Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Oameni de valoare

Marile cluburi din Europa plănuiesc să organizeze propria Ligă a Campionilor, „ca să-şi maximizeze profiturile”, cum explica Wenger. Marile cluburi din România plănuiesc să-şi minimizeze cheltuielile. Taie din salariile jucătorilor, taie din bugetele de transferuri, taie pînă nu mai rămîne […]

miercuri, 19 august 2009, 7:06

Marile cluburi din Europa plănuiesc să organizeze propria Ligă a Campionilor, „ca să-şi maximizeze profiturile”, cum explica Wenger. Marile cluburi din România plănuiesc să-şi minimizeze cheltuielile. Taie din salariile jucătorilor, taie din bugetele de transferuri, taie pînă nu mai rămîne nimic de tăiat în afară de tăieturi şi sînt gata să plătească mai mult pentru arbitri străini. Preţul unei brigăzi din afară trece de 10.000 de euro. Nu e nici un paradox. Şefii de cluburi au desigur socotelile lor. E mai rentabil să investeşti în arbitraj decît în fotbal.

După Moggiopoli, italienii n-au apelat la „centrali” din afară. L-au desemnat pe Collina să facă delegările. „Scopul e să selectăm un lot de arbitri tineri, pînă-n 34 de ani!”, afirma fostul nr. 1 mondial din arbitraj.

În fotbalul nostru, la nivelul şefilor de cluburi, valul seismic de la Piteşti a fost resimţit altfel. „Au fost îndepărtaţi unii oameni de valoare din CCA!”, şi-a motivat Borcea preferinţa pentru arbitri străini.

Problema e că valoarea şi caracterul nu sînt neapărat legate. Şi Moggi a vrut arbitri valoroşi. Şi, conform unor înregistrări, publicate de „Gazzetta dello Sport”, în mai 2006, chiar a făcut rost de ei. „Ţi-am pus un arbitru mare la Amsterdam!”, îl anunţa amicul Pairetto, şeful arbitrilor italieni, înainte de Ajax – Juventus, din Liga Campionilor. „Cine e?”. „Meier!”. „În stil mare!”. Juve a bătut cu 1-0, apoi a fost arbitrată „în stil mare” şi de Graham Poll, de Herbert Fandel şi de alţi „oameni de valoare”.

Comentarii (54)Adaugă comentariu

1q (1 comentarii)  •  19 august 2009, 19:35

daca vin arbitrii din austria ,ungaria si turcia,poate chiar rusia, borcea rupe tot ca sunt in aria de acoperire a sa. e o prostie sa vina arbitrii straini, o mizerie, dar ce sa faci cu borcea,ca asta ne mananca !

Bula (2 comentarii)  •  19 august 2009, 20:15

Atita vreme cit T. Craciunescu e arbitru de divizia 1, nu exista alternativa la arbitrii straini! Cum sa arbitreze unul ca el, care nici macar testele nu le-a dat? CCA e de cascadorii risului si nu poate gestiona raspunderea unui arbitraj corect si profesionist! Pile, Cunostiinte si Relatii pe banii actionarilor? Nu merge! Cum sa-si bata joc T. Craciunescu, un pusti inca supravegheat atent de taticu´, de munca atitor oameni? Intr-o tara civilizata ar fi fost scos din arbitraj dupa etapa a doua! Si se mai mira unul si altul de reactia celor care, buni sau rai, baga bani in fotbal!

speedofmind (7 comentarii)  •  19 august 2009, 20:54

@Bula: se vede ca-ti meriti pseudonimul ales, T Craciunescu si-a dat testele (cu brio) chiar in groapa voastra 😉
Mai ai si alte dume ?

@Maria: La Multi Ani ! … si la tot mai multe articole care sa nu musteasca de Steaua&Becali

lucian lerghievici (111 comentarii)  •  19 august 2009, 21:01

Da Maria, de acord cu tine.

maigret (25 comentarii)  •  19 august 2009, 21:55

Sincere felicitari!SCL-PI-TOR!

