Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Tricouri

Dan Petrescu le-a interzis fotbaliştilor săi să facă schimb de tricouri după meciul de la Sevilla. O interdicţie care dă la iveală exact ceea ce antrenorul Unirii încearcă să prevină: crisparea.

Ce încărcătură are pentru noi acest ritual! Şi ce […]

marți, 15 septembrie 2009, 2:08

Dan Petrescu le-a interzis fotbaliştilor săi să facă schimb de tricouri după meciul de la Sevilla. O interdicţie care dă la iveală exact ceea ce antrenorul Unirii încearcă să prevină: crisparea.

Ce încărcătură are pentru noi acest ritual! Şi ce păcat că, după trei sezoane în grupele Ligii, n-am rămas decît cu imaginea unui Ribery sau Ronaldo alergaţi la final de meci! E drept că nu ne-am simţit tocmai mîndri să-i vedem pe ai noştri în postura urmăritorilor. Dar gesturile astea fac parte dintre stîngăciile începutului.

Şi, dincolo de aparenţa uşor fanatică, reprezintă în fond exerciţii de admiraţie, cum le-ar numi un filosof român extrem de critic cu poporul lui. Nu e nimic umilitor ca un fotbalist să admire un alt fotbalist. Sau ca fanii să-şi picheteze idolii pentru autografe.
După Franţa – România, lui Surdu nu i s-a părut umilitor să-i ceară tricoul lui Henry. Nici Henry n-a considerat că e sub demnitatea lui să-l aştepte pe român la vestiare, cu tricoul în mînă. Cu siguranţă, Dan Petrescu a avut şi el eroii lui personali şi a visat la tricoul lor aşa cum visează acum la trofee.

Jenant e să fii ignorant. Să n-ai modele, să n-ai aspiraţii, să nu înveţi de la cei mari, să nu-ţi cunoşti măsura. Dacă ne cramponăm încă de schimbul de tricouri, înseamnă că n-am scăpat de complexul de inferioritate faţă de echipele din Occident. Iar complexul ăsta nu ni se trage de la faptul că am schimbat tricouri în neştire cu Zidane, Juninho şi Henry. Ci pentru că le-am schimbat prea rar. Şi am ratat nişte lecţii, tot concentrîndu-ne să dăm bine în poze.
„Cei de la Sevilla nu sînt zmei!”, spune Gică Craioveanu. Fireşte că nu. Dac-ar fi fost zmei, Dan Petrescu n-ar fi interzis schimbul de tricouri. Nu mai era nevoie.

Comentarii (58)Adaugă comentariu

vasim (75 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 14:27

Bine a facut Dan!
Echipele romanesti trebuie sa inceapa sa creada in ele si sa intre pe teren ca sa invinga!
Nu trebuie sa aiba frica de nimeni si trebuie sa joace la victorie cu orice alta echipa din vestul europei!
Hai Urziceni!
Sa ceri un tricou de la adversar e o umilire …

ciupi (400 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 14:38

sa spunem ca vrind-nevrind jucatorii vor respecta indicatia data de bursuc. mai greu va fi insa dupa partida cu stuttgartezii: cum poti sa te impiedici sa alergi dupa meci pentru a face rost de tricoul lui marica?!

explorish (62 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 14:48

n-au voie sa schimbe nici daca le cer jucatorii sevillei?

din interviul lui dan petrescu am inteles ca n-a interzis, ci a zis doar ‘nu mergem acolo sa schimbam tricouri’.

df (1 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 14:49

Unirea are sa paraseasca terenul cu coada intre picioare chiar daca Sevilia este de mana a doua.
Mai vedem!

johndoe (23 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 14:52

faptul ca ceri tricoul lui Kanoute dupa meci asta nu inseamna ca ai nostrii jucatori nu vor merge la victorie. Daca consideri ca a face schimb de tricouri cu un jucator este umilitor sunteti cu capul. Mi se pare aberanta ideea lui Petrescu de a le impune jucatorilor asa ceva.

adrian (1 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 15:10

eu zic ca am putea sa asteptam sa ne ceara ei tricourile 🙂 cred ca ideea a fost sa nu alerge dupa ei sa faca schimb. daca se nimereste bine, daca nu, nu. dar nu te gandi la inceputul meciului ce vei face, unde vei sta ca sa iei tricoul nu stiu cui. trebuie sa te gandesti ca esti egal cu el si ca daca se va nimeri sa faceti schimb la sfarsit de tricuri sa fie dupa un meci in care adversarul te-a apreciat pentru ca nu a scapat de marcajul tau sau ca te-a scapat de cateva ori din marcaj – dupa caz

geaba (2 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 15:19

Mult mai important este cea ce fac jucatorii Unirii in timpul meciului , NU DUPA , domnule mare antrenor .
Dan Petrescu cate tricouri are acasa ?

