: OIERIT, TRANSHUMANTA SI CAM ATAT. ITI MULTUMESC in SPERANTA CA s SA TI ROGI COLEGII sa FACA ACEST LUCRU!

fuller (6 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 20:26

Ii rog pe toti stelistii sa il izoleze pur si simplu pe Becali. Becali se agata de Steaua numai din cauza imaginii si a banilor. Hai sa nu ne mai ducem la stadion de ce sa ii umplem lui buzunarele), iar presa sportiva sa nu il mai bage in seama. Spiritul lui Steaua nu mai exista, si nu va mai exista cu Becali – e doara o stana, o tumoare care se propaga si inghite totul. Singura solutie e sa nu mai fie hranita, ca sa se stinga.

stauascuns (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 20:27

voi presa ati facut din cioban (sinbolul) stelei de azi ,mediatizandu-l excesiv pe acest interlop dandui din ce in ce mai multa atenti si mai multa si mai multa cam asta e rezultatu ,.nu este posibil ca orice cuvant scos de aceasta creatura nebuna sa fie axpus in presa , nu mai merg pe stadion nici o data gata mam saturat aici nu se vrea perfomanta se vrea doar circ !!

milan6 (17 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 20:38

fanii Galatei spun: Zamani Geldi!

DNA (9 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 20:38

Bun articol…cam prea finutz pt toata ciobania asta de telenovela fara de sfirshit cu numele de Becali…..dar daca n-ati mai scrie voi ziaristii deloc despre Becali, asta ar fi o MARE victorie…asa ii faceti popularitate gratuita….

Bogdan (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 20:40

Sincer e foarte bine ceea ce a facut Bergodi, dar tot ramanem cu un gust amar, cand Becali e tot timpul la televizor si bagat in seama, atata rautate si lipsa de bun simt mai rar se vede, el se crede stapan de sclavi poate.

Imi pare sincer rau pentru Bergodi, un om extraordinar, si un antrenor talentat, sunt rapidist si stiu cum a plecat si din Giulesti, poate ca nu o sa invatam niciodata ca fara timp nu se poate perfomanta, si mai mult, fara bun simt si creier (accentuez partea asta) nu se va face nimic.

Sper totusi ca Bergodi sa-si gaseasca locul care-l merita, poate e mai bine ca a plecat de la Steaua.. finalul era inevitabil.

Multumim oricum pentru articol, nu inteleg de ce mai multi din presa nu iau atitudine, incearca sa fie impartiali cand e clar ca Becali distruge tot ce inseamna fotbal.

neogen (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 20:41

NU MAI MERGETI LA STADION!!

Am vazut onoarea (25 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 20:41

da…suntem socati sa vedem un om cu onoare. Ne-am dezobisnuit. Ne-am invatat cu compromisurile pana si cand esti injurat de mama.
Bergodi e marele invingator. Dovada:
toti suporterii il sustin SI MAI ALES: ECHIPA A FOST ALATURI DE EL!!!!
Dar cum scapam de el? e grea problema…

cristian (28 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 20:52

@Mihai: „Cand veti inceta sa judecati ciobanul, si o sa incepeti sa judecati ideile lui ”

Ca este cioban…toata lumea a cazut de acord…ce te-as intreba eu…crezi ca un cioban e capabil de idei??…pt ca el este, cioban…cum am zis…

Eugen Borbely (27 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:02

Dna/Dra Andries, dl.Becali nu poate fi umilit fiindca el reprezinta umilinta insasi. El este reprezentantul etalonul decaderii umane, nu conteaza ce crede el despre el insusi. El ,marele Gigi,ar trebui conservat, precum Lenin, sa stie lumea sa nu ajunga ca ei. Partea proasta e ca avem mai multi din acestia in tara, iar dl.Brucan ne-a atras atentia.
Dumnezeu cu mila!!!!

romam (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:04

un lucru insa nu s-a spus: GSP, Prosport, televiziunile toate, sint in aceeasi oala cu Becalii, intr-un fel indirect sint angajatii „patronului” Becali!
si ceea ce faceti poate fi asemuit cu angajatul anost si nepregatit care il admira pe un alt angajat bine pregatit, competent dar care nu vrea sa isi asume timpeniile patronului, asa ca e demis! toti il admira pentru curaj, dar nu indraznesc sa lase pupimcurismul si isi continua limbareala in dosul patronului! asta e presa, de fapt Becali e ceea ce presa a creat, asa ca nu mai va minunati, sunteti vinovati!

lumaxus (4 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:05

Bergodi a avut cojones.