Vlad (34 comentarii)  •  19 august 2009, 22:19

Bine ca tu si ziarul la care scrii sunteti intr-adevar mari…nu stiu ce ne faceam fara un ziar atat de mare si fara asemenea editorialist…

Ghandalf (147 comentarii)  •  20 august 2009, 8:35

Corect articol si ca de obicei de o vreme incoace, la obiect ! borcica se referea in mod clar la „valorosul” corpodean (ca era o valoare pentru caini !) , iar acum s-a razbunat pe Huzu pentru „nesimtirea” de a refuza sa traga cu fc 2 cutzu cu idei !!! Evident ca pe aceeasi mana au mers si celelalte membre ale cooperativei si ar fi interesant sa stim cum au fost voturile, astfel vom sti cine face jocul lui borcica (mi se pare ca si ciobanu’ despre care stim ca e bun prieten cu borcica a mers pe aceeasi idee ). In asemenea conditii Liga I (zisa si Ursus, zisa si Bergenbeer, zisa si… cum i-o mai zice) a devenit un circ, iar echipelor romanesti care au cat de cat valoare (si nu fac parte din spectacolul de dresura a frf si lpf ) nu le ramane decat sa-si demonstreze valoarea in meciurile internationale ! Cred ca nu ma voi mai uita la fotbalul intern ! Doar la cele din cupele europene si la campionatele straine, m-am saturat sa vad jocuri de doi bani castigate de cel de-al 23-lea „jucator” si de „spectacolele” din loje ! DIXIT

colina (21 comentarii)  •  20 august 2009, 8:52

Si daca nu avem Colina in Romanica?Eu as fi de acord sa delege si la noi tot Colina:)Craciunescu ,Tudor,Balaj,Gusti Constantin sau Corpodean in nici un caz ca-s prea „dalmatieni”…

laur lilu (14 comentarii)  •  20 august 2009, 10:12

Ah uite ca ai scris si de arbitri…… ;)) din punctul de vedere in care abordezi articolul ai dreptate. Si arbitri de afara gresesc iar cand cei de afara vor gresi si la noi, mai marii din liga I vor vrea din nou arbitri romani atunci insa arbitri romani sper ca se vor recuza in bloc sau vor cere baremuri ca pentru straini ca doar investitiile trebuie facute pana la capat 🙂 .

senateo (18 comentarii)  •  20 august 2009, 10:16

Ce te faci cu Becali pentru ca este europarlamentar si nu o sa fie nici o probleme sa invarta butoanele arbitrilor straini?

bigfoot ball (41 comentarii)  •  20 august 2009, 10:42

„…Problema e că valoarea şi caracterul nu sînt neapărat legate…” Asa e! Asta e lectie de viata, care (viata) de altfel n-a fost niciodata un exemplu de morala… La casele mari sunt cele mai putrede fundatii.
Cat despre arbitri… de oriunde ar fi, aceleasi probleme vor apare. Adica de vina va fi pana la urma vremea, gazonul, razboiul psihologic… Unde mai e bucuria de a juca pur si simplu? Dar sa nu ne intristam. Football-ul e mare!

gima (3 comentarii)  •  20 august 2009, 11:13

Mai fratilor, ce va lamentati atita ca face si drege Borcea ? Si ce ne bagam noi in partitura actorilor din teren si de pe linga el? Va amintesc ca suntem doar niste spectatori; daca nu ne place spectacolul respectiv, ori schimbam canalul ori nu mai mergem la meciul „x”. Vom avea dreptul sa ne opunem unor masuri din fotbal doar atunci cind vom baga banii nostrii in acest fotbal CORUPT. Si sa-l vad eu pe acela care si-a bagat proprii bani in fotbal, cum sta cu regulamentele in mina sa nu cumva sa o zbirceasca. Nu , dimpotriva, fiecare va incerca sa-si acopere cu spuza turta lui, pentru ca asa se pare ca este normal si pentru ca asa e-n tenis, vorba lui Toma, saracul.

dinamotel (8 comentarii)  •  20 august 2009, 13:35

dar daca si tudor ,dupa prima etapa,si craciunescu,dupa etapa a 2 a ar fi iesit,ar fi recunoscut greselile,s-ar mai fi suparat cineva?nu vedeti ca pe ai nostri aroganta ii termina?daca taticu` ar fi fost corect si ar fi dat-o mai pe cotite,mai diplomatic,recunostea ca teo a cam scrintit-o se mai ajungea aici?eu,daca angajez pe cineva sa-mi munceasca o zi iar el imi fura din curte tot eu sint vinovat ca a 2 a zi nu-l mai primesc la treaba?

anne cienne (1 comentarii)  •  20 august 2009, 15:36

Scurt si la obiect, bravo ! I. Craciunescu a fost mai mereu un clovn abject. Nimeni nu se ocupă de tineri, nici ca jucatori, nici ca arbitri, doar ii vand inainte de a se coace. Tara trista, plina de umori !