4-4-2 (18 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 15:21

poate motivul este criza financiara. n-au bani pt a-si cumpara alte tricouri.
explorish @
ma indoiesc sincer ca luis fabiano si kanoute or sa alerge dupa epaminonda si bilasco ,pt a le lua ca suvenir tricourile.

petre stelistu (34 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 16:19

Adrian are perfecta dreptate.Nu e mare problema daca faci schimb de tricou,important e cum se face acest schimb.Nu cumva sa apuce ca 2 jucatori de-ai nostri sa se duca la acelasi jucator spaniol.Asta ar arata a milogire.Din pacate unul precum Surdu,neavand valoare de nationala te poate face de ras in lume.

lexxus (3 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 16:22

ai dreptate maria…asa este…

Sibelius (41 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 16:25

Dan are dreptate…iar Maria a dus putin la extrem ideea lui.
Oricum….speram ca Unirea sa joace fotbal…schimbul de tricouri sa fie ceva firesc intre adversari care respecta nu din postura vedeta vs copilul strazii.

clop in plop (13 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 16:37

O hotarare inteleapta. Nu mai trebuie repetata anticamera facuta de fotbalistul roman Badea ( component al unei echipe fosta campioana a Europei ) dupa fotbalistul Ronaldo ( component al altei echipe fosta campioana a Europei ).
Schimbul tricourilor , firesc si facut cu inima deschisa in conditiile sportive cunoscute, e un chose. Schimbul de tricouri practicat ca un schimb valutar : ” Da si mie nene un tricou Real si-ti dau cinspe tricouri Steaua, doua pixuri si o ciunga” , asta e chestia care trebuie sa dispara.
Demnitatea e o valoare universala valabila si in fotbal. Daca lui Zidane ii placea jocul unui roman ar fi cerut el sa schimbe tricourile! Daca nu, nu! Nu murea nimeni si in orice caz era infinit mai bine decat cerseala dezgustatoare a fotbalistului Badea. Apropos, ati mai auzit de el ? Oare de ce nu ?

Stefan (3 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 16:54

Dan Petrescu a incercat sa le transmita o idee jucatorilor. Nu poti compara jucatorii de la Sevilla cu Henry, sa nu incurcam borcanele doamna/domnisoara Maria.

sorinache (30 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 17:07

Ei, na! A venit criza si nu mai au bani de tricouri! E penibila masura. A face schimb de tricourui e un semn de civilizatie. Daca vine Messi si-mi cere un schimb de tricouri inseamna ca sunt modelul luui?

milici (55 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 18:08

Ne putem imagina o scena tragicomica:un spaniol mai cotat propunandu-i lui alde Epaminonda Nicu sa accepte un schimb de tricouri si ialomiteanul nu si nu , inlacrimandu-l de ciuda pe iberic;le-o fi indicat Dan Petrescu unionistilor ce sa faca in acest caz?
Sau poate nu se accepta schimbul de tricouri deoarece Unirea nu mai are altele pentru urmatoarele meciuri?

marian (23 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 18:29

dan petrescu e intr-o mare eroare. ordonanta emisa de el nu inseamna nimic altceva decat ca unirea stie ca nu are nicio sansa la sevilla. pentru ca numai jucatorii unei echipe invinse stau sa se roage de un schimb de tricouri cu adversarii lor. daca vor fi in stare sa castige la sevilla, unirea si dan petrescu nu vor mai avea aceasta problema. sa dea bunul dumnezeu sa am dreptate !

Dr@Gosh (46 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 18:32

trebuia sa le interzica sa ceara si chilotii 😀

urzicutza (1 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 19:15

Cred ca e o idee buna.Stafful din Urziceni a studia in amanunt intilnirea.Am incredere ca o sa iasa bine spre f.bine rezultatul meciului.Hai Urziceni ,sa se vada uimirea si in Europa!!!!!!!!!!