Chiar nu se gaseste careva sa-l bage pe cioban la racoare.

Ne facem de cacao – asta mai e si europarlamentar pe deasupra…

motanul incaltat (137 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:09

Ce a facut Bergodi ar fi trebuit sa faca toti antrenori care au trecut pe la Steaua -si mai ales cei care or sa vina la Steaua.Daca nu-a fost degeaba… Doar pt.EL nu si pt.Steaua.Si am impresia ca va ramine DOAR un caz izolat.Stoichita n-avea de lucru si s-a grabit repede sa semneze…Si daca Stoichita ar fi refuzat oricum erau citeva zeci care ar fi semnat in secunda 2 pt.un pumn de $ sau euro…Si atunci ii dau dreptate si lui Gigi.

DAN (5 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:15

Maria, spun sincer , ca ma astetam la alta atitudine din partea ta. Eu cred ca „ciobanii” trebuie sa stea in banca lor. Sa se inchine in fatza profesonalistilor. Bergodi, toata stima! In 7 meciuri, din LC numai rezultate bune ai obtzinut.Bravo ! Un analfabet trebuie sa stea in banca lui, chiar daca are bani. Banii nu dau valoare nimanui.
Pe Stoichitza l-am apreciat mereu, dar acuma imi este greatza de el pentru ca … „linge scuipatul altora ” scuze pentru exprimare, dar e cea mai potrivita .

Crystyyy (23 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:15

Mii de comentarii contra deciziei, insa mie imi lasa un gust amar. Imi amintesc ca asa a fost si cu Protasov, apoi timpul a facut uitata plecarea lui. Singura sansa e sa lasam singur in tribuna sau DAN-ul sa nu mai musamalizeze faptele.
In privinta lui Bergodi…multumiri

@Mihai (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:17

Mihai, mi-e teama ca tu esti cel care greseste… il scoti pe Bergodi vinovat inaintea lui becali, care NU AVEA CE SA CAUTE LA VESTIARE IN PAUZA. Punct. Daca fiecare si-ar fi vazut de treaba lui, nu s-ar fi intamplat nimic. Un patron care nu-si respecta angajatii nu este demn de respect, in aceeasi masura. Din pacate, doar unii dintre noi au curajul sa tina capul sus si sa-l priveasca in fata pe cel care le-a intins contractul la semnat. Din pacate… Si da, lectia lui Bergodi a fost una de demnitate!

DAN (5 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:25

Cea mai buna pedeapsa pentru Jiji este sa nu mai aiba dreptul sa ne reprezinte in meciurile din campionatele europene. Prin urmare , va rog dragi „suporteri” din Bucuresti, haidetzi la Stadion si sa-i mai pregatim o pedeapsa dragului nostru cioban. Sa i-o facem astfel incat UEFA sa-i suspende echipa din competitzii europene .

Rip (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:38

Maria nu te face ca nu sti. stiu ca citesti comentariile. Voi il promovati pe cioban. Si sunt sute de oameni care au comentat chestia asta. VA FACETI CA NU STITI. De dimineata si pana acum au fost cel putin 30 de titluri care ii contineau numele. sunteti aproape de aceeasi teapa cu el. il promovati maxim si el va da cu mere in cap

Doctorul (96 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:54

Stimata doamna Maria Andries,

Superb. Eu n-am mai fost asa de trist de la plecarea lui MM Stoica. Altul care a aratat ce inseamna omenia. Altul care nu a vrut sa isi incalce onoarea.

Cinste lor!