Eugen Borbely (27 comentarii)  •  20 august 2009, 16:02

Neputinta oamenilor de valoare ca Borcea, Becali, etc a dus la acest lucru. Borcea mai bine ar inffinta Liga Campinilor dinamovisti, pentru ca la lotul de shakire ( cu cateva exceptii) pe care-l are numai acolo poate ajunge. Mentalitatea trebuie schimbata, nu arbitrii. Mai era unul prin anii 90 care ne promitea sistem economic japonez, suedez, francez si. pana la urma ne-am ales cu sistemul economic interlop.
Nu ne vindem tara!

Sergiu (3 comentarii)  •  20 august 2009, 16:21

de ce nu renunti?fenomenul te depaseste…scrii iar despre un subiect pe care nu-l stapanesti,si normal ca o faci anapoda;pai in Italia era normal sa nu apeleze la arbitrii straini pt. ca acolo la promovari se mai tine cont si de valoare…cat privitor despre procentul,mare la noi normal la ei,de fii(nepotism in general) de arbitri,iar nu ne putem compara cu ei;e drept ca daca se vrea curatenie,pe langa corupti(in cazul de fata arbitrii),ar trebui eliminati si corupatorii(conducatorii de cluburi,fie ei presedinti sau patroni!)…dar ce te faci ca plange tara dupa investitorii astia verosi si ramanem iar saraci si nu mai are cine sa ne fure si sa ne minta?

arh. Gheorghe Petrescu (246 comentarii)  •  21 august 2009, 1:57

NU ARBITRII SANT PROBLEMA CI, FOTBALUL ROMANESC CONDUS DE OAMENI CE NU AU NIMIC COMUN CU ACEST SPORT. FRUMOS ARTICOL SI LA SUBIECT. HAI ROMANIA !

Alin (1 comentarii)  •  21 august 2009, 4:43

peste aprox 10 ani va lua fiinta „liga hotilor din romania” care o sa fie peste super-liga europeana…asa becali,borcea & CO o sa devina cei mai mari patroni de cluburi din lume…si tot asa „mai marii europei” Barca,Man.U,Chelsea,Real,Bayern etc o sa se milogeasca de ei sa le ofere posibilitatea sa joace in aceasta „liga” :):):)

DTR (1 comentarii)  •  21 august 2009, 8:31

De acord cu tine. Totusi cred ca la noi s-a pierdut bunul simt iar floarea rusinii de mult numai exista…

the undertaker (32 comentarii)  •  21 august 2009, 10:10

poate nu stii,dar juventus avea o echipa de vis si nu castiga meciurile cu arbitrii.

da (9 comentarii)  •  21 august 2009, 12:20

In principiu, puteti avea dreptate, dar dupa Moggiopoli s-au luat ceva masuri in Italia, la noi nu e cazul

corneliu (3 comentarii)  •  21 august 2009, 14:49

puneti si voi mass-media umuraul serios la victimizarea arbitrilor! Sunt suparati cativa conducatori de cluburi ca numai iau eventul cu arbitrii straini! Iar mass-media ce sa mai scrie? Ca a venit un arbitru strain si chiar daca a gresit flagrant la o faza, este o greseala!! Nu cum arbitreaza Corpodean, Balaj, Hategan, Bogaciu, Covacs si Naghy la „comanda cu tema” Mai puneti… „putina presiune” si pe tudor, Deaconu si Coltescu si mass-media didcteaza campioana!! Asta e!