Bula (8 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 19:28

Dan vrea sa reglementeze totul si pina la urma s-ar putea sa se intoarca totul impotriva lui! Pina una alta are rezultate dar sa nu vina vremea cind totul se duce de ripa! Atunci va afla pe citi i-a calcat pe bombeu!

mm (13 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 19:37

NU e vorba de nici o crispare! Dan incearca sa schimbe astfel atitudinea de invins in una de invingator! Si pentru asta e nevoie sa inlature de la jucatorii lui orice auto-umilire, orice complex de inferioritate. Este un obicei care ar trebui preluat si de alte echipe romanesti, DEMNITATEA SE INVATA!

marioand27 (6 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 19:56

vad ca a ajuns mai important schimbul de tricouri decat meciul .stati fara grija ca kanoute,luis fabiano sau capel nu o sa fuga dupa epaminonda

banks (3 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 21:11

@mm, ce zici tu e „dreptate la prima mâna”. si e ceva adevarat in asta.
dar maria privea un pic mai departe de atat.

opinion (1 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 21:16

Dau dreptate cititorului „mm” si altora care sustin ideea demnitatii si a mentalitatii de invingator. Iar lui Dan Petrescu, cine suntem noi sa-i spunem ce sa faca in fotbal ? Noi trebuie sa invatam de la el…ma-ntelegi Maria?

sorinache (30 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 22:49

Si la Zurrich s-a luat masura asta. Ati vazut ce atitudine pozitiva au avut elvetienii? Mare echipa! Se vede ca masura a dat roade. E 3-0 la pauza pentru Real. Si nici macar cu tricourile nu au ramas!

k pax commander (35 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 22:52

bursucul sare calul din nou,dar ne-am obisnuit cu naravurile lui!schimbul de tricouri este ceva normal in ziua de azi,si nu vad de ce se agita bursucul plingacios…

Alex (132 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 23:13

Mario,lasa povestea asta cu fotbalisti romani care alearga dupa tricouri straine.Mai bine scrie cum s-au intrerupt brusc emisiunile tv cand a aterizat Real Madrid pe Otopeni.cum era Alessandra Stoicescu iar la Realitatea Plesu si Liiceanu ,care tocmai vorbeau vorbe, nu intelegeau ce se intampla! Sau de lipsa de demnitate a mediei romanesti n-ai voie sa zici nimic ?

alex@ro (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 0:02

mentalitatea aceasta de invingator se formeaza in multa munca de la antrenament , prin mesiuri cu adversari din ce in ce mai buni,dar si prin aceste asa zise „interdictii” pentru care dan petrescu merita felicitat si nu hulit. sa avem incredere in el ca va trimite pe teren nu niste mielusei pregatiti de sacrificare, ci niste jucatori ce-si vor vinde scump pielea. M-as bucura daca dupa MECI, care chiar daca nu va avea un rezultat pozitiv sa comentati dandu-i dreptate lui dan petrescu.

arkan1923 (4 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 1:02

@Alex
prin commentul tau nu faci altceva decat sa incerci fara succes sa maschezi atitudinea idolilor tai in meciurile cu lyon si real madrid atunci cand telespectatorul de rand avea impresia ca mirel & co. ar fi putut cu usurinta sa refuze si jumate din contractul cu oierul parlamentar pt un tricou al lui Juninho,Benzema,Raul sau Van Nistelrooy.
Masura impusa de Dan Petrescu,un antrenor care personal nu-mi place,nici stilul nici atitudinea lui,nu poate fi decat aplaudata,e exemplul perfect pt ‘cum sa nu faci ceea ce a facut steaua’ in meciurile cu granzii,sa nu lasi capul plecat,sa nu joci doar pt ca asa trebuie,indiferent cum iese treaba noi tot suntem castigati,daca am cazut macar am facut-o de pe un cal frumos,imagine,rating,bani de la uefa si nu in ultimul rand…tricourile adversarilor,trofee extrem de pretioase.
si la mai mare…

Radu (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 1:04

MI se pare un impuls psihologic foarte important..ceea ce a facut dan petrescu acum. Pentru ca atunci nimeni nu se va mai gandi joc contra lui fabiano, vreau tricoul lui…ci fiecare va gandi ce va face pe teren. In plus sunt jocuri tur-retur….se vor face schimb de tricouri in retur, dupa ce depasim momentul psihologic al debutului si capatam incredere si experienta de joc.
asa vad eu lucrurile si mi se par normale…insa nu stiu daca mi-ar fi trecut prin mintedaca eram in locul lui dan.
De aceea il felicit pe dan, care s-a dovedit un bun antrenor si mobilizatopr psihologic si am incredere in deciziile lui. Sa nu uitam ca el a jucat ani buni la chelsea…titular..in anglia si champions league…si doar el e antrenorul campioanei urziceni…nu restul de 22 mil de romani.