Peace,
Doctorul

paul (10 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:54

in primul rand, sunt suporter. asadar, imi place un meci bun, o doza de fair-play, o pasa magica. ce imi pare cel mai rau e ca sunt prea tanar, am doar 18 ani, m-am indragostit de steaua dinainte sa incep sa fac bastonase la gradinita. cand am inceput sa pricep fotbalul cu adevarat, sa pricep ce e aia o echipa, un grup, un club, a venit becali. regretul meu este ca nu am prins un gol de-al lui lacatus vazut din stadion, un dribling de-al lui hagi sau macar sa mai vad un alt meci in care duckadam a aparat, in afara de finala de la sevilla. suntem suporteri, iubim steaua, dar din steaua de azi si steaua de care eram dependenti a ramas doar un nume. atat

banks (3 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 22:11

rip, vehementule, ai mare dreptate dar nu Mariei trebuie sa-i spui asta. ia cauta prin arhive si spune unde ai vazut la ea temenele sau „bagaturi” in seama cu alde becali si alti ciobani ?

unom (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 22:15

Nu uita-ti de Protasov…la fel a plecat, in tacere….oare de ce?….

Vladimir T. (23 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 22:17

Bun articol. Păcat că la televizor toţi jurnaliştii îl periază pe Dl. Becali. Nici măcar după episodul penibil cu Hagi nu s-a găsit nimeni mai curajos care să îi spună verde în faţă că e un bădăran. Doar o uşoară scădere de ton, o foarte uşoară distanţare de linia patetic-admirativă cuvenită unui milionar. Cam puţin tupeu la nişte oameni care, totuşi,trăiesc din tupeu, nu?

Cornel (110 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 22:24

Este sfirsitul unei epoci. Marea Steaua, acea Steaua care a fost cea mai iubita echipa din Romania si una dintre cele 2-3 „mari” din estul Europei, nu mai exista. A fost inlocuita de un monstru alcatuit dupa chipul si asemanarea patronului, un incult veleitar, speculant imobiliar de succes in contextul coruptiei generalizate din Romania, ale carui vise grandomane se bazeaza pe notorietatea pe care doar Steaua i-o poate oferi. Adio Steaua, nu te voi uita niciodata !

fuhrer (3 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 22:32

maria…esti fenomenala…scrii foarte frumos si de cele mai multe ori obiectiv…dar unul dintre cei care au lasat comment mai sus a zis un lucru foarte adevarat:”voi il promovati pe becali,cel mai de seama reprezentant al obscurantismului pe care Romania l-a dat!!!!atata timp cat voi,jurnalistii,si in general tot c inseamna media va faceti rating pe seama acestor semidocti,ei o sa existe si o sa manance sufletul adevaratilor suporteri si in general iubitorilor de corec,de onoare,cei care inca mai cred ca mai exista oameni cu coloana vertebrala…cei care inca mai cred k perioada sclavagismului a trecut de mult timp,ca perioada senior-vasal a trecut de foarte mult timp…ca orice om care are curaj sa zica un lucru impotriva”atot-puternicului patron”este imediat”exilat”intr-o lume cat mai indepartata fata de acesti”patroni”,”obscurantisti de seama”,…mi-e greata de tot ce inseamna numele”becali”… P.S.:tot respectul pt Maria Andries…

LUIGI (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 22:36

Refuzati-l pe Becalii? Vreau sa vad si eu gsp-ul macar o zi fara stiri despre omul asta? De acolo trebuie inceput ca de vorbe si sfaturi despre ce trebuie facut ne-am saturat, vreau sa vad si eu un exemplu, chiar nu puteti face bani cu ziarul asta fara becali in toate stirile?AM LUAT DECIZIA CA DE AZI INAINTE SA NUMAI CUMPAR ziarul GSP PANA IN ZIUA CAND DISPAR STIRILE DESPRE BECALI .
SI NICI NA-M SA MAI INTRU PE SITE ,DEDICATI TOTUL FOTBALULUI SI ALTOR SPORTURI SI SCOATETI CIOBANUL DIN ZIAR,

Comentează