corneliu (3 comentarii)  •  21 august 2009, 15:05

Cu ce va deranjat Becali? Ca a stumulat saracii sa numai „stea capra” la chefere ca sa ia eventul? Tot la luat cu … DNA-ul!! Voi incercati sa-i puneti in carca niste lucruri pe care nu le-a facut!! O sa sariti in sus, dar se vede ca Steaua, domnisora Maria – cea suparata pe oier -, de foarte multi ani „face victorii. puncte si coeficienti” in europa, fara Corpodean, Balaj, Bogaciu, Hategan, care sunt la „co,anda” echipelor din provincie!! S-a vazut si aseara ce au facut echipele cocolosite de mass-media Dinamo, chefere cluj, vaslui! Stiu sintagma, Steaua a avut nproc! Oare? Eu cred ca si la facut ea cu victorii si la echipe mici. Nu sa fie eliminata de Tamagusta, Neica nimeni sau vreo echipa de pescari din Islanda!! Dar mai usor este domnisoara Maria sa-l pui pe cenzorul de la IT sa ma scoata de pe blog si sa-mi comunice: „Your comment is awaiting moderation”. Nu scriu eu, ce doreste mass-media sa acrediteze!

paSSa (1 comentarii)  •  21 august 2009, 16:01

DE CE NU SE DORESTE O ANKETA DIN PARTEA LPF SAU FRF SI KIAR O ANKETA EDITORIALISTA REFERITOARE LA CUM SI-AU INSUSIT MILITZIENII „TITLURILE” (campionate si cupe) DE LA INFINTARE SI PANA ACUM……….DE CEEEEEEE? DE CE NU SE DORESTE AFLAREA ADEVARULUI,E DE DATORIA VOASTRA A ZIARISTILOR SAU VA E FRICA? NU CREDETI K A SOSIT MOMENTUL ADEVARATEI ISTORII A FOTBALULUI ROMANESC,DE CE SE ASCUND TOATE MOJICIILE FACUTE CU AMENINTARI SECURISTE,OARE SI VOI(ziaristii) SUNTETI PARTASI LA ELE? precizez k am 41 de ani si nu vb. in necunostita de cauza……..cu respect astept un raspuns.

Alex Timisoara (144 comentarii)  •  21 august 2009, 16:16

Ca de obicei, va duce capul la fel de mult ca pe gaini. In loc sa va opriti putin sa vedeti ca majoritatea echipelor ajung prin rotatie in situatia in care este dinamo acum, sariti ****sa infierati pe cate unul care spune adevarul. Ati ajuns sa va bucurati de victorii cu Ceahlaul si cu st patrick. Va mandriti nevoie mare cu victorii de vremuri apuse si va lasati onoarea calcata in picioare. NU MAI EXISTA CLUBURI MARI IN ROMANIA. Vai de capul vostru…

A.C.A.B (1 comentarii)  •  21 august 2009, 17:44

Te contrazic,observ unde vrei u sa ajungi dar din pacate postura de jurnalist sportiv nu ti se potriveste(cel putin din punct de vedere fotbalistic).Trage linie si vezi cine sunt arbitrii nostrii.In afara de 3-4 arbitrii care isi merita pe deplin meseria sunt doar Copii…..nepotii….sau prietenii fostelor glorii ale arbitrajului..poop frumoaso

licurici (7 comentarii)  •  21 august 2009, 20:12

Dupa cum citesc in articol si Wenger dealtfel si conducatorii din Romania urmaresc acelasi scop. Insa dumneavostra incercati sa para altfel.
Citez: „ca să-şi maximizeze profiturile” si „să-şi minimizeze cheltuielile” Pai nu este acelasi lucru? Nu si cei din vest si cei din Romania incearca sa-si maximizeze profiturile si in acelasi timp sa-si minimalizeze cheltuielile? Nu vad unde e contrastul. Ahh daca in Ro. se reduc cheltuielile asta e cu totul altceva.

Marius (1 comentarii)  •  21 august 2009, 21:05

@licurici
Acceptand ca e o mica eroare de formulare, cred ca Maria se refera la faptul ca echipele din vest vor sa-si maximizeze profiturile prin investitii (calea „intelectuala”), in vreme ce ale noastre prin reducerea cheltuielilor (calea „muncitoreasca”). E o diferenta destul de mare.