timi (5 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 2:22

Petrescu este un antrenor bun, fara indoiala, chiar trecand peste gramada de victorii chinuite care, in final, au facut diferenta, aducandu-i echipei sale titlul.Daca vrea sa ajunga insa la o echipa de top din Europa, stilul sau vulgar, mentalitatea si circul pe care il face permanent vor fi puternice argumente contra.Decizia care a luat-o acum nu mi se pare deloc normala, caci schimburi de tricouri se fac peste tot in lume.Faptul ca la alte echipe, chiar daca vin din lumea a treia, jucatorii nu se milogesc pentru a obtine un amarat de tricou de la un jucator cu nume, arata gradul de absurd si penibil care caracterizeaza Romanica.Este lipsa de caracter si educatie ceea ce face ca jucatorii de aici sa ne faca de ras.Doar nu degeaba a renuntat UEFA la Gheata de Aur in anii ’90, pentru ca Mateut , Camataru si care or mai fi fost marcau goluri ca la handbal.Multi dintre oamenii de fotbal de atunci se regasesc si azi printre conducatorii de azi ai federatiei su Ligii.Si noi vrem sa vorbim de profesionalism? Educatie? Respect? Onestitate? Competitie? HAHAHA!!!

motanul incaltat (137 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 7:18

Dan Petrescu e un frustrat—-nu e rau sa-ti schimbi tricoul cu o vedeta—-poate apoi te uiti la el si poti fi mai motivat…Pe al lui nu cred ca l-a cerut nimeni si nici lui nu i-a dat poate nimeni.Orice ar vrea el sa creada Sevillia e peste Urziceni cu 100 de clase.Sau ce facem acum-nu recunoastem realitatea si ne aparam:”saracia si nevoile si neamul”.Daca voia sa-i motiveze spunea doar atit: Nu uitati ca profitati de o ocazie istorica,dati tot ce-i mai bun din voi si poate prindeti un contract „afara” ceea ce va fi bine atit pt.voi si familiile voastre ,pt.cariera voastra dar si pt.prosperitatea clubului…Atit era de ajuns….

Yooooo (2 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 9:24

OOoooo da…si acum o sa castige uimirea cu 3-0,e penibil petrescu……ca si echipa din baragan…acum incepem cu din astea***…ne am ajuns….huuaaa uimirea

clop in plop (13 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 9:25

Perfect de acord cu postarea lui Alex. A venit Realul in Bucuresti ? Intrerupi ditamai emisiunea culturala cu doi corifei ai spiritului si dai iute legatura cu Otopeniul sa-i vada lumea soro pe Raul si Van Nistelrooy cum mesteca guma si se scarpina-n dos. Baietii astia de zeci de milioane sunt exact din acelasi aluat cu ai nostri ( copii ai durerii pe care i-a lovit norocul de a tine mingea de fotbal pe nas pana la 10 000 ). De ce ne-om face pres in fata lor , nu mi-e clar.
Echipa Romaniei s-a trezit inaintea partidei cu Franta la aeroport ca nu venise NICI UN ZIARIST FRANCEZ. Treaba lor, oamenii isi stabilesc singuri prioritatile iar echipa Romaniei nu este asa ceva. Sa fi venit Brazilia se schimba situatia. Dar chiar sa fi venit Brazilia, francezii nu-l intrerupeau pe Michel Drucker, sunt convins!
Dan Petrescu a decis ce-a decis fiindca e romanul care a reusit pe deplin in tara unde fotbalul inseamna in primul rand atitudine : orgoliu, sfidare a oricui de catre oricine, barbatie. Englezii se innebunesc dupa cornere si la aplauda ca apucati. Dar si mai tare aplauda jucatorii care revin pe teren cu tricoul muiat de sange si care continua sa joaea strangand din dinti dupa ce-au fost facuti harcea parcea. Dan Petrescu a jucat acolo si a inteles ce era de inteles.
M-as bucura daca echipele noastre ar adopta o noua atitudine generala: politicoasa, prevenitoare dar rece si strict protocolara. Nu-i nevoie ca Realul din Madrid sa fie intimpinat ca minunea de la Maglavit. Daca antrenorul strain ii identifica pe Chivu si Radoi ca numerele 3 si 6, antrenorul nostru e liber sa-i desemneze si el pe Messi sau Kaka in aceeasi maniera.
Pe teren nu joaca cele doua sute milioane date de Real pe jucatorii cumparati ci niste fotbalisti demni de admiratie fireste, dar posesori de numai doua picioare. Sa nu uitam ritualul „hakka” prin care neozeelandezii isi infrunta psihologic adversarii la rugby. O fi cam prea prea dupa opinia puristilor, dar macar semnalul e clar : baieti cu noi nu-i de joaca. Cam asta ar trebui sa insemne si masura lui Dan Petrescu. Daca facem un rezultat bun, spaniolilor n-o sa le mai arda de schimbat tricouri iar daca vreunul va insista, sunt convins ca nu va intampina refuzuri politicoase.
In schimba daca bat de rup si asteapta cu un zambet condescendent pe fata sa vina golateii din Urziceni sa le ceara tricourile lor sacrosancte, vor avea o surpriza : echipa adversa este invinsa iar nu umila. Sunt sportivi demni nu colectionari de tricouri adverse.