Costin (1 comentarii)  •  21 august 2009, 22:06

Mai „licurici”…Maria se refera la altceva. Cum sa-ti explic…ceva de genul, tu nu ai vrea sa castigi mai multi bani? Ai o afacere…ca sa scoti bani multi, investesti,investesti si investesti. Dar daca nu faci asta, tai din salarii si de peste tot….nu stiu daca o sa castigi bani. Poate pe termen scurt. Cam la asta face referiri…ok?

agathos (1 comentarii)  •  22 august 2009, 9:08

Problemele mari de azi ale fotbalului românesc vin din ultimii 20 de ani de acumulări de mizerie. La inceputul lui1990, în loc să fie curăţat chirurgical cancerul din fotbalul nostru, oameni din acel cancer, precum C.Dinu, Angelescu si M Sandu au ajuns în fruntea bucatelor. În timp, încurajaţi de aceste non-valori, au apărut pe firmament mizerii umane precum butelie, trafalet ş.a. La rândul lor, pentru a nu fi deranjaţi din afaceri – pt că nu trebuie să fim naivi, ăştia câştigat zeci de milioane de euro din afacerea asta…a se vedea doar partea cu cohortele de jucători vândute afară, preţurile anunţate de ei şi diferenţele enorme care mai transpiră prin presă- aşadar, pt a nu fi deranjaţi din afaceri, aceşti butelie şi trafaleţi au creat grupuri de presiune conduse de câţiva aşa-zişi lideri de galerie, cărora li s-a cedat şi lor ceva zgârciuri, adica niscaiva afaceri cu buticuri pe la stadion. Pt ceilalţi, ca să poată fi ţinuţi în frâu, li s-au dat deplasări gratuite şi alte câteva facilităţi…Firimituri. Li s-a creat senzaţia că au putere. Când, insă, li s-a luat din acele firimituri, aceşti tineri s-au trezit lezaţi şi-au izbucnit. Ce-i de făcut? Mă tem că suntem în metastaza, pt că cei care conduc fotbalul nostru nu sunt capabili să ia măsuri radicale, adică retrogradări, desfiinţări de cluburi prin ne-darea licenţei etc Ei sunt cu toţii într-o cârdăşie , iar unii, microbişti adevăraţi, pun suflet şi suferă. Naivi. Dacă presa sportivă nu ar fi părtinitoare, ar mai fi o speranţă dela ea, în sensul că toată această Istorie a mizeriei ar trebui spusă şi astfel depistat diagnosticul. Nu poţi trata ceva dacă nu ştii ce este acel ceva! Cauză-efect. Iar cauza nu sunt aceşti ultraşi dezorientaţi, ei sunt doar efectul! Cauza stă cocoţată la tribuna 0 si in fotoliile federale şi lepefiste …

fan (4 comentarii)  •  22 august 2009, 10:34

sunt aici cativa care pun comentarii si pe care chiar nu-i duce capul deloc…fata a incercat printr-o ironie finutza sa scoata in evidenta faptul ca banii cluburilor ar trebui investiti in lucruri mult mai valoroase decat arbitri straini(centre de copii si juniori,terenuri,etc.).au fost cazuri cand si arbitri de valoare din Europa s-au manjit pt bani(in exemplele date de ea),asa ca din putinii bani pe care-i au cluburile ar fi pacat sa platim regeste arbitri strini…

Crystyyy (23 comentarii)  •  22 august 2009, 14:23

Ce sa mai rezolvi intr-un sport unde daca unu ,,pica” il urmeaza si ceilalti precum piesele unui domino. Vorbim de curatenie dar mai zilele trecute s-au intamplat o multime de fapte de indica contrariu. Am facut un clasament al meu al ciudateniilor:
1) Condescu se cearta cu Sandu si il ameninta ca nu ii mai aduce voturi. Daca nu ar fi adevarat omu ar parea caraghios insa caraghiosi sunt ceilalti de il ajuta. Acum cativa ani Condescu a ajuns in divizia A printr-o smecherie (a fost retrogradata alta echipa prin forta). Pentru aceasta fapta,,Nasu” a castigat alegerile datorita voturilor aduse de Condescu. Si acum vine surpriza:Condescu ameninta ca nu ii mai aduce voturi. El e baiat destept insa cei din jur sunt caraghiosi. Ei il asculta pe Condescu, voteaza cum doreste el, nerealizant ca supararea minerului vine ca FRF nu il mai sustine impotriva chiar celor de el le impune votu…
2)Antrenori echipelor care au jucat cu Steaua in UEFA au dat declaratii finute despre arbitraj, gen: Arbitri nu au fost in cea mai buna forma insa chiar daca erau tot luam 3-4 goluri. (asta cu toate ca nu le acordase un 11M). In contrapartida cei de la CFR dupa meciul din UEFA dau declarati ca ,,au fost tocati, furati de arbitri”. Probabil diferenta de cultura…
3) Iancu un om care de ani de zile sa chinuie sa fure o echipa de fotbal (Poli Timisoara), se apuca sa il acuze pe Bucsaru ca e hot. Oare sa fie doar invidia sau teama ca e depasit in hotii?
4) Borcea daca nu a fost arbitrat cum vrea el schimba comisia de arbitri. Sunt curios daca arbitri vor mai avea curaj sa fluiere alfel decat doreste Borcea.
5) Bomboana de pe coliva vine de la Turcu. Omul nu a uitat sa isi ia si copertina cand a crezut ca va parasi clubu Dinamo…
Am dat aceste exemple in fuga Maria sunt curios daca mai speri in curatenie…

ikos (1 comentarii)  •  22 august 2009, 14:26

Cheltuielile cu arbitrii straini, cu salariile vedetelor de mucava, cu resaparea celor cu care s-a dat teapa strainilor reprezinta stilul romanesc de a investi in fotbal. Ar fi mai ieftina o investitie intr-o clasa de fotbal la un liceu timp de 4 ani decat cumpararea unui strain de 1-2 milioane si salariul lui. Cu o selectie serioasa si pregatire la copii am avea 2-3 fotbalisti la 4 ani, tineri si dornici de afirmare. Dureaza mult?
Va mira ce s-a intamplat la Dinamo? De ce?
Pe Borcea il preocupa aducera arbitrilor straini, timorarea celor romani, resaparea rebuturilor cu care s-a tras teapa echipelor straine. Sabau n-a fost bun pentru Dinamo, era prea serios, poate n-ar fi raspuns la comenzile clanului Becali. Au dus un antrenor de aiurea si nici pe asta nu-l lasa sa-si faca treaba.
Patronii dinamovisti fac circ pe la TV, declara (ca si Andone, aseara) ca suporterii nu trebuie condamnati, ca ar avea si ei dreptate, etc. Mai bine ar lua masuri organizatorice (supraveghere video, bilete cu loc si personalizate, sanctiuni ptr. golani, inclusiv darea lor in judecata pentru tulburarea linistii publice si prejudicii aduse clubului).
Au fost vreodata identificati si condamnati capii rautatilor ? Cine a fost idiotul care a intrat primul in teren? Au fost filmati cei 20-30 de golani care „munceau” la ruperea gardului ? Astept ca Federatia sa le dea echipelor sanctionate de UEFA pedepse suplimentare. Sa-i vad pe dinamovisti cu terenul suspendat 10 etape in campionatul intern. Rusine !!!
Nu cred ca la Steaua s-ar fi schimbat ceva daca ramanea Radoi si gasca din jurul lui, daca nu era Gigi in dificultate financiar si daca nu venea Bergodi. Sper ca Bergodi sa reziste in Ghencea, vom vedea…

vasco- (317 comentarii)  •  22 august 2009, 23:59

De ce mai trebuie sa existe fotbal in Romania?Este el ,fotbalul un spectacol la care sa mearga lumea cu placere?Este o afacere manageriata corect,pe fata,din bani curati?Dimpotriva e o mlastina unde colcaie tot felul de lighioane evazioniste care isi spun patroni si care in afara de circ nu stiu nimc despre fotbal.Si atunci?La ce bun?,ca rezultae nu,spectacol nu.