Nutu (14 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 9:25

Una este sa schimbi tricoul cu un adversar(gen Surdu)
SI ALTA sa alergi pe teren dupa un „tricou” (chiar de la un idol). Aceasta alergatura o interzice Dan.
Am zis,
Nutu
P.S. Avem oare „educatie” prin presa ?
O zi buna

villa (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 10:03

sint de acord cu Dan el stie diferenta de mentalitate a celor doua echipe,spaniolii ne privesc prea de sus ,ieri la o emisiune pe antena trei radeau de numele Uniri sper sa facem o surpriza sa nu ne uite sevilienii niciodata

bebe (3 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 10:10

Aiurea articol. Pentru ca este normal sa ai un model, dar nu este normal sa consideri pretios tricoul lui.

Oare imbracamintea face pe om? sau invers!?

Gesturi (10 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 10:16

Cred ca a luat aceasta hotarire cind l-a vazut pe Surdu, dupa Fr-Ro, cum ii cersea lui Henry tricoul.
Mi-a fost, mie, rusine, atunci!!!

Catalin (5 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 10:22

Nu am citit un articol mai slab al Mariei. Imi pare rau, sunt atatea contraargumente la goangele prezentate in acest text incat nici nu am rabdare sa le scriu.

Cocos (108 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 10:56

Nu inteleg de ce mi-ar fi rsine sa schimb tricoul cu Messi. In definitiv si la urma urmei unul ca el costa cit toata liga lui Mitica luata la un loc.

Diferenta dintre Surdu si Henry este ca cea dintre Marin Sorescu si Shakespeare. Pentru un jucator mediocru precum Surdu tricoul lui Henry poate ramine cel mai frumos suvenir al carierei. Cu ce drept sa-i interzicem o asemenea bucurie???

Ar trebui sa ne cunoastem virful nasului si sa avem respect fata de cei care ne dau clasa! Suntem foarte departe de fotbalul adevarat atit la echipa nationala cit si la echipele de club. Putina smerenie nu ne va strica.

Dingauanu (3 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 11:24

daca excludem posibilitatea ca Dan e penibil din nou, atunci putem inainta ideea ca probabil jucatorii Unirii ascund ceva in tricouri-binenteles ceva care sa-i favorizeze in acest meci.
(chestie asemanatoare ce : „sa presupunem prin reducere la absurd ca…. ” )

ciprian (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 12:36

ati uitat cu radeati si ii luati la impins vagoane stelistii dupa meciul cu R.M..foarte bine face bursucul ,in viata esti ceea ce esti ,daca tu consideri ca altul e mai bun ca tine atunci asa esti.