Ciolanus (2 comentarii)  •  24 august 2009, 15:04

Mi se pare ca Berlusconi a vrut sa faca o astfel de liga, a marilor cluburi, dar inca asteptam.
La noi vorbim ca sa ne aflam in treaba, ai nostri au smecheriile lor, cum scrie si in articol: e mai usor si profitabil sa faci aranjamente decat sa cumperi jucatori valorosi, un atrenor bun si conditii extra.

magotzel (1 comentarii)  •  24 august 2009, 15:26

mai lasati mai fotbalul.mai sunt sporturi in lumea asta.sau champions leaggue a gazetariei sportive din romania e formata doar din articole pe tema unui fenomen coruppt ?

ramurel (1 comentarii)  •  25 august 2009, 13:16

cand ti-ai platit ultima oara bilet de intrare la meci ? Din banii tai personali, munciti de tine…Sau intri pe legitimatie de ziarist ? Sau, cit la suta din salariul tau intra la echipele de fotbal ? sau la organizatorii fotbalului? Pina atunci, nu poti decide cine si ce Liga vrea sa faca, ce cheltuieli sau economii… Bafta

sorin (23 comentarii)  •  26 august 2009, 15:23

La noi in romania am ajuns toti sa ne bucuram ca in 86 steaua a castigat ch league ca in 70 uta a batut feyenoord ca in 2000 si ceva steaua a trecut de valencia ca in 2009 poli timisoara a trecut de sahtior…

trebuie sa ne bucuram de castigarea unui trofeu nu de cele de peste 20 de ani(steaua86) sau de eliminari de echipe tari

ccc (14 comentarii)  •  26 august 2009, 16:20

nu am mai comentat de mult, ca m-am cam scirbit de articolele din ziarele romanesti de sport. de fapt, in bunul stil romanesc, ne invirtim in jurul cozii si nu indraznim sa spunem lucrurilor pe nume. asa cum si altii care posteaza aici au observat, mass-media romanesca conttrbuie din plin la stabilirea campioanei, ducind razboaie media cu anumiti arbitri, care nu fac jocurile echipelor sprijinite de ziare. de altfel, foarte multi jurnalisti s-au dovedit a fi corupti si au aparut pe listele celor caer au luat bani de la MTS. dar s-a pus batistape tzambal si iar „floarea” presei e mai presus de orice! se acuza la greu si se reitereaza „cazul valiza”, ca o aratare a pisicii la adresa lui Becali jiji. Nu sunt un ssustinator al lui, dar in cazul respectiv a incurajat o echipa sa nu se lase calcata in picioare de aranjamente si sa nu intre in jocuri oneroase! dar asta n da bine in rromanica, ca nu mai ies jocurile de interese nu? concluzie: traim intr-o tara frumoasa, pacat ca e populata!

robbie (5 comentarii)  •  26 august 2009, 22:40

Doar coruptie exista si in arbitrajul romanesc…Cum spunea cineva mai jos,pe pile se face totul si in arbitraj…La centrele de juniori,joaca titular cel al caror parinti plateste mai mult…Doar coruptie si mita in fotbalul autohton…Din pacate.

Alex (4 comentarii)  •  27 august 2009, 9:55

articol scris degeaba…poate nu ai vazut meciul de la Amsterdam ( sunt convins ca nu ! )..Nedved atunci a dat un gol magnific ! ce treaba avea arbitrul cu asta ? ne trezim scriind tot felul de prostii…”Juve a fost arbitrata „in stil mare””..penibil !

al_dinamo-de -citit (11 comentarii)  •  28 august 2009, 4:03

Maria, ai scris negativ despre DINAMO de curand, astept un comentariu pozitiv de la tine dupa calificarea cu Slovan. Am acceptat criticile cuvenite, acum e cazul sa recunosti ca echipa asta are totusi carecter si un pic de valoare. De data asta nu ne-a ajutat nici arbitrul, nici Borcea, ci mandria si spiritul alb-rosu mult prea putin prezent in ultima vreme…

pop adrian (1 comentarii)  •  28 august 2009, 8:51

Mai fata, lasa-te si lasa-ne. este prea greu pentru tine ca sa scrii si pentru noi ca sa te citim.

johnneil (2 comentarii)  •  28 august 2009, 12:45

ASTEPT SCUZELE DE RIGOARE LA ADRESA ECHIPEI DINAMO BUCURESTI

marus (2 comentarii)  •  28 august 2009, 15:24

imi pare rau ca dupa un succes atat de mare al romanilor in euro.league se scrie atat de putin(aici ma refer mai mult la Dinamo).Maria,totusi puteai sa scrii ceva frumos despre Vaslui ca e orasul nostru de bastina chiar daca a pierdut ,oricum a jucat cu o echipa mai buna decat ce avem noi in Romania

DeMaio (20 comentarii)  •  28 august 2009, 15:35

Ce să scrie de Vaslui? Totuşi, aici era vorba de cupe europene, nu de formaţii săteşti.

Jambon Iancu (4 comentarii)  •  29 august 2009, 20:01

Bai, voi astia cu fruncea! Cand joaca si timisoara in Champions League? Credeti ca apuc si eu sa vad asa ceva? Am numai 24 de ani…

mexic85 (5 comentarii)  •  29 august 2009, 22:18

Cat despre Vaslui, Maria,pacat de banii lui Porumboiu, aruncati pe fereastra, caci Europa conteaza, desi in tur au avut atitudine, au jucat fotbal, hai sa nu mai fim romani si sa fim totusi seriosi, Vasluiul nu a jucat nimic in retur, la greci, indiferent ca-s brasovean sau vasluian, asadar merita sa piarda calificarea, in prisma „dormirii” din mansa a doua, desi grecii, in opinia mea si, cred, si a altora, grecii nu prea au cine stie ce echipa de fotbal, oricum, „fapta” vitejilor de la Vaslui a fost consumata deja.Cat despre Buhusi, eu l-am „remarcat” demult pe baiatul asta…Crezi ca eu nu vroiam Vasluiul in Europa si crezi ca eu nu vroiam ca niste bani sa nu fie aruncati in van?Adevarul doare!Asa-i romanul: la anul…Acum, nu la anul, maine poate sa nu mai vina sau nu-ti aduce viata ce-ti aduce momentul!

Zadkielix (8 comentarii)  •  30 august 2009, 14:38

Adevarul e subiectiv!
VALUL FANTOMATIC al „curatirii” de aceste metehne cu arbitrii straini platiti de cluburi va disparea in scurta vreme!
ParCA, UNDEVA IN bALCANI cOOPERATIVA PRODUCEA REZULTATE, BUTOANE, VALIZE, CAMPIOANE SI …PUNCTE MULTE ACOLO IN…Europa!
Imi pare sincer rau de acest scandal , insa pana la urma trebuie s SE FACA ODATA si odata dreptate!
Sau sunt prea infierbantat si idealist?
E cumva retoric?
Sau toti golanii si derbedeii trebuie sa ne conduca si sa faca parada de…castitata?
Mi-e deja scarba…PrEA MULTI!
Acum se incearca alta „manevra”!E similara acelor butonase magice, butelii incarcate si trafaleti senzationali!
EI SA TRAIASCA SI SA INVARTE BANUL!SI lINISTE sa nu care cumva sa fie deranjaţi! Liniste!
Ce Dumnezeu…
Parca ii si vezi cum se admira si se arunca in declaratii!
Hai cu afacera din afaceri!
Coruptia inca nu a murit!
DEGEABA SE INCEARCA SA SE devieze atentia publicului !!!
Poate ca vor veni si alte vremuri!In care corectitudinea sa nu mai fie o legenda!!!

polonezu (100 comentarii)  •  30 august 2009, 18:24

-urmarind repartizarea echipelor in grupe (ca despre tragere la sorti nu poate fi vorba) in competitiile euro care incep in sept, ne dam seama ca asta se urmareste de fapt; creerea unei ligi (CL) care sa includa marile cluburi; in planul secund se contureaza o alta competitie (EL), cu echipe locale repartizate in grupe zonale; e posibil ca restul echipelor sa evolueze in campionatele (asazise)interne care ar putea cuprinde chiar mai multe tari vecine; dupa mine, urmarind desfasurarea din ultimii ani a CL si cupei UEFA, o astfel de organizare competitionala se contureaza pentru urmatorii ani.

Comentează