mosh_vishiniu (8 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 13:01

mm si alex au dreptate.demnitatea se invata.putem sa fim macar indiferenti la aroganta occidentalilor astora care ne „dau cu capitalismul in cap”,se umfla ca gogosile de mandrie,uitand ca de fapt ar trebui sa ne respecte si ei pe noi pentru multe:stam de 2000 de ani la granita dintre imperii,ne-au luat fara plata mai toate talentele din orice domeniu si au tras foloase mari din asta,”modernitatea” o sa le iasa pe nas in viitor si or sa vina fuga la noi dupa natura (cata o mai ramane dupa politica mitocaneasca de dambovita!).dan face foarte bine ca incearca sa dezvolte in ei mentalitatea de invingator,si nu va mai ganditi voi,complexaxilor cu bale la gura dupa LC,ca neaparat o sa piarda la scor orice echipa romaneasca doar pentru ca nu e stoaia sau dinamu.prima teapa a luat-o „europarlapu..” anul trecut cand intrebat cate puncte va face clujul in LC a ras cu pieptul umflat ca o gogoasa,vezi doamne,”nu o sa faca nici unul,ca nu are ca steaua „experienta” in LC” (puahh!).ei ui-te ca clujul a facut nu numai puncte mai multe,si steaua s-a facut de ras,dar i-a pishat si ca joc pe cimitiristii din ghencea:daca intra bara lui trica cu chelsea,si in meciul retur cu roma aveau mai multa atentie treceau de grupe.trebuie sa le dam cu flit astora din vest,si ca sa poti sa o faci prin joc (unde e f greu datorita distantei ce ne separa ca sistem si infrastructura,ei neavand mitici si mirci sanzi) trebuie intai sa nu intri cu umilinta pe teren si sa dai tot.asa apar surprizele de care ne miram intotdeauna.

CPU (22 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 15:43

o interdicitie care scoate la iveala mentalitatea pe care o are,adica de comunist.degeaba se lauda ca a invatat de la occidentali,degeaba o da in diverse ca e civilizat.a ramas cu aceeasi mentalitate…….

CPU (22 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 15:45

o interdictie care ne arata cum isi priveste dan petrescu proprii jucatori.

Andrei (7 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 16:08

„Jenant e să fii ignorant. Să n-ai modele, să n-ai aspiraţii, să nu înveţi de la cei mari, să nu-ţi cunoşti măsura. ” – superb.

Hmmmm (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 16:19

Clop ai dreptate.

fiftyfifty (13 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 16:41

sunt de acord pe jumatate cu decizia asta: e intr-adevar rusinos sa alergi dupa adversari pentru un suvenir de valoare indoielnica. o fi frumos sa colectionezi tricouri ca amintiri ale vremurilor cand jucai cu crema fotbalistica a europei, dar nici sa faci coada la vestiarul echipei adverse, cum au facut cei de la steaua in ghencea cu real madrid.. daca tu intri pe teren cu gandul la tricoul de dupa, esti demn de mila.. daca schimbi tricoul cu demnitate pe teren, la sfarsitul unui meci in care, desi ai pierdut, te-ai simtit egal cu adversarii, atunci nu mai e de condamnat gestul. ideal e sa faci un meci mare, cum a facut steaua cu betis, la sfarsitul caruia adversarul sa se simta onorat sa schimbe tricoul cu tine

Dan (5 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 16:44

Superba atitudine. Te felicit Dane ! ai demnitate ! Consider ca e umilitor sa alergi cu tricoul in mana si sa ” cesesti” un schimb. Cu cine ? Cu un egal al tau ?! Sa vina el la tine ! Idolii fotbalistilor de la noi sunt aici. In Romanica noastra. Sunt cei care au castigat in 1986 Cupa Campionilor. Sunt aceia care au uimit in Cupa Mondiala.Sunt: Hagi, Laca, etc,etc…
Maria , te iubesc. Ai de fiecare data articole superbe. Te iubesc pentru spiritul de care dai dovada. Desi as putea sa spun ca te iubesc nu numai de aceea.!

Doctorul (96 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 16:52

Stimata doamna Maria Andries,

Vine vorba cam asa:

1) Tricouri originale cu jucatorii mari costa 50-80 euro. Numai al Stelei e 85 euro. Sa lasam gluma la o parte.

2) O prestatie fasta si de ce nu, o victorie, ar aduce cu totul alte beneficii. Asa ca baietii trebuie sa spere.

3) As vrea sa cred ca baietii vor scoate un punct diseara. Si cred. Bafta diseara.

Peace,
Doc

Sire (4 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 16:55

Petrescu e penibil la faza asta. unii jucatori asteapta toata viata un meci ca asta si un schimb de tricouri la final de meci nu e umilinta, e semn de respect la adresa adversarului. daca va ajunge vreodata la o echipa mare din afara, oare, tot asa va proceda? nu cred…

Comentează